جملات انگیزشی ورزشی والیبال

ورزش والیبال یکی از ورزش های تیمی است که موفقیت یک تیم در گرو همکاری و هماهنگی تمامی اعضای تیم است. برای دست یابی به موفقیت های بسیار باید در خود رویای شیرین پیروزی و موفقیت در هر بازی و هر مسابقه ای را طنین انداز کنی تا دست به پیروزی های شیرین بسیار زیادی بزنی.

قامت رعنای تو شایسته بهترین هاست. تو می توانی آسمان ها را در دست خویش قرار دهی. مطمئنا یک والیبالیست حرفه ای و بی نظیری خواهی شد. کافیست اراده کنی و از قد و قامت بلندت به خوبی استفاده کنی.

*******************************

وقتی که به سمت موفقیت خیز برداری؛ می توانی با جهش خود و سرویس های عالی و بی نظیری که در مسابقات والیبال انجام می دهی؛ تمامی رقبای خود را از میان برداری و رفته رفته راه خود و تیمت را برای موفقیت هموار سازی.

*******************************

والیبال یک ورزش تیمی است. باید با هماهنگی تیمی به موفقیت و پیروزی دست یافت. ولی در عین حال تو می توانی به تنهایی خودت یک تیم باشی و همه توپ ها را به تنهایی خودت جمع کنی و امتیازهای بسیار زیادی را به دست آوری.

*******************************

تو توانایی این را داری که یک تنه کل تیم را جمع و جور کنی. در بازی والیبال این فقط قد و قامت بالا نیست که می تواند برای تیم شما امتیاز آور باشد؛ بلکه گاهی باید هوشت را به کار گیری و درست و به موقع از خودت عکس العمل نشان دهی. چیزی که واقعا در زندگی شخصی تو وجود دارد. پس فکرت را در زمین والیبال به کار گیر.

متن انگیزشی برای ورزش والیبال + عکس نوشته

خدایا شکرت یادم می آید روزی معلم دبستانم به من می گفت تو با این قد و قواره درازت به هیچ کجا نمی رسی. آن روز خیلی ناراحت شدم و تا دم خانه اشک می ریختم. ولی یک اراده پولادین در من طنین انداز شد. شاید همان حرف معلم دبستانم باعث شد که تلنگری به من زده شود و به خودم آیم تا به درستی از استعداد و توانایی هایم استفاده کنم. پس شاید قد دراز و بلند بالایم زیاد در زندگی شخصی ام کارایی نداشت ولی در زندگی ورزشی ام شکوفا شد. خدایا شکرت به خاطر تلنگرت.

*******************************

هیچ وقت نباید نا امید شد. نا امیدی از صفات شیطانی است. همیشه این نکته را می بایست آویزه گوش کرد که در اوج نا امیدی ها هم می توان امید به موفقیت و پیروزی را در خود به وجود آورد. پس همین الان به پا خیز توپ خود را به دست بگیر و شروع به تمرین کن. با تمرین و تمرین و سپس تمرین می توان کولاک به پا کرد.

جمله انگیزشی والیبال + عکس

زندگی همیشه روی خوشش را به ما نشان نمی دهد. اگر همه روزه همه چیز گل و بلبل باشد، زندگی جذابیت و شیرینی خاص خود را ندارد. در زندگی گاهی باید شکست خورد تا با شکست های پیاپی و تلاش های مضاعف به دنبال آن راه موفقیت و پیروزی را برای خود هموار ساخت. مطمئن باش همه انسان های موفق امروز، بارها و بارها در دوره های زمانی گذشته خود شکست ها را پذیرا شده اند. اما در این بین فقط انسان های پرتلاش و امیدوار بوده اند که با روحیه و تلاش خود به جایی رسیده اند. تو نیز می توانی.

*******************************

یک ورزشکار موفق در بازی های تیمی کسی است که تمامی جمع تیمش را در نظر بگیرد و به هماهنگی نسبی با تمامی اعضای تیم خود برسد. برای پیروزی تا آخرین لحظه بجنگ و همیشه با هماهنگی با سایر اعضای تیم و نیز استعداد و توانایی های خود سکوهای قهرمانی را در چنگال خودت قرار ده.

*******************************

شاید نیمی از راه پر پیچ و خم موفقیت را قد و قامت بلند بالا به خود اختصاص دهد. ولی همیشه به یاد داشته باش که در بازی والیبال یک بازیکن آزادی هم وجود دارد که گاهی می تواند همه کاره یک تیم باشد و تمامی توپ ها را جمع کند تا از امتیاز گرفتن حریف خود جلوگیری کند. پس هرگز نا امید نباش و به این فکر نکن که تو با این قد و قامت متوسط خودت نمی توانی یک والیبالیست حرفه ای شوی. همیشه به یاد داشته باش که در نا امیدی همیشه بسی امید هست.

متن انگیزشی کوتاه برای والیبال

باید بارها سرویس اشتباه زد. بارها اشتباه کرد و بارها طعم تلخ شکست را پذیرفت تا سرانجام یک روزی بتوان از تمامی اشتباهات درس گرفت و راه و رمز موفقیت را با تمرین و پشتکار بسیار زیاد در ید قبضه خود گرفت و به پیروزی و شکست دیگران اندیشید و بدان عادت کرد. هرگز با شکست های پی در پی زانوی غم بغل نکن. این تو هستی که با افکار خودت به خویشتن خویش رمز موفقیت یا عدم موفقیت را لو می دهی. پس همیشه سعی کن به امور خوب و موفقیت آمیز فکر کنی و برای آن تلاش کنی.

*******************************

3، 2 و بالاخره 1 با کمتر از سه ضرب می توان برای تیم خود امتیاز کسب کنی. والیبال بازی ثانیه ها و لحظه هاست. این تو هستی که همیشه آخرین ضربه را در قلب زمین حریف می کاری و امتیاز کسب می کنی. پس ضرباتت را مثل همیشه محکم و اصولی بزن و به همه ثابت کن که تو توانایی انجام کار را داری.

عکس عشق به والیبال + متن انگیزشی والیبال

آن پنجه های پولادینی که تو داری به راحتی توان از کار انداختن هر کاری را به وسیله آن ها داری. به استعداد خود پاسخ مثبت بده و آن را روز به روز شکوفا تر ساز تا در راستای پیروزی و موفقیت گام های مثبت و مستحکمی برداری. به پنجه هایت اعتماد کن. آن ها به راحتی می توانند یک تنه امتیازها را در آغوش شما قرار دهند.

*******************************

همه انسان ها استعداد و توانایی های خاص خود را دارند. این کاملا دست شماست که چگونه و کجا استعدادهای خویش را شکوفا کنی تا در زندگی تو تأثیر خود را بگذارند. همیشه به پول و مال و اموال و لذت های فانی و زودگذر توجه نکن. گاهی ممکن است استعداد تو در چیز دیگری باشد. اگر تو یک فوتبالیست مشهور نشدی، در عوض می توانی یک غول بلند بالا در والیبال شوی و به شهرت برسی. پس استعدادت را درست در جای تخصصی خویش به کار ببر.

*******************************

تو را دقیقا برای این رشته ورزشی ساخته اند. در مسیر موفقیت تا به انتهای آن تخته گاز برو و مدال های پر افتخار ملی و بین المللی را برای خودت و تیمت به چنگ بیاور.

عکس پروفایل انگیزشی والیبال + متن زیبا

زندگی تو می تواند روی روال بیفتد؛ درست آن زمان که تو تصمیم می گیری که برای پیروزی در هر رقابتی کوشا باشی و از استعدادت به درستی استفاده کنی.

*******************************

همیشه به یاد داشته باش که هر لحظه ای که تمرین با کیفیت را شروع کنی، باز هم دیر نیست. فقط باید تمرین کرد و بصورت منسجم و هماهنگ شده کارهای خود را به پیش ببری تا به تمامی موفقیت ها و پیروزی ها دست یابی.

*******************************

قدرت می تواند در دستان تو جای گیرد آن زمان که با تمامی قدرت خویش روی توپ والیبال می زنی تا آن را روی زمین تیم حریف جای دهی. دستان تو خیلی توانمند هستند و قدرت بالایی هم دارند. فقط کافیست به خودت بیایی و از توانایی های خود به خوبی استفاده کنی.

پروفایل انگیزشی والیبال

یک نفر که در بازی های تیمی و دسته جمعی خوب عمل نکند؛ می تواند عملکرد کل تیم را زیر سوال می برد. ولی در عین حال تو می توانی با عملکرد فوق العاده خودت به تنهایی کل تیم را به سمت پیروزی و کامیابی به پیش ببری. پس هرگز فکر نکن که با عملکرد اشتباه تو بقیه می توانند اشتباهات تو را جبران کنند؛ بلکه به این فکر کن که با عملکرد خوب خودت می توانی اشتباهات بقیه را جبران کنی و تیمت را به پیروزی برسانی.

قامت بلند و رعنایی که تو داری، خود برای تضعیف روحیه بازیکن های تیم حریف به اندازه کافی کارساز خواهند شد. اگر استعداد والیبالیست بودن را هم داشته باشی و هر روز دست به تلاش و کوشش بزنی، می توانی به یکی از بهترین بازیکن های والیبال تبدیل شوی. پس تلاشت را در راستای توانایی ات به کار بگیر.

*******************************

دقت و سرعت عمل و توانایی هایی که تو در زندگی شخصی داری؛ می توانی آن ها را در زندگی ورزشی ات به کار گیری تا بدین ترتیب یکی از بهترین ورزشکاران خود را به همگان معرفی سازی. تو در زندگیت به همه ثابت کرده ای که توانایی های بسیار زیادی داری. پس می توانی یک والیبالیست متبحر هم شوی.

*******************************

برای هر کاری یک اراده پولادین و همتی مورد نیاز است که با بهره گیری از آن ها می توان با پشتوانه بسیار قوی هر مانعی را به راحتی از سر راه خود برداری. اگر می خواهی در مسابقات ورزشی مختلف خود و تیمت را روی سکوی قهرمانی مسابقات والیبال بالا ببری، ابتدا با یک اراده قوی به مبارزه در جهت رسیدن به خواسته هایت روی آور.

*******************************

یک ورزشکار حرفه ای کسی است که بارها و بارها در مسابقات مختلف ورزشی راهی مسابقات می شود و هر بار هم سودای پیروزی را سر می دهد. تو توانایی شکست هر چیزی را داری. به عنوان یک والیبالیست با همکاری سایر هم تیمی های خود می توانی تمامی رقباء را از سر راه خود برداری. هرگز پیش از مسابقه خودت را نباز.

جملات انگیزشی زیبا درباره ی والیبال

هر گاه دیدی دیگران تو را به خاطر قد درازت مسخره می کنند؛ مدال های افتخار آمیزت را به آن ها به خاطر آور و به آن ها نشان ده که توانایی های تو چقدر بالا هستند. هر کسی در زندگی شخصی خویش استعدادهایی دارد که برای شکوفا شدن آن ها باید دست به کار شود. استعداد تو هم در والیبال است که از قد بلندت استفاده کنی. پس تمامی فکر خود را معطوف ورزش و موفقیت در آن کن.

*******************************

همیشه با خودت زمزمه کن که تو موفق خواهی شد. شاید همین الان و در همین مسابقه اخیر موفق نشوی؛ ولی به یاد داشته باش که یک اصل روانشناسی مربوط به قانون جذب وجود دارد که می گوید: به هر چیزی فکر کنی، به سمت تو می آید. پس به موفقیت و پیروزی فکر کن تا خودش به سمت تو رهسپار شود.

*******************************

از تو حرکت از خدا برکت. همیشه به خاطر داشته باش که پیش از آنکه خداوند متعال دست تو را بگیرد و تو را درست روی سکوی قهرمانی بنشاند؛ این تو هستی که باید از خود تلاش و پشتکاری نشان دهی. انسان های با پشتکار و فعال هم همیشه موفق خواهند شد.

عکس و متن انگیزشی والیبال

ناممکن ها را می توان ممکن است. این فقط بستگی به تو دارد که در خودت این فکر و اندیشه را به وجود آوری که تو توانایی هر کاری را داری. شاید خیلی از قهرمانان تیم های والیبال امروز روزی که از صفر شروع می کردند، هرگز تصور نمی کردند که روزی می توانند قهرمان شماره یک دنیا باشند. ولی با تلاش و تمرین و ممارست توانستند قله های موفقیت را فتح کنند. پس شما هم سنگ بنای اولیه را محکم بکوبید.

*******************************

قهرمانان معمولا کسانی اند که بارها زمین خورده اند ولی هرگز به زمین خوردن عادت نکرده اند و هیچ گاه از ادامه کار خود نا امید نگشته اند. اگر بارها زمین خوردی؛ بلند شو و به سمت پیروزی و موفقیت یورش ببر تا قوی ترین تیم های والیبال هم شکست دهید.

*******************************

توجه داشته باش که این فقط توانایی ها و استعداد یک فرد یا یک تیم نیست که می تواند آن ها را به پیروزی برساند؛ بلکه گاهی اوقات باید باور به پیروزی را در خود پدید آوری و اندیشه خود را به بردن و پیروزی عادت بدهی. اینجاست که در کنار استعداد هایی که داری؛ می توانی به پیروزی های بسیار زیادی دست یابی.

*******************************

والیبال مثل بازی فوتبال نیست که با یک یا دو گل خوردن کار برای شما سخت شود. والیبال ورزشی است که در هر ست ممکن است بارها امتیاز از دست دهی و بارها به پیش افتی. این کاملا به روحیه شما بستگی دارد که حتی در شرایطی که با اختلاف امتیاز بالا هم از حریف خودت عقب هستی؛ چگونه به خود آیی و لحظه ای برای پیروزی پا پس نکشی تا اختلاف امتیاز را جبران کرده و پیروزی را برای تیمت به ارمغان آوری.

متن انگیزشی والیبال

خود خواهی نه تنها در زندگی شخصی، بلکه در زندگی ورزشی هم ممکن است برای شما تبعاتی به همراه داشته باشد. پس اگر بازیکن والیبال هستید و می خواهید برای تیمت مثمر به ثمر واقع شوی؛ خود خواه نباش و به فکر موفقیت تیمت باش. هماهنگی یکی از اصلی ترین رمزهای موفقیت در بازی های تیمی است.

*******************************

مجنون به عنوان عاشق پیشه ترین فرد دنیا برای رسیدن به عشق خود سختی های زیادی کشید. یک بازیکن والیبال هم اگر واقعا عاشق واقعی باشد؛ با سختی های زیاد و تمرین های طاقت فرسا می تواند دست به افتخارهای غرورآمیزی بزند.


دیگر مطالب پیشنهادی :

جملات انگیزشی ورزشی بدنسازی + عکس نوشته

جملات انگیزشی ورزشی فوتبال

متن درباره ورزش به زبان انگلیسی با ترجمه فارسی (2)


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...