متن آرزوی سلامتی برای همه

وقتی که آرزوی سلامتی برای بقیه میکنی، حس خوبی بهت دست میده. ممکنه دعای تو شاید هیچ وقت برآورده نشه اما همون حس خوبی که بهت دست میده به دنیا میارزه. پس سعی کن برای همه آرزوی سلامتی کنی؛ چه کودکان، چه جوون ها، چه پدر و مادرها و چه همه مردم، لایق سلامتی هستن. از خدا بخواه که به همه اونها سلامتی عنایت کنه.

توی این مطلب قصد داریم که متن های زیبایی رو در مورد آرزوی سلامتی برای کودکان، جوانان، پدر و مادرها و همه مردم به اشتراک بذاریم. همراه ما باشید.

جملات کوتاه آروزی سلامتی برای همه

متن درباره آرزوی سلامتی برای همه کودکان

خدایا از تو میخوام که یک سند رو امضا کنی! سندی که تضمین میکنه همه ی کودکان کشورم و همه ی کودکان دنیا در سلامتی به سر ببرن. خدایا این کودکان حق کودکی دارن، این کودکان حق زندگی دارن، این کودکان باید طعم و لذت کودکیشون رو بچشن؛ پس به لطف و کرمت پای این سند رو امضا فرما. پای سندی که ضامن سلامتی کودکان جهان هست. پروردگارا همه ی کودکان در صحت و سلامت به سر ببرن. آمین.

*******************************

کودکان امید و سرمایه ی هر کشوری هستن؛ کودکان آینده سازان هر ملتیی هستن. خدای من کودکان هر سرزمینی رو در سلامتی کامل حفظ بفرما که این ها قراره آینده داران ما باشن و این ها قراره که برای پیشرفت جهانی که تو اون رو آفریدی قدم بردارن. آمین.

*******************************

خدای من؛ فضای مجازی پر از شده از پست ها و متن هایی که نوشته برای خوب شدن فلان کودک آرزوی سلامتی کنیم! اما کودکانی که از این نعمت باز میمونن که در فضای مجازی اسمی ازشون برده بشه چی؟ خدایا برای همه ی اونها آرزوی سلامتی میکنم. اونهایی که شاید سخت ترین مریضی ها رو داشته باشن اما یادی ازشون نمیشه. خدایا به لطف و کرم خودت به اونها سلامتی عطا کن که اونها هم باید مثل بچه های عادی از زندگیشون استفاده کنن.

*******************************

از خدا میخوام که عطرش رو به وجود تمام کودکانی که مریض احوال هستن برسونه. از خدا میخوام که عطرش مشام تمام اون بچه ها رو پر کنه. وقتی که این اتفاق افتاد سلامتی اونها صد در صد هست. مگه میشه کسی عطر خدا رو در زندگیش احساس کنه و باز هم در همون پژمردگی خودش باقی بمونه؟!

*******************************

روحی پاک تر و سالم تر از روح کودکان روی زمین وجود نداره. اونها که هنوز پیچیدگی دنیا و بالا و پایینی های اون رو نچشیدن، رنج بردن از بیماری ها هنوز براشون خیلی زوده. اگر بخوایم قضاوت کنیم، اونها اصلا لایق این بیماری ها نیستن. خدای من ما در جای تو ننشستیم که در این جایگاه قرار بگیریم و قضاوت کنیم اما از تو به عنوان بندگانی که اونها رو جانشین خودت خطاب کردی میخوایم که این نعمت رو به این کودکان بدی؛ کودکانی که شاید یک بار هم طعم کودکیشون رو نچشیده باشن.

*******************************

بعضیا زندگی رو به یک بهشت تشبیه میکنن؛ بهشتی که خدا فرصت استفاده از اون رو به ما داده. اما خواستم به این افراد بگم که حق آدمایی که بیمار هستن و نمیتونن از این بهشت استفاده کنن چیه؟ حق اونایی که روی زمین افتادن و باید شادی بقیه رو بینن و لام تا کام شکایت نکنن چون اینجوری اوضاع و احوالشون بدتر میشه. خواستم بپرسم که حق اونها چیه؟ من شکایتی به خدا ندارم چون میدونم که حکمتی داره ولی ازش میخوام که در این بهشتی که آفریده، بعضی از بندگانش رو هم ببینه. مخصوصا بندگانی که هنوز کودک هستن و فرصت حتی یک بار خندیدن از ته دل رو نداشتن.

*******************************

دل یک بچه خیلی بزرگه؛ بزرگتر از یک اقیانوس، بزرگتر از تموم آسمون ها، بزرگتر از تموم خشکی ها و بزرگتر از دل خیلی از ماها. خدایا بچه هایی که چنین دل بزرگی دارن، بچه هایی که جز عشق چیزی وجودشون رو پر نکرده، چرا براشون چنین بیماری های سختی رو آفریدی؟ خدای من، تو حکمتی داری که ما انسان ها از اون آگاه نیستم. اما آیا این کودک و دل پر از مهر اون هم گناهی دارن که باید به خاطر حکمت تو عذاب بکشن؟! پروردگارا سلامتی رو به همه ی این کودکان عنایت کن که لبخند و سلامتی اونها یعنی ساخته شدن دنیایی بهتر در آینده.

متن در مورد آرزوی سلامتی برای همه جوانان

امیدوارم که همه جوانان کشورم از نعمت سلامتی برخوردار بشن. هر چیزی رو توی این دنیا میشه به دست آورد اما نعمت سلامتی چیزیه که بدل نداره و اگه از دستت رفت، یعنی دیگه رفته و نمیتونی برگردونیش مگر به سختی. پس امیدوارم که جوانانی که هنوز راه زیادی برای زندگی دارن، از این نعمت به صورت کامل برخوردار بشن.

*******************************

از خدا میخوام که جوانان این مرز و بوم همیشه در صحت و سلامت باقی بمونن و برای پیشرفت کشورشون نهایت تلاششون رو بکنن. امیدوارم که اونها همیشه مسیر ترقی و پیشرفت رو در سلامتی کامل ادامه بدن و بتونن به تمام آرزوها و رویاهایی که دارن برسن. این آرزوی قلبی منه.

*******************************

خدایا از تو میخوام که تمام جوون ها نه تنها نعمت سلامت تن بلکه نعمت سلامت روح رو هم داشته باشن. این روزا کسایی که از بیماری روحی رنج میبرن بیشترن نسبت به کسایی از سلامت جسم میرنجن. خدای من برای هر دو دسته کاری کن و گشایشی قراره ده تا بتونن از شر هر نوع بیماری ای که دارن رهایی بیابن.

*******************************

خدایا این جوون هایی که روی تخت بیمارستان یا کنج خونه میبینم افتادن، لیاقتشون چیزی بیشتر از اینهاست. خدای من به اندازه لیاقتشون بهشون بده. اونا رو صحیح و سالم کن. تو که نعمت زندگی رو به اونها دادی پس نعمت زندگی کردن رو هم بهشون بده تا توی دنیای به این بزرگی بتونن تجربه کسب و کنن و جهان تو رو گسترده تر کنن.

*******************************

پروردگارا سلامتی چیزی هست که تا وقتی که داریمش احساسش نمیکنم اما همینکه از دستمون رفت یهو یادمون میاد که چه نعمت بزرگی داشتیم و ازش غافل بودیم. پروردگار من، اول اینکه لطف خودت رو در حق ما تموم کن و همیشه این نعمت رو برای ما تضمین بفرما و بعد هم کاری کن که ما این نعمت بزرگ تو رو یادمون نره و در هر لحظه به خاطر اون شکرگزار باشیم. ما جوانانی هستیم که هنوز مسیر زیادی داریم برای رویاها و اهدافمون! خدای من کاری کن که به خاطر نداشتن نعمت سلامتی، از این راه باز نمونیم. خدایا به تمام کسانی هم که از این نعمت محروم هستن، فرجی بده و اونا رو هم سالم و سلامت بفرما. آمین.

*******************************

به جرات میتونم بگم که سلامتی بزرگترین نعمتی هست که هر انسانی میتونه داشته باشه. ما آدما بر اساس نعمت هایی که خدا بهمون داده خودمون رو ثروتمند یا فقیر میدونیم. خواستم به خیلی ها که ادعای فقیر بودن میکنن بگم که این سلامتی شما بزرگترین ثروتی هست که دارید و هنوز شاکر اون نیستید. متاسفانه این در بین جوانان خیلی نمود پیدا میکنه. خدای من کاری کن که اونا نعمت سلامتی رو برای همیشه داشته باشن اما به این هم پی ببرن که همین الان هم بزرگترین ثروت رو در اختیار دارن و قدرش رو نمیدونن.

*******************************

جوون ها آینده ی کشورما هستن. اونها هستن که تعیین میکنن که قراره در آینده چه اتفاقی رخ بده. پروردگارا برای آینده های کشور ما نعمت سلامتی بده. نعمتی بده که به واسطه ی اون بتونن آینده ای خوب و زیبا رو بسازن. نعمتی بده که به واسطه ی اون بتونن باعث افتخار خانواده شون و کشورشون بشن.

متن درباره آرزوی سلامتی برای همه پدر و مادرها

برای پدر و مادرهایی که از خودشون گذشتن تا فرزندانشون زندگی بهتری داشته باشن بد نخوایم. این پدر و مادرها حاضر شدن تن به سختی بدن اما فرزندانشون آسایش داشته باشن؛ حاضر شدن تن به شکست بدن اما فرزندانشون پیروز بشن؛ حاضر شدن تن به بیماری بدن تا فرزندانشون صحیح و سلامت باشن. خدایا این پدر و مادرها رو در صحت و سلامت قرار بده که اونا دلیلی بزرگ برای لبخند فرزندانشون هستن.

*******************************

خدایا هیچ پدر و مادری بیماری ای رو روی این کره ی خاکی احساس نکنه. پروردگار من، امروزه بزرگ کردن بچه کار خیلی سختیه که هر پدر و مادری مثل یک قهرمان عمل میکنن و با هم اون بچه رو آماده میکنن تا وارد جامعه بشه و برای پیشرفت جامعه تلاش کنه. خدایا ظلمه که چنین فرشته هایی بیمار بشن، ظلمه که از مریضی سختی بکشن. خدایا شفای کامل به تمام پدر و مادرهایی که به هر دلیلی از بیماری رنج میکشن عنایت فرما.

*******************************

پدر و مادرها تا وقتی که فرزندانشون هستن برای اونها زجر و سختی میکشن و وقتی که فرزندانشون میرن، از بیماری هایی که به خاطر مراقبت از اونها به وجود اومده رنج میکشن. خدایا همه ی پدر و مادرها حداقل بعد از فرزندانشون نیاز به زندگی کردن دارن. پس با گرفتن نعمت سلامتی این حق رو از اونها نگیر. خدای من، به همه ی پدر و مادرها سلامتی کامل عنایت فرما و اونهایی که گرفتار مریضی خاصی هستن رو شفای کامل عنایت کن که لطف و مهربانی تو حد و حدود نداره.

*******************************

دیدن سلامتی پدر و مادر بزرگترین ثروته! خدای من همه ی پدر و مادرهای روی کره زمین رو در صحت و سلامت قرار بده تا فرزندانشون با دیدنشون حس خوبی داشته باشن و خودشون رو ثروتمندترین انسان ها بدونن.

*******************************

وقتی که بدونی پدر و مادرت در صحت و سلامت هنوز اون لبخند عاشقانه همیشگیشون رو لبشون هست، میتونی با قدرت به جنگ خواسته هات بری و به تک تک اونها برسی. اما وقتی که دیدی اونها دیگه این لبخند رو به خاطر نداشتن سلامتی ندارن، تمام انرژی و رمق تو هم گرفته میشه. خدایا من انسان خودخواهی هستم! ازت میخوام که پدر و مادرم همیشه صحیح و سالم باشن تا خودم بتونم به خواسته هام برسم! خدایا ازت میخوام اون لبخند پر از مهرشون هیچوقت از بین نره که همیشه با دیدنشون انرژی و قدرت بگیرم. خدایا برای تمام پدر و مادرها این آرزو رو میطلبم تا فرزندانشون بتونن مثل من باشن. آمین.

متن در مورد آرزوی سلامتی برای همه مردم

من برای همه ی مردم آرزوی سلامتی میکنم. چون میدونم که اگه اونها سالم و سلامت باشن، به من هم سود میرسه. اگه میپرسید چطور، فکر کنید که روزی قراره برین بیرون و چهره های اخموی مردم رو ببینید، بدخلقی های اونها رو ببینید، عذاب و رنج اونها رو ببینید؛ قطعا این روی شما هم تاثیر میذاره. از خدا میخوام که همه ی مردم سالم و سلامت باشن تا وقتی که به بیرون میرم و به چهره هاشون نگاه میکنم جز خنده، شادی و خوشرویی چیزی نبینم و وجودم پر از حس خوب بشه. این حس خوب خودش یک سود بزرگه!

*******************************

وقتی که مردم سالم و سلامت باشن، پیشرفت جهان هم امکان پذیره. خدایا نه تنها برای مردم کشورم بلکه برای همه ی مردم جهان آرزوی سلامتی دارم. خدایا به همه ی مردمی که الان این نعمت رو در اختیار ندارن سلامتی عنایت فرما و در سایه ی خودت اونها رو به اون چیزی که میخوان برسون.

*******************************

انسان ها و یک دنیا سلامتی. این چیزی هست که من از ته قلب میخوام. از خدا برای انسان هایی که قدر سلامتی شون رو نمی دونن، سلامتی میطلبم. چون اونا اینقدر درگیر زندگی و خواسته های دنیایی شدن که بزرگترین ثروت خودشون رو فراموش کردن. از خدا براشون سلامتی رو میطلبم؛ سلامتی ای که پشت و پناه اونا برای رسیدن به تمام خواسته هاشون هست.

*******************************

مردمم لیاقتی بیش از مریضی های روحی و جسمی دارن، مردمم لایق بهترین موقعیت ها هستن، جوانان کشورم لایق پیشرفت بسیار هستن و کودکان کشورمم لایق شادی و عشق زیاد. خدای من، به این مردم سلامتی عطا کن؛ مردمی که هیچ کدومشون لایق این نیستن که از بیماری ای رنج ببرن. اونا باید شاد باشن و شادمانه زندگی کنن. خدایا نه تنها برای مردم کشورم بلکه برای تمام انسان های جهان این خواسته من رو برآورده کن.

*******************************

یک دنیا عشق، یک دنیا محبت، یک دنیا سلامتی، یک دنیا نشاط و یک دنیا خنده رو برای همه ی مردم جهان آرزو دارم.

*******************************

امیدوارم که مردم هر روزی که از خواب پا میشن عشق رو حس کنن، هر روز که از خواب پا میشن با تمام وجود سلامت روح و جسم رو حس کنن. از خدا میخوام تا اونا هر روز که از خواب پا میشن امید داشته باشن و از خدا میخوام که با تمام وجود بعد از هر بار از خواب برخواستن از ته دل شادی رو احساس کنن.

*******************************

یک گل که پژمرده میشه دیگه نشاطی نداره که بخواد بقیه رو به سمت خودش جذب کنه تا اونها از زیبایی هاش استفاده کنن؛ یک انسان هم همینه! وقتی که بیمار میشه دیگه امیدی نداره که بخواد برای پیشرفت خودش و بقیه تلاشی بکنه. خدای من کاری کن که مردم مثل گل های باطراوتی باشن که از طراوتشون به همه میبخشن.


دیگر مطالب پیشنهادی :

متن آرزوی خوب برای دیگران

متن آرزوهای خوب برای دخترم

متن التماس دعا برای شفای مریض (2)

گلچین جملات زیبا در مورد شفای بیماران

برای مادر مریضم دعا کنید ، متن برای مریضی مادر

متن برای مریضی خواهر

شعر درباره سلامتی و تندرستی


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...