آموزش نقاشی کارتونی گوفی برای کودکان

کارتون گوفی در سال ۱۹۳۲ در بازبینی میکی شروع به کار کرد. این شخصیت کلاسیک یک سگ شبیه به انسان و دوست اردک دونالد و میکی ماوس است. او خوش ذات ولی دست و پا چلفتی و با این نام همیشه در معرض اتفاق است.

می دانستید؟ نام گوفی از ابتدا دیپی داوگ بود. او فقط یک بار در انیمیشن کوتاه وجود داشت، ولی چنین شخصیت مردمی شد که در سال 1939، در سریال های خود درخشید. در سال هایی که از آن زمان ها، گوفی در فیلم ها و سریال های انیمیشنی درخشید. در واقع، او اولین شخصیت کلاسیک بود که در یک فیلم بلند، فیلم سینمایی گوفی درخشید.

در طول سال 1950، گوفی دوباره ساخته شد و دوران پدری او در حومه شهری به نمایش درآید. او یک همسر داشت و اغب به او به عنوان جرج گیف اشاره می شد. این تم خانوادگی بیشتر در سریال های گوف تروپ، در سال 1990 توصیف می شد که در آن ها، او یک پدر مجرد با یک پسر نوجوان به نام مکس بود. دوست دارید نقاشی شخصیت کلاسیک گوفی را بکشید؟ این تدریس خصوصی آسان، به صورت گام به گام می تواند به شما نشان می دهد چگونه این کار را انجام دهید. تمام آن چه که نیاز خواهید داشت یک ورق کاغذ، و یک مداد، خودکار، مارکر یا مداد رنگی مومی می باشد.

در این مطلب از توپ تاپ کودکان عزیز یاد میگیرند که چگونه یک گوفی کارتونی را نقاشی و سپس رنگ آمیزی کننده ، در این مطلب بصورت قدم و قدم و ساده نقاشی گوفی کارتونی آموزش داده شده است ، کافی است تا با دقت به مراحل توجه داشته باشید.

آموزش گام به گام نقاشی کارتونی گوفی مناسب برای کودکان

آموزش نقاشی کارتونی گوفی مرحله اول

1.با کشیدن یک حرف M با گوشه های گرد که اطراف چشم ها را نشان می دهد، شروع کنید.

آموزش نقاشی کارتونی گوفی مرحله دوم

2.یک شکل گرد اطراف آنها بکشید شبیه یک بیضی خم شده زیر چشم ها. به هم پوشانی خطوط در پایین شکل توجه کنید. این، چانه یا پوزه گوفی را تشکیل می دهد.

نقاشی کودکانه گوفی مرحله سوم

3.یک شکل مارپیچی مانند در پایۀ هر یک از چشم ها روی هر طرف بکشید. این شکل های گرد شده، گوشه های دهان گوفی که در حال لبخند زدن است، می باشند، که به سمت بالا که از پوزه آن می گذرد، امتداد می یابد. سپس، یک خط انحنادار موازی با شکل چشم ها بکشید که سر را احاطه می کند.

نقاشی کارتونی گوفی برای بچه ها مرحله چهارم

4.دو بیضی کوچک در پایه چشم ها بکشید که مردمک های چشم را نشان می دهد. سپس، یک دایره کوچک درون هر مردمک بکشید. برای بینی، یک بیضی کوچک درون یک بیضی دیگر بکشید. بر روی هر دو انتهای پوزه، چند بیضی کوچک بکشید که ته ریش گونه ها را نشان می دهد.

نقاشی ساده گوفی مرحله پنجم

5.از خطوط منحنی بلند که بر می گردد به سمت خودش استفاده کنید تا گوش های گوفی را بکشید. یک گوش را از طرف سر و دیگری را از پوزه امتداد دهید.

آموزش نقاشی گوفی مرحله ششم

6.دو مستطیل کوچک با گوشه های گرد بر زیر پوزه ها بکشید که دندان ها را نشان می دهد. یک جفت خط u شکل بزرگ زیر آن ها بکشید تا دهان باز را تشکیل دهد. از خطوط منحنی که کنار هم هستند استفاده کرده تا زبان را بکشید، و یک خط منحنی کوتاه بکشید که تا خط چانه را روی آرواره پایینی نشان دهد.

نقاشی قدم به قدم گوفی مرحله هفتم

7.از یک سری خطوط منحنی کنار هم استفاده کنید تا یقه لباس را تشکیل دهید. به خطوطی که گردان کشیده او را از یقه نشان می هد، توجه کنید.

نقاشی گوفی مرحله هشتم

8.از یک خط منحنی دراز استفاده کرده تا شکل له شده پایین کلاه گوفی را نشان دهید. جزئیات چروک لباس را با یک خط منحنی نشان دهید. سپس، از یک جفت خط منحنی کنار هم استفاده کنید تا تاج کلاه را بکشید. یک خط ضخیم را بین هر دو سایه دهید تا نوار کلاه نشان داده شود.

نقاشی گوفی مرحله نهم

9.خطوط منحنی را بکشید تا مویی که از زیر کلاه در بالای استخوان ابرو بیرون زده است را نشان دهید.

رنگ آمیزی نقاشی گوفی کارتونی

گوفی را رنگ آمیزی کنید. کرک و موی او مشکی است و یک کلاه سبز بر سر می گذارد و پیراهن نارنجی می پوشد.


خب بچه های عزیز اگر از این مطلب راضی بودید ، از آموزش های پایین هم دیدن کنید :

آموزش گام به گام نقاشی اسب بالدار کودکانه

آموزش گام به گام نقاشی کودکانه راسو

آموزش نقاشی توله سگ بامزه برای کودکان


1 نظر

  1. حمزه یاوریحمزه یاوریsays:

    سلام از نقاشیاتون خیلی خوشم اوم لطفا اگر امکانش بو شخصیت (شیطان تاسمانی ) لونی تونز را هم نقاشی کنید.ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، حتما