آموزش نقاشی توله سگ بامزه برای کودکان

کودکان و بچه های عزیز حتما سریال کارتونی اسکوبی دو را دیده اند ، یک توله سگ بامزه و زیبا که اتفاقا طرفداران زیادی دارد ، در این مطلب از توپ تاپ بصورت ساده و گام به گام یاد خواهید گرفت تا یک توله سگ را نقاشی و سپس رنگ آمیزی کنید ، کافی است تا با دقت به این نه مرحله توجه کنید ، در ادامه با ما همراه باشید.

اولین سریال کارتونی اسکوبی دو که در سال 1969، به روی آنتن رفت، برنامۀ رایج طی دهه ها در نمایش های تلویزیونی و سینما بود. لقب شخصیت، یک گریت دین پرحرف بود به عنوان یک موجود ترسو و شکمو ولی خوش طینت توصیف می شد. اسکوبی به همراه دوستان خود، شاگی، فرد، دافنه و ولما مسافرت می رفتند و به دنبال راه حل های اسرار آمیز بودند.

هر قسمت یک شیوۀ رایج قابل پیش بینی را دنبال می کرد، با چند استثنا: گروهی با پدیده های اسرار آمیز روبرو می شدند که به نظر می رسید در اصل فراطبیعی باشند. از طریق بررسی کردن، کشف می کردند یک انسان بسیار شرور در حال فریب دادن اهالی شهر محلی است. هر آدم شروری دوست داشت بگوید، " اگر به خاطر آن بچه های فضول نبود، من هم از اینجا دور می ماندم!".

با این وجود بخشی از راز، گروه اینک، شاگی و اسکوبی اغلب از غول هایی که با آنها مواجه می شدند، وحشت می کردند. شجاعت آنها وقتی که اسنک اسکوبی می خوردند، زیاد می شد.

می خواهید نقاشی یک توله سگ به نام اسکوبی دو را بکشید؟ این تدریس خصوصی آسان نقاشی سگ کارتونی به صورت گام به گام اینجاست تا به شما کمک کند. همه چیزی که نیاز دارید، یک مداد، خودکار یا مارکر و یک ورق کاغذ است. ممکن است همچنین دوست داشته باشید، بعد از اتمام نقاشی آن را رنگ آمیزی کنید.

آموزش قدم به قدم نقاشی توله سگ

آموزش نقاشی توله سگ مرحله اول

1.با کشیدن پوزۀ توله سگ شروع کنید. یک مثلث انحنادار معکوس برای بینی بکشید، و از خطوط انحنادار برای کشیدن دو قسمت لب بالایی استفاده کنید. دو بیضی بالای پوزه کشیده، تا چشم ها فرم بگیرند. یک دایره درون یک دایرۀ درون هم بکشید و بین آن را سایه بزنید تا مردمک چشم او تشکیل شود.

آموزش نقاشی توله سگ مرحله دوم

2.سر توله سگ را بکشید. از خطوط انحنادار استفاده کرده، دهان باز، زبان و آروارۀ پایینی او را بکشید. به سه خط در گوشۀ آرواره که کرک و پشم پوست را نشان می دهد، توجه کنید. از خطوط انحنادار استفاده کرده، پیشانی، گوش ها و گردن را بکشید. شکل های انحنادار بکشید تا ابروها، فرم بگیرند و یک شکل مثلثی مانند بکشید تا جزئیات گوش درونی را نشان دهید.

نقاشی توله سگ کودکانه مرحله سوم

3.گردن توله سگ را با یک خط انحنادار کامل کنید. سپس، از سه خط انحنادار استفاده کرده، تا یقۀ آن شکل بگیرد. یک الماس درون یک الماس درست زیر یقه بکشید، که تگ نام او را فرم می دهد. حروف SD را روی سطح تگ بکشید. با استفاده از یک جفت خط انحنادارُ تگ را به یقه وصل کنید.

نقاشی گام به گام توله سگ مرحله چهارم

۴.از یک خط انحنادار دراز استفاده کرده، تا کمر توله سگ کشیده شود. در پایۀ کمر، کپل و پا را بکشید. از خطوط انحناداری که کنار هم هستند استفاده کنید، تا یک مثلث بی قاعده شکل بگیرد.

نقاشی توله سگ برای بچه ها مرحله پنجم

5.یک خط S شکل را از کپل امتداد دهید، و به سمت عقب خود آن را به دو عدد تبدیل کنید تا دم فرم بگیرد.

آموزش ساده نقاشی توله سگ مرحله ششم

6.با استفاده از خطوط انحنادار بلند، پای جلویی توله سگ را بکشید. به نقاط نیز در شانه و قوزک پا توجه کنید. با استفاده از خطوطی شبیه حرف C پا را بکشید، تا پنجه ها تشکیل شود. همچنین پنجه ها را در امتداد پای پشتی نیز بکشید.

نقاشی توله سگ مرحله هفتم

7.یک خط انحنادار بلند را از یقه امتداد دهید به سمت پای جلو، تا سینه و شکم توله سگ کشیده شود.

کشیدن نقاشی توله سگ مرحله هشتم

8. با استفاده از خطوط انحنادار بلند پای جلویی توله سگرا بکشید. با استفاده از خطوط شبیه حرف سی انگلیسی پا را بکشید تا پنجه تشکیل شود.

نقاشی توله سگ مرحله نهم

9.از یک سری خطوط انحنادار استفاده کنید تا پای پشتی و چنگال اسکوب کشیده شود. چند نقطه روی پشت او و شانه اش بکشید.

رنگ آمیزی نقاشی توله سگ

خب حالا نقاشی توله سگ را رنگ آمیزی کنید. او معمولاً قهوه ای با خال ها مشکی و یک یقۀ آبی است.


بچه های عزیز و دوست داشتنی ، از آموزش های پایین هم دیدن کنید :

آموزش گام به گام نقاشی جوجه پرنده کودکانه

آموزش نقاشی اسب شاخدار کودکانه

آموزش نقاشی آسان استخوان یک سگ


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...