آموزش نقاشی اسب شاخدار کودکانه

ایموجی ها، نقاشی های کوچکی هستند که قابل اضافه شدن به پیام های متنی یا ایمیل ها هستند، تا احساسی را بیان کنند. ایموجی تک شاخ در سال 2015 وارد بازار شد. این ایموجی برای معرفی کردن یک حیوان افسانه ای، که دارای وسواس، فانتزی، منحصربفرد و دارای همزیستی LGBTQ است، می باشد. در نگاه اول فکر میکنید که کشیدن نقاشی اسب شاخدار یه مقدار سخت باشه ولی با دنبال کردن قدم به قدم این آموزش خواهید دانست که چقدر ساده می توان اسب شاخدار را روی کاغذ نقاشی کرد.

اسب تک شاخ چیست؟ اعتقاد بر این بود که این اسب شبیه موجودی است که یک شاخی دارد که از پیشانی اش بیرون زده است. شاخ اغلب فکر می شد دارای قدرت های جادویی از قبیل شفا دادن می باشد. به اسب های تک شاخ در بین النهرین باستانی، یونان، خاورمیانه، چین و هند اشاره می شود. برخی ترجمه ها از انجیل به انگلیسی به اسب تک شاخ به این صورت اشاره می کنند؛ کلمه عبری رئم که به رینوسروس یا آوروچس نوعی حیوان نر بزرگ وحشی.

افسانه های اسب تک شاخ اغلب مواردی از اشتباه کردن در فهم بودند. عاج فیل ناروال، نوعی نهنگ به جای اسب تک شاخ اشتباه برداشت شده بود. وقتی علم دیرین شناسی در دوران قبل از بلوغ بود، همانند اسکلت های اسب تک شاخ، برداشت های اشتباهی مطرح می کرد.

همان طور که اخیراً در سال 1809، هنوز باور بر این بود که اسب های تک شاخ هنوز وجود دارند.

دانشنامه بریتانیکای آن سال اظهار داشت: " می توان گفت، ما فکر می کنیم، شک کمی است این که اسب تک شاخ در آفریقا است و نه در شمال دماغه گودهپ، و شاید، در برخی دوره های طولانی ممکن است به همان مشهوری فیل یا کرگدن در عصر حاضر است."

علم هنوز شواهد اسب تک شاخ را از زیر سرپوش مخفی کاری بیرون نکشیده است، اما در تصور خیلی ها، اسب تک شاخ زنده و خوب است. امروزه، عبارت "اسب تک شاخ" بیشتر برای توصیف کردن چیزی که نایاب یا چیزی خاص و منحصربفرد است مورد استفاده قرار می گیرد.

دوست دارید تا یک اسب شاخدار دوست داشتنی و کودکانه نقاشی کنید؟  این راهنمای آسان نقاشی کشیدن گام به گام اینجاست تا به شما نشان دهیم چطور آن را نقاشی کنید. همه چیزی که نیاز دارید یک خودکار، مداد، مارکر یا مداد رنگی مومی و یک برگه کاغذ است.

اگر این تدریس خصوصی را دوست داشتید، راهنمای نقاشی های زیر را نیز ببینید: ایموجی آدم احمق، ایموجی بوسه، و ایموجی چشمک.

کودکان و نوجوانان عزیز شما در این مطلب از سایت توپ تاپ به صورت گام به گام یاد خواهید گرفت تا یک اسب شاخدار زیبا و فانتزی را نقاشی کنید ، نقاشی کودکانه اسب شاخدار لذت بخش و هیجان انگیز است ، پس در ادامه همراه با این آموزش آسان باشید.

آموزش نقاشی اسب شاخدار (1)

1.با کشیدن یک خط انحنادار که به دو عدد مانند خودش تبدیل می شود، شروع کنید. این دورتادور صورت اسب تک  شاخ است.

آموزش نقاشی اسب شاخدار (2)

2.جزئیات صورت را به آن اضافه کنید. پوزه را با یک خط انحنادار به صورت یک نوار یک تکه کنید. یک خط به شکل حرف C کوچک بکشید تا سوراخ بینی را نشان دهید. از دو خط انحنادار استفاده کنید تا دورتادور شکل قطره اشک دو نقطه ای چشم را بکشید. سه دایره کوچک تر به طور متوالی درون چشم بکشید. بین دو تا کوچک تر ها را سایه بدهید تا مردمک چشم را نشان بدهد.

نقاشی کودکانه اسب شاخدار (3)

3.شکل مثلثی با گوشه های گرد شاخ را بکشید. آن را با خطوط مورب پر کنید، که به آن یک ظاهر مارپیچی شکل می دهد. سپس، گوش را با استفاده از دو خط انحنادار بکشید تا یک شکلی شبیه یک مثلث بدون قاعده شکل بگیرد. از یک خط انحنادار استفاده کنید تا جزئیات گوش داخلی را به آن اضافه کنید.

نقاشی آسان اسب شاخدار برای کودکان (4)

4.کشیدن موهای یال را شروع کنید. از خطوط انحنادار برای هر کدام استفاده کنید و اجازه دهید در نقطه هایی به هم برسند.

نقاشی ساده اسب شاخدار (5)

5.کشیدن یال را ادامه دهید. از خطوط انحنادار دراز که دور آن می چرخد، قبل از این که در یک نقطه به پایان برسد، استفاده کنید.

آموزش نقاشی اسب شاخدار برای بچه ها (6)

6.از یک خط انحنادار دراز استفاده کنید تا یک بخش اضافی یال را به یال نزدیک کنید.

کشیدن نقاشی اسب شاخدار (7)

7.یک موی یال که به سمت بالای چهره تابیده است، بکشید. اجازه دهید خطوط یک مارپیچ را تشکیل دهند، قبل از این که در یک نقطه ای به هم برسند.

آموزش نقاشی راحت اسب شاخدار (8)

8.موهای یال بیشتری در پشت سر بکشید.

نقاشی اسب تک شاخ کودکانه (9)

9.هر فضای باقیمانده را با موهای یال پر کنید.

رنگ آمیزی اسب شاخدار

اسب شاخدار خود را رنگ آمیزی کنید. رنگ بندی ایموجی می تواند بسته به وسیله یا امکانات مورد استفاده تفاوت داشته باشد. بسیاری از ایموجی های اسب تک شاخ عناصر رنگی مانند رنگین کمان دارند، همچنین روی شاخ یا یال هم چنین رنگ بندی دارند. دیگران یک شاخ طلایی با یک یال صورتی، آبی یا ارغوانی دارند. کرک و موی اسب تک شاخ تقریباً همیشه سفید است.


بچه های عزیز اگر از این مطلب خوشتون اومد ، آموزش های پایین هم ببینید:

آموزش نقاشی آسان استخوان یک سگ

آموزش نقاشی آسان رد پای پنجه گربه

آموزش نقاشی کودکانه چهره لاک پشت نینجا


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...