تعبیر خواب سوره های قرآن همیشه بخشش نیست !

با اینکه سوره های قرآن و تلاوت آن ها در دنیای بیداری کاری پسندیده و نیکو است اما تعبیر خواب سوره های قرآن در رویا همیشه اینطور نیست و بستگی زیادی به معنای آن ها و سایر شرایط خواب شما دارد. ممکن است بخشیده شوید و ممکن است شکنجه گردید!

تعبیر خواب سوره های قرآن تعابیر بسیار گوناگونی دارد که بستگی به شرایط خواب بیننده رویا دارد. به عنوان مثال اگر در رویا ببینید و یا بشنوید که برای یک شخص متوفی قرآن می خوانند، نشان دهنده مرگ فردی بیمار است که در خانواده شما وجود دارد. اگر فردی به طور حرفه ای در رویا قرآن بخواند نمایانگر افراد پیشرو در جامعه است. تعبیر خواب سوره های قرآن که توسط قاری در رویای شما تلاوت می شود به معنای آن است که به زودی افرادی بلند مقام در مکانی مهم گرد هم خواهند آمد و تصمیمات مهمی اتخاذ می شود.

در صورتی که شخصی خود را در حال خواندن قرآن در روز قیامت و قضاوت ببیند، از سوی دیگر نیز در بیداری فردی بی پروا و با جرات باشد بدین معناست که وی پس از تحمل فقر و دشواری، در نهایت ثروتی عظیم بدست می آورد. علاوه بر این در روز رستاخیز نیز سربلند شده و می تواند به سوالاتی که از او درخصوص زندگی دنیوی پرسیده می شود، پاسخ دهد. 

همچنین این رویا نشان می دهد که خداوند او را از ترس هایش در امان نگه می دارد و از او محافظت می کند. اما در صورتی که فرد آیه های قرآنی را بخواند که در مورد گناهان بشریت است، آن گاه بیانگر پریشانی، دردسر و رنج و زحمت است. بنابراین چنانچه متوجه هستید تعبیر خواب سوره های قرآن لزوما خوب و مثبت نیست و گاهی نیز می تواند سرچشمه بروز مشکلاتی در زندگی باشد.

تعبیر خواب سوره های قرآن و معنای آن ها

تعبیر خواب سوره های قرآن بستگی زیادی به آیه ها و معنای آن ها دارد. اگر آیاتی از رحمت قرائت شوند بدان معناست که شما شامل آن رحمت خواهید شد. اما در صورتی که سوره ها و آیاتی که دیدید و شنیدید نشانه ای از هشدار باشد، به معنای مجازات گناهان در زندگی واقعی است. در نتیجه چنین حالتی تعبیر خواب سوره های قرآن نشان می دهد که فرد بیننده رویا بایستی هرچه سریعتر توبه کند چرا که در غیر اینصورت غرق در گناهان شده و بیرون آمدن از این منجلاب برای او دشوار می گردد. 

تعبیر خوبا سوره های قرآن

در صورتی که آیات در رویای شما از روز رستاخیز خبر دهد بایستی به اعمال خود مراجعه کنید و به این موضوع بیندیشید که در چنین روزی چه شرایطی خواهید داشت؟ آیا لایق بخشش هستید و یا به قدری از خداوند دور شده اید که چنین روزی برای شما یادآور خود جهنم است؟! تعبیر خواب سوره های قرآن که معنای آن ها را نمی دانید و درک نمی کنید بدین معناست که در دادگاه و یا در برابر قاضی شهادت دروغ می دهید و یا پشت سر کسی حرفی دروغ می گویید. در اصل شیطان شما را وسوسه کرده و وارد یک گناه زبانی می گردید. عواقب چنین کاری پیش بینی شده نیست و می تواند بسیار سنگین نیز باشد.

تعبیر خواب سوره های قرآن و خواندن آن ها

تعبیر خواب سوره های قرآن و خواندن کل آن و یا فقط بخشی از آیه ها، به معنای صعود به مراحل بالاتر و موفقیت و سود آوری است. بدست آوردن قدرت، بخشش از گناه، سعادت، تسویه حساب بدهی ها، آزاد شدن از زندان و یا رهایی از بیماری می تواند بخش های مثبت تعبیر خواب سوره های قرآن باشد. اگر در بیداری یک قضاوت اشتباه درمورد شما صورت گرفته است، این رویا نشان می دهد که حق به حق دار می رسد و در پی آن می توانید جایگاه واقعی خود را بار دیگر بدست آورید. تلاوت قرآن کریم با صدای زیبا و لحنی دلنشین در رویا به معنای افتخار، عزت، موقعیت اجتماعی خوب و شهرت بسیار میان مردم است.

اما در صورتی که هنگام خواندن قرآن در رویا برخی از کلمات را به آن اضافه و یا از آن حذف کنید، متاسفانه در این حالت تعبیر خواب سوره های قرآن به معنای چشم پوشی از حقیقت، خیانت در امانت، قول های بدون عمل و خطا می باشد. اگر در رویا ببینید که شما در حال خواندن قرآن هستید و افراد زیادی به شما گوش می دهند نشان می دهد که در موقعیتی قرار می گیرید که به دیگران دستور می دهید و دیگران از دستورات شما پیروی می کنند. رهبری گروهی را به عهده می گیرید و یا رئیس و مدیرعامل مجموعه ای می شوید.

تعبیر خواب سوره های قرآن

تعبیر خواب سوره های قرآن و خواندن آن توسط فردی که قبلا مرده است

تعبیر خواب سوره های قرآن که توسط فردی مرده بستگی به آیه هایی دارد که تلاوت می کند. در واقع اگر در رویای شما یک شخص مرده آیات رحمت از قرآن را تلاوت کند نشانه بخشش خداوند برای این فرد در دنیای آخرت است. وضعیت او پس از مرگ خوب بوده و مورد بخشش خداوند قرار گرفته است. چنین آیاتی که توسط فرد مرده و یا جنازه در رویای شخص دیگر تلاوت می شود به ما می گوید که او از رحمت خداوند در آسایش و امنیت است. 

این درحالیست که اگر یک مرده را در رویا ببینید که آیاتی از خشم خداوند را تلاوت می کند به مجازات خداوند اشاره دارد و نشان می دهد که او در آخرت توسط ماموران خدا شکنجه شده و تاوان گناهان خود را می دهد. اما اگر شما آیات قرآن را از زبان یک فرد مرده بشنوید و معنای آن را ندانید بهتر است در راه خداوند و برای او صدقه ای دهید و از خدا برای گناهان دنیوی او طلب بخشش کنید. گاهی اوقات چنین رویاهایی پیامی از دنیای دیگر است که از شما طلب کمک می کند.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

8 نظر

  1. سلامسلامsays:

    سلام خواب دیدم دارم ازدست چندنفر فرار میکنم بعد برای اینکه نبیننم آیه ۹سوره یس رو خوندم انگار بعضیاشون با خوندن این آیه نمیتونستن ببیننم ولی بعضیاشون میتونستن ببیننم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواتند نمادی از رهنما و راه درست در زندگیتان باشد

  2. panahpanahsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم یکی توو خواب بهم میگه من یه قران قدیمی دارم اگه باز کنم تا روز برگشتن معشوقتم میتونم بگم باز کرد عدد ١ اومد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دورشدن از نگرانی هاست

  3. میییممیییمsays:

    سلام من خواب دیدم تو جاده بودم که روشن بود و دیدم یه نفر از امواتم داشت با یه نفر صحبت میکرد انگار کار اشتباهی کرده بود و میخواست که ببخشنش . گفت ۸۲ درصدشو ببخشید (حدودا یادمه درصدشو ) من باخودم گفتم چه توقعی داره . بعد اونا قبول نکردن (یعنی شخصی اونجا نبود مثل اینکه فقط یه ندای درونی بود که من حسش کردم و صدا بود که میشنیدم)بعد گفت پس ۷۰درصدشو ببخشید که اونا قبول کردن .( من اون شخص رو دوست دارم و مشکلی هم باهاش ندارم) اما تو خواب انگار از اینکه بخشیدن ۷۰درصدشو تعجب کردم در صورتی که باید طبق احساسی که تو واقعیت بهش دارم خوشحال بشم. خیلی یادم نیست موضوع چی بود ولی در کل درخواست داشت که بهش تخفیف بدن.انگار که داشتم از دور نگاه میکردم چون اون شخص فوت شده به من توجهی نداشت ممنون میشم تعبیرشو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید در رفتار و اخلاقیات خود با دیگران دقیق تر شوید و از بدی کردن به پرهیزید

  4. نازنین زهرانازنین زهراsays:

    سلام من خواب دیدم که قرآنی در دست دارم و صفحه ای ار آن رو باز کردم و دیدم که آیه ای نوشته که گفته تحت ماء المطر الثمر بعد توی خواب دنبال تعبیرش بودم که نتونستم پیدایش کنم ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با قرآن همراه باشین و بر خواندن آن مداوت داشته باشین

  5. نرگسنرگسsays:

    سلام. خواب دیدم با خواهر شوهرم بیرون هستم و مادر شوهرم تماس گرفت باهامون که بیاید خونه تولد پسر خواهرشوهرمه. ما رفتیم خونه که دیدم در حیاط صدای قرآن میاد. من بر نشستم و برای اینکه خود را ناراحت جلوه بدم سعی کردم کمی گریه کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر رهایی از افت هااست

  6. سلطان سلیمان اریافیضیسلطان سلیمان اریافیضیsays:

    سلام شوهرم چند وقته که دست چپ و قلب اش درد دارد دیشب خواب دیده که دست راستش کاملا با ایات قرانی به هم پیوسته کاور شده وقتی میبینه که دستش همه حروف وایات است تعجب میکند و دستش را بر بازوی چپ خود جای که شدت درد زیاد تر احساس میشود میبرد و بازوی چپ خود را در دست خود نگهمیدارد تا اینکه از خواب بیدارشد. وبعد اون خواب تاهنوز هیچ دردی هم احساس نکرده میشه بگید تعبیرش چیه

  7. مریممریمsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم شوهرم کتاب های قرآن تو خونمون رو انداخته بیرون و یه کتاب قرآن جدید داره که شباهتی به قرآن نداشت و تحریف شده بود در بعضی از صفحاتش عکسای وحشتناکی از اجنه مثلا اینا بود که من می‌فهمیدم این قرآن واقعی نیس یه کتاب دیگه هم داشت که قطور بود روش به عکسی از روح یا انسان بود که ازش خاک می‌ریخت هر جا این کتاب بود روحی هم باهاش میرف وقتی شوهرم رفت بیرون من کتابا رو با اینکه خیلی میترسیدم برداشتم که گم و گور کنم در راه از بازار رد شدم به مشجدی رسیدم نماز خوندم و میان کوچه کتابا رو انداختم و سریع برگشتم خونه شوهرم اول با دعوا بمن شک کرد اما بعذ قانع شد که کار من نبوده بعد من داشتم چمدون لباس جمع میکردم انگار که میخوایم از اون خونه بریم کتابای قرآن قبلی مون رو با اینکه خراب شده بودیم ولی برداشتم با خودم ممنون میشم اگه تعبیرش رو برام بگین

  8. حسامحسامsays:

    سلام وقتتون بخیر خسته نباشید من دیشب خواب دیدم که پشت در خونمون عده ای با صدای بسیار قشنگ در بلندگو آیه و ان یکاد الذین کفرو .... را میخواندند تعبیرش چیست؟