چند اصل مهم برای داشتن رابطه جنسی موفق

1.آمیزش جنسی را جزو فعالیت روزمره بگذارید.

آمیزش جنسی حتماً در اتاق خواب صورت بگیرد یا حتماً نباید بدون لباس انجام شود. حرکات ظریف و تحریک آمیز زیادی وجود دارد که می تواند موجب ارانگیختگی هر دو نفر شما شود.

قسمتی از این حرکات عبارتند از:

1- پوشیدن لباس های تحریک آمیز

2- نوازش آرام همسرتان

3- بوسه ای غیر منتظره

4- گفتن حرف های عاشقانه

این بروز احساسات می تواند بسیار هیجان انگیز باشد چون روش های احساساتی را پیدا کنید که موجب خوشحالی همسرتان شود هر کسی نقاط حساسی دارد که وقتی مورد لمس قرار می گیرد باعث هیجان می شود شاید همسرتان دوست داشته باشد که وقتی یکدیگر را در آغوش می گیرید او را ببوسید. نوازش های لذت بخش نیز میزان هیجان را در بدن افزایش می دهد.

2. دید جنسی تان را افزایش دهید.

معمولاً افراد تنها به یک شیوه خاص با یکدیگر به آمیزش می پردازند که بعد از گذشت چند سال به حالت تکرار می رسد شما با ایجاد تغییرات ساده زیر می توانید به ارتباط جنسی خود تنوع و هیجان جدیدی بدهید:

الف) سعی کنید زمان و مکان آمیزشی جنسی تان متغیر باشد.

شاید شما همیشه اتاق خواب را برای مقاربت انتخاب می کرده اید. این بار سعی کنید که بر روی مبل یا در اتاق دیگری از منزلتان عمل آمیزش را انجام دهید. اگر همیشه شبها ارتباط جنسی داشته اید از این به بعد در صبح یا غروب ها به انجام عمل جنسی بپردازید.

ب) روش های گوناگونی را برای آمیزش امتحان نمائید.

اغلب زوج ها از یک روش برای آمیزش استفاده می کنند.اگر روش های گوناگونی در پیش گیرید شکلهای گوناگونی به آمیزش خود می دهید که موجب تحریک جنسی هر دو نفر شما می شود. در این زمینه کتاب ها و نوارهای ویدئویی مختلفی است که می تواند شما را کمک مند تا به این ترتیب لذت بیشتری از ارتباط جنسی خود ببرید.

ج) وسایل اطراف خود را تغییر دهید.

اگر همواره به هنگام مقاربت چراغ ها خاموش بوده اند این بار در مقابل چراغ های روشن و یا یک شب خواب با یکدیگر آمیزش نماییدو انواع شمع ها و رایحه های خوش بو کننده را در اتاقتان بگذارید تا بریا شما شادی بخش تر باشد.

زمانیکه می خواهید به مقاربت بپردازید موسیقی را پخش نمائید که به هر دو شما آرامش می دهد. لباس زیر زنانه تحرک آمیزی را بپوشید که شوهر تان با دیدن آن بر تن شما تحریک شود.

3- عواملی که باعث لذت هر دو نفر شما می شود را به یکدیگر نشان دهید.

و بگویید همیشه به هنگام ارتباط جنسی نیازها و خواسته های خود را برای یکدیگر بگوئید و از گفتن آن شرم نداشته باشید شاید کمی دشوار باشد که خواسته های خود را به همسرتان بگوئید اما اگر واقعاً مایل هستید که ارتباط جنسی هیجان انگیزی داشته باشید باید روندتان را تغییر دهید و انعطاف پذیر باشید به توصیه های زیر عمل نمائید.

الف) هیچ گونه ترسی در مورد صحبت نداشته باشید؛ درباره افکار و احساسات خود با همسرتان صحبت کنید هیچ اهمیتی ندارد که چقدر از گفتن آن ترس دارید. تنها روش غلبه یافتن برای ترس گفتن خواسته هایتان می باشد. از این پس خواسته جنسی تان را با همسرتان در میان بگذارید.

ب) همیشه در صحبت هایتان از کلمه من استفاده کنید تا همسرتان بفهمد که به چه چیزی احتیاج دارد. این روش خوبی برای ارتباط بین شما و همسرتان به حساب می آید چرا که از سرزنش کردن پرهیز می کند و اجازه می دهد تا شریکتان از افکار و احساسات شما آگاه شود. به هنگام مقاربت نیز استفاده از عباراتی که با من آغاز می شود سبب می گردد تا همسرتان خواسته شما را به انجام رساند. همیشه جملات مثبت اثر بیشتری دارد تا استفاده از جملاتی منفی.

ج) در عمل همسر شما از نظرتان آگاه شود. همسرتان را تشویق کنید تا آنچه را که احساس می کند برایتان به زبان آورد. بهترین روش این است که اول خودتان را بیان کنید و به او بفهمانید چقدر از اینکه از او لذت می برید خوشحال هستید. از همسرتان بخواهید شما را نوازش کند و برای اینکه بفهمید که خواسته شما را متوجه شده است به همان قسمت های که خودتان دوست دارید نوازشتان کند شما به نوازش همسرتان بپردازید.

4- همیشه زمان مشخصی را برای آمیزش جنسی داشته باشید.

سعی کنید آمیزش جنسی را که باعث هر چه نزدیکتر شدن شما و همسرتان می شود در اولویت کارهایتان قرار دهید. اگر زوج ها به ارتباط به مرور از زندگی آنها حذف می شود. سعی کنید برای آمیزش جنسی خود از قبل برنامه ریزی کنید. این نوع برنامه ریزی موجب افزایش شادی و نشاط می شود چون در انتظار آن روز خواهید بود. حتماً به برنامه ریزی خود بها بدهید و به آن پایبند باشد حتی اگر میل خاصی به آن نداشته باشید تا همسرتان متعهد بودن شما را بپذیرد.

5- ارضای جنسی را تنها اولویت خود قرار ندهید.

یکی از بهترین روش هائی که موجب پیشرفت ارتباط جنسی میان زوجین می شود آن است که تنها به ارضای میل جنسی تمام نشود. اگر هدف از آمیزش جنسی تنها ارضاء شدن باشد آنگاه توجه شما فقط به یک مرکز محدود می شود. بهترین آمیزش، آمیزشی است که برگرفته از محبت، دوستی، عشق و صمیمیت بین طرفین باشد. اگر این عناصر از ارتباطات جنسی شما کنار گذاشته شده است می توانید به بوسیدن و نوازش کردن یکدیگر بپردازید مثل این است که برای اولین بار یکدیگر را در آغوش گرفته اید. به زمان هیچ توجهی نداشته باشید. اگر شما فقط به ارضای جنسی توجه داشته باشید مثل این است که زمان در حال عبور است و شما فقط می خواهید به هدفتان که همان اوج لذت جنسی است برسید. لزومی ندارد که عجله ای داشته باشید. این فکر که حتماً باید یک هدفی را به اتمام برسانید باعث می شود بی دلیل تحت فشار قرار بگیرید و برای رسیدن به هدفتان عجله کنید. اگر هدفتان را از ارضای جنسی منحرف نمائید می توانید دید بازتری داشته باشید و مرتبه بعد با رضایت خاطر بیشتری به استقبال هم می روید. این روش به مشا کمک می کند تا اضطراب را از خود بیرون کنید و شما را آزاد می گذارد تا از بودن با یکدیگر لذت ببرید.

6- جملاتتان تحریک آمیز باشد.

دقیقا لغاتی را به کار ببرید که با استفاده از این شیوه حرف زدن می تواند همسرتان را تحریک کند. برخی از مردم با شنیدن کلمات شهوانی تحریک می شوند. شاید همسر شما دوست داشته باشد که برایش از زمانی که قرار است از کلمات تحریک آمیز استفاده کنید . سعی کنید یادداشهای تحرک آمیز برایش بنویسید. وقتی که همسرتان پیش شما نیست با هر وسیله ای با او ارتباط برقرار کنید تا وقتی همسرتان از سفر برگشت اشتیاق زیادی برای دیدن شما داشته باشد.

نویسنده و تهیه کننده: توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...