انواع عشق بازی جنسی در رابطه زناشویی

عشقبازی بعد از آمیزش

پس از مقاربت میل جنسی در مرد کاسته می شود و کمبودی که زن احساس می کند باید توسط مرد بعد از عمل آمیزش بوسیله عشقبازی برطرف شود.

اکثراً بعد از آمیزش تمایل زن نسبت به مرد بیشتر است. برای این که زن فکر نکند که شوهرش فقط او را به منظور برطرف کردن میل خود و توجه نکردن به امیال او می خواهدمرد باید خود را مأظف بداند که به وسیله عشقبازی بعد از آمیزش جوابگوی مناسبی برای امیال همسرش باشد.

در مرحله اولیه ازدواج عشقبازی بعد از نزدیکی به مراتب بهتر از عشقبازی قبل از آن می باشد و اهمیت این موضوع به وسیله پنج دلیل ثابت می شود.

1- عشقبازی بعد از نزدیکی محبت زوجین را ثابت می کند.

بعد از اتمام آمیزش،هنگامیکه شوهر یا زن به اظهار عشق نسبت به یکدیگر ادامه می دهند، در حقیقت می گویند عشق آنها تنها به دلیل ارضاء جنسی نیست. شوهر می تواند این فکر را که مردان به زنان فقط به دلیل ارضاء جسمانی علاقه مند می باشند از راه ادامه به محبت در همسرش از بین ببرد به این وسیله زنش را مطمئن سازد که او را بازیچه نمی داند.

2- عشقبازی بعد از مقاربت حس مردانگی و زنانگی را در آنها تقویت می کند.

هر مردی می خواهد به خود ثابت کند که می تواند کاملاً زنش را از لحاظ امیال جنسی ارضاء کند. و احساس غرور وقتی در مرد بیشتر می شود که زن بعد از نزدیکی او را ستایش کند.

3- عشقبازی بعد از نزدیکی احساس گناه را در شما از بین می برد.

شما و همسرتان کارهایی انجام می دهید که قبل از ازدواج از نظر مذهب گناه محسوب می شد و ممکن است این احساس بعد از ازدواج نیز ادامه داشته باشد و یا این که هنگام نزدیکی اعمالی را انجام داده اید که قبلاً از نظر شما ناپسند بوده اند مثل لمس کردن اندام همسرتان.

ولی وقتی که بعد از انجام عمل عشق و محبت خود را برای یکدیگر بیان کردید از نگرانی خود کاسته و به خود ثابت کرده اید که عمل شما گناه نبوده.

4- اگر یک یا هر دوی شما ارضاء نشوید عشق و علاقه به یکدیگر به شما شده و برای هر دو شما لذت بخش است.

آنهایی که تازه عروسی کرده اند به شهوت هم زمان نمی رسند . زن ممکن است هر بر به شهوت نرسد و حتی شوهر احساس کند درجه ارضایی که کسب کرده مطلوب نبوده است . ولی اظهار عشق بعد از نزدیکی یک یا هر دوی شما را قادر می سازد که این چنین نا امیدی ها را در خود راه ندهید و همچنین درک کنید اگر چه انتظارات شما برآورده نشده ولی احساس خوشحالی می کنید که این شانس را داشته ای که چنین را بطه نزدیکی  با همسرتان داشته باشید و دوباره نیز خواهید داشت و می گویید عشق به شما آنقدر زیاد است که برای بقای آن لزومی نیست که هر بار به لذت جنسی برسید.

5- اظهار عشق بعد از نزدیکی به شما برای مرتبه بعد احساس خوبی می دهد.

بعد از برطرف کردن شرم،خجالت، و نارضایتی از همسرتان در ناقص بودن عمل آمیزش به وسیله عشقبازی بعد از آن ، نه تنها یک عمل جنسی را تمام کرده اید بلکه یک احساس تمایلی برای دفعه بعد به جا گذارده اید.

نویسنده و تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...