تعبیر خواب افتادن از کوه ومردن

افت شخصیت کم ارزش دن پیش دیگران و از دست دادن احترام و منزلت قبلی تعبیر خواب افتادن از کوه و سپس مردن است،در این مطلب از توپ تاپ نظرات کامل و جامع برخی از معبران را درباره این موضوع برسی خواهیم کرد

شیخ طوسی در یک از کتاب هایش نوشته است افتادن از کوه در خواب به معنی این است که  بی‌تردید خطری ما را تهدید می‌کند که بزرگ قدرتمند و کریمی دستمان را می‌گیرد و از مرحله خطر عبور می‌دهد و به سر منزل امنیت می‌رساند که بستگی دارد این خواب را چه کسی و چه قشر از جامعه دیده است مثلا اگر کارمند و حقوق‌بگیر باشیم موقعیت شغلی بهتری می‌یابیم و چنانچه کاسب باشیم اعتبار پیدا می‌کنیم و نزد همگان مفتخر و معتبر می‌شویم.کوه چه بزرگ و چه کوچک در خواب مردی است بزرگ و با قدرت که بیننده خواب با او برخورد می‌کند و سقوط کردن از آن شکست و ناکامی است. اگر دیدی که تو را از روی کوه به طرف پایین هل میدهند بی‌اعتباری و دلهره و تشویش است

ابن سیرین گفته اند اگر شخصی خواب ببیند که با اراده و تصمیم خود از روی کوهی بالا رفته است و سپس به قصد و یا عمد خود را از روی کوه به طرف پایین پرتاب میکند و شاهد مرگ خود است سخنان نسنجیده‌ای که گاه می‌گوییم و بعد به زشتی آن توجه پیدا می‌کنیم و سخنانی که به ناحق پشت سر این و آن می‌زنیم که خودمان می‌دانیم درست نیست در خواب‌های ما به شکل سقوط از جایی ظاهر می‌شوند.

البته در همین زمینه برخی از معبران نوشته‌اند سقوط از کوه برای مرده ها از یک طرف فراخی روزی و نعمت است و از سویی دیگر برای افراد زنده و یا در قید حیات خوردن مال حرام

اگر دیدی که پس از پرت شدن از کوه دوباره ایستادی و کوچکترین زخم و خراشی برنداشتی خواب ما گویای آن است که چیزهایی به دست می‌آوریم که از نظر مالی در کارهای ما گشایشی به وجود می‌آورد

اگر دیدی دیگران را از روی کوه پرت میکنی  یا به زبان آوردن سخن زشت و نابجا یا پشیمانی و ندامت است.

سوال: سلام من کارمند هستم و دیشب خواب دیدم با همسرم (زنم) به بالای کوه بزرگی در پشت خانه خودمان رفته بودیم و سپس با همدیگر اول شوخی میکردیم و یهو شوهر خودم را از کوه به پایین هل دادم و فوت کرد و من خیلی گریه و بیزاری میکردم تعبیرش چیه؟

پاسخ: خواب شما گویای این است که چشم به راه بهروزی از چیزی هستید. اگر کارمند باشید ترفیع و اضافه حقوق و پاداش می‌طلبید و اگر کاسب باشید سود می‌خواهید

سوال:اگر کسی خواب ببیند سنگ های ریز و درشتی از طرف کوه به پایین میریزند چه تعبیری دارد؟ پاسخ: در خواب آبرو است و داشتن آن مجاهده‌ای است که برای حفظ آبرو و حیثیت شخصی خود به عمل می‌آوریم.پس افتادن سنگ از کوه معنا و یا تعبیر بدی ندارد و بر خلاف ظاهر قضیه دارای نتیجه ی مثبت برای شما است

49 نظر

1. فاطمهفاطمهsays:

سلام .من خواب دیدم توی کوهستان ک پوشیده از برف بود ادمایی بالای قله کار میکردن یهو یکیشون ازدن بالا با سر افتاد پایین و مرد دوتاشون مردن اون یکی یادم نیست چطور میشع تعبیرش کنید برام

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

شما با فردی آشنا میشوید که با خودش تجارب جدید و جذابی را به همراه خواهد داشت و موجب میشود حس های عالی را تجربه کنید.

2. آمنهآمنهsays:

سلام وقت بخیر. من خواب دیدم از یه جایی دارم میفتم البته کوه نیست. کلا مرتفع نیس.انگاری یکم خودمو هل دادم..اما وقتی داشتم زمین میفتم پسر عموم(که نمیخوامش) منو گرفت. انگاری بلندم کرد گذاشت اونورتر.

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

3. ب عب عsays:

سلام من خواب دیدم با یک پیکان در یک جاده کوهستانی با شیب زیاد در حال حرکت به بالا هستم که یک سنگ بسیار بزرگ از بالای کوه غلتان به پایین آمد و هر چه در حلویش بود را از بین برد ولی من یک جای امت در کنار جاده پیدا کردم و به من آسیبی نرسید

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

روی اعمال خود به دقت بنگرید و اندیشه کنید. این نماد، نماینده ی زمانی است که برای خود قصرهایی در آسمان می سازید

4. ففsays:

سلام من خواب دیدم مسافرتیم و من تنها سوار ماشینم و روی کوه ام ک ماشین دنده عقب میره و سقوط میکنم و میفتم و در حین سقوط کردن همه میگن طرف مرد و منم در حال استغفار گفتن بودم ک افتادم توی دریا ولی همه گفتن زنده موند تعبیرش چیه

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود ، توصیه می شود فعلا و برای مدتی کوتاه ، تصمیم گیری و یا برنامه چینی نکنید .

5. نازنیننازنینsays:

سلام وقت به خیر من خواب دیدم همراه 3 نفر دیگه داریم از دست یه عده فرار می کنم می رسیم به بالای یک کوه تصمیم می گیریم پشت یه صخره قایم بشیم ببینیم اونایی که دنبالمون بودن چی کار می کنن . وقتی داشتیم جا بجا می شدیم از رو اون صخره که مثل ابشار بود پرت می شیم تو اب این رو فهمیدم که نمردیم ولی من نگران اون 3تا بودم چون فک می کردم خواهرای کوچیکترم هستن

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید احساس ترس، شما را مجبور به گرفتن تصمیماتی کند که می توانند مشکلات بیشتری را برای شما ایجاد کنند.

6. سیاوشسیاوشsays:

سلام من طی چند وقت سه بار خواب دیدم که با ماشین به داخل رودخانه سقوط کردم خواب اول با پسر خاله ام مسابقه دادیم و من با ماشین به داخل رودخانه سقوط کردن خواب دوم در یک جاده پر از درخت و سربلایی حرکت می کردیم با خاله ام پسر خالم و دختر خالم یک دفعه ماشین رو به عقب شروع به حرکت کرد وبه داخل رود خانه افتادیم خواب سوم من و پسر خاله ام داشتیم با ماشین نارنجی رنگ تند می رفتیم که یک دفعه لاستیک ماشین در اومد ما به داخل آب افتادیم البته قبل از اینکه در رودخانه بیفتیم من بیرون پریدم بعدش پسر خالم با ماشین تو آب افتاد بعد من شیرجه زدم اون رو از تو آب در اوردم

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید عدم تمرکز، مانع رسیدن شما به اهداف و برنامه های روزمره تان در زندگی بیداری شود.

7. صباصباsays:

سلام وقتتون بخیر. من خواب دیدم با نامزدم داریم از وسط کوهی رد میشیم اون از من جلو تر بود که یک دفعه پاش سر خورد و افتاد پایین. البته ارتفاع با زمین زیاد نبود و تا یه جایی سر میخورد میرفت پایین و حالش خوب بود ولی نزدیکای زمنی رسید یک دفعه کله ملق زد و افتاد و مرد. منم همش گریه و زاری میکرم من و نامزدم تقریبا همکاریم. لطفا بگین تعبیرش چیه دارم سکته میکنم

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب اشاره به دوره ای از سختی دارد که پشت سر گذاشته اید یا در حال گذر از آن ها هستید و پس از این مرحله، شادی و منفعت بخصوصی به شما خواهد رسید.

8. کرمیکرمیsays:

با سلام من خواب دیدم که با دوستم دونفر یک درخت الوار را به طرف قبرستان می بریم که یک طرف همین الوار را دوستم گرفته وطرف دیگرش را من ، من جلوتر از او بودم که یههویی یک دره عمیقی که در نزدیکی قبرستان بود پای من لیز خورد ودوستم هم عقب بود نتونست برام کمکی بکنه میخواستم که سقوط کنم در لحظه شروع سقوط از خواب بیدار شدم . پیشاپیش ممنونم از اینکه زحمت میکشید

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

نشانه آن است که برای پیش بردن اهدافتان توانایی کافی نخواهید داشت.

9. نسیمنسیمsays:

سلام من خواب دیدم با دوستم و دخترداییم بالای کوه میریم ولی وسطای راه دخترداییم دستش ول شد من گرفتم دستاشو تو هوا معلق بود اوردمش بالا یکم بعد دقیقا ازهمونجا دوستم پرت شد افتاد سرش ب سنگ خورد صورتش ترکید فک کنم مرد تعبیرش چیه??

درود ، بیانگر طول عمر برای شخصی است که در این حادثه آسیب دیده

10. ملیناملیناsays:

سلام من خواب دیدم دختر خالم یه حیوونی رو از تویه چاله نجات داد و به آب انداخت چون حیوان دوست داشت به آب بره بعد اون حیوان کمی بزرگ شد.جایی که آب بود شبیه استخری بزرگ بود که پایین یک کوه صخره مانند بود بعد من از صخره بالا رفتم که ببینم شبیه اون حیوون بازم هست که مطمءن شم اون گونه حییون اونجا زیست میکنن، دختر خالم با حالت شوخی منو از بالای اون صخره هل داد و حالت سرسره مانند از اون بالا لیز خوردم و افتادم توی آب و شنا کردم و از آب بیرون اومدم ولی نترسیدم از این اتفاق. میخواستم تعبیرشو بهم بگید.تشکر?

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

باسلام افتادن از جایی نشانه مشکلات و سختی های زندگی است و خلاصی از آب نشانه برطرف شدن مشکلات

11. ف. نصیریف. نصیریsays:

با سلام و خسته نباشید من خواب دیدم که من و همسرم در بالای کو هستیم و می خواهیم از شیب کوه پایین بیایم ولی همسرم به قصد خودش برای سرعت دادن به پایین آمدن به راه عبوری پایین میپرد که باعث سقوط و معلق شدنش در کوه می شود و من درحال نظاره بودم و لحظه برخورد با کوه با نیروی خودم را از خواب بلند کردم . شرمنده از اون موقع تا حالا شدیدا ذهنم درگیر شده . می خواستم تعبیر آن را بدونم . با تشکر

باسلام تعبیر خوابتان نشانه عبور از موانع و مشکلات زندگیتان است

12. هانیههانیهsays:

سلام من خواب دیدم ازارتفاع خیلی بلندی باماشین روی جاده باریکوخطرناک حرکت میکردیم باسرعت زیادبعدیهو پرت شدیم پایین منوخواهرم بودیم ..اوارتفاع ولا صخره های بلندبود فرود اومدیم روی لبه های کوچیک صخره ها وهنوز به ته دره نرسیده بودیم سعی میکردیم ازاونا بالابریم ولی چون صخره های زیرپامون کوچیک بودن کم کم میشکستن و اخرش افتادیم پایین اونجام کلی مردم بودن ک سعی میکردن برن بالا و بالاخره منو خواهرم تونستیم وبالارفتیم وقتی رسیدیم دیگ جاده اینانبود واردعروسی شدیم ک همسایه هامون توش بودن...حالا درواقعیت من میخواستم باپسری ازدواج کنم ک حالا خانوادش شروع کردن ب مخالفت وکس دیگه ای رو براش درنظردارن معلوم نیس راضی بشن یانه..حالامن فک میکنم خوابم بااین موضوع درارتباطه ومیخام تعبیرشوبدونم

تعبیر خوابتان نشانه روبرویی با اتفاقاتی است که موجب نگرانیتان میشود

13. دنیادنیاsays:

سلام من در گذشته خواب می دیدم که از کوه بلندی می افتم و مدام در حال جیغ زدن بودم اما وقتی به فاصله ی یک متری از سطح زمین می رسیدم ناگهان در همان لحظه معلق می شدم این خواب چندین بار تکرار می شد

سلام مراقب خود باشید ممکن است دچار شکست بشوید

14. امیر غفاریامیر غفاریsays:

سلام من خواب دیدم از یه نردبان خیلی بلند مانند دکل بعد دلخوری از یک جمع که به من بی محلی کرده بودن همینجوری برای تجربه بالا رفتم و یک بچه نیز بعد من این کاررا انجام داد و در حین بالا آمدن باعث خرابی بخشی از آن نردبان شد که گفتم با آتش نشانی تماس بگیرید دیگر چیزی ندیدم نه اینکه آن بچه چه شد و من چجوری پاین آمدم بعد متوجه شدم پایینم وحرف زدم دقیق نفهمیدم کسی جواب رامیداد یا نه وبعد داد میزدم میخندیدم که اره من مردم ولی جنازه ای ندیدم فقط کمی اونطرف تر چند سرباز خون دیده میشد از خواب پریدم ساعت ۱۰ صبح بود تعبیر خواب من چیست باتشکر

باسلام تعبیر خوابتان نشانه تلاش کردن برای بدست آوردن چیزی است

15. ساراساراsays:

سلام. خواب ديدم با خواهرها و برادرهام ميخوايم بريم منزل پدرم. بايد از كوه و دره رد ميشديم و اونطرف كوه ميرسيديم. اونها از جاده با ماشين رفتن. من از راه كوه رفتم. بالا كه ميرفتم به هر سنگي كه دست ميزدم يا پا ميذاشتم لغزنده بود. به زحمت بالاي كوه رسيدم. دورتا دورم فقط دره بود و كوه هم لغزنده. تصميم گرفتم ازيه طرف بپرم پايين. وقتي پريدم به حضرت زهرا توسل كردم. به زمين نيفتادم. روي حياط خونه بابا يه طوري نخي بزرگ كشيده بودن كه افتادم روش و خيلي احساس راحتي داشتم. زودتر از خواهر و برادرهام رسيدم. ولي همشون من رو سرزنش ميكردن كه چه كار خطرناكي كردم. ممنونم از وقتي كه براي كاربرهاتون ميذاريد.

تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید است

16. دلیدلیsays:

سلام خواب دیدم که ب همراه خواهرم و بابام نزدیک یک کوه بلند میشیم و کوه پایینش یه دره بود .. هممون نگاه میکنیم که یهو پشت سرمو نگاه میکنم خواهرم نیست وناپدید شده و من و بابام خیلی نگران میشیمو میگیم مرده و استرس و گریه و زاری میکنیم ... تعبیرش چیه

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

یعنی به منظور انجام رساندن کاری خطر می کنید.

17. آواآواsays:

من خواب دیدم پسر کوچیکم کاملا اتفاقی از یه جای خیلی بلند افتاد و مرد ،تعبیرش چیه؟

تعبیر خوابتان نشانه سلامتی و طول عمر فرزندتان است

18. علی انورعلی انورsays:

سلام. خواب دیدم در اسانسور هستم...ناگهانی اسانسور سقوط کرد...منم افتادم ...مردم

تعبیر خوابتان نشانه سلامتی و طول عمرتان است

19. اتابکاتابکsays:

سلام پسر عموم خواب دیده خودش و برادرش و من و یه نفر دیگه بالای کوه بسیار بلند و صاف هستیم و من سقوط میکنم و اون دستش را دراز میکنه که من دستش را بگیرم ولی من دستش را نمیگیرم من خیلی نگرانم چون درگیر مساله ای با خانواده عموم هستیم آیا این سقوط به منزله شکست هست یا تعبیر دیگه ای داره

خوابتان نشانه عمر طولانی و سلامتی است

20. محمدمحمدsays:

سلام دوستم خواب دیده من و دوتا از دوستام بالای کوه هستیم و من از کوه بلندی پرت میشم پایین و میمیرم

سلام عمرتان طولانی است

21. سولمازفروغیسولمازفروغیsays:

سلام من در خواب دیدم دخترم ازروی کوه پرت شد و پآیین کوه زنده گرفتیمش

سلام نشان دهنده تصمیم های نادرست در زندگی است

22. وحیدوحیدsays:

سلام وقت بخیر خواب دیدم که با جمعی به کوه رفتیم که ی پل داشته و یک نفر از بالای پل میفته پایین و وقتی خوب نگاه میکردم اون فرد خاله ام بوده .تعبیرش چی میتونه باشه ؟

تعبیر خوابتان بیانگر سلامتی اعضای خانواده تان است

23. خانم زارعخانم زارعsays:

باسلام خواب دیدم یه جای بودم ومردم نمازمیخوندن یهودیدم چندین نفردشمن داعشی قصدکشتن نمازگزارها روداشتن ومن یواشکی فرارکردم وازصخره های کوه بالا میرفتم که چند صخره ازکوه افتادن پایین وترسیدم دشمن منوببینه یهومادرم رودیدم بالای کوه هست بهش گفتم منم دخترت نجاتم بده اینجام دستموبگیر مادرم منودید و اومد دستموگرفت که یهویی چندتا دختر داعشی اومدن خواستن منو بِکِشَن پایین که نتونستن ومادرم منوکشیدبالا ویکی ازاون دخترهای داعشی هم اومد بالا که من بهش فرصت ندادم وازبالا پرتش کردم پایین وبه مادرم گفتم داعشی هستن وفرارکردیم وبه مردم گفتم داعش اینجاست ومن ومادرم میدویدیم تارسیدیم دم در یه خونه ای که مادرم درخانه راهول داد وبازش کرد واونجا قایم شدیم

به انجام کارهای خیر و پرمنفعت در زندگیتان مشغول میشوید

24. لیلا حدادلیلا حدادsays:

سلام من خواب دیدم دنبال شوهرم که راهنمای دو خانم شده بود برای رفتن به کوه رفتم اما لبه پرتگاه بودم و میترسیدم جلوتر برم و داد میزدم و کمک میخواستم که اون دو تا خانوم برگشتن و از کوه رفتن منصرف شدن و به من کمک کردن تا برگردم من کفشامو جاگذاشته بودم و داد میزدم شوهرم بیاره برام

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام ممکن است مواردی در زندگیتان باعث شود دچار یاس و ناامیدی در انجام دادن کارهایتان شوید

25. ایمان زارعایمان زارعsays:

من تو یه معدن با دستگاه سنگین کار میکنم خواب دیدم تو معدن که کار میکنم با دوستم رفتیم بالا یهو از بالا داشتم پرت میشم دوستم هم دستمو گرفت ‌ولی نتونست منو نجات بده ومن افتادم بعدش فکر کردم نمردم رفتم لب پرتگاه نگاه کردم دیدم جنازه من پایین هست دارن جنازمو میبرم بعد فهمیدم مردم

ممکن است نشان دهنده ایجاد پریشانی در زندگیتان باشد و عمرتان دراز است

26. عزیزعزیزsays:

سلام.من خواب دیدم با فامیل زنم از کوه بالا میرفتیم تا به تفرجگاه رسیدیم بالای کوه اونجا قصری بود منم خواستم طنابو گره بزنم که برگشتنی باهاش دستمونو بگیریم که طناب از دستم دررفت و دختر عمه زنم با طناب به پایین پرت شدن چه تعبیری دارد ممنون.

27. ستارهستارهsays:

من خواب دیدم با خواهرشوهرام از کوهی بالا رفتیم و به بالای کوه که رسیدیم من دچار لغزشی شدم اما انگار بالا موندم ولی اونا خودشونو پرت کردن پایین که اون پایین حتی تخت بادی بزرگی بود که هردو روی اون افتادن و من داشتم د اون لحظه به خوش شانسی اونا فکر میکردم و ابنکه چه کسی منو هل داد که افتادم .لطفا راهنمایی بفرمایید

28. سجاد رشیدیسجاد رشیدیsays:

من دسشب خواب دیدم که به گفته من با دوستم به بالای کوه رفتیم بعد دوستم از بالا افتاد منم اول خواستم همراه او بپرم ولی منصرف شدم و فایده نداشت و دستم لیز خورد و هردو افتادیم و مردیم ولی روحمان در همین دنیا بود و میتونستیم هم در این دنیا باشیم و دیگران مارو ببینند بعد از این جریان در همان خواب یکی دیگه از دوستانمون هم از دنیا رفت همه این حریان ها هم در ماه محرم اتفاق افتاده است لطلا بگید تعبیر خوابم چیه؟

29. لیلا رادلیلا رادsays:

سلام من نزدیک 8صبح خواب دیدم ک با ماشین رفتیم بالای کوه با همسرم بعد شوهرم اومد پایین داشت شوخی میکرد لبه ی کوه یه دفعه افتاد پایین و دور از جونش مرد. منم خیلی گریه زاری کردم ب نظرتون تعبیرش چیه؟

30. Negar gafariNegar gafarisays:

سلام من خاب دیدم با خانواده مادرم رفتیم کوه برای انجام یک کاری بعد سر از ی درخت خیلی بزرگ شاتوت روی شیب خیلی تند کوه در میاریم من حواسم به پسر خالم بود آخه بچس و درخت انگار داشت کنده میشد دیدم خالم ی تیکه چوب رو گرفت که کنده شد منم اون سر چوبو گرفتم ک نیفته من بالاتر بودم ک خودم آروم تعادلمو از دست میدم و می افتم پایین کوه هم بوته خار های تمشک بود من نمردم در حال افتادن بیدار شدم

31. امیرصالحیامیرصالحیsays:

سلام خسته نباشید. من من در خواب خودم دیدم که ماشین در یک شیب تند پارک شده و خودم تنها سوارش میشم و متوجه میشم ترمز دستی پایینه و میفهمم که دیگه دیر و ماشین به صورت با عقب درون یک دره پرت میشه و من تا لحظه مرگ خودم توی خواب حضور داشتم. به یقین خودم این نحوه مرگ منه چون ۳ روز پیش از خدا خواستم بار بعدی که به حمام میرم خودم استحمام نکنم و بقیه منو بشورن.

32. زینب فرهادیزینب فرهادیsays:

سلام خسته نباشید من خواب دیدم پسر یکی از دوستان پدرم از کوه افتاد و فکر کنم مرد و پیدا نشد

33. zahra azahra asays:

سلام من خواب دیدم پدرم از یک کوه خیلی بلند سقوط کرد،به شدتی که من فکر گردم ایشون دور از جونشون فوت شدند.اما اینطور نشد، ایشونو بردیم بیمارستان و خوب شدن.

34. SamanehSamanehsays:

سلام من خواب دیدم یکی از اشناها که الان زن و بچه داره توی خوابم شب عروسیش بود با خانومش که توی لباس عروس بودن روی قله کوه داشتن عکس میگرفتن که داماده که من می‌شناختمش لیز خورد از کوه پرت شد پایین و مرد و بعد هم توی مجلس عزاداری بودیم ولی همه شاد و خندون بودن انگار همون عروسی بود.

35. ستایشستایشsays:

سلام من خواب دیدم همراه مادر و برادرم سوار ماشین میشویم و ماشین را روشن میکنیم .متوجه میشویم که ترمز ماشین کار نمیکند و ماشین به سمت ارتفاعات و کوه میرود و از ارتفاع به پایین پرت میشه ولی منو مادرم از ماشین خارج شده بودیم اما به هر صورت هردو به پایین پرت شده و میمیریم

36. Ali shahsavandAli shahsavandsays:

سلام من خواب کسیرو دیدم که واقعا فوت کرده است و خواب دیدم که با او و دخترش و دامادش و خودم به کوه رفته بودیم که ناگهان میمون های بزرگی پای دخترش را گرفتند و میخواستند دخترش را از کوه پرت کنند پایین و او جان دخترش را نجات داد و از کوه پرت شد پایین و مرد

37. میلادمیلادsays:

سلام .من خواب دیدم داخل ساختمانی ایستادم و دو نفر از کوه افتادن پایین !؟ تعبیر خاصی داره!ممنون میشم راهنمایی کنید.

38. عمادخراسانیعمادخراسانیsays:

سلام و درود.من بختک زیاد بالام میفته.در خواب دیدم،من و سه برادرم بر روی کوهی در حال پایین آمدن هستیم،که هر سه آنها باهم پا روی سخره ای گذاشتن و از ارتفاع ۲۰۰متری سقوط کردن،بعد از پایین رفتن،خبری از دو برادرم نبود،و یک برادرم فوت شده بود،ب یک چشم بهم زدن داخل تعزییه ای بودم که درآن،فقط من و مادرم حضور داشتیم،و پدرم هم فوت شده بود،درحال تدارکات مراسم یک برادرم و پدرم بودیم.این خواب بیش از حد حس خفگی خفتان بهم دست دست داد.ممنون میشم تعبیرش را بگید

39. فاطمهفاطمهsays:

سلام من خواب دیدم ک در یک گردنه بلندی بودم ک پر از سگ بود و صخره های پیچ در پیچ من دویدم ک از پیچ‌ها بیام پایین پام سرخ خورد و از وسط پیچ در پیچ افتادن همین طور داشتم میوفتادم ک بلند شدم

40. مصیب احمدوندمصیب احمدوندsays:

سلام من دیشب خواب دیدم با موتورم در حال پرت گاه از سخره یا کوهی پرت شدم جایی ک افتاد خیلی سرسبز بود ولی ادمایهای دورم از فامیل دیدم و فکر نمیکردم مردم ولی عموم و پسر عمو و زنموم جنازه آوردن و تعجب کردم بد بردنش بیمارستان گفتن دستش شکسته و تو کما هستش ولی ب این حال ک روح بودن همش پدرم کنارم بودو باهاش حرف میزدم و همش گریه میکردم از ته دل و اسم خواهرمو آوردن ک گفتم نگرانشم اگه بمیرم

41. یسنا بصارتییسنا بصارتیsays:

سلام من خواب دیدم که روی کوه هستم و پرت شدم پایین و در نزدیک زمین بیدار شدم تعبیر خوابم چه گونه است؟

42. یسنا بصارتییسنا بصارتیsays:

43. علی پیروزعلی پیروزsays:

سلام ببخشید من در خواب دیدم خاله ام از بالای کوه افتاد و مرد تعبیر این چیه خواهش میکنم جواب بدید

44. حامدباقریحامدباقریsays:

سلام .پسرداییم خواب دیده که من وخانواده با ماشین وخوش هم با ماشین باهم میرفتیم که جاده به جایی رسیدکه دوطرف جاده پرتگاه وجاده هم سربالایی زیاد است که پس داییم به سلامت به بالا رسید وما سقوط کردیم و مردیم.تعبیرش چیه. ممنون و تشکر

45. رویارویاsays:

سلام من خواب دیدم که شبانه با خانواده از کوهی بالا میریم و یه جایی برای استراحت ایستادیم که صبح شد و دیدم که کوهستان پر برف و زیباست بعد من و پدرم تصمیم گرفتیم از کوهستان پایین بریم که ولی سطح کوهستان به شدت صاف بود و پایین اومدن سخت در حین پایین آمدن ناخواسته به سمت پایین پرت شدیم و زمانی به پایین رسیدیم همون ساختمون چهار طبقه خونه خودمون بود ولی سالم سالم بودیم و هیچ زخمی بر نداشتیم ولی ۲۴ ساعت زیر نظر پزشک بودیم . تعبیرش چی میتونه باشه ممنون از پاسخگوییتون .

46. MahsaMahsasays:

باسلام.من مادرم فوت کرده وخواب دیدم بامادرم داریم یک مسیری رو میریم ویک هویی ازیک صخره سنگی داریم بالامیریم مادرم میرسه بالاولی من به یک سنگ که دارم خودمومیکشم بالاجای پام خالی میشه ومیفتم وازخواب بیدارمیشم میشه لطفاتعبیرش روبگین ممنون میشم

47. ZareZaresays:

سلام شوهرم دیشب خواب دید من از بالای صخره قل میخورم وب پایین پرت شدم و کنار آب افتادم و مردم لطفا تعبیرش رو بگین ممنون

48. ستایشستایشsays:

من خواب دیدم از بالای کوه با موتور به ته یه دره پرت شدم و روحم بالای کوه موند و با پدر و مادرم صحبت میکردم .هوا هم ابرب و بارانی بود

49. مریم شکوهیمریم شکوهیsays:

دوستم خواب دیده من و ایشون به کوه رفته بودبم و من بالای کوه که رسیده بودیم از بالا پرت میشم پایین و سرم و بدنم همه از هم پاشیده میشه و جلوی دوستم این اتفاق میفته و من میمبرم . خیلی صحنه بدی بوده . و دوستم صدقه داده بوده وقتی بیدار شده و الان برای من کفت . این تعبیرش چیه لطفا ؟ ممنوم