تعبیر خواب شکستن دست چپ

خب یکی از موارد مهمی که بیشتر اعضا خواستار تعبیر خواب آن بودند شکستن دست و یا پای چپ بود که امروز بحث مفصلی در همین باره داریم و این موضوع را بطور کلی و با مطالبی دقیق برسی خواهیم کرد

چند معبر دانا و بزرگ نظراتی را راجب تعبیر خواب شکستن دست و پا بیان کرده اند که بترتیب آن ها را میخوانیم

اسماعیل اشعث گفته است

اگر بیند که از بلندی افتاد و دست چپ او شکست دلیل آن باشد که خدمت زنان کمر همت به میان خواهد بست

اگر دید که از جایی افتاد و دست پچ او شکست و سریعا از جای خود برخاست و دردی را حس نکرد تعبیرش چنان باشد که خبر چین و مامور آگاهی دهنده قدرت حاکم شدن را احتمال بسیار است.

اگر دید که دوست او هلش داده است و یا او را پرت کرده است و دست پای او با هم شکست  تعبیر آن مطابق صورت پیشین است با این اضافه که سرانجام خطرناکی خواهد داشت.

اگر خواب دید که دست و پای شکسته دیگران را گچ میکند و یا مداوا میکند  تعبیر چنان باشد که در کارگزاری قدرت حاکم به امنیت، رفاه و آسایش روزگار خواهد رسید.

اگر دید در بیمارستان بستری شده است و دست چپش را بسته اند تعبیرش چنان باشد که به اندازه حضورش در آتش از پادشاه قدرت حاکم منفعت نصیبش خواهد شد.

toptoop.ir تعبیر خواب شکسته شدن دست و پای راست یا چپ

و همچنین دانیال بزرگ نیز در همین باره گفته اند

تعبیر خواب شکستن دست راست به نشانه ی  مال حرام فراوانی برایش حاصل می‌آید.اگر بخاطر شکستن دست راست بستری شد و گریه کرد  دلیل آن باشد که به حاکم و پادشاه ستمگر تعظیم خواهد کرد و به خدمتش کمر خواهد بست که برایش طاقت فرسا خواهد بود.

تعبیر خواب شکستن دست مرده دلیل آن باشد که در پی کسب مال می‌رود اما موفق نمی‌شود و یا دلالت دارد بر آنکه اگر عالم است مردم از علمش بهره‌مند خواهند شد 

اگر دیدی که دست و پای مرده ای شکسته است و تو او را دلداری میدهی ی برایش دارو می اوری نشان آن است که به کار و شغل و زندگی خود اعم از خانوادگی و اجتماعی و شغلی دلگرم و امیدوار می‌شوید.

اگر دیدی دست و پای برادر مادر خواهر و یا پدرت شکسته است و در اینجا فرقی نمی کند راست یا چپ باشد گویای آن است که در کار خویش تلون و تشتت دارید اما این تردید به پیروزی می‌انجامد

و اما اگر خواب دیدی دست و پای همسرت شکسته است در چنین حالتی بهتر است در جریان روزهای آینده از برخوردهای تند با دیگران دوری بجویید.

سوال : خواب دیدم که در هنگام بازی کردن فوتبال به زمین خوردم و ناگهان جیغ بلندی سر دادم و دست و پای چپم با هم شکست و اورزانس مرا به بیمارستان برد و بخاطر شکستگی دست و پایم فوت کردم و برای من گریه کردند تعبیرش چیه:

پاسخ:این خواب خیر و خوب است دیدار مردی است که در میان دوستان و فامیل و خویشان می‌گردد.

142 نظر

  1. MrvMrvsays:

    سلام، خواب دیدم در اثر یک حادثه یکی از دستان همکارم که بسیار ادم خوبی است قطع شده ولی خونی نمی‌آید و او سعی میکند ناراحت نباشد و این قضیه را مهم نپندارد ولی من خیلی ناراحت شدم، بعد در صحنه‌ای دیگر دیدم ما دو نفر در پارمی هستیم، خانواده‌ای نوزادش را به ما سپرده، من در تلاشم این بچه را در همان پارک به خانواده‌اش تحویل دهم، نوعی وابستگی بین خودم و آن بچه که کمی گریه میکرد حس کردم و موفق شدم در حالی‌که خواباندنش، به مخانواده‌اش برگردانم، یک گهواره دستی که مال او بود هم پیش خانواده‌اش دیدم.من دختری مجردم، همکارم هم گفتم نامزد دارد.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رابطه تو با او بايد همين‌طور دوستانه و بدون خصومت باقي بماند. از هرگونه سهل‌انگاري دوري كن و بيهوده بهانه دست ديگران نبايد بدهي چون بعضي‌ها منتظر بهانه‌اي هستند تا بين شما را خراب كنند.

  2. سهیلاسهیلاsays:

    سلام. امروز موقع سحر قبل از طلوع افتاب خواب دیدم. مچ دستم بخاطر کسی که قبلا دوسش داشتم شکسته و تو خواب اصلا نمیخوامش و البته تو بیداری هم دیگه تمایلی به ازدواج باهاش ندارم.ولی با فرد دیگه که تو واقعیت میخوامش چند شب پیش خواب دیدم اومد خواستگاریم. یه شب دیگه خواب دیدم(همون فردی که میخوامش) باهم عقد کردیم و عاقد خطبه خوند و زن و شوهر شدیم. خواب موهای طلایی بلند . خواب رفتن تو باغ ،خواب دیدن کلم های براق نقره ای، خواب پاره شدن دمپایی کهنه م.یه خواب دیگه درمورد اینکه یه گوهر جهان نما داشتم و هم خواب دیدم دارم یه بافتنی میبافم.هرکدوم شب های جذا از هم.مجرد هستم . و همه این خوابها رو دم اذان و سحر قبل طلوع دیدم. تعبیر اینا چیه؟ مخصوصا اگه ازدواجه تقدیر من با کدوم یکی از ایناستبر اساس این خوابها.ممنون میشم جواب بدین.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تصمیم به کاری گرفته ای درانجامش شک نکن و دل به خدا بسپار ،برای کاری که می خواهی بکنی همت داشته باش و اگر ناامید شوی موفق نخواهی بود.

  3. ندانداsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ی میخ به نرمی و خیلی سریع رفت داخل مچ دست چپم و از دو طرف هم مشخص بود،، حین وارد شدنش خیلی ترسیدم وحشت کردم،، خون اومد و سریع هم خونش پاک شد،، منم به راحتی میخ رو کشیدم بیرون،، کاری که از نظرم خییلیی وحشتناک میومد به راحتی حل شد!!تعبیر خاصی داره!!؟؟ممنون اگه تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      روزگار سختی را گذرانده ای ولی گرفتاریها و غمهای شما به پایان می رسد وبه زودی شادیهای زندگی نصیب شما خواهد شد از دعا غافل مشو و بدان که نباید ناامید شوی.

  4. سهیلاسهیلاsays:

    سلام تو کامنت بالا گفتین که به خاطر خوابهای عجیبی که دیدم نباید ناامید شم باید همت کنم و به خدا امیدوار باشم. تو واقعیت کلا دست به دعا برداشتم که کسی که میخوامش بیاد خواستگاریم وقتی خواب خواستگاری و خواب دیدم باهاش عقد کردم خیلی خوشحال شدم اما دیشب موقع سحرخواب دیدم با برادرم ازدواج کردم اولش نمیفهمیدم چه اتفاق بدیه این قضیه. ولی کم کم تو خواب فهمیدم ازدواج با برادر خیلی کار منفوریه البته دیگران باعث این اازدواج شده بودن و خوشحال بودن ولی من تو خواب میفهمیدم ازدواج با برادر خیلی بده تو خواب خیلی ناراحت بودم نمیدونستم باید چکار کنم همه چیز رو تموم شده میدیدم خودمو بدبخت میدیدم.خیلی پریشون بودم.....که بیدار شدم.تعبیر این خواب برای من چیه باتوجه به خوابهای دیگه توی یک ماه اخیر دیدم. .....البته یه بار دیگه هم تو هفته پیش حدود ساعت 2 شب خواب دیده بودم با یه برادر دیگه م ازدواج کردم ولی اونو به حساب کابوس گذاشتم...... اینجا خوابمو تعریف کردم چون میخواستم خوابهای یک ماه اخیرمو که براتون تعریف کردمو هم در نظر بگیرین.....من نمیدونم این خوابها چیو میخوان به من بگن.......خواهش میکنم بهم کمک کنین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دخترم سههیلا نگران نباشید اکثر رویاهایی که صورت منفوری دارند مثل همین مورد که ذکر کردید و یا ...دارای تعبیرهای خوب و اتفاقا خیری هستند کامنت شما را مطالعه کردم و معنای نحسی در ان مشاهده نکردم

  5. سید مهرداد موسویسید مهرداد موسویsays:

    با سلام من ساعت پنج و بیست و سه دقیقه پای سجاده نشسته بودم نماز شب رو خونده بودم داشتم تشبیحات حضرت زهرا میفرستادم که اذان گفت بعد مادرم یهو وحشت زده از خواب پاشد اون لحضه گفت تو خواب دیدم با دست شکسته و تو گچ از در خونه داری میای تو به من گفت یعنی مادرم تو خواب دیده تعبیر این چی میشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خوشبختانه شما در اینده با دنیای معنوی درونتان ارتباط برقرار خواهید کرد بنابراین طبیعت پرشور و حرارت شما می تواند منبع الهامی برای افراد دیگر نیز باشد.

  6. زهرازهراsays:

    سلام،ممنون از وقتی که میزارین،من خواب دیدم که ی اقایی که دورادور با هم رابطه دوستی داریم رو کشتم و داخل کیسه گذاشتم،بعد که میخواستم کیسه رو ببرم بندازم سطل اشغال مادرم رو تو راه پله خونمون دیدم که میگفت نگهش دار منم گفتم نه نمیتونم بعدها مجبور میشم داخل کیسه رو ببینم،اون سروصورت خونی رو،بعد رفتم و انداختم سطل اشغال سر کوچه،برعکس خود واقعیم اصلاااااا از کشتن اون ادم ناراحت و پشیمون نبودم حتی عذاب وجدان هم نداشتم،داشتم فکر میکردم که جنازه رو مثله کنم یا بسوزونم که کسی پیداش نکنه،با اینکه ابدا پشیمون نبودم ولی ی لحظه یاد مادر اون اقا افتادم و منصرف شدم،با خودم فکر میکردم من همیشه ادمای این مدلی یعنی قاتل رو منزجر بودم، میگفتم چطور میتونن همچین کاری کنم، ولی خودم تو موقعیت بودم و این کار رو کاملا منطقی و در توانم میدونستم، با اینکه پشیمونی وناراحتی نداشتم ولی مطمئن بودم خیلیییی زود پلیس اون کیسه جنازه رو پیدا میکنه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در ارتباط با آنچه نیت قلبی شماست، صحبتهایی از طرف یک شخص می شود که شما نسبت به آنچه در دل دارید دلگرم و امیدوار می شوید و شما را به آنچه مورد هدفتان است نزدیک می شوید.

  7. فریبافریباsays:

    سلام و خسته نباشید من خواب دیدم که با زن برادرم که خیلی با من دشمنی میکنه دعوا کردم مامانم هم رفت با اون صحبت کنه که اروم بشه یهو خیلی اتفاقی دستش خورد به دست زن برادرم و شکست دستش ، من خیلی ناراحت بودم ‌که بخاطر من اینجوری شد و میدونستم که اون الان فکر میکنه ما از عمد اینکارو کردیم وشروع کرد به داد و فریاد. در صورتی که هیچ عمدی در کار نبود اگه تعبیرش رو بگید ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فرزندم فریبا براي شما مشکلات و خطرات پنهان وجود دارد ولي آسيبي نمي بيني نگران نباشید و به خداوند توکل نمایید

  8. نرگسنرگسsays:

    سلام ، من خواب دیدیم. که مادرم بیرون بود و میخواست وارد خونه بشه اما پدرم درو محکم روش می بست و نمیذاست وارد خونه بشه، مادرم خیلی عصبانی بود و به در و پنجره میکوبید که بیاد داخل خونه. وقتی متوجه جریان شدم پدرمو کنار زدمو درو واسه مادرم باز کردم دیدم دستش شکسته گفتم بهش گفتم دستت چی شده گفت خوردم زمین.. من داشتم هق هق میزدم و مادرمو محکم بغل کرده بودمو قربون صدقش میرفتم بعد گفتم میدونم که دستت لای در شکسته و میرم از پدرم شکایت میکنم و مادرم اشک از چشماش پایین اومد . و بعد از خواب پریدم انقد ک حس خواب بد بود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در اين اوضاع درهم برهم، تصميم‌گيري دشوار خواهد بود. بايد كمي حوصله كني تا همه چيز مرتب شود سپس مي‌تواني با چشمان باز براي زندگي و آينده‌ات تصميم بگيري و به پيامدهاي آن بيانديشي.

  9. سهیلاسهیلاsays:

    سلام.خیلی خیلی خیلی ازتون ممنونم که به درخواستهای تعبیر خوابم جواب دادین....... کلا کلافه م و خواب های عجیبی میبینم ولی هیچ گشایشی تو واقعیت برام پیدا نشده.....منتظر اینم که همون خواستگاری که خواب دیدم باهاش عقد کردم بالاخره پیداش شه.....من دیشب خواب دیدم کنار یه دریاچه ای زلال و شفاف بودم پدر و مادرمم بودن و همه جا سرسبز بود هوا عالی بود رایحه ی خوب و اب اروم اروم ....داشتم لذت میبردم که یهو مامانم گفت بیا برو تو اب خوبه شفا پیدا میکنی (البته مشکل خاصی ندارم فقط یه سری مشکلات عشقی داارم که غم شون بدجوری تو دلم مونده و البته کسی هم خبر نداره) گفتم نه و مامانم به زور منو انداخت تو اب دریاچه .ترسیدم فکر کردم ابش خیلی سرده یا یا خفه میشم ولی هیچ طوریم نشد......و بعدش خواب دیدم با یه سری از دوستام میخوام از رو پل رد شم زیر پل پر بود از سگ های وحشی و ترسناک که منتظر بودن بیافتیم پایین مارو بخورن ،من مثل یه نور سریع و راحت رسیدم اونور پل، ولی دوستام که فقط یکیشونو یادمه (که تازه ازدواج کرده )وسط پل جلوی پاشون پل خراب شد من برگشتم کمکشون کنم پل خراب شد و من با یه قسمتی از پل معلق موندم تو هوا زیر پل بالاتر از سگها.ولی میدونستم نمی افتم مطمئن بودم و ارامش داشتم و اصلا نمیترسیدم همینجور که اویزون بودم گربه هایی با من بودن که ناخواسته گرفتم پرتشون کردم پایین....دلم برای گربه ها میسوخت ولی دست خودم نبود گرفتم انداختمشون پایین.......من مجردم.تعبیر این خوابها چی میشه؟ ممنون میشم ازتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در راه موفقیت گام بر می داری و به مقامی می رسی ولی در اثر غرور دوستان خود را می رنجانید دقت کنید که امروزه دوست خوب کمیاب است. قدر آنها را بدانید.

  10. حمیده محمیده مsays:

    خواب دیدم تو یه روستایی ام . از سر یه راهی میگذشتم یه پسر بچه به همراه یک خر دیدم که رو زمین افتاده بودن و انگار مرده بودن و هیچکس به دادشون نمیرسید، چند لحظه بعدش دیدم پسربچه داره تکون میخوره، بلندش کردم و دیدم هنوز زندست. دستش شکسته بود ولی پسربچه هیچ دردی احساس نمیکرد. با خودم بردمش پرسون پرسون دنبال جایی میگشتم که دستشو مداوا کنن. آخرم رسیدم به جاییکه چندتا پسر جوون بودن و انکار اینکاره بودن، پسربچه رو سپردم بهشون که دستشو جا بندازنو مداوا کنن. داشتن دستشو جا مینداختن که از خواب پریدم. خیلی تو خواب زجر کشیدم و خیلی ناراحت بودم به خاطر حال اون پسر بچه و بی کسیش. خیلی خواب بدی بود. ممنون میشم کمکم کنید که چه تعبیری داشته این خواب. ضمناً بگم وقتی داشتم پسر بچه رو از زمین بلند میکردم متوجه شدم خر هم داره تکون میخوره و زندست ولی کاری براش نکردم چون توان کمک بهشو نداشتم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از مسئله ای که باعث ترس و واهمه شما شده یا می شود نگرانی به خود راه ندهید چون این مسئله یا این موضوع خیلی زودتر از آنچه تصور می کنید برطرف خواهد شد.

  11. زهرازهراsays:

    سلام من همسرم دیشب خواب دیده ک دست چپش شکسته نه دردی داره نه خونی میاد ازش و نه کسی هولش داده نه از جایی افتاده فقط دست چپش شکسته وو تو خوابم خوشحال بوده که برای کارش میتونه استعلاجی بگیره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سعادت و نیکبختی در انتظار توست اما بهتر است مراقب باشی که در اعمال حرام و بد نيفتي چراکه سرنوشت تو را به سمت بدی تغییر خواهد داد

  12. faminefaminesays:

    سلام من خواب دیدم کسیکه دوسش دارم والان باهاش مشکل دارمو بعد مدتها دیدم سبیلاشو زده بود من ازش میپرسیدم چرا الان ک من خواستم ببینمت زدی سبیلاتو بعدم ی عکس بهم نشون داد از خودش ک تو این عکس دست و پاش تو گچ بود و میپرسیدم کی اینجوری شدی جوابمو نداد.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      آرزو پروری در دنیای فانی بی معناست. در بند ظواهر نباید بود و بلند نظری وصفا دادن روح و درون تورا شایسته مقام های برتر که قناعت ورزی و تسلیم تقدیر شدن از مراحل فهم است.

  13. فاطمه نوریفاطمه نوریsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم که دست چپم شکسته و تو بيمارستانم ولی بستری نیستم .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام فرزندم به علامت است که در انجام یک امر مهم و اساسی در زندگیتان با شکست مواجه می شوید همچنین به معنای نومیدی و غفلت نیز میباشد

  14. سویلسویلsays:

    سلام حدود ساعت 1بعد از ظهر تو خواب دیدم خواهرم رو سوار اسانسور کردم ووچون حرکت نمیکرد کمی تکونش دادم بعد که رفتم دنبالش دیدم اسانسور با سرعت رفت رفتم در رو باز کردم دیدم یه دست و پای خواهرم شکسته از قسمت باسن بعد بریدیمش بیمارستان تا عملش کنن. تعبیرش چیه.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فکر می کنی دیگر برای جبران ضرر نداری و مدام دور خودت می چرخی بدون اینکه پیشرفتی داشته باشی، ولی عاقبت اجر صبر خود را می بینی و بد عهدی زمانه را فراموش می کنی.

  15. علی کرمیانعلی کرمیانsays:

    سلام خسته نباشید رفیقم خواب دیده بود که من دستم شکسته و تو همون خواب لباس های فوتبالش رو میده به من و میگه بخاطر این موضوع دیگ نمیاد فوتبال خیلی ذهنم رو درگیر کرده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      هرگز از زندگی خود گله نکنید و علت نیک و بد آن را در وجود خود جستجو کنید و در رفع آن بکوشید تا موفق و کامیاب شوید.

  16. سحرسحرsays:

    سلام دوست همسرم خواب دیده دستش شکسته(دست همسرم) و در حال دویدن بوده ویه بچه هم بغلش بوده میشه لطفا تعبیرشو بفرمایین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

  17. محمدمحمدsays:

    با عرض سلام بعد از نماز صبح خواب دیدم که دست زدم به دست خواهرم دیدم که از وسط ساعد شکسته بود و خم میشد ولی دردی احساس نمی‌کرد انگار قبلا شکسته بود ولی جوش نیاورده بود به هم تو خواب به مادرم گفتم که دست خواهرم اینجوری شده مادرم گفت منم 3 شبه که خواب می بینم که خواهرت هی میگه که دلم درد می کنه و ناراحته. تعبیراش چیه(خواهرم استثنایی)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دوستان و خانواده تان همیشه به فکر شما هستند نگران هستند از شما هم از آنها غافل نشوید، و با آنها به خوبی رفتار کنید و آنها را ناراحت نکنید.

  18. بیتابیتاsays:

    خواب دیدم دست مادر بزرگم که در قید حیات نیست و همچنین دست پسر داییم که زنده ست شکسته است و آنها به اینگونه در جمعی وارد شدند.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از مسائلی که در اطرافتان رخ خواهد داد عصبانی نشوید

  19. احمداحمدsays:

    من خواب دیدم در روستایی که در کودکی بودم هستم، شب شده و من بیرون از ده هستم ظاهرا دنبال پیدا کردن چندتا از گوسعندهای مادرم هستم،بعد وارد یک دره شدم که چشمه ای در آن جریان دارد، ناگهان از روبروی دره فردی از درون تاریکی بسرعت بسمت من حمله کرد و من را ب حالت کشتی گرفت من هم با تمام توان بلندش کردم و برزمین کوبیدمش ناگهان دیدم دوست قدیمی منه. بعد شروع کردیم به صحبت کردن که دیدم دست راستم در حین دعوا شکسته است ولی هیچگونه دردی احساس نکرد.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از انجایی که شخص مقابل یکی از دوستان شما بوده تعبیر بدی ندارد و خیر است

  20. متینمتینsays:

    شخصی که علاقه ی بسیار به دارم و نیت ازدواج داریم خواب دیده و در خواب دست من را شکسته دیده ولی نمی داند کدام یک از دست ها. او خود در کار ها به من کمک می کرده.نکته ی دیگر با او به خرید رفته و برای مادر من چادر و مقداری شیرینی خریداری کرده.ممنون می شم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فردی در اطرافتان به دنبال آسیب و ضرر زدن به شما است پس مراقب باشید و حواستان را جمع کنید و تا میتوانید از آن ها دوری کنید.

  21. الهامالهامsays:

    سلام وقت بخیر. دیشب خواب دیدم به دلیلی که خودم نمیدونم مچ دست راستم شکسته و یه تیکه استخون بیرون زده و مچ دستم حالت آویزان و افتاده داشت بعد رفتم دکتر ،دکتر اومد دستم و گرفت و اون چیزی که فک میکردم استخوانه رو بیرون کشید اولش دردی نداشت ولی من یه جیغ کوچیک زدم اما بعد ک دیدم درد نداره منم آروم شدم دکتر هم خیلی آروم اون چوب رو از دستم بیرون کشید یه چوب بود اندازه یه کف دست بلند ولی باریک بعدش دیگه دستم مشکلی نداشت، لطفا بگید تعبيش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بطور استثنا این رویا به نشانه ی پیشرفت و ترفیع مقام می باشد

  22. سمانهسمانهsays:

    سلام خواهرم خواب دیده دست دخترم شکسته و در تقلا بوده به دخترم کمک کنه ولی نمی تونسته، تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شنیدن خبر ناگواری عاقبت ناخوشاین

  23. مژدهمژدهsays:

    سلام من خواب دیدم دوتا دستم تا کتف شکسته ولی ن دردی حس کردم ن حتی خونریزی تازه حالمم خوب بود ومیخندیدم بعدش دیدم دستام تا کتف گچ گرفته س صبحم بیدارشدم هیچ دردی حس نکردم نمیدونم تعبیرش چی میشه توروخدا کمکم کنین.......

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نگران مباش فرزندم از آنجا که در این رویا احساس شادی داشته اید و مخصوصا اینکه دردی متوجه نشدید فقط به علامت دور شدن خطر یا بلا از سمت شماست

  24. مژدهمژدهsays:

    خوابای عجیب ی مدته زیاد میبینم خواب خروس خواب ماهی ک زنده س توی دستم خروس بهم نگامیکنه ماهی تو دستمه ولی هردو انگار یچی رو نشون میدن بهم انگار دوچیز مختلفه ولی یچی روباید واسم تداعی کنه وقتی بیدارمیشم یادم نمیاد خروس وماهی هردو سیاهن با ی قیافه خاص ک نمیدونم چجوری بگم.... توروخدا کمکم کنین.....

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر خطایی در حق تو کرده‌اند، آن را ببخش گذشت در حق دیگران به تو سینه‌ای فراخ و قلبی بزرگ می‌دهد که می‌توان خوبی‌های زیادی را در آن ذخیره کرد و از آنها برخوردار شد.

  25. آرزوآرزوsays:

    سلام وقتتون بخیر من به تازگی یکی از اقوامم سکته مغذی کرده و بسیار از پا افتاده شده من توی خواب دیدم که کاملا حالش خوبه و داره با پدربزرگم حرف میزنه ولی دست چپش کاملا بی حس بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به علامت برزخی همراه با آرامش است که نصیب این فرد خواهد شد ، بلاهای سختی که در این دنیا به انسان میرند در برزخ موجب آرامش و سبک کردن بارگناهان خواهند شد

  26. لیلی خلیلیلیلی خلیلیsays:

    با سلام و عرض ادب دیشب بعد از خواندن نماز صبح خواب دیدم مادرم در بیمارستان بستری است و پایش رو از مچ به پایین پا گچ گرفته بودن خاله ام و چند نفر از بستگانمون به ملاقاتی مادرم میان من تو این لحظه ۵تا ۶تا بالش تمیز رو پشت مامانم قرار میدم داخل بیمارستان مسجدی داشت خواستم برم سمت مسجد کفش هایم را داخل جاکفش قرار میدم و پابرهنه می دوم در داخل سجد امام جماعت با چندین مرددر حال نماز خواندن هستن و من همین طور داخل مسجد در حال دویدن هستم ۲ بار کل مسجد و بیمارستان رو با پای برهنه دویدم لطفا بهم بگید خوابم چه تعبیری داره.سپاسگزارم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      وقت تنگ است. کمی عجله کنید. فعل دستتان کوتاه است اما انشاالله به مقصوددست پیدا خواهید کرد. گاهی دست سرنوشت طوری رقم م خورد ک بدون هیچگونه تلاشی مقصود و نظر خود به دنبالتان می آید

  27. سودهسودهsays:

    سلام . وقت بخیر. من معمولا خواب نمی بینم. اما امروز ظهر خواب دیدم که یکی از همکاران محل کارم دختر کوچکم که 6 ساله هست ولی در خواب کوچکتر بود( شاید 2 ساله ) را بغل کرد و دست چپ او را از سر شانه پیچ داد تا بشکند!!! با ناراحتی علت را از او پرسیدم و او جواب داد:" برایش خوب است و من برای بچه خودم هم کردم و دستش زیبا تر میشه" اما دخترم درد زیادی داشت و گریه میکرد. من با استرس و ناراحتی از خواب پریدم ممنون میشم تعبیر این خواب رو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      همسر و مادری فداکار

  28. ساراساراsays:

    سلام من خواب دیدم با دوستم تو خیابون دعوام شد هلم داد افتادم بعد خودش منو برد بیمارستان الکی گفتم دست چپم خیلی دردمیکنه دکتر گفت شکسته بعد گچ گرفت،اما اصلا دردنداشتمو جلوی بقیه نقش بازی میکردم ک دردمیکنه،تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شخص مزاحم - از آدم پست و فرومایه آزار دیدن

  29. سعیدهسعیدهsays:

    سلام وقت به خیر همسرم خواب دیده من پیش پدرم هستم و دستم شکسته و گچ گرفتم میشه تعبیرش و بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از اتفاقات غیر منتظره و مشکلات زیاد نهراسید و صبور باشید.

  30. پدیپدیsays:

    اقا ما خواب دیدیم دعوا کردیم دستم دچار کوفتگی شد کبود شده تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دلالت بر خوشی زندگی است

  31. ففsays:

    سلام خواب دیدم پسرم رو تنبیه کردم مچ دست چپش شکست خیلی ناراحت شدم و تو خواب خودمو میزدم بیدار شدم ساعت 6و نیم بود کلافه بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شکستن مچ دست چپ بیانگر بعضی از ناراحتی های فکری فرزند شما در روزهای اخیر است که برطرف خواهد شد

  32. قدیسهقدیسهsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم تو یه جاده برف راهمونو بسته چند نفر داشتن راه رو باز میکردن پسر ده سالم رو گذاشتم اونجا تا برم کم بیارم چندین بار راهی رو رفتم و برگشتم ولی کسی کمکم نیومد تا ابنکه دیدم همشون یخ زدن حتی پسرم پسرم رو تو روشنایی چراغ ماشینم دیدم و گذاشتمش توی ماشین که بخاریش روشن بود و نجات پیدا کرد دوباره رفتم کمک بیارم که یه آقایی متوجه من شد و اومدن کمک خوابهای مشابه مثل این چند بار دیدم احساس میکنم پیامی یا هشداری میدن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مراقب حرف زدن و شوخی کردن خود با دیگران باشید و به آنها بیشتر احترام بگذارید تا اختلاف و درگیری بوجود نیاورید.

  33. میلادمیلادsays:

    خواب دیدم که دوستی که باهاش قهر بودم دست چپش شکسته وپس از ان دوباره او بهم علاقهمند شد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یک آزردگی روحی جدید برای دوستی که دست او را شکسته دیده اید در چند روز آینده پیش خواهد آمد

  34. میلاد شیریمیلاد شیریsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که دست چپم شکسته و عمل جراحی کردن با همون وضع به مامورت و درگیری رفتم العن که از خواب بدار شدم دست چپم یه دردی داره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      باید دست از خیال‌پردازی برداری و در مورد چیزی که امکان ندارد اتفاق بیفتد اصرار نکنی. فرصت زیادی نداری پس از موقعیت‌ها استفاده کن.

  35. مهدی اریاییمهدی اریاییsays:

    با سلام و عرض خسته نباشید خواب دیده ام که دستم شکسته است و میگویم دست چپ من شکسته و دیگران می گویند دست تو تیر خورده است و همه از دره شنی به راحتی پا یین می ایند ولی من با دست شکسته ام خودم را می اندازم و حیوان شیر من را نجات می دهد و به من احترام می گذارد.تعبیر ان چیست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حضور فردی که در آینده ی زندگیتان تاثیرگذار است

  36. رسول رضاییرسول رضاییsays:

    سلام من خواب دیدم با پدر دختری که بهش علاقه دارم اون دختر رو بردیم پیش مادرش که دلش تنگ شده بود واسش ..وقتی رسیدیم دست مادرش شکسته بود ولی وقتی دختر رو دید محکم بغلش کرد ومن بیدار شدم دوباره که خوابیدم دیدم که ماهیام یه عالمه بچه دارن و خوابم تموم شد... ممنون میشم کمک کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دست شکسته ی مادر بیانگر مختصر زیانی است که به خانواده ی این شخص خواهد رسید ، ماهیانی که بچه های زیاد داشتند بیانگر آینده روشن همراه با رزق و روزی زیاد برای شماست

  37. SadafSadafsays:

    من خواب دیدم دست چپم دچار خون مردگی و کبودی شده ودست راستم در ناحیه ساعد شکسته جوری که استخوان بیرون زده بود اما خون نمیومد و درد نداشت بدون اینکه ممتوجه بشم چجوری شکست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که وظایف دشواری بر شانه شما گذاشته خواهدشد.

  38. ساراساراsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم توی امتحانی که دارم براش زحمت میکشم رتبه اوردم و خیلی خوشحال هستم اما دست چپم پلاتین توش هست میشه تعبیر این و لطفا بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خوشحالی برای کسب موفقیت در این رویا نشان دهنده ی اتفاقی خوش برای شما در ایام پیش روست ولی پلاتین نیز نشان میدهد بعد از طی کردن لحظه ها و دوران سخت به این موقعیت می رسید

  39. minaminasays:

    با سلام و خداقوت دیدم حالم خوب نیست دارم میرم طبقه بالا دخترم هم باهام بود ولی یه دفعه دیدم عروس عموم میگه بهش نگین مادرش دستش شکسته (مادرم چندسالی فوت کرده) من متوجه شدم گفتم گوشیموبدین به مادرم زنگ بزنم چراازمن قائم میکنن گوشی رو برداشتم زنگ زدم گفتم بدین مادرم حرف بزنم خودم هم نای حرف زدن نداشتم نمیدونم کی گوشیرا جواب داد گفت مادرت مهمون داره که با جیغ و فریاد زیاد مرا بیدار نمودند. ممنون میشم اگه تعبیر خواب بنده رو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دلالت بر آن دارد که در آینده از امری ناامید خواهید شد.

  40. مریممریمsays:

    خواستگاری داشتم که خیلی بهم علاقه مند بود و من دو سال ردش کردم تا اینکه بعد دوسال من پذیرفته بودم که به یه بیماری سخت مبتلا شد و دیگه نتونستیم ازدواج کنیم و اون افسردگی گرفت...الان یه سال از این قضیه میگذره که خواب دیدمش که اومده و توو چشام نگا میکرد منم اشک میریختم...دست راستش شکسته بود و گچ گرفته بودن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر این است که حال روحی و جسمی این شخص روز به روز بدتر می شود و اتفاقات تلخ دیگری در زندگی ایشان شروع خواهد شد

  41. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام وقتتون بخیر.من پریشب خواب دیدم که با خانولده در کوه هستیم و همه جا پراز برف است . ناگهان دیدم برادرم از بالای کوه پرت شد و رویش بهمن ریخت . فکر کردم مرده و باترس به سمتش رفتم اما دیدم دست و پایش شکسته و خودش هم ترسیده بود. دیشب هم خواب دیدم در خانه مان دو جن مونث زشت هستند و پدر و برادرم آنهارا از خانه بیرون راندن اما اونها پدر و برادرم را داشتن خفه میکردن. خیلی نگرانم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از یاری رساندن به کسانی که محتاج کمک تو هستند، دریغ نکن و کاری کن که دعای خیر آنها بدرقه راهت باشد.

  42. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من امروز صبح (افتاب طلاع کرده بود یعنی بعد اذان صبح حدس میزنم شروع شده بود چون تونستم موقعیت و زمان خوابمو حدس بزنم ولی بازم نمیگم صد درصد. خواب دیدم که توی خونمون هستم با خانوادم دعوام میشه میخواستم خودمو از پنجره مرت کنم پایین مامانم نگه ام داشت یهو بابام اوند با سردی تمام کشید از دست مامانم خودش منو انداخت ، افتادم سرم رو به اسمون بود بالا رو نگاه میکردم دست و پام انگاری یکم کج شده بود (درضمن من توی این خواب مثل یک بیننده بودم نمیدونم چرا درحالی که اون اتفاقا برا خودم داشت میوفتاد ولی خودتم بیننده بودم مسخره بنظر میره ولی دوتا بودم یکی مثل روح که نیدید ویکی که اتفاق براش افتاد اکثر خوابام همینطوریه ) بعدش انگاری صحنه قطع شد روز بعد لود انگاری چون دست چپم یهو دیدم گچ گرفته ام و شروع میکنم کمک کردن به مادرم ، و دوتا نهمون هم برامون اومدن برای عیادت دختر عمو های مامان و بابام . خلاصه تا بیدار شدم خیلی تعجب کردم بنظرم (البته تا حالا دوباری اتفاق افتاد که بخوام خودمو بندازم راحت شم ولی تا حالا بهش فکر نکردم یا بخصوص دیشب هم به هیچی فکر نکردم و اسوده خوابیدم که این خوابو دیدم.) عجیب بود حس عجیبی داشت اولین باره که خوابی دیدم که واقعا میوفتم این دفعه قبلا ها دیدم تو بلندیم یا دربلندی هستم که درمرز افتادنم ولی نیوفتادم . ممنون میشم جواب بدید لطفا یکم ذهنم درگیر شده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از آدم بی مرام و خودشیفته آزار دیدن

  43. ساراساراsays:

    سلام.منو دخترم از هم دور هستيم.دخترم خواب ديده كه من پيشش رفتم و اون در حال رانندگي هست و هردو خيلي خوشحاليم.دست من رو تو خواب شكسته ديده كه تو گچ بوده ولي وقتي از من پرسيده كه چرا دستم شكسته من گفتم كه دستم بريده شده تو اشپزي شكسته نشده.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خبر از کار سخت با نتایجی مطلوب دارد.

  44. ساراساراsays:

    خواب ديدم بعد از مدتها دخترم رو ديدم در فرودگاه بود از يه دري وارد شدم كه ميدونستم دخترم ميدونه كه من از اون در وارد ميشم وقتي از در رد شدم سمت هم دويديم و همو در اغوش گرفتيم وصورتش رو من ميبوسيدم پشت سر هم از روي گونه هاش .در ضمن اين رو هم من اضافه كنم كه دخترم كشور ديگري زندگي ميكنه و من ازش دور هستم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در حال حاضر از انجام هر گونه کار توام با عجله خودداری کنید.

  45. النازالنازsays:

    سلام، ببخشید من همین نیم ساعت پیش یه خوابی دیدم و تعبیرشو میخاستم بدونم خوابم این بود که دیدم ما مسافرت هستیم و تو هتل پسرم که ۱۶ سال داره به هنگام بازیگوشی رو پله ها سر خورد افتاد پایین دست راستش بدجور شکست جوری که استخوناش زیر پوستش داشت بازی میکرد و من بدجور گریه میکردم و در همین حال از خواب پریدم ...ممنون میشم جواب بدین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه ی مشکلات کوچکی است که مدتی محدود شما را در فکر فرو خواهد برد.

  46. فاطمه شصتفاطمه شصتsays:

    سلام ممنون از تعبير هايخوبتون من خواب ديدم دارم با مامانم تو خيابون ميرم كه متوجه شدم حج دستم به اندازه كردو خاليه وبه مامانم ميكفتم كفتش يه غده يا تومور بوده وقتي بيهوش بودي اجازه دادم بردارن منم داشتم با خودم ميكفتم كاش بهم ميكفت ازم اجازه ميكرفتن ولي تو خواب خيلي ناراحت نبودم ساعتمو كشيدم روش أما بازم ديده ميشد خجالت ميكشيدم و ميكفتم همه متوجه دستم ميشن بعد كه دوباره نكاه كردم حس كردم عصب انكشت انكشتريم قطع شده و عصبش توي اون سوراخه اويزون بود ولي كنار اومده بودم باهاش

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، دردی که در دست خود احساس کرده اید و دیگر توضیحاتتان نشان دهنده ی بعضی از نگرانی ها و یا ناراحتی های روحی و مختصری است که احتمالا با آن سر و کار خواهید داشت.

  47. میلاد محمدزادهمیلاد محمدزادهsays:

    تعبیر خواب دو دست شکسته برای یک زن چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبر از عدم توانایی و یا قدرت تصمیم گیری برای مدت زمان مشخص و موقت است.

  48. ايشانايشانsays:

    من امشب خواب ديدم كه بسرم از درخت مي افتد بايين كه فاصله زياد داشت مي افتد سر ماشين از سرماشين اورا كسي ميكيرد و داخل ماشين ميشيند وبعد با ماشين يكجا تو دريا ميافتد و بعد اونو دريا ميبرد ميدوم ميبينم كه بسرم زنده است و جلو فرمان تو بغل شخص شيشته وقتي ميبينم ميخنده اما دستش شكسته

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، احتمال برای این شخص بعضی از ایام منفی و یا کسل کننده شروع می شود ولی زیانی هم به دنبال نخواهند داشت.

  49. mohimohisays:

    دوستم خواب دید که دست من شکسته و به ملاقاتم امده.این دوستم در یک شهر دیگه زندگی میکنه و از هم دوریم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است از بعضی از اطرافیان خود تاثیرات منفی بگیرید.

  50. MahsaMahsasays:

    سلام من خواب دیدم با پسری که قراره باهم ازدواج کنیم و دوست هستیم داخل خیابون راه میرفتیم بهم گفت :فک کنم باز دستم در رفته.دسته چپشو گرفتم تودستم نگاه کردم گفتم نه این باد نکرده سالمه بعد دستشواوردم بالاتا بوس کنم یهو دیدم ساق دستش شکسته و از وسط تا شد خیلی ترسیدم محکم دستشو نگه داشته بودم گفتم بریم بیمارستان.گفت مامانت اجازه نمیده.گفتم نه بریم بهش زنگ میزنم میگم داشتیم بدوبدو میرفتیم بیمارستان منم همونجوری دستشو محکم نگه داشته بودم که یهواز خاب پریدم قراره چندوقته دیگه ازدواج کنم خیلی رفتم تو فکر نکنه بد باشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشان دهنده ی ازدیاد فکر و خیال های منفی و یا احساس ترس از آینده است که به تازگی در این شخص بوجود آمده.

  51. AsalAsalsays:

    سلام .دیشب خواب دیدم مچ دست چپم شکسته و عملم کردن ولی بعد عمل گچ رو دستم نگرفته بودن و دستم باز بود بدون هیچ پانسمانی حتی!ولی میترسیدم تکونش بدم ک نکنه دردم بگیره ،تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این احتمال وجود دارد که در انجام بعضی از امور توانایی لازم را نداشته باشید و یا اینکه برخی از وظایف به دوشتان سنگینی کند.

  52. MahsaMahsasays:

    سلام وقت بخیر من پدرم ۲ سال پیش فوت کرده ۵ شنبه شب خواب دیدم بابام یه جا نشسته ک یه کم شبیه خونه خودمونه بهش گفتم بابا تو ک مرده بودی گفت روحمه داره باهات حرف میزنه بعد بقلش کردم خیلی ناراحت بود اصلا انگار قهر بود من گریه کردم اونم گریه می کرد تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، این احتمال وجود دارد که بخاطر بعضی از اتفاقات منفی و جدید کمی احساس ناامیدی و یا دلتنگی کنید.

  53. MahsaMahsasays:

    سلام وقت بخیر من ۳ تا خواب دیدم تو فاصله یک ماه یک ماه توی خواب اولم دیدم دارم یه چیزی می نویسم اختیار دستم دست خودم نبود خودکار باد دیدم نوشتم ب بچه ها کمک کن بعده اون من نمی دونستم ب کی اصلا باید کمک کنم و بعدم یادم رفت دوباره ماه بعدش دیدم یه نوری از حیاطمون داره میاد رفتم سمتش انگار یه فرشته از اسمون داشت ب سمت پایین میومد اومد حرفبزنه باهام مامانم اومد یه چند باری سعی کرد باهام حرف بزنه ولی نشد و دوباره چند وقت بعدش دیدم یکی داره در خونمونو میزنه از خواب پاشودم درو باز کردم دیدم یه مرد قد بلند با ریش بلند که یه چیزی ام دستش بود گفت من یکی از فرشته ها ام اسمشم گفت دوباره سعی کرد باهام حرف بزنه از خواب پریدم خیلی از این جور خوابا میبینم ولی به تازگی نه یه بارم حتی خواب حضرت فاطمه رو دیدم ک نشسته بود و مردم دونه دونه میرفتن باهاش حرف میزدن ب من ک رسید پاشد گفت روت میشه بیای بد گریه کردم دستم و گرفت گفت بیا بریم منو برد یه جایه ک همه جاش سفید بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به فقدانی کاذب دارد که در مورد قدرت اراده و تاثیر گذاری خود احساس می کنید.

  54. MahsaMahsasays:

    سلام دیشب خواب دیدم توی خونمون یه سوسک بود ک یدونه پای یه سوسک مرده ام دستش بودو داش باخوش میبرد بعد سوسکرو داشتم به بابام نشون میدادم که بکشتش یهو دیدم یه سوسکه دیگه هم هست ولی این یکی مرده بود یدونم پای سوسک کناره جنازش بود اون سوسکه که زنده بود رف زیر پامو لهش کردم پامو اوردم بالا سوسکه مرده بودواون پایی که دستش بودو خودش رو کف پام بودن پرتشون کردم اونور خیلی چندشم شده بود حتی از خابم بیدار شدم حس میکردم پام کثیفه و رفتم پامو شستم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید توجه به قضاوت و نگاه دیگران، آرامش روانی شما را مختل کند.

  55. سارا میرزاییسارا میرزاییsays:

    سلام خسته نباشید..من دو شبه که خوابی میبینم که تقریبا یه مضمون دارن..پریشب خواب دیدم با آقایی رفتم بیرون که گویا همسرم بودم حس خوبی کنارشون داشتم ولی اصلا صورتشون مشخص نبود..دیشب خواب میدیدم که توی یک خرابه مانند با چندتا بچه داشتم بازی میکردم که یکی از پسر بچه ها از لحاظ قد وهیکل از ما بزرگتر بود و من مدام میخواستم پیش اون باشم و با اون بازی کنم? چون حس میکردم همسرم هست و تو خواب یجور حس مالکیت نسبت به ایشون داشتم(با این که تو خواب یه دختر بچه بودم ولی کسی رو داشتم که تو خواب قبلی به اون مرد داشتم)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب اشاره به مهارت ها و موقعیت های جدیدی دارد که با پیگیری آن ها می توانید به گسترش منافع مادی خود در زندگی کمک کنید.

  56. محمد رحمانیمحمد رحمانیsays:

    سلام خواب دیدم تو حرم امام رضا هستم نشسته بودم یکی بچه حدود 2سال سن داشت روبروم بود دستشو گرفتم بکشمش کنار که دستش شکست جوری شکست که دستش دولا میشد... ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب اشاره به صبری دارد که برای رسیدن به خواسته ی خود لازم است پشت سر بگذارید و این خواب از شما می خواهد تا از گرفتن تصمیمات ناگهانی در این دوره ی زمانی خود داری کنید.

  57. گل بهاریگل بهاریsays:

    سلام و وقت بخیر، خواب دیدم پشت دست چپم مقداری از پوستش نابود شده داخل دستم دیده میشه انگار استخوانم عفونت کرده و استخوانم گلوله گلوله شده شکلش عوض شده، همراه مادرم رفته بودم پیش یه دکتر اونم خواست دست منو جراحی کنه یه ماده ای ریخت توو قسمت زخمم که بیهوش بشم دستم سوزش کرد و خون اومد یه کم حتی خونش کف دستم نمایان شد خمیازه کشیدم ولی خوابم نگرفت، بغلم چندتا لباس بود انگاری از روی بند برداشته بودم میخواستم تاشون کنم به مامانم گفتم بیا بگیر اینارو تو تا کن بلکه خوابم ببره، دکتر عصبانی شد که چرا بیهوش نشدم گفتم قویترشو استفاده کنید اونم استفاده کرد بیهوش شدم ولی عمل نکرد از خواب که بیدار شدم گفت عملت نمیکنم چون توو عکس از دستت چیزی متوجه شدم(توو خواب گفت چی متوجه شده ولی الان یادم نمیاد) بعد اومدم بیرون از اتاق به مامانم گفتم عمل نکرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به خاطر صداقت و دل پاکی که دارید هرگز سراغ نیرنگ بازی و فریبکاری نمی روید، همین ها باعث شده بین مردم محبوب باشید.

  58. م.نم.نsays:

    سلام من خواب دیدم ساعد دست چپم شکسته جوری ک اگه رها میکردم کنده میشد و میفتاد تعبییرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، سعی کنید از سلامت جسمانی و مخصوصا روحی خود در این ایام مراقبت به عمل بیاورید.

  59. مینا اصلانیمینا اصلانیsays:

    سلام خسته نباشید من یک مدت با پسری آشنا شده بودم و الان حدود دوماهه که دیگه با هم نیستیم و چند شب پبش تو خواب دیدم که اومده پیشم یکی از دست هاش شکسته بود اما انگار که هیچ کدورتی بین ما نبود و هردو خوشحال بودیم تعبیر این خواب رو میشه بگید؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است اشاره به بعضی از بدبیاری های جدید در آینده ی نزدیک داشته باشید و همچنین این مورد خبردهنده از ناراحتی روحی و یا یانس نیز می باشد.

  60. هادیهادیsays:

    سلام . رئیسم خواب دیده هنگام شوخی و خنده دست من را پیچانده و بنده دستم از ساعد شکسته . ظاهرا دست راستم بوده . ممنون میشم تعبیرش رو برام بگید . چون خودش صبح از دیدن همچین خوابی حسابی اعصابش خورد بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، ممکن است بیننده ی رویا بخاطر یک موضوع کاری یا خانوادگی کنترل خویش را از دست بدهند ، همچنین ندامت و زیاد شدن نگرانی میتواند از معانی این مورد باشد.

  61. NazaninNazaninsays:

    سلام وقتتون بخیر خواب دیدم که ساعد دست راستم جایی که نزدیک به ارنجه شکسته و حتی دردشو توی خواب حس کردم ولی بیمارستان که رفتم گچ نگرفتن فقطارنجهاند برام بستمیبعد اون من دنبال باند بودم تا دستمو محکم.تر ببندم که زودتر خوب شه گفتن تا سه ماه بذار بسته بمونه خودش خوب میشه تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای شکست خوردن در برخی از امور زندگیتان است.

  62. زهرا.شزهرا.شsays:

    سلام دیشب خواب دیدم دست همکارم که آقا هست شکسته تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است درمدیریت با شکستهایی مواجه شوید

  63. مرتضی ذاکریمرتضی ذاکریsays:

    سلام خسته نباشید مادرم زنگ زد بهم گفت که یک لحظه خوابم برده خواب عصرگاهی تو خواب دیدم که دست چپت شکسته حراسون از خواب بلند شدم میشه بفزمایید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر آن سعیتان برای اجتناب از تغییرات در زندگی است

  64. سیدمحمد ضیاسیدمحمد ضیاsays:

    محمد: سلام من خواب دیدم یه جایی هستم که میخواستن بکشنم بعد چند نفر بالا تپه بودن و یه نارنجک برت کردن طرفم ولی ا نفجارشا ندبدم بعد خواب دیدم پام شکسته ولی دردی نداشت رفتم بیمارستان که کج بگیرم ولی نگرفتم بعد خواب دیدم دوتا اسکناس ده هزار تومنی تو جیبم دیدم که گوشش سوخته بود بعد خواب دیدم رفتم تو حموم سرد بود بخاریشا روشن کردم که گرم شه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه سلامتی و طول عمر شماست

  65. سارا کرمیسارا کرمیsays:

    سلام.‌ من دیشب خواب دیدم که خواهرم اومده پیش من و دستش شکسته و به گردنش اویزونه.‌(البته یادم نیست کدوم دستش بود). خیلی ناراحته.‌میگه دستم از چند جا شکسته. میشه بفرمایید تعبیرش چیه؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه سلامتی ایشان است

  66. SdfSdfsays:

    کسی که دوستش دارم دست راستش شکسته بود و میگفت درد نداره زود خوب میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه سلامتی ایشان است

  67. سعیده زارعسعیده زارعsays:

    سلام خواب دیدم خواهرم پیش یکی از دوستان قدیمیش رفته بود موقع برگشت اون دوستش انگشتای دستاش و تو هم خورد کرده بود ممنون میشم تعبیرش و بفرمائید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه سلامتی خانواده تان است

  68. Amirali hematiAmirali hematisays:

    سلام.دیشب خواب دیدم ی افتادن کوچیک داشتم و دست چپم از دو ناحیه مچ البت جزئی و نزدیک ارنجم شکستی پیدا کرده بود ولی ی پوششی روش بود ک وفتی کنارش زدیم متوجه شدن ک شکسته

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است در انجام کاری با شکست مواجه شوید

  69. علی بیعلی بیsays:

    پش سلام . من تو خواب دیدم که منم و پسر خالم دوختر خالمو از تخت خواب دو طبقه انداختیم پایین دست چپش بد جور شکست و داشت گریه میکرد اطلا کلا دست چپش از جاش در اومده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه سلامتی خانواده تان است

  70. سعیدسعیدsays:

    با سلام. دیشب خواب دیدم یکی از بزرگان شهرمان که فامیل هست تلفنی با ما تماس داشت و تماس قطع شد منم تو خواب زنگ زدم که چرا تماس قطع شد پسرش جواب داد که ابویم افتاد و دستس شکست و بردنش مرکز استان و بعدش بیدار شدم. لطفا تعبیر بفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام ، بیانگر برخی از نگرانی های مالی و یا روحی است برای اطرافیان و احتمالا آشنایان خودتان.

  71. شیماشیماsays:

    سلام روز بخير.خواب ديدم بیرون موندم پدربزرگم که سالهاست فوت کرده خودشو به من رسوند و کلید خونه ای رو آورده بود همو بغل کردیم منو بوسید دست چپش یه پانسمان کوچیک بود اما گفت از بالا شکسته من به شوخی گفتم بالت بشکسته. اگه میشه تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده دلتنگی است برای ارامش روحشان فاتحه ای قرائت کنید

  72. شیماشیماsays:

    سلام.خسته نباشید. من نزدیک صبح خواب دیدم.با پسر خردسالم خانه اقوام خودم بودم که پسر خوابید وبیدارشد که آرنج دست راستش خشک شد وکامل جدا شد و من کلی گریه کردم.واز طرفی با گریه میرفتم سمت خانه پدری که دیدم یکی از اعضا خانواده رو از دست دادم و در خانه مان شلوغ بود ولی نمی دانستم چه کسی از دنیا رفته فقط گریه میکردم.باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدید است

  73. sarasarasays:

    سلام من خواب دیدم که در زمان گذشته زندگی میکنم و چند نفر دنبالم بودند که منو بکشن جمعیته زیادی بود و داد میزدن دزد دزد تعبیرش چی میتونه باشه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شما از مال دنیا بینیاز خواهید شد

  74. مسعودمسعودsays:

    سلام خواب ديدم پسر دو ساله ام خونه داييش هست و پيغام دادند دستش شكسته من و همسرم با عجله و گريان رفتيم ديدم دست پسرم شكسته (يادم نيست چپ بود يا راست) من و همسرم ناراحت بوديم ولي بچه ناراحتيي نداشت و با همون دست شكسته مشغول بازي بود. لطف ميكنيد تعبيرش رو بفرمائيد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر منفعت در زندگیتان است و بر درست پیش رفتن کارهایتان تعبیر میشود

  75. a girla girlsays:

    سلام وقت بخیر. دیشب خواب دیدم که دست راستم از وسط بازو قطع شده ولی خون نمیاد، اولش کامل قطع نشده بود ولی یکم که گذشت کاملا جدا شد! ولی با دست چپم سر جاش نگهش میداشتم،،،هرچی به پدر و مادرم میگفتم دستم قطع شده بریم دکتر انگار نه انگار بابام میخندید و میگفت چیز مهمی نیست حالا بزرگش نکن ضعیف نباش!!بعدش به زور و اصرار من رفتیم یه جایی شبیه مطب دکتر، اما دکتری اونجا نبود انگار منتظر بودیم دکتر برسه ولی نرسید! انقدر احساسم واقعی بود که هنوزم همون حس و حال توی خواب و دارم،لطف میکنید تعبیرش و بگید ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه ایمن شدن از مشکلات و خطرات است

  76. MomoMomosays:

    سلام ..خواب دیدم استخوان مچ دست چپم در رفته ب طوری ک استخونش از زیر پوستم زده بود بیرون ..و خیلی درد میکرد و ی خانومی ک ناوارد بود اومد برام جا انداخت ولی درست جا نمیرفت و صدای تق تق میداد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار ناامیدی در زندگی شوید

  77. Z.psZ.pssays:

    خواب دیدم کسی ک بهش علاقه مندم از سفری که نظامی بوده برگشته و یکی از دستاش آسیب دیده و ب روایتی شکسته فک کنم دست چپش بود .تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه عدم موفقیت در انجام کاری است

  78. شهلا حسن زادهشهلا حسن زادهsays:

    سلام من خواب دیدم دست راست شخصی که دوستش دارم شکسته تا مچ دستش و گچ گرفته شده و از گردنش آویزان هستش ; ولی این موضوع رو خودش به من نگفت ; شخصی از اشنایان اون رو دیده بود و به من گفت که دست اون شکسته و خودش این قضیه رو از من مخفی نگه داشته بود تعبیرش چی میتونه باشه ؟؟ ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه ناتوانی و شکست در انجام کارهاست

  79. مريممريمsays:

    سلام صبحتون بخير ديشب خواب ديدم با خواهرم و چند تا آقاي ديگه قرار داشتيم پيك نيك يا كوه بريم .ولي خواهرم افتاد و دستش شكست و خيلي گريه ميكرد .منم تلفن رو برداشتم تا به اون آقايون زنگ بزنم بگم خواهرم دستش شكسته و ميخواهيم بريم بيمارستان دستش رو گچ بگيريم و نميتونيم بيايم.ولي با حالت گريه و بغض داشتم بهشون ميگفتم ممنون ميشم تعبير بفرماييد .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه شکست و عدم مدفقیت در انجام کاری است

  80. ناصر اصفهانیناصر اصفهانیsays:

    سلام من امروز دم اذان صبح خواب دیدم آرنج دست راستم در رفته و درد میکرد..هر دفعه که نگاه میکردم به ارنجم قسمتاییش ورم میکرد ..ممتظره یه دکتر بودم که بیاد برا دستم ولی از صبح تا شب منتظرم گذاشت و نیومد..حتی پدرمم میخواستن به یه روش جا بندازن دستمو که موفق نشدن و من بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده تلاش شما برای کسب روزی است

  81. فاطمه مهاجرفاطمه مهاجرsays:

    سلام. خدا قوت. من خواب دیدم پدربزرگ و مادربزرگم ک فوت کردن برای دیدن منداومدن. هیچکس اونارو نمی بینه جز من. چون میدونم بخاطر من اومدن. هردوشون خیلی تپل تر شدن. اما برهنه هستن. البته عورت دیده نمیشد. فقط پدربزرگم گریه میکرد و دست چپش زرد زرد بود و گویا نمیتونست حرکتش بده، گریه میکرد و از ته دلش میگگفت خوووشبخت بشیییی لطفا.. تعبیرش چیه؟?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه عدم موفقیت در انجام کاری است

  82. سمانهسمانهsays:

    سلام من دیدم که با مامانم و انگار خواهرمم بود... دیدم که پای چپم شکسته و مثله ایکه گچ گرفته شده بود و درحاله راه رفتن بودم با همی وضعم خلاصه هم دوتا پلاستیک کوچک دیدم که توش سبزی های پژمرده ای هستن بنظر خودم ریحان رو هم دیدم این دوتا پلاستیک یجا بودن.. و همیطور هم بنظرم حد اقل دو زن ناشناس هم توی رویام مشاهده کردم... ممنون میشم اگه تعبیر داره بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تصمیم به کاری گرفته ای درانجامش شک نکن و دل به خدا بسپار ،برای کاری که می خواهی بکنی همت داشته باش و اگر ناامید شوی موفق نخواهی بود

  83. جانانجانانsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ریسم دستش شکسته و گردنشون بود و باند پیچی کرده بود. درب ادارمون ایستاده بود من دیدمش و حالشون رو پرسیدم و بابت کاری که تو واقعیت برام انجام داده بود و من رو از کارم بیرون نکرده بود کلی تشکر کردم‌ مممون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دیدار هایی تازه برایتان ایجاد شود

  84. امید محمودیامید محمودیsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید‌.من خواب دیدم برادرم هر دو تا دستاش از ارنج شکسته و دستاش رو به هر طرف حرکت میداد دستاش اویزون میشدن بعد چند لحظه همونجا انگار بعد از درمان کردن دستاش بود که از ارنج دستاش خوب شده بودن ولی انگشتان دستش درست کار نمیکردن و اثر له شدن رو رو انگشتاش میدیدم و بعضی از انگشتاش هم مشخص بود که سر انگشتاش بریده و قطع شده بوده.ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در کار و شغل خود در زندگیتان پیشرفت هایی را در یافت کنید

  85. QayoumiQayoumisays:

    سلام: من چند شب پیش در خواب دیدم دست یکی از دوستانم با یک اشتباه من شکست اونو بردم نذد طبیب دیشب هم در خواب دیدم دست برادر کوچکم شکست بخاطر اشتباه من اونو هم بردم نذد طبیب. این یعنی چی تعبیر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ان است که در روزهای اخیر شما اطرافیانتان را مجبور خواهید کرد عقیده شمارا بپذیرند

  86. دلارامدلارامsays:

    باسلام من خواب دیدم که یکی از اقوام خانه ما بود و آرنجش بر خورد کرد به پایه صندلی و آرنج دست چپش در رفت تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگیتان به رفاه دست پیدا کنید

  87. سمانهسمانهsays:

    با سلام و احترام امروز به کسی که ازش دو سال است طلب دارم زنگ زدم و جوابمو نداد از طرفی دیگه شرکت قبلی که در آن مشغول به کار بودم حق و حقوقم رو دو ماهه که نمیدن و امروز باهاشون بحثم شد. با ناراحتی خوابیدم و خواب دیدم یه ماشین که راننده آن آدم معروفی بود موقع رد شدن از یک مانع به من زد و کتف و دست چپم آسیب دید و درد گرفت. بعدش همون آقا و همراه یکی دیگه دست منو بستن و گفتن دستت شکسته. من گفتم خدا نکنه. اونا گفتن عیبی نداره خوب میشه. داشتم دستمو تکون میدادم که ببینم تکون میخوره یا نه. که از خواب پریدم. میخواستم بدونم تعبیرش چیه. البته یه چند وقتی هم هست که خودم یه کار جدید راه انداختم(گفتم شاید دونستنش در تعبیر خواب موثر باشه.) سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. احتمال خبر چینی در واقعیت وجود دارد.

  88. علی مدد حسنیعلی مدد حسنیsays:

    با عرض سلام و احترام خدمت مدیر محترم. بنده خواب دیدم "نمی فهمم چطوری ولی یک باره دیدم دست چپ ام شکسته و استخوان دستم بالا آمده بدون این که خونی باشد یعنی از درون شکسته بود و دست ام طرف پایین اویخته بود." یک خواب دیگه هم.این خواب را مادرم دیده گفت"خواب دیده کسی براییش پول داده و گفته این پول را فرزندش برای او فرستاده". سپاس .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید دقت کنید در زندگیتان سهل انگاری و کوتاهی نکنید

  89. مینا حیدریانمینا حیدریانsays:

    خواب دیدم دوتا دستام شکستن و تا کتف گچ گرفتند و من بیمارستان بودم و فقط کمی درد داشتم نه گریه ای میکردم نه چیزی تعبیرش چیه ممنون میشم جواب بدید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در ارتباط بر قرار کردن با دیگران نسبت به احساسات خودتوان و آنها آشنایی ندارین

  90. علی رفیعیعلی رفیعیsays:

    باسلام من خواب دیدم که کتف دست چپم شکسته وکامل باز شده واستخونشو کامل تونستم باز کنم وببینم وهیچ خونی نبود ودرد هم نداشتم. از اونجایی ک من همون شب قبل خواب باهمون دست چپ خود ارضایی کردم خواهش میکنم زود جوابمو بدین ممنونم ازشما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از جایی که قرار بود به شما کمکی برسه این اتفاق منحل میشه

  91. شهره آقاييشهره آقاييsays:

    سلام خواب ديدم تو زندان انفرادي هستم سر يه زمان خاصي براي دستشويي رفتن ما رو ميبردن بيرون هواي زندان گرم بود به مسئول اونجا گفتم من اشتباهي بازداشت شدم كي آزاد ميشم گفت دو روز ديگه گفتم تكليف اين دو روز كه اشتباهي بازداشت شدم چيه؟ چيزي نگفت گفت يه نفر هست كه شاكي شماس برو ازش رضايت بگير بعد خالم آب خنك اورده بود بهم داد دو ليوان آب سرد خوردم بعد رفتم دنبال شاكي از زندان زدم بيرون يه شلوارك پام بود دست چپم شكسته بود چادر و باز كردم خودمو پوشيدم گفت همه تبرئه شديد گفتم من بچه دارم بيا زودتر منو از زندان بيار بيرون اومد دنبالم پيش مسئول زندان پروندمو دراوردن داشت نگاهش ميكرد كه بيدار شدم تعبيرش چي ميشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کار اشتباهی انجام دادین یا میدین که باعث میشه بهتون ضرر برسه و تاوانش رو بدین

  92. الهامالهامsays:

    سلام من پرستارم و دیشب خواب دیدم که توی یه بیمارستانم و تمام افراد اونجا تاکید میکنم تمام شون دستای شکسته داشتن که با گچ سفید گرفته شده بودن و بعضی ها هم دور گردن شون اسلینگ بودن فقط و فقط من بین اونا دستم سالم بود تعبیرش چیه؟ بعدش بازم خواب دیدم تیغ جراحی دستمه و به اشتباه دست چپ خودم و شدید میبرم ولی خونی نمیاد و دردی حس نمیکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام آرامش و روحیه خودتون رو حفظ کنید و نذارین اضطراب و خستگی بهتون غلبه کنه بیتر هوای خودتون رو داشته باشین

  93. عسلعسلsays:

    سلام فردا سال گرد فوت پدربزرگم هستش . مادرم خواب دید که اون رو در حالی توی خواب دید که به احتمال زیاد توی مقبره ی نیم ساخته ی عالمی هست که نزدیک قبرش هست با صدای شدید پدر بزرگم مادرم و خواهر برادر هاش متوجه میشن که دست راستش به شدت شکسته به طوری استخون از توی گوشت بیرونه . پدربزرگم لباس مشکی تنش بوده مثل عادت همیشه اش که برای محرم و صفر لباس مشکی میپوشید البته این خواب رو ساعت هشت صبح دید . آیا تعبیر داره ؟ اگر داره ممنون میشم که تعبیر کنید .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براشون خیرات کنید و قرآن بخونین همچنین به نیتش نماز قضا بخونین

  94. Kh. MKh. Msays:

    سلام خواب دیدم دست کسی که دوسش دارم شکسته و گچ گرفته. دست شکستشو زیر کتش گرفته بود من اول متوجه نشدم. ضمنا نمیدونم کدوم دستش بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خودشو توی درد سر میندازه

  95. پری مپری مsays:

    سلام خواب دیدم پدربزرگم که فوت کرده دست و پایش شکسته بود و چند تا گوسفند دوروبرش بودند و درواقع به نوعی چوپانی می کرد.تعبیر آن را میخواستم با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است برای ارامش روحشان سوره حشر را بخوانید

  96. آناهیدآناهیدsays:

    سلام من خواب دیدم که یکی از فامیلای زنداییم یا یکی از دوستاش بچه دار شده و یه بیماریی پوستی گرفته که زیر چشم های و پاهای اون بچه رو تیره میکنه (یعنی اینو من تو خوابم این ها رو زنداییم داشت با یکی از دوست ها یا همکار های قدیمیش در میون میذاشت) اون خانومی که زنداییم باهاش اینو درمیون گذاشت با گفتن یه راه حل که درست به یاد ندارم چه طور میدونست(ولی فکر نمی کنم پزشک بوده باشه) اون بچه تو سن یک سالگی به مرور خوب شد . اهان اون بچه از سمت فامیلی ما نبود ‌. میخوام تعبیرش رو بدونم خیلی ذهنم رو درگیر کرده ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده رفاه و اسایشی است که در زندگی ممکن است برایتان فراهم شود

  97. شیرینشیرینsays:

    سلام من ورزشکارم اما رشته ورزشی م چیزی غیر از بسکتباله ولی همیشه دوست داشتم بسکتبال بازی کنم که بخاطر اسیب زانوم نمیتونستم. دیشب خواب دیدم که دست راستم شکسته و توی گچه ولی دارم به توپ ضربه میزنم و بازی بسکتبال میکنم اما یکم درد حس کردم و با اینکه با دست شکسته میتونستم ادامه بدم، گفتم بخاطر سلامتی دستم دیگه ادامه ندم و توپ رو پاس دادم به بقیه دوستانم و خودم بازی بچه ها و تیم رو همینطور کلامی هدایت میکردم و نظاره گر بازی بودم. تعبیرش چی میشه؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است سرگرمی های جدیدی در زندگی برایتان ایجادشود

  98. نسرین سعیدینسرین سعیدیsays:

    ۰با سلام خواب دیدم پسرم ک حدود سه ماه است فوت شده رفتم سر قبرش خودم انداختم روقبرش دست چپم شکسته و با دستام دارم مورچه ها رو این ور اون اور میکنم ک نرن تو قبر پسرم بعد من بردن پیش شخصی ک مرده ک جا بندازه اونم دست زده ب دستم گفته باید بری دکتر تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به شرایط روحی شما اشاره داره با خدا راز و نیاز کنین و ازش کمک بخواین برای پسرتون هم خیلی سوره ی یوسف بخونین

  99. AtenaAtenasays:

    سلام نمیدانم دستم چطور شکست ولی من را به بیمارستان بردند و دکتر گفت دستت خراش خرده و گچ نازک باید بگیرم خلاصه گرفت و من را مرخص کرد تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه بندازین نگرانی هایی دارین

  100. مینامیناsays:

    سلام سه شبه ک خواب میبینم در مکان مختلف دست هام سالم بودن اما بعد چندی ی بار دیدم دست راستم شکسته فردا شبش دیدم دست چپم و شب سوم هم دیدم دست چپم شکسته خیلی بی دلیل خیلی از اشناهامونم تو خواب دیدم شما میشه بگید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نگرانی ها و دغدغه های موجود اشاره داره دعای صدم صحیفه سجادیه رو حتما بخونین به کسانی که در خواب هم دیدین بگین بخونن حتما

  101. NimaNimasays:

    سلام خسته نباشید. دوست دخترم خواب دیده که ما تو یه مدرسه باهم بودیم داشتیم بازی میکردیم که میوفتیم و دست من رو باند پیچی میکنن و دندون خودش هم درد میکرده و من حواسشو پرت کردم که نترسه بعد دکتره که میخواسته با دستگاه دندون پزشکی دندونشو درست کنه که وقتی دستگاهشو روشن میکرده اون سر دستگاه میپریده. تعبیرش چی میشه. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به ناراحتی اشاره داره

  102. زهرامحمدیزهرامحمدیsays:

    سلام من قبل از نماز صبح خواب دیدم دست چپم شکسته است و استخوانش بیرون زده درد دارم و دستم ورم کرده است .تعبیرش چی میشه؟ ممنون🌹

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است با موانعی روبه رو شوید

  103. FatemehFatemehsays:

    سلام شخصی که دوسش دارم و نمیتونیم با هم باشیم به من پیام داد که خواب دیده طرفای صبح که داریم با هم زندگی مکنیم و دستش شکسته و من مراقبشم تعبیرش خاصی داره این خواب ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای درهم است

  104. نسیمنسیمsays:

    من دیدم دست چپم خیلی وقت پیش شکسته ومن تازه الان می رم پیش دکتر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خطایی کردین که باید جبرانش کنید

  105. mohammadmohammadsays:

    من خواب دیدم که انگشت کوچک دست چپ خودم شکسته است و هیچ خونی هم نمی اید و ان زا باند پیچی کرده اند این نشانه چیست

  106. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم دست راستم شکسته و دکتر واسم گچش کرد ولی من راضی نبودم‌گریه کردم‌و میگفتم که بازش کنید و بازش‌کرد

  107. KsKssays:

    سلام من خواب ديدم كه با دوستم رفتم جايي بلند ولي من افتادم زمين و بيهوش شدم در جايي بلند شدم مثل خانه ولي دست چپم پانسمان بود

  108. کیانکیانsays:

    سلام خواب دیدم ک با همسرم و فرزندم با موتور خوردیم زمین و من دستم شکست تعبیرش چیه ممنون.

  109. EmelooEmeloosays:

    سلاام من خواب دیدم که تو ی جایی خیلی ترسناک ی خانم خیلی ترسناک منو اذیت میکنه و سنگ سمت من پرتاب میکنه . هر جا فرار میکردم می اومد و سنگ پرت میکرد . یحا با صدای بلند و از ته دل گفتم یااا امام حسین . طوری که خیلی ارامش گرفتم و شیریتی گفتن یا حسین تو خواب وصف شدنی نیسست بعد اون خانم خوشکل و مهربون شد و از دست از اذیت کرددن من برداشت

  110. شیرینشیرینsays:

    سلام خسته نباشید من زن متاهلی هستم که دیشب خواب دیدم کسی روکه قبلا دوست داشتم دستش شکسته وگچ گرفته.. تعبیرش چیه

  111. مهسامهساsays:

    سلام مامانم گفت خواب دیدم دستت شکسته،تعبیرش چی میشه؟؟ چندوقتیه خیلی حالم بده میشه بخاطر همین حال بدم باشع؟ج

  112. میلاد کرمانیمیلاد کرمانیsays:

    سلام.ظهر بود خوابیدم و. خیلی آشفته دست و پای چپم شکسته بود و هیچکس بهم کمک نمیکرد طوری شکسته بود ک تیکه ای از استخون کنده شده بود و با عصا و درد زیاد بزور خودم رو به بیمارستان رسوندم ولی منو بستری نمیکردن با وجود درد زیاد و میگفتند امیدی به درست شدن دست و پای چپت نیس چون تیکه. ای از استخون دست و پات نیست و این کا ملا دیده میشد..منم با التماس میگفتم فقط یه مورفین بزنید تا دردم ساکت شه اما گوش نمیدادن تا اینکه بیدار شدم و هرچی سعی کردم دوباره بخوابم نشد:(

  113. میلاد کرمانیمیلاد کرمانیsays:

    و همینطور لب و دهنم ورم کرده بود و نمیتونستم از کسی درست و حسابی و با صدای بلند کمک بخوام و هی تلاش میکردم برای حرف زدن اما ورم لب و دهنم زیاد بود

  114. KimaKimasays:

    سلام من خواب پدر بزرگم و دیدم ک چند ماهی هست فوت شده و دست چپش شکسته بود تعبیر خاصی داره؟؟

  115. فاطمهفاطمهsays:

    سلام، من چندوقت پیش دست چپم پیچ خورده بود. امروز عمه من خواب دیده بود که اون یکی دستم شکسته. می خواستم تعبیرش رو بدونم

  116. نگارنگارsays:

    سلام ببخشید که موضوع درمورد شکسته شدن نیست من چند وقتی هس که خواب میبینم با مردی پولدار ازدواج کردم ن میتونم بگم خوشحال بودم نه ناراحت بیشتر استرس داشتم چهره مرد رو نمیبینم یه بارم خواب دیدم با لباس عروس تو محوطه دانشگاه راه میرم میشه بگید تعبیرش چیه

  117. ریحانهریحانهsays:

    سلام من خواب دیدم که شوهر خالم دست چپش شکسته ولی دلیلش رو نمیدونستم و اون با دست راستش که سالن بود به من دست دادم تعبیرش چی هست

  118. دانیال قزلباشدانیال قزلباشsays:

    سلام من خواب دیدیم که دایی کوچکم کی از من بزرگتر است به عنوان شوخی پاهایم را گرفت و می خندید و من را دور خودش می چرخاند که نا گهان دست چپم به کنار لبه اپن آشپز خانه خورد بعد بیهوش شدم بعداز چند ساعت که از جام پا شدم از مادرم التماس میکردم که دستم پیچ خورده و بریم یه جایی تا جا بندازنش روز بعد با همین دستام که داشتم با دوستانم راه می رفتم شاهد دیدن در امدن استخوان هایی مانند نا خون از کناره های مچ دستم بودم

  119. امینامینsays:

    با سلام دیشب نزدیک اذان صبح خواب دیدم با دوستم سوار موتوریم اون تو عقب موتور تعادل موتورو به هم زد و زمین خوردیم ولی چیزیمون نشد دیدم مچ دست راستم شکسته کشیدمش برگشت سر جاش و هیچ دردی نداشتم و بعدش یکی دستمو گرفت فشار داد از نوک انگشتام خون زد بیرون میشه بفرمایید تعبیرش چی میتونه باشه؟

  120. MinoooMinooosays:

    سلام من خواب دیدم تو باشگااهم با ی دختری دعوام شه زدمش پاشو دستشو شکستم بعد اونم تلافی کرد زد دستمو شکست....ممنون میشم فووووووووریی بهم جوابشو بگی

  121. مسلممسلمsays:

    سلام .. من متاهل هستم و خواب دیدم من و خانمم بچه دار شدیم و بچه هم پسر بود .. بعد توی خواب گفتن که در حین زایمان دست پسرم شکسته و مقصرش هم یکی از آشناها بوده خواستم تعبیرش رو بدونم ممنون

  122. علیرضاعلیرضاsays:

    سلام دو شب متوالی است که خواب می بینم دست مادرم شکسته و در گچ است تعبیرش چیه

  123. نوید صادقینوید صادقیsays:

    سلام خواب دیدم که دستم شکسته و کسی داره اون رو هر جور که هست واسم خووب میکنه و کامل درد رو حس میکردم . بعدش دستم خیلی ورم کرده بوود و سیاه شده بوود و من در همون حال پاشدم و رفتم .

  124. رضا مودیرضا مودیsays:

    خواب نسبتا طولانی دیدم که بخش زیادی خاطرم نیست ....اما یک قسمت کاملا در ذهنم باقی مانده که دیدم دست مرحوم مادرم از قسمت بالای بازو شکسته ،به گونه ای که انگار در عکس رادیولوژی دیده میشود که دو سر استخوان جداست و با تکان خوردن دست استخوان هم تکان میخوردو صدای به هم خوردن استخوان می آید اما مرحوم مادرم هیچ دردی احساس نمیکرد و فکر میکنم بیمارستان هم بود و هیچ خونی هم از ان جاری نبود.... و نه من و نه مادرم انگار اصلا نگران این موضوع نبودیم و یک نوع خاطر جمی از این داشتم که انگار چیزی نیست و خوب میشود.

  125. رضا شاهیرضا شاهیsays:

    سلام من خواب دیدم که دست راست من شکسته و پدرم بی توجهی میکند

  126. مهدی محمدیمهدی محمدیsays:

    سلام و عرض ادب من دو شب پشت هم خواب دیدم شب اول خواب دیدم تو یه کلبه ام و دارم ی سری کار انجام میدم و یهو متوجه ی سگ سیاه و سفید گنده شدم که یکی داره با خودش میبردش و ی سری چیزا میگفت که متوجه نشدم کلبه دو تا در داشت در اولو بستم تا داخل کلبه نشه اما رفتم سراغ در دوم که سگ اومد داخل از گردن سگه گرفتم بیرونش کنم اما نتونستم خودم رفتم بیرون و درو بستم دنبال صاحبش گشتم اما پیداش نکردم شب دوم دیدم دست راستم شکسته و دردی حس نمیکردم و تو بیمارستان دکتر معاینه میکنه و میگفتش که ایندفه خیلی بد شکسته و نگران نباش خوب میشی ممنون میشم تعبیر کنید

  127. رضا قاسمیرضا قاسمیsays:

    سلام...من خواب دیدم صدای داد زدن پدرم از روی پشت بام میاد باسرعت رفتم سمتش دیدم دستش از سه ناحیه شکسته و تا خورده و داره داد و بیداد میکنه از درد...منم بی طاقت گریه میکردم و با مشت به زمین میزدم..اگه میشه بگین تعبیرش چیه

  128. فاطمه سفی زادهفاطمه سفی زادهsays:

    سلام یکی از نزدیکان ما خواب دیده که پدربزرگم از دست بابام شاکی بوده درخواب و از پسر دیگش میخاد که بیاد که اینو ببره و بابای منم گریه میکنه و میگه مگه من چیکارت کردم و درآخر دستشو میشکنه تعبیر این رو میشه بگید چی میشه ممنون از زحماتتون

  129. حسین رئیسیحسین رئیسیsays:

    در خواب دیدم که برادر کوچکترم دوتا شده و تشخیص نمی دادم که کدام برادر واقعی است و وحشت کرده بودم

  130. لیلالیلاsays:

    سلام خواب دیدم ک دست راستم از ارنج شکسته و گچ گرفته شده دست چپم در رفته و پای چپم هم شکسته و گچ گرفته شده و من میخواستم ب جشن بروم و با همان مجروحیت ب جشن رفتم تعبیر این خواب خیلی برام مهمه ممنون میشم تعبیر کنید💔🙏🏻

  131. سلامهسلامهsays:

    سلام‌من‌خواب‌دیدم‌دم‌صبح‌که‌دختر‌خالم‌که‌قعریم‌اومد‌دم‌در‌خثنمون‌ما‌هم‌میخواستیم‌جایی‌بریم‌اومد‌باحالت‌قهر‌سلام‌کرد‌جواب‌دادم‌بعد‌گفت‌دستم‌نمیگیری‌دستش‌گرقتم‌دست‌راستش‌بعد‌گفت‌نمیگی‌دستت‌چرا‌شکسته‌گفتم‌متوجه‌نشدم‌بعد‌دیدم‌کفت دست راستش‌تا‌مچ‌باند زده‌و‌حالت‌لک‌قهوه‌ای‌‌‌‌بعد‌گفتم‌میخوام‌برم‌دنبال‌مامانم‌تو‌باغ‌میترسه‌شب‌شده‌اونم‌اومد‌رفتیم‌توباغ‌‌مامانمم‌دیدیم

  132. حسینحسینsays:

    سلام خواب دیدم دیدم در جنگل دست پدرم شکست

  133. محمد مهدیمحمد مهدیsays:

    با سلام من خواب دیدم با دوستام ک زیاد رفت و امد ندارم حرف میزدیم ناگهان دوتا از دوستای دیگم اومدن اینا باهم دعوا داشتن من گفتم کنار بیاید یهو رفیق صمیمیم که با من بود گفت اینایی ک ا.مدن مقصرن خواهر زاده منم اذیت کردن یهو درگیر شدن منم چون همشونو میشناختم جدا میکردم یهو یکیشونو کشیدم کنار گفتم کوتاه بیا دیدم یکیشونو خابوندن زمین از پشت دستشو پیچ دادن شکستن وخون اومد صداشو دقیق یادمه که شکست بعد همه ترسیدن یکم فاصله گرفتن من رفتم زنگ بزنم ب اورزانس با برم اب بگیرم برا دوستام یه دیقه هیچ نشد اومدم ک دیدم اونی ک دستش شکسته یکی دیگه جای اونه و دستش کاملا جدا شده و فک کنم دست چپش بود وهمونجوری زمین بود و بدنش با دستش و زمین خونی بود بعد من رفتم یخ بگیرم با نایلون ک دستشو پیوند بزنن یهو ازخاب بیدار شدم و دیدم ساعت 6و 10 دقیقه صبحه (تقریبا بین 6 تا 6و ربع بود سااعت)

  134. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم که میخام از خیابون رد بشم ولی ماشینا با سرعت میان و من یکم منتظر میمونم بعدش دوتا دختر و دیدم که خیلی زود از بین ماشینا میرن منم چون عجله داشتم گفتم مثل اونا زود برم تا خاستم برم از اون ماشین بزرگا منو زیر گرفت و دریغ از هیچ خراش و خون و دردی یعنی هیچیم نشد رانندش یه اغای مسن بود زنگ زد به امبولانس و بعد از کلی معطلی و نیومدن امبولانس خودش منو برد بیمارستان من بهش میگفتم چیزیم نشده ولی اون اسرار داشت که منو ببره بیمارستان بعد همونجا در بیمارستان دکتر که منو دید گفت دستت شکسته یه لبخند زدم ( یعنی ناراحت نبودم از شکستن دستم ) و باز یه نگاه به دستم انداختم ( دست چپم بود ) و گفتم شما مطمعمنی گفت بله و تمام . 😐

  135. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم که میخام از خیابون رد بشم ولی ماشینا با سرعت میان و من یکم منتظر میمونم بعدش دوتا دختر و دیدم که خیلی زود از بین ماشینا میرن منم چون عجله داشتم گفتم مثل اونا زود برم تا خاستم برم از اون ماشین بزرگا منو زیر گرفت و دریغ از هیچ خراش و خون و دردی یعنی هیچیم نشد رانندش یه اغای مسن بود زنگ زد به امبولانس و بعد از کلی معطلی و نیومدن امبولانس خودش منو برد بیمارستان من بهش میگفتم چیزیم نشده ولی اون اسرار داشت که منو ببره بیمارستان بعد همونجا در بیمارستان دکتر که منو دید گفت دستت شکسته یه لبخند زدم ( یعنی ناراحت نبودم از شکستن دستم ) و باز یه نگاه به دستم انداختم ( دست چپم بود ) و گفتم شما مطمعمنی گفت بله و تمام . 😐

  136. سعید غلانیسعید غلانیsays:

    سلام خواب دیدم پشت دست چپم خرد شده و داخل دستم مشخص است و انگشت شصت من مثل شاخه درختی قطع شده و هیچ دردی نداشتم

  137. لیلالیلاsays:

    سلام یک آقای سیدی که قبلا پیش نماز اداره امون بود برای من خواب دیده که من در طبقه بالااداره بودم و ایشان از طبقه پایین امدم بالا گفتن آنجا یک محوطه ای بود که من را در آنجا دیدند من درحال آمدم پایین از پله ها بودم که حاج آقا به من گفتن که مواظب باشیدگفت همان موقع شما از چندتا پله افتادید من اومدم کمکتون کنم که ببینم چه شده شما چادرتان را جمع و جور کردید و دست راستتان را در آوردید و دیدم دست راست شما شکسته است میخواستم بدانم تعبیرش چیست؟ با تشکر

  138. مینامیناsays:

    سلام در خواب دیدم ک دست چپم شکسته است و از ارنج تا انگشتان باند پیچی شده بود و دکتر گفته بود ب مدت 10 رو نباید دستت را تکان بدی

  139. آرتمیسآرتمیسsays:

    سلام من خواب دیدم که دست چپم شکسته و اونو گچ گرفتن اما من داشتم خیلی عادی زندگیمو میکردم با اینکه دستم شکسته انگار نه انگار که شکسته بود من تکواندو کار میکنم و تو خواب خیلی عادی رفته بودم و با دست شکسته کار میکردم یکم سخت بود تمرینات با دست شکسته ولی من همشونو انجام دادم ممنون میشم تعبیرشو بگید

  140. ملیکاملیکاsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که خونه عموی پدرم هستیم و همه یکجا نشستیم و من نه از جایی بیفام و‌.... همینجوری که نشسته بودم دستم شکسته بود و مامانم بهم میگفت حموم نباید بری بدتر میشه لطفا تعبیرش رو به من بگید باتشکر چون خیلی خواب هایی که میبینم واسم مهمه تعبیرش

  141. ملیکاملیکاsays:

    ببخشید دست چپمم شکسته بود.

  142. سپیده۱۱۰۱سپیده۱۱۰۱says:

    سلام من واسه دانشگاه اسم نوشتم اما منتظر نتایجم بعد خواب دیدم ک حضوری شدنو منم قبول شدم داداشم داشت منو میرسوند دانشگاه ک تو راه یه اتفاقی افتاد ک دست من شکست بعد تا ب دستم نگاه کردم دیدم گچ گرفتس بعد ک رفتم تو دانشگاه دوستامو دیدمو همشونو بغل کردم اما دستم خیلی درد میکرد تعبیرش چیه؟