4 انشا در مورد کدام فصل را بیشتر دوست دارید

4 انشا در مورد کدام فصل را بیشتر دوست دارید : در ادامه این مطلب از توپ تاپ 4 انشا با موضوع کدام فصل را بیشتر دوست دارید ، برای فصل های بهار ، تابستان ، پاییز و زمستان ، گردآوری شده است.

انشا اول در مورد کدام فصل را بیشتر دوست دارید

فصل مورد علاقه من بهار است. بهار فصلی است که پس از زمستان سرد و طولانی، طبیعت دوباره زنده می شود. درختان شروع به جوانه زدن می کنند، گل ها شکوفا می شوند و پرندگان شروع به آواز خواندن می کنند. هوا گرم و دلپذیر می شود و همه چیز سرسبز و زیبا می شود.

من بهار را دوست دارم زیرا فصل امید و نوید است. پس از یک زمستان سرد و طولانی، مردم دوباره امیدوار به آینده می شوند. بچه ها به مدرسه می روند، درختان میوه می دهند و کشاورزان محصولات خود را می کارند. همه چیز نو و تازه می شود.

من بهار را دوست دارم زیرا فصلی است که می توانم از طبیعت لذت ببرم. می توانم در پارک ها و جنگل ها قدم بزنم، به تماشای گل ها و پرندگان بنشینم و از هوای تازه لذت ببرم.

بهار فصلی است که می توانم کارهای زیادی انجام دهم. می توانم به پیاده روی بروم، دوچرخه سواری کنم، به باغبانی بپردازم یا در کلاس های ورزشی شرکت کنم.

من بهار را دوست دارم زیرا فصلی است که می توانم با دوستان و خانواده ام وقت بگذرانم. می توانم با آنها به پارک بروم، به پیک نیک برویم یا به مسافرت برویم.

بهار فصلی است که من آن را دوست دارم و همیشه برای آن لحظه شماری می کنم.

به دلایلی که در پایین نوشتم فصل بهار را بیشتر دوست دارم :

هوا در بهار معتدل و مطبوع است.

روزها طولانی تر و شب ها کوتاه تر می شوند.

خورشید بیشتر می درخشد و آسمان آبی تر می شود.

پرندگان آواز می خوانند و گل ها شکوفا می شوند.

درختان شروع به جوانه زدن می کنند و برگ های سبزشان را می اندازند.

هوا تازه و پاک است.

بهار فصلی است که برای همه چیز نو و تازه است. فصلی است که امید و نوید را به ارمغان می آورد. فصلی است که می توان از طبیعت لذت برد و با دوستان و خانواده وقت گذراند.


انشا دوم در مورد کدام فصل را بیشتر دوست دارید

از میان چهار فصل سال، من زمستان را بیشتر دوست دارم. زمستان فصلی است که طبیعت به خواب می رود و همه چیز در سکوت و آرامش فرو می رود. در زمستان، زمین سفیدپوش می شود و درختان و بوته ها لباس های سبز خود را به لباس های سفید برفی می پوشند.

من زمستان را دوست دارم زیرا در این فصل می توانم از بازی های زمستانی لذت ببرم. اسکیت، سورتمه، برف بازی و ساختن آدم برفی از جمله بازی های زمستانی هستند که من از آنها لذت می برم.

من زمستان را دوست دارم زیرا در این فصل می توانم با خانواده و دوستانم وقت بیشتری بگذرانم. ما می توانیم در کنار هم در خانه بنشینیم و فیلم ببینیم، یا به بیرون برویم و از پیاده روی در برف لذت ببریم.

من زمستان را دوست دارم زیرا در این فصل می توانم از زیبایی های طبیعت لذت ببرم. تماشای برف های سفید و درخشان، آسمان آبی و پرستاره و خورشیدی که از میان ابرهای سفید می درخشد، از جمله زیبایی های زمستان هستند که من از آنها لذت می برم.

البته زمستان فصل سردی نیز هست. گاهی اوقات دمای هوا به زیر صفر می رسد و باید لباس های گرم بپوشیم. اما من فکر می کنم این سرما نیز بخشی از زیبایی زمستان است.

در مجموع ، من زمستان را فصلی زیبا، آرامش بخش و دوست داشتنی می دانم.


انشا سوم در مورد کدام فصل را بیشتر دوست دارید

فصل تابستان را بیشتر از همه فصل ها دوست دارم. تابستان فصلی است که روزها طولانی و شب ها کوتاه است. هوا گرم و آفتابی است و می توانم تمام روز بیرون بمانم و بازی کنم. من تابستان را دوست دارم زیرا می توانم با دوستانم بیشتر وقت بگذرانم. 

ما می توانیم بیرون بازی کنیم، شنا کنیم، یا فقط در حیاط بنشینیم و صحبت کنیم. من تابستان را دوست دارم زیرا می توانم چیزهای جدیدی یاد بگیرم. من می توانم بیشتر در مورد طبیعت، حیوانات، یا هر چیز دیگری که به آن علاقه دارم بیاموزم.

برخی از فعالیت های مورد علاقه من در تابستان عبارتند از:

شنا کردن در دریاچه یا استخر

بازی کردن در پارک یا جنگل

دوچرخه سواری یا پیاده روی در طبیعت

رفتن به اردو یا کمپینگ

مطالعه کتاب یا مجله در زیر سایه درخت

صرف وقت با خانواده و دوستان

من تابستان را دوست دارم زیرا زمان خوبی برای استراحت و لذت بردن از زندگی است. این فصل فرصتی برای من فراهم می کند تا با عزیزانم وقت بگذرانم، چیزهای جدید یاد بگیرم و از هوای گرم و آفتابی لذت ببرم.


انشا چهارم در مورد کدام فصل را بیشتر دوست دارید

پاییز، فصل رنگ ها، فصلی که در آن برگ درختان به رنگ های زرد، نارنجی، قرمز و قهوه ای در می آیند و زیبایی وصف ناپذیری را به طبیعت می بخشند. پاییز، فصلی است که در آن میوه های خوشمزه ای مانند انار، پرتقال، نارنگی، خرمالو و کیوی می رسند و لذت خوردن آنها را به ما می دهند. پاییز، فصلی است که در آن روزها کوتاه تر و شب ها بلندتر می شوند و هوا خنک تر می شود.

من پاییز را بیشتر از همه فصل ها دوست دارم. دلیل اولم این است که پاییز فصل رنگ هاست. من عاشق تماشای برگ های رنگارنگ درختان هستم. وقتی پاییز به پارک می روم، ساعت ها به تماشای برگ های رنگارنگ درختان می نشینم و از زیبایی آنها لذت می برم.

دلیل دومم این است که پاییز فصل میوه های خوشمزه است. من عاشق خوردن انار، پرتقال، نارنگی و خرمالو هستم. وقتی پاییز می شود، میوه های خوشمزه این فصل را می خرم و با خانواده ام می خوریم.

دلیل سومم این است که پاییز فصلی است که در آن می توانم بیشتر وقتم را در طبیعت سپری کنم. من عاشق پیاده روی در پارک و جنگل هستم. وقتی پاییز می شود، بیشتر وقتم را در طبیعت می گذرانم و از زیبایی های آن لذت می برم.

پاییز فصلی است که در آن می توانم آرامش بیشتری داشته باشم. من عاشق صدای خش خش برگ های پاییزی هستم. وقتی پاییز می شود، می نشینم زیر درختان و به صدای خش خش برگ ها گوش می دهم و آرامش می گیرم.

به نظر من، پاییز فصلی است که زیبایی های زیادی دارد. من پاییز را بیشتر از همه فصل ها دوست دارم و از بودن در این فصل لذت می برم.

پاییز، فصلی برای تأمل

پاییز همچنین فصلی است برای تأمل. در پاییز، روزها کوتاه تر و شب ها بلندتر می شوند. هوا خنک تر می شود و برگ درختان شروع به ریزش می کنند. این تغییرات می تواند باعث شود که ما بیشتر به زندگی و زمان بپردازیم.

در پاییز، می توانیم زمان بیشتری را برای فکر کردن به زندگی خود و اهدافمان بگذاریم. می توانیم به گذشته نگاه کنیم و ببینیم که چه کارهایی انجام داده ایم و چه کارهایی باید انجام دهیم. می توانیم به آینده نگاه کنیم و برای آن برنامه ریزی کنیم.

پاییز می تواند فصلی باشد که ما را به تأمل و اندیشه وادار کند. این فصل می تواند به ما کمک کند تا زندگی خود را بهتر بشناسیم و اهدافمان را برای آینده مشخص کنیم.

پاییز، فصلی برای شروع دوباره

پاییز همچنین فصلی است برای شروع دوباره. در پاییز، طبیعت به خواب می رود و برای زمستان آماده می شود. این می تواند نشانه ای باشد برای ما که زمان آن رسیده است که کارهایی را که نیمه تمام گذاشته ایم به پایان برسانیم و برای سال جدید آماده شویم.

در پاییز، می توانیم کارهایی را که دوست داریم انجام دهیم و به اهدافی که داریم برسیم. می توانیم با دوستان و خانواده وقت بگذرانیم و خاطرات جدید بسازیم. می توانیم به چیزهای جدیدی یاد بگیریم و مهارت های جدیدی کسب کنیم.

پاییز می تواند فصلی باشد که ما را به شروع دوباره تشویق کند. این فصل می تواند به ما کمک کند تا زندگی خود را بهتر کنیم و به اهدافمان برسیم.

به نظر من، پاییز فصلی است که زیبایی های زیادی دارد و می تواند برای ما فرصتی باشد برای تأمل، شروع دوباره و رسیدن به اهدافمان. من پاییز را بیشتر از همه فصل ها دوست دارم و از بودن در این فصل لذت می برم.

بیشتر بخوانید :

انشا در مورد فصل ها با مقدمه بدنه و نتیجه (2)

بهترین انشا درمورد فصل بهار با مقدمه بدنه و نتیجه گیری

انشا در مورد زیبایی های فصل بهار را توصیف کنید + ادبی

انشا در مورد اولین روز زمستان

انشا در مورد زمستان سرد از زبان یک درخت

انشا درباره فصل پاییز کودکانه قشنگ و ساده

انشا در مورد سرمای زمستان

انشا در مورد درخت با مقدمه بدنه و نتیجه گیری

متن زیبا در مورد چهار فصل

انشا در مورد بهار و عید نوروز

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...