انشا در مورد فصل ها با مقدمه بدنه و نتیجه (2)

انشا در مورد فصل ها با مقدمه بدنه و نتیجه : در این انشا به خوبی و با زبانی ساده در مورد فصل ها مطلب تهیه شده است که همراه مقدمه ، بدنه و نتیجه گیری و رعایت مراحل نوشتن می باشد.

مقدمه : سال ، به چهار فصل تقسیم می شود که هر کدام زیبایی ها و ویژگی های خاص خود را دارند. بهار، فصل نو شدن و تولد است. تابستان، فصل گرما و میوه های خوشمزه است. پاییز، فصل رنگ ها و زیبایی های طبیعی است. و زمستان، فصل سرما و برف و اسکی است.

بدنه :

بهار

بهار، اولین فصل سال است. در این فصل، طبیعت از خواب زمستانی بیدار می شود و همه چیز تازه می شود. گل ها شکوفه می زنند، درختان سبز می شوند، و پرندگان به آواز خواندن می پردازند. بهار فصلی است که همه چیز در آن سرشار از امید و زندگی است.

تابستان

تابستان، فصل گرما و میوه های خوشمزه است. در این فصل، خورشید به شدت می درخشد و هوا گرم می شود. مردم از تابستان برای تفریح و گردش استفاده می کنند. تابستان فصلی است که همه چیز در آن پر از شادی و نشاط است.

پاییز

پاییز، فصل رنگ ها و زیبایی های طبیعی است. در این فصل، درختان برگ های خود را از دست می دهند و رنگ های زرد، نارنجی، و قرمز را به خود می گیرند. پاییز فصلی است که همه چیز در آن پر از آرامش و زیبایی است.

زمستان

زمستان، فصل سرما و برف و اسکی است. در این فصل، هوا سرد می شود و برف می بارد. مردم از زمستان برای ورزش های زمستانی مانند اسکی و سورتمه سواری استفاده می کنند. زمستان فصلی است که همه چیز در آن پر از شادی و هیجان است.

نتیجه : هر کدام از فصل ها زیبایی ها و ویژگی های خاص خود را دارند. همه ما باید از زیبایی های هر فصل لذت ببریم و قدردان نعمت های خداوند باشیم.

جمع بندی : فصل ها، چرخه ای طبیعی هستند که هر سال تکرار می شوند. هر کدام از فصل ها، زیبایی های خاص خود را دارند و ما باید قدردان آنها باشیم.


Essay on seasons

انشا فصل های سال از بهار تا زمستان

مقدمه : سال به چهار فصل تقسیم شده است: بهار، تابستان، پاییز و زمستان. هر کدام از این فصل ها ویژگی های خاص خود را دارند و زیبایی های متفاوتی را به طبیعت هدیه می دهند.

بدنه : 

بهار، فصلی است که با آمدن آن، طبیعت دوباره زنده می شود. درختان از خواب زمستانی بیدار می شوند و برگ های تازه خود را می رویانند. گل ها شکوفا می شوند و عطرشان فضا را پر می کند. پرندگان به آواز خواندن می پردازند و طبیعت زیبا و سرسبز می شود.

تابستان، فصل گرما و آفتاب است. روزها طولانی و شب ها کوتاه هستند. مردم در این فصل به تفریح و گردش می پردازند. میوه های تابستانی مانند هندوانه، خربزه، توت فرنگی و زردآلو در این فصل می رسند.

پاییز، فصل رنگ ها و برگ ریزان است. برگ های درختان زرد، نارنجی و قرمز می شوند و از درختان می ریزند. هوا در این فصل خنک می شود و باران های پاییزی می بارد.

زمستان، فصل سرما و برف است. روزها کوتاه و شب ها طولانی هستند. مردم در این فصل لباس های گرم می پوشند و از سرما در امان می مانند. برف زمین را می پوشاند و جلوه ای زیبا به طبیعت می دهد.

نتیجه : هر کدام از فصل ها زیبایی خاص خود را دارند و ما را با زیبایی های بی نظیر طبیعت آشنا می کنند. ما باید از هر لحظه زندگی لذت ببریم و قدر زیبایی های طبیعت را بدانیم.


Essay on seasons

انشا کودکانه درباره فصل ها

سال چهار فصل داره: بهار، تابستان، پاییز و زمستان. هر فصل زیبایی خودش رو داره.

بهار فصل اول ساله. هوا گرم و خنک میشه. گل‌ها می‌شکفن و درخت‌ها پر از برگ میشن. پرنده‌ها می‌خوانن و همه جا سرسبز و زیبا میشه.

تابستان فصل دوم ساله. هوا گرم میشه و خورشید زیاد می‌تابه. میوه‌های خوشمزه‌ای مثل هندوانه، خربزه، توت فرنگی و گیلاس می‌رسه. بچه‌ها می‌تونن توی پارک بازی کنن و شنا برن.

پاییز فصل سوم ساله. هوا خنک میشه و برگ‌های درخت‌ها زرد و نارنجی میشن. میوه‌هایی مثل انار، پرتقال، نارنگی و خرمالو می‌رسه. بچه‌ها می‌تونن توی پارک بازی کنن و از برگ‌های رنگارنگ پاییزی دسته گل درست کنن.

زمستان فصل چهارم ساله. هوا سرد میشه و برف میاد. بچه‌ها می‌تونن توی برف بازی کنن و آدم برفی درست کنن. زمستان فصل تعطیلات هم هست و بچه‌ها می‌تونن توی خونه استراحت کنن و با خانواده‌شون وقت بگذرونن.

من همه فصل‌ها رو دوست دارم. هر فصل زیبایی خودش رو داره و من از بودن توی طبیعت توی هر فصلی لذت می‌برم.

در ادامه ببینید :

انشا درباره چهار فصل برای کلاس چهارم

متن زیبا در مورد چهار فصل

بهترین انشا درمورد فصل بهار با مقدمه بدنه و نتیجه گیری

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...