اسم برای گروه زبان انگلیسی دوستانه مدرسه

راهکارهای مختلفی برای برقراری ارتباط با هم کلاسی ها و دوستان وجود دارد. شما می توانید برای ارتباط گفت و گو به صورت حضوری دور هم جمع شوید. اما از آنجا که امکان ملاقاتهای حضوری به دلیل مشغله های درسی و کاری زیاد شده است در نتیجه تشکیل گروه در شبکه های اجتماعی یکی از ساده ترین راه حل ممکن برای برقراری ارتباط است. انتخاب اسم مناسب می تواند در محبوبیت گروه شما تاثیر بالایی داشته باشد اما اگر بخواهید بدون هدف گروه اسمی برای آن انتخاب کنید قطعا نتیجه ای دریافت نخواهید کرد.

معمولا افراد بعد از شرکت در کلاس های تقویتی زبان برای برقراری ارتباط بیشتر با دوستان و هم کلاسی های خود یک گروه در شبکه های اجتماعی تلگرام  یا واتساپ تشکیل می دهند. در این گروه ها درباره انواع موضوعات درسی، موضوعات فرعی، موضوعات روزمره و ... بحث و گفت و گو می شود. 

از انجا که بیشتر این گروه ها به منظور تبادل دانش و اطلاع از اخبار کلاس ها تشکیل می شود در نتیجه همه ی  اعضای گروه جز دانش آموزان موسسه یادگیری زبان انگلیسی هستند و ورود افراد غیره عملا بی فایده است.

اسم برای گروه زبان انگلیسی دوستانه مدرسه

اگر شما هم به تازگی گروه زبان انگلیسی دوستانه مدرسه خود را تشکیل داده اید و نمی دانید چه اسمی را برای ان انتخاب کنید بهتر است از اسم هایی که در ادامه متن بیان می کنیم الهام بگیرید و گروه خود را به یک اسم خاص و زیبا مزین کنید.

خاص ترین اسم ها برای گروه زبان انگلیسی دوستانه مدرسه

قطعا وقتی صحبت تشکیل گروه زبان انگلیسی دوستانه مدرسه می شود باید یک اسم مناسب هم برای آن انتخاب شود. در شبکه های اجتماعی تلگرام و واتساپ تشکیل گروههای فامیلی، گروه های دوستی، گروه های مدرسه، گروه های هنری و و آموزشی روز به روز در حال افزایش است. مدیران گروه های مختلف هر کدام برای نامگذاری اسم گروه یک سری معیارهای مشخص دارند. بعضی از افراد اصلا به اسم گروه توجهی ندارند و همین که هدف گروه به دقت پیش برود مهم است. اما برای برخی از افراد هدف گروه را با اسم گروه نمایان می کنند.

در این بین گروه زبان انگلیسی دوستانه مدرسه یکی از هزاران گروهایی است که در شبکه های اجتماعی مختلف تشکیل می شود و اعضای آن  را دوستان همکلاسی تشکیل می دهد. اسم این گروه ها در واقع هویت گروه را تعیین می کند پس حتما دقت کنید که از نامگذاری گروه خود با کلمات شوخی و خنده بپرهیزید.

انتخاب خاص ترین اسم  برای گروه زبان انگلیسی دوستانه مدرسه می تواند گروه شما را از سایر گروه های مشابه متمایز کند. بهتر است برای انتخاب اسم کمی خلاقیت به خرج دهید و هیچوقت از اسم گروه های مشابه تقلید نکنید چون ممکن است برای اعضای گروه ناخوشایند باشد و ترجیح دهند که از گروه خارج شوند.

در زیر سعی کرده ایم تا چند نمونه از خاص ترین اسم هایی که برای گروه زبان انگلیسی مناسب هستند را گرد آوری کنیم تا با الهام گرفتن از آن ها بتوانید زیباترین و پر معنی ترین اسم را انتخاب کنید.

گروه زبان انگلیسی Lesson

گروه زبان  انگلیسی Lecture

گروه زبان انگلیسی Instruction

گروه زبان انگلیسی Teacher

گروه زبان انگلیسی Educator

گروه زبان انگلیسی Preceptor

گروه زبان انگلیسی pointer

گروه زبان انگلیسی Docent

گروه زبان انگلیسی Student

گروه زبان انگلیسی Pupil

گروه زبان انگلیسی University

گروه زبان انگلیسی Training

بهترین و رایج ترین اسم ها برای گروه زبان انگلیسی دوستانه مدرسه بر اساس اسم موسسه

یکی از مواردی که شما را برای انتخاب اسم برای گروه زبان انگلیسی دوستانه مدرسه کمک می کند این است که شما اسم گروه خود را بر اساس اسم موسسه یا کلاسی که در آن آموزش می بینید انتخاب کنید. این شیوه ی نام گذاری بسیار رایج است و معمولا دانش آموزانی که در چندین کلاس مختلف ثبت نام کرده اند و در گروه های مختلفی عضو هستند راحترین کار ممکن نامگذاری اسم گروه با اسم موسسه است تا بتوان سریع تر گروه مد نظر را پیدا کرد.

موسسات مختلفی در سطح شهرها فعالیت می کنند که نام های مختلف آن ها را از هم مجزا می کند. اسم موسسه در واقع به یک برند تبدیل شده است و در سطح شهر با همان نام شناخته می شوند اگر شما گروه تلگرام یا واتساپ خود را به منظور برقراری ارتباط با همکلاسی های خود تشکیل دهید به راحتی می توانید اسم گروه را ساده انتخاب کنید. 

به طور مثال اگر اسم آموزشگاه شما آرام است پس اسم گروه خود را زبان آموزان موسسه آرام انتخاب کنید. 

با این روش هر عضوی را که در گروه اد کنید قطعا می داند در چه گروهی عضو شده و هدف از تشکیل گروه نیست و لازم نیست ساعت ها از اعضای گروه بپرسد  که هدف از تشکیل گروه چیست. در زیر چند نمونه از اسم هایی که برای نامگذاری گروه زبان انگلیسی مناسب هستند را بیان می کنیم.

زبان آموزان موسسه دانش

زبان آموزان آکادمی زبان ایران

هم کلاسی های زبان نوین

گروه آکادمی زبان اموزان یسرا

گروه آموزشی زبان فاتح

دوستان موسسه راه علم

انتخاب اسم برای گروه زبان انگلیسی دخترانه

نام گذاری گروه زبان انگلیسی دوستانه مدرسه در بین دختران و پسران متفاوت است. تفاوت در سلیقه ها باعث می شود که دختران بیشتر به دنبال اسم های خاص تر و زیباتر باشند. معمولا دختران برای انتخاب اسم گروه دخترانه خلاقیت بیشتری به خرج می دهند. این گروه از دوستان با ترکیب چندین اسم انگلیسی و فارسی خاص ترین و بهترین اسم را انتخاب می کنند.

دختران معمولا به جای اینکه اسم موسسه یا اسم های علمی را برای گروه خود انتخاب کنند به دنبال اسم های خاص تر و جذاب تر دیگری هستند تا گروه خود را متمایزتر کنند. دختران در انتخاب اسم گروه زبان انگلیسی با صبر پیش می روند و در نهایت اسمی را انتخاب می کنند که بیشتر افراد گروه آن را می پسندند. سهل انگاری و عجله و انتخاب اسم های بی معنی باعث می شود که اعضا هیچ رغبتی برای فعالیت نداشته باشد و یک گروه پوچ و راکد تشکیل شود.

مسئله دیگری که دختران در انتخاب اسم برای گروه زبان انگلیسی روی آن حساسیت دارند تکراری نبودن نام است. این گروه از افراد خاص بودن و تک بودن اسم را به اسم های معمولی و رایج ترجیح می دهند. هیچ قانون عجیب و غریبی وجود ندارد که شما را وادار کند که یک اسم از پیش تعیین شده را روی برای گروه های اجتماعی انتخاب کنید. 

پس هر طور که اعضای گروه می پسندند و دوست دارند  اسم گروه دخترانه خود را برگزینید. در زیر به چند نمونه از اسم هایی که برای این دسته از گروه ها انتخاب شده است اشاره می کنیم.

All you need to do is Talk, Talk and talk

Rock & Roll

Rock stars

Chatter Box

Nadaan Parindey

The insomniacs

Life for friends

The Desert Roses

Silent killers

Game Changers

Fabulous five

Only singles

The Jumping Jacks

The Herd

The Knights in Shining Armor

The Drifters

The Folks

We talk a lot

The “surname” Family

Fantastic 4

Kingdom

Awesome Blossoms

House Of Hunters

Hangover

The “surname” Family

Teenagers

Three Idiots

Chor Bazaar

Changu Mangus

Fab 5

Buddies for Life

Last benchers

Unlimited talks

No more singles

Don’t spoil it

Music Maniacs

So-called Engineers

Don’t join

lions

Type Till You Ripe

hackers

Atomic Reactors

Playing my way

Walky talky

Crazy Engineers

Full on

The Spartns

trash

Crazy people

انتخاب اسم برای گروه زبان انگلیسی پسرانه

پسران برای انتخاب اسم برای گروه زبان انگلیسی دوستانه مدرسه با چالش بسیار جدی روبرو نیستند. معمولا پسران هیچ گونه حساسیتی روی این موضوع نشان نمی دهند و میتواند بدون توجه به موضوع هر اسمی را برای گروه خود انتخاب کنند. معمولا پسران از شخصیت ها و ماشین ها و لوازمی مختلفی برای نامگذاری گروه های خود استفاده می کند.

پسران معمولا به یک اسم مختصر و مفید برای گروه زبان انگلیسی خود اکتفا می کنند و هیچوقت به فکر راه اندازی چالش برای انتخاب اسم گروه نیستند. معمولا دنبال کردن شبکه های اجتماعی ایده های مختلفی پیش روی مدیران گروه ها قرار می دهد تا بتوانند از ان ها برای اسم گروه زبان پسرانه استفاده کنند.

گروه زبان انگلیسی پسرانه می تواند ترکیبی از اسم افراد حاضر در گروه باشد و یا اینکه مسئولیت نامگذاری کانال را بر عهده اعضاء باشد. برای انتخاب اسم گروه پسرانه می توانید از اسم موسساتی که با نام پسر نامگذاری شده اند الهام بگیرید. 

اسم انتخابی باید گیرا باشد و با فعالیت گروه هم خوانی داشته باشد. زمانی که اسم گروه زبان انگلیسی پسرانه را انتخاب می کنید باید حتما اسمی باشد که ساده باشد و اعضای گروه به راحتی بتوانند آن را تلفظ کنند. در زیر به چند نمونه از اسم هایی که برای گروه زبان انگلیسی پسرانه مناسب هستند اشاره می کنیم.

Pencil Chors

Toppers

Golden memories

The Invincibles

Langotiyas

Nonsense Group

Woh Pencil Ki Udhari

Crazy School Friends

Boring classes

Why Do Exams Come

Smartness overloaded

Royal Benchers

Chuddy Buddy

Gossip Geese

Let’s utilize precious time

Shut up and bounce

Barking up the wrong tree

Scared Hitless

The Rowdy Roosters

The Mighty Midgets

Don’t check status until I ask.

The Amusement Park

Wandering Minds

Don’t check me all the times


در ادامه تماشا کنید :

اسم های انگلیسی شیک برای گروه

اسم زیبا برای گروه

اسم برای گروه درسی مدرسه در واتساپ (2)

متن انگلیسی برای پروفایل همراه ترجمه

بهترین اسم برای گروه خانوادگی در واتساپ


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...