متن زیبا درباره خواهر برای وضعیت واتساپ

خواهر که داشته باشی انگاری که توی بهشتی، انگاری که خدا سند بهشتی بودنت رو توی این دنیا امضا کرده و خوشبختیت رو تضمین کرده. خواهر واقعا با خودش حس خوشبختی و سعادت میاره. اما وای به حال روزی که خواهرت رو از دست بدی، اون موقع انگار که خدا تو رو از یک ساختمون چند طبقه که از خوشبختی ساخته بودی به پایین میندازه.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی برای وضعیت واتساپ درباره خواهر تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

جملات برای وضعیت واتساپ در مورد خواهر

خواهر عزیزم، عاشقانه هایت زندگی مرا ساخت. اکنون با خود می گویم که آنها که خواهری ندارند چطور در زندگی عشق و احساس را با تمام وجود درک می کنند؟ درست است که پدر و مادر به انسان عشق می ورزند اما عشق خواهری عشقی متفاوت است که نظیر ندارد. خواهرم، خدا را شکر میکنم که تو را در زندگی دارم و از عشق خواهرانه ای که از آن حرف میزنم محروم نیستم. عاشقت هستم و میخواهم بارها به تو بگویم که دوستت دارم و تا همیشه هم دوستت خواهم داشت.

*************

خواهر عزیزتر از جانم، گذشت و مهربانی تو درست به مانند مادر است. تو در خیلی از مواقع از خود می گذری، گذشت میکنی و فراموش میکنی تا زندگی برای خانواده زیباتر و بهتر شود. تو جانشینی فوق العاده برای مادر هستی چرا که عطر و بوی عشق که فقط در وجود اوست را در خانه می پراکنی. خواستم بگویم که درست به اندازه مادر دوستت دارم و درست به اندازه او عاشقت هستم. خواهرم، دلیل اینکه اینقدر عاشقت هستم عاشقانه های خواهرانه خودت بود که بی مزد و بی منت به پای من ریختی.

*************

خواهرم، در زندگی درگیر موانع بسیاری شدم، سختی های زیادی بر سر راهم سبز شدند و با چالش های مختلفی رو به رو شدم اما در همه آنها امید و اطمینان داشتم که یکی هست که به کمک بیاید و آن هم تو بودی و تو هستی. خواهر عزیزم، وقتی که به مشکلی بر میخورم به هیچ وجه احساس نگرانی نخواهم کرد چرا که می دانم خواهر عزیزتر از جانم دست در دست من به همراهم خواهد بود تا کمکم کند که مشکل سر راهم حل شود. برای بودنت، برای اینکه اینقدر مهربانی و برای اینکه همه جا دستگیر من بوده ای و لحظه ای از من غفلت نکردی از تو متشکرم.

*************

من خواهرم را به مانند فرشته ای می دانم که خدا روی زمین آفریده. جای خواهر من واقعا بهشت خدا و کنار فرشته هاست. خواهر من، آنقدر مهربان است و آنقدر عشق در وجودش دارد که دوست ندارم نام انسان را روی او بگذارم، او فرشته است و حتی جایگاهی بالاتر از تمام فرشته ها دارد. خواهرم وقتی که مهربانی می کند تو احساس میکنی که آن لحظه در بهشت خدا هستی. عاشقانه ها و مهربانی های او بی مزد و بی منت و همچنین بی بدیل هستند و در هیچ جای زمین به مانند عشق خواهرم که پاک و زیباست عشقی ندیده ام.

*************

خواهرم را عاشقانه دوست دارم چرا که او عاشقانه برایم هر کاری می کند و دست به هر اقدامی میزند تا من خوشحال و شاد باشم. مگر می شود چنین موجودی را دوست نداشت و عاشقانه مهر او را در قلب نساخت؟ حالا خواهرم کاخی از جنس عشق و محبت در قلب من ساخته و هیچ زمین لرزه ای از جنس غم و ناراحتی نمی تواند این کاخ را از بین ببرد. خواهر عزیزم، تو تا عمر که دارم در این کاخ خواهی ماند و در آن سکونت خواهی کرد.

*************

خواهر عزیزم، تمام قلبم و تمام محبت و عشقی که در آن غلیان می کند برای تو و تو برای من. من حاضرم تا آخر عمر فقط عشق و احساسی که دارم را به پای تو بریزم و آن را برای تو خرج کنم اما به من قول بده که لحظه ای مرا ترک نمیکنی و از کنار من نمی روی. شاید باورت نشود اما من از دنیای بدون خواهر متنفرم و دوست ندارم که لحظه ای در چنین دنیایی بمانم. تو برای من به مانند نفس کشیدنی و باید باشیی تا من احساس زنده بودن و زندگی کردن داشته باشم.

*************

خواهر عزیزم، در گوشه به گوشه زندگی ام ردپای مهربانی ها و کمک های تو را می بینم و اکنون که به این جایگاه در زندگی ام دست یافته ام، فقط و فقط خود را مدیون تو و عشقی که به من داشته ایم ی دانم. اگر تو در زندگی من نبودی و اگر عاشقانه هایت را خرج من نمیکردی شاید این انسان قدرتمندی که اکنون احساس میکنم هستم و این جایگاهی که کانون به آن دست یافته را هیچوقت در زندگی پیدا نمیکردم. خواهر تو باعث شدی که زندگی من ساخته شود و برای این از تو بی نهایت بار متشکرم و می خواهم بگویم که تا بی نهایت عاشقت هستم.

*************

خواهرم، می دانی عشق واقعی کجاست؟ در قلب من! و می دانی که این عشق نسبت به کیست؟ نسبت به تو! خواهر عزیزم، تو انقدر به من مهربانی کردی و در حق من از خود لطف و محبت نشان دادی که اگر چیزی جز عشق در قلب من نسبت به تو شکل بگیرد جای تعجب دارد. حال میخواهم بگویم که این عشق تا عمر که دارم در دل و قلبم خواهد جوشید و هر لحظه احساسی که به تو دارم بیشتر و بیشتر خواهد شد. خواهرکم، تا همیشه برایم بمانی و تا همیشه با این عشقت به من احساس زندگی کردن بدهی.

*************

خواهر جان، اگر بگویم حاضر هستم برایت بمیرم و جان بدهم اما تو لحظه ای غم و اندوه را به جان نخری دروغ نگفته ام. در هر کجای زندگی که اندکی اندوه داشتم تا با عشق بی نهایتی که در قلبت داشتی کاری کردی که من آن اندوه را فراموش کنم. اکنون شاید آن عشق بی نهایت در قلب من وجود نداشته باشد اما می توانم تمام جانم و هر چه که در چنته دارم را برای تو خرج کنم تا تو خوشحال باشی و لبخند به لب هایت داشته باشی.

*************

خواهرکم، دوستت دارم و تا همیشه هم دوستت خواهم داشت. حتی اگر تو بدترین آدم زندگی من شوی و حتی اگر تو بدترین ظلم ها را در حق من بکنی باز هم ذره ای از عشق و محبتی که در قلبم نسبت به تو ساخته ام کم نمی شود. خواهر عزیزم، گویی عشق تو اکنون به مانند خون در بدنم جاریست و من به این عشق برای ادامه حیات و زندگی نیاز دارم. فقط خواستم بدانی که عشق تو چقدر در قلب من بی نهایت است و چقدر من تو را دوستت دارم. خواهرم، تا همیشه برایم بمانی، باز هم می گویم که دوستت دارم.

متن درباره خواهر فوت شده برای وضعیت واتساپ

خواهرکم، دختر زیبا، برای رفتنت خیلی زود بود. هنوز هم حال و هوای خانه بوی غم دارد. مگر می شود که این غم به پایان برسد من احساس میکنم که همه ما تا عمر که داریم محکوم به تحمل این غم هستیم. حتی اگر خانه را عوض کنیم، حتی اگر به جایی برویم که با تو در انجا خاطره نداشته ایم و حتی اگر به بهترین و خوش حال و هوا ترین مکان ها هم برویم باز هم غمگین و آزرده خاطر خواهیم بود. تو برای ما گوهری نایاب بودی که رفتی.

*************

نمی دانم غمم را به چه زبانی بیان کنم، نمی دانم چه بگویم و چه بنویسم، اکنون فقط گویی انگشتانم کار میکند و این متن از اعماق قلبم نوشته می شود. من نه روی این متن فکر میکنم و نه در ذهنم حتی کلمه ایست که آن را بیان کنم. فقط من می دانم که غم دارم، غمی عمیق و بزرگ که هیچ مرهمی ندارد. روزی که خواهرت را از دست بدهی این غم برای تو هم آغاز خواهد شد. خواهرت که تمام عمرت و زندگی ات باشد و از پیشت برود، این غم تمام زندگی ات را در بر خواهد گرفت. اکنون زندگی من با غم است که خلاصه می شود.

*************

خواهرکم، هر بار که می خواهم نامت را به زبان بیاورم فقط اشک است که از چشمانم جاری می شود. کاش خدا مرا به جای تو میبرد. خدایا، چرا هر چه گل است را می چینی؟ چرا به منی که از خار بیابان هم بدتر بودم کاری نداشتی و خواهرم که به مانن دسته ای گل بود را بردی؟ دلم می شکند و می خواهم فریاد بزنم و از غمم بگویم اما حالا دیگر چه کسی میخواهد فریادرس من باشد؟ چه کسی میخواهد غم مرا به شادی تبدیل کند؟ اتفاقی که نباید می افتاد افتاد و خواهرم از میان ما رفت. اکنون فقط غم و اشک است که من در چنته دارم.

*************

خواهر، یادت می آید چطور میخندیدیم و روی دنیا را با خنده هایمان کم می کردیم؟ خواسته بگوم که دنیا کینه کرده بود، دنیا تمام عزمش را جزم کرد تا اشک را به چشمهای ما آورد و تمام تلاشش را کرد و تلاشش هم موفقیت آمیز بود، او تو را از من گرفت. خواهر، حالا دیگر نه خنده ای برایم مانده و نه همتی که بخواهم با آن به زندگی ام ادامه دهم. دنیا بد ضربه ای به من و تو زد. حالا می دانم که روح تو در آن دنیا رنجان است و جسم و جان من هم در این دنیا سرشار از غم. کاش بشود که من به پیش تو بیایم و این درد تمام شود.

*************

خواهر عزیزم، یادت است که قول می دادم که همیشه مراقبت باشم؟ قول میدادم که هیچوقت ترکت نکنم و همیشه هوای خواهرکم را داشته باشم؟ مرا ببخش که به هیچکدام از قول هایم عمل نکردم. تو رفتی، تو با یک دنیا درد رفتی و من که آن همه قول به تو داده بودم نتوانستم کوچکترین کاری برایت بکنم. اکنون فقط درد فراق و افسوس است که بر سر دل من مانده، درد فراق برای توست که دیگر پیش من نیستی و افسوس برای جوانی توست که از بین رفت و ناکام از این دنیا رفتی.

*************

خواهرم، تو گلی بی آزاری بودی که خدا تو را نشان کرده بود که به بهشت خود ببرد. حیف تو بود، تو نباید در این دنیای پر از پلیدی و زشتی می ماندی، جای تو بهشت بود، بهشتی بی بدیلی که خدا نویدان را به ما انسان ها می دهد. خدا تو را باید به پیش گل های بهشتی دیگر میبرد تا در بین هم نوعانت باشی. آخر حیف نبود که زیبایی تو با بودن در بین خارهایی مثل ما از بین برود؟ خواهرم، حالا دیگر در بهشت خدا آرام بگیر و در آنجا که زیبایی مطلق است زیبایی را هم تجربه کن.

*************

خواهرم، این دنیا با تو خوب تا نکرد، آمدی بخندی دلیلی برای غمت وارد زندگی ات کردی، تا آمدی شاد باشی ناراحتی های زیادی به تو داد و تا آمدی زندگی کنی زندگی ات را از تو گرفت. اکنون میدانم که پیش خدایی، این دنیا در برابر خدا هیچ زوری ندارد، اینجا فقط آرامش مطلق است. هر چقدر که نتوانستی در این دنیا آرامش را تجربه کنی، در آن دنیا در بهشت خدا آرام بگیر و آرامش را تجربه کن. نگران ما هم نباش، ما به همین خیال که تو در بهشتی زندگی را هر چند با غم و اندوه میگذرانیم.

*************

خواهرکم، تو جوان بودی، برای آینده ات برنامه های زیادی داشتیم، جدای از برنامه های ما تو خودت هدف های زیادی برای زندگی ات داشتی، به راستی چرا خدا تمام برنامه های ما و هدف های تو را نقش بر آب کرد؟ چرا همان موقع ای که وقتش شده بود تا در مسیر اهدافت قرار بگیری و برنامه های ما که همگی آنها به خوشبختی تو کمک می کردند را عملی کنی، خدا تو را از ما گرفت و به پیش خود برد؟ خواهر، این سوال که چرا رفتی تا ابد در ذهن من باقی خواهد ماند. دوستت دارم، دیدار به قیامت.

*************

خواهر، در همین واتساپ چت های زیادی با تو دارم، چت هایی که هم درد و دل بود و هم دعوا، هم انگیزشی بود و هم پر از غم و اندوه، خواهر، ما حرفهای زیادی با هم می زدیم، رازهای زیادی از خود و زندگی مان را با هم در میان میگذاشتیم و به همین شکل زندگی مان پیش می رفت. چه شد که به یک بار تصمیم گرفتی بروی؟ درد بزرگی بود که تو را آزار می داد؟ چرا آن را به من نگفتی؟ حالا رفتن تو درد بزرگیست که به جان من افتاده. خواهر هر دردی هم که تحمل میکردی، بزرگتر از این درد نبود و نباید می رفتی.


در ادامه تماشا کنید :

مجموعه متن زیبا و کوتاه خواهرانه

انشا در مورد خواهر با زبان ادبی و زیبا

دلنوشته درباره خواهر و برادر

متن در مورد دوست داشتن خواهر + عکس نوشته (4)

کلیپ در مورد عشق به خواهر برای وضعیت واتساپ

عشق یعنی خواهر و برادر (آلبوم تصاویر)


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...