متن خداحافظی از دوستان در پایان سال تحصیلی

دوستایی که توی مدرسه پیدا میکنی میتونن مودنا گرترین و بهترین دوستای زندگیت باشی. در آخر سال تحصیلی هر چند برای اینکه درس و مدرسه تموم شده ممکنه خوشحال باشی اما اینکه قرار از دوستات جدا بشی هم کمی سخته و ناراحت کننده هست. برای همین بهتره یک جملاتی زیبا برای خداحافظی ازشون تهیه کنی و در آخر سال اون جملات رو بهشون بگی.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی در رابطه با خداحافظی از دوستان در پایان سال تحصیلی تهیه کردیم که به خوندن اونها دعوت تون میکنیم.

جملات خداحافظی در پایان سال تحصیلی از دوستان

حالا دیگه من با شما همکلاسی نیستم بلکه دوستم و میخوام به عنوان یک همکلاسی ازتون خداحافظی کنم و به عنوان یک دوست ازتون بخوام که ارتباط بیشتری با هم برقرار کنیم و سعی کنیم که با همدیگه بیرون بریم. من و شما یک سال تحصیلی کنار همدیگه درس خوندیم و این واقعا برای من سخته که بتونم شما رو فراموش کنم. امیدوارم که شما هم حسی مشابه نسبت به من داشته باشید و دلتون بخواد که منو به عنوان دوستتون بپذیرید. دوست موندن ما با همدیگه چون یک سال در کنار هم درس خوندیم واقعا میتونه لذت بخش و زیبا باشه و به پیشرفت و حال خوبمون هممون کمک کنه.

*******************

دوستان خوبم، امسال هم تموم شد و قراره که وارد سه ما تعطیلی بشیم. نمیدونم سال دیگه شما همکلاسی من هستید یا نه، شاید کلاسامون تغییر کرد و به همین شکل همکلاسی هامون هم عوض بشن پس همین حالا از همتون خداحافظی میکنم. اگه نتونستیم دیگه همکلاسی هم باشیم امیدوارم که بتونیم دوستانی خوب برای همدیگه باقی بمونیم و از بودن با همدیگه و بیرون رفتن با هم لذت ببریم. شما دوستان و همکلاسی های بی نظیری برای من بودید و من هیچوقت شما رو فراموش نخواهم کرد.

*******************

دوستای عزیز و نازنینم، حالا که سال تحصیلی تموم شد میخوام ازتون خداحافظی کنم. امیدوارم سال دیگه همه مون دوباره با همدیگه همکلاسی بشیم و بتونیم در کنار هم درس بخونیم. درس خوندن در کنار دوستانت واقعا لذت بخشه و من امسال توفیق این مسئله رو داشتم و امیدوارم که در سال دیگه هم این توفیق نصیب من بشه. بودن در کنارتون واقعا برام لذت بخش و زیباست پس الانم که دارم شما رو ترک میکنم واقعا ناراحتم. دوستای عزیزم، از همتون خداحافظی میکنم و از خدا میخوام که حتی اگه سال جدید با هم همکلاسی نشدیم باز هم ما رو دوست نگه داره. امین.

*******************

خداحافظی کردن از دوستایی که نه ماه باهاشون بودی و نه باهاشون درس خوندی واقعا سخته. من هر روز چند ساعت کنار شما بودیم، باهاتون درس خوندم، باهاتون شیطنت کردم، باهاتون سختی و چالش امتحانات رو پشت سر گذروندم و باهاتون کلی خاطره ساختم، الان که قراره ازتون جدا بشم انگاری واقعا خدا داره یک عذاب بزرگ بهم میده. امیدوارم که توی سه ماه تعطیلی بازم بتونیم همدیگه رو ببینیم و از بودن با هم کلی لذت ببریم. شما دوستای خوب من هستید و من واقعا با وجود شما خوشحالم. از همتون خداحافظی میکنم.

*******************

بچه ها، بیان حالا که اخر سال تحصیلیه از همدیگه خداحافظی کنیم. میدونم که دلمون نمیکشه و همین فردا با هم قرار میذاریم که بریم بیرون اما بیاین تا یک هم که شده با ادب باشیم و رسم ادب رو در حق همدیگه به جا بیاریم. اول از همه هم خودم پیش قدم میشم و از همتون خداحافظی میکنم. همین یک بار رو هم که شده شوخی نکنیم و این مسئله رو به شوخی نگیریم. شاید واقعا دیگه برای یک کدوم از ما فرصتش پیش نیاد تا پیش هم بیایم پس این خداحافظی کردن واجبه. دوستتون دارم و از همتون خداحافظی میکنم.

*******************

دوستای قشنگ و نازنینم، توی این یک سال تحصیلی چه خاطره های قشنگی با همدیگه ساختیم، هنوز هم که وقتی به یادشون میارم لبخند به لب هام میاد و واقعا شاد میشم. کنار شما خیلی بهم خوش گذشت. نمیدونم اگه به یک کلاس دیگه میرفتم و همکلاسی هام کسای دیگه ای بودن باز هم میتونستم اینقدر خوش باشم یا نه اما الان دیگه خدا رو شکر میکنم که منو با شما همکلاسی کرد، شمایی که الان بهترین دوستای من شدید. الان که آخر ساله اومدم تا از همتون خداحافظی کنم. امیدوارم که توی سه ماه تعطیلی فرصتش پیش بیاد تا بتونیم همدیگه رو ملاقات کنیم.

*******************

دوستای مهربونم، توی این یک سال مهربونی های زیادی در حق همدیگه کردیم. ما هم سن و سال هستیم و ممکنه بین بچه هایی که هم سن و سال هستن دعوا به وجود بیاد اما ما جدای از اینکه هیچوقت دعوا نکردیم مدام به هم مهربونی و محبت میکردیم و این برای من واقعا ارزشمنده. همین مسئله باعث شده الان که قراره از شما جدا بشم واقعا ناراحت بشم و واقعا افسوس بخورم. کاش بتونم سال دیگه هم همکلاسی شما باشم. با یه دنیا افسوس و ناراحتی از همتون خداحافظی میکنم.

*******************

دوستای عزیزم، مهرتون توی این یک سال واقعا به دلم نشسته و شما مثل خانواده من شدید. نمیدونم الان چجوری قراره از خانواده ام جدا بشم. من با شما دیوونه بازی های زیادی رو تجربه کردم و کلی خل و چل بازی در اوردم. اگه شما نبودید من حس میکنم که با هیچ کلاس دیگه مچ نمیشدم. چقدر خوبه که شما خنگولای خودم رو در کنارم داشتم و باهاتون توی این یک سال تحصیلی کلی خاطرات قشنگ ساختم. از همتون خداحافظی میکنم و از ته دلم آرزو میکنم که بتونم در آینده با تک تک تون ارتباط داشته باشم.

*******************

شما دوست خوب و فوق العاده ای برای من بودی، شما نه تنها دوست خوبی بودید بلکه همکلاسی های بی نظیری هم بودید و درس خوندن در کنارتون واقعا لذت بخش بودید. شما خوب موقعیت ها رو متوجه میشدی و در زمان درس مشغول به درس خوندن میشدید و در زمان تفریح فقط تفریح میکردید. این ویژگی خوبی بود که در تک تک تون وجود داشت و از اونجا که من این ویژگی رو بی نهایت دوست دارم تونستم که با تا حد زیادی با همه تون مچ بشم. خداحافظی کردن از شما واقعا سخته اما چه کنیم که به پایان سال تحصیلی رسیدیم و جز خداحافظی کار دیگه ای نمیتونیم بکنیم.

*******************

دوستای خوبم، باید بگم که شما بیجا میکنید بعد سال تحصیلی منو فراموش کنید. از همه تون خبر میگیرم و حال همه تون رو جویا میشم. مجبورید که همه تون با من در ارتباط باشید و ارتباط تون رو مثل سال تحصیلی با من قوی نگه دارید. من وابسته تک تک تون شدم و نمیتونم جدایی از شما رو تحمل کنم. شما مثل خانواده دومم بودید پس حق بدید که چنین حسی نسبت بهتون داشته باشم. دوستای دوست داشتنی من، در پایان سال تحصیلی از همتون خداحافظی میکنم و منتظر فردا میمونم تا سه ماه تعطیلی شروع بشه و من بیارم بهتون سلام بدم.

*******************

دوستای عزیزم، واقعا خوشحالم که سال تحصیلی تموم شد و حالا همه داریم به خونه هامون میریم. من مثل خیلی ها نیستم که بگم از اینکه دارم از همکلاسی هام جدا میشم غمگینم چون مطمئنم که اجر از مدرسه باز هم همدیگه رو میبینم و باز هم از بودن با هم لذت میبریم. حالا هم فقط اومدم تا به عنوان یک همکلاسی ازتون خداحافظی کنم. به محض اینکه فردا شد و تعطیلی هامون شروع شد از همتون توقع دارم تا به عنوان دوست در کنار هم باشیم و از با هم بودن لذت ببریم.

*******************

دوستان عزیزم، یک سال تحصیلی دیگه هم تمومش شد. ما اتفاقات خوب وبد زیادی رو کنار هم تحمل کردیم، ما شرایط سخت و آسون خیلی زیادی رو کنار هم گذزوندیم و حالا به پایان سال تحصیلی رسیدیم. قطعا حالا که ما اینقدر تجربه های متفاوت کنار هم داشتیم یه وابستگی خاصی بین همه مون به وجود اومده. اگه برای شما اینطوری نیست حداقل برای من اینطوریه و حالا که دارم ازتون جدا میشم این جدایی واقعا برام سخته. همتونو دوست دارم و امیدوارم که بتونم خارج از مدرسه شما رو ببینم. خدانگهدارتون باشه.

*******************

شما فوق العاده ترین دوستایی بودید که من داشتم. من شما رو فقط به دید همکلاسی نگاه نمی کردم بلکه به دید دوستایی نگاه میکردم که واقعا تا همیشه دوست میمونن و تا همیشه به پای هم میمونن. خدا رو شکر میکنم که ما بهم نزدیکیم و خارج از مدرسه هم میتونیم به دیدن هم بیایم. من الان وظیفه ام دونستم تا به عنوان یک همکلاسی به سراغ تون بیام و ازتون خداحافظی کنیم. این خداحافظی برای من سخته چون خاطراتی رو از سر کلاس درس مون به یادم میاره که دیگه تکرار نمیشن. از همتون خداحافظی میکنم و بیرون مدرسه منتظرتونم.

*******************

عزیزای من، می خواستید که اونقدر با من خوب نباشید تا من اونقدر دوست دار شما نشم و بهتون وابسته نشم. الان ما دیگه همکلاسی های من نیستید بلکه دوستای من هستید و من براتون ارزش زیادی قائلم. هر کی بیرون مدرسه منو از یادش ببره و فراموشم کنم به طور قطع خره. حالا دیگه خودتون میدونید میخواین توی این داستان نقش خره رو بازی کنین یا نه نقش یه آدم سعادتمند که قراره دوست من باقی بمونه رو بازی کنید. حالا ازش شوخی بگذریم پایان سال تحصیلی سر رسیده پس از همتون خداحافظی میکنم میخوام بگم که همه تون رو دوست دارم.

*******************

چقدر بده، دیگه از این به بعد هر روز منو نمیبینید، هر روز این توفیق که من رو زیارت کنید نصیب تون نمیشه و فقط بعضی روزهای خاص هست که خدا بهتون لطف میکنه و با من به عنوان رفیق میاین بیرون. باورتون میشه؟ این سال تحصیلی تموم شده و حالا قراره همه ما از مدرسه بریم. گریه نکنید، میدونم جدایی از من سخته و براتون طاقت فرساست اما بهش عادت میکنید. زندگی همینه، یه روز آشنایی هست و یه روز هم جدایی. فقط قول بدین از دوری من خودتونو نکشید. دوستتون دارم، خدانگهدار همه تون باشه.

*******************

میدونم که دل توی دل هیچ کدوم مون نیست آخه قراره که این سال تحصیلی تموم بشه و وارد سه ماه تعطیلی بشیم اما میون تموم ذوق و شوق هامون لازم به یادآوریه که دیگه هر روز هم همدیگه رو نمیبینم و هر روز هم حتی اگه همو ببینیم شاید نتونیم چندین ساعت کنار هم باشیم. تموم اون شوق و ذوق زیبایی که پایان سال تحصیلی به وجود میاد یک طرف، این اتفاق بد که قراره رخ بده هم یک طرف. شمارو نمیدونم اما من که واقعا ازش متنفرم. کاش بشه که هر روز به همون اندازه که شما رو توی مدرسه میدیدم بیرون از مدرسه هم ببینم. دوستتون دارم و ازتون خداحافظی میکنم.

*******************

بچه ها، این خداحافظی یک خداحافظیه شیرین و لذت بخشه و هر کس بگه که اینطوری نیست بدونید که داره چرت میگه. مگه میشه از مدرسه بری و کلی روزای تعطیل پیش روت باشن و باز هم ناراحت باشی؟ هیچوقت این اتفاق نمیفته! حالا هم با یک دل خوش و یک حال خوب از همتون خداحافظی میکنم و از خدا میخوام که سه ماه تعطیلی پیش روتون اونقدر شیرین و لذت بخش باشه تا تموم سختی هایی که توی این نه ماه کشیدید رو بشوره و از بین ببره.

*******************

آدم بهترین دوستای خودش رو توی مدرسه پیدا میکنه، حداقل اگه برای هیچ کسی اینجورین باشه برای من که اینجوریه و من شما رو که بهترین دوستام هستید توی همین مدرسه پیدا کردم. الان میخوام ازتون خداحافظی کنم چون سال تحصیلی به پایان رسیده. از خدا میخوام که دوستی مون موندگار و پایدار باشه و تا ابد با همدیگه دوست بمونیم .امیدوارم که حتی وقتی که بزرگ شدیم و هر کدوم مسیر زندگی خودمون رو در پیش گرفتیم باز هم همدیگه رو فراموش نکنیم و هم رو به یاد داشته باشیم. دوستتون دارم و ازتون خداحافظی میکنم.

*******************

رفیقای جون جونیم، خوشحالم از اینکه با شماها آشنا شدم. آشنایی با شما قطعا نقطه عطف زندگیم بود. آدم با دوستای خوبی که داره خوشبخته و برای همین میگم آشنا با شما نقطه عطف زندگیم بود چون با پیدا کردن شما خوشبختی رو هم پیدا کردم. الان قراره که سال تحصیلی تموم بشه و دیگه توی مدرسه همدیگه رو نبینیم و برای همین اومدم تا باهاتون خداحافظی کنم. این مدت یعنی این نه ماه که با شما بودم واقعا بهم خوش گذشت و جدای از خاطرات بدی که درس هامون برامون ساختن بقیه اش واقعا لذت بخش بود. دوستتون دارم و ازتون خداحافظی میکنم.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


در ادامه تماشا کنید :

متن و عکس زیبا درمورد آخرین روز مدرسه خداحافظی و خاطرات

متن خداحافظی از دوستان دانشگاهی

مجموعه متن خداحافظی دانش آموز از معلم

کلیپ مدرسه تموم شد ، کلیپ خداحافظی با مدرسه

انشا در مورد آخرین روز مدرسه

جملات کوتاه برای خداحافظی از معلم کلاس اول (2)

متن ادبی تقدیر و تشکر از مدیر مدرسه

متن تشکر کودکانه از معلم کلاس اول


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...