متن خداحافظی از دوست مجازی

دوست دوسته و فرق نمیکنه واقعی باشه یا مجازی. جدا شدن از دوست سخته و خداحافظی کردن از اون تلخه. وقتی میخوای از دوستت جدا بشی، فرقی نمیکنه این دوست مجازی باشه یا واقعی، سعی کن متن یا جملاتی زیبا تهیه کنی و بهش بگی که تا عمر که داره تو رو فراموش نکنه.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی برای خداحافظی از دوستان مجازی تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

جملات خداحافظی از دوست مجازی

با اینکه تو نام دوستی ما دوستی مجازی بود و من و تو در واقعیت یکدیگر را ندیده بودیم اما تو برای من از هزار تا دوست واقعی هم بهتر بودی و حال مرا بهتر می فهمیدی. اکنون که قرار است از مجازی بروم واقعا غمگینم و می دانم که دلتنگ تو خواهم شد اما چه کنم که مجبورم این کار را انجام دهم. میخواهم بدانی که حتی اگر با تو چت نکردم و حتی اگر با تو صحبت نکردم باز هم تا عمر که دارم تو بهترین دوست من خواهی ماند و همیشه در قلب من جای خواهی داشت.

*******************

دوستی با تو واقعا برای من لذت بخش بود و نمی دانم که چرا اتفاقاتی رخ دادند که اکنون مجبور به رفتن هستم. این را بدان که تو برای من واقعی بودی و مهم نیست که دیگران نام رابطه ما را مجازی می نماند. تو هر زمان که غمی داشتم غمخوارم بودی، دردی داشتم مرهم دردم بودی و حال بدی داشتم انیس و مونسم بودی. هیچکدام از دوستان واقعی ام نتوانستند به اندازه تو برای من کاری کنند و این چیزی است که اکنون که وقت خداحافظی است وجود مرا می آزارد. کاش بتوانیم دوباره با هم در ارتباط باشیم. خدانگهدار.

*******************

خداحافظی با و برای من تلخ است چرا که تو یکی از واقعی ترین افراد زندگی من بودی. تو با اینکه دوستی ات مجازی بود اما هیچوقت برای من نقاب نزدی و خودت بودی و همین خودت بودن بود که رابطه با تو را برای من بهترین رابطه زندگی ام میکند. افراد زیادی در زندگی من هستند که با اینکه در کنارم هستند و من آنها را از نزدیک میبینم اما واقعی نیستند و همگی نقابی بر صورت دارند اما تو خود حقیقی ات بودی و این است که برای من ارزشمند است. امیدوارم که دوباره بتوانم با تو صحبت کنم. خدانگهدار.

*******************

چه غم عجیبی تمام وجود مرا در برگرفته، این غم برای رفتن است، رفتن از کنار تو، رفتن از کنار بهترین دوستی که مرا درک میکرد ورفتن از کنار کسیی که بهترین بود. دیگر نمی دانم می توانم دوستی به خوبی تو پیدا کنم یا نه اما این را بدان که تا ابد در قلبم خواهی ماند و تا ابد تمام صحبت ها و چت هایی که با هم کردیم در ذهنم ماندگار خواهد بود. من و تو با اینکه مجازی بودیم اما دوستانی واقعی برای هم بودیم و همین است که این رابطه را برای من لذت بخش میکند. امیدوارم که دوباره بتوانم توفیق صحبت با تو را داشته باشم.

*******************

اکنون می خواهم بروم اما میخواهم بدانی که تمام چت هاف تمام صحبت ها و تمام حرف هایی که میان مان رد و بدل شد واقعا از ته دل بود و من واقعا تو را دوستی واقعی میدیدم که با تو چت میکردم و حرف میزدم. من و تو لحظات زیادی را با هم صحبت میکردیم، با هم میگفتیم، میخندیدیم، درد و دل میکردم و گاهی هم با هم دعوا می کردیم اما در نهایت با هم دوست بودیم و از بودن با هم لذت میبردیم. دوستی به مانند تو واقعا نایاب است و کاش تو در واقعیت هم در کنار من بودی. اکنون که میخواهم از مجازی بروم خواستم که از تو خداحافظی کنم،از تویی که هیچوقت از ذهن و خاطرم بیرون نخواهی رفت.

*******************

دوست عزیزم، می دانی که بهترین دوست من هستی؟ میخواهم با این تعریف از تو جدا شوم و از مجازی بروم. دلم نمیخواهد فکر کنی جزو آن دسته از افرادی بودم که یک چت ساده با تو میکنند و بعد تو را فراموش میکنند. تو برای من دوستی واقعی بودی و هستی و تا همیشه هم خواهی ماند اما به اجبار مجبور هستم که از مجازی بروم. این را بدان که جبر روزگار مرا مجبور به رفتن کرد در غیر اینصورت دوست داشتم که تا ابد با تو صحبت کنم و حرف بزنم.

*******************

درد و دل های بسیاری با تو کردم، حرف های زیادی میان مان رد و بدل شد و صحبت هایی با هم داشتیم که من حتی با نزدیکترین افراد زندگی ام هم نداشته ام، این ها را گفتم تا بدانی تو اکنون بخش مهمی از زندگی من شده ای. درست است که تو را ندیده ام، درست است که رفاقت مان مجازیست و درست است که که فقط از طریق یک چت ساده با هم در ارتباط بودیم اما تو حال مرا خیلی خوب میفهمیدی و همین مرا مشتاق میکرد که بیشترو بیشتر با تو صحبت کنم. امیدوارم بتوانم روزی تو را ببینم اما اکنون مجبور به خداحافظی هستم. دوست عزیزم، خدانگهدار.

*******************

خداحافظی کردن یعنی خداحافظی کردن با یکی از عزیزان زندگی ام که واقعا دوری از او برایم تلخ و مشقت بار است. به من می گویند دوستی ات با او مجازیست و لازم نیست که اینقدر این رابطه را جدی بدانی اما آنها نمیدانند که تو چه دوست مهربان و خوبی بودی که حتی از طریق مجازی هم توانستی خودت را به من ثابت کنی و در بهترین قسمت قلب من خانه کنی. میخواهم بدانی که درست است که از مجازی می روم و رابطه مان تمام می شود اما همیشه در دل و قلب من خواهی ماند. دوست همیشگی ام، خدانگهدار.

*******************

دوست عزیزم، بنا به دلایلی دیگر نمی توانم که در مجازی حضور داشته باشم. حس میکنم رفتن از مجازی می تواند به شرایطم کمک کند و حالم را بهبود ببخشد. از این مدت که با تو حرف میزدم و پای ثابت صحبت های من بودی از تو متشکرم. با تو حرف های زیادی زدم و درد و دل های زیادی کردم، از تو میخواهم که اگر گاهی بیش از اندازه حرف زدم و درد و دل کردم و تو را رنجاندم مرا ببخشی. دوستت دارم و از تو خداحافظی میکنم.

*******************

دوست عزیزم، کاش میشد که من و تو برای یک بار هم که شده حداقل یکدیگر را میدیدیم که اکنون داغ دیدنت بر سر دلم نماند. اکنون که میخواهم بروم تنها همین داغ است که مرا عذاب می دهد و می رنجاند. اینکه تو را از نزدیک ندیده ام واقعا غم انگیز است ولی چه کنم که مجبور به رفتنم و دیگر نمی توانم در مجازی بمانم. اگر خوبی یا بدی از من دیدی حلال کن و از تو میخواهم که همانطور که من تو را فراموش نمیکنم، تو هم مرا به فراموشی نسپاری.

*******************

چه لحظات شادی که کنار هم نگذراندیم، چه شوخی های زیادی که با هم نکردیم و چه ذت هایی که از صحبت کردن با هم نبردیم. حیف که قرار است همه این ها تمام شود. حس میکردم که قرار است رابطه مان بیشتر از یک رابطه مجازی شود اما متاسفانه زمانه این را نخواست و اکنون زمان جدایی من از توست. درست است که قرار است از تو جدا شوم اما همیشه در دل و قلب من خواهی بود. رفیق دوست داشتنی مجازی من، دوستت دارم، خدا نگهدار.

*******************

رفیق جان، حال خوبم با توست که معنا می شود. حرف تمام کسانی که به من میگویند او مجازیست و بیشتر از حد روی او حساب باز نکن به درک، تو هستی که برای من مهمی و حس خوب من در کنار توست که مهم است. رفیق جان، متاسفانه شرایطی پیش امده که قراره از مجازی برم. اما بدون که این رفتن طولانی مدت نیست و خیلی زود برمیگردم. تا اون موقع به یادم میمونی و یک لحظه هم به فراموشی نمیسپرمت. امیدوارم که زودتر زمان بگذره و اون لحظه ای که من دوباره به پیویت میام سر برسه.

*******************

رفیق عزیزم، دنیای مجازی هم الان دیگه تبدیل به واقعیت شده. الان همین دنیای مجازی کاری با من کرده که من وابسته تو بشم و اینکه الان قراره ازت فاصله بگیرم و برای همیشه برم واقعا برام تبدیل به یک عذاب شده. کاش هیچ رفتنی در کار نبود، کاش هیچ جدایی ای در کار نبود، کاش خدا تا همیشه آدما رو کنار هم قرار می داد اما اینطوری نیست و زمانه خواست که من و تو از هم جدا باشیم. امیدوارم که همیشه موفق باشی و همیشه خوشبختی رو تجربه کنی. دوستت دارم و تا همیشه هم دوستت خواهم داشت، خدانگهدار.

*******************

رفیقم، رفیق عزیزم، باورت میشه که الان دیگه قراره از مجازی برم؟ مبادا توی مجازی تنها بمونی ها! حتما برای خودت یک جایگزین برای من پیدا کن و با او سرت رو گرم کن که تنها نمونی. اینکه بدونم تو تنهایی و تنهایی اذیتت میکنه واقعا منو عذاب میده. قول بده که بعد من دوستای خوبی برای خودت پیدا کنی و باهاشون کلی خوش بگذرونی. میخوام موقع خداحافظی این قول را ازت بگیرم پس حتما بهم قول بده.

*******************

رفیق عزیزم، تو مجازی بودی اما من بیشتر خوشگذرونی های زندگیم رو با تو داشتم. خوشگذرونی که فقط این نیست که بری یه جایی و کنار دوستات باشی، خوشگذرونی میتونه یه چت ساده با کسی که دوستش داری هم باشه و برای همینه که من میگم بیتر خوش گذرونی ها و بیشتر لحظات خوب زندگیم رو کنار تو گذروندم. تو یکی از افرادی هستی که هیچوقت از یاد من نمیری و من تا ابد به یاد تو هستم. خوبی های تو، مهربونی های تو، کارهایی که در حقم کردی و لطفت رو هیچوقت از یاد نمیبرم. تو با اینکه مجازی بودی اما از هزار تا دوست واقعی هم برام بهتر بودی و میخوام اینو درک کنی. الان هم موقع خداحافظیه و میخوام ازت خداحافظی کنم. رفیق جانم، خدانگهدارت.

*******************

دوست عزیزم، باورت میشه الان که قراره با تو خداحافظی کنم اشک به چشمام اومده و واقعا ناراحت و غمگین شدم؟ خداحافظی کردن از تو سخت ترین کار دنیاست. کاش هیچوقت این لحظه سر نمیرسد اما متاسفانه مجبورم که از مجازی برم و دیگه نباشم. نبودنت به معنی این نیست که توی هن و خاطرم هم نخواهی بود، نه، من تو رو تا همیشه توی بهترین قسمت ذهنم نگه میدارم. امیدوارم یه روزی، یه جایی و یه زمانی بتونیم هم رو ببینیم و من این لحظه تلخ خداحافظی رو با اون دیدار از یاد ببرم.

*******************

شیرین ترین قسمت زندگی من مربوط میشه به وقتی که با تو چت میکردم. لعنتی، مگه چقدر جذابی که حتی از پشت گوشی هم طرف رو مجذوب خودت میکنی و کاری میکنی که جدایی ازت براش سخت باشه؟ ای کاش هیچوقت این جدایی اتفاق نمی افتاد. ایو بدون که تو تا همیشه رفیق جینگ من باقی میمونی و هیچکسی نمیتونه جای تو رو برام پر کنه. باور کن هر کسی هم که بیاد و هر تاشی هم بکنه باز هم من جای تو رو به هیچکس نمیدم چون تو نظیر نداری. رفیق عزیز و دوست داشتنی من، ازت خداحافظی میکنم.

*******************

یاد بخیر چقدر با هم غیبت میکردیم، چقدر همدیگه رو بالا می بردیم و چقدر از همدیگه تعریف میکردیم، یادش بخیر چقدر بقیه رو مسخره می کردیم و بهشون میخندیدم و کلا کنار هم مثل دو تا خل و چل دیوونه زندگی میکردیم. شاید از نظر خیلی ها بیشتر کارامون جالب نباشه اما مهم اینه که من و تو از اون کارا لذت میبردیم. امیدوارم که یه روزی و یه جایی بتونم از نزدیک ببینمت تا همه این کارها رو در کنار هم انجام بدیم. الان میخوام برم و خواستم بیام تا ازت خداحافظی کنم. مراقب خودت باشی، خدانگهدار.

*******************

رفیق عزیزم، میدونستی که خداحافظی کردن از تو یکی از سخت ترین کارهای دنیاست؟ توی لعنتی اونقدر خوبی که نمیتونم ازت دل بکندم. به دلم افتاده بود که بدون خداحافظی برم اما دوستی من و تو اونقدر پررنگه که نمیشه خداحافظی نکرد و رفت. تا یه مدت طولانی قراره که من رو نبینی و با من صحبتی نداشته باشی. برای من که سخت میگذره اما امیدوارم حداقل برای تو آسونه باشه و بتونی زودی جای خالی من رو با یکی دیگه پر کنی. رفیق عزیزم، تا اون موقع ازت خداحافظی میکنم و اون حرفم که گفتم جامو پر کنی هم دروغ گفتم و اگه ببینم جامو پر کردی میکشمت. دیگه باید فهمیده باشی چقدر دوستت دارم. رفیق جون جونیم، خدانگهدارت.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


در ادامه تماشا کنید :

متن های ادبی برای خداحافظی با دوستان صمیمی

متن های زیبا برای خداحافظی از جمع همکاران

متن خداحافظی از دوستان دانشگاهی

متن خداحافظی از عشقت واسه همیشه


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...