متن خداحافظی از عشقت واسه همیشه

اگه میخوای از کسی که دوستش داشتی برای همیشه خداحافظی کنی، یهو تیشه به ریشه نزن! چون اون شخص هم ممکنه که به تو احساس داشته باشه. سعی کن به جای خداحافظی های کوتاه و سرد، خداحافظی دلنشینی داشته باشی که برای همیشه در ذهن هر دوی شما باقی بمونه و تبدیل به یک خاطره ی خوب بشه.

خداحافظی کردن برای همیشه از کسی که دوستش داشته اید، کاری سخت و دشوار است و شاید در لحظات خداحافظی چیزی به ذهنتان نرسید که بیان کنید. برای همین ما در این مطلب انواع متن های زیبا برای خداحافظی از کسی که دوستش داشته اید را آماده کرده ایم که از هر کدام که خواستید و احساس کردید که تاثیرگذار تر است، می توانید استفاده نمایید.

متن خداحافظی از عشقم برای همیشه

متن خداحافظی برای همیشه از عشقت

من دارم برای همیشه میرم! اما با رفتنم ازت اجازه میخوام که تمام خاطرات خوبمون رو هم با خودم ببرم. تموم لبخندهایی که کنار هم زدیم، تموم نگرانی هایی که واسه هم داشتیم و تموم عشق و علاقه هایی که به هم داشتیم رو من با خودم میبرم. درسته که رابطه ی ما تموم شده، اما خاطرات رو هرگز نمیشه فراموش کرد و قسمت زیبای خاطرات زندگی من با تو رقم خورد. امیدوارم که برای تو هم به همین شکل باشه. خدانگهدار.

*〰*〰**〰*〰*

عشق فقط یک کلمه هست که اسمش رو روی احساس من به تو گذاشتن. اما میخوام حقیقت رو بهت بگم؛ حس من به تو بیشتر از یک عشق ساده بود و اصلا نمیشه توی کلمات بیانش کرد. هر لحظه که در کنار تو بودم، آرامشی تمام وجود منو فرا میگرفت که وصف ناپذیر بود. الان این آرامش به پایان رسیده. اما میخوام با رفتنم، از خودم برای تو یک حس خوب به جا بزارم و برای همین اومدم که خداحافظی کنم. خداحافظ برای همیشه.

*〰*〰**〰*〰*

اونقدر دوستت داشتم که نمیشد توی کلمات دوست داشتنم رو بیان کنم. حس من به تو یک حس ساده ی عاشقانه نبود؛ من با تمام وجودم به تو علاقه مند بودم و حاضر بودم که ذره ذره ی وجودم رو برای تو بزارم. اما چه کنیم که سرنوشت نمی خواست که من و تو کنار هم باشیم؛ چه کنیم که تقدیر اسم من و تو رو کنار شخص دیگه ای گذاشته بود، نه کنار همدیگه. نمیشه با سرنوشت جنگید. برات آرزوی موفقیت میکنم. هر جا هستی و با هر کی هستی انشالله همیشه خوشحال و خندون باشی.


مطلب پیشنهادی :

عکس نوشته های زیبا و غمگین برای خداحافظی


وقتی کنار تو بودم، اصلا متوجه نمی شدم که ساعت ها چطوری دارن میگذرن. انگار ساعتا قفل شده بود. من کنار تو می نشستم و باهات مشغول به صحبت می شدم و اصلا نمی فهمیدم که چطور زمان داره میگذره. اونقدر گرم صحبت های شیرینت میشدم، که خودم و تمام مشکلاتم رو فراموش میکردم. اما واقعا چی شد که ما از هم جدا شدیم؟ دلیلش هر چی که بود، دیگه گذشت. واسه جبران خیلی دیر شده. برات آرزوی موفقیت میکنم. هر جا که هستی، امیدوارم خوشبخت بشی.

*〰*〰**〰*〰*

خوشبختی تو آرزوی قلبی منه. من فکر میکردم که همیشه قراره کنار من خوشبختی رو تجربه کنی، اما انگار اشتباه میکردم. میگن خدا برای هر اتفاقی یک حکمتی داره. توی جدایی من و تو هم حتما حکمتی وجود داشت. من نمیخوام با این حکمت مقابله کنم، فقط اومدم که ازت برای همیشه خداحافظی کنم! اگر نمیومدم، این غم که چرا بدون خداحافظی از پیشت رفتم، منو دیوونه میکرد. کاش خدا جور دیگه ای تقدیر رو مینوشت. همیشه موفق باشی.

متن کوتاه خداحافظی از عشقت برای همیشه

رابطه ی من و تو از یک اوکی بای ساده خیلی بیشتره. من و تو توی سختی ها و تلخی های زندگی کنار هم بودیم و توی شادی ها هم با هم و کنار هم گفتیم و خندیدیم. الان که داریم همدیگه رو ترک میکنیم، توی وجود من یک غم بزرگ شکل گرفته و این غم دقیقا به خاطر همون خاطرات و تلخی و شیرینی هایی هست که باهم رقم زدیم. توی وجود تو نمیدونم که این حس هست یا نه، اما به جرات میگم که توی وجود من هنوز هم این حس موجوده. برای همین هم اومدم که ازت خداحافظی آخر رو بکنم و برای همیشه از پیشت برم.

جملات غمگین و کوتاه  خداحافظی از عشقت برای همیشه مناسب استوری و پروفایل

از پیش هم میریم، الان انگار این بیرون برام یه هوای بارونی و خیلی سرده. یادت میاد؟ هوای بارونی چقدر برامون عاشقانه بود؟ الان از این هوا متنفرم! چون تو دیگه کنارم نیستی که بخوام ازش لذت ببرم. بدون تو یک سرمای شدید انتظار من رو میکشه، اما از همین الان باید به فکرش باشم که بتونم این سرما رو تحمل کنم. امیدوارم که برای تو اینجوری نباشه؛ چون از علاقه ای که بهت داشتم، نمیخوام حتی ذره ای به خاطر رفتن من از زندگیت ناراحت شده باشی. همیشه خندون و شاد باشی و به هر چی که میخوای برسی. خدانگهدار.

*〰*〰**〰*〰*

خداحافظی از تو کار ساده ای نیست. نمیدونم بقیه ی مردم چطور عشقشون رو فراموش میکنن و به زندگی خودشون میپردازن، اما من اینطوری نیستم و اگر عاشق کسی بشم، تا آخرش پاش وای مایستم. من ایستاده بودم، اما زور زمانه از من بیشتر بود و برای همین، من و تو رو از هم جدا کرد. الانم به خاطر همون عشقی که بینمون بود، اومدم ازت برای همیشه خداحافظی کنم. خدانگهدارت باشه، امیدوارم که کسی بهتر از من پیدا بشه که لیاقت کنار تو بودن رو داشته باشه.

*〰*〰**〰*〰*

عشقمون رو یک عشق افسانه ای تصور میکردم. عشقی که حتی اگه تموم دنیا هم مقابلش وایسه، اون بالاخره پیروز میشه. اما انگار خوب افسانه ها رو نخونده بودم. از شیرین و فرهاد گرفته تااااا ....، هیچکدوم به عشقشون نرسیدن. من الان دیگه یک عشق افسانه ای نمیخوام، یک عشق ساده میخوام که برای همیشه کنارم بمونه. با تصوری که از خودمون داشتم، تموم شدن رابطمون خیلی بهم سخت گذشت و فهمیدم که چقدر با این نوع طرز فکر به خودم آسیب رسوندم. برای همیشه میخوام برم، برم و دیگه خیال پردازی نکنم. خدانگهدارت باشه.

*〰*〰**〰*〰*

توی رویاهام همیشه تو رو میدیدم! اون شاهزاده با اسب سفید رو که میگن دیگه میدونی جریانش چیه؟! من تو رو دقیقا همون شاهزاده تصور میکردم که اومده بود زندگی من رو از این رو به اون رو کنه. نمیخوام دروغ بگم، حقیقتا تو هنوز هم برام حکم اون شاهزاده رو داری، اما دیگه امکان ادامه ی این رابطه وجود نداره. حتی اگه تو از اون شاهزاده هم برای من عزیزتر بودی، دیگه نمیتونستم این رابطه رو ادامه بدم. برات آرزوی موفقیت میکنم. هرجا که هستی شاد باشی.

*〰*〰**〰*〰*

شادی تو آرزوی قلبی منه. میدونم که الان که دارم از این رابطه خارج میشم، تو شاد نیستی و ناراحتی. اما این رو بدون که من به آینده فکر کردم و فهمیدم که اگه من کنارت نباشم، تو آینده ی شادتری رو داری. هستن آدمایی که لیاقتت رو بیشتر از من دارن؛ بیشتر از اون چیزی که فکرش رو بکنی. بزار که من به آرزوی قلبی خودم دست پیدا کنم! بزار که من شادی واقعی رو توی تو ببینم. باور کن که کنار من، تو به این شادی نمی رسیدی. خدانگهدارت باشه برای همیشه.

*〰*〰**〰*〰*

واسه همیشه اومدم که خداحافظی کنم! چقدر سخته؛ فکر نمیکردم که اینجوری باشه. دل کندن از کسی که اون همه خاطرات خوش کنارش داشتی، کار خیلی سختیه. نمیدونم که تو هم مثل من عاشق بودی یا نه؛ اما من از جانب خودم میگم که بی نهایت بار دوستت داشتم. اما این دوست داشتن ها برای ادامه ی زندگی مشترکمون کافی نبود و تو لیاقت یک زندگی بهتر رو داشتی که من در توانم نبود که این زندگی رو برای تو بسازم. من رو ببخش که تواناییم در حدی نیست که خوشبختت کنم. برای همیشه خدانگهدار.

*〰*〰**〰*〰*

مثل عشق من و تو دیگه هیچوقت به وجود نمیاد. من قلباً و با تمام وجودم عاشق تو بودم و میدونم که تو هم نسبت به من همچین حسی رو داشتی. اما الان دیگه باید از همدیگه جدا بشیم. میدونم که سخته، میدونم که برای هر دومون تموم شدن این رابطه گرون تموم میشه، اما بدون که منفعت هایی که پشت این جدا شدنه هست، خیلی بیشتره. درسته که من و تو عاشق هم بودیم، اما برای هم ساخته نشده بودیم. امیدوارم که تو کسی رو توی زندگیت پیدا کنی که واقعا لیاقتت رو داره. همیشه موفق باشی.

*〰*〰**〰*〰*

وقتی کنار تو بودم، احساس موفقیت بهم دست میداد. موفقیت رو از این جهت میگم که چون کسی رو کنارم داشتم که از نظرم بهترین آدم روی کره زمین بود و من تونسته بودم قلبش رو به دست بیارم. یک احساسی بهم میگفت من خوشبخت ترین آدم روی کره زمین هستم و تا ابد هم میمونم. اما چه زود این حس از بین رفت، چه زود اون احساس موفقیت تبدیل به احساس شکست شد. تو هنوز همون آدمی، اما شرایط عوض شده؛ زندگی هامون الان دیگه مسیرهای متفاوتی از هم دیگه رو دارن و من و تو نمیتونیم باهمدیگه توی یک مسیر باشیم. برات از خدا میخوام که به بهترین ها برسی. شاد باشی.

*〰*〰**〰*〰*

زمانی که خسته ی خسته بودم و حوصله ی هیچ کس رو نداشتم، لبخند تو بهترین هدیه ای بود که میتونست بهم داده بشه. با تو بودن یک حس متفاوت بود؛ حسی که هیچوقت تجربه اش نکرده بودم. چه زود گذشت، چه زود تموم این دلخوشی هامون به پایان رسید. میدونم که یک نفر بهتر از من رو پیدا میکنی و میتونی یک زندگی زیبا برای خودت خلق کنی! من از زندگیت میرم بیرون تا اینجوری منم بهترین هدیه رو بهت بدم. باور کن که بدون من بودن برات خیلی بهتره. همیشه شاد باشی.

*〰*〰**〰*〰*

توی زندگی نمیشه پیشبینی کرد. یهو دیدی همین چند لحظه ی دیگه مرگت فرا رسید و کلا تمام رویاهات و اهدافت توی این دنیا نقش برآب شدن. واسه ی همین من برای تو و خودم هیچ آینده ای رو پیشبینی نکرده بودم. الان که دارم فکر میکنم، میبینم که چقدر کار خوبی کردم. اگه من به تو وابسته میشدم یا تو به من و یک آینده رو با هم پیشبینی میکردیم، این جدایی الان خیلی سخت تر از این حرفا بود. الانم نمیگم که سخت نیست، آره سخته؛ اما سختیشم به اندازه ای هست که بشه تحملش کرد. امیدوارم که تو هم بتونی خیلی خوب باهاش کنار بیای و تحملش کنی. خداحافظ.

*〰*〰**〰*〰*

خداحافظ عزیز دلم. تو دل و قلب من، فقط و فقط اسم یک نفر نوشته شده و اون هم تو هستی. میدونم زمانی که از زندگیت برم بیرون، دیگه نه تو متعلق به منی و نه من به تو! اما میخوام این رو بدونی که همیشه توی قلب و ذهن من هستی. من تو رو دوستت داشتم و خواهم داشت، اما انگار زمونه دوست نداشت که من کنار تو باشم و اسم ما توی شناسنامه ی هم بره. الانم دیگه اشکالی نداره، با سرنوشت و رسم زمونه نمیشه جنگید. به تو هم پیشنهاد میکنم که نجنگی، وگرنه عواقب خیلی بدی در انتظارته. من اومدم برای آخرین بار ازت خداحافظی کنم و بگم با اینکه از زندگیم بیرون رفتی، اما از ذهنم هیچ وقت بیرون نمیری. امیدوارم توی دنیای دیگه ای بتونیم کنار هم باشیم.

*〰*〰**〰*〰*

عشقت رو به تموم دنیا نمیدم؛ با عشقی که تو به من میدادی، من خودم رو خوشبخت ترین آدم روی کره زمین احساس میکردم. میدونی الان چه احساسی دارم؟ احساس میکنم که بدبخت ترین آدم روی کره ی زمینم! چون قراره دیگه تو رو نداشته باشم و زندگی بدون تو برام معنی نداره. من مجبورم که این رابطه رو ترک کنم و برم. اما نمیخواستم رفتم بدون خداحافظی باشه. اومدم که ازت خداحافظی کنم و بهت بگم که تو همیشه توی قلب و ذهن من هستی و خواهی موند.

*〰*〰**〰*〰*

من تحمل اشک هایی که قراره برای جدایی مون از چشمات بیاد رو ندارم؛ حاضرم تمام غم این جدایی رو تنهایی به دوش بکشم و تو اصلا هیچی رو احساس نکنی. اگه قراره گریه ای باشی، اگه قراره اشکی باشه، بزار که بعد از رفتنم باشه؛ وگرنه تا زمانی که زمانه، اون اشکا تبدیل به بدترین خاطره ی زندگی من میشن که هیچوقت از یادم نمیرن. اگه نمیخوای من خاطره ی بدی از رابطمون داشته باشم، پس لطفا جلوی من گریه نکن. برای همیشه ازت خداحافظی میکنم و به خدا میسپارمت.

*〰*〰**〰*〰*

خدایی که عشق رو آفرید، جدایی رو هم آفرید. من و تو بدون در نظر گرفتن شرایط عاشق هم شدیم و فکر میکردیم که قراره تا آخرش برای هم بمونیم. اما غافل از این بودیم که قرار بود یک روزی مثل امروز سر برسه و من و تو از همدیگه جدا بشیم. عشق ما به پایان نرسیده، اما دلایل محکمی وجود داره که میگه باید این رابطه رو تموم کنیم و هر چه زودتر جدا بشیم. این جدا شدن به نفع هر دوی ما هست. امیدوارم که هر دومون بتونیم این عشق رو فراموش کنیم.

*〰*〰**〰*〰*

عشق اول هر آدم براش چیز دیگه ایه. تو اولین عشق من توی زندگیم هستی. نمیدونم الان که قراره از زندگیت برم بیرون، چطور قراره با نداشتنت کنار بیام. اما میدونم که مصلحت به این هست که من برم و دیگه پشت سرم رو هم نگاه نکنم. میدونم که تو رنج میکشی، خب خودم هم رنج میکشم. اما این رنج از رنجی که قرار بود از با هم بودن بکشیم خیلی کمتره و قابل تحمل تر هم هست. امیدوارم که بتونی عشقی بهتر از من رو توی زندگیت پیدا کنی.

*〰*〰**〰*〰*

ازت نمیخوام که من رو ببخشی، کاری که من کردم لایق بخشیدن نیست؛ اما میخوام که درکم کنی. من تو رو بیشتر از هر کسی توی این دنیا دوست دارم و خواهم داشت. این رو بدون که هیچوقت از ذهن من خارج نمیشی. ممکنه که با کاری که کردم، تو برای همیشه من رو فراموش کرده باشی، اما من به این راحتیا نمیتونم که تو رو فراموشت کنم. فراموش کردنت کار ساده ای نیست. واسه همین اومدم که ازت خداحافظی کنم تا یکم این کار برام ساده تر بشه.

*〰*〰**〰*〰*

عشق من و تو دست کمی از عشق شیرین و فرهاد نداشت. من و تو برای به دست آوردن همدیگه خیلی جون کندیم و خیلی تلاش کردیم. اما همیشه یک قانون برقراره و اونم این هست که عاشق و معشوق نمیتونن به همدیگه برسن. دقیقا مثل شیرین و فرهاد! فقط از خدا میخوام که برای نداشتنت مجنون نشم و به کوه و بیابون نزنم. اومدم که ازت خداحافظی کنم. این خداحافظی آخر ماست. بیا قدرش رو بدونیم و از همین چند لحظه با هم بودن هم لذت ببریم.

*〰*〰**〰*〰*

خوشی های دنیا برای من به پایان رسیده، چون دیگه قراره که از زندگی تو برم بیرون و جایی توی زندگیت نداشته باشم. همیشه وقتی ازم میپرسیدن که بدترین اتفاق زندگیت چی میتونه باشه، چیزی نداشتم که بگم. اما الان صراحتاً میگم که بدترین اتفاق زندگیم همین الان در حال رخ دادنه و اون هم خداحافظی کردن برای همیشه با تو هست. من دیگه هیچوقت قرار نیست تو رو ببینم و این بدترین اتفاقیه که میتونه برای من توی زندگیم به وجود بیاد.

*〰*〰**〰*〰*

من آدم ضعیفی نیستم و با نبودنت میتونم کنار بیام. اما قبول دارم که سخته؛ من روزی عاشق تو بودم و با تمام وجودم به تو علاقه داشتم و الان که همه چیز عوض شده، دیگه این عشق کارساز نیست و نمیتونه من و تو رو به هم برسونه. بیا از خیالات خام بیرون بیایم و واقعیت رو هر چه زودتر ببینیم. واقعیت اینه که من و تو نمیتونیم کنار هم باشیم؛ حداقل توی این دنیا نمیتونم کنار همدیگه باشیم. بیا این رو بپذیریم و برای آخرین بار از همدیگه خداحافظی کنیم.

*〰*〰**〰*〰*

وقتی که با تو رو به رو میشم، منطقم رو کلا از یاد میبرم. من قبل از اومدن پیش تو، خیلی منطقی با خودم حرف زدم و با خودم گفتم که منطقیش اینه که من و تو از همدیگه جدا بشیم. اما الان که چشمام به چشمای تو افتاده، اون منطق رو کلا از یادم بردم. اما کاری که باید انجام بشه، این هست که من و تو از هم جدا بشیم. با وجود تمام علاقه ای که بهت دارم، اما میخوام بگم که دیگه بهتره این رابطه تموم بشه. کلی برات آرزوی موفقیت میکنم. خدانگهدار.


شاید علاقمند باشید :

متن خداحافظی از عشقت برای سربازی

متن انگلیسی درباره ی خداحافظی + ترجمه


3 نظر

  1. درخشاندرخشانsays:

    سلام واقعا متن ها عالی بودعالی و خیلی احساسی. ممنون از سایت خوبتون

  2. رها زندگانیرها زندگانیsays:

    درود بر شما لذت بردم از متن های زیبای شما. پایدار و تندرست باشید

  3. AydinAydinsays:

    خیلی ممنون کاربردی بودن