زیباترین متن در وصف دوست

دوست خوب یکی از بزرگترین نعمت هایی هست که خدا میتونه به آدم بده. اگه دوست آدم خوب باشه اون میتونه به عرش برسه اما اگه دوست بدی توی زندگی آدم وجود داشته باشه همون دوست بد آدمو حتی اگه توی عرش باشه به فرش میرسونه. همیشه باید توی انتخاب دوست نهایت دقت رو به خرج داد.

در ادامه این مطلب جملاتی در وصف دوست تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

زیباترین جملات درباره رفیق

جملات در وصف دوست

یه دوست خوب که کنارت باشه دیگه نیازی نیست نگران این باشه که توی این دنیا تنهایی و کسیو نداری، اون دوست میتونه بهترین یار و همدم تو در زندگیت بشه و کاری کنه که از همه کس و همه چیز بی نیاز بشی و فقط دوتایی با هم خوش بگذرونین و دوتایی از بودن با هم لذت ببرین. کسایی که یه دوست خوب و واقعی کنارشون دارن یکی از عوامل اصلی و مورد نیاز برای خوشبختیشون تیک خورده و اونها به بخش بزرگی از سعادت توی این دنیا دست پیدا کردن.

*******************

داشتن دوست خوب واقعا سعادته و خوشا به حال اون کسی که دوستی واقعی و خوب در کنار خودش داره.یه دوست وقتی که گرفتاری، وقتی که مشکلی داری، وقتی که ناراحتی و یه چیزی عذابت میده میشه سنگ صبورت، میشه همدمت، میشه انیس و مونست و میشه یار و همراهی که قراره در کنارش به چالشی که سر راهت قرار گرفته غلبه کنی. یه دوست حتی اگه نتونه مشکلت رو حل کنه مطمئن باش که یار خوبی برات میشه و هر کاری میکنه تا تو به معنای واقعی آرامش دست پیدا کنی.

*******************

یه دوست خوبی بهتر از هزارتا خانواده هست که هیچوقت به کارت نمیان و هیچ وقت یاریگرت در مشکلات و مسائل مختلف نمیشن. یه دوست ممکنه برات هر کاری بکنه و هر چی در چنته داره رو کنه، اون ممکنه با اینکه هم خونت نباشه اما از هزار تا هم خون برات بهتر عمل کنه و بهتر به کارت بیاد و اون ممکنه حتی از خودش هم بگذره تا تو مشکلت حل بشه و بتونی معنای آرامش رو پیدا کنی. یه دوست هر کاری میکنی تا لبخند رو به لب های تو ببینه اما خیلی از خانواده ها اینطور نیستند و درسته فامیل تو هستن و هم خونتن اما هیچ مهر و محبتی از تو در قلبشون وجود نداره. اگه یه دوست خوب داری و اگه حتی هم خونت هم نیست قدرش رو بدون چون اون گوهر نایابیه که تو داریش.

زیباترین متن ها راجب دوست خوبم

اگه یه دوست خوب همراهته یعنی دستی از دستای خدا همراهته تا به اوسطه اون بتونی طعم خوشی و آرامش رو بچشی. یه دوست خوب انگاری یه دستی از دستای خداست که وارد زندگیت میشه تا هر چی غم و ناراحتی هست رو با وجود خودش بشوره و ببره و هر چی حال خوب هست رو وارد زندگیت کنه. خدا از همون اول که بنده هاش رو می آفرینه انگاری توی بختشون یه دوستی هم براشون قراره میده تا به واسطه اون دوست خوشبختی بنده هاش رو تضمین کنه.

*******************

اگه میخوای خوشبختیت تضمین بشه و اگه میخوای به معنای حقیقی سعادت دست پیدا کنی پس به دنبال یه دوست خوبی و حقیقی باش. دوست واقعی به این نگاه نمیکنه که چقدر پول داره، به این نگاه نمیکنه که چقدر ثروتمندی و به این نگاه نمیکنه که چیا داری و چیا نداری، یه دوست واقعی خوب فقط به خودت و ارزشی که براش داری نگاه میکنه. اون به خودت اهمیت میده و تنها و تنها خودت رو دوست داره. وقتی با همچین دوستی باشی به طور قطع زندگی بهت خوش میگذره و اون موقع هست که واقعا به خوشبختی میرسی.

*******************

خیلی ها خوشبختی و داشتن آرامش رو توی پول و ثروت میبینن اما بخش عظیمی از خوشبختی آدم به آدمای اطراف اون برمیگرده. اگه اطرافیان آدم افراد خوبی نباشن و فقط به فکر منافع خودشون باشن به طور قطع اون آدم اونقدر که باید احساس خوشبختی نخواهد کرد. اطرافیان انسان و دوستان او بخش مهمی از زندگی اون هستند. یه دوست خوب جدای از اینکه به فکر منافع خودش هست به فکر منافع دوستش هست و همینه که اون تبدیل به یکی از عوامل خوشبختی میکنه.

*******************

اگه دوستی داری که مدام سراغت رو میگیره، مدام از حال و احوالت خبر میگیره و مدام سعی داره بفهمه حالت خوبه یا نه بدون که یکی از خوشبخت ترین آدم های روی زمینی. خیلی ها آرزوی داشتن دوستی به مانند تو رو دارن، خیلی ها آرزوشون اینه که یکی هم که شده در روز حال و احوالشون رو جویا بشه و خیلی ها آرزو دارن که کمی هم که شده از حس و حال تنهاییشون به دور بشن و دوستی برای خودشون پیدا کنند. اینکه تو دوستی داری یعنی تبدیل به آرزوی خیلی از آدما شدی پس قدر دوستت رو بدون و براش هر کاری که از دستت بر میاد انجام بده.

زیباترین متن در وصف دوست 1400 جدید

دوستای آدم بخش مهمی از زندگی آدم هستند و اگه خوب انتخاب نشن و به درستی از بین دیگران گلچین نشن ممکنه زندگی آدم رو با اختلال روبرو کنند. دوست خوب میتونه موجب پیشرفت آدم بشه و به سعادت اون کمک کنه اما دوست بد نه تنها باعث میشه که آدم پسرفت کنه بلکه حس و حال خوبی رو هم براش به ارمغان نمیاره و همین موضوع باعث میشه که انسان روز به روز حالش بدتر بشه. سعی کن که در زندگیت دوستای خوبی انتخاب کنی تا به این واسطه بتونی به پیشرفت و سعادت هم دست پیدا کنی.

*******************

دوست خوب از خودش وسیله ای میسازه تا تو به اوسطه اون بتونی معنای حقیقی خوشبختی و آرامش رو پیدا کنی، اون از خودش ابزاری میسازه تا تو به واسطه اش بتونی به شادی برسی و اون خودش رو تبدیل به پلی میکنه تا تو به واسطه اش بتونی به تموم چیزایی که میخوای برسی. یه دوست خوب تموم تلاشش رو میکنه تا دوستش رو شاد و خندون نگه داره و هر کاری از دستش برمیاد انجام میده تا به دوستش کمک کنه تا ذره ای هم غم رو احساس نکنه. اگه همچین دوستی داری به خودت غبطه بخور چون تو یه گوهر نایاب داره.

*******************

ارزش یه دوست خوب از گرون بها ترین جواهرات دنیا هم بیشتر. گرونترین جواهرات دنیا اگه گم بشن میشه مثل اونا رو پیدا کرد اما اگه دوست ارزشمندی که داشتی از زندگیت بره شاید دیگه نتونی دوستی خوب به مانند اون رو پیدا کنی. توی این دنیا دوستای واقعی کم شدند و دوستای خوب واقعا ارزششون از هر جواهر گرون قیمتی بالاتره. اگه دوستی داره که واقعا خوبه و واقعا ارزشمنده قدرش رو بدون و مثل یک جواهر باهاش رفتار کن.

*******************

یه دوست خوب داشته باشی و هزارتا دشمن، اون هزارتا دشمن مهم نیستن بلکه تنها همون دوست خوبه که مهمه و اگه باشه تو با هزارتا دشمن کهنه اگه یه میلیون دشمن هم باشن مقابله میکنی و در مقابلشون ایستادگی از خودت به خرج می دی. یه دوست خوب خیلی توی روحیه آدم تاثیر داره و میتونه تاثیرات مثبت زیادی در وجود انسان بذاره. یه دوست خوب نیروی انگیزاننده ای برای انسان هست تا مقابل سختی ها و چالش های زندگیش کوتاه نیاد و در برابرشون ایستادگی کنه تا بالاخره موفقیت رو از آن خودش کنه.

قشنگ ترین متن در وصف دوست

یه دوست خوب میتونه تو رو به عرض برسونه و یه دوست بد میتونه تو رو به فرش برسونه. توی انتخاب کردن دوستات دقت داشته باش و در بین اطرافیانت هم اگه احساس میکنی دوستی داری که هیچوقت تاثیر مثبتی در زندگی تو نمیذاره اونو فورا از زندگیت حذف کن. هر انسان تحت تاثیر پنج انسانی هست که با اونها در ارتباطه پس سعی کن که این پنج نفر و حتی افراد دیگه رو با دقت انتخاب کنی تا در نهایت باعث پیشرفتت بشن نه اینکه تاثیر منفی و نامناسبی در زندگیت بذارن.

*******************

دوست بد بلای جون آدمه. آدم معمولا با دیگران وارد رابطه دوستی میشه تا یکم از زندگی بیشتر لذت ببره اما اگه شخصی که با اون ارتباط برقرار میکنه انسان درستی نباشه نه تنها این رابطه موجب خوشحالیش نمیشه بلکه تاثیرات منفی زیادی هم در اون میگذاره. اگه تو نمیخوای کسایی باشی که دوستای بدی نصیبشون میشه همیشه سعی کن توی انتخاب هات نهات دقت رو از خودت به خرج بدی و سعی کنی همیشه با بهترین ها وارد ارتباط بشی.

*******************

سعی کن که دوستی هات هدفمند باشن، سعی کن که دوستی هات صرفا برای خوشگذرونی های ساده نباشه، سعی کن که دوستی هات فقط برای گذران وقت نباشه، تو میتونی دوستایی انتخاب کنی که به واسطه اونها رشد هم بکنی پس به جای اینکه با هر کسی وارد رابطه بشی اول از همه نگاه کن اون شخص میتونه به پیشرفت تو در زندگیت کمک کنه یا نه. دوستای خوب یه زندگی خوب رو هم به تو هدیه میدن پس به جای دوستی با هر کسی سعی کن که دوستای خوب و مناسبی در زندگیت انتخاب کنی تا به واسطه اونها بتونی رشد و پیشرفت بسیاری در زندگیت داشته باشی.

*******************

یک دوست خوب میارزه به هزارتا دوستی که فقط اسم شون دوسته اما زمانی که نیازشون داری و زمانی که به کمکشون احتیاج داری نیستن و خبری ازشون نیست. به جای اینکه هزارتا دوست نا بکار رو کنار خودت نگه داری سعی کن که فقط همون یک دوستی که خوبه رو کنارت خود حفظ کنی و بهش اهمیت بدی. باور کن که کاری که این دوست خوبت میتونه برات انجام بده رو اون هزار تا دوستی که به هیچ کارت نمیان نمیتونن برات انجامش بدن.

بهترین متن در وصف رفیق

یه دوست خوب زندگی تو رو مثل بهشت میکنه و یک دوست بد زندگیت رو تبدیل به یک باتلاق از مشکلات و گرفتاری ها میکنه. تو دوست داری وارد بهشت بشی یا باتلاق؟ این خودت هستی که با انتخاب هات تصمیم میگیری که به بهشت وارد بشی یا باتلاق پس سعی کن که حالا که تو با انتخاب هات تصمیم گیرنده ای سعی کن که توی انتخاب هات نهایت دقت رو از خودت به خرج بدی و کسی رو انتخاب کنی که واقعا مفیده و واقعا میدونی که اگه به مشکلی بر بخوری جزو اولین نفرهاست که به کمکت میاد.

*******************

رفیق خوب خودشو توی زمان گرفتاری ها و مشکلات نشون میده. توی روزای خوشی و خوشحالی که همه هستن، آدم باید ببینه که توی روزای غم و گرفتاری بش کیا به کمکش میان و کیا فریادرسش هستند. همیشه دقت کن و ببین که در زمان گرفتاری ها و مشکلاتت اونایی که دورت هستن و کمکت میکنن کیان، هر کسی که در این زمان جزو اطرافیان بود میره توی لیست دوستای خوب و تو باید قدر اونها رو بدونی و هر کاری که از دستت بر میاد براشون انجام بدی.

*******************

همیشه ما از دوستمون انتظار داریم، همیشه ما چشممون به دست دوستمونه که چقدر به کمکمون میاد و چقدر دستمون رو میگیره و همیشه ما چشممون به اینه که دوستمون چقدر برامون کار انجام داد اما مسئله اینه که به هر کسی خوبی کنی خوبی رو بهت برمیگردونه و به هر کسی که بی توجهی کنه بهت بی توجهی میکنه. همیشه قبل از اینکه از کسی انتظاری داشته باشی ببینی که خودت چقدر در حقش خوبی کردی، اگه در حقش خوبی کرده بودی اون موقع میتونی انتظار کمک داشته باشی در غیر اینصورت هیچوقت چنین انتظاری از کسی نداشته باش. آدما آینه تمام نمای رفتارهای ما هستن و اگه در حقشون رفتار خوبی کنیم یه روزی میتونن رفتار خوبمون رو جبران کنند، اگه تو هیچوقت رفتار خوبی در حق کسی نداشتی پس انتظار کمک هم از اون شخص نداشته باش.

متن زیبا و کوتاه در وصف رفیق

یه دوست خوب و ارزشمند برای خودت پیدا کن و تا آخر عمر در کنار همون بمون. کیفیت زندگی آدما به این که تعداد زیادی دوست توی زندگیشونه مشخص نمیشه، کیفیت زندگی آدما به اینکه چقدر دوستای مفید توی زندگیشونه مشخص میشه. اگه تعداد دستای زیادی داری اما هیچکدومشون موقع سختی ها کنارت نیستن در واقع تو هیچ دوستی نداری اما اگه فقط یدونه دوست داری که همه زمانی کنارته و مشکل گشای تو هست باید به تو تبریک گفت چون همون دوست کیفیت زندگی تو رو خیلی خیلی بالا برده.

*******************

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید. اگه نظر، انتقاد یا پیشنهادی نسبت به این مطلب داشتید حتما اونو از بخش نظرات با ما به اشتراک بذارید. همچنین اگه خودتون هم متنی در وصف دوست دارید میتونید اون متن رو هم در بخش نظرات برای ما و بقیه قرار بدید.


مطالب پیشنهادی:

متن طولانی برای رفیق صمیمی

متن دلبرانه برای رفیق

متن عاشقانه و زیبا درباره رفیق فابریک

متن فوق العاده سنگین و تیکه دار رفیق

دلنوشته درباره رفیق خوب

متن درباره تمام شدن رفاقت

جملات زیبا در مورد دوست بد


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...