متن درباره خدا مریضارو شفا بده

وقتی سلامتی از انسان گرفته بشه و وقتی که مریضی و بیماری به جونش بیفته اون موقع میفهمه که با ارزش ترین نعمتی که داشته سلامتی بوده. وقتی سلامتی از وجود انسان پر بکشه شاید زندگی اون هم به طور کل مختل بشه پس باید قدر نعمت سلامتی رو بدونیم و برای اونایی هم که سلامتیشون رو از دست دادن از خدا بخوایم شفاشون بده.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی در رابطه با دعا برای شفای مریضا و بیمارها تهیه کردیم که شما رو دعوت به خوندن اونها میکنیم.

متن دعا برای شفای مریضا

خدای من، انسان ها و تموم موجوداتی که آفریدی حق زندگی دارن چون تو به اونها زندگی دادی، چون تو اونها رو لایق زنده بودن و زندگی کردن دیدی پس حالا که اینجوریه ازت میخوام که هیچ کس و هیچ موجودی توی این دنیا مریض نباشه چون مریض بودن و بیمار بودن باعث میشه که لذت زندگی از موجوداتی که آفریدی گرفته بشه و اون موجود دیگه نتونه زندگی رو واقعا زندگی کنه. خدایا، از ته دل ازت میخوام که همه مریضا رو شفا بدی. خدایا، من از حکمت تو چیزی نمیدونم اما احساسی که به من دادی باعث شده که بیام و این دعا رو در درگاهت بکنم.

*******************

خدای مهربانم، قطعا اگر انسانی از تو درخواستی بکنی جوابش رو میدی و اونو به دعایی که داشته میرسونی. خدایا، من الان برای خودم دعایی ندارم چون جسم و روانی سالم دارم که به واسطه اون و قدرت هایی که به من دادی میتونم هر چیزی رو که میخوام بنا بر حکمت و رحمت تو در زندگیم خلق کنم اما انسان هایی هستند که از سلامتی کامل برخوردار نیستند، انسان هایی هستند که مریضی و بیمار جسم و جون یا روح و روان اونها رو احاطه کرده پس ازت میخوام که به اونها سلامتی رو برگردونی و دعایی که ازت دارم رو برآورده کنی. آمین.

*******************

خدایا، با هر چیزی میشه جنگید اما اگه تن و روحی سالم داشت. اگه سلامتی از انسان گرفته بشه قطعا اون در مواجهه با اتفاقات مختلف زندگی دچار اشکال میشه و همین اشکال هم باعث میشه که نتونه زندگی رو به معنای واقعی زندگی کنی. خدایا، من از حکمت تو سر در نمیارم اما فقط ازت میخوام که حالا که لیاقت زنده بودن رو در انسان ها دیدی پس لیاقت زندگی کردن رو هم در اون ببینی و نعمت سلامتی رو به اونها هدیه بدی چون بدون سلامتی درسته که آدم زنده هست اما انگاری زندگی نمیکنه یا زندگی کردنش با مشکل روبرو میشه. خدایا، با تمام وجودم ازت میخوام که مریضا رو شفا بدی.

*******************

خدایا هر چی مریض هست رو شفا بده، هر کی مشکلی داره مشکل رو حل کن و هر کی گرفتاری داره اونو از گرفتاریش رها کن. خدای من، مریضی، مشکلات و گرفتاری ها آدم رو به زمین میزنه و واقعا لذت زندگی کردن و تجربه دنیایی که آفریدی رو از اون میگیره پس نذار که این اتفاق بیفته و نذار که هیچ آدم و حتی هیچ موجودی در سراسر این دنیا مریض بشه و طعم تلخ بیماری رو بچشه. بیماری با خودش زمین گیری رو میاره و وقتی که کسی زمین گیر شد واقعا نمیتونه زندگی رو زندگی کنه.

*******************

خدای من، میگن اگه برای بقیه دعا کنی کارمای دعات به خودت برمیگرده و هر چی که برای دیگران خواستی به زندگی خودت وارد میشه پس من ازت میخوام که همه مریضا رو شفا بدی و هر کسی که ناخوش احواله و حال خوبی نداره رو سر حال بیاری و کاری کنی که از زندگیش لذت ببره. خدایا، برای تموم مخلوقاتت فقط و فقط نعمت سلامتی و حال خوب رو ازت میخوام پس هیچکدوم از اونها رو گرفتار حال بد نکن. آمین.

*******************

خدای من، با ارزش ترین دارایی هر انسان سلامتی اونه که اگه ازش گرفته بشه انگار دیگه موتورش توی زندگی کردن ریپ میزنه و دیگه نمیتونه اونجور که باید زندگی کنه واز زندگیش لذت ببره. خدایا، میشه بنده هات رو لایق سلامتی کامل بدونی؟ میشه به همه تنی و روحی سالم بدی که از فرصت زندگیشون نهایت استفاده رو ببرن و حالشون خوب بشه؟ میشه مریضا رو شفا بدی؟ خدایا، من برای دیگران دعا میکنم چون اگه دیگران سالم و سلامت باشن دنیایی که من در اون زندگی میکنم زیباتر از چیزی میشه که الان هست، چون اون موقع دیگه بیماری و دردی نیست که تن و روح کسی رو آزار بده و همین زیبایی رو به ارمغان میاره.

*******************

خدایا، به هر چی که خواستم رسوندیم، هر حاجتی که داشتم روا کردی و هر دعایی که داشتم برآورده کردی. خدایا، حالا دیگه خودم رو غرق در نعمتهای تو میدونم و الان تنها خواسته ای که ازت دارم اینه که همه مریضا رو شفا بدی و به همه این فرصت رو بدی تا مثل من خودشون رو غرق در نعمت های تو بدونن و احساس خوشبختی کنن. خدایا، اگه سلامتی من نبود شاید مثل الان احساس خوشبختی نمی کردم پس میدونم که سلامتی چقدر با ارزشه، خدایا میشه این نعمت با ارزشت رو لایق تموم مریضا بدونی و اونها رو شفا بدی؟

*******************

خدایا، میگن اگه خدا مهربون بود و اگه خدا آدما رو دوست داشت اونا رو دیگر بیماری های مختلف نمیکرد و به اون ها مریضی نمیداد اما من میدونم که هر اتفاقی در این دنیا بنا بر حکمت توست پس من در برابر حکمت تو سر تعظیم فرود میارم. خدایا، فقط ازت میخوام که حکمتت هر چی که هست خیلی زود مریضا رو شفا بدی و اونارو به روال عادی زندگیشون برگردونی. خدایا، من نمیگم مریضی نباشه یا بیماری نباشه چون شاید حکمت توئه که اونا باشن فقط ازت میخوام که زمانشون برای مخلوقاتت کمتر بشه که کمتر درد بکشن و کمتر آسیب ببینن. آمین.

*******************

خدایا، همه مریض ها رو شفا بده و همه رو لایق سلامتی بدون. خدای من، هر کسی که جسم و جونی بیمار داره و هر کسی که از لحاظ روانی دچار مشکلاتی هست رو شفا بده و بذار که نعمت زندگی رو به طور کامل در اختیار داشته باشه. خدای من، ازت میخوام که هیچ انسانی رو اونقدر درگیر بیماری و مریضیش نکنی که لذت زندگیش از یادش بره و فقط درد باشه که براش بمونه و درد براش تداعی بشه. خدای من، ازت میخوام که مهربونیت شامل حال تموم بیمارها بشه و همه شون حالشون خوب بشه. الهی آمین.

*******************

خدای من، هر کسی که به نوعی درگیر بیماری خاصی هست و از اون بیماری رنج میبره رو نجات بده و بذار که در این دنیا زندگی کنه و از زندگیش لذت ببره. خدایا، در این دنیا بیماری های مختلفی هست که من هنوز اسمشون رو هم شاید نشنیده باشم و شاید اصلا ندونم که چی هستند اما زندگی بعضی ها رو مختل کردند و نمیذارن که اونها از زندگی لذت ببرن، خدایا، ازت میخوام که تموم این بیماری ها و مریضی ها از بین برده بشه و مریضا رو شفا بدی. این آرزوی قلب منه.

*******************

خدایا، به خاطر کَرَمی که داری، به خاطر بخشندگی ای که داری و به خاطر محبتی که داری ازت میخوام که تموم مریضا رو شفا بدی و اونها رو به دامان خانواده هاشون و کسایی که دوستشون دارن برگردونی. خدای من، کسایی که مریضن فقط خودشون زجر نمیکشن بلکه خانواده هاشون هم همراه اونها ذره ذره آب میشن و رنج میکشن پس به خاطر بزرگیت و کرم و بخشندگی و محبتت ازت میخوام که تموم اونها رو شفا بدی تا دیگه این رنج رو در زندگی احساس نکنند.

*******************

خدایا، نمیدونم دلیل مریضی ها و بیماری ها چیه. خیلی ها میگن اگه خدای بود اینقدر مریضی و بیماری نبود اما من میگم که همه اونها دلیلی دارن که هستن و اگه حکمت خدا نبود قطعا اونها هم وجود نداشتند. خدایا، تو خالق ما هستی و ما مخلوق تو و تو چیزهایی میدونی که ما نمیدونیم و از ما پوشونده هست پس من در برابر این مریضی ها و بیماری ها چیزی نمیگم بلکه فقط از تو میخوام تمام اون آدمایی که بیمار شدن و به نوعی با مریضی های مختلف دست و پنجه نرم میکنن رو شفا بدی و لط، خودت رو شامل حال اونها کنی.

*******************

خدایا، برای کسی که مریض و بیماره بزرگترین خواسته در زندگیش هیچ چیز جز سلامتی نیست. خدای من، همه اونهایی که بیمارن و با مریضی دست و پنجه نرم میکنن رو به خواسته شون برسون و کاری کن که بتونن سلامتی رو احساس کنن و با گوشت و خونشون اون رو تجربه کنند. خدایا، سلامتی بزرگترین و ارزشمندترین نعمتیه که تو به ما دادی اما ممکنه این نعمت خاص و فوق العاده از بعضی ها گرفته شده باشه که من از تو میخوام این نعمت رو به اونها برگردونی. آمین.

*******************

خدایا، آدمی که غیر از سلامتی از تو چیزی بخواد شاید نمیدونه که ریش و قیچی همه چیز به دست خودشه و برای مابقی خواسته هاش خودش باید تلاش کنه نه اینکه چیزی از تو بخواد. تنها سلامتی هست که اگه از دست بره ممکنه دیگه برنگرده و برگشتنش هم فقط به دست خداست. پس خدایا، حالا که اینجوریه از ته دل میخوام که هیچ آدمی درگیر بیماری و مریضی نشه و اگه هم شد زودی از دست اون خلاصی پیدا کنه تا بتونه دنیایی که آفریدی رو تجربه کنه. آمین.

*******************

خدای من، مریضی و بیماری یکی از چیزهایی هست که واقعا هم خود شخص و هم خانواده اش رو از پا در میاره و اونقدر اونها رو عذاب میده که طعم شیرین زندگی کردن رو فراموش میکنن. خدایا، مریضی چیزی نیست که من حتی برای دشمنم هم بخوام چون وقتی انسانی سلامتیش رو از دست بده واقعا درد و عذاب به معنای واقعی به سراغش میاد و من برای هیچ کس درد و عذاب نمیخوام. خدایا، ازت میخوام به خاطر بزرگی و بخششت و به خاطر مهربونی و محبتت هر کسی که به هر نحوی درگیر بیماری خاصیه و هر کسی که به نوعی مریض شده رو درمان کنی و شفا بدی. الهی آمین.

*******************

خدای من، مریضی جسمی ممکنه با کمی طول بکشه و خوب بشه اما مریضی های روحی شاید هیچوقت خوب نشن و هیچ وقت درمان نشن. ازت میخوام که این اتفاق نیفته، ازت میخوام که تموم مریضایی که به بیماری های روحی و روانی گرفتار شدند رو درمان کنی و کاری کنی که اونها هم از زندگیشون لذت ببرن. خدایا، مریضای روحی و روانی مشکل جسمی ندارن و شاید هیچ کس درد کشیدن اونها رو نبینه چون این درد کشیدن از درونه پس ازت میخوام که با عشقی که به ما بنده هات داری اونها رو از این مخمصه نجات بدی و کاری کنی که به زندگی برگردن. الهی آمین.

*******************

خدایا، چه مریضی جسمی و چه مریضی روحی اگه در وجود کسی رخنه کنند ممکنه اونو تا حد مرگ ببرن و کاری کنن که واقعا عذاب بکشه. خدایا، تو که عذاب کشیدن بنده هات رو نمیخوای؟ تو که درد کشیدن اونا رو نمیخوای؟ مریضی ها و بیماری ها به اونها عذاب و درد میدن به نوعی که ممکنه حتی به مرگ راضی بشن. اگه این ها رو نمیخوای پس ازت میخوام که همه مریضا رو شفا بدی و اونها رو مورد لطف و محبتی که داری قراره بدی.

*******************

خدای من، زیباترین لحظات زندگی بیشتر انسان ها فقط در صورتی امکان رقم خوردنشون وجود داره که سالم و سلامت باشن. اگه برای بیشتر آدما مریضی به وجود بیاد و بیمار بشن ممکنه که دیگه نتونن زیبایی رو در زندگی احساس کنند و اون رو تجربه کنند. خدایا، من برای همه انسان ها خوبی و زیبایی میخوام، من میخوام که به لب های همه انسان ها لبخند نشسته باشه و همه اونها بتونن در زندگیشون همواره شادی رو احساس کنند پس ازت میخوام که هر کسی که بیماره رو شفا بدی و دیگه هیچ کس درگیر هیچ بیماری ای نشه. الهی آمین.

*******************

خدایا، میگن اگه برای بقیه دعا کنی به خودت برمیگرده پس ازت میخوام که هر کسی بیماری خاصی داره رو شفا بدی و اونو به زندگی برگردونی. خدایا، من برای دیگران از ته قلبم آرزو میکنم چون درد تمام کسایی که مریضن و بیمارن رو میچشم چرا که خودم هم از بیماری خاصی رنج میبرم. خدایا، ازت میخوام که لحظه ای توجهت رو از ما بندگانت بر نداری و لطف و مرحمتت رو شامل حال همه ما به خصوص بیمارها و مریض ها بکنی. الهی آمین.


در ادامه تماشا کنید :

متن التماس دعا برای شفای مریض (2)

برای مادر مریضم دعا کنید ، متن برای مریضی مادر

پدرم مریض است(عکس و مطلب درباره پدر مریضم)

متن آرزوی سلامتی برای همه

کلیپ کوتاه شفای بیماران برای وضعیت واتساپ


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...