جملات زیبا و کوتاه درباره قدم نو رسیده مبارک برای فرزند پسر و دختر (2)

وقتی که فرزند کسی متولد میشه و خبر قدم نورسیده اش به گوش اطرافیان میرسه، این اطرافیان خوبه که به دنبال متنی زیبا و تاثیرگذار باشن تا به واسطه اون تولد قدم نورسیده که چه میخواد دختر باشه و چه میخواد پسر باشه رو به پدر و مادرش تبریک بگن. این باعث خوشحالی اونها میشه.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی خاص و زیبا و البته کوتاه درباره تبریک تولد قدم نورسیده فرزند پسر و دختر آوردیم که بهتون پیشنهاد میکنیم اگه به دنبال متنی تاثیر گذار و قشنگ در این زمینه هستید تا با اون به پدر و مادر فرزند تازه متولد شده تبریک بگید، همراه ما باشید.

متن قدم نورسیده مبارک برای فرزند دختر

متن برای تبریک قدم نو رسیده دختر

از اینکه قدم نورسیده تان صحیح و سالم به دنیا آمده بسیار خرسند و خوشحالم. امیدوارم که دخترک نازتان به خوبی و خوشی و با سلامت و صحت کامل بزرگ و بزرگتر شود و شما بتوانید رخت سفید عروسی را بر تن او ببینید. این آرزوی قلبی من برای دخترک تازه متولد شده شماست.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

قدم نورسیده تان را مبارک باد میگویم و امیدوارم دخترک نازتان در صحت و سلامت کامل بزرگ شده و بتواند شادی و سعادت به معنای حقیقی را در این دنیا تجربه کند.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد دخترتون رو بهتون تبریک میگم و از خدا براش یه عمر با عزت و طولانی میخوام. امیدوارم که یک دختر قوی و موفق بشه، امیدوارم دختری بشه که درگیر تابوهای اشتباه جامعه نشه و هر روز تعالی و پیشرفت داشته باشه تا به این واسطه بتونه باعث سربلندی خانواده اش بشه.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

قدم نورسیدتون مبارک باشه. از خدا میخوام که آینده ای زیبا و فوق العاده برای دخترتون به ارمغان بیاره، آینده ای که در اون شادی وخنده موج میزنه، آینده ای که در اون نشاط و لذت موج میزنه. از خدا میخوام که هیچوقت غم و اندوه بر چهره دخترتون ننشینه و به جای این غم و اندوه تا میشه لبخند و خنده به لبهاش بشینه.

جملات کوتاه تبریک قدم نورسیده فرزند دختر

دختر ناز تازه متولد شده تون از همین حالا نشون میده که قراره چه خانم باوقاری بشه. امیدوارم اونقدر پله های ترقی و پیشرفت رو یکی به یکی پشت سر بذاره که باعث سربلندی شما بشه. این آرزوی قلبی من برای دختر نازنینتونه.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

داشتن فرزند دختر یکی از برکاتی هست که خدا این برکت رو به هر کسی نمیده. اینکه الان شما دختردار شدید یعنی خدا لیاقتش رو در شما دیده و شما رو لایق داشتن این فرشته زیبا و مهربون دونسته. امیدوارم که شما هم قدر این نعمتی که الان وارد زندگیتون شده رو بدونید و همیشه و در همه حال هر کاری برای خوشبختی و سعادت اون بکنید چون اون یکی از فرشته های خداست. تولد قدم نورسیده تون رو بهتون تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

از اینکه دخترتون متولد شد بهتون تبریک میگم. ما انتظار زیادی به همراه پدر و مادرش که شما باشین کشیدیم تا بالاخره بتونیم این خانوم زیبا رو در آغوش بگیریم و چهره کوچیک و قشنگش رو به تماشا بشینیم. خیلی خوشحالم از اینکه دخترتون صحیح و سالم به دنیا اومده.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

چقدر خوبه که آدم دختری داشته باشه که هر لحظه کنارش باشه و با اون نیاز به هیچ همدمی نداشته باشه. خیلی خوشحالم از اینکه شما از همین الان به بعد دیگه تنها نیستید و همیشه یک همدم فوق العاده دارید که کنارتونه و تنهاتون نمیذاره. منظورم همین قدم نورسیده قشنگتونه، امیدوارم خدا دخترتون رو براتون حفظ کنه و کاری کنه تا همیشه به واسطه این گل دختر لبخند به لب هاتون بنشینه و شادی رو از ته قلب احساس کنید. قدم نورسیده تون مبارک.

متن تبریک قدم نورسیده مبارک

خیلی خوشحالم از اینکه این دختر نازنین بالاخره به دنیا اومد و این همه انتظار رو بالاخره به اتمام رسوند. این خانوم خانوما تا وقتی که متولد شد خیلی ها رو شکنجه روحی داد آخه همه نگرانش بودن و براش استرس و اضطراب داشتن. خیلی خوشحالم از اینکه این خانوم خوشگله بالاخره صحیح و سلامت به این دنیا اومد. از خدا میخوام که عمری طولانی بهش بده تا این خنده هایی که اکنون به لبای شمایی که پدر و مادرش باشین میبینم تا همیشه ادامه داشته باشه.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

خیلی خوشحالم از اینکه دخترتون به دنیا اومد. این گل دختر نشون میده که یکی از افتخارات خانواده شما میشه، این گل دختر از همین حالا نشون میده که قراره چقدر قوی بشه و در مشکلات و چالش های زندگی کنار خانواده اش باشه و اونها رو تنها نذاره. امیدوارم خدا سایه شمایی که پدر و مادرش هستین رو تا ابد بر سرش نگه داره و همچنین اون که دلیل خوشحالیتون هست رو همیشه در دامان پر مهرتون حفظ کنه. آمین. قدم نورسیده تون رو تبریک می گم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

چه چیزی قشنگ تر از اینکه تولد قدم نورسیده باشه؟ و چه چیزی قشنگ تر از اینکه اون قدم نورسیده دختر باشه؟ من که پدر و مادر این گل دختر نیستم برای تولد اون کلی خوشحالم پس مطمئنم که در دل شما که پدر و مادرش باشین قند داره آب میشه. خیلی خوشحالم از اینکه خوشحالید، امیدوارم که خدا تا همیشه و تا ابد این خوشحالی رو براتون حفظ کنه. تنی سالم و عمری دراز و طولانی برای دخترتون از خدا میخوام. تولد گل دخترتون مبارک.

جملات زیبا برای تبریک قدم نورسیده سری 2

از وقتی که شنیبدم دخترک تان به دنیا آمد دل در دلم نبود که بیایم و چهره ماه او را ببینم. وقتی خبر را شنیدم حتم داشتم که در زیبایی نظیر ندارد و اکنون میبینم که با خود درست گفته بودم و این دختر زیبا در زیبایی اش نظیر ندارد. امیدوارم که خدا او را برایتان حفظ کند و او را تبدیل به دلیلی کند که تا همیشه برای بودنش شاد و شادمان بمانید. تولد قدم نورسیده تان مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد قدم نو رسیده را به شما و خانواده محترم تان تبریک عرض میکنم. من خیلی خوشحالم از اینکه میبینم دختر شما صحیح و سالم به دنیا آمده. امیدوارم همینطور که اکنون این دخترک زیبا و نازنین خنده و شادی را برایتان هدیه آورده، تا همیشه همین کار را بکند و شما تا ابد به خاطر داشتنش خدا را شکرگزار باشید و خنده از لب هایتان محو نشود.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

یکی از قشنگی های دختر داشتن اینه که وقتی خسته و کوفته از همه چیز بودی میتونه به اون امید داشته باشی تا لبخند رو به لب هات بنشونه و با این کار هر چی خستگی و ناراحتی هست رو از تن و جسمت بیرون کنه. چقدر خوشحالم از اینکه خدا به شما دختری داد چرا که از امروز به بعد شک دارم شما ناراحتی رو تجربه کنید چرا که عاملی در کنارتون دارید که هیچوقت نمیذاره ناراحتی هاتون موندگار بشن. خیلی براتون خوشحالم، تولد قدم نورسیده مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

از اینکه میبینم این دخترک ناز و نازنین سرزنده و سرحال هست خیلی خوشحالم .قدم نورسیده شما بیشتر از اینکه شما رو خوشحال کنه من رو خوشحال کرده چون حالا دارم لبخندی زیبا رو بر لب های شما میبینم که هیچوقت به مانند اون رو در چهره تون ندیدم. امیدوارم این لبخند موندگار باشه و تا همیشه بر روی لب هاتون نقش ببنده. تولد قدم نورسیده تون رو بهتون تبریک میگم.

متن قدم نورسیده مبارک برای فرزند پسر

متن برای تبریک قدم نو رسیده پسر

از همین حالا دارم قدرت و غیرت و شجاعت و مردانگی رو توی چهره پسرک تون میبینم. از همین حالا داره نشون میده که قراره عصای دست پدر و مادرش بشه و اونها رو در سردی و گرمی زندگی رها نکنه. نمیدونید که چقدر برای تولد قدم نو رسیده تون خوشحالم. تولدش رو بهتون تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

یک پسر قوی و شجاع به دنیا اومده، یک پسر با غیرت که میدونم هر لحظه در کنار خانواده اش خواهد بود و اونها رو در هیچکدوم از چالش های زندگی تنها نخواهد گذاشت. این پسرکی که دارم در موردش حرف میزنم پسر شماست. تولدم قدم نورسیده تون رو بهتون تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

از اینکه میبینم چقدر بری به دنیا اومدن پسرتون خوشحالید خوشحالم. امیدوارم که خدا دو چیز به پسرتون ببخشه که یکی سلامتیه و یکی هم عمری طولانیه. با این دوتا میدونم که شما که پدر و مادرش باشین هم تا ابد لبخند به لب خواهید داشت. امیدوارم که این پسرک زیبا روزی موجب افتخار شما و خانواده تون بشه. تولد قدم نورسیده رو بهتون تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

خوشحالی شما الان با هیچ خوشحالی و نشاطی در دنیا قابل قیاس نیست، شما دارای فرزند شدید و خوشحال کننده تر از این چه چیزی میتونه باشه؟ شما الان پسری دارید که میتونه باعث شادی و خنده همیشگی تون بشه. خیلی از این بابت خوشحالم و امیدوارم که خدا پسرتون رو برای شما و شما رو برای پسرتون نگه داره. تولد قدم نورسیده مبارک.

متن تبریک قدم نورسیده به دایی ، خواهر ، دختر خاله و ...

به دنبال متنی خاص و تاثیرگذار بودم تا به این شکل تولد قدم نورسیده تون رو بهتون تبریک بگم اما به محض اینکه شنیدم این گل پسر به دنیا اومده دیگه دست از گشتن برداشتم و حالا با احساساتم قراره که این متن رو به شما هدیه بدم. خیلی خوشحالم و از ته قلب حالم خوبه چون خدا پسرتون رو صحیح و سالم به دنیا آورده. برای هم شما و هم پسرک نازتون آرزوی سلامتی میکنم. تولد قدم نو رسیده تون مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پدر و مادر عزیز، از اینکه الان پسرتون رو در آغوش کشیدید چقدر خوشحالید؟ چقدر حالتون خوبه؟ میدونیم که نمیتونید این خوشحالی و حال خوب رو اندازه بگیرید چون بی نهایت زیاده و بی اندازه هست. فقط خواستم بهتون با این حرف یادآوری کنم که این پسر چقدر تونسته موجبات خنده و شادی شما رو به وجود بیاره پس همیشه قدر نعمتی که خدا الان در دامان تون قرار داده رو بدونید. تولد قدم نورسیده تون رو بهتون تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

از اینکه میبینم پسرتون صحیح و سالم به دنیا اومده خیلی خوشحالم. خوشحالی دیگه من برای اینه که انتظار شما به پایان رسیده و حال پسرتون رو در آغوش گرفتید. یک خوشحالی دیگه هم دارم و اون هم اینه که خوشحالی شما قراره تا همیشه ادامه داشته باشه چون خدا به واسطه این گل پسر قراره همیشه لبخند رو روی لبانتون حفظ کنه. تولد قدم نورسیده تون رو بهتون تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

فرزند همین که سالم باشه برای پدر و مادر بسه و جنسیتش مهم نیست. خیلی خوشحالم از اینکه فرزندتون صحیح و سالم به دنیا اومده. پسر شما یقیناً شجاعت، مقاومت و قدرت رو از پدر و مادرش یاد گرفته و برای همینه که صحیح و سالم به دنیا اومده. امیدوارم که همینطور در صحت و سلامت رشد کنه و بزرگ بشه و روزی باعث افتخار خانواده اش بشه. تولد قدم نو رسیده تون مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

یک قدم نورسیده داریم، این قدم نورسیده مال پدر و مادری هست که بهترین های زندگی من هستن. الان من در پوست خودم نمیگنجم چون قراره پسرک اونها رو در آغوش بگیرم. امیدوارم که این قدم نورسیده با اومدنش کلی دلیل خوشحالی و دلیلی رهایی از غم و اندوه رو به پدر و مادرش هدیه بده. پدر و مادر دوست داشتنی آقا .....، تولد قدم نو رسیده تون مبارک.

جملات تبریک قدم نورسیده فرزند پسر

تولد قدم نورسیده تون رو بهتون تبریک میگم. از امروز قراره که من عمو/دایی/عمه/خاله بشم و نمیدونید که چقدر بابت این موضوع خوشحالم. میخوام در کنار شما من هم پسرتون رو در برخی موارد تربیت کنم و از اون یک مرد قوی بسازم تا بتونه روزی عصای دست پدر و مادرش بشه و اونا را به خوشبختی واقعی نزدیک و نزدیک تر کنه. هر چند که الان هم پدر و مادرش به خوشبختی واقعی رسیدن چون اون رو دارن اما در هر صورت میخوام این خوشبختی برای اون ها بزرگ و بزرگتر بشه.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پسرک نازنین تون به دنیا اومد و میدونم که الان چقدر بار از روی دوش تون خالی شد. خیلی از این بابت خوشحالم که میبینم دیگه استرس و نگرانی ندارید. شما از این به بعد قراره یه آرامش واقعی داشته باشید، آرامشی که به همراه پسرتون وارد زندگی تون میشه. امیدوارم که تا همیشه در آرامش و خوشی در کنار گل پسرتون به زندگی تون برسین و به اون ادامه بدین. تولد قدم نورسیده تون رو تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

از اینکه میبینم این قدم نورسیده چقدر پدر و مادرش رو خوشحال کرده و چقدر باعث شده تا اونها لبخند به لب بزنن خیلی خیلی خوشحالم. این پسر از همین حالا نشون میده که چقدر توی شاد کردن دل خانواده اش میتونه با قدرت عمل کنه. امیدوارم بزرگ و بزرگتر بشه و هر روز دلیل های بیشتری برای خوشحالی تون بهتون بده. تولد قدم نو رسیده تون رو تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

امیدوارم بزرگ شدن گل پسرتون، راه رفتنش، قد کشیدنش، به زبون اومدنش، مدرسه رفتنش و دانشگاه رفتنش، دامادیش و بعد هم نوه دار شدن تون رو ببینید. این آرزوی قلبی من برای شما پدر و مادر این گل پسر زیباست. تولد قدم نورسیده تون رو بهتون تبریک عرض میکنم.


مطالب پیشنهادی :

متن برای خواهرزاده تازه متولد شده

متن تبریک تولد نوزاد به انگلیسی + ترجمه

عکس نوشته خواهرم مادر شدنت مبارک

متن کارت دعوت نوزاد تازه متولد شده (2)

متن زیبا درباره‌ی دوقلوها

متن و عکس نوشته های زیبا برای تبریک به دنیا اومدن نوزاد


1 نظر

  1. اینترفیساینترفیسsays:

    ما ایرانی ها دروغ گفتن رو از کوچیکی از زبان اطرافیامون یاد میگیریم.با تک و تعارف و یا بیان کردن همچین جملاتی.حتی یه فرد سالم که دروغگو هم نباشه روزانه باعنوان کردن همچین جملاتی کلی دروغ داره میگه و خودش هم اطلاع نداره😀