متن درباره خودم و خدا

من و خدا دو دوست جدا نشدنی و همیشگی هستیم. شاید گاهی در این دوستی من خدا را فراموش کنم یا او را نادیده بگیرم و مسیر اشتباهی را بپیمایم اما او دوستی وفادار است، او پیمان دوستی اش را با من نمی شکند و وقتی که رهایش کردم، رهایم نخواهد کرد و دستم را خواهد گرفت.

در ادامه متن هایی درباره خودم و خدا قرار میدیم که میتونید اونها رو بخونید و کلی ازشون انرژی بگیرید. همچنین می تونید این متن ها رو در شبکه های اجتماعی تون به اشتراک بذارید تا دید خودتون از خدا رو با بقیه در میون بذارید.

جملات زیبا و کوتاه درباره من و خدا

جملات درباره من و خدا

یه خدایی هست که تو قلبمه و یه منی هستم که تو این دنیا دارم زندگی میکنیم. برای من خودم و خدا بس هستیم تا بتونم یه زندگی زیبا و در نهایت خوشبختی رو تجربه کنم. با هدایت های خدایی که توی قلبمه و مسیری که انتخاب میکنیم، اوج سعادت رو تجربه خواهم کرد.

********************

در اوج سختی ها و مشکلات، وقتی که همه فکر میکنن دیگه هیچ چاره ای نمونده، باید بگم که نه چاره ای داری، چاره تو خداست، خدایی که توی قلبته. من وقتی خدا رو در قلبم صدا میزنم، همون لحظه یا مدتی بعد پاسخ رو دریافت میکنم. پاسخ میتونه به هر شکلی باشه، یه متنی رو توی روزنامه میخونم، با یکی صحبت میکنم و یه چیزی بهم میگه یا هر چی، مهم اینه که خدای من به من پاسخ مشکلاتم رو الهام میکنه. در زمان مشکلات به جای دست به دامن شدن دیگران دست به دامن خدایی شو که همون دیگران فقط دستانی از اون رو زمین برای کمک کردن به تو هستن.

********************

شکر میکنم خدایی رو که تمام کائنات، تمام آدم ها و تمام اونچه که در زمین هست رو به عنوان دستهایی از سمت خودش برای من آفرید که کمک کننده به من باشن تا اوج سعادت و خوشبختی رو توی این دنیا تجربه کنم. خدا به هر شکلی شده، به واسطه یه اتفاق، یه آدم یا حتی یه حس منو به مسیر درست میبره و اینه که زیبایی بندگی خدا رو به رخ من میکشه.

********************

وقتی دلم میگیره، خونه قلبم سوت و کوره، اما یه کسی هست که نور امید رو وارد قلبم میکنه، یکی هست که دلم رو باز میکنه و همینکه بهش فکر میکنم وجودم غرق در آرامش و نشاط میشه. اون خدای من هست، خدایی که حلال تمام مشکلات من هست و حتی اگه مشکلم رو به زبون نیارم اون میفهمه.


حتما ببینید :

عکس و متن زیبا از خدا (18 تصویر با کیفیت بالا)


نمیدونم یه یه بینش خاص دارم یا هر چی اما هر چی که هست باعث میشه مسیرم از مسیر بقیه جدا بشه. وقتی بقیه همه درها رو بسته میبینن به سمت در خونه خدا میرن و از خدا میخوان که کمکشون کنه اما من خونه اول و آخری که درش رو میزنم خونه خداست. شاید حالت شعارگونه داشته باشه اما مامن امن من و تنها جایی که در اون آرامش پیدا میکنم خدایی هست که هیچوقت منو از در خونه اش نرونده.

********************

حسم بهم میگه خدایی هست، خدایی هست که مواظبته و همیشه کنارته پس از هیچی توی این دنیا نترس. توی این دنیا هر چیزی سر راهت قراره بگیره، بزرگیش به اندازه بزرگی خدا نیست پس به واسطه پشتوانه قوی ای که داری به سمت اون حمله کن و مطمئن باش که خدا کمکت میکنه تا از او رد بشی. چه حس قشنگیه این حس و چقدر آرامش محض به من هدیه میده.

********************

توی این دنیا یه رفیق بیشتر ندارم و اون هم خداست، خدایی که وقتی اسمش رو میبرم یه قدرت خاص پیدا میکنم، قدرتی که با اون میتونم به دل هر مشکلی نفوذ کنم و اون رو از بین ببرم. همه ما آدما خدا رو داریم، همه ما میتونیم با یاد کردنش قدرت خاصی پیدا کنیم اما چه حیف که بعضی وقت ها فراموشش میکنیم، بعضی وقت ها به جای خدا به سمت بنده خدا میریم و از اون کمک میخوایم.

********************

وقتی که زمین دلم خشک میشه، خدا با بارون رحمتش زمینم رو پر آب میکنه، اونقدر پر آب که مرحمتش رو در زندگیم کاملا حس میکنم. خدایی که هر لحظه با منه و هر لحظه در کنارمه، در همونجایی که حس میکنم دیگه همه چی تموم شد، زمین خواسته هام خشکیده و دیگه امیدی نیست، بارون رحمت و امید رو به سرم میبارونه.

********************

چه زیباست سخن با خدایی که لازم نیست لب بگشایی چرا که او حرف دلت را میفهمد، لازم نیست داد بزنی چرا که او در اوج تنهایی هایت تو را می بیند. خدا تو را میبیند، حرفت را میشنود اما آیا تو هم او را میبینی؟ تو هم سخن گفتنش با خودت را میشنوی؟ این سوالیست که شب و روز از خود میپرسم. نکند خدا با من سخن میگوید اما من حرف هایش را نمیشنوم، نکند خدا مشتاق دیدار من است اما من پشتم را به او کرده ام.


این مطلب را تماشا کنید :

متن درباره کمک خواستن از خدا


خیلی از جاها که با خودم میگم خدا به من پشت کرده، یه حسی بهم میگه خدا در هم نزدیکی هاست، همین حوالیه، شاید من چشمام رو عادت دادم که اونو نبینه، شاید خدا به من پشت نکرده و کنارمه اما من یاد گرفتم به جای اون روی بقیه حساب وا کنم. خدایی که از روح خودش در وجود بنده اش دمیده، نمیتونه اونو رها کنی چون بنده اش قسمتی از وجود خودشه ولی بنده میتونه اونو نادیده بگیره و رها کنه چون قدرتی داره به نام انتخاب و اون با کارهاش، رفتارهاش و احساساتش انتخاب میکنه که بعضی وقت ها خدا رو نبینه.

********************

وقتی به دلم نگرانی راه پیدا میکنی، با سلاحی قدرتمند به جنگش میرم. اسم این سلاح ایمانه و این سلاح رو خدا به من داده. وقتی که به خدا فکر میکنم، به اینکه در هر موقعیتی دستم رو میگیره و رهام نمیکنه دیگه هیچ نگرانی ای نمیتونه در برابر من قد علم کنه چون با این سلاح قدرتمند به طور کامل اون رو نابود میکنم.

********************

موقعیت های دشوار زندگیم رو به دست کسی میسپرم که تمام زندگی من رو اداره میکنه، تمام وجود من در اختیار اونه و دنیایی که در اون زندگی میکنم تحت امر اون هدایت میشه. خدا رو میگم، خدایی که تمام وجودم از آن اونه. خدایی که هم من و هم این دنیا آفریده او هستیم، خوب بلده از پس موقعیت های دشواری که زندگی و دنیا برای من به وجود میارن بر بیاد.

********************

وقتی که دلتنگ و غمگینم، یکی هست که میگه گوشای من همیشه به روی حرفات بازه، من حرفات رو میشنوم و وقتی که با من حرف زدی دلت رو آروم میکنم. فقط منو ببین، منو باور کن، به بودنم ایمان داشته باش و روی هیچکسی غیر از من حساب باز نکن تا دستت رو بگیرم و هیچ وقت تنهات نذارم، مرهم دلِ تنگت باشم و درد غمت رو درمان کنم. منظورم خداست، خدا این حرف ها رو به من میزنه و چه زمان های بسیاری که من خدا رو نادیده گرفتم و برای شنیده شدن حرفای دلم به دنبال کس دیگه ای بودم.


مطلب پیشنهادی :

جملات عاشقانه کوتاه درباره خدا


درد رو باید برد پیش دکترش. دکتر هر دردی خداست و اگه میخوای درمانی برای تمام مشکلات و دردهات پیدا کنی پس باید کار رو به کاردان بسپری یعنی روی خدا حساب باز کنی و به او توکل کنی. وقتی این کار رو کردی، مثل دل من که غم تمام اون رو فرا گرفته بود زندگیت شفا پیدا میکنه. دل من الان سرشار از امید و ایمانه چون خدا خوب بلده بهت دارویی مناسب با دردت بده. خدا داروی امید و ایمان رو به من داد و حالا با این دو هیچ غمی نمیتونه در مقابل من قد علم کنه.

********************

جز خدا توی زندگی دوست دیگه ای پیدا نکردم. اگه یک قدم به سمتش برداشتم، هزار قدم به سمتم برداشت؛ اگه یک گل تقدیمش کردم، هزار گل تقدیمم کرد؛ اگه یه چیزی رو براش بخشیدم، اون هزاران چیز رو ارزونی من داشت. خدایی که هر کارِت رو هزار برابر جبران میکنه میارزه به هر دوستی که میخوای روی این زمین پیدا کنی.

********************

روی آدما حساب نکن، این آدما خودشون محتاجن. به جای اونا یاد بگیر روی کسی حساب باز کنی که خوب بلده احتیاجت رو برطرف کنه و نیازت رو پاسخگو باشه. از وقتی خدا رو توی زندگیم یافتم و از وقتی فقط روی اون حساب باز کردم انگار دیگه زندگیم و اتفاقاتش شانسی نبود، همه چی روی یک حساب و کتاب مشخص پیش میری، حساب و کتابی که نهایتش حل شدن مشکلات و احتیاجات من بود.

********************

خدای من، دنیا هر باره طوفانی به راه می اندازد و با این طوفان قصد دارم ایمان دل مرا از بین ببرد. یک بار با طوفان طمع، یک بار با طوفان حرص، یک بار با طوفان خشم و یک بار هم با طوفان نفرت، هر بار جوری مرا می آزماید تا بالاخره جلوی او کم آورم. اما خدای من، می دانم که خانه ایمان تو جایی محکم در برابر تمام این طوفان هاست، پس در آن سکنی میگزینم و سکونت میکنم تا تو باشی که با ایمانم مرا حفظ میکنی.


بیشتر ببینید :

جملات زیبا برای سپاس از خداوند


وقتی به خدا فکر میکنم، وجودم سرشار از عشق و شعف می شود. گویی دیگر آن زمان عشق های زمینی معنایی ندارند. عشق به انسان، عشق به خلقت خدا، عشق به هر چیز دیگری غیر از خدا برایم بی معنا می شود. چه زیباست چنین عشقی. به راستی هر کس در وجودش عشق به خدا را دریابد، به هر عشق دیگری بی نیاز خواهد شد.

********************

یاد گرفتم ام که خود را ارزان نفروشم. روی من برچسب خدا خورده این یعنی ارزشی فراتر از هر چه که در دنیاست دارم. خدا از روح خود در من دمیده، این عیار مرا بالا میبرد، این ارزشی به من میدهد که بی مثال است، این قدرتی در وجودم می آفریند که بی مانند آن نیست. حال چطور باید ارزان فروشی کنم وقتی گرانقیمت ترین چیز را در اختیار دارم؟

********************

یکی از بزرگترین درس هایی که از زندگی گرفتم این است که اگر خواسته ای داشتی و برآورده نشد، خداوند برایت چیزی بهتر در چنته دارد؛ اگر مشکلی حل نشد خداوند می خواهد قوی تر شوی؛ اگر راهی پیدا نکردی خدا میخواهد دقتت بیشتر شود؛ اگر عشقی پیدا نکردی خداوند می خواهد عشقی بی بدیل را وارد زندگی ات کند. خداوند به من میگوید صبر کن تا در زمان مناسب بهترین را به تو دهم و من با نور ایمانی که در قلبم است، صبر الهی پیشه میکنم. همین صبر است که مرا به بهترین ها رسانده و بزرگترین درس زندگی من شده.

********************

تو تنهایی هام حس نمیکنم تنهام بلکه حس میکنم خدا خواسته تا همه از اطراف من برن تا لحظه ای با اون تنها باشم و باهاش درد و دل کنم. خدای پای ثابت تمام درد و دل ها و حرف هایی هست که با هیچ کس در میون نمیذارم و همیشه توی دلم محفوظ نگهشون میدارم. این تنهایی ها جبر زمانه نیست بلکه خواست خداست که به وجود اومدن تا من با اون صحبت کنم.


مطلب ویژه :

جملات زیبا درباره راز و نیاز با خدا


حس میکنم خدا روی چشمانم پرده ای از عشق نهاده که وقتی از پشت آن پرده به جهان می نگرم چیزی جز خوبی و زیبایی نمیبینم. خدا این پرده را روی چشمان همه قرار داده اما بعضی ها آن را جمع کرده و هیچوقت دوست ندارند پرده عشق را روی چشمانشان بگسترانند.

********************

غرق در خیالات که میشم، خودم رو پیش خدا احساس میکنم. اوج خیالات من بودن پیش خداییه که مقصد هر هدفیه. چه زیباست گاهی ما آدمها در چنین خیالاتی فرو بریم، خیالاتی که مقصد نهایی مون رو بهمون نشون میده. وقتی که در این خیالات و تصورات ذهنی غرق شدیم، نقشه راهی به ما داده میشه تا به واسطه اونها بتونیم به خدا برسیم.

********************

روی قلبم نام خدا را حک کرده ام شاید برای همین است که به هر کسی اجازه نمیدهم وارد آن شود. نه اینکه مغرور باشم یا نه اینکه خود را بالاتر از دیگران بدانم اما با خود میگویم جایی که روی آن نام خدا حکاکی شده، فقط کسانی که به مانند من در قلب شان خدا را دارند مجوز ورود دارند. در جایی خداگونه، خداگونه ها باید حضور داشته باشند.

********************

کاش همون زمانی که دست به دعا بر میداشتم و دعا میکردم و بعد از اینکه برآورده نمیشد از خدا شاکی میشدم، یاد میگرفتم که با هر دعا و خواسته قدمی هر چند کوچک به سمت چیزی که میخوام بردارم. اگر این کار انجام بشه، کمتر خواسته ای هست که برآورده نشه. راز برآورده شدن خواسته های ما در حرکت کردن و اقدام کردن هامونه.

********************

در هر گوشه از جهان، به هر چیزی که می نگرم خدا را میبینم. حتی اگر مرا در تاریکی بیندازند و محکومم کنند که به جبر باید در آنجا زندگی کنم، در همان تاریکی ها خدا را میبینم. در این جهان هر چیزی آفریده خداست، هر چیزی از سوی خداست، ما خلقت خداییم و با خلقت خدا نیز زندگی میکنیم. در پس تمام این مخلوقات، آینه ای وجود دارد که تصویر خدا را به ما نشان می دهد. اگر وجود آن آینه را درک کنی حتی در تاریکی ها هم خدا را خواهی دید.


سایر مطالب پیشنهادی توپ تاپ :

آلبوم عکس نوشته های فانتزی و زیبا در مورد خدا (2)

متن های زیبا در مورد مهربانی خدا


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...