گواهی اشتغال به کار برای وام ازدواج

اگر قصد دریافت وام ازدواج را داشته باشید، گواهی اشتغال به کار یکی از شروطی است که باید به آن عمل نماید و این گواهی را ارائه کنید. این گواهی از سوی مدیریت شرکت و مجموعه ای که در آن فعالیت میکنید نوشته می شود و ایشان در این نامه ذکر تایید میکند که شما یکی از کارکنان مجموعه ایشان هستید.

در این مطلب متن هایی برای گواهی اشتغال به کار برای وام ازدواج را در اختیارتان قرار داده ایم و همچنین در ادامه متن هایی با شما به اشتراک گذاشته ایم که به واسطه آنها می توانید از صاحب کار خویش یا مدیریت مجموعه ای که در آنجا مشغول به کار هستید درخواست کنید تا این گواهی را برایتان صادر نماید. همراه ما باشید.

متن گواهی اشتغال به کار برای وام ازدواج

با عرض سلام و احترام خدمت مدیریت مجموعه فلان، جناب آقای فلانی به مدت فلان روز در مجموعه ما فعالیت داشته و حقوق ایشان به اندازه فلان تومان میباشد. از شما درخواست می کنیم تا مساعدت لازمه در جهت وام ازدواج را با ایشان به عمل آورده و به ایشان در این زمینه کمک های لازمه را نمایید. با تشکر.

********************

خطاب به فلان بنده مدیر شرکت فلان هستم و این نامه را خدمت شما به جهت صحت فعالیت جناب آقای فلانی در مجموعه فلان می نویسم. ایشان به مدت فلان روز در مجموعه ما فعالیت کرده و حقوق و مزایایی که از سوی ما دریافت میکنند فلان تومان می باشد. از شما درخواست می گردد که با وام ازدواج ایشان موافقت خویش را به عمل آورید.

********************

با درود و احترام، عرض می شود که جناب آقای فلانی در شرکت/اداره/کارخانه فلان به مدت فلان روز مشغول به کار هستند. از آنجا که مدتی طولانی است در این زمینه فعالیت دارند و در مجموعه ما مشغول به کار هستند خواستیم ضمانت ایشان را به جهت اعطای وام و ارائه تسهیلات ازدواج نماییم. از شما درخواست میکنم تا با وام آقای فلانی موافقت به عمل آورید.

********************

با عرض درود، جناب آقای فلانی به شماره شناسنامه فلان و فرزند فلان به مدت فلان روز در مجموعه/اداره/کارخانه/شرکت فلان مشغول به فعالیت بوده اند. لطفا درخواست ایشان را در جهت اعطای وام ازدواج قبول نمایید. لازم به ذکر است که این نامه صرفاً به جهت دریافت همین وام از طرف ایشان نوشته شده و برای مقاصد دیگر فاقد اعتبار است.

********************

با سلام، ریاست محترم بانک فلان، بنده مدیر مجموعه فلان هستم و خواستم صحت اطلاعاتی که جناب آقای فلانی در رابطه با مشغول به کار بودنشان در مجموعه ما به شما داده اند را تایید کنم. ایشان از کارکنان دائمی/قراردادی مجموعه بوده و به مدت فلان ماه در این مجموعه فعالیت داشته اند. حقوقی که ایشان از سوی ما دریافت میکنند فلان تومان است. بدیهی است که شرکت ایشان را ضمانت کرده و در صورتی که در موعد مقرر بدیهی مربوط به وام پرداخت نگردد، از حقوق ایشان مبلغ مرتبط کسر خواهد شد.

********************

با نهایت احترام به مدیریت محترم بانک فلان. جناب آقای فلانی از کارکنان بسیار خوب مجموعه فلان هستند و مدت زیادیست که در این مجموعه فعالیت داشته اند. از شما تقاضا می گردد تا هرچه سریعتر با وام ایشان موافقت به عمل آورده و ایشان را در این زمینه یاری فرمایید. با نهایت تشکر.

********************

با درود و احترام به مدیریت محترم بانک فلان شعبه فلان. جناب آقای فلانی مدتیست که در مجموعه ما به صورت قراردادی مشغول به فعالیت بوده اند. از آنجا که کیفیت کار ایشان مورد قبول مجموعه بوده پیش بینی می شود که تا مدت ها به عنوان کارمند این مجموعه مشغول به فعالیت باشند. به همین جهت از شما درخواست می گردد که با وام ایشان موافقت به عمل بیاورید.

********************

مدیریت محترم فلان، مجموعه فلان گواهی می دهد که جناب آقای فلانی به شماره شناسنامه فلان متولد شهر فلان در مجموعه ما مشغول به کار هستند و حقوقی که از ما به عنوان حق الزحمه دریافت می کنند معادل فلان تومان است. لطفا هر چه سریعتر با درخواست ایشان به جهت وام ازدواج موافقت لازمه را به عمل آورید.

********************

با نهایت درود و احترام خدمت مدیریت فلان این نامه از سوی مجموعه فلان در جهت ضمانت آقای فلانی به شماره شناسنامه فلان جهت اخذ وام ازدواج از شما نوشته می شود. ایشان در این مجموعه به مدت فلان روز با حقوق فلان تومان مشغول به کار هستند. بدیهی است که مدیریت مجموعه ما متن فوق را فقط در جهت اخذ وام ازدواج تایید می کند و برای مقاصد دیگر این متن فاقد اعتبار و ارزش می باشد.

********************

با عرض درود به مدیریت فلان بنده مدیر شرکت/مجموعه فلان هستم. مدتیست که ما افتخار همکاری با جناب آقای فلانی را داریم. از آنجا که ایشان یکی از کارمندان خوب در زمینه فلان در مجموعه ما هستند و به مدت فلان روز با مبلغ حقوق فلان تومان در مجموعه ما فعالیت دارند، خواستم گواهی اشتغال به کار ایشان را به شما صادر نموده و از شما درخواست نمایم که با وام ازدواج وی موافقت به عمل آورید. با تشکر.

********************

با عرض احترام به مدیریت مجموعه فلان بنده فلانی مدیر فلان هستم. جناب آقای فلانی از کارکنان مجموعه ما می باشند و طبق صحبت به عمل آورده در میان ما و ایشان، وی درخواست وام ازدواج از سوی شما را دارد. به همین جهت این نامه را خدمت شما به جهت دریافت این وام نوشته و گواهی داده می شود که ایشان در این مجموعه به مدت فلان روز و به مبلغ فلان تومان مشغول به فعالیت میباشند.

********************

ضمن عرض ارادت، این نامه به جهت گواهی اشتغال به کار جناب آقای فلانی به مدیریت فلان در رابطه با دریافت وام ازدواج نوشته می شود. مدیریت محترم، از شما درخواست می گردد که با وام ایشان موافقت نمایید. شرکت ما ضمانت آقای فلانی را فقط در همین زمینه بر عهده می گیرد.

********************

با عرض درود و احترام به مدیریت فلان. یکی از کارکنان شرکت ما به نام آقای فلانی با شماره شناسنامه فلان از شما درخواست وامی با عنوان وام ازدواج نموده اند. به این جهت این نامه در رابطه با گواهی اشتغال به کار ایشان در مجموعه ما نوشته می شود. آقای فلانی به مدت فلان روز در مجموعه فعالیت میکنند و حقوق دریافتی ایشان به اندازه فلان تومان است.

********************

ضمن عرض خدا قوت به شما، خواستم در رابطه با گواهی اشتغال به کار جناب آقای فلانی در مجموعه فلان که مدیریت آن را بنده بر عهده دارم، خدمتتان عارض گردم که ایشان به مدت فلان روز و با مبلغ حقوق فلان تومان نزد ما مشغول به فعالیت هستند.

متن درخواست گواهی اشتغال به کار برای وام ازدواج

ضمن عرض درود، بنده فلانی کارمند شرکت شما می باشم. اخیرا تصمیم به ازدواج دارم و به همین جهت از شما تقاضا دارم که نامه ای به جهت گواهی اشتغال به کار برای بنده به فلان مجموعه بنویسید و در این نامه ذکر کنید که بنده جزو کارمندان شما هستم. با نهایت درود و احترام.

********************

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت مجموعه فلان. من فلانی هستم و در سمت فلان در مجموعه شما مشغول به کارم. مدتیست که از ازدواج بنده می گذرد و بنده نیاز به دریافت وام ازدواج دارم. از آنجا که برای دریافت این وام نیازمند گواهی اشتغال به کار هستم از شما درخواست میکنم تا نامه ای به همین جهت به بانک فلان نوشته و در آن صحت اینکه من نزد شما فعالیت میکنم را تصدیق نماید. سپاس.

********************

ضمن عرض سلام و خداقوت من فلانی یکی از کارکنان مجموعه شما هستم. از آنجا که مدت فلان روز در شرکت تان مشغول به فعالیت بوده ام به همین جهت از شما تقاضایی دارم تا نامه ای به بانک فلان نوشته و در آن اشتغال به کار بنده در این مجموعه را جهت دریافت وام ازدواج تایید کنید. متشکرم.

********************

با سلام. بنده فلانی یکی از کارکنان بخش فلان مجموعه شما می باشم. مدتیست که ازدواج کرده ام و از آنجا که توان تامین هزینه های ازدواج را ندارم تصمیم گرفتم که وامی در همین زمینه دریافت کنم. حال از شما تقاضا دارم نامه ای به جهت گواهی اشتغال به کار برای من بنویسید چرا که یکی از شرایط لازمه برای دریافت این وام تایید شما برای فعالیت من نزد شماست. با نهایت تشکر از شما.

********************

ضمن سلام و عرض ارادت. جناب آقای فلانی، امیدوارم که از نحوه کار بنده در مجموعه تان رضایت داشته باشید. خدمتتان عارضم که بنده مدتیست که ازدواج نموده ام و از آنجایی که توان تامین هزینه های ازدواج را ندارم و هزینه های آن برای من کمی سنگین است به همین جهت خواستم وامی از فلان دریافت کنم. حال درخواست من از شما این است که نامه ای به جهت گواهی اشتغال به کار برای من به فلان بنویسید و در آن ذکر کنید که چه مدت و با چه مبلغ حقوق خدمت شما مشغول به کار هستم چرا که یکی از شرایط لازمه برای دریافت وام همین گواهی اشتغال به کار می باشد. سپاسگزارم.

********************

عرض سلام و احترام. موضوع این نامه درخواست نامه گواهی اشتغال به کار برای وام ازدواج می باشد. من فلانی هستم و در بخش فلان مجموعه شما کار میکنم. لطفا این نامه را سریعتر نوشته و به بنده ارائه کنید تا بتوانیم امور مربوط به وام ازدواج را هر چه سریعتر انجام داده و آن را دریافت کنم. متشکرم.

********************

ضمن عرض سلام خواستم در ابتدای امر از شما بابت زحماتی که برای ما کارکنان بخش فلان میکشید نهایت تشکر را به عمل آورم. بنده فلانی هستم. حتما از خبر ازدواج بنده آگاه هستید. حال بعد از مدتی که از ازدواجم میگذرد تصمیم گرفتم تا وام ازدواج خویش را دریافت کنم. منتهی برای دریافت این وام گواهی اشتغال به کار نیاز دارم که باید از سوی شما تنظیم گردد. لطفا هر چه سریعتر این گواهی را صادر نموده تا بنده بتوانم وام درخواستی ام را دریافت کنم. متشکرم.

********************

آقای فلانی مدیریت محترم مجموعه فلان، از شما تقاضا می گردد که نامه ای با مضمون گواهی اشتغال به کار برای من در رابطه با وام ازدواج بنویسید. لطفا در متن نامه ذکر کنید که شما این گواهی را به جهت دریافت وام ازدواج از سوی من می نویسید. متشکرم.

********************

ضمن عرض سلام و ارادت در ابتدای امر خواستم خشنودی خود را از مدت همکاری ای که با شما داشته ام ابراز نمایم و در ادامه از شما درخواست کنم تا نامه ای با محتوای گواهی اشتغال به کار برای من بنویسید چرا که فلان که قرار است وام را از آنجا دریافت کنم یکی از شروط لازمه برای اخذ این وام توسط بنده، گواهی اشتغال به کار را از سوی شما می داند. متشکرم.

********************

با سلام. بنده فلانی هستم و در شیفت فلان در مجموعه شما مشغول به کارم. بنده ازدواج کرده ام و نیاز به وام ازدواج دارم. از آنجا که مراحل مربوط به آن را طی نموده ام، در یک مرحله نیاز است تا از شما گواهی اشتغال به کار دریافت و به فلان که قرار است وام را از آنجا دریافت کنم اعطا نمایم. لطفا این نامه را نوشته و در اختیار بنده بگذارید تا هر چه سریعتر با وام من موافقت نمایند. سپاس.

********************

با عرض سلام. جناب آقای فلانی از شما تقاضا دارم تا نامه ای نوشته و در آن ذکر کنید که من کارمند و یکی از کارکنان مجموعه شما هستم. من این نامه را در جهت دریافت وام ازدواج میخواهم پس تقاضا دارم تا این مسئله را هم در متن نامه نوشته و ذکر کنید تا مبادا در روند کاری بنده به جهت اخذ این وام مشکلی به وجود بیاید. متشکرم.

********************

با عرض درود به آقای فلانی من مدتیست به عنوان یکی از کارکنان شما افتخار همکاری با مجموعه تان را دارم. بنده از فلان درخواست وام ازدواج كرده منتهی تا گواهی اشتغال به کاری از سوی شما به آنجا تحویل ندهم امکان ارائه این وام به من را دارند. لطفا این گواهی را برایم با مضمون گواهی اشتغال به کار برای دریافت وام ازدواج صادر کنید. متشکرم.

********************

سلام و خسته نباشید. من یکی از کارکنان شما هستم و ازدواج نموده ام. سخن را طولانی نمیکنم، خواستم از شما نامه ای به جهت گواهی اشتغال به کار دریافت کنم چرا که این گواهی برای دریافت وام ازدواجی که قرار است بگیرم الزامی بوده و باید وجود داشته باشد. لطفا این نامه را برای بنده بنویسید. متشکرم.

********************

سلام و خدا قوت. من فلانی هستم و قصدم از نوشتن این نامه این بود که خدمت تان عارض گردم یکی از ملزومات وام ازدواج وجود گواهی اشتغال به کار است. حالا میخواهم برای بنده این شرایط را مهیا کنید که وام خود را هر چه سریعتر دریافت کنم. شما این کار را می توانید با ارائه همین گواهی انجام دهید. سپاسگذارم.


شاید علاقمند باشید :

متن گواهی اشتغال به کار برای دانشگاه

نمونه متن گواهی اشتغال به کار برای بانک


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...