متن گواهی اشتغال به کار برای دانشگاه

اگر در دانشگاه خود در زمینه ای که مرتبط با کسب و کار باشد به چالش و مسئله ای برخورد کنید، دانشگاه برای اینکه اطمینان یابد که شما واقعا مشغول به کار هستید از شما گواهی اشتغال به کار درخواست خواهد کرد که شما می توانید با مراجعه به صاحب شغل یا کار خود از او بخواهید که این گواهی را به شما ارائه نماید.

اگر متن گواهی اشتغال به کار برای دانشگاه و همچنین متن درخواست این گواهی از صاحب کار خود را دارید می توانید در ادامه این مطلب همراه ما باشید. ما برایتان متن های مختلفی در همین زمینه تهیه کرده ایم.

متن گواهی اشتغال در رابطه با دانشگاه

با عرض سلام خدمت مدیریت محترم دانشگاه .....، دانشجوی شما سرکار خانم/جناب آقای ..... در مجموعه ما به عنوان ..... مشغول به کار هستند. لطفا با تقاضای ایشان جهت تعیین زمان کلاس ها و سایر امور مربوطه موافقت به عمل آورید. با تشکر.

********************

ضمن عرض سلام و خسته نباشید به مدیریت محترم دانشگاه ..... استان ...... این نامه را خدمت تان نوشتم تا به این وسیله عارض شوم که دانشجوی شما جناب آقای/سرکار خانم ..... که در رشته ..... درس میخواند و شماره دانشجویی ایشان ..... است نزد مجموعه ما مدتی است که مشغول به فعالیت هستند، لطفا با تقاضای ایشان در جهت مسئله ای که با شما در میان گذاشته اند موافقت به عمل آورید.

********************

با نهایت درود و احترام خدمت دانشگاه ...... کارمند بنده جناب آقای ...../سرکار خانم ..... در رشته ..... در دانشگاه شما درس می خوانند و از بنده درخواست نمودند تا با نوشته نامه ای به جهت گواهی اشتغال به کار، همکاری ایشان با مجموعه مان را تایید نمایم. گفته ایشان درست بوده و وی با سِمَت کاری ..... نزد ما فعالیت میکنند. لطفا با تقاضای ایشان که در رابطه با ..... است موافقت به عمل آورید. متشکرم.

********************

با عرض درود به مدیریت دانشگاه ...... دانشجوی شما جناب آقای/سرکار خانم ..... در مجموعه ما مشغول به فعالیت هستند و از آنجا که حوزه فعالیت ایشان نیز مرتبط با رشته شان که ..... است می باشد به نظر می رسد که منعی جهت ادامه فعالیت نداشته باشند منتهی گویی فعالیت در اینجا باعث به وجود آمدن مسائل و چالش هایی برای ایشان در دانشگاه شده. به همین جهت این نامه را خدمتتان جهت گواهی اشتغال به کار ایشان می نویسم تا فعالیت وی در مجموعه مان را تایید کنم. از شما درخواست دارم تا با تقاضای آقای/سرکار ..... که ..... است موافقت کنید. متشکرم.

********************

با درود و احترام. مدیریت دانشگاه .....، ضمن عرض خسته نباشید خدمتتان عارض می شوم که دانشجوی شما ..... به شماره دانشجویی ..... نزد ما مشغول به کار هستند. از آنجایی که فعالیت ایشان برای مجموعه ما بسیار با اهمیت بوده و در صورت نبودشان مجموعه ما کمی دچار اختلال می شود به همین جهت این نامه را با عنوان گواهی اشتغال به کار ایشان خدمت تان می نویسم تا با درخواستی که با عنوان ..... از شما دارند موافقت به عمل آورید. متشکرم.

********************

ضمن خسته نباشد این نامه را با عنوان گواهی اشتغال به کار دانشجوی رشته ..... ترم ..... آقای/سرکار خانم ..... می نویسم. بنده مدیر بخشی هستیم که ایشان در آن مشغول به فعالیت و کار هستند. از آنجا که به صورت جدی و مداوم بر سر کار حاضر شده و از پس وظایف خویش به خوبی بر آمده اند این گواهی را می دهم که ایشان اینجا مشغول به فعالیت بوده و همچنین در آینده هم خواهند بود پس لطفا با درخواستی که دارند موافقت به عمل آورید.

********************

با سلام. بنده مدیر مجموعه ای هستم که دانشجوی شما آقای/سرکار خانم ..... در آن مشغول به فعالیت و کار هستند. ایشان از من درخواست نمودند تا خدمتتان برای مسئله ای که با دانشگاه شما دارند گواهی ای تحت عنوان گواهی اشتغال به کار بنویسم. به همین جهت بنده تایید میکنم که ایشان در این مدت در مجموعه ما مشغول به فعالیت هستند.

********************

ضمن عرض سلام و خدا قوت به مدیریت دانشگاه ..... در استان ...... مضمون این نامه گواهی اشتغال به کار دانشجوی رشته ..... آقای/خانم ..... هستند که در دانشگاه شما درس میخوانند. لطفا با تقاضایی که از شما در زمینه ..... کرده اند به واسطه این گواهی موافقت به عمل آورید.

********************

موضوع این نامه گواهی اشتغال به کار برای دانشگاه ..... است. مدیریت محترم دانشگاه .....، با سلام. آقای/سرکار خانم ..... به مدت ..... روز است که در مجموعه ما فعالیت کرده و یکی از کارکنان دائمی ما هستند. از آنجا که نبود ایشان در مجموعه هم به ضرر ما و هم به ضرر خودشان است پس به این جهت درخواست میکنم تا با تقاضایی که از شما دارند و لازمه آن همین گواهی اشتغال به کار بوده موافقت کنید.

********************

ضمن خدا قوت به مدیریت دانشگاه .....، بنده ..... هستم و در بخش مجموعه ..... مدیریت کارکنان را بر عهده دارم. یکی از کارکنان ما جناب آقای/سرکار خانم ..... هستند که اخیراً به ما خبر داده اند که در زمینه ..... تقاضایی از شما دارند و شما نیز برای پاسخ دادن به تقاضای ایشان نیاز به گواهی اشتغال به کار دارید. بنده گواهی می دهیم که ایشان به عنوان ..... در مجموعه ما فعالیت می کنند.

********************

ضمن عرض خسته نباشید خدمتتان عارض می گردم که دانشجوی شما آقای/خانم ..... به شماره دانشجویی ..... نقشی مبرم و اساسی در مجموعه ما دارند و حضور ایشان در ساعاتی از روز الزامیست. از آنجا که ایشان این مسئله را با دانشگاه مطرح کرده و شما برای تایید حرف های ایشان نیاز به گواهی اشتغال به کار داشتید، بنده این نامه را خدمتتان می نویسم و فعالیت ایشان نزد مجموعه مان را تایید میکنم. لطفا با تقاضایی که دارند هر چه زودتر موافقت به عمل آورید.

********************

مدیریت دانشگاه ..... با سلام. دانشجوی شما آقای/خانم ..... از من تقاضایی کردند تا در زمینه ..... گواهی ای تحت عنوان گواهی اشتغال به کار نوشته و آن را خطاب به شما به ایشان ارائه کنم. بنده به عنوان مدیر مجموعه ..... تایید میکنم و گواهی می دهم که وی مشغول به فعالیت است و در سِمَت شغلی ..... برای مجموعه ما کار می کند.

********************

با سلام و عرض درود به مدیریت دانشگاه ...... از آنجا که نیاز بود تا برای مسئله ..... در رابطه با مشکل آقای/خانم ..... که دانشجوی رشته ..... در دانشگاه شما هستند نامه ای نوشته و گواهی اشتغال به کار ایشان را نزد مجموعه مان تایید کنم، این نامه را خدمتتان می نویسم. ایشان به مدت ..... روز است که در مجموعه ما فعالیت می کنند و حالا عضوی دائمی از مجموعه ما شده اند. امیدواریم که هر چه زودتر با تقاضا و درخواست ایشان که ..... است موافقت به عمل آورید.

********************

ضمن عرض احترام خواستم خدمتتان عرض کنم که دانشجوی شما آقای/سرکار خانم ..... مدتیست که به عنوان همکار نزد ما مشغول به کار هستند. این نامه فقط به جهت همین مورد یعنی گواهی اشتغال به کار ایشان در زمینه ای که درخواست نموده اند یعنی ..... اعتبار دارد و در هر زمینه دیگری غیر از این فاقد اعتبار می باشد.

متن درخواست گواهی اشتغال به کار برای دانشگاه

با نهایت درود و احترام. جناب آقای/سرکار خانم .....، بنده دانشجوی رشته ..... در دانشگاه ..... هستم و در زمینه ..... مشکلی برای بنده به وجود آمده است که گره آن توسط شما باز می شود. از شما درخواست میکنم تا نامه ای نوشته و در آن گواهی اشتغال به کار بنده نزد خودتان را بدهید تا آن را به دانشگاه ارائه کنم و مشکلم را رفع نمایم. متشکرم.

********************

با درود و احترام. بنده یکی از کارکنان شرکت شما هستم و همانطور که میدانید در کنار کاری که برای شما انجام می دهم مشغول به تحصیل در دانشگاه ..... هم می باشم. از آنجا که جدیدا مشکلاتی در همین زمینه برای بنده در دانشگاه به وجود آمده و دانشگاه از من گواهی اشتغال به کار میخواهد، از شما می خواهم که این گواهی را صادر نمایید تا با ارائه آن به دانشگاه مشکلم را حل نمایم. سپاسگزارم.

********************

ضمن عرض خداقوت به مدیریت محترم مجموعه ..... من ..... یکی از کارمندان مجموعه شما می باشم. جدیدا تصمیم گرفته ام که در کنار کاری که انجام میدهم تحصیل هم داشته باشم، برای همین در دانشگاه ثبت نام کردم و اکنون کلاس های بنده شروع شده اند. اما از آنجا که تایم کلاس ها با تایم ساعت کاری بنده اختلال دارد از دانشگاه درخواست کردم تا زمان آنها را تغییر داده و به ساعات دیگری از روز موکول نماید. به همین جهت نیاز به گواهی اشتغال به کار دارم تا صحت حرف های بنده را شما با این گواهی تایید کنید. ممنون میشوم تا نامه ای با همین مضمون نوشته و به من تحویل دهید تا به دانشگاه ارائه کنم. سپاس.

********************

ضمن سلام و درود به ریاست محترم مجموعه ..... من به عنوان کارمند ..... نزد شما مشغول به کار هستم. اخیراً در دانشگاه ثبت نام نموده ام و به شما این اطمینان را می دهم که دانشگاه و تحصیل بنده هیچ تاثیری روی کیفیت کارم نخواهد گذاشت. اما مسئله ای که برای من به وجود آمده این است که میخوام دانشگاه را متقاعد کنم که نزد شما مشغول به کار هستم تا با درخواست بنده که ..... است موافقت نماید. از شما میخواهم تا نامه ای با عنوان گواهی اشتغال به کار برایم بنویسید تا با ارائه آن دانشگاه با درخواستم موافقت به عمل آورد. متشکرم.

********************

ضمن خسته نباشید و تشکر بابت اینکه به امور کارمندان و کارکنان خود رسیدگی میکنید، من ..... کارمند بخش ..... هستم. بنده در دانشگاه ..... در رشته ..... به اندازه ..... ترم است که درس میخوانم و طبق روال گذشته مجدداً نیاز به گواهی اشتغال به کار از سوی شما دارم تا بتوانم مدیریت دانشگاه را متقاعد سازم که با درخواست بنده که ..... است در این ترم هم موافقت کند. ممنون میشوم اگر این گواهی را برای من صادر نمایید.

********************

ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید در ابتدای امر خواستم خوشحالی خود را از اینکه به عنوان همکار و کارمند شما در زمینه ..... در مجموعه تان مشغول به کار هستم ابراز کنم و در ادامه درخواست نمایم تا نامه ای با عنوان گواهی اشتغال به کار برای دانشگاه به من ارائه دهید. درخواست من از دانشگاه ..... بوده و به همین جهت از من درخواست این گواهی را کرده اند. ممنون میشوم که در متن گواهی این موضوع را هم ذکر کنید و هدفتان از نوشته نامه را عنوان نمایید. سپاس.

********************

با نهایت احترام به مدیریت محترم، بنده در بخش ..... مجموعه شما فعالیت میکنم. اخیراً تصمیم گرفته ام که برای دانشگاه نام نویسی کنم که این کار را هم انجام داده ام منتهی قبل از برگزاری کلاس ها نیاز به گواهی اشتغال به کار دارم تا با درخواست بنده که ..... است موافقت نمایند. ممنون میشوم که این گواهی را تحت یک نامه با مهر و امضای خویش به من تحویل دهید تا با ارائه آن دانشگاه به درخواستم پاسخ مثبت دهد. متشکرم.

********************

با سلام و احترام. موضوع این درخواست ارائه گواهی اشتغال به کار بنده در مجموعه شما برای دانشگاه ..... است. پس سخن را کوتاه کرده و از شما درخواست میکنم تا هر چه سریعتر این گواهی را به بنده بدهید تا بتوانم از مسئله و چالشی که در دانشگاه به آن برخورد کرده ام عبور کنم. متشکرم.

********************

ضمن عرض احترام، بنده یکی از کارکنان مجموعه شما هستم و چندین ساله سابقه کاری نزد شما دارم. از آنجا که سابقه کاری بنده طولانی است و در بین آن کمترین میزان خطا را از بنده مشاهده نمودید درخواستی از شما میکنم که امیدوارم با آن موافقت به عمل آورید. بنده تصمیم گرفته ام که در دانشگاه ثبت نام کرده و درسم را دوباره از نو آغاز کنم. به شما اطمینان خواهم داد همانطور که تا همین مدت با همین کیفیت کار کرده ام، در طول ایام دانشگاه هم کیفیت کاری ام را حفظ کرده و به هیچ وجه نگذارم که درس و دانشگاه روی روال کاری ام تاثیر بگذارد. از شما میخواهم نامه ای با عنوان گواهی اشتغال به کار برای من بنویسید تا به واسطه آن بتوانم درخواست خود را از دانشگاه که ..... است نمایم. لازمه این درخواست گواهی ای است که از شما برای اشتغال به کار به دانشگاه می برم.

********************

ضمن عرض خسته نباشید بنده ..... هستم. خواستم موضوع مهمی را که اخیراً برای بنده چالشی به وجود آورده با شما در میان بگذارم. بنده در حال تحصیل در دانشگاه هستم اما از آنجا که برای ..... در دانشگاه به مشکل برخورد کرده ام، این مشکل را با مدیریت دانشگاه در میان گذاشتم و آنها برای اینکه اطمینان پیدا کنند از من درخواست گواهی اشتغال به کار کردند. از شما میخواهم این گواهی را صادر کنید تا بتوانم مشکلم را به دانشگاه به اثبات رسانده و در زمینه ..... راحت تر عمل نمایم. متشکرم.


مطلب پیشنهادی :

نمونه متن گواهی اشتغال به کار برای بانک


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...