نمونه متن گواهی اشتغال به کار برای بانک

بانک ها برای ارائه برخی خدمات و انجام برخی از وظایف شان نیاز به گواهی و مدارکی از سمت شما دارن تا اطمینان بیشتری نسبت به شما پیدا کنند و به این شکل اعتبار شما رو بسنجند. یکی از همین مدارک، گواهی اشتغال به کار هستند که ممکنه بانک اونو برای موضوعات مختلفی از شما درخواست کنه.

اگه برای بانک ها نیاز به گواهی اشتغال به کار دارید و همچنین دنبال متنی هستید تا به واسطه اون از رئیس یا صاحب کارتون بخواین که بهتون این گواهی رو بده پس جای خوبی اومدین چون ما توی این مطلب هم متن هایی برای گواهی اشتغال به کار برای بانک های مختلف یعنی بانک رفاه، ملت، مسکن و تجارت آوردیم و هم متن درخواست این گواهی ها رو از صاحب کارها قرار دادیم. اگه بانکی که شما میخواین بین این بانک ها نیست به راحتی با تغییر نام بانک میتونید گواهی رو خطاب به بانکی که مد نظر دارید کامل کنید.

متن گواهی اشتغال به کار برای بانک رفاه

مدیریت محترم بانک رفاه با سلام. مشتری شما جناب آقای/سرکار خانم فلانی که در زمینه فلان از شما درخواست تسهیلات کرده بودند در شرکت و مجموعه ما مشغول به کار هستند. مدت زمان فعالیت ایشان در مجموعه فلان روز است و در این مدت ماهیانه حقوقی معادل فلان تومان را دریافت می کنند. بنده گواهی اشتغال به کار ایشان در مجموعه خودمان را تایید میکنم. لازم به ذکر است که این گواهی صرفاً جهت تسهیلات فلان نوشته شده و برای امور دیگر فاقد اعتبار و ارزش است.

********************

ضمن درود و احترام به مدیریت بانک رفاه. جناب آقای/سرکار خانم فلانی مدت عدیدی است که در مجموعه ما فعالیت میکنند و به همین جهت این نامه را خدمتتان نوشتم تا گواهی اشتغال به کار ایشان را خدمتتان بدهم. ایشان با حقوقی معادل فلان تومان به اندازه فلان روز است که نزد ما مشغول به کار هستند.

********************

با عرض سلام خدمت مدیریت محترم بانک رفاه. جناب آقای فلانی، مشتری شما سرکار خانم/آقای فلانی تاکنون درخواست تسهیلات بسیاری نموده اند و تاکنون در هیچ کدام از بازپرداخت ها و یا موارد این چنینی کوتاهی نکرده اند. این نامه را خدمتتان می نویسم تا علاوه بر اینکه حسن نیت و صداقت ایشان را متذکر می شوم، گواهی اشتغال به کارشان را هم خدمتتان ارائه نمایم. ایشان به مدت فلان روز است که در مجموعه ما فعالیت میکنند و توانسته اند حقوقی به اندازه فلان تومان به صورت ماهیانه را از آن خویش نمایند.

********************

ضمن عرض درود و خدا قوت به مدیریت محترم بانک رفاه. از شما تقاضا می گردد تا با درخواست وامی که کارمند بنده از شما نموده اند موافقت به عمل آورید. ایشان به مدت فلان روز و با میزان حقوق فلان تومان نزد ما مشغول به کار هستند. بدیهی است که این متن صرفاً جهت پرداخت همین وام از شما به وی اعتبار دارد و در مابقی موارد فاقد ارزش است.

متن گواهی اشتغال به کار برای بانک ملت

با احترام و درود ویژه به مدیریت بانک ملت شعبه فلان. مشتری بنده با افتتاح حساب در بانک ملت و درخواست فلان از شما، نیاز به گواهی اشتغال به کار داشت که بنده به عنوان صاحب کار ایشان این گواهی را صادر نموده و فعالیت وی نزد مجموعه مان را تایید میکنم. ایشان فلان روز و با فلان حقوق نزد ما مشغول به کار می باشند. امید است که با درخواست ایشان موافقت به عمل آورید.

********************

جناب آقای فلانی، مدیریت محترم بانک ملت، با سلام. من صاحب شغل یا همان صاحب کار مشتری شما آقای/سرکار خانم فلانی هستم و فعالیت ایشان در مجموعه مان را تصدیق می کنم. ایشان به مدت فلان روز است که در مجموعه ما حضور دارند و با حقوق فلان تومان هنوز هم به فعالیت شان ادامه می دهند.

********************

ضمن عرض ادب و احترام به مدیریت بانک ملت، خاطر نشان می شوم که جناب آقای/سرکار خانم فلانی که جزو مشتریان بانک شما هستند و از شما درخواست فلان را نموده اند از کارمندان شرکت/کارخانه/مجموعه ما نیز می باشند و در اینجا با حقوق فلان تومان به مدت فلان روز است که فعالیت دارند. از شما تقاضا دارم که هر چه سریعتر درخواست شان را برطرف نمایید. متشکرم.

********************

ضمن عرض درود و احترام به مدیر بانک ملت شعبه فلان، اخیراً کارمند بنده از شما درخواست وامی به اندازه فلان تومان را کرده اند. ایشان هم اکنون کارمند بند بوده و من علاوه بر اینکه گواهی اشتغال به کار ایشان را خدمتتان ارائه می دهم، ضمانت وی را هم بر عهده می گیریم چرا که تاکنون تسهیلات بسیاری دریافت نموده و در موعد مقرر بازپرداخت داشته اند. ما افتخار همکاری با ایشان را به مدت فلان روز داریم و وی با حقوق فلان تومان هنوز هم به فعالیت خود در مجموعه ما ادامه می دهد.

متن گواهی اشتغال به کار برای بانک مسکن

با نهایت درود و احترام، مدیریت محترم بانک مسکن، این نامه را خدمتتان می نویسم تا بدین جهت صحت صحبت مشتری تان جناب آقای/سرکار خانم فلانی که گفته اند در مجموعه ما مشغول به کار هستند را تایید نمایم. لطفا با درخواستی که از شما دارند هر چه سریعتر موافقت به عمل آورید. متشکرم.

********************

با عرض درود و احترام به مدیریت بانک مسکن. کارمند بنده جناب آقای/سرکار خانم فلانی که مشتری بانک شما هستند، از تاریخ فلان به مجموعه ما وارد شده اند و از آن زمان فلان روز است که می گذرد و ایشان با حقوق فلان تومان همچنان فعالیت دارند. این گواهی اشتغال به کار صرفاً برای درخواستی که از شما داشته اند و مبتنی بر فلان است اعتبار داشته و برای موارد دیگر فاقد ارزش است. همچنین مدت زمان اعتبار این متن فلان روز است و بعد از گذشت فلان روز از تاریخ امروز که فلان است دیگر این متن ارزش و اعتباری نخواهد داشت.

********************

ضمن عرض خسته نباشید به مدیریت بانک مسکن، احتراماً به اطلاعتان می رسانم که مشتری شما که آقای/خانم فلانی به کد ملی فلان است و با شماره حساب فلان در بانک شما دارای حساب می باشد، از شما درخواست فلان را داشته و یکی از شروط این درخواست گواهی اشتغال به کار بوده است. بنده به عنوان مدیر مجموعه فلان تایید میکنم که ایشان نزد ما از تاریخ فلان شروع به فعالیت کرده و هنوز هم به فعالیت خود ادامه می دهند. حقوق ایشان هم فلان تومان است. لازم به ذکر است که بگویم این متن فقط در رابطه با همین درخواست اعتبار داشته و اعتبار قانونی دیگری ندارد. با سپاس.

********************

احتراماً به عرض مدیریت بانک مسکن می رساند که مشتری ایشان با حقوقی معادل فلان تومان نزد ما مشغول به فعالیت هستند و از تاریخ فلان است که ما با ایشان همکاری می کنیم. از شما درخواست میکنم که با خواسته ایشان که فلان است موافقت کنید. با تشکر

متن گواهی اشتغال به کار برای بانک تجارت

با احترام و عرض سلام به مدیریت بانک تجارت. بنده جهت ارائه گواهی اشتغال به کار از سوی کارمند خود جناب آقای/سرکار خانم فلانی برای بانک شما این نامه را می نویسم. من کار ایشان را تایید کرده و ایشان به مدت فلان ماه است که با ما همکاری دارند. حقوق ماهیانه وی هم به اندازه فلان تومان است. امید است که با این گواهی درخواستی که از شما نموده اند را مرتفع نمایید.

********************

با سلام و خسته نباشید. مضمون این نامه گواهی اشتغال به کار است و این گواهی مربوط به جناب آقای/سرکار خانم فلانی به شماره ملی فلان است. ایشان نزد شرکت ما به صورت دائمی/قراردادی فعالیت می کنند و از زمان فعالیت شان هم فلان ماه است که می گذرد. حقوقی که ایشان به صورت ماهیانه از شرکت/کارخانه/مجموعه ما دریافت می کنند فلان تومان است. لازم به ذکر است که این گواهی تا تاریخ فلان اعتبار داشته و همچنین اعتبار آن فقط برای درخواستی که با عنوان فلان از شما دارند است و در زمینه دیگری هیچ اعتباری ندارد.

********************

ضمن عرض خدا قوت، خواستم به مدیریت محترم بانک تجارت خاطر نشان شوم که یکی از مشتری های ایشان به نام فلانی نزد بنده مشغول به کار است. ایشان مدت فلان ماه است که نزد بنده با سمت شغلی فلان فعالیت دارد و بنده نیز حقوق ماهیانه ای معادل فلان تومان به ایشان اعطا می کنم. از شما درخواست میکنم که با این گواهی اشتغال به کار موافقت نموده و ایشان را در امر و مسئله ای که مد نظر دارند مدد رسانید.

********************

ضمن درود به مدیریت بانک تجارت. کارمند بنده درخواستی مبتنی بر فلان از شما دارد و شرط این درخواست داشتن گواهی اشتغال به کار می باشد. این گواهی را بنده به شما به عنوان صاحب کارشان می دهم. ایشان به از تاریخ فلان نزد من برای کار آمده و از آن موقع همچنان به این کار ادامه می دهند. حقوقی هم که بابت کارشان دریافت میکنند فلان تومان است.

********************

مدیریت محترم بانک تجارت، سلام، خسته نباشید. من مدیر شرکت فلان هستم. مشتری شما، کارمند شرکت بنده می باشد و از شما درخواستی داشته که لازمه این درخواست دارا بودن گواهی اشتغال به کار می باشد. بنده این گواه را به شما داده و صحت کار ایشان را تایید میکنم. ایشان از فلان تاریخ نزد ما مشغول به کار هستند و مبلغی به اندازه فلان تومان را هم به عنوان حق الزحمه یا همان حقوق دریافت میکنند.

متن درخواست گواهی اشتغال به کار برای بانک

ضمن عرض خداقوت به جناب آقای/سرکار خانم فلانی خواستم خدمتتان عارض شوم که بنده وامی به اندازه فلان تومان از بانک میخواهم و بانک برای اعطای وام به بنده نیازمند گواهی اشتغال به کار می باشد. از شما درخواست میکنم که این گواهی را به من داده و مرا در دریافت این وام یاری رسانید. متشکرم.

********************

با درود و نهایت احترام به آقای/خانم فلانی. جناب/سرکار فلانی من یکی از کارمندان شما در بخش فلان هستم و برای فلان موضوع نیازمند دریافت وام از فلان بانک می باشم. این بانک برای اینکه نیاز بنده را مرتفع و خواسته مرا برآورده کند به گواهی اشتغال به کار من نیاز دارد به همین جهت خدمات تان این نامه را نوشتم تا درخواست کنم این گواهی را به بنده بدهید تا بتوانم به واسطه آن وام خویش را دریافت کنم.

********************

ضمن سلام و خدا قوت، جناب/سرکار فلانی از شما خواهشمندم نامه ای با مضمون گواهی اشتغال به کار برای بانک فلان در اختیار من بگذارید تا بتوانم به این واسطه خواسته و نیاز خویش از بانک که فلان است را رفع کنم.

********************

با عرض احترام، سخن را کوتاه کرده و از شما درخواست گواهی اشتغال به کار دارم. این گواهی برای بانک فلان است و برای فلان نیازمند به آن شده ام. لطفا هرچه سریعتر این گواهی را به بنده اعطا کنید. متشکرم.

********************

با عرض احترام و خسته نباشید، در ابتدا خورسندی خود را از اینکه به عنوان بخشی از مجموعه شما شناخته شده و در آن فعالیت میکنم ابراز می نمایم و در ادامه از شما میخواهم که برای من متنی در راستای گواهی اشتغال به کار بنویسید. این متن خطاب به مدیریت بانک فلان باشد و در آن در مورد روزهای فعالیت و حقوق بنده و موارد این چنینی سخن به میان آورده شود. متشکرم.

********************

جناب آقای/سرکار خانم فلانی، سلام. امیدوارم خداوند پاداش تمام خوبی هایی که در حق ما کارکنان می کنید را چندین برابر به شما بدهد. از شما درخواستی داشتم. اخیراً برای من مشکلی در زمینه فلان به وجود آمده و برای رفع آن به بانک فلان مراجعه کردم. منتهی مدیریت بانک برای اینکه با درخواست من موافقت کرده و اقداماتی جهت رفع مشکلم انجام دهد به گواهی اشتغال به کار من نیاز داشت. از شما میخواهم که این گواهی را نوشته و در اختیار بنده قرار دهید تا بتوانم به این واسطه مشکل خود را برطرف نمایم.

********************

با عرض سلام و احترام. بنده از بانک فلان درخواست فلان کردم و به همین جهت نزد شما آمده ام تا برای تکمیل درخواستم به من گواهی ای تحت عنوان گواهی اشتغال به کار بدهید تا بانک مانعی برای من به وجود نیاورده و در سریعترین زمان ممکن پاسخم را بدهد. متشکرم از شما.

********************

با نهایت احترام و سپاس ویژه برای اینکه در این روزهای سخت به فکر کارکنان تان هستید و آنها را فراموش نمیکنید. جناب آقای/سرکار خانم فلانی همانطور که میدانید برای فلان در بانک ها نیاز به گواهی اشتغال به کار می باشد. از اینجا که من در زمینه همین مورد به بانک مراجعه کردم پس نیازمند به این گواهی می باشم. از شما خواهشمندم که این گواهی را هر سریعتر نوشته و به من ارائه کنید. ممنونم.

********************

مدیریت مجموعه فلان، با سلام. امیدوارم که حالتان خوب باشد. قصد و نیتی که من در پی نوشتن این متن داشتم درخواست گواهی اشتغال به کار از سوی شما بود که ممنون می شوم آن را خطاب به مدیریت بانک فلان بنویسید. برای مسئله فلان در این بانک نیازمند این گواهی هستم. با ارائه هر چه سریعتر این گواهی لطف خویش را در حق من به اتمام رسانده اید. سپاسگزارم.


مطالب پیشنهادی :

دانلود انواع نمونه فرم گواهی اشتغال به کار

نمونه متن درخواست وام از بانک

نمونه متن برای صدور دسته چک


1 نظر

  1. سروشسروشsays:

    نمونه ها بسیار بچگانه و دور از ادبیات اداری هستند، گویا شما نامه اداری را با پیام کوتاه اشتباه گرفتید