متن درباره آدم تازه به دوران رسیده + عکس نوشته

آدم های تازه به دوران رسیده در دسته های مختلفی قرار میگیرن. هر کدوم میخوان به شکلی جار بزنن که تازه به دوران رسیده اند. در این بین یه دسته که خیلی هم برای بقیه آشنا نیست کسایی هستن که مدام به این و اون میگن تازه به دوران رسیده و همین نشون میده که خودشون از همه تازه به دوران رسیده ترن. در شناخت این نوع آدما دقت کنیم.

متن در مورد ادم تازه به دوران رسیده

آدمهای تازه به دوران رسیده فقط کسایی نیستن که مال و اموالشون رو به چشم این و اون فرو میکنن، یه سری از آدم های تازه به دوران رسیده هم داریم که چشم شون از رابطه سیر نمیشه. اونا وارد یه رابطه میشن و در کنار اون رابطه چندین رابطه دیگه هم دارن. اینجور آدما انگار یه گشنگی خیلی زیاد رو تحمل کردن و بعد از اون جلوشون یه عالمه غذا گذاشته شده. کاش این آدما وجود نداشتن اما چنین آدمای تازه به دوران رسیده ای تعدادشون روز به روز داره بیشتر و بیشتر میشه و آمارشون از آدمای معمولی هم داره پیشی میگیره.

متن در مورد آدمهای تازه به دوران رسیده

کاش آدمای تازه به دوران رسیدن بفهمن که تموم آرزوهای اونها خاطره های ماست. یعنی اون هر چی که الان تجربه میکنن رو ما تجربه کردیم و هر چی هم که قراره تجربه کنن رو بازم ما تجربه کردیم. نمیدونم این آدما به چیشون مینازن و با کدوم داراییشون خودشون رو اینقدر دست بالا میگیرن اما کاش بدونن که حتی با ارزش ترین دارایی اونها صدقه ای هست که ما به نیازمندا میدیم پس لازم نیست اونقدر خودشون رو برای ما بگیرن و اونقدر خودشونو دست بالا فرض کنن.

به بعضی ها هم باید گفت چقدر دست بالا گرفتن بهت نمیاد. بعضی ها هستن یه کلاس خاصی دارن، اصن انگاری لاکچری اند و خیلی بارشونه، خب اونا اگه خودشون رو دست بالا هم بگیرن اشکالی نداره چون بالاخره ذاتشون اینجوریه اما بعضی ها هستن که تازه به دوران رسیده اند یعنی هیچی نیستن ها، به هیچ کاری هم نمیان و به هیچ دردی هم نمیخورن ها ولی چنان خودشون رو دست بالا فرض میکنن و چنان خودشون رو با اهمیت میدونن که سرت شاخ در میاره. کاش یکی پیدا بشه به این آدما حقیقت رو بگه و حقیقت هعم چیزی نیست جز اینکه اونا صفر و حتی زیر صفر هستند.

متن برای تازه به دوران رسیده ها

یه آدمی که خیلی چیزا رو تجربه کرده، یک آدمی که خیلی چیزا توی زندگیش داره و یک آدمی که به خیلی از هدفهای زندگیش جامه عمل پوشونده، دیگه چشم و دلش سیره، دیگه مثل گشنه ها رفتار نمیکنه و کاملا این رو میتونی در رفتارش ببینی. اما آدمای تازه به دوران رسیده اینجوری نیستن، خیلی سعی میکنن خودشون رو اینجوری نشون بدن ها ولی در نهایت تازه به دوران رسیده بودنشون رو قشنگ میتونی در تک تک رفتارهاشون ببینی. اونا وقتی یه چیزی رو دارن یا به یه چیزی قراره برسن اونقدر اونو تو چشم این و اون فرو میکنن که قشنگ متوجه میشی از این تازه به دوران رسیده های اصیل هستند.

وقتی به جایی رسیدی خودتو گم نکن

آدمای تازه به دوران رسیده لطفا وارد پیج من نشن، اصلا نه تنها وارد پیچم نشن بلکه به هزار کیلومتری زندگیم هم نزدیک نشن. اصلا انگاری نسبت به آدمهای تازه به دوران رسیده یک آلرژی خاص دارم، انگاری که اصلا نمیتونم تحمل شون کنم و باید حتما ازم دور بشن که بتونم دوباره به آرامش برسم. نمیدونم خدا چی تو دل من انداخته که اینقدر از اینجور آدما بدم میاد و ازشون متنفرم. دوستان تازه به دوران رسیده عزیز، خودتون میدونید کی هستین، یا خودتون رو درست کنید یا بذارید برید وگرنه باید منتظر بدترین برخوردها از سمت من باشید.

متن راجب تازه به دوران رسیده ها

در ادامه متن هایی در مورد انواع آدم های تازه به دوران رسیده و به قول معروف عقده ای آوردیم. حتی متن هایی از زبون اول شخص هم تهیه کردیم که با اون میتونید به بعضی از‌ آدمای دورتون کنایه بزنید. اگه میخواین این متن ها رو بخونید، در ادامه همراه ما باشید.

جملات زیبا درمورد آدم های تازه به دوران رسیده

جملات درباره آدمهای تازه به دوران رسیده

یه نوع آدمیزاد هم داریم که اسمش تازه به دوران رسیدست. این گونه از آدمیزادها دچار توهم خود بزرگ بینی هستن و فکر میکنن فقط اونا چیزای جدید امتحان میکنن و فقط اونان که خیلی کارای خفن ازشون بر میان. این گونه ها بیشتر عمرشون رو در حسرت چیزایی که الان دارن تجربه میکنن گذروندن و به همین خاطر الان که دارنشون فکر میکنن مردمم مثل خودشون حسرت میخوردن. مراقب باشید! چون این گونه در صورت مراودت با شما، شما رو هم مثل خودش خواهد کرد.

***************************

کسی نیست به این آدمای تازه به دوران رسیده بگه عزیزم دلم تجربه های لاکچری الان شما خاطرات تاریخ مصرف گذشته منه.

***************************

بعضیا هم دنیاشون اینقدر کوچکه تا به محض اینکه به چیزی میرسن خودشونو گم کرده و بیشتر از اونی که هستن میبینن. دوست عزیزم تو هنوز برای ما همون آدم با دنیای کوچیکی. اینقدر خودت رو بالا بالا نگیر.

***************************

بالا پریدن خوبه اما برای یه عقاب نه گنجشک. تو که وسعت تواناییت از گنجشک هم پایین تره لطفا اونقدر طاقچه بالا نذار.

عکس نوشته آدم تازه به دوران رسیده + متن

اون دورانی که تو تازه واردش شدی رو ما کامل پشت سر گذاشتیم. پس حالا که تازه به دوران رسیده ای اونم توی دورانی که جزو خاطرات ماست دیگه واسه ما اونقدر خودتو نگیر.

***************************

از تمامی دوستان و آشنایان گرامی تقاضا میشود اگر جنبه چیزی رو ندارین و بهتون داده شده، سعی کنید جنبه اش رو به دست بیارید وگرنه بهتون لقب تازه به دوران رسیده رو میدن. قابل توجه بعضی از دوستان.

***************************

عزیزی که مثل تازه به دوران رسیده ها رفتار میکنی، من حاضرم هر چیز جدیدی رو امتحان کنم به جز همین تازه به دوران رسیدگی تو رو. چون به جز ضعف و بدبختی چیزی از خودم به نمایش نمیذارم.

***************************

لطفا وقتی آدم حسابتون میکنیم و دور و برمون میپلکید مثل آدمای تازه به دوران رسیده نباشید. درسته که توی عمرتون تجربه هایی مثل زمانی که با ما بودید رو نداشتید ولی کسایی که با ما رفت و آمد دارن اون چیزا جزو بدیهی ترین تجربیات زندگیشونه. حداقل آبروی ما رو جلوی اونا حفظ کنید.

***************************

تازه به دوران رسیده فقط در مورد پول و شغل و اینجور چیزا نیست. خدا نکنه بعضی از آدما یک کتاب بخونن یا یه فیلم روانشناسی ببینن جوری رفتار میکنن که انگار اونا بیل گیتسن و ما گدای کف خیابون. کسی نیست بهشون بگه عزیزم بشین دوغتو بنوش گرم نشه.

عکس پروفایل درباره آدمهای تازه به دوران رسیده

بیداری واسه یه معتاد رویاست. همه آدما الان بیدارن و دارن زندگیشون رو میکنن اما یه معتاد خوابه و آرزو داره یه روز مثل بقیه بیدار باشه. تو الان وضعیتت مثل همون معتاده. میفهمی که چی میگم؟ تازه به بدیهی ترین چیزهایی که تو زندگی آدمای دیگه هست رسیدی. پس اینقدر ندید پدید بازی در نیار.

***************************

یه مدل تازه به دوران رسیده هم داریم که تو عاقل گرفتن و باهوش دونستن خودش میشه تازه به دوران رسیدگیشو دید. این دسته از آدما ادعا و منم منم شون کل شهر رو برمیداره و هر کی ندونه فکر میکنه اینا مغز متفکر شهرشونن. اما این فقط یه نمایش تو خالیه که خودشونم باورش کردن. دوست عزیزم تازه به دوران رسیده نباش. اولین شرط عاقلی و باهوشی فروتنی و افتاده بودنه که تو بویی ازش نبردی!

***************************

عزیز دلم اینقدر تازه به دوران رسیده نباش. تو همین قدر که تلاش کردی به اینجا رسیدی چند برابرش تلاش کنی تازه به موقعیتی که من در اون هستم میرسی. پس کمی افتاده و فروتن باش.

***************************

از بین آدما تنها کسایی که مثل سم هستن آدمای تازه به دوران رسیده اند. اینجور آدما چون تازه به یه چیزی دست پیدا کردن و بهش عادت ندارن زمان میبره تا مثل بقیه معمولی رفتار کنن. تا اون زمان نه با اینا دوست شید نه اطرافشون برید وگرنه چوب تازه به دوران رسیدگیشون رو میخورین.

عکس نوشته آدمهای تازه به دوران رسیده

آدمای تازه به دوران رسیده برای اینکه اظهار وجود کنن و بگن که ما هم هستیم، لطفا ما رو ببینید هر کاری میکنن. بهترین کار برای اینا بی محلیه. اتفاقا بخوای باهاشون کل کل کنی تا صبح حرف دارن که بزنن. تنها چیزی که باعث میشه یه جواب دندون شکن بهشون بدی اینه که اصلا جوابی بهشون ندی. بذار خوب قمپز در کنن، آخر سر خودشون خسته میشن و یه جا میشینن.

***************************

یه سوالی ذهنمو درگیر کرده. عزیز دلی که هر چی داری به خاطر داشته های ددیه یا عزیزی که تمام زیباییت از مامان و بابات نیست بلکه از دکتر خوبیه که پیشش عمل کردی، این همه اعتماد به نفس رو از کجا میاری؟ در جریانی که این اعتماد به نفس فقط تازه به دوران رسیدگیتو جار میزنه؟

***************************

کسی که با یه چیزی از بچگی بزرگ شده، اون چیز اینقدر براش بدیهیه که هیچوقت به چشمش نمیاد. میتونی توی زندگیت به بدیهیاتت نگاه کنی تا متوجه بشی که همون بدیهیات ‌آرزوی خیلیاست. همین چیزایی که جزو بدیهیاتت هست رو به کسی بدی که اونا رو نداره کلی خوشحال میشه و ذوق میکنه. حالا این چیزایی هم که تو بهشون رسیدی و کلی ذوق کردی رو قبلاً خیلی ها به دست آوردن. تازه به دوران رسیده نباش. اون اگه بدیهیات زندگی تو بود اینقدر سعی نمیکردی تو چش این و اون جاش کنی.

***************************

ظرفیت خیلی چیز خوبیه و کاش خدا اونو به همه میداد. بعضی از آدمای کم ظرفیت و بی ظرفیت تا به کمی دارایی دست پیدا میکنن خودشون که هیچ بابا و مامانشون رو هم فراموش میکنن. تازه به دوران رسیده نباشیم.

متن و عکس راجب آدمهای تازه به دوران رسیده

بیان به حق این شب های عزیز یه دعا کنیم. خدایا قبل از اینکه چیزی به آدمات بدی اول از همه جنبه اش رو بده. تو که جای ما نیستی باور کن وقتی چیزی به دست میارن که جنبه اش رو ندارن ما رو باهاش شهید میکنن. خدایا بسه دیگه، خدایا کم آوردیم.

***************************

دوست عزیزی که به خاطر یه خرید گرون قیمت ادعات کل شهر رو برداشته، دوست گرامی که یه کتاب خوندی و فکر کردی فیلسوفی، آقا پسر و دختر خانومی که با یه آدم خوشتیپ و پولدار رل زدی و میخوای به همه نشونش بدی تا پز بدی و دوست گرامی که همش سعی داری از بقیه آتو بگیری تا بهشون انگ تازه به دوران رسیدگی بزنی، همه شما در دسته تازه به دوران رسیده ها قرار میگیرید. خواستم فقط در جریان باشید. بنده هم آتو نگرفتم، فقط یادآوری بهتون یه موضوع مهم رو یادآوری کردم. همین!

***************************

مراقب باشید به آدمای تازه به دوران رسیده بهایی ندید. اونا از شما به عنوان ابزاری استفاده میکنن تا خودشونو به همه شهر و عالم نشون بدن و جار بزنن. از همچین آدمایی دوری کنید.

***************************

لطفا آدمای تازه به دوران رسیدی و دهاتی از پیچ من برن بیرون. مرسی اَه.

عکس نوشته برای آدمهای تازه به دوران رسیده

من یک وسیله گرون قیمت خریدم و حس کردم خوبه که توی صفحه اجتماعیم عکسش رو به اشتراک بذارم، من با شخص خاصی وارد رابطه شدم و دوست داشتم که بقیه از این رابطه من با خبر بشن، من ویدیویی از اسکناس هام داشتم که حس خوبی بهم میداد و دوست داشتم که اونو با بقیه به اشتراک بذارم، من تازه به دوران رسیده نیستم! من فقط حسم رو با بقیه به اشتراک گذاشتم. تویی که منتظری تا کسی کاری بالاتر از درک و فهمت انجام بده تا بهش انگ تازه به دوران رسیدگی بزنی، خودت یک تازه به دوران رسیده ای وبدی ماجرا اینجاست که از این موضوع بی خبری. خواستم در جریان باشی، همین!

***************************

یادمون باشه تا وقتی دیگران با کاراشون به زندگیمون ضرری نرسوندن یا آسیبی وارد نکردن حق نداریم ازشون انتقاد کنیم یا حتی حرفشونو پیش بکشیم. هر کسی دوست داره اونطوری که میخواد زندگی کنه. حالا در این بین کسی هم با به نمایش گذاشتن دارایی هاش زندگی میکنه. تو و من هیچکدوم حق نداریم اونو صرفاً جهت اینکه ما از این کار خوشمون نمیاد تازه به دوران رسیده بخونیم. حال نکردن ما با کار اون مبنی بر غلط بودن کارش نیست.

***************************

بیایم مسائل رو خیلی بزرگ جلوه ندیم. سعی کنیم کنار هم خوش باشیم و معنی واقعی زندگی رو درک کنیم. حالا اینکه یه نفر توی یک رفتار زیادی افراط داره یا هر چیز دیگه به خودش مربوطه. نه جای ما رو گرفته و نه حق ما رو خورده. پس چرا اینقدر بهمون فشار میاد؟ چرا بهش میگیم آدم تازه به دوران رسیده؟ سعی کنیم ما هم مثل اون از زندگیمون لذت ببریم.

عکس پروفایل انسان های تازه به دوران رسیده

دوست عزیزی که بقیه رو به خاطر افراط کردن تو یه کاری تازه به دوران رسیده خطاب میکنی، اون فرد اینقدر جراتش رو داشته که تا وقتی حس خوبی از اون کار میگیره اونو انجام بده. شاید از نظر تو افراطی عمل کرده یا هر چیزی اما نظر تو اصلا مهم نیست. بعضی از همینایی که تازه به دوران رسیده میخونیشون آدمای با عزت نفسی هستن که براشون نظر آدمایی مثل تو اصلا اهمیت نداره. اونا تا وقتی از یه کاری حس خوبی میگیرن ادامه اش میدن و میذارن تو هر چی که دل تنگ میخواد در موردشون بگی.

***************************

یه تلنگری هم بزنیم به اونایی که سرشون تو زندگی بقیست تا یه آتو بگیرن و انگ تازه به دوران رسیدگی به اونا بزنن. دوست گرامی اون حداقل به همون چیزی که نشون میده رسیده، این یعنی اون چیز قبلا براش یه هدف بوده و اون فرد به هدفش دست پیدا کرده. ولی تویی که مدام دنبال اینی که به این و اون بگی تازه به دوران رسیده، خودت تا حالا چه دستاوردهایی داشتی؟

***************************

چیزی وجود داره به نام احترام که کاش بعضی از ما اونو یاد داشتیم تا باهاش به هر کی که خلاف طرز فکر ما رفتار کرد احترام بذاریم نه اینکه اونو تازه به دوران رسیده یا هر چیزی شبیه به این بخونیم.

***************************

بذار بگن تازه به دوران رسیده ای، بذار بگن عقده ای هستی، بذار بگن ندید پدیدی. مگه تو برای مردم زندگی میکنی؟ بذار تا در موردت حرف بزنن. تو کاری که دوست داری رو انجام بده. بذار اونقدر بگن تا خسته شن. مهم اینه تو لذت میبری، تو کاری که دوست داری رو انجام میدی. اونایی که حرف میزنن آدمای بیچاره ای هستن که خودشون از انجام دادن کارایی که دوست دارن سر باز میزنن یا توانایی انجام دادنشون رو ندارن و چون میبینن تو به راحتی داری اون کارا رو میکنی، اسمت رو میذارن تازه به دوران رسیده.

متن با عکس نوشته آدم تازه به دوران رسیده

اگه دوست نداری اسمت رو تازه به دوران رسیده بذارن پس همیشه برای رفتارهات یه اندازه، ملاک و معیار قرار بده. اینجوری هیچوقت افراطی عمل نمیکنی و هیچوقت هم پشت سرت حرفی نخواهد بود. ما آدما اگه یاد بگیریم تو هر کاری از خودمون به اندازه عکس العمل نشون بدیم، زندگیمون بهشت میشد.

***************************

خسته ام از این مردم، از این شهر. همه یکدیگر را به جرم تازه به دوران رسیدگی متهم میکنند. مگر زندگی چقدر ادامه دارد؟ مگر عمر ما تا کی کفاف این حرف ها را می دهد؟ کاش جایی بود دور از تمام این مردم، دور از چهارچوب های پوسیده ذهنی شان تا آدمها همانی بودند که هستند، خودشان! زندگی میان آنها لذتی متفاوت داشت.

***************************

ترجیح میدم با یه آدم تازه به دوران رسیده دوست بشم تا کسی که اینقدر ذهنش محدوده که تا فردی رو میبینه که کمی دور از ذهن اون رفتار میکنه اسمش رو بذاره تازه به دوران رسیده.

***************************

خطاب به کسایی که منو آدم تازه به دوران رسیده میخونن: دوست دارم!

عکس نوشته سنگین درباره آدم های تازه به دوران رسیده

خدمت تمام دوستان عزیزی که منو تازه به دوران رسیده خطاب کردن باید بگم که عزیزم لازم نیست با گفتن این حرف بهمون آرزوی خودت رو جار بزنی. آرزوی تو بودن جای ماست که همون چیزی که ما باهاش حال میکنیم و تو اسمش رو گذاشتی تازه به دوران رسیدگی، یک بار تجربه کنی. حالا که نمیتونی لطفا رو مردم و دارایی هاشون اسم نذار. مرسی.

***************************

عزیزی که منو تازه به دوران رسیده میدونی، بله من یک تازه به دوران رسیده ام! هر کاری که بخوام میکنم و هر لذتی که بخوام از زندگیم میبرم. تو همچنان به این حرف هات ادامه بده و من هم عین تازه به دوران رسیده ها عمل میکنم. بیا اینو همینطور ادامه بدیم تا نتیجه زندگیمون مشخص کنه کدوم مون کار درست رو انجام میدادیم.


سایر مطالب پیشنهادی :

مجموعه متن کنایه دار و سنگین به دوست

جملات زیبا در مورد اصالت خانوادگی

متن زیبا در مورد اصالت و ریشه

متن درباره مسخره شدن


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...