جملات انگیزشی ورزشی بانوان

ورزش بانوان پر از استعدادهای درخشان و ماندگاری است که کافیست به آن ها بها داده شود تا با بهره گیری از هوش و ذکاوت خود و حتی در پاره ای از مواقع با استفاده از زور و بازوی خویش علی رغم تمامی محدودیت ها و حجاب اسلامی می توانند استعدادهای خود را شکوفا سازند و به همگان ثابت کنند که آن ها نیز توانایی های زیادی دارند.

*******************************

تو به عنوان یک بانو می توانی به همه ثابت کنی که بانو بودن محرومیت نیست. در دل تو توانایی هایی است که حتی هیچ مردی هم نمی تواند به پای تو برسد. زن ضعیفه نیست. این را به همه در میدان ها و مسابقات مختلف خود ثابت کن تا با دید بهتری به ورزش بانوان نگریسته شود.

*******************************

هر زنی توانایی هایی دارد که می تواند با دقت نظر و ظرافت های زنانه خویش آن ها را شکوفا سازد. تو نیز استعدادهایی داری که با نیروی خلاقانه خویش می توانی آن ها را در ملأ عام شکوفا سازی. همین الان از جای خود برخیز و برای موفقیت در میدان های نبرد آمادگی بدنی خود را به رخ همگان بکش.

*******************************

آنقدر که به ورزش آقایان توجه می شود؛ شاید به ورزش بانوان توجهی ورزیده نشود. ولی تو می توانی تمام انرژی خود را در هر مسابقه ای به کار ببندی تا به وزارت ورزش هم بفهمانی که نگاه این وزارت با تمامی کادر آن به ورزش بانوان چقدر تمسخر آمیز بوده است. ورزش بانوان هیچ چیزی کمتر از آقایان ندارد. تو می توانی این نگاه را برای همیشه تغییر بدهی.

*******************************

هر انسانی حتی می تواند بیشتر از استعدادهایی که دارد؛ خود را به دیگران نمایان سازد. کافیست که به خود آید و در خود توانایی هایی را ببیند که منتظر یک جرقه ای هستند تا به صدا درآیند. هم اینک جرقه شکوفا شدن استعدادهایت را بزن تا با همین یک تلنگر جهان در برابر دیدگان تو کوچک و کوچک تر گردد.

*******************************

اگر ورزش آقایان آقای گل دارد؛ ورزش بانوان هم خانم گل دارد. پس برای خانم گل شدن در رقابت های مختلف باید همت نمود و با سعی و تلاش روزافزون خود به چنین جایگاهی دست یافت.

*******************************

مهم نیست که تو هنوز به موفقیت های زیادی دست نیافته ای؛ مهم این است که تو استارت قهرمانی را در ذهن و اندیشه خود به وجود آورده ای و در راستای آن تلاش و کوشش می کنی. پس هیچ گاه جا نزن و همیشه گام هایت را استوار به سمت جلو بردار تا بتوانی به موفقیت های زیاد و چشمگیری در دوران ورزشی زندگیت دست یابی.

*******************************

همیشه به یاد داشته باش که تو یک زن مسلمان هستی که نه جنسیت و نه حجاب و نه هیچ چیز دیگری نمی تواند مانع پیشرفت و ترقی تو شود. پس به هیچ چیزی جزء موفقیت و پیروزی در هر مسابقه ای فکر نکن. چرا که تو با حجاب کامل هم بدون اعمال محدودیت می توانی رقبای خود را از سر راه برداری و رفته رفته به سکوهای قهرمانی خیره شوی.

*******************************

تو فقط یک زن نیستی که می خواهی در مسابقات مختلف ورزشی برای خود و تیمت افتخار آفرینی کنی؛ بلکه تو به عنوان نماینده قشر بانوان هستی که می خواهی با ورود خود به هر سالنی شور و نشاطی بی نظیر را در آن طنین انداز کنی و ثابت کنی که ورزش بانوان چیزی کمتر از آقایان ندارد. پس بار این مسئولیت بزرگ بر دوش توست و تو قطعا توانایی تحمل این بار گران سنگ را داری.

بانوان همیشه ثابت کرده اند که در هر صحنه ای حضور دارند حتی اگر حضور فیزیکی آن ها هم در صحنه ای نمایان نشده باشد؛ به طور محسوس حضور آن ها پشت پرده ها کاملا نمایان است. ورزش بانوان نیز پا به پای مردان در حرکت است و تو می توانی یک تنه پرچم ورزش بانوان را در اوج قله های موفقیت بالا و بالاتر ببری.

*******************************

ما یک تیم ورزشی بانوان هستیم که می خواهیم به دنیا بفهمانیم که توانایی های ما کم نیست. تیم ما بخشی از قشر بانوان به شمار می آیند که گرد هم جمع شده ایم تا شعار سر دهیم که مردانگی به ریش و سیبیل نیست. شما اگر بتوانید شعار خویش را به عمل بنشانید؛ مرد هستید. پس برای مردانگی و پشت سر نهادن هر مشکل و محرومیتی همین الان از جای خود برخیز و همه قهرمانی ها را به چنگ آویز.

*******************************

می گویند پشت هر مرد موفقی یک زن هست. حالا شما با رشادت های خود در میدان های ورزشی ثابت کنید که یک زن هم می تواند در مسابقات مختلف ورزشی به موفقیت های زیادی برسد بی آنکه حضور یک مرد در پشت سر آن حس گردد. زن ها بی همتایند و می توانند یک تنه همه موفقیت ها را در چنگال خود درآورند.

*******************************

هر موقع در خود این همت و اراده را به وجود آوردی که با وجود زن بودنت باز هم می توانی به پیروزی و موفقیت های پی در پی دست یابی؛ آن زن ورزشکاری را به یاد آور که با وجود خانه داری و بچه داری و تمامی محرومیت های جنسیتی و حجاب خود باز هم یک قهرمان است و باز هم دست همه رقباء را از پشت بسته است. پس تو هم می توانی همه مدال های خوش رنگ را از آن خود کنی.

*******************************

زن ها همیشه ثابت کرده اند که هیچ گاه در برابر قشر مخالف کم نمی آورند. تو نیز یک زن هستی که هرگز نمی خواهی در برابر مردان کم بیاوری. پس تمرین های خود را حتی در بدترین و سخت ترین شرایط ممکن هم تو می توانی با انجام تمرین های دقیق و منسجم خود پا به پای مردان قد علم کنی و برای پیروزی در مسابقات مختلف خود را آماده و مهیا سازی.

*******************************

به یاد دارم روزی را که معلم دبیرستانم علناً به من می گفت که تو هیچ چیزی نمی شوی. شاید در درس و مدرسه به جایگاهی نرسیدم. ولی استعدادهای خود را در ورزش بانوان امروز شکوفا ساخته ام و مطمئنم که معلم دبیرستانم هم این موفقیت ها را با چشم خود دیده است. در زندگی هیچ گاه نباید ناامید و مأیوس شد. فقط باید استعدادها و توانایی های خود را در یک حیطه خاصی بیابی و در راستای آن تلاش کنی.

*******************************

این که من کِی موفق می شوم و نامی برای خود دست و پا می کنم؛ واقعا مشخص نیست ولی یقیناً این را می دانم که روزی خواهد آمد که همه در برابر من زانو خواهند زد و بر من و مدال های افتخار آمیزم غبطه خواهند خورد.

*******************************

سال ها رنج و تلاش و عرق ریختن ب تمامی محدودیت ها و فشارهای مختلف بایستی سرانجامی داشته باشد. اگر هر چقدر می دوی ولی به جایی نمی رسی و احساس می کنی که داری درجا می زنی؛ نباید ناامید شوی و تمامی رشته ها را پنبه کنی؛ بلکه باید این نکته را آویزه گوشت کنی که تمامی آن دویدن های دیروز روزی زمینه ساز موفقیت های فردایت خواهند شد. پس تلاشت را بیشتر کن.

*******************************

یک ورزشکار برای آن که بتواند پله های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر نهد؛ بایستی حتما تمرین های طاقت فرسایی را به جان بخرد و رنج و درد روزهای سخت پیش از مسابقه را تا لحظه آخر تحمل کند تا سرانجام بتواند خود را در روز مسابقه در اوج آمادگی به رخ بقیه رقبای خویش بکشاند.

*******************************

شکست، پل پیروزی است. اگر در سال های اولیه زندگی ورزشکاری خود در مسابقات مختلف ورزشی بانوان شکست را پذیرا شده ای؛ باید از شکست های خود درس بگیری و آن ها را پلی برای پیروزی های آتی خود در نظر بگیری. پس با یکی دو شکست ابتدایی هیچ گاه دست از تلاش برندار و با یکی دو پیروزی هیچ گاه مغرور نشو تا بتوانی به قهرمانی دست یابی.

*******************************

نمی دانم روی چه حسابی است که به زن ها به عنوان یک قهرمان پرورش اندام یا یک ورزشکار حرفه ای نگاه نمی کند و همیشه مردان را قوی تر از زن ها فرض می کنند ولی می دانم که در اندرون من نیروی وجود دارد که حتی در مردان هم وجود ندارد. کافیست که اراده کنم و اعتماد به نفس خود را ارتقاء بخشم. آن موقع است که هیچ رقیبی بر سر راه من سبز نخواهد شد.

*******************************

بانوی ایرانی چیزی فراتر از یک بانوست که می تواند توانایی های خارق العاده خود را به عنوان یک شیر زن ایرانی به رخ جهانیان بکشاند. تو یک شیر زن بختیاری هستی که با رنج و عذاب و زندگی پر از فشار و درد بزرگ شده ای؛ پس سوار بر مرکب خویش شو و در مسابقات ورزشی بین المللی بانوان به تمامی زن های دنیا ثابت کن که شیر زن بختیاری به چه کسی می گویند؟

*******************************

در همان بچگی پدرم به من یاد داد که حق گرفتنی است نه دادنی. پس برای به دست آوردن حق و حقوق خویش باید آن ها را در چنگال شیر هم که شده به دست آوری. هر چند که تو یک زن هستی با تمامی محدودیت های خود، ولی به یاد داشته باش که حق تو پیروزی است و برای گرفتن حق و حقوق خود باید خودت شخصا به تمرین روی آوری تا در نهایت با به چنگال درآوردن مدال های رنگارنگ حق و حقوق خود را بازستانی.

*******************************

بی گمان خوش رنگ ترین مدال، رنگ طلایی و برجسته آن است که برای دست یابی به آن باید خون دل بخوری و رنج و زحمت زیادی را تحمل کنی تا بتوانی مدال طلافام را بر گردن آویزی. پس با یک مصدومیت و جراحت کوچک خودت را نباز. بلند شو و باری دیگر به تلاش خود ادامه بده.

*******************************

زن ها دلیر مردانی هستند که فقط برای موفقیت در هر کاری باید اراده کنند. تنها با یک اراده و پشتکار می توانند هر مانعی را از سر راه خود بردارند. پس به زن بودن خودت افتخار کن و برای از میان برداشتن تمامی موانع و محدودیت ها ثابت قدم باش.

*******************************

همه قهرمان های مختلف ورزشی سال های نخست بازیگری خود بارها و بارها زمین خورده اند.  ورزشکارانی که امروز تمامی سکوهای قهرمانی را برای خود به تسخیر درآورده اند؛ همان کسانی بوده اند که با هر بار زمین خوردن باری دیگر ایستاده اند.

*******************************

این تفکر دیگران است که می گویند  یک زن هیچ گاه نمی تواند سکوهای قهرمانی را یکی پس از دیگری درو کند. تو با افتخار آفرینی های خود و با شکوفا شدن استعدادها و توانایی هایی که در اندرونت هویدا گشته اند؛ می توانی دیدگاه و تصور همه آن ها را تغییر دهی. برای تغییر دیدگاه آنان همین امروز هم می توانی استارت کار را بزنی.

*******************************

ای بانوی ایرانی ورزیده شدن و داشتن هیکل و اندامی زیبا شایسته توست. همیشه در راستای به تحقق نشستن خواسته هایت تلاش کن تا فردا روزی به تمامی خواسته ها و آرزوهایت دست یابی و از آن ها لذت ببری.

*******************************

 یک اصل روانشناسی می گوید: شما اگر به هر چیز مثبتی فکر کنید؛ برای شما محقق خواهد شد و درست برعکس اگر به هر چیز منفی فکر کنید و برای خود آیه یأس بخوانید؛ آن هم خیلی زود گریبان شما را می گیرد. پس بهتر است ذهن خود را به امور مثبت و سرشار از موفقیت عادت بدهی تا موفقیت و پیروزی خودش به سراغ تو آید. این درست همان قانون جذب در روانشناسی است.

*******************************

همیشه در زمان کودکی تا به حال سودای قهرمانی و شکست ناپذیری را در سر داشته ام. الان هم به عنوان یک ورزشکار قشر بانوان نباید به هیچ چیزی جزء پیروزی در هر مسابقه ای فکر کنم. این که حریف من چقدر مدال دارد؛ مهم نیست. مهم این است که من می خواهم همه را دقیقا همه ورزشکارها را از میان بردارم تا راه قهرمانی برای من میسر گردد.

*******************************

بانوی ایرانی همیشه به همگان ثابت کرده است که توانایی های بسیار زیادی دارد. کافیست که اراده و همت خود را در راستای محقق گرداندن اهداف بلند بالای خود به کار گیرد. آن جاست که تمامی آرزوهای دیروزش را می تواند تبدیل به خاطرات فردایش کند و آن ها را برای دخترش نیز آموزش دهد.

*******************************

همیشه در گوش خود زمزمه کن که «من می توانم» همین جمله کوتاه به تو نیرو و امیدی می بخشد که تو را در هر میدان مسابقه ای یاری می رساند و پرچم تیم ورزشی بانوان را در مسابقات مختلف همیشه در فراز پرچم ها قرار می دهد. آری تو می توانی. پشتکار خود را به کار گیر و گام هایت را استوار ساز.

*******************************

همیشه زور و بازو کارساز نیست. گاهی اوقات برای پیروزی در هر نبردی باید فکر و هوش خود را به کار گیری. تو نیز ورزشکار باهوشی هستی که می توانی با بهره گیری از هوش و ذکاوت خویش همه رقبای سرسخت را از میان برداری.


دیگر مطالب پیشنهادی :

جملات انگیزشی ورزشی بدنسازی + عکس نوشته

جملات انگیزشی ورزشی فوتبال

بهترین متن های انگلیسی انگیزشی با ترجمه فارسی


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...