جملات عاشقانه کوتاه درباره خدا

خدا منبع عشق است و اگر خودت را به آن متصل کنی، سرشار از عشق می شوی. کافیست وجود خدا را در زندگیت حس کنی و اطمینان پیدا کنی که خدا به تو نگاه می کند و همیشه به تو لبخند می زند تا آن موقع بتوانی از عشقش در زندگی ات بهره ببری و خودت را به درجات بالایی برسانی.

در این مطلب سعی داریم که متن ها و جملات زیبایی را در رابطه با خداوند با شما به اشتراک بگذاریم. در این متن ها می توانید عشق به خدا را حس کنید. پس اگر قصدتان به اشتراک گذاشتن متن عاشقانه در رابطه با خدا است، روی این متن ها می توانید حساب باز کنید.

متن عاشقانه برای خدا ، متن عاشقی با خدا

خدایا، توی همه دردام کنارم بودی، توی تموم غصه هام پشتم بودی و توی تموم اتفاقای زندگیم نذاشتی که دستت از دستام رها بشه. تو میتونستی این بنده ضعیفت رو رها کنی، ولش کنی و برای همیشه فراموشش کنی اما این کار رو نکردی. من میدونم این کار رو نکردی چون درست همون وقتی که ناراحت بودم یه اتفاقی وارد زندگیم کردی و خوشحالم کردی. خدایا، الانم ایمان دارم هر اتفاقی در آینده بیفته بازم دستای تو توی دستامه و بابت این بی نهایت ازت ممنونم. خدایا بارها سپاسگزاریت رو به جا میارم و بارها میگم که عاشقانه دوستت دارم.

جملات عاشقانه خدا به بنده اش

خدای مهربونم، بزرگترین جایی که توی قلب من وجود داره متعلق به توئه، تویی که از همه بیشتر دوستم داری و این دوست داشتنت بدون هیچ دوز و کلکیه. خدایا، وقتی که میگم تو عاشقمی اینو از ته دلم باور میکنم و میتونم به عشق تو ایمان بیارم. این در صورتیه که به هیچ وجه به هیچ عشقی روی این زمین باور ندارم چون این آدما خوب بلدن با دوز و کلک و قصه عاشقی گولت بزنن. خدایا، حالا که اینجوریه من هم بزرگترین بخش قلبم رو به تو میدم و تو رو تا همیشه در اونجا نگه میدارم.

****************

خدا جونم، فقط میخواستم بگم که خیلی دوستت دارم و خیلی ممنونم که هیچوقت رها نکردی و هیچوقت بهم پشت نکردی. من بنده خطاکاری بودم، بارها پام لغزید و بارها از مسیر تو خارج شدم اما با این حال تو به من پشت نکردی و حتی بیشتر هوام رو داشتی. با هر نوشته ای که به زندگیم میاد و با هر اتفاقی که برام میفته من به این موضوع ایمان و باور بیشتری میارم. خدایا، واقعا شکرت که همه جا حواست به منه و هیچوقت منو فراموش نمیکنی، این به من احساس خیلی خوبی میده که بابتش هیچوقت در زندگی احساس تنهایی نمیکنم.

متن زیبا کوتاه درباره خدا ، جمله عاشقانه برای خدا

خدایا، خیلی ها از تنهای شون مینالن، خیلی ها میگن که کسی رو ندارن و خیلی ها از اینکه کسی دور و ورشون نیست گله مند هستند اما من اینجوری نیستم چون مطمئنم که حتی اگه همه برن و همه از زندگیم پر بکشن، تو هستی که همیشه در کنارمی و تو هستی که همیشه با تو تنهایی هام رو پر کنم. تو برای من کافی هستی و من به غیر از تو به هیچ کس دیگه ای نیاز ندارم .اکفیه وقتی احساس تنهایی کردم فقط به قلبم رجوع کنم و با تو در اونجا حرف بزنم اون موقع هست که این احساس به طور کل از بین میره و وجود من غرق در احساس خوب میشه.

****************

خدایا، اگه تو پشت من نبودی شاید خیلی زودتر از اینها کم اورده بودم، شاید خیلی زودتر از اینها شکست خورده بودم و شاید خیلی زودتر از اینها در برابر مشکلات سر تعظیم فرود آورده بودم، تو بودی که با نشونه هایی که به زندگیم وارد کردی بهم فهموندی که کم نیارم و ادامه بدم و ادامه هم دادم و الان دارم نتیجه اش رو میبینم. خدایا، مرسی از اینکه حتی وقتی خودم از خودم ناامید شدم تو از من ناامید نشدی و حواست به من بود. خدای من، خیلی خیلی دوستت دارم و عاشقت هستم.

متن های کوتاه عاشقانه درمورد خدا

متن های زیبای عاشقانه درباره خدا ، بیودرموردخدا

خدای من، خدای مهربانم؛ اگر اکنون در زندگیم به جایگاه و مقامی رسیده ام و اگر توانسته ام که در زندگی خود برای خوشبختی ام گامی بردارم، فقط و فقط به خاطر لطف و مرحمتی بوده که تو به من داشته ای! به خاطر تمام این ها از تو سپاسگزارم؛ به خاطر همه ی این ها تو را عاشقانه می ستایمت.

****************

به راستی کافران چگونه می توانند علیه تو باشند؟ مگر نعمت های تو را نمی بینند؟ مگر عشق تو را به خود نمی بینند؟ تو در حق بندگانت لطف و مرحمتی داری که بی مثال است و به مانند آن را تا به حال هیچ کسی ندیده. به راستی چطور می شود که به این لطف کفر ورزید؟ چطور می شود که علیه منبع این لطف و مرحمت شد؟

مرحمتی که تو به من داشته ای، مرا به این جا و مقام رسانیده. من بدون تو هیچ بودم و تو به واسطه قدرت خودت مرا به اوج رساندی. خدایی من؛ هر که به تو تکیه کند، به عرش می رسد و هر که علیه تو شود، جایگاهش فرش و ذلت و خواری خواهد بود. دوستت دارم.

زیباترین متن های عاشقانه درباره خدا

خوشحالم از اینکه تو را در زندگی ام شناختم؛ خوشحالم قبل از اینکه بخواهم هر گونه اقدامی بکنم، تو را در زندگیم شناختم و با تو آشنا شدم. خدایا، اگر تو نبودی قطعا مسیری که من می پیمودم، بیراهه و بی بازگشت بود. اکنون که تو با من هستی، لذت دنیا را می چشم؛ اکنون که تو با من هستی، طعم خوشی ها را می چشم.

****************

خوشبختی با تو معنا پیدا میکند. هر کسی که بگوید در هر چیز دیگری به غیر از تو خوشبختی را پیدا کرده و آن را لمس نموده، دروغ گفته است. مگر می شود خوشبختی را در جایی به جز از منبع آن پیدا کرد؟ خدای من؛ تو منبع خوشبختی هستی و من خوشحالم که خوشبخت ترین از نوع خود هستم! چرا که مشغول درک و شناخت تو ام.

متن عاشقانه برای خدا

زندگی انسان زمانی معنا پیدا می کند که بخواهد برای شناخت خدایش قدمی بردارد. زمانی که در زندگی خدا را شناختی و زمانی که فهمیدی خدایت همیشه همراهت بوده، اما تو آن را نادیده میگرفتی، آن موقع است که خوشبختی به تو رو می کند و آن موقع است که می توانی جهان را به معنای کامل درک کنی.

****************

درک کردن دنیا و لذت های آن در شناخت تو نهفته است. اگر من بخواهم در این دنیا خوشبختی را تجربه کنم، باید و باید تو را بشناسم. شناختن تو به من کمک می کند که به یک لذت بی نظیر دست پیدا کنم، لذتی که دشمنان تو هرگز آن را نمی چشند.

متن احساسی و عاشقانه در مورد خدا

به راستی برای چه با تو جدال دارند؟ مگر عشق تو را به خود نمی بینند؟ مگر لطف و مرحمت تو را در زندگی خود نمی بینند؟ تو آنها را به این جهان آوردی، به آنها نعمت دادی و به آنها جایگاه و منزلت بخشیدی. پس به راستی چگونه می توانند علیه تو باشند، در زمانی که می توانند عاشقانه تو را بپرستند؟

متن کوتاه درباره خدا ، عاشقانه خدا

خدای من، پروردگارم، تو خالق من هستی! مگر می شود که از تو تنفر داشته باشم؟ مگر می شود که به تو پشت کنم؟ تو تنها پشتوانه ام در زندگی بودی و هستی. خدای من، عشق مخلوق به خالقش هرگز از بین نمی رود و فقط به آن افزوده می شود. روز به روز با شناخت بیشتر تو، عاشقانه هایم هم به تو افزایش پیدا می کند.

****************

زمانی توانستم قدرت را درک کنم که به تو متصل شدم. به راستی در جهانی که آفریده ی توست و تو آن را خلق کرده ای، مگر می شود که به شیوه ی دیگری هم قدرتمند شد؟ راز قدرت در این است که خدایت را درک کنی. وقتی که خدا را شناختی و او را درک کردی، مطمئن باش که اگر تمام جهانیان هم علیه تو شوند، تو باز هم می توانی بر آنها پیروز شوی.

متن عاشقانه درباره خدا

می دانی راز خوشبختی من چیست؟ ثروتمند بودن من است؟ ارتباطات بی نظیر من است؟ آرامش من است؟ خیر! راز خوشبختی من این است که خدا را در زندگی درک کرده ام. زمانی که خدا را در زندگیت بشناسی و او را درک کنی، آن موقع می بینی که زندگیت از همه لحاظ و از همه جهات تغییر می کند و بهبود می یابد.

****************

پروردگارا، با من باش که کسی که بی تو است، فانیست و خیلی زود شکست می خورد. خدای من، نگذار که من شکست بخورم، نگذار که من در این دنیایی که پر از نامردیست و در این دنیایی که پر از فریب است، نیرنگ شیطان را بخورم و او در حقم نامردی کند. خدای من، پشتم باش که تو قوی ترین پشتوانه ای.

جمله های کوتاه عاشقانه راجب خدا

آرزویم این است که تو از من راضی باشی، آرزویم این است که تو با من باشی و آرزویم این است که تو همیشه همراه من باشی. هیچ آرزوی دیگری ندارم. در دنیایی که تو آن را خلق کرده ای و در دنیایی که تو آن را آفریده ای، داشتن هر آرزوی دیگری جز این شکست است.

****************

مگر می شود بدون اجازه ی صاحبخانه به چیزی از لوازم خانه دست زد؟ هیچوقت و هرگز! پس چرا بعضی ها به دنبال روزی در این دنیا هستند، بی آنکه اجازه ی دریافت آن را از خدا بگیرند؟ اگر بخواهیم که در این دنیا به چیزی برسیم، باید ابتدا اجازه ی معبود را کسب کنیم و به دنبال رضایت او باشیم.

****************

خدای من، تو این جهان را خلق کردی که من آن را تجربه کنم و انواع نعمت ها را در آن آفریدی که من با استفاده از آنها بتوانم تو را بهتر درک کنم. پروردگارا، به من قدرتی بده که به بهترین شکل بتوانم این کارهایی که بر عهده من است را انجام دهم تا در روزی که در پیشگاهت قرار گرفتم، شرمنده ات نباشم.

متن عاشقانه با خدا

آرزویم این است که بتوانم رضایت پروردگارم را در همه جهات زندگی ام کسب کنم و برای همین هم تمام تلاشم را خواهم کرد. در این راه با قدرت قدم خواهم برداشت و هرگز نخواهم ایستاد. خدایی که من را آفریده، قدرتش بیشتر از هر چیزیست و کسی یا چیزی که بخواهد در این راه مانع من شود، ابتدا باید به قدرت خدا نفوذ کند که این هم ناممکن است.

متن عاشقانه درباره خدا ، متن زیبا کوتاه درباره خدا

خدایا، اگر تو این زندگی را به من نمی بخشیدی و اگر تو مرا در این شرایط خوبی که دارم، قرار نمی دادی، فکر نکنم که می توانستم تو را بشناسم و تو را درک کنم. گرچه که اکنون هم آن چنان درکی از تو ندارم، اما همین مقدار کم باعث شده که خوشبختی را در تمام جهات زندگی تجربه کنم. خدایا برای این از تو متشکرم. تو بودی که مرا در این شرایط بی نظیر قراردادی.

زندگی تلخ است، وقتی که تو در آن نباشی! خدایا، تو از رگ گردن هم به انسان نزدیکتری، اما این انسان است که تو را نمی بیند و این انسان است که حضور تو را درک نمی کند! خدای من، اگر بتوانم تو را ببینم و اگر بتوانم رد پای تو را در اتفاقات زندگی ام شناسایی کنم، آن وقت است که شیرین ترین زندگی را خواهم داشت.

****************

اگر تمام اتفاقات زندگیم را بررسی کنم و اگر به همه ی آنها به خوبی نگاه کنم، می بینم که در تمام آنها حکمت تو نهفته است و در تمامی آنها، ردپای تو وجود دارد. خدایا، چه اتفاقات به ظاهر بد و چه اتفاقات به ظاهر خوب، همگی بنا به حکمت تو در زندگی ام افتادند که به واسطه ی انتخاب های خودم به وجود آمدند و همگی آنها باعث رشد و پیشرفت من شدند.

متن عاشقانه کوتاه درباره خداوند

همیشه فکر می کردم که مادرم مهربان ترین کسی است که می توانم عاشقانه به او تکیه کنم، اما اکنون این را باور ندارم. چیزی فراتر از مادر هم وجود دارد و چیزی بیشتر از او هم هست که بتوان به آن تکیه کرد و آن هم خداست. به خدا که تکیه کنی و خدا را که در زندگیت درک کنی، می فهمی که حتی مهربانی های مادرت هم در پیشگاه مهربانی های او، هیچ است.

****************

چشمانم پر از اشک می شود، زمانی که می بینم که تو با وجود آن همه بدی ای که من کردم، باز هم به من لطف و محبت داری و باز هم مرا از درگاه خودت بیرون نمی کی. خدای من، تو چقدر بخشنده ای؟ تو چقدر مهربانی؟ مگر می شود در حق کسی اینقدر بدی کرد و باز او از آن بدی ها بگذرد و آنها را نادیده بگیرد؟

متن عاشقانه درباره خدا کوتاه

عشق سه حرف است و خدا هم سه حرف. معنای هر دوی این ها هم در هم عجین شده اند. اگر خدا را درک کنی، می توانی عشق را درک کنی و اگر عشق را درک کنی، می توانی خدا را درک کنی.

****************

خدای من، تو خالق منی، تو معبود منی و تو آفریننده ی منی، مگر می شود که از تو روی برگردانم و مگر می شود که دیگر نگاهم را از تو ببرم؟ خدایا اگر این کار را بکنم، شکست من چه در این دنیا و چه در جهان آخرت حتمیست!

جملات عاشقانه برای خدا ، عاشقانه در مورد خدا

زمانی که خدا را بهتر درک می کنم و زمانی که در مسیر شناخت خدا قدمی دیگر بر می دارم، آرزو می کنم که کاش در این دنیا نبودم و در پیشگاه خدایم بودم. به راستی که به کسانی که از این دنیا رفته اند، حسودی ام می شود! چون آنها در منزلگاه ابدی شان و در پیشگاه خداوند هستند. چه چیزی بهتر از این و چه چیزی شیرین تر از این؟

متن عاشقانه در مورد خدا

اگر در زندگی خدا همراهت باشد و اگر خدا تو را ضمانت کند، دیگر هیچ مشکلی نیست که بتواند بر تو پیروز شود و هیچ چالشی نیست که بتواند تو را از پای درآورد. خدا قوی تر از همه ی این هاست و اگر مهر با خدا بودن بر پیشانی تو خورد، بدان که در این دنیا خوشبخت ترین هستی.

****************

بعضی ها خوشبختی را در چیزهای خیلی کوچکی می بینند. اینکه به خواسته های دنیوی شان برسند و اینکه لذت های دنیوی را تجربه کنند را خوشبختی می پندارند. اگر چه که همه ی این ها در نوع خود بسیار هم عالی هستند و اصلا خدا تمام این نعمت ها و لذت ها را آفرید تا آنها تجربه کنیم، اما خوشبختی در این چیزها معنی نمی شود، خوشبختی در شناخت و درک خداست که معنا پیدا می کند.

متن عاشقی در مورد خدا

خدا از سه حرف تشکیل شده، اما اگر بتوانی این سه حرف را درک کنی، انگار که کل دنیا را درک کرده ای. درک کردنش هم کار سختی نیست، فقط کافیست به وجود خویشتن نگاهی بیندازی و با خود بگویی که چرا من در این جهان آفریده شده ام و چرا خدا من را آفرید. اگر بتوانی دلیل خلقت خویش را بیابی و اگر بتوانی وجود خویشتن را درک کنی، آن موقع می توانی خدا را هم بشناسی.

****************

خواستم متنی عاشقانه برای یار بنویسم، اما هر چه کردم، نتوانستم این یار را در زمین بیابم. بزرگ ترین یار و بهترین یاور انسان، خداست. پس اکنون این متن را برای او می نویسم. اگر این یار را درک کردی، دیگر نیاز به هیچ یار دیگری نداری و خدا تو را از عشق خود لبریز می کند.

****************

وقتی که خدا را درک کنی و وقتی که خدا را در زندگیت بفهمی، از عشق او لبریز می شوی و زندگیت پر از اتفاقات خوب می شود. به نظرت چرا زندگی برخی از آدمها اینقدر خوب و لذت بخش است؟ دلیل در این است که آنها به دنبال فهمیدن خدایشان بوده اند و آنها به دنبال این بوده اند که در زندگیشان به عشق واقعی که همان خداست دست پیدا نمایند.

متن عاشقانه زیبا در مورد خدا

خدا منبع هر ثروتی و منبع هر عشقی است. اگر می خواهی زندگی ثروتمندانه ای داشته باشی، اگر می خواهی زندگیت از عشق لبریز شود و اگر می خواهی که لذت را به تمام معنا در این دنیا تجربه کنی، پس سعی کن به این منبع دسترسی پیدا کنی. منبع هر اتفاق خوب و هر اتفاق لذت بخش در زندگی خداست. پس هر اتفاق خوبی را که خواستی تجربه کنی، ابتدا به دنبال شناخت و درک بهتر خداوند باش.

****************

خدا که همراهت باشد، دیگر به کس دیگری نیازی نداری که همراهیت کند! خداوند بزرگترین و بهترین همراه است که می توانی در زندگی داشته باشی. به جای اینکه به غیر متصل شوی و از آنها تقاضای همراهی کنی، به خدایت نگاهی بینداز که مشتاقانه منتظر این است که تو از او درخواست همراهی کنی.

matn asheghane darbare khoda

فکر می کردم که زندگی ام تمام و کمال است و در بهترین حالت ممکن به سر میبرم؛ اما از زمانی که خدا را شناختم و از زمانی که فهمیدم که خدا چه نقش پررنگی می تواند در زندگی ام داشته باشد، به این پی بردم که آن موقع از لذت زندگی هیچ چیزی را درک نمی کردم و در آن موقع به هیچ وجه خوشبختی را تجربه نمی کردم و الان است که دارم طعم واقعی لذت زندگی را می چشم.

****************

زندگی هم اتفاقات سخت دارد و هم آسان. اگر در تمام اتفاقات، خدا همراهت باشد، دیگر لازم نیست نگران سخت گذشتن یا آسان گذشتن آنها باشی. خدا همیشه همراهی ات خواهد کرد و همیشه پشتیبانت خواهد بود. او مشتاقانه منتظر است که تو از او درخواست کنی که پشت و پناهت در زندگی ات شود.

****************

زندگی در این دنیا فانیست و خیلی زود به اتمام می رسد. پس چرا بخواهیم خود را غرق در این دنیا کنیم؟ اگر خدا را در زندگی درک کنیم و به وجود آن در زندگی خود پی ببریم، دیگر زندگی در این دنیا برایمان ارزش آنچنانی نخواهد داشت و بیشتر سعی خواهیم کرد که برای زندگی ابدی خود رضایت خدا را کسب کنیم و برای زندگی اخروی خود تلاش کنیم.

جملات عاشقانه درباره خدا

هر چه می خواهی برای این زندگی ات تلاش کن، بالاخره روزی به اتمام می رسد و روزی قرار است که تو وارد دنیای دیگری شوی؛ دنیایی که قرار است در آن یک زندگی جاودانه را تجربه کنی! پس به جای اینکه خودت را غرق در این دنیای فانی کنی، به دنبال این باش که رضایت خدایت را به دست آوری و او را از خود راضی کنی تا زندگی آن دنیایت تضمین شود.

****************

رضایت پروردگارم بر هر چیزی در این دنیا مقدم است. اگر کسی به خاطر اینکه من مسیر خدا را می پیمایم علیه من می شود، بگذار که بشود و اگر کسی قرار است که از من بیزار شود، بگذار که بشود. اگر خدا در مسیر زندگی مرا همراهی نکند و اگر خدا در مسیر زندگی با من نباشد، این دنیا هیچ نمی ارزد. من رضایت معبودم را بر هر چیز ترجیح می دهم! چون می دانم خوشبختی واقعی در آن نهفته است.

در این دنیا برای رضایت دیگران تلاش نکن. هر چه کنی، بالاخره افرادی هستند که از تو ناراضی باشند. برای همین هم که شده، به دنبال جلب رضایت پروردگارت باش. زمانی که به دنبال رضایت خدا باشی، می بینی که دیگران هم خیلی ساده و راحت با تو کنار خواهند آمد و خیلی آسان تو را می پذیرند.

****************

اگر به دنبال این هستی که خدا را دوست داشته باشی، اگر به دنبال این هستی که عاشقانه خدا را بپرستی و اگر به دنبال این هستی که عشقی بی مثال نسبت به خدا در وجودت شکل دهی، پس باید در ابتدا عاشق خودت شوی. زمانی که توانستی خودت را دوست داشته باشی و عشق را در وجود خودت بیابی، آن موقع می توانی خدا را هم دوست داشته باشی و نسبت به او عشق بورزی.

متن زیبای عاشقانه در وصف خدا

خدا بزرگتر از آن است که به پرستش من و تو نیازی داشته باشید! ما احساس می کنیم که او به وجود ما نیازمند است؛ در صورتی که خدا خیلی بزرگتر از چیزی است که ما فکر می کنیم. خداوند منبع هر چیز نیک در دنیاست و او را می توانی در همه ی خوبی ها ببینی. او سرشار از خوبیست و به خوبی من و تو احتیاجی ندارد. اگر من یا تو بخواهیم او را بپرستیم، برای رسیدنمان به اوست! وگرنه باز هم می گویم که او هیچ احتیاجی به ما ندارد.

****************

خدا را زمان خوشی ها و لذت هایت بهتر درک می کنی. پس تا میتوانی برای خودت اوقات خوش بیافرین و تا می توانی از زندگی لذت ببر. باور کن که تو به این جهان آمده ای که از آن لذت ببری؛ پس چرا خودت را بیهوده به خاطر مسائل پوچ عذاب می دهی؟ به سمت خوشی ها گام بردار و باور کن که در این مسیر خداوند همراه توست.

متن عاشقانه خدا

تو اگر به سمت خدا یک قدم برداری، خداوند چندین قدم به سوی تو بر می دارد. کافیست این را در زندگیت امتحان کنی. برای یک بار هم که شده اقدامی بکن و قدمی بردار که تو را به خدا نزدیک تر می کند؛ آن موقع میبینی که چقدر اتفاقات خوب در زندگی ات می افتند که بی شمار هستند. این پاداش همان قدمی است که برداشته ای. اگر قدم های بیشتری برداری، خداوند به تو نزدیک و نزدیک تر خواهد شد.

****************

در این دنیا، هیچ چیز ماندگار نیست. پس بیاییم بیخود خودمان را به این دنیا وابسته نکنیم و امیال خود را کنترل کنیم. در انتها تنها خداست که برای ما می ماند. بیاییم خودمان را به این منبع پرقدرت عشق متصل کنیم! منبعی که اگر به آن وصل شدیم، هم زندگی دنیایی و هم زندگی اخروی مان تامین می شود.

جملات عاشقانه ی کوتاه راجب خدا

با خودش فکر میکند که چه خوشبخت هستند انسان هایی که خدا رویش را به آنها کرده و به آنها لبخند می زند. اما از این غافل است که خدا خیلی وقت است که به او هم نگاه می کند، اما او نگاهش را از خدا دزدیده است.

****************

رویت را به سوی خدا برگردان! او خیلی وقت است که با خوبی هایش منتظر پذیرایی از بنده اش است. فریب شیطان را نخور! عشق خداوند مثال ندارد و هیچ کسی نمی تواند جای آن عشق را برای تو پر کند. به جای اینکه عشق را در چیز دیگری بیابی، رو به سوی خدا کن که اوست که عشق واقعیست.


سایر مطالب پیشنهادی و پرطرفدار :

جملات زیبا درباره راز و نیاز با خدا

متن درباره کمک خواستن از خدا

جملات زیبا برای سپاس از خداوند

عکس و متن زیبا از خدا (18 تصویر با کیفیت بالا)

آلبوم عکس نوشته های فانتزی و زیبا در مورد خدا (2)

جملات زیبا در مورد حکمت خدا + عکس نوشته

مجموعه شعر درباره تشکر از خدا


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...