متن زیبا درباره باران | جملات کوتاه درباره باران

باران یکی از نعمت های ناب خداوندی است که آن را از آسمان ارزانی زمینیان کرده تا به این وسیله یک کشاورز شاد و خرسند گردد، یک عاشق دلتنگی های خود را برملا سازد و دو نفره های عاشقانه نیز، خاطرات ماندگاری را زیر چتر در روزهای سرد زمستانی و روزهای زیبایی پاییزی برای خود رقم زنند. با باران بهتر می توان عشق خود را به طرف مقابل ثابت کرد.ما در این مطلب از توپ تاپ ، مجموعه ای از متن های کوتاه ، زیبا و جدید را در مورد باران و با تیترهای مختلف تهیه دیده ایم ، جملات و یا عبارت هایی که در مورد باران وصف می شود ، ناخودآگاه سبب ایجاد یک حس آرامش می شود ،دعوت میکنیم تا در ادامه با ما همراه بمانید.

فقط کافیست تا سرت را بالا بگیری و بگویی شاید امروز باران ببارد تا دلت پر شود از حس ناب تازگی و دوست داشتن.

" " " " "

باران همیشه با خود مهربانی و سخاوت می آورد. کاش ادم ها هم مثل باران باشند بی منت چشم هایشان را ببندند و به همه مهربانی کنند.

متن کوتاه درباره باران 2022 جدید

زیباترین روزت رقم خواهد خورد اگر با صدای باران بر شیشه پنجره  اتاقت از خواب بیدار شوی و ترنم قطره ها را از پشت شیشه بخار گرفته تماشا کنی.

" " " " "

بی شک باران زیبا ترین نعمت ست. باران مهربانی بی منت خداوند است. باران شست و شو دهنده روح های خسته و جسم های دردمند است. خدایا ما را از این نعمتت بی نصیب نکن. خدایا حالمان را با ریزش قطره های باران بر سرمان خوب کن.

" " " " "

باران که می بارد دلم هوای عاشقی می کند. باران که می بارد خاطرم  به گذشته ها می رود. به آن زمان که بوی خاک باران خورده کوچه های تنگ بهترین عطر دنیا بود. باران که می بارد دلم  بهانه کودکیم را می گیرد، بهانه حیاط خونه مادر بزرگ را می گیرد کنار اون حوظ فیروزه ای با شمعدانی های خیس شده از قطره های باران.

" " " " "

باران که می بارد خاطرات با تو بودن را به یادم میاره و این باران است که بدونه حضورت دستم را در دستت می گذارد و راهی کوچه باغ های کاه گلی می کند.

جملات کوتاه درباره باران + عکس 1401 جدید

می دانی شباهت تو با باریدن باران چیست. هر دوی تان هر وقت که بیایید آمدن تان خوش و شیرین است. باران چه اول پاییز بیاید چه اول بهار یا تو تابستان بازهم دوست داشتنی و خواستنی ست.  اومدن تو هم هر وقت که باشه همه وجود من را پر از عشق و شور و شادی می کنه.

" " " " "

ببار باران که باریدنت غم دیده  می شوید و غبار دل می زداید. ببار باران که باریدنت صفای روح می دهد. ببار باران که باریدنت مرا به روزهای کودکیم  می برد آن جا که بابا هنوز جوان بود و مادر سلامت. ببار باران که غم این دل را تنها سیلاب می تواند بشوید. ببار باران که بد جوری به باریدنت محتاجم.

" " " " "

بارون که می باره درهای رحمت اللهی به روی بنده هاش باز میشن اون وقته که باید هر چی غم تو دلت تلمبار کردی همه رو یک هو بریزی بیرون و با بلند ترین صدای ممکنه فریاد بزنه خدای می دونم که می دونی پس به فریاد دلم برس.

" " " " "

گاهی وقتا بی خیال دنیا بشید. بی خیال همه داشته ها و نداشته ها تون. همین که بارون بارید بزنید بیرون و تو هوای دونفره با  خدا نترسید از خیس شدن. نترسید از خیس شدن چون خدا تو این مواقع دستاشو  بالا سرت  می گیره و میگه بنده من نگران خیس شدنت نباش دستامو چتر کردم برات.

متن درباره باران پاییزی


متن زیبا درباره باران پاییزی

یکی از لذت های روی زمین این است که پاییز باشد و فصل برگ ریزان درختان باشد و یار باشد و یک باران پاییزی که مکمل همه آن هاست. قدم زدن روی برگ های پاییزی و خش خش کردن برگ های پاییزی و ریزش باران لذتی وصف ناپذیر است که خداوند به انسان ها ارزانی داشته است.

**********

خیس شدن زیر باران پاییزی و قدم زدن در کوچه های تنگ و باریک یکی از خاطره انگیزترین روزهایی است که هر کسی می تواند آن را در دفتر خاطرات خود به خوبی ثبت نماید.

متن زیبا درباره نم نم باران 2021 جدید + عکس

نم نم باران قطره قطره عشق و امید هستند که خیر و برکت در زندگی ما پدید می آورند. باران پاییزی که نم نم می زند، حسی فوق العاده عاشقانه را به وجود می آورد که می توان با یار و محبوبه خویش به آرامی در زیر باران پاییزی قدم به قدم مهر و محبت به یکدیگر ورزید.

**********

یاد باد آن لحظه آغوش گرفتن یار را در زیر باران پاییزی، یاد باد اولین بوسه بر صورت یار را و اولین لحظه گرفتن دست یار را که بی گمان با بارش باران پاییزی صحنه دلپذیر و جذابی را پدید آورده بود.

**********

باران که می بارد، کسی اشک های تو را نمی بیند. می توانی تنهایی خود را با گوش دادن به آهنگ های غمگین و دلسوز زیر باران تنهایی سر کنی و خود را به طور کلی تخلیه سازی. آری باران پاییزی ثبت لحظات دلنشینی است.

جملات کوتاه درباره هوای بارانی + عکس نوشته بارانی

مطلب پیشنهادی :

جملات انگلیسی زیبا درباره باران به همراه ترجمه


هوا هوای دو نفره است. باران پاییزی که می بارد، تنها یک یار نیاز است تا با او خیابان ها را از ابتدا تا به انتها متر کرد و عاشقانه لحظات نابی را سپری کرد. بوسیدن یار و آغوش گرم او زیر این باران سخت لذت آفرین است.

**********

شستشوی زمین و زدودن آلودگی های هوا با بارش باران پاییزی بهتری خبری است که به ناگه دست کشاورز را برای شکرگزاری به سوی آسمان دراز می کند. باران پر منفعت خداوندی ارزانی تان باد.

**********

باز پاییز آمد و باز به انتظار باران پاییزی نشسته ایم تا به پاس آن روز نخست آشنایی خاطره ها را زنده کنیم. آری باران پاییزی که می بارد، بوی خاک نه بوی خاطره از آن ناشی می شود.

**********

باران که می بارد، نباید قید و بند چتر و خیس نشدن خود باشی. باران که می بارد، باید بی گدار به آب بزنی و دل را به دریا بزنی و زیر آن عاشقانه قدم برداری. باران پاییزی اوج تراوش احساسات ناب و پاک دو کبوتر عاشق هستند که لحظه به لحظه چشم انتظار بارش باران پاییزی اند.

متن عاشقانه درمورد باران

زن باران که امشب دلم تنگ تنگ است، بزن باران که حسم غریب و ننگ است، بزن باران که عمرم بر باد رفت. بزن باران تا خالی کنم بغض دلم را.

**********

چه زیباست زندگی با باران پاییزی بی گمان از جمله زیباترین و ناب ترین حس های دو نفره را می توان با وجود باران پاییزی و دیدن طبیعت بکر و ناب خداوندی رقم زد. باران که می بارد؛ انگار همه دو نفره اند. دو نفره های عاشق زیر باران قدم برمی دارند.

**********

باران که می بارد، همه چیز تمیز و زیبا می شود. زندگی را می توان از زاویه ای دیگر زیبا و ناب متصور گشت. باران پاییزی تجلی گاه روزهای خاطره آفرین کبوترهای عاشق است.

**********

ببار باران که دلم خون شد ز تنهایی؛ بزن باران که دلم بدجور گرفته، ببار  باران که یاد آورم آن صورت ماه را، تمام غم و اندوه امروز و فردا را. باران که می بارد، دلم دل ضعفه ای می رود که تپش قلب هایم به یکباره به مرز ترکیدن می رسند. بزن باران که سخت دلتنگ یار گشته ام.

متن باران پاییزی

چه شیرین و لذت بخش بود آن روز خاطره آفرین که با گوش دادن به آهنگ مورد علاقه مان با ولوم بالا زیر باران پاییزی عاشقانه شانه به شانه یکدیگر دوشادوش هم قدم بر می داشتیم و از طبیعت بکر خداوندی استفاده به عمل می آوردیم. دلم لک زده برای آن روز و روزهای شبیه به آن که با پاییز محقق می گردد.

**********

پاییز که فصل عاشقانه های دو نفره است. باران هم که اصلا خود عشق است. من مانده ام که این باران پاییزی چه با دلم می کند؟ دل ضعفه می روم برای فرا رسیدن باران پاییزی که عاشقانه زیر باران کنار یار روز را به سر کنیم.

**********

باران که می زند، همیشه پشت پنجره ها چشم انتظار رسیدن تو هستم تا عاشقانه تو را ایستاده زیر باران پاییزی تماشا کنم.


مطلب پیشنهادی :

انشا احساسی درباره ی صدای باران


بزن باران بزن که دلم بی قرار است، بزن باران بزن که این دل عاشق یار است. بزن باران بزن که غم را از دلم برباید. بزن باران بزن که کس نبیند اشک چشمم را.

**********

زندگی با باران پاییزی چقدر زیباتر می شود. مشکلات به باد فراموش سپرده می شود و غم ها را قطرات باران می شویند و با خود می برند. صدای جیک جیک گنجشک ها، صدای خش خش برگ ها و صدای چک چک باران کاری با دل مست من می کند که دیوانه وار دوست دارم زیر باران پاییزی از تمام کوچه و خیابان ها یکی پس از دیگری عبور کنم و با صدای بلند آهنگ های عاشقانه را ندا سر دهم.

matn darbare baran

باران پاییزی که می بارد، دلم می خواهد که این خیابان هیچ گاه به پایان نرسد، آنقدر طولانی شود که بتوان تا به انتهای آن را با عشق به پایان رساند.

**********

کاش این باران هیچ وقت بند نیاید، کاش این باران پاییزی همین گونه آرام و عاشقانه ببارد و من دست در دست یار لذت قدم زدن کنار یار را در دفتر خاطراتم ثبت نمایم.

**********

آه خوش باد آن باران پاییزی که برای نخستین بار کنار یار آسمان هم گریه شوق خود را بر سرمان ریخت تا به ما و همه دو نفره ها یک روز عشق و عاشقی را رقم بزند.

**********

دلم باران می خواهد تا تنهایی خود را زیر باران پشت سر نَهم. من اشک ریزم و آسمان قطرات باران می ریزد بر این دل شیدای من تا کس نبیند غم درونی من را.

متن درباره باران بهاری

متن زیبا درباره باران بهاری

باز بهار آمد تا با باران بهاری عاشقانه این فصل دلنشین را زیباتر کند و طبیعت بکر خداوندی را ارزانی تمامی انسان ها دارد. بهار که می آید با خود سرسبزی و حس نشاط و سرزندگی هم می آورد.

**********

باران بهاری در حال باریدن است. یاد باد آن زمان که بعضی شب ها زیر این بارون در این هوا دست در دست یار قدم بر می داشتیم و روز و روزگار خوشی را در کنار هم می گذراندیم. باران که ببارد همه جا سرسبز و طبیعت بکر خداوندی روی خوشش را به ما نشان می دهد.

**********

مثل باران بهاری که در فصل زیبایی ها می بارد، زلال باشیم. چرا که زیبایی در زلال بودن است. اگر در رفتار و کردار خود زلال باشیم، آسمان آبی با تمام زیباییش و خداوند با تمام عظمتش در ما منعکس و متجلی می گردد. باران بهاری درس زندگی است. پس این اصل انسانیت را فراموش نکنید که مثل باران بهاری باید صاف و ساده و زلال بود.

جملات کوتاه درباره باران

چک چک باران بهاری در کوچه و خیابان یکی از خاطره انگیزترین لحظاتی است که هر کسی می تواند این لحظه دلنشین را در کنار یار خود تجربه کند تا با هم یک روز خاطره انگیزی را در دفتر عشق خود به ثبت رسانند.

**********

در زیر باران بهاری است که می توان به عینه طبیعت بکر و زیبای خداوندی را لمس نمود و خدای را به پاس این نعمت های زیبا و ارزشمند سپاس و درود گفت. باران بهاری نم نم طبیعت را زیباتر از آنچه هستند، جلوه می بخشند.


پیشنهاد ویژه :

جملات ناب و زیبا درباره ی دریا


همیشه سرماخوردگی بد نیست؛ گاهی آدم دلش می خواهد کنار یار زیر باران بهاری باشد و حتی سرماخوردگی را نیز به جان بخرد ولی دمی از یار در آن حال و هوا جدا نگردد. خیس شدن زیر باران کنار یار در کوچه و خیابان از جمله لحظات عاشقانه ای است که در تقویم هر کسی ثبت گردد، خاطره ای ماندگار برای وی رقم خواهد زد.

**********

باران بهاری تنها قطرات باران نیست که از آسمان می بارد؛ بلکه عشقی است که آسمان برای رسیدن به زمین فرسنگ ها طی می کند تا همه چیز را با طراوت و سرزنده سازد.

متن خوشگل درباره بارون

گل های رنگارنگ با فرا رسیدن فصل بهار چشم انتظار باران بهاری اند تا با نزول باران الهی بر سر آنان شکوفه داده و زیبایی های خداوندی را به نمایش گذارند. آری گاهی یک گل چشم انتظار باران است تا به درخشیدن خود ادامه دهد.

**********

زیر باران باید رفت گاهی با ترانه گاهی بی ترانه مهم این است کنارت یار و محبوبه ات باشد. اینجاست که دیگر احساس هیچ غم و اندوهی نخواهی داشت.

**********

گاهی آنقدر تک و تنهایی که با چتر تنهایی زیر باران می روی و باران تو را در آغوش می گیرد و دیگر کسی نیست که در کنارت گام به گام بردارد.

**********

باران بهاری همه را خوشحال می کند، گاهی یک کشاورز را و گاهی یک عابر پیاده را و گاهی هم دو کبوتر عاشق را خوشحال و خرسند می سازد تا لحظات نابی را در قاب زندگی خویش به تصویر بکشند.

**********

مزرعه دلم بدجوری حس باران کرده است تا با بارش قطرات زیبای باران بهاری مزرعه دلم را آبیاری کنم و دلم را از غمو  غصه بشویم. کاش باران ببارد تا صفا بدهم به این دل بیمارم.

**********

گاهی آنقدر باران بهاری زیباست و کوه و دشت و جنگل را زیباتر جلوه می دهد که می توانی زیبایی های دنیا را هم به نظاره بنشینی.

**********

گاهی باران هست و یار نیست ولی باران که می بارد، خاطره های یار زنده می شوند. باران را نمی شود دوست نداشت. باران بهاری زنده می سازد تمام خاطرات را.

**********

باران بهاری که می بارد، از پشت شیشه خیلی قشنگ تر است. قطرات بارانی که بر روی شیشه می بارند، بی گمان زیباست چرا که تو بدون آنکه خیس شوی آن را به خوبی احساس می کنی درست مثل گریه برای کسی که خیلی دوستش داری بدون آنکه کنارش باشی او را در ذهن خود احساس می کنی.

**********

باران بهاری نم نم می بارد و غم و مشکلات را هم کم کم با خود می شوید و می برد. مثل باران بهاری باشید ناگهانی و سر زده وارد شوید و آهسته آهسته لحظات عاشقانه ای را پدید آورید و غم را از دل ها بی مزد و منت بزدایید و بروید.

**********

خدایا دلم باران بهاری می خواهد. می خواهم خود را غرق در طبیعت کنم و از این نعمت های بی کرانت سیراب گردم. بزن باران که طبیعت چشم به انتظار است.

**********

آخ آخ هوا هوای دو نفره است. باران بهاری در حال باریدن است. دلم کوی یار می خواهد که دو نفره عاشقانه ای را با هم رقم بزنیم.

متن درباره باران و گل

متن زیبا درباره باران و گل

گل زیباست و باران که می بارد، زیبایی های آن را دوچندان می سازد. گاهی گل ها تشنه وصال یارند تا با نزول باران سیراب گردند.

**********

مدت هاست که گل ها چشم به انتظار باران نشسته اند تا بلکه صفایی بدهند روح پژمرده خویش را. بزن باران که گل ها چشم به راهند.


در ادامه ببینید :

متن های زیبا در مورد طبیعت


قطرات باران که بر روی گل ها و شاخه های درختان آرام می گیرند، صحنه ای بس شگفت انگیز را خلق می کنند که سوژه عکاس ها برای گرفتن عکس های هنری است.

**********

باران که می بارد، قطرات باران بر روی گل های کوه و دشت و باغچه ها به خوبی جای خوش می کنند که به نوبه خود انقلابی در خلق تصاویر هنری و شگفت انگیز ایجاد می سازند.

عکس نوشته باران + متن های قشنگ و کوتاه بارانی

باران عشق بر روی گل رز و نرگس نشست تا طبیعت را زیباتر جلوه دهد. آری باران که می بارد نباید از گل های پارک و باغچه ها غافل شد. ثبت ناب ترین صحنه ها در دل طبیعت را با بارش باران روی گل ها می توان رقم زد.

**********

خوش باد گل ها را که هر از چند گاهی باران بر سر آن ها می بارد و آن ها را از پژمردگی نجات می دهند. خوش باد آن بوی باران و سبزه و گل که انسان را شیفته خود می سازد. گل ها را نباید چید؛ بلکه باید چشم به انتظار باران ماند تا با جای خوش نمودن قطرات باران روی آن ها لذت تماشای آن ها را برد.

**********

طبیعت به سبزه و گل های آن است که برپاست. گل ها هم به باران است که زنده می سازند طبیعت را.

**********

بارش باران الهی گاهی گل سرخی را به بار می آورد که اوج هنرمندی خدا در به وجود آوردن یک نقاشی بسیار گرانبها و ارزشمندی است که بر روی زمین آن را کشیده است.

متن درباره باران و خدا

متن زیبا درباره باران و خدا

یکی از بکرترین نعمت های خداوند بر روی زمین، نعمت باران است که دل هر کشاورز و عاشقی را شاد می سازد. یا الهی بار پروردگارا خرسند ساز دل کوچک ما را.

**********

خدایا ببار بارانت را تا بشویم اشک های گرم این دلم را. زیر باران کسی نمی فهمد که باران بر صورتت باریده است یا اشک چشمانت شروع به باریدن کرده اند. خدایا تو که خوب می دانی حال و روز دلم را. ببار بارانت را تا زیر باران غم هایم را بریزم دور.

**********

خدایا آسمان دلم بدجور ابری است. ببار بارانت را تا سبک سازم دل بی تابم را. باران که می بارد، خدا را بی گمان می توان لمس کرد. خدایی که نعمت خود را ارزانی ما داشته است و اینک این ما هستیم که به پاس این شکرانه خدای را سپاس گفته و از آن طلب نزول باران نماییم.

**********

نزول باران همیشه خوب نیست گاهی مضر است و گاهی منفعت دارد. این دست خداست که باران نافع را کجا و باران مضر را کجا بباراند. خدایا به مردم سرزمینم باران نافعی فرو ببار تا کشاورزها محصولات خویش را سیراب سازند و مردم نیز شاد و خرسند گردد.

متن باران و خدا

باران که می بارد اگر خوب بنگری می توانی زیبایی های خدا را به عینه در آن به خوبی ببینی.

**********

هرگز اشک خدا را دیده ای؟ کافی است روز جمعه در یک هوای غمگین و بارانی به زیر باران بروی آنجاست که به خوبی حس می کنی هوا به طرز عجیبی دلگیر است و این خداست که دارد قطرات اشک خود را در قالب باران به روی زمین می ریزد.

**********

خدایا بارپروردگارا زمین را از نزول باران الهی خود سیراب ساز تا کوه و دشت و بیابانت همه و همه زیبایی های خود را به پس پرده نمایش گذارند.

**********

باران حکایتی عاشقانه از سوی خدا به زمینی هاست.

**********

خدای متعال بارانت را ارزانی نگاه های پاک و مظلوم این سرزمین دار تا از برکت وجود این نعمت بزرگ تو بهره مند گردند.

متن زیبا درباره باران

شاید علاقمند باشید :

عکس نوشته های اسم باران برای پروفایل


خداوندا با بارش باران الهی خود رزق و روزی را از ما دریغ نفرما و ما را نیز از نعمت های بی دریغت سیراب ساز.

**********

خدای خوبی ها بهار دلمان بدجور تشنه احساسات پاک و معطر تو شده است. عشق را از آسمان بر سرمان ببار

**********

خدایا قربون مرام و معرفتت بروم که همیشه باران رحمتت در پهنه این گیتی گسترده است. ای کاش ما قدردان نعمت های بی کران شما بودیم و کاسه هایمان را برعکس نمی گرفتیم تا از وجود این نعمت بزرگ و ارزشمند بهره مند گردیم.

**********

باران برکت خداست قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

**********

تا کشاورز نشوی، نمی دانی که نعمت باریدن باران چقدر می تواند دل یک پیرمرد را شاد کند. تا عاشق نشوی نمی توانی حس قدم زدن کنار یار را در زیر بارش باران به خوبی حس کنی. تا بعد از مدتی عشق و دوستی تنها نشوی، نمی توانی حس یک فرد تنهای گریان را در زیر باران به خوبی درک کنی. آری باران که می بارد هر کسی آهنگ خود را می نوازد و هر کس از خداوند طلب بارش باران می کند تا مداوا سازد دل بیمار خود را.

**********

به شکرانه این بارش باران الهی می بایست سجده شکر به جای آورد و خدای را به خاطر این نعمت با عظمتش سپاس گفت.

متن عاشقانه درباره باران

متن زیبا درباره باران عاشقانه

دلم امشب باران می خواهد یک باران عاشقانه از سوی حضرت یار تا گلباران کنم این دل تیره و تار خود را و با یار و معشوقه خویش در کوچه و خیابان ها دلبری کنیم. بزن باران که دلم به هوای یار است. هوا هوای دو نفره هاست. من و تو زیر باران آخ که چه صفایی دارد.

**********

چه حس خوبی است نوازش دست های یار در زیر باران. اصلا انگار سرما معنا و مفهومی ندارد. گرمای دست های یار و آغوش گرم او حتی در زیر بارش باران هم در دلم طنین انداز می گردد و هیچ سرمایی را حس نمی کنم.

**********

باران باران دلم را ببر پیشش. باران بهترین بهانه برای قدم زدن های دونفره است. باران که می بارد، انگار همه دو نفره ها از خانه و کاشانه خود رها شده اند و در زیر بارش باران دلبری می کنند.

جملات ناب و آرامش بخش درباره باران + عکس

تمام سهم من از آرزوها گرفتن دست های تو در زیر باران الهی است. خدایا، بارپروردگارا باران خود را فرو ببار تا آرزوهای دل بی تاب ما محقق گردد.

**********

شاید از دید بعضی ها باران تنها قطراتی آب باشد که باعث خیس و تر شدن انسان ها می گردد. ولی از نظر من عاشق، باران نزول قطرات عشقی است که یار را به یاد من می آورد.

**********

چه لذت بالاتر از این که خیلی اتفاقی باران ببارد و دست در دست یار عاشقانه شانه به شانه هم خیابان ها را طی کنید و با همدیگر آهنگ مورد علاقه خود را گوش دهید و با صدای بلند آن را با همدیگر تکرار کنید. یک حس ناب و بی نظیر که فقط دو کبوتر عاشق آن را به خوبی درک می کنند.

**********

زندگی بر مدار عشق می چرخد. بدون عشق زندگی نتوان کرد. یکی از افزونه های عشق، نزول باران الهی است که آن را برای تمامی عاشق های این مرز و بوم از خداوند منان خواستارم.

**********

همه می گویند: دیوونست زیر باران مثل موش آب کشیده خیس شده است و اصلا انگار نه انگار. بگذار بگویند آنان چه می دانند که من در زیر این باران به یاد چه کسی افتاده ام. باران که می بارد، یاد و خاطره تو در دلم نقش می بندد. دیگر دست خودم نیست که روی نیمکت های چوبی نم کشیده شده پارک نشسته ام یا روی چمن های خیس خیس. هر جا باشد، هر کجا باشد، فرقی ندارد همین که باران تو را یاد من می آورد، برایم کافیست.

**********

شاید عشق در یک نگاه، همیشه عشقی ثابت و ماندگار نباشد، ولی بی گمان عشقی که در زیر باران رخ می دهد، دائمی و ماندگار است و هیچ گاه یاد آن از خاطره ها فراموش نمی گردد.

متن درباره بارش باران

عشق، تفسیر نگاه تو در زیر باران است. آن نگاه پر از عشق و صفا و صمیمیت که با فرود آمدن قطرات باران بر صورت ماهت به پایین تصویر قشنگی در دل من به وجود آورده است که هیچ قاب مزین و مجللی به زیبایی و فاخری آن را نتوان پیدا کرد.

**********

لبخندهای سرشار از عشق و امید که در زیر باران در آن صورت ماهت نقش بسته بود، هیچ گاه فراموشم نخواهد شد. لبخندی از جنس عشق از جنس امید به زندگی پایدار که با تمامی لبخندهای دیگر فرق داشت.

**********

رنگ زندگی با بارش بارش تغییر کرده است. حس و حال دل ما را دگرگون کرده است. این باران کاری با دل ما کرده است که هیچ قدرت جذبی، جذبه و قدرت لازم را برای نزدیکی دو نفر نداشته است. باران که می بارد، با خود عشق و امید می بارد.

**********

باران، سرآغاز عشقی دیرینه است که نشان دهنده اوج عشق دو کبوتر عاشق به یکدیگر است. عشق دو نفره ها زیر باران مقدس است.

**********

عشق و عاشقی را می توان در زیر باران به خوبی تفسیر نمود. باران که می بارد، هوایی می شود دل دو محبوبه و معشوقه تا یکدیگر را در زیر باران به آغوش بگیرند و به همدیگر گرما ببخشند.

جملات ناب راجب باران

یاد باد آن روزگاران یاد باد که با یار خود زیر باران با صدای بلند عاشقانه ندا در می داده و از آن لحظات ناب لذت و بهره وافری می بردیم. خدایا باز هم بارانت را به روی ما ببار تا عاشقانه های ما به جوش و خروش افتند.

**********

باز غروب جمعه شد و دلم بدجوری هوای باران دارد. بزن باران که دلم بی قرار است. کاش می بارید از این آسمان بارانی دل انگیز تا خالی کنم اندوه دلم را.

**********

راست گفته اند که عشق را زیر باران باید جست. یکی از ناب ترین عشق های هستی که می توان به آن تکیه کرد؛ عشق در زیر باران است که دو کبوتر عاشق همدیگر را زیر باران می ستایند و آغوش گرم خود را به همدیگر ارزانی می دارند تا دمی احساس سرما نکنند.

جملات خاص و قشنگ از باران

دلم اندکی باران الهی می خواهد؛ با کمی چاشنی احساس و دقایقی دیدار یار در کنار و شانه به شانه او. دلم عجیب عاشقانه یارم را می خواهد تا تمام بوی عطرش را در زیر بارش باران برای خود به ارمغان ببرم.

**********

چک چک قطرات باران که بر شانه هایمان می بارند، گریه های ناز که  چشم هایمان را تر می سازند، همه خاطراتی اند که با بودن یار تراوش شده اند. این بار باران را می خواهم با یار که در آغوش کشم عشق و امید را؛ عشق به یار دوست داشتنی و پر احساس را که زیر بارش باران بسی زیباتر شده است.

**********

باران که هیچ... با یار حتی مرگ هم عاشقانه است. باران که جای خود دارد.

**********

باران که می بارد، دلم را هوایی می کند. هوای آن آغوش ناز و گرمت؛ هوای آن بوسه های قشنگت. هوایی شده ام بر درت ای کاش که باز آیی.

**********

یکی از زیباترین ترانه های هستی را بی گمان می توان به صدای باران اختصاص داد که بر شیشه و پنجره های شیشه ای می کوبند و عاشقانه های خود را با ما تقسیم می کنند.

متن غمگین باران

چه احساس قشنگی است که باران می بارد بر پهنه این گیتی. دل و دلبر من زیر باران باید رفت. برخیز تا دست در دست هم نهیم و با یکدیگر عاشقانه های خود را ثبت نماییم.

**********

هرگز طعم انتظار را چشیده ای؟ زیر باران به انتظار یار نشستن برای یار و محبوبه خویش، طعم دیگری دارد.

**********

دوباره نم نم باران در حال باریدن است و هوای کوی یار در دل من نغمه سرایی می کند. باران آهسته آهسته و خیلی نرم می بارد. درست به مانند یار و محبوبه من که آهسته آهسته مهرش را در دلم گذاشته آری باران را با یار دوست دارم من.

**********

زیر باران دیگر سرما را مجال حکمرانی نیست؛ این گرمای حضور توست که حتی در سردترین حالت ممکن هم نفس گرم تو به من روح سرزندگی و نشاط می بخشد. گرمابخش زندگی یک کبوتر عاشق در زیر باران بیشتر خود را نمود می یابد. گاهی با یک بغل ساده، گاهی با یک بوسه آتشین و گاهی با گرفتن دست های نرم و گرم یار.

متن درباره دوست داشت باران + عکس نوشته هوای بارونی

باران را دوست دارم وقتی دست هایت در دست هایم مچ شده اند. گرمای وجودت را در جسم و جانم به خوبی حس می کنم. باران فصل عاشقانه هاست. فصل رویش گل و گیاه و فصل پر کردن پازل دست های من و توست که به خوبی در هم تنیده می شوند.

**********

باران یک نقطه دارد ولی هنگامی که روی سر من و یارم می بارد، انگار هزاران مرتبه حدیث عشق را برای ما خوانده اند. نقطه نقطه زندگیمان سرشار از خاطراتی است که در زیر باران به ثبت رسانده ایم.

**********

دفتر عشق را که ورق می زنم؛ امکان ندارد که صفحه ای از جلوی چشمانمان عبور کند و نامی از باران در آن آورده نشود. باران بهترین بهانه برای ثبت خاطرات در دفتر عشق است. این نعمت را خداوند به دو فرد عاشقی به ارمغان آورده است که زندگیشان توأم با احساسات پاک و لطیف عاشقانه است.

**********

باران که می بارد، با خود بوی خاطره می آورد. یکی خاطره روز عشقولانه خود را با محبوب سابقش به یاد می آورد که اکنون پیش او نیست و بایستی تک و تنها اینک در زیر باران قدم بر دارد. یکی هم خاطرات گذشته پرفروغ خود را با یارش به خاطر می آورد و برای ثبت مجدد این خاطره دل انگیز تجدید خاطره ای می کند و یکی هم که در عشق هیچ گاه موفق نبوده است، تنهایی خود را با باران تقسیم می کند تا هر دو در زیر باران گریه کنان قطره قطره اشک را بر زمین ریزند. آری باران با خود بوی خاطره می آورد و بوی خاک را می شوید.

**********

سیل سرشک بر دیدگان کسی زیر باران را نمی توان فهمید. عشق، غرور مردان را می شکند. باران اما این غرور را با خود می شوید تا کسی متوجه اشک ریختن مردی در زیر باران نشود.

متن درباره باران و چتر

متن زیبا درباره باران و چتر

زیر باران دو نفره باید گام برداشت. هر دو شانه به شانه کنار همدیگر زیر چتر عاشقی گام بر می دارند و با هم حدیث عاشقی را هم نوایی می کنند. چتر عاشق قطرات باران است که بر سر آن می بارد؛ درست مثل من که عاشق آن نگاه مهتابی تو هستم که در چشمت نهفته است.

**********

چقدر رخ ماهت در زیر چتر در آن روز بارانی، زیباتر خود را جلوه نموده بود. دوست داشتم همان لحظه با چتر به آسمان ها پرواز کنیم و دل خود را تا عرش الهی به بلندای آسمان رهسپار سازیم.

متن احساسی درباره باران

حتی خیال قدم زدن زیر چتر رنگی در کوچه و خیابان های تنگ و تاریک دو نفره خود دل ضعفه ای است که خدا کند آن را نصیب مان سازد تا بتوان رنگین کمان را در رخ زیبای تو به عینه مشاهده کرد.


مطلب پیشنهادی :

جملات زیبای انگلیسی درباره زمستان با معنی (2)


چه حس فوق العاده ای است که بر سرم در آن روز بارانی با دست های مردانه ات چتر گرفتی و جانانه با همدیگر عشق را معنا کردیم. اگر بگویم که در آن لحظه پشتم به تو به عنوان مرد زندگیم گرم گرم بود؛ دروغ نگفته ام. اعتراف می کنم که همان لحظه برای نخستین بار بود که حس کردم یک مرد به معنای تمام واقعی پشت من ایستاده است و همیشه سایه خود را بالای سر من جای خواهد داد.

**********

یک عاشق واقعی همواره شعار سر خواهد داد که زیر باران باید خیس خیس شد. چترها را باید کنار گذاشت. دیوانه عاشق چه می داند سرما و خیس شدن چیست؟ او فقط صورت زیبای یار را می خواهد که در زیر باران نمود یافته است. گام های عاشقانه، دست های نرم و گرم، حس ناب و دوست داشتنی آنقدر شیرین و جذاب هستند که دل به دریا زده و چترها را کنار می گذارند تا عاشقانه در کنار هم گام بردارند.

**********

آن صدایی که بر روی چترهایمان در روز بارانی می بارند، آنقدر لذت بخش هستند که می توان گفت عشق هم صدا دارد. صدایی به شیرینی و با طراوت چک چک قطرات باران بر روی چترهای بالای سرمان. این حس ناب را تقدیم یار شیرینتان کنید.

متن راجب چتر و باران زیبا + عکس پروفایل بارانی

چقدر حس نابی است که قدم زدن در روز بارانی کنار یار در زیر چتری که تنها جای یک نفر دارد. تو زیر چتر بمان. من همین که کنار تو هستم؛ برایم یک دنیا ارزش دارد. من زیر باران کنار تو عاشقانه های زندگیم را می سازم.

**********

طراح و پدید آورنده چترها به خوبی می دانسته است که به گونه ای چترها را بسازند که تنها برای یک نفر جای باشد. اینگونه بهتر می توان دو نفره ها را به همدیگر نزدیک و نزدیک تر ساخت. شانه ها به هم چسبیده، دست ها به هم گره خوردن، صورت ها نزدیک به هم و گام ها همراه و هم قدم هم می شوند. آری با چترهای امروزی می توان در زیر باران عاشق تر شد و به همدیگر نزدیکتر گشت.


پیشنهاد داغ :

دلنوشته زیبا و کوتاه درباره باران


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...