متن خداحافظی از عشقت برای سربازی

زمانی که قراره بری سربازی و عشقت رو برای دو سال نبینی، میفهمی که چقدر میتونه دوران سربازی بهت سخت بگذره. برای اینکه این سختی کمتر بشه، میتونی یک متن زیبا و تاثیرگذار پیدا کنی و اون رو با عشقت به اشتراک بذاری تا اینجوری سختی دوریتون از هم کمتر روتون تاثیر بزاره.

وقتی پسری قرار است به سربازی برود، دلایل مختلفی باعث ناراحتی او خواهند شد که مهمترین آنها، دور بودن از کسی است که دوستش دارد. ما در این مطلب متن های زیبایی را آماده کرده ایم که در زمان رفتن به سربازی می توانید از آنها استفاده کنید و با کسی که دوستش دارید به اشتراک بگذارید. همراه ما باشید.

متن خداحافظی از عشقت برای سربازی

متن خداحافظی از عشقت برای رفتن به سربازی

توی مدتی که قراره برم سربازی، هیچ چیزی منو اذیت نمیکنه جز درد دوری تو! من با هر دردی تونستم توی زندگیم کنار بیام. اینکه منو سر صبح زود از خواب حرکت بدن، اینکه منو به لب مرز بفرستن و یا هر چیز دیگه ای برام قابل هضمه، اما اینکه از تو دور باشم رو نمیتونم بپذیرم. کاش زودتر بگذره. کاش زودتر من و تو بتونیم دوباره کنار هم باشیم.

****************

خداحافظ زندگی من. این رو بدون که توی مدتی که مشغول سربازیم هستم، همیشه و در همه حال دلتنگ تو خواهم بود. حتما هم توی فیلما دیدی که پسرایی که میرن سربازی، عکس عشقشون رو به عنوان دلگرمی با خودشون میبرن. منم میخوام همین کار رو بکنم؛ زمانی که به عکست نگاه میکنم، انرژی مضاعفی میگیرم که باعث میشه غم دوریت، کمتر روم تاثیر بزاره.

****************

اینقدر با هم خاطرات خوش ساختیم و اینقدر با هم از زندگی لذت بردیم که الان که قراره از تو جدا بشم، انگار که دارن وجود خودم رو ازم میگیرن. شاید باورت نشه، اما من تو رو قسمتی از وجود خودم میدونم. کاش بشه که بتونم برگردم و ببینمت؛ کاش بشه که این دوران خیلی زود تموم بشه.

****************

این رو بدون که توی مدتی که قراره من برم و نباشم، تنها چیزی که غم دوریت رو برام قابل هضم میکنه، اینه که تو چشم به راهم هستی. اگه روزی برسه که بدونم دیگه توی زندگیم تویی وجود نداره، اون موقع دلیلی وجود نداره که خودمم وجود داشته باشم. این رو همیشه به خاطرت بسپار و ازت میخوام به خاطر خودم و خودت تا وقتی که بر میگردم، چشم به راهم باشی.

متن خداحافطی از عشقت واسه سربازی

لبخندهایی که از تو توی ذهنم مونده، تنها عاملیه که باعث میشه من بتونم توی سربازی دووم بیارم. شاید بودن تو توی زندگیم تنها نعمتی از خدا باشه که همیشه جلوی چشممه و همیشه بابتش اونو سپاسگزاری میکنم. نمیدونم که اگه با تو آشنا نمیشدم، الان وضعیت زندگیم چطور بود و چطور پیش میرفت. از خدا میخوام که زودتر این دوران به سر برسه که بتونم بیام پیشت تا زندگی خودمون رو از نو بسازیم.

****************

زندگی ما به هم وصله و ما دو تا توی یک فرکانسیم. مهم نیست توی این دورانی که من میرم سربازی، جسمم از تو دوره؛ مهم اینه که فکر و ذهنم کنار تو هست و خواهد بود. تو تنها دلیلی هستی که باعث میشه من با قدرت به سمت سختیا و مشکلات برم و از هیچی نترسم. همیشه بمون برام.

****************

دارم میرم سربازی، گفتم بیام ازت خداحافظی آخر رو بکنم. ناراحت نباش، توی اونجا هم ازت خبر میگیرم؛ اما قراره که من و تو دو سال از هم دور باشیم، قراره که هم رو نبینیم و فقط یک تصویر از همدیگه توی ذهنمون باقی بمونه. ازت میخوام توی این مدت دو سال، همونجور که قراره من عاشقانه دوستت داشته باشم، تو هم منو دوست داشته باشی و به خاطر دوریمون از علاقه ات نسبت به من کم نشه.

****************

دلیل خنده های من، دلیل نبودن غم و غصه های من، دلیل زندگیم، من دارم میرم سربازی. توی این مدتی که پیشت نیستم، دلم خیلی هوات رو میکنه. اما چه کنم که باید حتما در اونجا حضور پیدا کنم؛ این برای آینده ام بهتره؛ آینده ای که قراره تو رو توش خوشبخت کنم. اگه منم برات مهمم، اگه منم همونقدر برات اهمیت دارم که تو برای من اهمیت داری، تو این مدت سعی کن که ذره ای از عشقت نسبت به من کم نشه.

****************

میدونی بعد از اینکه از سربازی برگردم، بیشتر از همه چی حالم رو بد میکنه؟ اینکه بشنوم یکی به غیر از من دل تو رو برده و عشق زندگی من رو از من دزدیده. اگه میخوای که خسته ترین آدم روی زمین نشم، اگه میخوای که هنوز این خنده هایی که به خاطر وجود تو روی لبامه باقی بمونه و اگه میخوای همون آدمی باشم که همیشه میشناختی، هیچ وقت نذار که این اتفاق بیفته؛ هیچ وقت نذار که حتی کسی به زندگی من که تو باشی نزدیک هم بشه. خدانگهدار تا دو سال دیگه.

متن زیبا برای خداحافظی سربازی

میدونی توی این دو سال دلم رو به چی میخوام خوش کنم؟ به اینکه سر پستم خوابم ببره و بعد تو رو توی رویا ببینم؛ خاطره های قشنگ و زیبایی که با هم ساختیم، عشقی که تو توی دلم نسبت به خودت به وجود آوردی و عطر وجودت. دلم خوشه که همه ی اینا رو توی اون مدتی که توی سربازی هستم، توی رویا ببینم. آره من توی این دوسال حتی به اینکه تو رو توی رویا هم ببینم، قانع هستم. خدانگهدارت عشق من. من تا دو سال دیگه پیشت نیستم و قرار نیست که منو ببینی.

****************

عشق ما جوری نیست که با فاصله ها از بین بره؛ عشق ما خیلی فراتر از فاصله هاست. حتی اگه من تو جنوبی ترین نقطه ی کره ی زمین باشم و تو هم در شمالی ترین نقطه ی کره ی زمین، باز هم قلبامون به هم نزدیکه و باز هم عاشقانه هم رو دوست داریم. توی این دو سالی که قراره برم سربازی هم میدونم که عشقمون تا همین قدر پر حرارت باقی میمونه. تو کسی هستی که به من دلیل میدی برای عاشق بودنم؛ برای عشق ورزیدنام. خداحافظ عشقم.

****************

بعد از اینکه تو رو دیدم، دیگه هیچ دختری به چشمم نیومد؛ هیچ دختری نبود که از تو زیباتر ببینمش و هیچ دختری نبود که خنده هاش مثل تو منو سر ذوق بیاره؛ انگار بعد از دیدنت، تو برام تنها دخترِ روی کره ی زمین شدی که خدا وحی کرده که من با اون زندگیم رو بسازم. زندگی من، تنها دختری که اجازه ی ورود به زندگیم رو بهش دادم تو هستی؛ من قراره که دو سال برم سربازی و بدون که توی این دوسال ذره ای از علاقه ای که بهت دارم کم نمیشه. مراقب خودت و زیبایی هات باش. خدانگهدار.

****************

هر وقت که به صدای نا به هنجار فرمانده مون فکر میکنم، هر وقت که صدای خشن و زمخت اون رو توی ذهنم تداعی میکنم که میخواد دوباره غر غر کنه و داد و فریاد به راه بندازه، صدای لطیف و زیبای تو میاد تو یادم و بهم میگه آروم باش، همه چیز درست میشه، این روزا خیلی زود میگذره. باور کن که تنها دلیلی که باعث شده من برای سربازی اقدام کنم و از هیچ چیزی نترسم، فقط و فقط تو هستی. عشق من خدانگهدار.

****************

ازت خداحافظی میکنم، اما بدون که این خداحافظی به معنی این نیست که از زندگیت میرم بیرون. من همونجور که برای دفاع از کشورمون قراره برم و مدافع اون باشم، باور کن که سرباز و مدافع قلب تو هم هستم و همیشه از اون مراقبت میکنم که خدا نکرده آسیبی بهش وارد نشه. تو زیباترین نعمتی هستی که خدا توی زندگی به من داده. خدا همیشه حفظت کنه و برام نگهت داره.

عکس خداحافظی از عشقت برای سربازی

بعد از اینکه قراره برای دو سال برم سربازی، مطمئنم که دلم ثانیه ای هم بند نمیشه و مدام یاد تو رو میکنه و دلتنگ تو میشه. اما چه کنم که باید این راه رو برم و دوری تو رو تحمل کنم. نمیدونم که تو هم مثل من هستی یا نه و تو هم مثل من دلتنگ میشی یا نه، اما میخوام بهت بگم که هر ثانیه ای که قراره اونجا بگذرونم رو فقط با یاد تو میگذرونم. همیشه بمون برام که بودنت بهترین چیزی هست توی زندگیم که آرومم میکنه. خدانگهدار.

****************

من کلا آدم شادی هستم و هیچوقت هم ناراحتی خودم رو بروز نمیدم. اما این رو بدون که شادی من ارتباطی مستقیمی به بودن با تو داره و اگر بفهمم که از زندگیم خارج شدی و اگر بفهمم که دیگه ندارمت، برای همیشه ناراحت ترین آدم روی کره ی زمین باقی میمونم. پسر یک بار عاشق میشه و همیشه اون عشقش رو به یاد داره و تو برای من دقیقا همون عشقی اول و آخرمی. اگه میخوای که شاد بمونم، اگه میخوای که زندگیم برا معنا داشته باشه، همیشه بمون برام و ازم دور نشو. حتی توی این دو سالی که قراره جسمم پیشت نباشه و برم سربازی.

****************

زمانی که دفترچه ام رو پست کردم، ترسناک ترین چیزی که ذهنم رو تسخیر خودش میکرد، فاصله بود. فاصله از تو! من میتونم حتی خوفناک ترین چیزها و ترسناک ترین چیزها رو هم تحمل کنم، اما یک چیز خیلی راحت میتونه من رو از زانو در بیاره و اون هم فاصله از تو هستش. با عشقت دلیلی بده که بتونم این فاصله و دوری رو تحمل کنم. عشقت میتونه برای همیشه منو سر پا نگه داره و ایمانی بهم بده که با قدرت به این ترس بزرگم غلبه کنم. همیشه باش و بمون برام که بودن تو باعث میشه که از هیچ چیزی نترسم! حتی فاصله ای که قراره توی این دو سال به خاطر سربازی بینمون بیفته.

****************

اصلا من نمیدونم چرا باید رفت سربازی، زمانی که دختری هست که چشم به راهته و دختری هست که منتظرته. دل منتظر اون دختر به هر چیزی ارزش داره و نباید شکسته باشه؛ فاصله ای که توی این دوسال سربازی به وجود میاد، میتونه دل اون دختر رو بشکونه. از خدا میخوام که اون دختر دلشکسته تو نباشی و بتونی دوری منو تحمل کنی. من که به سختی این کار رو میتونم بکنم، اما چون تو دل نازک تری خواستم بهت بگم که قوی باش و با این کارت به من هم قدرت بده که فاصله ها رو نادیده بگیرم.

جمله خداحافظی از عشقم برای سربازی

نازنینم، گل خوش بوی من، عطر وجود تو همیشه توی مشامم هست و توی دوران سربازی، هر موقع که از چیزی خسته و ناراحت شدم، دوباره اون رو به یاد میارم و حسش میکنم و دوباره انرژی میگیرم. تو دلیل بزرگی هستی که به من میگه ادامه بده و این دوران رو تموم کن. عشق من نسبت به تو خیلی زیاده و هیچوقت ازش کم نمیشه. ازت میخوام که تا آخر برام تبدیل به دلیلی بشی که ادامه بدم. نمیدونم که اگه از زندگیم بری، چطور دیگه تحمل کنم و چطور دیگه این دوران رو ادامه بدم.

گلچین جملات کوتاه ، غمگین و عاشقانه ی خداحافظی از عشقت برای سربازی

هشت تا فصل قراره که من از تو دور باشم؛ حتی توی عاشقانه ترین فصل که پاییز باشه هم قرار نیست که کنارت باشم و تو باید به تنهایی روی برگای زرد خیابون راه بری. ازت میخوام که تحمل کنی! این دو سال رو تحمل کردن چیز آسونی نیست؛ اما عشقمون باید به ما قدرت بده و باعث بشه که با شجاعت هر چه بیشتر با این اتفاق رو به رو بشیم.

****************

تو حتی از دورترین نقطه ی کره ی زمین هم میتونی کنارم باشی و میتونی بهم دلگرمی بدی. مهم نیست که سربازی من، بین من و تو چقدر فاصله به وجود میاره؛ مهم اینه که قلب من همیشه و در همه حال برای تو میتپه و ذهن من همیشه و در همه حال تو رو تصور میکنه؛ این باعث میشه که غم دوریت خیلی کمتر روم تاثیر بزاره و مهم نباشه که تو کجا باشی. از خدا میخوام که تو هم نسبت به من همچین حسی رو داشته باشی. عشق زندگی من خدانگهدار.

****************

توی مدتی که با هم بودیم، خیلی از سختیها رو پشت سر گذاشتیم، خیلی مشکلات رو با هم حل کردیم و تونستیم دلیل های زیادی با همدیگه بسازیم که خوشبختیمون رو تضمین میکرد. بیا الانم همین کار رو بکنیم؛ این دو سال دوری من رو صبوری تو و عاشق موندن من میتونه برامون آسون کنه. بیا عاشقانه هر دومون منتظر باشیم و صبوری کنیم. صبر چیزیه که ثمره ی شیرینی به همراه داره. مطمئن باش بعد از سربازیم، ثمره ی این صبر رو با همدیگه می چشیم.

****************

خیلی میترسم از اینکه منو فراموشم کنی و دیگه اون عشقی که بینمون وجود داشته، از بین بره. نمیدونی که با وجودت چقدر بهم آرامش میدی. مهم نیست که کجا باشی، برای من مهم اینه که بدونم دارمت و بدونم که کنارم هستی، حتی از دورترین جایی که میشه یاد کرد. قلب من و تو به هم نزدیک شده و انگار که به هم دیگه پیوند خوردن. پیوند قلبامونو با صبر کردنت مستحکم کن و با عشقت بهش قدرت بده و ثبات ببخش. خدانگهدارت.

****************

نگرانم؛ خیلی خیلی نگرانم. نه برای اینکه خودم قراره برم سربازی، بلکه برای تو که توی این دوسال قراره بدون من بهت چی بگذره. توی این دوسال دیگه گوشی نیست که درد و دل هات رو بشنوه، کسی نیست که حرفت رو بفهمه و کسی هم پیدا نمیشه که هم زبونت بشه. نمیخوام بگم که تو منزوی هستی یا کسی نمیاد طرفت، میخوام بگم که هر کسی لیاقت این رو نداره که بیاد طرفت و من خودم رو خوشبخت ترین آدم روی زمین میدونم که تو اون رو لایق این کار دونستی. با صبوریت کاری کن که این نگرانیم از بین بره. مطمئن باش که بعد این صبر کردنا، اتفاقای خوبی قراره بیفته.

****************

بعد از اینکه برم سربازی، فراموشم میکنی؟ عشقمون رو از یادت میبری؟ امیدوارم که هیچوقت این اتفاق نیفته. نمیدونم تو به من به چه دیدی نگاه میکنی، اما میخوام بگم که من واقعا به تو وابسته شدم و واقعا وجودم به وجود تو وصله. توی این دوسال ازت میخوام که برام صبر کنی و به پام بمونی. بهت قول میدم که یک زندگی عاشقانه و بی نهایت زیبا رو با هم دیگه خواهیم ساخت که تمام دشمنامون و تمام کسایی که چشم دیدنمون رو ندارن، انگشت به دهن میمونن.

پیام خداحافظی از عشقت برای سربازی

خدا کنه بزارن با خودم توی سربازی گوشیم رو ببرم؛ آخه گوشیم پره از عکسای تو و نمیدونم که حتی اگه عکسات هم نباشه که من نگاه کنم، دیگه دلم رو میخوام به چی خوش کنم که این دو سال زودتر بگذره. من هر چقدرم که ببینمت، بازم سیر نمیشم و این عکسا تنها دلیلی میتونه باشه که من سربازیم رو ادامه بدم. کاش بذارن. از همین الان ازت خداحافظی میکنم و ازت میخوام که به پای عشقی که با همدیگه ساختیم، تا همیشه بمونی.

****************

عشق ما یک عشق مقدسه. عشق ما یک عشق خیلی پاکه. من و تو از روی هوس بازی با همدیگه وارد رابطه نشدیم. من و تو با کلی سختی این رابطه رو ساختیم و اون رو برای خودمون زیبا کردیم. الان خیلی نگرانم. چون میترسم که با دو سال نبودنم، تصویر زیبای رابطمون کدر بشه یا بقیه حرفایی بزنن که باعث سرد شدن تو نسبت به رابطمون بشه. اما هر چی هم که باشه و هر چقدرم که من ازش بترسم، این دم خداحافظی نمیخوام که حالمون رو با اینجور چیزا خراب کنم. این متن رو برای این نوشتم که بدونی تو با ارزشمندترین آدم زندگی من هستی و عشقمون همیشه توی وجود من زنده میمونه. مواظب خودت باش. خدانگهدار.

****************

خداحافظی کردن از کسی که دوسش داری، اونم برای دو سال، کار خیلی راحتی نیست. کسی که جونش به جونت بسته هست و اگه آخ بگه تو نفس کشیدن هم یادت میره رو نمیشه برای دو سال بزاری و بری و دیگه یادش هم نکنی. من تو رو خیلی دوستت دارم و این رو بدون که توی قلب من فقط و فقط تو هستی و تو هستی که توی اون خونه کردی و شدی امپراطورش. دو سال قراره نباشم؛ توی این دو سال ازت میخوام از یک چیز خیلی خوب مراقبت کنی و اونم عشقیه که نسبت به من داری. خدانگهدارت باشه عزیزم.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن خداحافظی از عشقت واسه همیشه

متن های زیبا درباره سربازی رفتن برادر

شعر زیبا درباره خدمت سربازی

عکس پروفایل سربازی

متن برای سربازی رفتن رفیق

مجموعه متن عاشقانه درباره خدمت سربازی


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...