مجموعه متن عاشقانه درباره خدمت سربازی

یکی از عاشقانه ترین دوره های زندگی را می توان به دوره خدمت سربازی پسری اختصاص داد که برای دستیابی به معشوقه خویش حاضر است که دو سال پر از استرس و سختی را به جان بخرد تا در نهایت بتواند با فارغ شدن از این دوره به آغوش گرم خویش بازگردد. عاشقانه ها را نیز می توان در دختری دید که دو سال چشم انتظار محبوب خویش است.در این مطلب از توپ تاپ ، مجموعه ای از متن های کوتاه و عاشقانه درباره ی خدمت سربازی تهیه دیده ایم که میتوانید برای پروفایل ، استوری و یا کپشن استفاده نمایید و یا این جملات احساسی را به عشق خود تقدیم نمایید.

متن قشنگ عاشقانه سربازی

متن قشنگ عاشقانه سربازی

سلامتی سربازی که برای رسیدن به عشقش رفت سربازی تا مرد شود و برگردد و آقای خانومش شود. سلامتی همه مردای آینده که برای جانبازی این عشق مقدس حتی تا لب مرزها هم می روند و سختی های زیادی به جان می خرند.

**********

عشق را می توان در نگاه سربازی یافت که برای اینکه به رفیقش اضافه نزنند، خودش همه چیز را به گردن گرفت.

**********

عشق یعنی دختری که شب ها تا نیمه شب بیدار است تا عشق سربازش تنها در هنگام پست شبانه در مرزهای این سرزمین نماند. سربازی اوج عشق دو نفر را علی رغم کیلومترها فاصله به خوبی نشان می دهد.

**********

مگر فراموش می شود تمام شب هایی که تو در مرزها برایم تب کردی و من در مرکز شهر برایت می مردم. برای پاسداری این عشق مقدس باید قد علم کرد و آن را بزرگ شمرد.

**********

سربازی که داوطلبانه و خودجوش برای دفاع از مرزهای این سرزمین به پا خواسته است، نمونه اعلای عاشقی است که باید برای استقبال از آن سنگ تمام گذاشت.

**********

شاید برای یک پسر 17-18 ساله خیلی سخت باشد که فرسنگ ها از خانواده و دوست و آشنای خود به دور باشد ولی همین که از همه این ها دل می کند و خود را دور از خانواده در نظر می گیرد، درست عین عشق و عاشقی است.

**********

مظلوم تر از دختری که به هنگام رهسپار نمودن عشقش به سربازی لبخند می زند تا دل عشقش نگیره، مگه داریم؟!!! مظلوم تر از آن ها نه داریم و نه می آید.

**********

انصافا درست می گویند که خدمت مقدس سربازی واقعا مقدس است چون به پاس این خدمت سربازی، عشق های مقدس را می توان در سربازی به عینه لمس نمود.

**********

عشق می خواهد که از خوابیدن روی تخت های خانه مادری خود راهی خدمت سربازی شوی و روی خاک ها شب های خود را تا صبح بگذرانی. چیزی فراتر از عشق باید برای این نوجوانان در نظر گرفت که زندگی خود را برای دو سال تحت شرایط سختی قرار می دهند تا عشق خود را ثابت کنند.

**********

قشنگ به یاد می آورم زمانی را که موهایت را می تراشیدم موهای کسی که تکه ای بزرگ از قلب من بود... همانجا بود که قاه قاه می خندیدم... درست همانجا بود که با تمام وجودم معنا و مفهوم این جمله را به خوبی درک کردم: خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است.

متن عاشقانه سربازی عشقم

جملات زیبا ، کوتاه و عاشقانه درباره خدمت سربازی

سربازی یکی از دوره های فوق العاده ای است که پسران این سرزمین در طول زندگی خود آن را تجربه می کنند. دوره ای که جدایی مادر از پسر، جدایی پسر از نامزد خویش و جدایی همه دوستداران و عاشقان را از هم رقم می زند. ارزش این خدمت سربازی چیزی کمتر از عشق واقعی نیست.

**********

من دخترم... ولی سربازی را دوست دارم اگر سربازی نبود، هرگز به عمق عشقی که بین ما در جریان بوده است، پی نمی بردم. سرباز شدن تو ادبیات را هم به سخره گرفت... ضرب المثل ها را، ما هیچ کداممان تب نمی کرد برای دیگری تا دیگری برای او بمیرد... ما هر دو برای هم می مردیم... آری من هم این گونه سربازی را دوست می دارم.

**********

مرز بودن که سهل است حتی اگر در حلقه ی زحل هم سرباز بودی، باز هم به پایت می ماندم عزیزم.

**********

هر گاه سخن از دوری و فواصل زیاد دو کبوتر عاشق می شود، من سربازی خود را به یاد می آورم که خارج از مرزهای این بوم، فرسنگ ها فاصله را طی کرده بودم تا با گذراندن خدمت مقدس سربازی همچون مردی بازگردم و دختر مورد علاقه خویش را به همسری بگیرم تا مردانه زندگی محبوبه خویش را بسازم.

**********

خدمت سربازی، نه تنها خدمت به مرزهای این کره خاکی است؛ بلکه خدمتی است به بازسازی نفس خود تا فقط این گونه نباشد که غرق لذت باشید و خوشی های زندگی شما را سست به بار آورد. سربازی عشق را مستحکم می سازد و فرد را برای شروع مجدد در زندگی خویش آماده و مهیا می سازد.

**********

باید عاشق بود تا نیمه های شب در آن سکوت وحشتناک بالای برجک ها بروی و عاشقانه برای مرزهای کشورت خدمت کنی.

**********

سرباز کلمه قشنگی است برای فرد فرد این جامعه به گونه ای متفاوت معنا می شود. به این ترتیب که برای سرهنگ مافوق پدرسوخته ترین شخص پادگان، برای مادر غریب ترین فرزند خانواده و برای معشوقه سرباز عاشق ترین مرد دنیاست.

متن عاشقانه درباره سربازی

متن عاشقانه سربازی رفتن

دختر و پسر ندارد همین که پا روی تمام گذشته های خود بگذاری و عاشقانه برای کشور خویش خدمت کنی، به خوبی عشق را تفسیر نموده ای. یکی با حضور فیزیکی خود در جبهه های جنگ و یکی هم با دعاهای قشنگ خود که پشت و پناه عشق خود می شود.

**********

شاید تا دیروز اگر یک لکه خاک روی لباس شما می نشست، فورا آن را پاک می کردید یا لباس های خود را به طور کلی عوض می کردید ولی یک سرباز آنقدر عاشقانه دل خود را به دریا می زند و روی خاک های سرزمین خویش دراز می کشد تا هدف متعالی خود را به خوبی محقق سازد.

**********

از نظر من واقعیت سربازی حضور پسران است اما حقیقت آن عشق دختران است. به این ترتیب که تا این دختران عشق نورزند، هیچ مردی قادر به ماندن در آن شرایط سخت و طاقت فرسا نخواهد بود.

جمله های عاشقانه برای خدمت سربازی

سربازی یکی از بهترین راه هایی است که پسر ها را آدم می کند تا لایق آن باشند که با فرشته های زمینی همدل و همراز گردند. برای رسیدن به این فرشته ها باید عاشقانه دل از دنیا و متعلقات آن زد تا مردانه بازگشت و عاشقانه زیست نمود.

**********

وقتی در کنار عشقت هستی دو ساعت خیلی سریع در کمتر از دو دقیقه می گذرد و می رود. ولی کافی است که در خدمت سربازی روی برجک بروی تا آن موقع بفهمی که دو دقیقه چقدر زیاد است. هر دو عاشق هستند. یکی عاشق یار خود و یکی عاشق وطن خود تا با پشت سر نهادن خدمت سربازی خویش باز هم به عشق واقعی خویش و محبوبه خود بازگردد و عاشقانه زندگی را از سر گیرند.

**********

کاش شرایط فرمانده پادگان شدن عاشق بودن بود... تا هر پسری که علت مرخصی اش دلتنگی برای عشقش بود، فورا با او موافقت می کرد...

**********

بمیرد آنکه سربازی را به پا کرد که تمام دختران سرزمینم را چشم به راه کرد. چشم دوختن به آینده ای که معلوم نیست چگونه به پیش رود و مشخص نیست که طرف مقابلت صحیح و سالم از خدمت سربازی بازگردد هم کمتر از خود جهاد در راه پاسداری از این مرزها نیست.

متن عاشقانه سربازي

متن عاشقانه سربازي

عاشق واقعی را می توان پسرکی تصور کرد که هیچ گاه موهای افشان شده خویش را خیلی کوتاه نمی کرد و همیشه با موهایی به اصطلاح فشن زندگی خود را سر می کرد. ولی همین که به خدمت مقدس سربازی راه یافت، مجبور شد که برای رسیدن به عشق خویش و برای پشت سر گذاشتن این دوره خاص در زندگی خویش از موهای بلند و فشن خویش هم بگذرد و برای اولین بار آن ها را از ته بتراشد.

**********

سرباز من.... مقتدرانه و محکم و با صلابت از مرزهای این کشور پاسبانی کن. اینجا دختری چشم به راه تو مانده که برای سلامتی سلول به سلول تو عاجزانه و عاشقانه به درگاه خداوند متعال دعا می کند.

**********

سربازی تو روزهای تلخی را برای ما رقم زد ولی در عوض خاطره های شیرینی پشت بند آن برای ما به ارمغان آورد.

**********

عشق یعنی در سخت ترین شرایط در کنار یار باشی نه اینکه تا عشقت به خدمت سربازی رفت دور از او با صد نفر بپری. سربازی که به خدمت سربازی می رود با هزاران امید و آرزو راهی این دوره مقدس شده است تا عاشقانه بازگردد و با کارت سربازی پیش مقدمه ازدواج را به همراه داشته باشد.

**********

یکی از عاشقانه ترین تصاویر دنیا دیدن صورت یار دختری چشم به راه است که عاشقانه تصویر عشق خود را در قالب لباس سربازی می بیند که آخرین مرخصی خود را هم گرفته است و با افتخار سربازی خویش را به پایان رسانده است.

**********

تا سربازی نروی متوجه نمی شوی که فاصله های دور و دراز چه بلایی بر جسم و جان دو کبوتر عاشق می آورد. تا سربازی نروی قدر داشته های خود را نمی دانی و نمی فهمی که با شرایط سخت زندگی چگونه باید کنار آمد و عاشقانه با آن ها جنگید. آری سربازی فقط درد و رنج و غربت نیست؛ سربازی درس زندگی است تا رویای عاشقانه زیستن را به شما به خوبی بیاموزد.

**********

فکر و خیال یک سرباز در فرسنگ ها آن طرف تر از شهر و دیار خویش همواره با وی همراه است و به او می آموزد که برای رسیدن به عشق خویش بایستی سختی راه را به جان خرید. عشقی که با سختی همراه گردد، بی گمان بسیار مقدس تر و با ارزش تر از عشقی است که با نگاه به مال و اموال طرف مقابل خیلی سریع صورت می پذیرد.

متن عاشقانه سربازی غمگین

متن عاشقانه سربازی غمگین

آغوش گرم مادر برای بازگشت پسر خود از خدمت سربازی و نوازش مجدد دست های او یکی از خاطره انگیزترین لحظاتی است که هر خانواده ای می تواند در تقویم زندگی خویش آن را به ثبت رساند.

**********

خاطرات سربازی یکی از لذت بخش ترین خاطراتی هستند که پسرها در طول زندگی خویش آن را در گوشه ای از یادداشت های روزانه خویش به ثبت می رسانند و عاشقانه آن ها را تا مدت ها برای دوست و رفیق و آشنای خویش بازگو می کنند.

**********

خدایا عشقم را به دست تو سپردم. لباس ارتشی را به تنش کردم؛ موهای زیبایش را خودم تراشیدم و با جمع کردن کوله ای پر از عشق و امید به بازگشت او را راهی خدمت مقدس سربازی کردم. پس توکل به خودت مراقب عشقم باش.

**********

مادر عزیزم از وقتی که آش های مخصوص سربازی را به ما خورانده اند، بهتر و بیشتر قدر آن آش ها و غذاهای پر زرق و برقی را می دانم که تو عاشقانه آن ها را با هنر کدبانویی خویش طبخ نموده ای. دوستت دارم کدبانوی خانواده ما.

**********

وقتی به دور و بر خودم نگاه می کنم به صدای ترکیدن بمب ها، به صداهای مهیب شبانگاهی در سر پست از صدای هر گونه حیوان درنده ای، به گرمای طاقت فرسای مرزهای جنوب، به کویر بی آب و علف مرزهای این سرزمین، به کمبودهایی همچون آب و غذا و امکانات اولیه، به نبود برق و گاز و خیلی چیزهای دیگر تازه می فهمم که عشق چقدر مقدس است که برای رسیدن به یار می بایست تمامی این مشکلات را به جان خرید تا سرآخر خود را یک گام دیگر به سوی یار نزدیک و نزدیک تر ساخت.

matn asheghane sarbazi

جمله های کوتاه و احساسی در مورد خدمت سربازی

دوری و دوستی یعنی اینکه ساعت ها از شهر و دیار خویش به دور باشی ولی دلت هنوز برای آن شهر و دیاری تنگ گردد که در آن جا روزگار گذرانده ای و عاشقانه در آن زیست نمودی. آری هر چقدر دورتر باشی، عاشق تر می شوی و عاشق تر می شوند برایت.

**********

تا سرباز نشوی و به خدمت مقدس سربازی نروی، هیچ گاه نخواهی فهمید که برای رسیدن به عشق خویش باید جانانه و از ته دل جنگید. چه جنگی بهتر از این که خود را فدای یار کنی.

**********

سربازها به خدمت سربازی می روند تا از مرزهای این سرزمین در یک آزمون بزرگ الهی نگهبانی و پاسبانی کنند تا به هنگام بازگشت بتوانند به خوبی از پس زندگی خویش برآیند و از زن و زندگی خویش حفاظت و پاسبانی نمایند.

**********

عشقت به خدمت سربازی نرفته است تا معنای واقعی دلتنگی را به عینه در زندگی خویش لمس کنی. دلت آنقدر تنگ تنگ می شود که شب ها خواب نداری و روزها هم خوراک.

**********

سربازی قسمت مشقت بار عشق است تا با سختی کشیدن در این دوران، خود و طرف مقابل خود را در یک آزمایش بزرگ پیش از ازدواج قرار داد. دختری که دو سال به پای سرباز وطن خویش روز و شب بماند و برای بازگشت وی لحظه شماری کند، حقاً که شایسته بهترین هاست. سربازی هم که دو سال از عمر خود را در پادگان های نظامی تحت شرایط سخت قرار دهد تا مردانگی خود را ثابت کند، حقاً که عاشق یار است و توانایی تحمل سختی ها را دارد.

مطلب عاشقانه درباره خدمت سربازی

سربازی برهه ای است که درس زندگی را به صورت عملی به پسران یاد می دهد تا عاشقانه و با احساسات ناب و توفنده بیشتری به پیشواز زندگی سرشار از عشق و امید خویش بازگردند. دوری دو نفر از هم و بازگشت مجدد آن ها نزد هم میزان عشق و علاقه آن ها را به مراتب چندین برابر می کند.

**********

عشق یعنی آغوش یار با لباس ارتشی بعد از گذشت 6 ماه آغوشی پر از عشق و صفا که بوی محبت از لباس های خاکی آن بلند می شود. سربازی که به خدمت سربازی می رود، همه را چشم به راه خود می کند تا با بازگشت مجدد خود، از خود فردی محبوب تر و دوست داشتنی تر بسازد که میزان عشق دیگران را به سمت و سوی خویش جلب می کند.

**********

عشق می خواهد که در دمای بالای 50 درجه تابستان بر روی خاک های جنوب کشور با لباس سربازی مشغول به عبادت خود با معشوق آسمانی خویش گردی و او را در این شرایط سخت و بحرانی ام فراموش نکنی. روزه گرفتن در آن حال و هوا لذتی دارد که به هیچ عنوان وصف ناشدنی است.

**********

عشق یعنی خدمت به روح و نفست یعنی خدمت مقدس سربازی که صبحگاه باید در جایگاه حاضر شوی. عشق را در همان لحظه می توان دید که ساعت 5 صبح با انرژی تمام روح و روان خود را تجلی بخشی.

**********

قناعت را در سربازی به خوبی می توان فهمید وقتی که با یک یقلوی خوراکی اندک به شما می خورانند تا قدر عافیت را به خوبی بدانی. قناعت یعنی به اندک غذایی دل بست. قناعت یعنی به پاس رسیدن به عشق باید به اندک چیزی برای خود قانع بود. عشق را می توان در زندگی کمتر از دو ساله یک سرباز به خوبی لمس کرد.

متن های عاشقانه سربازی

متن های عاشقانه سربازی

عشق یعنی خود را فدای یار کردن یعنی در بهر یار ایثار کردن؛ درست مثل سربازی که با ورود به خدمت سربازی و دریافت کارت آن برای اولین بار لحظه سال تحویل خود را این بار نه بر سر سفره هفت سین کنار خانواده خود، بلکه روی خاک ها و در مرزهای کشور خویش می گذراند. آری عشق را می توان در نگاه معصومانه آن سربازی به عینه مشاهده نمود که از خیلی چیزها به راحتی گذشته است تا بعد از فراغت از این دوره به نزد یار خویش بازگردد.

**********

شاید تا پیش از ورود به سربازی رفتن یار و محبوب خود همیشه گوشی را در حالت بی صدا و سایلنت قرار می دادم. ولی از روزی که یار و دلبر من به خدمت سربازی رهسپار شده است، هر روز گوشی را روی صدا با بالاترین ولوم خود می گذارم و روزها و شب ها در هر پاسی از شبانه روز منتظر کوچکترین خبری از آن می گردم. چشم به انتظار بودن خیلی سخت است خیلی ولی عشق من را روز به روز بیشتر و بیشتر می سازد.

**********

اسیر شدن در بهر دوست خود عین آزادی است. خوشا جانا که اسیر گشته ام به دست دوست با ببوسم دست و صورت او را. اسیرتم عزیزم. امضاء از طرف سرباز دل تو...

**********

برای بعضی از پسران این سرزمین سربازی فرصتی مناسب است تا لحظات سخت زندگی را هم تجربه کنند و خود را از دامان مادر خویش برهانند و در جامعه ای بزرگتر گام بردارند تا به مادر و عشق خود ثابت کنند که دیگر مجال آن فرا رسیده است که برای آینده خود و مشکلات در پی آن تصمیم گیری نمایند.

متن عاشقانه برای سربازی

متن عاشقانه برای سربازی

مفهوم دوری و فراق را زمانی به عینه با چشمان خود دیدم و لمس نمودم که عشقم کیلومترها از من برای به جا آوردن خدمت سربازی راهی پادگان های نظامی شد و خاطرات تلخ و شیرین زیاد خود را برای ما به جای گذاشت تا در هر لحظه به یاد آن ها روز و روزگار بگذرانیم.

**********

دیدن عکس های جوراجور عشقم را که می بینم، دلم لک می زند برای روزهایی که با موهای بلند و زیبای خود دلبری می کرد.

**********

سرباز من!!! من چگونه بوت به پا کنم در حالیکه تو روز و شب پوتین های نظامی به پا می کنی؟!!! لحظه لحظه عمرم سر نمازهای خود با حالت عارفانه برای خلاص شدنت از دوران سربازی ات به درگاه خداوند متعال عاجزانه و ملتمسانه دعا می کنم تا باز گردی و روز و روزگار خوشی را در کنار هم بگذرانیم.

**********

فرمانده اینک کیست که به من بفهماند برای به آغوش کشیدن وطن حقیقی ام، مادر مهربانم باید به کجا لشکر بکشم و چگونه از ارزش های بانوی خوبی ها دفاع کنم؟!!!

**********

پسری که جانانه برای رسیدن به یار خود و لبخند معشوقه خود تلاش کند، بی گمان مردترین مرد جهان است. مرد من خوشحالم که برای خوشحالی من و برای مرد شدن خود به خدمت مقدس سربازی رهسپار شده ای.

**********

همیشه اولین ها غریبانه ترین لحظات هستند گاهی خیلی شیرین و گاهی هم خیلی تلخ اند. هیچ گاه یادم نمی رود اولین روز سربازی رفتن کسی که تمام زندگیم بود، شب تا به سحر بیدار بودم و دمی خواب بر چشمانم نیامد. الان که فکر می کنم بیشتر حس می کنم که عاشقتم هستم و عشقم به تو در دل و جانم بیشتر ریشه دوانده است.

**********

سرباز من این را بدان که تو اگر سرباز صفر هم باشی، برای من حکم فرمانده را داری. من تا ابد سرباز توام و به پای تو می مانم تا بروی و به امید خدا با روحیه ای مضاعف به سر زندگی خود بازگردی. تا ابد سربازتم. بازگرد و همچون فرمانده ای مقتدر زندگی را در دست بگیر.

عاشقانه سربازی متن

عاشقانه سربازی متن

عشق را باید در نگاه دخترکی دید که با نگاهی عاشقانه به سر کچل و بی موی یار خویش می نگرد و آن را به هزاران پسر مودار ترجیح می دهد. بی گمان این به پاس این عشق باید برخواست و عاشقانه آن را یکی از مقدس ترین عشق ها به شمار آورد.

**********

سربازی جایی نیست که به پسرها خوش بگذرد ولی همین که برای به هدف دستیابی به عشق های خود این دوره را عاشقانه به سر می کنند، خود به خود می توان با لذت روزها را یکی پس از دیگری به پایان برد تا به هدف متعالی خویش دست یافت.

**********

عاشق کسی است که برای رسیدن به عشق خویش حاضر است دو سال آوارگی و تنهایی را به جان بخرد تا عاشقانه به آغوش گرم زندگی خود بازگردد.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن زیبا در مورد پایان خدمت سربازی

متن برای سربازی رفتن رفیق

متن خداحافظی از عشقت برای سربازی

متن زیبا در مورد سرباز وطن

متن های زیبا درباره سربازی رفتن برادر

شعر زیبا درباره خدمت سربازی

عکس پروفایل سربازی


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...