تعبیر خواب نالیدن مرده از درد دست

تعبير خواب بخصوص در ممالك اسلامي از اهميت زيادي برخودار است چرا كه در قرآن به آن اشاره شده است و و نوعي پيشگويي و جلوگيري از اتفاقات بد در آينده محسوب ميشود. براي همين خواب ديدن شخص مرده و تعبير آن اهميت زيادي براي شخص دارد .چون فرد مرده دستش از دنيا كوتاه است وبخصوص اگر از درد و ناراحتي داشته باشد ، براي ببينده خواب مهم است كه تعبيرش چه چيز است. 

براي تعبير نالیدن مرده از درد دست ابتدا لازم هست تعبير دست در خواب مشخص شود.اصولا خواب را در چه زماني و چه روزي مي بينيد بر تعبير آن نيز اثر مي گذارد.

دست در خواب یک ظاهر مهم در همه فرهنگ ها است و به همین دلیل تعابیر زیادی دارد. دست هاي ما، ما را با مردم و با جهان ارتباط می دهد. در سنت شرقی این سمبل است اما همچنین پول و موقعيت را هم نشان می دهد.
خواب ديدن دست ها اغلب نشانه آگاهی از خود، کنترل زندگی و سرنوشت خودمان است یا تأثیرگذاری از طریق اعمال خودمان بر شخص دیگر یا دنیای اطراف ما است. اگر خواب دست شخص مرده اي را مي بينيد كه از درد آن ناله و زاري مي كند، به رفتار و منش آن شخص در دنيا مربوط است.شايد مردم – بويژه خواهر ، برادر ، فرزند و همسايه - از دست او در دنيا راحتي و خوشي نداشته اند .

دست در خواب نشانگر روابط شما و چگونگی ارتباط شما با جهان است. برای تفسیر و تعبير موفقیت آمیز دستها در خواب ، همیشه عملی را که دستها انجام می دهند و زمینه دیدن دست ها را در نظر بگیرید.

 دست ها به عنوان نوعی ارتباط بيان می شوند و بسته به ژست می توانند نشان دهنده اقتدار ، نفرت ، محافظت ، عدالت و غیره باشند. شاید لازم باشد که به کسی کمک مالی كنيد يا شخص دیگری به شما کمک کند و این دلالت بر نیاز شما به کمک دارد. علاوه بر این ، دست چپ نمادی از بخشش و خصوصیات زنانه است ، در حالی که دست راست نمادی از ویژگی های مردانه و فعاليت است. دست راست هم چنين  ممکن است برای برخی از تصمیمات یا چیزی که "درست" هست ، یک نکته مهم و اساسي باشد.

نالیدن مرده از درد دست

اصولا اگر کسی در خواب ببيند که مرده ای ناله و زاری می کند ،دلیل اش آن است که آن مرده در دنیا فردی فاسد، بدکار و بد كردار بوده‌ است و تعبیر ناله مرده از اعضا متفاوت بدن نیز تعبیر متفاوتی دارد .

طبق تعبير خواب به روايت محمد ابن سيرين اگر شخصی در خواب ببیند که مرده ناله و زاري میکند تعبیرش این است که آن شخص در دنیا بد کردار و رفتار خوبی با مردم نداشته است. 

نالیدن مرده از درد دست تعبيرش آن است كه در زمان نياز به بردارش يا هر كس ديگر كه نياز به كمك  داشته ، بي توجه و بي اعتنا بوده است عليرغم توانايي كمك  كردن به ديگران نسبت به آنها بي تفاوت بوده است. حتي ممكن است كه به جاي كمك به آنها هم ظلم و جفا نيز كرده باشد.

تعبير خواب ديدن دست به شيوه هاي متفاوت

اگر خواب می بینید که دست هايتان از هم جدا شده و یا دست های درهم ریخته را مشاهده می کنید ، نشان می دهد که مقصود خود را به دست نمی آورید.  اگر در خواب مي بينيد دست هايتان زخمي و مجروح است و نشانگر حمله به نفس خودتان است.

اگر در خواب ديديد دست هاي شما با چاقو برش خورده است، يعني آسیب دیدگی دست ها ، تعبير آن اين است كه  تلاش شما برای انجام یک پروژه یا برقراری ارتباط ميسر نشده است. اگر در خواب مي بينيد که اصلاً  دستي نداريد، نشانگر از دست رفتن قدرت و توانایی انجام هر کاری است.

اگر خوابي مي بينيد كه استخوان هاي دستها یا کف دست شما شکسته شده است ، تعبير ش آن است كه پیوندي معنوی که با دیگران داريد ممكن است متلاشی شود. اگر خوابي ديديد كه دست شما غیرفعال شده است ، تعبير آن است كه نمی توانید وضعیت مهمی را که در زندگی شما بوجود آمده است ، تحمل کنید. خواب دیدن معلول دست ممکن است نشانگر آن باشد که با مشکلات عزت نفس سر و کار دارید.

خواب ،دست هایی که با طناب یا دستبند به هم وصل شده اند، نشانگر عدم توانایی شما در کمک به دیگران است. شاید در برابر وضعیتی قرار بگيريد که نتوانيد به کسی که می شناسید كمك كنيد و او صدمه ببيند و شما احساس ناامیدی کنید.

خواب دست های خون آلود، گویای گناه شما برای کاری بدي است که شما انجام داده اید. خواب تکان دادن دست، تعبير ش آن است که با افراد جدید ملاقات خواهید کرد. اگر دست های زیبایی را در خواب مي بینید ،از تعبير بسیار خوبی برخوردار است و نشانه پيشرفت ، موفقيت وپول است اما اگر دست هاي زشت و ناخوشايند را مي بينيد نشانگر ناامیدی و فقر است. 

تعبير انگشت دست

دیدن انگشتان دست در خواب ، نمادی از مهارت های جسمی و روحی است. آنها حاکی از عمل و ارتباط غیر کلامی هستند. اگر خواب می بینید که انگشتان دست خود را از دست داديد، تعبير ش اين  است که اجازه می دهید موقعیتی بر شما مسلط شود یا نحوه رفتار شما را دیکته کند.

اگر خواب دیده ايد كه انگشتی دستي به سمت شما است، سرزنش یا گناه را باز گو مي كند. شاید شما کاری را انجام داده باشید و شما می ترسیدید که در معرض دید قرار بگيرد  و آن كار آشكار شود. خواب دیدن دستهای شما به صورت مشت یا بسته شده نشان از وحدت ، پذیرش یا توافق دارد.دستها به عنوان مشت، نماد خشونت و عدالت نيز تعبير مي شوند.


دیگر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب بدن درد در مرده

تعبیر خواب درد گرفتن قلب | توپ تاپ


1 نظر

  1. HosseinHosseinsays:

    سلام مادرم یکسالی میشه که فدت کرده تو خواب دیدم که دستش درد میکنه و روی دستش تاول بزرگی زده از خواهرم پرسیدم چرا این جور شده گفت رفته میوه بخره خورده زمین وقتی من دیدم این حال راداره گفتم مامات صبر کن بلند شم نمازما بخونم و بعد ببرمت درمانگاه .تو حین اینکه داشتم وضو میگرفتم از خواب بیدار شدم