دلنوشته های لاکچری درباره تولد خودم

درباره ی تبریک تولد به خویشتن، دلنوشته های ظریف، لاکچری، و تاثیر گذار که گاهی می توان از آنها درس گرفت و شاید برخی از جملات را به توان به کسانی که دوستشان داریم تقدیم کنیم.

*************************************

دلنوشته برای تولد خودم ، متن فلسفی در مورد تولد خودم

دلنوشته تولدم مبارک با متن های شاد :

۱. "تولدم مبارک ! امروز روزی است که من با شادی تمام ، یک سال دیگر از زندگی پر از اتفاق و خاطراتم را جشن می‌ گیرم. بیایید کیک ببریم و شادی کنیم !"

۲. "سلام به سال جدید زندگی‌ ام ! تولدم مبارک ! امیدوارم این سال پر از لبخند ، خنده و شادی‌ های قشنگ باشد."

۳. "تولدم بهانه‌ ای برای جشن گرفتن تمام دستاورد ها ، خنده‌ ها و لحظه‌ های خوب سال گذشته است. تولدم مبارک!"

۴. "امروز روز خاصی است ، چون تولد منه ! بیایید شمع‌ ها را فوت کنیم و برای یک سال فوق‌ العاده دیگر آرزو کنیم . تولدم مبارک!"

۵. "یک سال دیگر گذشت و من از هر لحظه‌ اش لذت بردم. حالا زمان آن رسیده که جشن بگیرم و برای سال جدید آماده شوم. تولدم مبارک !"

۶. "تولدم مبارک ! امروز روزی است که خودم را با عشق ، شادی و کیک زیاد تحویل می‌ گیرم."

۷. "به خودم می‌گویم تولدم مبارک ! امسال به دنبال هیجان‌ های بیشتر ، خنده‌ های بلندتر و خاطرات دوست‌ داشتنی‌ تر هستم."

۸. "تولدم مبارک ! بیایید لحظه‌ ها را شمارش نکنیم ، بلکه لحظه‌ ها را شمارش کنیم که به یادماندنی‌ اند."

۹. "امروز من یک سال جوان‌ تر از فردا هستم ! پس بیایید تولدم را با همه شادی و سرور جشن بگیریم. تولدم مبارک!"

۱۰. "تولدم مبارک ! این روز را با قدردانی از گذشته، شوق برای حال و امید به آینده جشن می‌گیرم. بیایید این روز را فراموش‌نشدنی کنیم!"

حتما ببینید : عکس نوشته تولدم مبارک | تبریک تولد به خودم

دلنوشته  برای تولد خودم غمگین

دلنوشته برای تولد خودم غمگین :

*****************************

۱. "تولدم مبارک ! امروز ، همه خاطرات گذشته مثل یک فیلم در ذهنم می‌گذرند و من در سکوت، یک سال دیگر از زندگی‌ ام را پشت سر می‌ گذارم."

۲. "تولد دیگری فرا رسید و من با دلی غمگین یاد می‌ کنم از روزهایی که گذشتند. تولدم مبارک ، با امید به روزهای بهتر."

۳. "تولدم مبارک ! امروز، با دلی پر از حسرت به سالی که گذشت نگاه می‌ کنم و آرزو می‌ کنم که سال آینده لبخند بیشتری روی لب‌ هایم بنشیند."

۴. "در تولدم ، تنها با خودم و خاطراتم هستم . مبارک باشد این روز غمگین که مرا یاد آرزوهای نرسیده می‌ اندازد."

۵. "تولدم مبارک ! گرچه امروز شادی چندانی در دلم نیست ، اما امیدوارم که سال پیش رو پر از شادی و موفقیت باشد."

۶. "امروز، روز تولدم ، دلم گرفته است. به یاد دوستان و خاطراتی که دیگر نیستند. تولدم مبارک باشد، با امید به بازگشت روزهای خوب."

۷. "تولدم مبارک! امروز، با چشمانی اشک‌بار به سال‌هایی که گذشت نگاه می‌کنم و برای خودم آرزوی شادی و آرامش می‌کنم."

۸. "در این تولد، دلم برای کسانی تنگ شده که دیگر در کنارم نیستند. تولدم مبارک ، با یاد و خاطره آن‌ ها."

۹. "تولدم مبارک! امروز روزی است برای تأمل و یادآوری اینکه گاهی زندگی راه‌ هایی را پیش روی ما قرار می‌ دهد که انتظارش را نداریم."

۱۰. "تولد دیگری فرا رسید و من در سکوت، به یاد آنچه که بود و دیگر نیست. تولدم مبارک باشد با همه تلخی‌ ها و شیرینی‌ هایش."

*************************

امروز روز تولد یکی از شاخ ترین و لاکچری ترین آدمای این دنیاست، چطور هنوز متوجه نشدین و نیومدین که تولدش رو بهش تبریک بگید اشکالی نداره، از اونجایی که ایشون خیلی شاخ و لاکچری هستن نیازی به بقیه هم ندارن و خودشون تولدشون رو به خودشون تبریک میگن. یک دنیا آرزوی خوب برای خودم دارم و از صمیم قلبم برای خودم هر چی اتفاق خوب هست رو میخوام. خودخواهم و خودم رو خیلی میخوام، چیکار کنم دیگه؟ اگه عاشق خودم نباشم عاشق کی باشم؟ تولدم مبارک باشه و خدا سال جدید زندگیم رو پر از اتفاقای خوب و قشنگ بکنه.

*******************

یه روز قشنگ دیگه هم شروع شد، عه، کو وایسا ببینم، تقویم داره داد و فریاد میکنه، مگه امروز چه روزیه؟ حتم دارم که روز خیلی مهمه که تقویم این همه داره خودشو به زمین و آسمون میزنه، صبر کن ببینم، امروز که تولدمه، اها پس برای همونه تقویم خودشو از اون موقع به چند قسمت مساوی تقسیم کرد تا اینو به همه بفهمونه. تولدم رو به همه تبریک میگم چون میدونم که یه اتفاق خاص برای همتون بودم. خدا منو برای همتون نگه داره و هیچوقت سایه ام رو از زندگیتون کم نکنه. الهی آمین. تولدم مبارک.

متن تولدم مبارک لاکچری

*******************

تولدم سر رسیده، خیلی از این بابت خوشحالم. روز تولدم برای من یک روز خاص و منحصر به فرده، یک روز که هیچ روزی نمیتونه جاش رو بگیره. این روز برای من یادآوره اینه که من به این دنیا اومدم و یک رسالت مهم بر عهده دارم که باید حتما اون رو به سرانجام برسونم. روز تولدم به من وظیفه انسان بودنم رو یاداوری میکنم و برای همینه که اینقدر برام منحصر به فرده. خدا رو شکر میکنم که یک بار دیگه هم تونستم روز تولدم رو ببینم و در اون روز سالگرد به دنیا اومدنم رو جشن بگیرم. تولدم رو به خودم تبریک میگم.

دلنوشته تولدم مبارک

تولدم مبارک. من هیچ کادویی از بقیه نمیخوام، هیچ توقعی ندارم که بقیه بهم تولدم رو تبریک بگن و هیچ نیازی هم ندارم که کسی به سراغم بیاد و بخواد روز تولدم کنارم باشه. یدونه خودم برای خودم کافیه و خدا رو شکر میکنم که اتفاقایی رو سر راه زندگیم سبز کرد که همون اتفاقات باعث شدن فقط روی خودم حساب باز کنم و خودم رو بیشتر دوست داشته باشم. این بار هم به رسم هر سال میخوام برای خودم یک جشن یک نفره بگیرم و توی اون جشن کلی قربون صدقه خودم برم. تولدم رو به خودم تبریک عرض میکنم.

متن کوتاه و شیک تولدم مبارک

*******************

کادوی تولدم توی امسال به خودم اینه که یکم کمتر به مسائل بی اهمیت اهمیت بدم، یکم بیشتر خودم رو دوست داشته باشم، یکم کمتر به مردم توجه کنم و یکم بیشتر به اون چیزی که خودم قلبا میخوام گوش بدم. میخوام توی امسال یکم بیشتر برا خودم باشم و یکم بیشتر به خودم توجه کنم. نمیخوام دیگه به دنبال توجه بقیه برم و نمی خوام دیگه بازیچه دست مسائلی باشم که نقشی توی تغییر دادنشون ندارم. حس میکنم این قشنگ ترین تصمیمیه که یک آدم میتونه توی روز تولدش برای خودش بگیره. امیدوارم که روی تصمیمم بمونم و از اون جا نزنم. تولدم مبارک.

دلنوشته های زیبای تولدم مبارک

امروز باز 365 روز از برگ های تقویم عمر من گذشت احساس می کنم که دیگر حس قبل از این 365 روز را ندارم دیگر سن قبلی ام را فقط در جشن تولد دیگران می توانم ببینم امروز تولد من بود و من احساس عالی داشتم نه بخاطر جشن تولد، یا دیدن دوستان بخاطر اینکه هنوز زنده ام، هنوز می توانم برای رسیدن به آرزوهایم بجنگم هنوز می توانم خسته شوم می توانم به کم سن و سال ها بگویم که تجربه چیزی مهمی است و نباید فکر کرد فقط هوش و تلاش کافی است تولد یک انسان یعنی اینکه خدا هنوز از انسانها ناامید نشده است یعنی ورود موجودی شگفت انگیز به دنیای یک پدر و مادر، یعنی شروع سفر زندگی در این سفر قرار است که سختی باشد راحتی باشد محدودیت باشد و البته آزادی، مهم نیست هر سال می توان با یک برونی(کیک شکلاتی) کوچک این روز را جشن گرفت چون این روز شروع سفر هیجان انگیز زندگی است به خودم و تمام کسانی که برایشان زندگی می کنم این روز را تبریک می گویم تولدم مبارک.

دلنوشته تولدم مبارک 2021 جدید

امروز عالی ترین روزی است که خداوند به بندگانش هدیه داده است حس نفس کشیدن در کنار کسانی که دوستش داری و اینکه باز یک سال از عمرت گذشت تا هشداری باشد که وقت ما در این دنیا زیاد نیست برای گفتن دوست داشتن هایی که به تعویق انداخته ایم هشداری است که دلشکتن هنر نیست چون شاید دیگر زمانی برای جبران احساسی که از کسی گرفته ایم نباشید عزیزی می گفت گاهی اوقات چه زود دیر می شود واقعا حق با او بود حس اش را دارم که با تمام وجود به خود بگویم تولدت مبارک چون حس می کنم حداقل لیاقت این را دارم شاید اگر انسان ها یاد بگیرند خودشان را دوست داشته باشند به خودشان احترام بگذراند محیط زیست و حیوانات را دوست داشته و صد البته به افراد اطراف اشان احترام بگذارند و آنها را دوست داشته باشند دیگر هیچ مشکلی در دنیا وجود نداشت پس با تمام وجود می خواهم بگویم من همه را دوست دارم، شادی ها پس از گذر از مشکلات را دوست دارم تولد ها را که می گویند که زنده ایم هنوز را دوست دارم اصلا در حقیقت دوست داشتن را دوست دارم بهترین چیزی را که دوست داشتم داشته باشم را برای خودم می خرم امروز چون فکر می کنم مهم نیست شکست های زندگی من هنوز زنده ام، فرصت دارم و خودم را دوست دارم.

دلنوشته برای تولد خودم 2021 جدید

مطلب پیشنهادی :

متن تولدم مبارک به انگلیسی به همراه ترجمه فارسی


دلنوشته برای تولد خودم خاص و زیبا

 می گویند که ”ما فقط یک دفعه زندگی می کنیم ولی اگر درست زندگی کنیم همون یکبار هم کافیه” تصور کنید امروز روز تولدتان است و از خانه بیرون می روید هر چیزی که هوس کردید(چیز هایی که هوس کردید بخورید اما همیشه وقت این کار را نداشتید) را می خرید به کافه ای زیبا و دنج پناه می برید موسیقی ای مورد علاقه اتان در حال نواخته شدن است شما از بیرون پنجره ی کافه می توانید مردم را ببینید کودکی دارد با نم نم باران پاییزی که به تازگی آغاز شده است رویا می سازد دو جوان شاد و خوشحال از اینکه می توانند زندگی مشترکشان را بزودی تشکیل دهند عبور می کنند می توانید هیجان را در چشمانشان ببینید خبری از آلودگی هوا نیست، خبری از بوق گوش خراش ماشین ها نیست قهوه ی مورد علاقه اتان را با کمی کیک جلوی خودتان دارید و از بوی قهوه لذت می برید اگر خوب تصور کرده باشید احتمالا تا کمی آرامش یافته اید زندگی همین است خوشبختی بسیار ساده است و لزومی به بودن خانه و ماشین میلیاردی نیست همین که بتوان روز تولدتان را به سادگی برای خودتان جشن بگیرید کافی است تا احساس خوشبختی کنید همین که یاد بگیرید که زندگی ساده است و نیازی به پیچیده کردن آن نیست فرمول خوشبختی است.

دلنوشته تولد خودم جدید

دلنوشته تولدم مبارک با متن های قشنگ و احساسی

گاهی فکر می کنم که احساسات حتی از تفکر هم پیچیده تر است حس شادی، غم، ناامیدی، عصبانیت و ... از کجا می آیند از رفتار ها؟ فکر می کنم که تمام اینها لازم هستند برای هر انسانی، اگر شادی نبود چگونه می توانستیم زندگی را ادامه دهیم؟ اگر غم نبود پس شادی چه معنایی داشت؟ و ما چگونه به مشکلات فکر می کردیم؟ یا اگر عصبانیت وجود نداشت پس چگونه از خود دفاع می کردیم؟ امروز روز تولد من است و احساسی آمیخته از شادی و غم و عصبانیت دارم از اینکه می توانم جشن بگیرم و خوشحال باشم احساس شادی دارم از اینکه باز یک سال دیگر از عمرم را رفته می بینم احساس غم دارم و عصبانی هستم که چرا در تمام عمرم بیشتر نخندیدم، بیشتر محبت نکردم چرا اینهمه دوست داشتن گفتن را عقب می اندازیم شاید فرصت دیگری زندگی به ما ندهد به امید روز هایی پر از شادی، حس سرزندگی و جشن تولدهایی برای همه.

"من فقط یک سال بزرگتر نشده ام بلکه یک سال شادتر و بهتر شده ام از هر زمان دیگر تولدم مبارک"

دلنوشته تولدم مبارک فروردین ماهی ام

مطلب پیشنهادی :

عکس نوشته تولدم مبارک | تبریک تولد به خودم


"من نهایت لذت را از این روز می برم و طوری شاد خواهم بود که هرگز نبوده ام چون امروز روز من است تولدم مبارک"

متن تبریک تولد خودم ، دکلمه برای تولد خودم

"من از ته دل آرزو داشتم که می توانستم صدایم را به تمام جهان برسانم تا بدانند که تا چه اندازه شاد هستم تولدم مبارک "

دلنوشته تولدم مبارک اردیبهشت ماهی ام

"کیک تولدم اینجاست و من آماده ی فوت کردن شمع های روی آن هستم و همچنین آماده ی آرزو کردن برای چیزهای فوق العاده هستم  آرزویم یک سال فوق العاده ی پیش رو است."


پیشنهاد ویژه :

چند روز دیگه تولدمه از یک تا سی ام ماه + عکس نوشته


"من رسما اعلام می کنم که قرار است یک +1 به موفقیتم اضافه کنم. تولدم مبارک"

دلنوشته های زیبا و خاص تولدم مبارک 1400-2021 جدید

"پدر و مادر تشکر بابت هدیه ی فوق العاده یی که به جهان پیشکش کردید. تولد خود دوست داشتنی و شیرینم مبارک "

دلنوشته راجب تولد خودم

"تولدم مبارک در این سال من کمی قوی تر و عاقل تر هستم خداوند به من سالی دیگر عطا کرده است و من قول می دهم به خودم که بهترین چیز را از آن می سازم"

متن زیبا برای تولد خودم ، متن ادبی تولد انسان

 "یک روز از خواب بلند میشی و می بینی که دیگه وقتی برای کارهایی که همیشه دلت می خواسته انجام بدی نداری پس به تعداد روز های تولدت دقت کن و طوری زندگی کن که همیشه دلت می خواسته روز های تولدت را سخت خوشحال باش و یاد بگیر که به خودت احترام بگذاری"


حتما ببینید :

متن فلسفی تولد خودم در فصل زمستان


"گاهی اوقات می تونی برای خودت یک کارت پستال زیبا و یک شاخه گل بخری و روش با دست خط خودت بنویسی دوستت دارم، تولدت مبارک. زندگی با تمام سختی هایش زیباست "

دلنوشته تولدم مبارک

"تولدم خودم مبارک، برای تمام اشک های سال پیش تمام لبخندها، هیجان ها و دلهره هایش خوشحالم زندگی یعنی همین، یعنی داشتن لحظه های تلخ و شیرین، شیرینی بدون وجود تلخی معنایی ندارد"

دلنوشته یک سال گذشت ، نامه ای به خودم برای تولدم

 "امروز تولدم بود دلم می خواهد با تمام وجود از خدا تشکر کنم که یک سال دیگر به عمر من اضافه کرد یک سال بیشتر مساوی است با یادگرفتن بیشتر، فرصت بیشتر و شاید هم فقط مشکلات بیشتر"


شاید علاقمند باشید :

متن فلسفی تولد خودم در فصل پاییز


تولد می تواند جوانه زدن عشقی بین دو جوان باشد، می تواند شروع زندگی جدید باشد، می تواند به دنیا آمدن فردی باشد که به دیگران امید می بخشد و جهان را به جای بهتری تبدیل می کند تولد هر چه که باشد ای کاش زیبا باشد، امید بخش باشد، آزادی بخش باشد مثل رها شدن یک پروانه از پیله، تولدم مبارک نه به خاطر اینکه عادت به جشن و شادی برای روز های گذشته ی عمرم داشته باشم نه، بخاطر اینکه از این روز به بعد شاید یک زندگی بدون ای کاش ها باشد.

دلنوشته تولدم مبارک با سبک های جدید و جذاب

چه می شود کرد چیز های رفته همیشه چیز هایی هستند که دیگر باز نمی گردند آدم فقط می تواند دلخوش باشد که می تواند جبران کند البته اگر فرصتی برای این کار یابد! گاهی گفتن کلماتی مثل تولدت مبارک یا خرید کادویی مفید برای یک فرد بسیار سخت به نظر می رسد اما اگر این محبت های کوچک نباشد چطور به هم یادآوری کنیم که همدیگر را دوست داریم و به فکر هم هستیم شاید دیگر نتوانیم تولد بعدی فردی را ببینم چیز های رفته هرگز باز نمی گردند و آدم ناگریز است که قدر لحظه ها را بداند تولدم خودم مبارک من اولین کسی خواهم بود که این روز بخصوص را به خودم تبریک می گویم چون شاید دیگر نتوانم چنین روزی را جشن بگیرم.

متن تولدم مبارک لاکچری

من قطعا خودم را یکی از خوش شانس ترین آدم های در این دنیا می دانم چرا که تولدم است من نمی خواهم از خدا درخواست کنم برای هیچ چیزی جز تشکر از او برای همه چیز های خوب که به من ارزانی داشته است، تشکر پروردگار.


در ادامه تماشا کنید :

متن فلسفی تولد خودم در فصل تابستان


می خواهم به بازار بروم اینبار نه برای خرید برای کسی، نه برای خرید نیاز روزانه نه برای هیچکس دیگر فقط چون دلم می خواهد، فقط چون می خواهم اولین کسی باشم که اولین کادو را برای خودم می خرم از شما که پنهان نباشد روز تولدم است بله حدودا بیست و ... سال پیش چنین روزی من زاده شده ام نمی دانم چرا؟ اما خوب به قول معلم کلاس پنجممان آدم که نباید همه چیز را بداند؟؟ شاید خداوند دوست داشته است که من را بسازد شاید هم نیاز بوده است این مهم نیست مهمتر این است که الان هستم می توان سنگفرش های تازه خیابان نهم را با کفش های اسپورتم لمس کنم می توانم بوی پاییز را بشنوم که در حال گرفتن برگ درختان است انگار از خیابان ها گله دارد شاید هم تنها مشکلش با رفتگرها است! نمی دانم کدام کادو برای من بهتر است راستش را بخواهید فکر می کردم بسیار آسان است اما دلم به حال کسانی می سوزد که مجبورند زیاد کادوی تولد بخرند هوس کتاب کرده ام(آدم مگر هوس کتاب هم می کند!!) از چند سال پیش که تصمیم به ساخت یک کتابخانه در خانه گرفتم هنوز درست حسابی برایش کتاب نخریده ام فکر می کردم که دیگر زیاد به مطالعه علاقه ندارم اما امروز فرق می کند امروز باید خودم را ببخشم، خودم را ببخشم که زیاد اهل مطالعه نبوده ام و البته هزار چیز دیگر که باید امروز خودم را به خاطر آنها ببخشم به هر حال انسان پر از اشتباه است به کتابفروشی سر خیابان مولوی می روم آنجا پهلوی آقا رضا همیشه می توان کمی گرما و مقدار زیادی کتاب پیدا کرد تا چند سال پیش هنوز با چراغ مغازه ی کتابفروشی را گرم نگه می داشت نه بخاطر اینکه خسیس باشد یا به لوزام مدرن تر علاقه مند نباشد فقط چون دوست دارد که بعضی خاطرات قدیمی را زنده نگه دارد به کتابفروشی رسیده ام پسر آقا رضا امروز بجای او به مغازه امده است به او خواستم بگویم که می خواهم برای کادوی تولد خودم یک کتاب بخرم اما ترسیدم بعدا بگوید که چه آدم خودشیفته ای!! چه لزومی دارد کسی برای خودش کادو بخرد؟؟ اما خوب گاهی لازم است چیزی برای تشکر از خودت بخری چون انسان موجودی است که عاشق تشویق است راستش را بخواهید هوس کتاب قصه های دوران کودکی ام را کرده ام نه اینکه در دوران کودکی برای تولد کتاب گرفته باشم خودم دوست داشتم بخرم راستش کادوی تولد دوران کودکی من یا یک دست پیاله بود!!(باور کنید) یا لباسی که هیچوقت معمولا دوست نداشتم بپوشم کتاب قدرت عادت را بر می چینم خیلی وقت است که تعریفش را می شنوم به سمت خانه راهی می شوم در خانه همه مشغول بادبادک فوت کردن و تزئین خانه برای جشن امشب تولد من هستند چه خوب که کسانی را برای انجام این کار ها دارم راستی یادم رفت که بگم تولدم مبارک.

دلنوشته تولدم مبارک جدید

تولدم مبارک گذشته ها را می بخشم، به آینده امیدوار خواهم بود، و در حال زندگی می کنم تا جایی که امکان دارد نفس می کشم و امروز غذایی را می خورم که به آن بیشتر از همه ی غذا ها علاقه دارم.

متن فلسفی در مورد تولد خودم

روشنی را گاهی باید دزدید در شهری که حاکمان آن مردم را در جهل و تاریکی می خواهند حتی اگر شد باید ذره ای روشنایی دزدید و فرار کرد به گوشه ای شاید به گوشه ای که مردمانش روشنایی می خواهند و حاکمانش از آن نمی ترسند تولد باید مساوی باشد با ذره ای نور به زندگی تاریک و وحشتناکی که ساخته ایم امروز روز تولدم است و امیدوارم بتوانم به زندگی کسانی که به مقداری نور احتیاج دارند این روشنایی را بدهم از ته دل بخندانم، همراه واقعی باشم، باعث دلگرمی باشم و بجای شکستن دیگران برای جمع و جور کردن خودم، کاری کنم که همه یاد بگیرند که باید در کنار هم بود تنها بودن قدرت زیادی برای موفقیت می طلبد شاید هیچکس چنین قدرتی را نداشته باشد.


مطلب پیشنهادی :

متن فلسفی تولد خودم در فصل بهار


یک تولد دیگر است، در فکر سالی که گذشت هستم، بالا و پایین های زیادی داشت اما من از آن گذشتم و در آستانه ی یک زندگی تازه، و شروع یک سال جدید هستم تولدم مبارک، همه چیز خوب و بد می گذرد فقط باید صبر داشت و از سرشیبی های زندگی نهراسید.

کپشن تولد خودم

خود عزیز، تو کارهای بسیار خوب و شایسته ای انجام داده ای و لیاقت تمام چیزهای شگفت انگیزی که در سر راهت قرار می گیرد را داری، یکسال دیگر از مبارزات، خنده ها و عشق را پشت سر گذاشتی، تبریک برای پشت سر گذاشتن تمام بالا و پایین های زندگی. و تولدت مبارک.

دلنوشته لاکچری و خوشگل روز تولدم

تولد یعنی پشت سرگذاشتن، گاهی فقط پشت سر گذاشتن خطا ها، گاهی لحظه های خوش با کسی بودن و گاهی فقط پشت سر گذاشتن یک سال معمولی هر چه که باشد تولد چیز خوبی است که می تواند فقط با یک کیک و جشنی کوچک به ما یادآوری کند که سال های عمرمان به سرعت در حال سپری شدن هستند و باید از آنها به درستی استفاده کنیم تولدم مبارک این بهترین کاری است که می توانم برای خودم بکنم یک تبریک ساده همین! آرزوی سالی پر از لطف های همیشگی پروردگار را دارم و توانایی گذر از سختی های پیش رو.

دلنوشته برای تولد خودم

"امروز، من قصد دارم که شاد باشم با دوستانم و کسانی که دوستشان دارم چون روزی خاص برای من است تولدم مبارک"

دلنوشته واسه تولدم شیک و باحال

امروز روز خاصی برای من است من فقط می خواهم که از خداوند متعال تشکر کنم برای هدیه ی زندگی و شادی که به من عطا کرده است من دعا می کنم که او لطفش را نسبت به من در میان سال پیش رو نیز نگه دارد و به تمام عزیزانم و افرادی که به کمک نیاز دارند روزی های زیبایش را هدیه دهد.

دلنوشته لاکچری در مورد تولد خودم

امروز بی نهایت هیجان زده ام چرا که تولدم است من برای شادی، آرامش و خوشبختی دعا می کنم و می دانم که خداوند به دعاهایم جواب خواهد داد تولدم مبارک.

دلنوشته برای روز تولدم

من قصد دارم یک سال شگفت انگیز، عالی، فوق العاده، بی نظیر و پر از ماجراهای جدید و سفرهای دیوانه وار داشته باشم! تولد من یعنی من یک سال دیگر بزرگتر و عاقلتر هستم اکنون و  باید بیشتر مراقب باشم!

دلنوشته متن تولد خودم ، کپشن تولد خودم

یک سال دیگر، آمده و رفته است. احساس می کنم سالی داناتر و پر تجربه تر شده ام. چند تار موی خاکستری دیگر و شاید یک یا دو تا اضافه شده است. من افتخار می کنم که این نعمت را داشته ام که به خطوط لبخند صورتم اضافه شده است. من از رشته های نقره ای لرزان موهایم لذت می برم من عاشق اینم که سالی عاقلتر از سال گذشته هستم. اوه تولد، من تو را هم دوست دارم!

دلنوشته تولدم مبارک کوتاه و قشنگ

سالی دیگر گذشت و تلخی ها گذشت خوشحالم که می توانم تولدم را باز تبریک بگویم از تمام کسانی که به من در این سال آموختند که فداکار باشم، ارزشمند باشم و دوست داشتنی باشم ممنونم.

تهیه کننده : توپ تاپ


حتما تماشا کنید :

دلنوشته زیبا درباره تولد خودم (2)

متن زیبا برای تولد خودم در فروردین ماه

متن طولانی درباره تولد خودم (3)


1 نظر

  1. رقیهرقیهsays:

    ۱۲ مهر تولدمه