جملات زیبا در مورد حکمت خدا + عکس نوشته

حکمت خدا را باور کنید. در زندگی باید به دو چیز توجه کرد! یکی رحمت خداست و یکی هم حکمت اوست. اگر نعمتی می دهد، رحمتش است و اگر نمی دهد حکمتش. در اتفاقات خوب، رحمت خدا را می توان دید و در اتفاقات بد، حکمت او را. هیچ وقت در زندگی نباید کفران نعمت کرد! چرا که هر اتفاقی در زندگیمان حکمتی دارد.

کلیپ حکمت خدا  

حکمت خدا در کارها ، جملات زیبا در مورد حکمت خدا


بعضی وقتا یه اتفاقایی توی زندگیت میفته که تو فلسفه شون رو درک نمیکنی، اصلا نمیفهمی که چرا اومدن و چرا توی زندگیت رخ دادن اما بابت شون نگران نباش. اگه به چیزی به اسم حکمت خدا اعتقاد داشته باشی اون موقع میفهمی که تموم این اتفاقات میان که تو رو رشد بدن و باعث بزرگتر شدن تو بشن. با این اتفاقات نجنگ و به جای جنگیدن سعی کن حکمت شون رو بفهمی. با خودت بگو که این اتفاق چه منفعتی برای من داره، شاید اون منفعتی که توی ذهنت میاری همون چیزی باشه که خدا برای تو میخواد.

متن درباره حکمت خدا ، پروفایل حکمت خدا در مشکلات

بعضی وقتا یک اتفاق از نظر ما خیلی بده، خیلی آزار دهنده هست و خیلی ما رو شکنجه میده اما اگه در آینده به همون اتفاق فکر کنیم میبینیم که چقدر ما رو رشد داده و چقدر باعث پیشرفتمون شده. کافیه به گذشته ات نگاه کنی و اتفاقات مختلف رو بررسی کنی تا به این حرف برسی. الان هم همینجوریه. به اتفاقات بد و چالش های سخت بهای زیادی نده و باهاشون نجنگ، به اجی این کار حکمت خدا رو درونشون پیدا کن. همین حکمت هست که باعث میشه اونها تبدیل به پله ای برای پیشرفت تو بشن پس بهشون به دید مثبت نگاه کن.

هیچ اتفاقی بی دلیل نیست ، متن هیچ کار خدا بی حکمت نیست

حکمت خدا رو دست کم نگیر. یه وقتایی یه اتفاقایی توی زندگیت میفته که تو رو واقعا زمین گیر میکنه و کاری میکنه که اونجا آرزوی مرگ کنی. اما همین اتفاقات به مرور زمان باعث میشن که تو قوی تر بشی و از خودت انسان کامل تری بسازی. کافیه به گذشته ات نگاه کنی تا به این حرف برسی. اگه الان هم اتفاق بدی در زندگیت افتاده، اونو از طرف خدا بدون، اونو یه رویداد مثبت در زندگیت بدون که قراره از تو یک انسان قوی تر بسازه. حتی تلخ ترین اتفاقات رو هم میشه مثبت دونست چون اونها باعث میشن که آدم قوی تر از اون چیزی که بوده بشه.

دلنوشته حکمت خدا ، استوری حکمت خدا

خدا میخواد روز به روز تو رو قوی تر کنه، خدا میخواد روز به روز تو رو کامل تر کنه و میخواد که از تو انسانی به معنای واقعی بسازه پس اتفاقات مختلفی رو وارد زندگیت میکنه و تو رو با چالش های مختلفی رو به رو میکنه. به جای اینکه با این چالش ها سر جنگ برداری و بگی که خدا تو رو نمیخواد و برای همین این اتفاقات وارد زندگیت شدن، باهاشون رفیق شو، سعی کن همزمان با گذر زمان با اون اتفاقات قوی تر بشی و به خواسته ای که خدا ازت داره پاسخ مثبت بدی.

پروفایل هیچ اتفاقی اتفاقی نیست ، هر اتفاقی حکمتی دارد

بعضی وقتا نعمت و روزی زیادی وارد زندگیت میشه که این از رحمت خداست و بعضی وقتا درگیر مشکلات میشی و حتی به تنگنا میفتی که اینو هم باید از حکمت خدا بدونی. با خودت بگو که چرا به این روز افتادی؟ یا اگه به نظرت خدا تو رو به این روز انداخته، چرا خواسته که تو این روزها رو تجربه کنی؟ دلیل اتفاقات زندگیت رو دریاب تا بتونی در پس اونها حکمت خدا رو ببینی. خدا در هر صورت رشد و پیشرفت تو رو میخواد و اگه خوب به ته هر ماجرا نگاه کنی میبینی که در پس اونها تو پیشرفت میکنی و انسان کامل تری میشه. پس با اتفاقات بد زندگیت نجنگ و سعی کن در اونها حکمت خدا رو دریابی و باهاشون رشد کنی.

استوری در مورد حکمت خدا ، متن زیبا در مورد حکمت خدا

در زندگی ما، در پی هر اتفاقی، حکمتی نهفته است. اگر ما اتفاق بد یا خوبی را در زندگی تجربه می کنیم، به واسطه ی حکمت خدا است. ما در بسیاری از اتفاقات، حکمت پروردگار را نمی بینیم و چشمانمان بر روی آن بسته است. در این مطلب چندین متن زیبا درباره حکمت خدا برایتان آماده کرده ایم که با خواندنشان برای شناخت حکمت او بیشتر به وجد می آید. همراه ما باشید.

عکس نوشته درباره ی حکمت خدا

خداوند درست است که درکارها برای ما حکمتی دارد، اما برای ما سرنوشتی را خلق نکرده و سرنوشت ما به واسطه ی انتخاب هایمان به وجود می آید. پس تا می توانیم در زندگی انتخاب های درست بکنیم تا حکمت خداوند را در زندگیمان در پی این انتخاب ها واقعا درک کنیم و سرنوشتمان را به نیکی تغییر دهیم.

متن درباره حكمت خدا
عکس نوشته راجع به حکمت خدا

در چیزی که حکمت خداست گلایه نکن. اگر اتفاقی برای تو افتاده، سعی نکن که با آن بجنگی! بلکه تلاشت بر این باشد که بر آن پیروز شوی. مگر خداوند نگفته که در هر سختی، آسانیست؟ پس ناراحتیت برای چیست؟ به دنبال آسانی در سختی هایت باش و بدان که حکمت خداوند بی دلیل نیست و اگر اتفاقی در زندگی تو افتاده، حتما خداوند توانش را در تو دیده و تو می توانی بر آن پیروز شوی! اگر به خداوند توکل کنی و تسلیم اراده او شوی، پیروزی ات در هر کاری حتمی است.

عکس نوشته حکمت خداست

حکمت خداوند را نمی توان شاید واقعا نتوان درک کرد. خداوند از چیزهایی آگاه است که شاید هیچگاه ما به آنها آگاه نشویم. در قرآن خداوند خود می گوید که حال آنکه چیزی را خوش ندارید، در حالی که آن برایتان خوب است و چه بسا که چیزی را دوست دارید که برایتان بد است.

متن درباره حكمت خدا

به حکمت خداوند در زندگی ات ایمان داشته باش و بدان که اگر تلخی و شیرینی را در زندگی تجربه می کنی، هر دو به واسطه ی رحمت و حکمت اوست. اگر تلخی را تجربه کردی، حکمتی در آن نهفته است! به جای جدال با تلخی، سعی کن که آن را به شیرینی تبدیل کنی که این زیباترین کار ممکن است.

عکس نوشته حکمت الهی

از حکمت خدا ممکن است گاهی تعجب کنیم. بعضی وقت ها اتفاقاتی در زندگیمان می افتد که به هیچ وجه نمی توانیم آنها را درک کنیم. در همان اتفاقات، حکمتی نهفته است و ما باید با آنها رو به رو شویم. همیشه روی حکمت خدا بیشتر از خواسته های خود توجه کنیم. خداوند چیزی را می داند که ما نمی دانیم. این حکمت شاید به واسطه ی احساس ما به ما الهام شود.

متن درباره حكمت خدا

اگر در زندگیت ناراحتی، اگر در زندگیت اتفاقی افتاده که به هیچ جوره نمی توانی آن را درک کنی، اگر دائما به دنبال این میگردی که حکمت چیست که هنوز زنده ای، خدا را یاد کن. بدان که او بی دلیل کسی را روی زمین نمی آفریند. خداوند اگر اتفاقی را وارد زندگی تو کرده، توان بیرون آمدن از آن اتفاق را هم به تو عطا کرده و باید با آن رو به رو شوی و آن اتفاق را بگذرانی. روی حکمت خدا بیشتر از منطق خودت حساب باز کن.

عکس نوشته های حکمت خد

هر اتفاقی که در زندگی ات رخ می دهد، بدان که حکمتی در پی آن نهفته است! این جهان، جهان قانون هاست و همه چیز طبق یک نظم خاص صورت می گیرد. اگر اتفاقی منفی در زندگی ات می افتد، بدان که حکمت خدا در این بوده که به واسطه ی انتخابات اشتباهت، آن اتفاق را تجربه کنی و اگر اتفاق خوبی در زندگی ات رخ داده، بداند که حکمت پروردگارت در آن اتفاق خوب وجود داشته و هیچ چیز از دید خداوند خارج نیست و همواره او به همه ی امور ما انسان ها آگاه است.

متن درباره حكمت خدا

در هر کاری حکمتی و در هر اتفاقی، خواست خداوند نهفته است. اگر ناخواسته وارد جریانی می شوی، اگر ناخواسته اتفاقی را تجربه می کنی، بدان که خداوند حکمتش در آن بوده که تو آن اتفاقات و جریانات را از نزدیک لمس کنی. ناامید و ناراحت نباش؛ چرا که خداوند هیچگاه برای بندگانش شر و بدی را نمی خواهد. به جای غصه خوردن و ناراحتی، سعی کن که حکمتش را جستجو کنی و بفهمی که چرا این اتفاق برای تو افتاده. این بهترین کاری است که می توانی انجامش دهی.

عکس نوشته راجب حکمت خدا

حکمت خدا را در زندگیت جستجو کن. حتی اگر مجبور شدی، با ذره بین در زندگی ات به دنبال حکمت خدا باش و بدان که اگر چشم دلت باز باشد، نیازی به ذره بین نیست و در هر اتفاقی می توانی حکمت او را ببینی. خداوند بر همه ی امور عالم آگاه است و از اینکه چرا فلان زندگی را داری و چرا با فلان چالش رو به رو می شوی، ناراحت نباش. اوست که در پی هر اتفاقی، برایت خیریتی نهادینه کرده است که رسیدن به آن خیریت، به دست خود توست.

متن کوتاه درباره حکمت خدا

اگر دلت زخمی دارد، اگر روحت ضربه خورده، همه اش را به خداوند بسپار. او حکمت کار را بهتر می داند و اوست که به امور تو آگاه است. خدا را باور کن و خودت را در اقیانوس محبت او رها کن. فراموش نکن که هیچ پشتوانه ای قوی تر از خداوند نیست و اگر جز خدا برای خودت مرهمی برای زخم هایت انتخاب کردی، بدان که راه را اشتباه رفته ای و طولی نخواهد کشید که به اشتباهت پی خواهی برد.

عکس پروفایل حمت خداوند

هر اندازه که مشکلاتت بزرگ بودند، بدان که قدرت پروردگارت از آنها بزرگتر خواهد بود. حکمت خدا را چه فرض کرده ای؟ اگر مشکلاتی را به سمت زندگیت روانه می کند، راه حل آنها را هم در دل آنها نهادینه کرده است. دل به خدا بسپار و ذهنت را خدایی کن و به حکمت خداوند در زندگی ات امیدوار باش که خود می گوید که چه بسا چیزی را نمی خواهید در حالی که برایتان خوب است و چه بسا چیزی را می خواهید در حالی که برایتان بد است.

متن کوتاه درباره حکمت خدا

توی زندگیت دو تا چیز رو همیشه باور داشته باش. یکیش رحمت خداست و یکیش هم حکمتش. اگر چیزی توی زندگیت هست، بدون که این از رحمت خداوند در زندگی تو هست و اگر چیزی در زندگیت نیست، بدون که این از حکمت اونه و این رو همیشه به یاد داشته باش که خداوند چیزی رو می دونه که ما نمی دونیم. پس شکرگزار رحمت و حکمتش باش و برای هر دو اون رو سپاس بگو.

عکس نوشته صبر اوج احترام به حکمت خداست

هر هدفی که داری، هر رویایی که داری، بدون حکمت خدا بوده که اشتیاق رسیدن به اون توی دلت افتاده. به چیزای منفی فکر نکن. فقط به سمتش حرکت کن و به دستش بیار. بدون که اینجوری خدا هم از تو راضیه و زمانی که به مرحله ی حساب و کتاب رسید و ازت پرسید که تو دنیا چه کردی، میتونی در جوابش بگی که به سمت رویایی رفتم که حکمت تو در اون نهادینه بود.

متن کوتاه درباره حکمت خدا

در جاده ی زندگی، برداشت تپه ها و کوه ها کار خداست! اوست که برایت این جاده را هموار می کند. اگر سنگ ریزه ها را بر می داری و دائما ناشکری می کنی، بدان که اگر خداوند کوه ها را بر نمی داشت، تو هنوز ابتدای راه بودی. پس شکرش را به جای آور و بدان که همین سنگ ریزه ها هم از حکمت اوست. در غیر این صورت برداشتن آنها برایش کاری نداشت.

عکس و متن در مورد حکمت خداوند

وقتی که دلتنگ چیزی هستی، این رو با خودت تکرار کن که اگر به اون نمیرسم، حتما حکمتی داخلش هست. پس خودت رو رها کن و نزار که این دلتنگی تبدیل به زندان بانی بشه که تو رو توی زندان خودش زندانی کرده. بشکن این زندان رو و ازش خارج شو و ببین که درسته که خدا تو رو به اون چیزی که ظاهراً می خواستی نرسونده، اما به خیلی چیزهای دیگه رسونده بوده که تو ازشون غافل بودی. این حکمت خداست که گاهی وقت ها ما آدم ها اون رو درک نمی کنیم و به سادگی از کنارش رد میشیم.

متن کوتاه درباره حکمت خدا

خداوند هیچ وقت به بنده اش نه نمی گوید. او اصلا نه گفتن را شاید بلد نباشد. در پاسخ به نیازها و خواسته های بنده اش فقط سه چیز می گوید! اجابت میکنم، بعدا اجابت میکنم، پیشنهاد بهتری برایت دارم. اگر به چیزی در زندگی ات نمی رسی، بدان که خدا یا بعداً برای اجابتش می کند و یا پیشنهاد بهتری برایت دارد. حکمتش را دست کم نگیر و به آن ایمان داشته باش که خداوند خیرخواه توست و تو باید این را باور کنی.

تصاویر متن دار در مورد حکمت خدا

اگر می بینی که در زندگی فشاری روی توست، سریعاً کفر نگو و به حکمت خدا ایمان داشته باش! شاید این فشارها به خاطر خداوند باشد که تو را در آغوشش گرفته و محکم می فشارد. بدان که در پی این فشارها، احساس خوبی برای تو نهفته است که باید به آن دست پیدا کنی. هرگز در زندگی ات ناامید نشو و در پی هر فشار زندگی، احساس خوبی که خداوند برایت آماده کرده را جستجو کن.

متن زيبا درباره حكمت خدا

اگر بر سر مسیر زندگی مار را می بینی و میترسی، بدان که خداوند در این مسیر اژدها را کشته است و تو با مار رو به رو شده ای. اندوهگین نباش. از این مارها در زندگی زیاد هستند؛ اما بترس از روزی که خداوند از کشتن اژدها دست بکشد. در آن روز است که ترس واقعی را احساس خواهی کرد. پس حکمتش را شکر کن و در برابر مارهای زندگی ات مقاومت کن. باور کن که کشتن این مارها هم برای خداوند کاری ندارد؛ اما او می خواهد بنده اش راه کشتن مارها را بیاموزید.

عکس حکمت خدا

یکی از بهترین حرف هایی که میتونی به خدا بزنی این هست که که خداوندا من محتاج به دانستن حکمت های تو در زندگی ام هستم. گاهی در کاری حکمتی داری که واقعا آن را درک نمی کنم! اما به واسطه ی ایمانی که به تو دارم، با قدرت حکمتت را در آن کار جستجو خواهم کرد. خدایا در این راه رهایم نکن و تنهایم نگذار که غیر از تو به هیچ پشتوانه ای نمی توانم اعتماد کنم.

متن زيبا درباره حكمت خدا

توی شادی هات حکمتی نهفته است، تو غمهات حکمتی نهفته است، زمانی که برای انجام کاری دلشوره داری، توی اون هم حکمتی نهفته است و برای هر اتفاقی خدا حکمتی داره که شاید تو اون رو درک نکنی و بعداً متوجه اون بشی. به جای ناشکری کردن و کفر گفتن، یکم چشمات رو باز کن و ببین. گاهی باید به چشم دل به برخی قضایا نگاه کنی تا متوجه حکمت خدا داخل اونها بشی.

عکس نوشته بی حکمت نبودن کارهای خداوند

اگه میخوای خدا بهت نگاه کنه، هیچ وقت برای کسی بد نخواه. این رو همیشه بدون که اگه برای کسی بد بخوای، اول از همه خودت اون بدی رو تجربه میکنی! چون بهش توجه می کنی و به وجودش میاری. همیشه اینجوری دعا کن که خدایا اگر کسی مالم رو دزدید، بهش مال فراوان بده؛ اگر کسی قلب منو شکست، بهش مهربونی عطا کن؛ اگر کسی به من خیانت کرد، بهش معتمدی رو عطا کن و به هر کسی که به من بدی کرد، بهش خوبی عطا کن. باور کن که ممکنه که خدا دعای تو رو برآورده نکنه و اون افراد به اون شکلی که میخوای تغییر نکنن! اما تو تغییر می کنی و به چیز بهتری تبدیل میشی. توی تمام این دعاها حکمت خدا نهفته هست و میشه حکمتش رو این دونست که فقط با خواستن خوبی برای بقیه میتونی به خوبی برسی.

متن زيبا درباره حكمت خدا

هیچ وقت خودت را به بهای اندک نفروش. این را بدان که خداوند برای هر اتفاقی در زندگی ات حکمتی دارد. اگر احساس ارزان بودن می کنی، بدان که هنوز حکمت خدا را در کارهایت نیافته ای. در فروشگاه بزرگ دنیا، روی قلبت نام خدا و در روحت خود خدا نهفته است. این چیزی نیست که به بهایی اندک به فروش برسد. قدر خودت را بدان و به دنبال حکمت پروردگارت در اتفاقات زندگی ات باش.

عکس نوشته درباره حکمت خدا برای پروفایل

خودت را بنده ی مردم می کنی و از خداوند غافلی؟ این را بدان که اگر اکنون احساس ضعیف بودن می کنی، به خاطر این است که هنوز حکمت او را در کارهایت نیافته ای. اگر بدانی که خداوند برای تک تک اتفاقات زندگی ات حکمتی دارد، قدرخودت را می دانی و فقط بنده ی او خواهی شد.

متن زيبا درباره حكمت خدا

حکمت خدا را در کارهایت جستجو کن! فقط اینگونه است که می توانی بفهمی که چرا کارهایت باب میل تو نیستند و یا چرا کارهایت سریعاً اتفاق نمی افتند.


مطالب پیشنهادی و ویژه :

متن درباره کمک خواستن از خدا

جملات عاشقانه کوتاه درباره خدا

عکس و متن زیبا از خدا (18 تصویر با کیفیت بالا)


1 نظر

  1. ایمان صفاییایمان صفاییsays:

    واقعا لذت بردم از متن ها و عکس هایی که گذاشته بودید خدا خیرتون بده🙏❤️❤️❤️❤️❤️