متن درخواست وام از بهزیستی

سازمان بهزیستی یکی از سازمان ها و نهادهای حمایتی است که افرادی که دارای معلولیت جسمی و یا ناتوانی در امرار معاش خود به دلیل از کار افتادگی یا نقص عضو یا بیماری دارند را تحت پوشش حمایت خود قرار می دهد و به آنها خدماتی ارائه می کند که کمی از مشکلات این افراد را کمتر کند. یکی از این خدمات اعطای تسهیلات به متقاضیان و افراد تحت پوشش می باشد که در زمینه های مختلفی از قبیل خرید جهیزیه، خرید و تعمیر مسکن، پرداخت هزینه های درمان، تامین هزینه های تحصیل فرزندان و موارد دیگر به متقاضیان اعطا می شود.

افرادی که به علت رفع مشکلاتی که ذکر شد، خواهان دریافت تسهیلات هستند می بایست درخواست خود را طی یک نامه اداری به رئیس سازمان بهزیستی منطقه خود ارائه کنند. نوع نگارش این نامه و درخواست نیز در پذیرش یا رد درخواست می تواند تاثیر گذار باشد. در ادامه این مطلب نمونه هایی از متن نامه درخواست وام از بهزیستی را جمع آوری کردیم تا مددجویان و افراد متقاضی تسهیلات از این سازمان از آنها استفاده نمایند.


به نام خدا

ریا ست محترم اداره بهزیستی شهرستان --------

سلام علیکم

با عرض ادب و احترام، اینجانب ---------- فرزند --------- ساکن ------------ با شماره ملی ------------- معروض می دارد به علت اینکه بنده کارگر می باشم و با مشکلات مالی فراوانی مواجه هستم و همچنین از سویی دیگر مدتی است که به عارضه قلبی و مشکلات دیگر گرفتار شدم (از قبیل کلسترول و قند خون و سفته قلبی)، لذا به منظور تامین هزینه های درمان و فراهم کردن دارو نیاز به تسهیلات دارم تا بتوانم اندکی از مشکلاتم را برطرف کنم. علاوه بر موارد ذکر شده، مخارج و تامین معاش سه نفر از افراد تحت تکلفم نیز بر عهده بنده می باشد و فشار مضاعفی به بنده وارد می کند. از این رو از شما تقاضا دارم با درخواست وام بنده از آن اداره و معرفی به بانک جهت دریافت تسهیلات موافقت نموده و بنده را در رفع مشکلات معیشتی و بیماری ام یاری نمایید. قبلا از مساعدت و کمک شما کمال تشکر را دارم و از خداوند بزرگ آرزوی سلامتی و موفقیت و سربلندی برای شما و خانواده عزیز شما خواستارم.


جناب آقای ------------

رییس محترم اداره بهزیستی ------------

موضوع : درخواست مساعدت مالی و وام بلاعوض

با سلام و احترام

بدین وسیله به اطلاع جناب عالی می رساند اینجانب -------------- به علت مشکلات فراوان از جمله: هزینه بسیار بالای درمان بیماری همسرم که در سال جاری در سه نوبت مورد عمل جراحی قرار گرفته اند و پرداخت هزینه های سنگین آن به عهده بنده می باشد. (مدارک آن به پیوست به حضورتان ارسال شده است)

پرداخت هزینه های سنگین دانشگاه برای دو فرزند دانشجو و موارد دیگر موجب آن شد تا جهت تامین بخشی از این هزینه های بسیار زیاد، مساعدت و اعطای تسهیلات را از حضرت عالی درخواست کنم.

به همین دلیل خواهشمند است  در صورتی که مصلحت می دانید  و با اطلاع از شرایط ویژه و نیاز مبرم اینجانب دستور فرمایید معاونت محترم امور مالی نسبت به پرداخت مبلغ ----------- به عنوان وام بلاعوض به اینجانب اقدام کرده و موجب حل مشکلات بنده حقیر گردید.

پیشاپیش از مساعدت و دلسوزی جناب عالی کمال تشکر و قدردانی را دارم و از خدای متعال سلامتی و توفیق روز افزون شما را خواستارم.


جناب آقای / سرکار خانم ---------

رییس محترم اداره بهزیستی ---------

 با سلام و احترام

 بدین وسیله اینجانب ---------- با شماره ملی ----------- فرزند --------- ساکن --------- به دلیل مشکل قلبی از کار افتاده می باشم و به علت مشکلات مالی و شخصی و پرداخت هزینه های درمان و دارو، تقاضای دریافت مبلغ --------- ریال وام دارم تا بتوانم اندکی از این مشکلات را کم کنم.

 خواهشمند است مساعدت نموده و دستور فرمایید اقدام لازم را مبذول نمایند.

 قبلاً از لطف و حسن نیت جناب عالی کمال تشکر را دارم.

 با تشکر امضا


ریاست محترم اداره بهزیستی شهرستان -------

با سلام و عرض ادب

احتراما اینجانب --------- با کد ملی ---------- مدد جوی آن سازمان به دلیل مشکلات مالی فراوان و عدم توانایی در پرداخت مخارج تحصیل فرزندان درخواست مبلغ --------- وام از آن نهاد حمایتی را دارم. لذا خواهشمند است با توجه به وضعیت مالی بد اینجانب دستورات لازم را صادر بفرمائید.

پیشاپیش از توجه و بذل و بخشش شما مدیر محترم کمال تشکر و قدردانی را دارم.

با تشکر


به نام خدا

ریاست محترم اداره بهزیستی شهرستان ---------

جناب آقای / سرکار خانم ---------

با عرض سلام و احترام

به استحضار جناب عالی می رساند که اینجانب ------------ فرزند ------------ با کد ملی ---------- دارای همسر و سه فرزند هستم که به دلیل نقص عضو قادر به کار کردن نبوده و تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان ------------ قرار دارم. از آنجا که محل سکونت من و خانواده ام بسیار فرسوده و مستهلک می باشد و نیاز مبرم به تعمیرات دارد، لذا از شما ریاست محترم تقاضا دارم با درخواست وام تعمیرات مسکن بنده از آن اداره موافقت نموده و دستورات لازم را مبذول فرمایید. بنده و خانواده ام از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای شما سلامتی و توفیق روز افزون را خواستاریم.

با تشکر فراوان


بسمه تعالی

حضور ریاست محترم اداره بهزیستی شهرستان -------

سلام علیکم

احتراما به استحضار می رساند اینجانب --------- با کد ملی ---------- فرزند --------- تحت پوشش آن سازمان می باشم که با توجه به مشکلات مالی زیادی که دارم توانایی تهیه جهیزیه برای دختر خود را ندارم و از این رو درخواست مبلغ --------- وام از آن نهاد حمایتی را دارم. لذا خواهشمند است با توجه به شرایط موجود و وضعیت مالی نامناسب اینجانب مساعدت فرموده و با درخواست بنده موافقت نمایید.

پیشاپیش از مساعدت و توجه شما مدیر محترم و دلسوز کمال تشکر و قدردانی را دارم.


جناب آقای ------------

رییس محترم اداره بهزیستی ------------

موضوع : درخواست وام

با سلام و احترام

بدین وسیله به اطلاع جناب عالی می رساند اینجانب -------------- با شماره ملی ------------ به علت مشکلات فراوان از جمله هزینه خرید کالای بزرگ به منظور ازدواج، هزینه مراسم ازدواج و تامین مبلغی به عنوان رهن برای تهیه مسکن که بتوانیم زندگی مشترک خود را آغاز کنیم، نیازمند دریافت تسهیلات می باشم. لذا از جناب عالی خواهشمند است با درخواست اینجانب مبنی بر دریافت تسهیلات از سازمان بهزیستی موافقت نموده و ما را در راه شروع زندگی مشترک که توصیه خدا و پیامبر اوست یاری بفرمایید.

پیشاپیش از کمک و یاری پدرانه شما نهایت قدردانی و تشکر را داشته و از درگاه احدیت سلامتی و تندرستی شما و خانواده محترمتان را قلباً خواستارم.

با تشکر، از طرف ---------


به نام خدا

پیامبر اکرم می فرمایند: با هم اختلاف نداشته باشید، که قبل از شما دچار اختلاف شدند و نابود گشتند.

رئیس محترم سازمان بهزیستی -----------

جناب آقای ----------

با عرض سلام و احترام فراوان

بدین وسیله به اطلاع شما می رساند اینجانب ----------- فرزند ------------ دارای کد ملی به شماره ------------ ساکن ---------------- می باشم که دچار مشکلات مالی زیادی هستم. بنده دارای منزل مسکونی شخصی نمی باشم و مستاجر هستم که با توجه به افزایش چشمگیر بهای اجاره در سال جدید، توانایی پرداخت اجاره را ندارم. لذا از جناب عالی خواهش می کنم با درخواست وام اینجانب موافقت نمایید تا بنده بتوانم مبلغ رهن را افزایش داده و سرپناهی برای خانواده خود مهیا کنم.

پیشاپیش از شما مقام محترم ریاست سازمان بهزیستی بابت محبتی که در حق بنده و خانواده ام دارید کمال امتنان و تشکر را دارم.


به نام ایزد منان

رسول خدا می فرماید: من پيامبر كسانى هستم كه در زمان من زندگی می کنند و كسانى كه بعد از من به دنيا مى آيند.

حضور محترم جناب آقای / سرکار خانم ------------

ریاست محترم اداره بهزیستی ---------------

با عرض سلام

احتراما بدین وسیله به استحضار می رساند اینجانب ------------ دارای شماره ملی ------------ در ------------ سکونت دارم و دارای دو فرزند هستم که یکی از آنها دارای ناتوانی جسمی می باشد. همچنین وظیفه نگهداری از پدر و مادرم نیز به عهده بنده می باشد. اما با مشکلات مالی زیادی مانند هزینه درمان و نگهداری فرزند معلول و پدر و مادر خود، همچنین هزینه تحصیل فرزند دیگر خود روبرو شدم که برای حل کردن و گذشتن از این مشکلات نیازمند دریافت تسهیلات به مبلغ ----------- می باشم. از شما تقاضا دارم با درخواست وام بنده موافقت نموده و بنده را مدیون محبت و سخاوت خود نمایید. از درگاه باری تعالی برای شما و خانواده محترم شما سلامتی و طول عمر با عزت را خواستارم. با تشکر فراوان.


بسمه تعالی

ریاست محترم اداره بهزیستی -----------

سلام علیکم

احتراما اینجانب ----------- فرزند ---------- به شماره شناسنامه ------- صادره از -------- ساکن شهر / روستا ----------- دهستان ----------- بخش ---------- تحت پوشش آن نهاد حمایتی می باشم که دارای یک واحد منزل مسکونی با استحکام کم بوده و به منظور تعمیر و افزایش استحکام و همچنین افزودن امکاناتی همچون حمام، نیاز مبرم به دریافت تسهیلات دارم. از این رو از جناب عالی تقاضا دارم با درخواست بنده موافقت نمایید و جهت تسریع در انجام امور، دستورات لازم را صادر نمایید. قبلا از مساعدت و لطف بی دریغ شما نهایت قدردانی و سپاسگذاری را اعلام می دارم.


به نام خدا

حضور برادر ارجمند جناب آقای ----------

ریاست محترم اداره بهزیستی ----------

سلام علیکم

احتراما بدین وسیله به اطلاع جناب عالی می رساند اینجانب ----------- فرزند ---------- ساکن شهرستان -------- روستای --------- می باشم. منزل مسکونی بنده بسیار قدیمی بوده و مستهلک شده، همچنین بارش های اخیر و سیلاب ها باعث تخریب هر چه بیشتر آن شده است. با توجه به اینکه بنده توانایی تامین هزینه جهت تعمیر آن را ندارم، لذا از شما خواهشمند است نسبت به پرداخت وام به اینجانب موافقت خود را اعلام کرده و دستورات مقتضی را مبذول فرمایید. خداوند به شما و همکاران پر تلاش شما سلامتی و توفیق عطا بفرماید.


به نام ایزد منان

سرکار خانم / جناب آقای -----------

ریاست محترم اداره بهزیستی شهرستان -----------

با سلام و احترام فراوان

بدین وسیله به اطلاع محضر مبارک جناب عالی می رسانم اینجانب ----------- فرزند ----------- با کد ملی ----------- ساکن ------------------ سرپرست یک خانواده 5 نفره می باشم که به وسیله جا به جایی مسافر با ماشین پراید امرار معاش می کنم. متاسفانه چند روزی است که ماشین دچار عیب شده و نیاز به تعمیر دارد، اما بنده قادر به تامین هزینه تعمیر آن نیستم و از این رو از جناب عالی تقاضا دارم با پرداخت وام به اینجانب گره ای از مشکلاتم را باز کرده و کمک کنید تا امورات زندگی ام را بچرخانم. صمیمانه از مساعدت و رأفت شما سپاسگذارم و برای شما سلامتی و توفیق از خداوند خواستارم.


به نام خدا

رئیس محترم اداره بهزیستی ------------

با سلام

با نهایت احترام به استحضار می رساند اینجانب ----------- دارای کد ملی ------------ فرزند ----------- تحت پوشش آن نهاد حمایتی قرار دارم و به منظور تامین بخشی از هزینه جهیزیه دخترم که در شرف ازدواج قرار دارد نیاز فوری به دریافت تسهیلات دارم. لذا از شما مدیر بزرگوار تقاضا دارم با درخواست وام بنده موافقت نموده و دستورات لازم را برای تسریع روند آن مبذول فرمایید. مساعدت شما با درخواست بنده نشانه سخاوت و نوع دوستی شماست و پیشاپیش از حسن نیت شما نهایت تشکر را دارم.


بسمه تعالی

جناب آقای -----------

رئیس محترم و ارجمند اداره بهزیستی -----------

با سلام و احترام

بدین وسیله به استحضار می رساند اینجانب ------------ متقاضی دریافت وام مسکن و تعمیرات می باشم و با توجه به مشکلات زیاد مالی همچنین با توجه به اینکه واجد شرایط دریافت تسهیلات می باشم درخواست دارم در صورت صلاحدید دستور فرمایید درخواست اینجانب مورد بررسی قرار گرفته و اقدام لازم مبذول نمایند. پیشاپیش از توجه و پیگیری صمیمانه شما سپاسگذارم.


حضور محترم ریاست محترم اداره بهزیستی -----------

سلام علیکم

با احترام فراوان به استحضار می رساند اینجانب ---------- فرزند ----------- با شماره ملی ---------- ساکن ---------- تحت حمایت سازمان بهزیستی قرار دارم و بنا به مشکل جسمانی که دارم قادر به انجام فعالیت به منظور امرار معاش نمی باشم. لذا از جناب عالی تقاضا دارم مساعدت نموده و با پرداخت تسهیلات به اینجانب نسبت به راه اندازی کسب و کار متناسب با شرایط جسمی بنده همکاری نمایید. قبلا از کمک و سخاوت شما کمال امتنان و تشکر را دارم.


دیگر مطالب پیشنهادی :

نمونه متن درخواست وام از بانک

نمونه متن درخواست وام از کمیته امداد

نمونه متن درخواست وام از شرکت


25 نظر

  1. محمدمحمدsays:

    با عرض ادب واحترام سلام،محمدهادی قربانی هستم فرزند اکبر من۳۱سال سن دارم چندین سال نامزد بودم تا تیرماه امسال عقد کردم،بخاطر مشکلات مالی اجاره نشینی و کارگری توی رستوران،فن خاصی جز کارگری بلد نیستم ضامن برای وام ازدواج هم ندارم بخاطر که درآمدم کم. تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم فرجی بشه این روزها هم بیرون بر و رستوران بخاطر کرونا تعطیل بیکارم،کارگری هم کم شده چون مصالح ساختمانی گران. خواهش میکنم اگر میشه بهم کمک مالی کن تا از فکر و سردرگمی دربیام بهتر زندگی کنم مدتی اجاره خونه برام مشکل بزرگی شده به اندازه اجاره خونه هم کمک مالی کنید یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به کسی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکی نکردن شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷،شماره عابر بانک رفاه(۵۸۹۴۶۳۱۵۳۵۹۸۹۰۸۱)بنام محمدهادی قربانی. تو راخدا کمکم کن موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم

  2. محمدنرگسی کلوخیمحمدنرگسی کلوخیsays:

    باعرض سلام من یک پاکبان هستم و۲تابچه ۲و۳ساله کوچک دارم ازشما مقام محترم عاجزانه خواهشمندم یک وام ۱۰۰میلیونی به من بدین وبرجی ۳۰۰تومن هم ازم بگیرین تامن بتونم یک سقف خانه برای زن وبچه هام بسازم !باتشکرمحمد۰۹۳۵۷۱۰۳۴۰۴

  3. هاشم سپهری زادههاشم سپهری زادهsays:

    باعرض سلام وخسته نباشی به خدمت ریاست محترم سازمان بهزیستی کشورمان تو راخدا جوابم بدهید فقط به خاطره بچه هام من آدم بیکار وبدون درآمد هستم معز رضای خداکمکم کنی هیچ کاری نزد خداوند بی پاداش نخواهد ماند بچه دوقلو دارم وخودم دیسک کمر دارم و توانایی هیچ کاری ندارم وخواهری مریضی دارم که زمین گیر شده توراخدا کمکم کنید که شرمنده خانواده ام نشوم به خدا پول شیر خشک را ندارم

  4. گلاویژجلیلیگلاویژجلیلیsays:

    باعرض سلام خدمت ریاست محترم بهزیستی بنده شوهرم فوت کرده وبه ببماری کرونا مبتلا شدم تحت پوشش هیچ ارگانی نیستم ازشمادرخواست کمک دارم تابحال هم به هیچ ارگانی مراجعه نکردم ازتون خواهش میکنم ازنظرمالی کمکم کنید درپناه خدا موفق باشید .اینم شماره تلفنم۰۹۱۸۴۴۹۶۹۶۰

  5. گلاویژجلیلیگلاویژجلیلیsays:

    باعرض سلام خدمت ریاست محترم بهزیستی بنده شوهرم فوت کرده وبه ببماری کرونا مبتلا شدم تحت پوشش هیچ ارگانی نیستم ازشمادرخواست کمک دارم تابحال هم به هیچ ارگانی مراجعه نکردم ازتون خواهش میکنم ازنظرمالی کمکم کنید درپناه خدا موفق باشید .اینم شماره تلفنم۰۹۱۸۴۴۹۶۹۶۰

  6. داود حبیبیداود حبیبیsays:

    با سلام . خدمت مدیر محترم اینجانب در زمان آمدن کرونا کسب و کار خود را از دست داده ام و دو نفر دیگ هم با من کار می کردند ب علت بیکاری و خرج زیاد ماشین خود را فروختم و کسب درآمدی هم ندارم مبلغ پولی هم برای کاسبی داشتم آن را طی این مدت خرج نموده ام از شما تقاضا دارم که یک وام ۳۰ت تا ۵۰ت ۳ملییون دارم تا کسب کار خود را رونق دهم و طی ۳ساله آنرا باز پرداخت کنم و دست چند نفر هم بگیرم ۰۹۱۸۶۳۰۶۸۶۵ ، اراک لطفا اگر کسی هست کمکی کنه ممنون

  7. منیژه ابراهیمیمنیژه ابراهیمیsays:

    باسلام .من زن خانه دار ۴۰ساله هستم شوهرم کارگر است ماهی ۲۲۰۰حقوق میگیره بعد چهل سال تازه ازدواج کردم ماهی ۳۰۰ کرایه خونه میدیم ماهی ۲۵۰ وام ازدواج میدیم در این سن بچه نداریم در بدترین شرایط زندگی میکنیم حتی سواد ندارم این متن رو برادرم برام نوشته از سازمان بهزیستی تقاضای کمک مالی دارم حداقل وامی به ما کمک کنند تاتکه زمینی بگیریم از اجاره نشینی خلاص بشیم امسال هم کرایه خونه شده ۷۰۰هزار تومان انواع مریضی رو دارم هرچی خرج میکنیم صاحب بچه نمیشیم توکل من اول خدا بعد خیری که فقط بخاطر خداوند به ما کمک کنه 09921367636 استان مرکزی.زرندیه.پرندک

  8. رقیه شالیرقیه شالیsays:

    به منم وام بدین باید برم خارج. جون بچه هاتون شوخی نمی کنم. من گدا نیستم ولی حاضر درین شرایط بردگی نیستم

  9. محمد موسویمحمد موسویsays:

    سلام و عرض ادب خواهشمندم به بیماری های خواص کمک کنید از اداره بهزیستی کامل تشکر و قدر دانی را دارم خدا خیر دنیاوآخرت عنایت کند

  10. ایرج وثیقیایرج وثیقیsays:

    ناشنوایم مستاجر م بادو فرزند پول ودیعه مسکن زیادی ندارم درخواست وام جهت ودیعه مسکن دارم کجابروم عضو بهزیستی کشور هستم

  11. اکبرفیروزیاکبرفیروزیsays:

    باسلام و درود اینجانب اکبر فیروزی ساکن شهرستان خدابنده بنده پارسال نامزد کردم ولی به علت مشکلات اقتصادی و ناتوانی پدر در امور کار مجبورم که پیش انها باشم و نمیتوانم پول جهاز و جشن عروسی را جورکنم ازشما خواهشمندم به من مقدار ۱۵۰میلیون وام بدهید تا بتوانم زندگی مشترکمان را بسازیم باتشکر۰۹۳۹۱۰۲۰۱۷۴

  12. بهزاد ناصریبهزاد ناصریsays:

    با عرض سلام خدمت تمام خیرین گرامی. اینجانب جوانی ۳۲ ساله با تحصیلات لیسانس هستم. و با پدرومادرم در روستای در استان ایلام زندگی میکنم. ازآنجایی که خرج پدرومادرم هم با مکافات و کارگری میدم. بخاطر شرایط مالی و تهیه منزل و جهیزیه در توانم نیست که ازدواج کنم. لطفا اگه خیر هستین و این متن را میخوانین عاجزانه اول از خدا بعد از شما درخواست کمک مالی دارم. که منم بتونم ازدواج کنم. خدا خیرتون بده. ۰۹۱۸۲۹۹۲۰۶۹ بهزاد ناصری

  13. بهزاد ناصریبهزاد ناصریsays:

    با عرض سلام خدمت تمام خیرین گرامی. اینجانب جوانی ۳۲ ساله با تحصیلات لیسانس هستم. و با پدرومادرم در روستای در استان ایلام زندگی میکنم. ازآنجایی که خرج پدرومادرم هم با مکافات و کارگری میدم. بخاطر شرایط مالی و تهیه منزل و جهیزیه در توانم نیست که ازدواج کنم. لطفا اگه خیر هستین و این متن را میخوانین عاجزانه اول از خدا بعد از شما درخواست کمک مالی دارم. که منم بتونم ازدواج کنم. خدا خیرتون بده. ۰۹۱۸۲۹۹۲۰۶۹ بهزاد ناصری

  14. صفرعلی پاشایصفرعلی پاشایsays:

    سلام من معلولیت زهنی روحی روانی معلولیت جسمی قضوف پایم دکتر گفته باید عمل شود پشت بام خانه خراب شده گچ خانه ریخته گرفتری دارم من از شما تقاضای وام کرده بودم چرا برای من وام نمی‌دهی سی متر خانه دارم ۵ سال دخترم طلاق گرفته پیش من هست نمتوانم را بروم

  15. صفرعلی پاشایصفرعلی پاشایsays:

    سلام اینجانب صفر علی پاشای کد ملی ۵۷۱۹۸۰۹۵۵۴ تقاضای وام مخوهم پشت بام خانه خراب شده گچهای خانه ریخته معلولیت زهنی روحی روانی معلولیت جسمی دکتر گفته باید عمل شود ۶سال سکته کردم نمتوانم کار کنم سی متر خانه دخترم طلاق گرفته ۲تا بچه دارد دولت داد به شوهرش چون فته بود زن گرفته بود از شما خواهش میکنم وام من رسیدگی کنید ۴ بار رفتم نامه بدهم به ریس بهزیستی نه گذاشتن بروم پیش ریس. ۰۹۱۲۶۵۱۲۲۳۲

  16. صفرعلی پاشایصفرعلی پاشایsays:

    سلام اینجانب صفر علی پاشای کد ملی ۵۷۱۹۸۰۹۵۵۴ از شما ریس محترم بهزیستی از شما تقاضای. وام. ۵۰ ملیونی را درخواست دارم به خدا معلولیت زهنی معلولیت جسمی دارم الان پسرم زن مخوهد برای دخترم خواستگار امده ولی پول ندارم پسرم ۴سال کار مکند ولی پس نیاز نداریم چون قیمت همه چیز بالا هست من که سکته کردم نمتوانم کار کنم ویلچر باید بخرم کمی را میروم مخورم زمین شماره کارت. 6104337927981538. ۰۹۱۲۶۵۱۲۲۳۲

  17. فرزاد عبدالهیفرزاد عبدالهیsays:

    باعرض سلام و ادب واحترام به استحضار میرسانم اینجانب فرزاد عبدالهی فرزند خدایار به شماره ملی۱۹۶۰۳۲۶۱۷۱ساکن شهرستان الیگودرز (استان لرستان)کارگر فصلی میباشم و چندین ماه میباشد که بیکار هستم و در منزل پدری زندگی میکنم و تنها راه معیشت اینجانب از طریق یارانه میباشد و از انجا که همسر بنده دارای بیماری شدید ام اس میباشد و تحت پوشش هیچ بیمه و ارگانی نمیباشیم و کاملا شواهد ومدارک پزشکی نیز موجود میباشدو هزینه های دارو و درمان بسیار سرسام اور میباشد و از حیطه ی اینجانب به دور میباشد و واقعا زندگی برایم به دشواری و سختی میگذرد لذا از شما عاجزانه خواهشمندم تقاضا دارم باتسهیلات بانکی کم بهره اینجانب را مورد لطف و عنایت قراردهید.لطف وسایه ی شما مستدام باد. باتقدیم احترام فرزاد عبدالهی

  18. نعیم غزاینعیم غزایsays:

    سلام علیکم عرض ادب ریاست محترم اداره ی بهزیستی کل کشور من اهل خرمشهر هستم دوتا دختر معلول دارم کارگر هستم مستأجرم قرار دادم تموم شده صاحب خانه خیلی اذیتم کرده هرروز میات دم درخونه به من میگه خونه رو تحویل بده من بااین گرونی وبدبختی کجابرم این یک ماهه دارم میرم اداره بهزیستی برای وام بمن گفتن اسمتو رد کردیم الان نزدیک 20روزه هیچ خبری نیست خواهشا به این ماه محرم قسمتون میدم به این مردم بدبخت کمک کنید خواهشا این شماره خودم لطفا پیگیری کنید 09394809815

  19. مرتضی ازادجومرتضی ازادجوsays:

    با عرض سلام و ادب خدمت ریاست محترم، بهزیستی بنده مستاجر هستم و توان مالی برای رهن و اجاره مسکن ندارم، این روزها صاحب خانه ها قیمت های بالایی رو برای رهن و اجاره پیشنهاد میدن ک بنده ناتوان هستم در این امر از شما خواهش میکنم مبلغ وامی برای امثال ما مستاجرهای بی بضاعت در نظر بگیرید تا ماهم شرمنده ی زن و فرزند مون نشیم و مجبور نباشیم واسه حد اقل صد میلیون پول پیش بریم و در محیط بیرون زندگی کنیم و جایز هم نیست که زن و فرزندانمان در کوچه و خیابان زندگی کنند. شماره موبایل بنده به شماره 09336470982 هستش خواهشا هرچه زودتر برای بنده وامی در نظر بگیرید فرض کنید ماهم جزو خانواده ی خودتون هستیم، برادر کوچکتر خودتون مثلا.. لطفا درخواست بنده رو پیگیری نمایید باتشکر

  20. BayatBayatsays:

    با سلام خدمت مسئول بهزیستی و خسته نباشید خدمت شما مطلبی که چند روزی است در تهران منطقه ۸ نظام آباد شخصی با ویلچر حدودا ۱۵ روزی است که بی خانمان و سرگردان در چهارراه نظام آباد بدون حمایت از شخصی مگر افراد عبوری در چهارراه نظام آباد متاسفانه مسئوالین بهزیستی و نه مسئولین که باید نسبت به بی خانمان ها رسیدگی کنند رسیدگی نمی‌کنند یا توجه به اینکه بارها و بارها به ۱۳۷ و ۱۸۸۸ تماس گرفته شده و گزارش داده شده گفتند تنها کسی که میتواند کاری انجام بدهد بهزیستی است مسولیت را به گردن بهزیستی انداخته و سلب مسوولیت از خود میکنند از جمله ساماندهی شهرداری و ار شما میخواهیم هر چه سریع تر پیگیری کنید.

  21. محمدرضا رازدشتمحمدرضا رازدشتsays:

    نامه درخواست سمعک از بهزیستی میخواستم

  22. جابر رضاییجابر رضاییsays:

    به نام ایزد منان ریاست محترم بهزیستی تبریز به استحضار میرساند که اینجانب جابر رضایی فرزند ابراهیم سر پرست عائله ی چهار نفری هستم همسر بنده بیمار اعصاب و روان میباشد و چهار بار هم در بیمارستان راضی بستری شده و دوازده جلسه هم شوک الکتریکی شده بنده هم خودم هم از لحاظ جسمانی وضعم خوب نیست دیسک کمر دارم به خاطر بیماری همسرم نمیتونم در کار دائمی مشغول شوم و از لحاظ مالی هم خیلی در مذیقه هستم وبرای وام هم نمیتونم ضامن جور کنم لذا از جنابعالی تقاظا دارم کمک کنید یک ماشین وانت بار یا یک موتور سه چرخه تهیه کنم تا با آن کار کنم و برای خانواده ام روز ی دربیارم قبلا از زحمات جنابعالی بینهایت سپاسگزارم تلفن تماس بنده ۰۹۱۴۹۱۰۵۵۶۰ و ضمنا همسر بنده مدجوی بهزیستی میباشد

  23. سید حسین موسوی تولونسید حسین موسوی تولونsays:

    سلام خسته نباشید من ازبین رهبری هستم یک خوانواده است ببرین خورد خوراک هم پول بدین دوه میلیارد آدرس فردیس کرج شهرک ارم خیابان شقایق شرقی ساختمان کیمیا پلاک۸۳واحد۳طبقه دوم زودی

  24. فرزاد منجزیفرزاد منجزیsays:

    سلام فرزاد منجزی هستم ازناحیه نخاع مشکل دارم هیچ گونه کاری نمیتوانم انجام بدهم خونه ندارم 32سال دارم عاجزانه درخواست کمک دارم برای وام یا بلاعوض دوساله زیر نظر بهزیستی هستم چکار کنم خواهشن یه کاری بکنید 09160550451شماره تماس کدملی1870143736

  25. افسانه مسلمیافسانه مسلمیsays:

    باسلام ریاست محترم بهزیسی تبریز بند درخواست وام زجناب عالی دارم ۱۰۰میلیون برای درمان چشمم که قوز قرنیه شدید دارم ممنون۰۹۳۳۹۵۶۴۴۳۸شماره تماسم