متن های زیبا برای خداحافظی از جمع همکاران

خداحافظی با همکاران مسئله ای است که ممکن است افراد را بسیار غمگین کند! چرا که حتی آنها بیشتر از اینکه با خانواده در ارتباط باشند، با همکارانشان در ارتباط بوده اند. برای این خداحافظی اگر از متن های زیبا و جذاب استفاده شود، قطعا تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت و خواهید توانست که خداحافظی تان را با احساس بیشتری تلفیق کنید.

خداحافظی با همکاران و دوستانی که مدت ها با آنها مشغول به کار بوده اید و دوران سختی و خوشی با هم داشته اید، سخت و کمی دردناک است. در این مقاله ما می خواهیم متن هایی زیبا و جذاب برایتان تهیه کنیم تا به این شکل بتوانید برای آنها متن های خداحافظی تان را شیک تر و صمیمی تر بنویسید. با ما همراه باشید.

 جملات خداحافظی از همکار و مدیر :

1. "همکاران عزیز ، با قلبی سرشار از تشکر و قدردانی ، از شما برای همکاری‌ های بی‌ نظیر و لحظات خوبی که در کنارتان سپری کردم ، خداحافظی می‌ کنم."

2. "حضور در این تیم و همکاری با شما تجربه‌ای فوق‌ العاده و ارزشمند بود. با احترام فراوان ، خداحافظی می‌ کنم و برای همگی شما آرزوی موفقیت دارم."

3. "هر روزی که در کنار شما بودم، برایم پر از یادگیری و انرژی مثبت بود. اکنون که زمان خداحافظی فرا رسیده، دلم برایتان تنگ خواهد شد."

4. "از اینکه فرصت همکاری با افرادی مانند شما را داشتم، بی‌ نهایت خوشحال و سپاسگزارم. امیدوارم راه‌هایمان دوباره به هم بخورد. خداحافظ دوستان عزیز."

5. "با همه خاطرات خوب و تجربیات ارزشمندی که در کنار شما کسب کردم، اکنون وقت آن رسیده که به مسیر جدیدی قدم بگذارم. به همه شما برای آینده‌ تان بهترین‌ ها را آرزو می‌ کنم. خداحافظ."

متن خداحافظی رسمی کوتاه اداری

با احترام ،

همکاران گرامی ،

با توجه به پایان همکاری من با این مجموعه ، می‌ خواهم این فرصت را غنیمت شمرده و از همه شما بابت تجربیات ارزشمند، حمایت‌ ها ، و همکاری‌ های بی‌ دریغ در طول دوران فعالیتم صمیمانه تشکر کنم.

حضور در کنار شما و کسب دانش و تجربه در این محیط پر از همکاری و احترام ، همواره برای من یادآور خواهد بود. امیدوارم که در آینده نیز ، این ارتباط مثبت و سازنده را حفظ کنیم.

با آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما و این مجموعه در تمامی مراحل آتی ،

[نام شما]

[تاریخ]

متن خداحافظی از همکاران کوتاه، رسمی و دوستانه

عزیزان همکار ،

با دلی پر از احساسات متناقض ، امروز نامه‌ ای برای خداحافظی با شما می‌ نویسم. این لحظات پایانی همکاری من با شماست و می‌ خواهم از فرصت استفاده کرده و از همه شما برای دوستی‌ ها ، حمایت‌ ها ، و خاطرات خوبی که در کنارتان تجربه کردم ، تشکر کنم.

هر چند راه‌هایمان از این پس جدا می‌شود، اما خاطرات گرانبها و تجربیات به دست آمده در کنار شما همواره با من خواهد بود. برای همه شما در مسیر های آینده ، سرشار از موفقیت و شادکامی آرزو می‌ کنم.

با احترام و دوستی،

[نام شما]

[تاریخ]

 جملات خداحافظی برای همکار:

1. "همکار عزیز ، حضورت در این محیط کاری همیشه انرژی‌ بخش بود. برایت در مسیر جدیدت آرزوی موفقیت دارم."

2. "تجربه کار کردن کنار تو برایم بسیار ارزشمند بود. امیدوارم در مراحل بعدی زندگی‌ ات به همان اندازه موفق باشی."

3. "خداحافظ همکار گرامی ، حضورت در تیم ما همیشه یادآور خلاقیت و همکاری بود."

4. "با تو بودن در این سال‌ ها یک افتخار بزرگ بود. بهترین‌ ها را برایت در مراحل زندگی ات آرزو می‌ کنم."

5. "همکاری با تو یک تجربه قشنگ و ماندگار بود. امیدوارم در هر جایی که هستی، همانند اینجا بدرخشی."

جملات خداحافظی برای مدیر:

1. "خداحافظ مدیر محترم، رهبری و حمایت شما همیشه الهام‌بخش بود. برایتان بهترین‌ ها را آرزو می‌کنم."

2. "سپاسگزارم از شما برای همه چیزی که آموختم. شما یک الگوی واقعی بودید. خداحافظ و موفق باشید."

3. "رهبری شما نقش مهمی در رشد حرفه‌ای من داشت. حضورتان در این محیط کاری بی‌ نظیر بود. خداحافظ."

4. "شما نه تنها یک مدیر، بلکه یک معلم واقعی بودید. برایتان در هر کجا که هستید آرزوی موفقیت دارم."

5. "با تشکر از رهبری و پشتیبانی‌ تان ، خداحافظی کردن سخت است اما برای شما آرزوی بهترین‌ ها را دارم."

فرقی نمیکند که از این متن ها بخواهید برای خداحافظی از جمع همکاران ، گروه کاری ، مدرسه ، بازنشستگی خودم ، به دلایل انتقالی ، شرکت ، به صورت شوخی یا رسمی ،در پایان خدمت ، مدیر از اولیا ، و یا حتی طلب حلالیلت و ...استفاده کنید ، چرا که این مطالب زیبا به نوعی تهیه دیده شده است که بتوانید در اکثر زمینه ها استفاده نمایید.

* * * * * * * * * * * * * * * *

همکاران عزیزم، چه حیف که دیگر این امکان وجود ندارد که با شما در یک مجموعه فعالیت کنم. در مدت همکاریسمان دوستی عمیقی بین ما شکل گرفت و من نیز میخواهم که این دوستی ادامه دار باشد پس میخواهم که حتی بعد از قطع همکاری ام با مجموعه با شما ارتباط خود را حفظ نمایم. امیدوارم همانطور که من خواهان این اتفاق هستم شما هم باشید چرا که وابستگی عمیقی در وجود من نسبت به شما شکل گرفته که هیچ جوره نمی خواهم ارتباطم را با شما قطع کرده و به طور کامل از شما دور شوم. دوست دار همه تان هستم و از حضور گرم تان خداحافظی میکنم.

* * * * * * * * * * * * * * * *

دوستان ارجمندم، شما بهترین اتفاق زندگی در حوزه کاری ام بودید. همکاری با شما برای من توفیق بزرگی بود که خدا آن را نصیب من کرد. خوشا به حال هر کسی که بعد از من قرار است با شما همکاری کند چرا که حتم دارم قرار است بعد از شروع همکاری اش با شما به معنای واقعی طعم شیرین کار کردن را بچشد. بدون هیچ اغراقی می گویم که شما جزو بهترین انسان های روی زمین هستید و کسی که با شما همکار باشد توفیق بودن در کنار بهترین ها را دارد. از حضور گرم تان خداحافظی می کنم.

* * * * * * * * * * * * * * * *

دوستان عزیزم، این خداحافظی به معنای خداحافظی آخر نیست. یقینا من حتی بعد از این هم ارتباطم را با شما حفظ خواهم کرد و سعی میکنم هر از چند گاهی به سراغ تان بیایم و حال تان را بپرسم. من از شما انتظاری ندارم که بخواهید کاری مشابه من انجام دهید ولی میخواهم که مرا فراموش نکنید و روزهایی که با هم همکاری داشتیم و اتفاقات خوبی را در کنار هم خل کردیم در ذهن تان به یادگار باقی بگذارید. امیدوارم بتوانیم از این به بعد نه به عنوان همکار بلکه به عنوان دوست در کنار هم باشیم و از ارتباطمان با یکدیگر لذت ببریم.

* * * * * * * * * * * * * * * *

چه خرسند و سعادتمند بودم که همکاری با شما نصیب من شد. واقعا فکر میکنید که شما انسان های معمولی و ساده ای هستید؟ اگر اینطور فکر میکنید باید بگویم که سخت در اشتباهید. این را منی می گویم که مدت ها تجربه همکاری با شما را داشتم و اکنون که میخواهم از مجموعه خارج شوم غمی بزرگ به سراغم آمده چرا که دیگر قرار نیست هر روز شما را ببینم و هر روز چشمم به جمال شما روشن شود. همین موضوع نشان می دهد که شما فوق العاده انسان های خاصی هستید که می توانید قلب و عشق دیگران را از آن خود کنید.

* * * * * * * * * * * * * * * *

زیباترین اتفاقی که در حوزه کاری ام برای من افتاد این بود که برای استخدام به سراغ مجموعه ای آمدم که قرار بود در آن با شما همکار شوم. اکنون بعد از مدت ها همکاری دیگر من باید از این مجموعه بروم و با شما خداحافظی کنم. اکنون قرار است آن اتفاقی که بسیار زیبا بود پایان یابد و دیگر در زندگی ام جریان نداشته باشم و این مرا بسیار غم انگیز و آزرده خاطر میکند. امیدوارم که دوباره فرصتی پیش بیاید که بتوانم با شما همکاری داشته باشم. خدانگهدارتان.

متن خداحافظی با همکاران

خداحافظی با همکاران برای من مثل خداحافظی با لحظات خوب و خوشی بوده که توی زندگیم تجربه کردم یا قراره تجربه کنم. قطعا خوشی ای که کنار شما و با شما داشتم رو نمیتونم با کس دیگه ای داشته باشم. براتون بهترینها رو میخوام.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اکنون که در حال تغییر شغل هستم، هیچ چیز مرا آزرده خاطر نخواهد کرد مگر درد دوری شما. از خداوند برایتان توفیق رسیدن بهترینها را خواستارم امیدوارم که به هر آنچه که در زندگی میخواهید برسید. لحظات خوب و خوشی را با هم در طی چند سال گذشته تجربه کردیم و تجارب زیادی را به دست آوردیم که همه ی اینها باعث می شوند که این دوری من از شما دردناک تر شود. شما را به خدا می سپارم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداحافظی با همکاران را دوست ندارم! چرا که به من حس بدی می دهد. از همین جهت روی ماه تمامتان را می بوسم و امیدوارم که بتوانیم از این پس با تنظیم قرارهای دوستانه، مدتی را با هم باشیم و به خوش گذرانی بپردازیم.

متن خداحافظی از همکاران صمیمی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

درست است که شما هیچ نسبت خانوادگی با من نداشتید، اما بیشتر وقت و زندگیم را با شما گذراندم و لحظات خوب و بد را با هم تجربه کردیم. از این رو از خداوند می خواهم که برای شمایی که از خانواده به من نزدیک تر بودید، بهترین ها را رقم بزند و برایتان بهترین ها اتفاق بیفتد. در پناه خداوند موفق و سربلند باشید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زمانی که وارد این کار شدم، می دانستم که قرار است با اشخاصی حرفه ای و با مهارت همکاری کنم. در آن زمان آنقدر اعتماد به نفس نداشتم که خود را با شما مقایسه کنم و اکنون هم میبینم که حق داشتم! چرا که با بهترین ها تجربه همکاری برایم به وجود آمده بود. اکنون که این همکاری به پایان می رسد، بسیار ناراحت هستم چرا که دیگر توفیق همکاری با شما عزیزان را نخواهم داشت. برایتان از خداوند روزی و نعمت بسیاری را می طلبم. موفق باشید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداحافظی با همکاران و دوستانی که من با آنها تجربه همکاری در چند سال قبل را داشتم، بسیار دردناک و رنج آور است و نمی دانم که چگونه با کلمات این رنج را با شما در میان بگذارم. اما زمانه تا بوده همین بوده و هم اکنون قصد جدایی من از شما عزیزان را دارد. به همین جهت بر خلاف میل باطنی خویش مجبورم که از شما بزرگواران خداحافظی کرده و مشغول به کار در زمینه ی دیگری شوم. امیدوارم که همکاران جدیدم مانند شما باشند تا رنج دوری تان برایم کمتر شود. برایتان بهترین ها را خواستارم. موفق باشید.

متن خداحافظی همکاران

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می گویند همیشه تحت تاثیر افرادی هستی که در روز بیشترین وقت خود را با آنها می گذرانی. اکنون که به درجات شغلی بالاتر رسیده ام و موفقیت های بیشتری برایم به وقوع پیوسته اند، این حرف را درک می کنم. اگر من توانسته ام پیشرفتی داشته باشم، به واسطه ی همکارانی با مهارت و حرفه ای مانند شما بود که همگی شما، به مانند آموزگارانی، در طی سال هایی که توفیق همکاری را با شما را داشتم، برایم بودید. برایتان بهترین ها را از خداوند منان خواستارم. در پناه ایزد یکتا به هر آنچه که در زندگی میخواهید برسید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداحافظی با همکاران گرچه باب میل من نیست، اما باید انجامش دهم. امیدوارم درک کنید که دیگر امکان ادامه همکاری برای من وجود نداشت! اما این این مسئله روی روابط من با شما تاثیر نخواهد گذاشت و بنده تا زمانی که بتوانم سعی می کنم با شما خوبان ارتباط دوستانه خود را حفظ کنم. موفق باشید


مطلب پیشنهادی :

عکس نوشته های زیبا و غمگین برای خداحافظی


هیچ وقت نمیتونم رسمی باهاتون خداحافظی کنم؛ چون هر روز اینقدر بگو و بخند داشتیم که مثل خانواده خودم دوستتون دارم. درسته که این همکاری من با شما داره تموم میشه، اما من به این سادگیا دست از سرتون بر نمی دارم! چون شما علاوه بر اینکه همکار من بودید، دوستان خوبی هم بودید و دوست خوب تو این دوره و زمونه خیلی کم پیدا میشه. امیدوارم بتونیم جدای از کار، وقتی رو در روزهای آتی با هم بزاریم که بتونیم بیرون بریم و دوباره مثل قبل بگو و بخند داشته باشیم. براتون بهترین ها رو از خدا خواستارم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میدونم که با رفتنم چقدر رنج می کشید. خب حقم دارید، دارید نه تنها یک همکار حرفه ای بلکه بزرگترین معلم زندگیتون رو از دست می دید. نکه فکر کنید دارم منت سرتون میزارما! نه؛ ولی دارم بهتون میگم که قدر این گوهر نایاب رو ندونستید و الانم ازتون دزدیدنش. خب دیگه بیشتر از این از خوبیام براتون نگم. امیدوارم یکی مثل من بیاد که اذیت کردنام رو ادامه بده و به شغل دوم شریف بنده که اذیت کردن شما بود، به خوبی ادامه بده. ولی در کل جدای از شوخی بگم که بهترین سال های کاری عمرم رو با شما گذروندم و براتون بهترین ها رو از خداوند میخوام. شاد باشید

متن خداحافظي همكار + عکس نوشته

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداحافظی با همکاران برای من اکنون مسئله ای اجباریست. بر خلاف میلم متاسفانه مجبورم که به ادامه همکاری خود با مجموعه خاتمه دهم! اما دوست دارم بدانید که شما جزو بهترین همکاران برایم بودید. خدانگهدار

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر شما با من همکار نبودید، بعید می دانم که می توانستم تا این قدر پیشرفت و موفقیت داشته باشم. چون خیلی چیزها در این مدت همکاری از شما یاد گرفتم که قطعا دونستن اونها بدون شما امکان پذیر نبود. برای همین موضوع، از همتون سپاس گذارم و امیدوارم که روزی برسه که من و شما دوباره فرصت همکاری داشته باشیم. در پناه خداوند همیشه موفق باشید.

متن خداحافظی از دوستان و همکاران + کوتاه ، رسمی و دوستانه

نمیدونم این رنج رو چجوری باهاتون درمیون بزارم. اینم نمیدونم که شما هم مثل من الان ناراحت هستید یا نه! واقعا اینکه بعد چند سال از کسایی که از خانوادت بهت نزدیک تر بودن دور بشی، خیلی بده. الان دارم به این فکر میکنم که یعنی میشه خدا دوباره انسان های شریفی مثل شما را به عنوان همکاران جدید من قرار بده یا نه! خیلی بهتون عادت کردم ولی زمانه خلاف میل باطنی من رو میخواد و مجبورم که به این همکاری خاتمه بدم. براتون بهترین ها رو میخوام.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداحافظی با همکاران سخت است! چرا که مدت ها با شما بوده ام و در جمع تان زندگی و کار کرده ام! امیدوارم که بهترین ها برایتان اتفاق بیفتد.

جملات کوتاه زیبا برای خداحافظی کردن از جمع همکاران

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جالبه برام که تو این مدت همکاری، هرگز از کار کردن خسته نشدم. فکر میکردم چون به خوبی به این کار مسلط هستم، از کار خسته نمیشم. اما الان که دارم از شما جدا میشم، میبینم که دلیل خسته نشدن هام، مهارت هام نبودن؛ بلکه همکارانی بودن که به من انگیزه میدادن و من رو شاد می کردن. از خداوند میخوام که براتون بهترین ها رو رقم بزنه. موفق باشید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چند سالی میشه که از همکاری ما میگذره و فقط خدا میدونه الان که دارم از شما جدا میشم، این جدایی چقدر برام سخته. بیشتر از اونی که باید به شما عادت کردم و این دل کندن خیلی سخت امکان پذیره. اما چه کنیم که باید به گذر عمر ادامه داد و لازمه ی گذر عمر هم کار کردن، کار کردن و کار کردن هست. دوست دارم این رو بدونید که هرگز از ذهن من بیرون نمیرید! چرا که یک قسمت عالی از زندگیم رو با شما گذروندم. در پناه خدا همیشه موفق باشید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خوشبختی تنها به دست آوردن یک شغل خوب نیست! بلکه داشتن همکاران خوب هم هست. اگه یه شغل و کار داشته باشی که خیلی خوبه ولی همکاران خوبی نداشته باشی، به هیچی نمی ارزه. خداحافظی با همکاران و دوستانی مثل شما خیلی برام سخته! چون شما بهترین هایی هستید که الان که دارم از دستشون میدم، قدرشون رو بیشتر میدونم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداحافظی با همکاران همیشه برای من سخت بوده اما الان واقعا عذاب آور شده. من سال های خیلی زیادی رو سر کار گذروندم و هر مدت هم همکارانی داشتم که مجبور بودم به همکاریم با اونها خاتمه بدم. اما خاتمه دادن و خداحافظی با همکاران و دوستانی مثل شما از همیشه برام سخت تر بوده. از خداوند براتون توفیق موفقیت های بی شمار میکنم.

متن خداحافظی با همکاران + عکس پروفایل

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداحافظی با همکاران قدیمی یکی از بدترین اتفاقایی هست که برای کسی میتونه رخ بده. امیدوارم تو این جمع صمیمی و دوستانه همکاران که از قدیم کار می کردیم، خداحافظی من آخرین خداحافظی باشه و همتون با هم تا آخرش قدم به قدم برای موفقیت تلاش کنید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برام خداحافظی با همکاران نالایق سخت نیست! اما خداحافظی با همکاران خوب و دوست داشتی از هر چیزی سخت تره. الان دقیقا دارم این سختی رو می بینم و امیدوارم که همگی شما، سال ها تجربه ی همکاری بی نظیر با هم رو داشته باشین. من که از جمع شما خارج شدم! اما بدونید که همیشه در یاد من هستید و برام ارزش خیلی زیادی دارید. موفق و سربلند باشید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداحافظی با همکاران چندان سخت هم نیست! منتهی در زمانی که میدونی همکار هایی داری که زیرابتو میزنن یا مدام چاپلوسی میکنن! اما خداحافظی با همکاران و هم رسمانی که جای خانوادت بودن رو چجوری بگم که سخت نیست؟ شما جای خانواده من بودید و باهاتون لحظات خوب و بد زیادی رو تجربه کردم و از همه ی اونها درسی رو آموختم. از خدا میخوام که بهترین ها رو تجربه کنید.

متن خداحافظی از همکاران

دوستان عزیزم نمیدونید که چقدر دوریتون برام سخته. انگار که دارم با برادرها و خواهر های تنی خودم خداحافظی میکنم و قرار نیست که هیچ وقت اونها رو ببینم. خداحافظی با همکاران صمیمی ای مثل شما واقعا عذاب آورده و ازتون میخوام قدر همدیگه رو بدونید وگرنه اگر یک روزی در جای من قرار گرفتید، مثل الان من افسوس میخورید که چرا بیشتر از این، از کنار هم بودن و کار کردن استفاده نکردید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداحافظی هیچوقت برای من شیرین نبوده! چون یعنی قراره دیگه یه چیزی یا یه کسی رو نبینی. الان همین اتفاق برای من افتاده و مجبورم خداحافظی با همکاران و دوستان صمیمی خودم رو تجربه کنم. برای هیچکدومتون این تجربه رو آرزو نمیکنم چون خیلی سخته. امیدوارم که به همه ی آرزوهاتون برسید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداحافظی با همکاران دردناک و رنج آور هست! منتهی در زمانی که با اونها از خانواده ی خودت بیشتر در ارتباط بودی. نمیخوام خیلی فضا رو غمگین کنم و شما رو ناراحت! اما میخوام بدونید که خیلی برام ارزش داشتید و خیلی برام مهم بودید و این اهمیت شما را هیچ چیزی نمیتونست برای من از بین ببره. ولی حالا دیگه مجبور هستیم که مسیر هامون رو از هم جدا کنیم که این قطعا برای من سخته و امیدوارم بتونم در مسیر جدید با کسایی مثل شما دوباره آشنا بشم. موفق باشید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به جرات میتونم بگم که همکارهای بی نظیری داشتم که تا به حال هیچ کس تجربه داشتن چنین همکارانی رو نداشته. خداحافظی با همکاران بد، زیاد روی آدم تاثیر نمیزاره اما خدا نکنه که از همکارهای خوبت بخوای خداحافظی کنی. تلخ تر از این اتفاق در زمینه کاری فکر نکنم چیزی باشه. به هر حال دیگه قسمت شده که با شما خداحافظی کنم و در جای دیگه ای مشغول به کار بشم. اما درس هایی که از شما یاد گرفتم رو هیچ وقت فراموش نمیکنم. همیشه در قلب من هستید. موفق باشید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میدونی بعد از کار معدن سخت ترین کار دنیا چیه؟ اینکه بخوای خداحافظی با همکاران گل و صمیمی خودت رو تجربه کنی. شما مثل برادر و خواهر بودید برام. من عضو کوچکی داخل مجموعه شما بودم که شما باعث رشدم شدید و به من پیشرفت کردن رو یاد دادید. الان که دارم ازتون جدا میشم، خدا میدونه که چقدر ناراحتم و این ناراحتی با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست. امیدوارم که بتونم باهاتون جدای از محیط کاری، ارتباط داشته باشم که باز هم ازتون چیزی یاد بگیرم و پیشرفت کنم. بودن با شما یکی از بهترین نعماتی بود که خداوند توی زندگی نصیب من کرد. همیشه در پناه خدا شاد و موفق باشید.

خداحافظی همکار

پیام خداحافظی از همکاران

ممکنه که خیلی ها با خودشون فکر کنن که آره خداحافظی با همکاران زیاد سخت نیست و نمیدونم چرا اینقدر بعضیا از این موضوع ناراحت میشن. به این افراد باید گفت که شما به این دلیل اینطوری فکر میکنید که تا حالا تجربه داشتن همکارهای خوب را نداشتید که بدونید چقدر خداحافظی کردن باهاشون سخته. کسایی که بیشتر عمرت رو باهاشون گذروندِی، کسایی که تو اوج جوونی ازشون چیزی یاد گرفتی و کسایی که باعث پیشرفتت شدن رو به این راحتیا نمیشه فراموش کرد. الان این اتفاق برای من افتاده و تازه دارم درک میکنم که دوری از شما چقدر برام سخته. امیدوارم که بتونم دوباره باهاتون فرصت همکاری داشته باشم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

الان جای جدیدی مشغول به کار شدم؛ الان دارم درک میکنم که چرا اون موقع اصلا خسته کار نبودم. خداحافظی با همکاران و عزیزانی مثل شما واقعا برام دردناکه! چون شما خستگی رو از تن من خارج می کردید و با من مثل خانواده خودتون رفتار می کردید. الان مگه میشه من به این سادگیا شما رو فراموش کنم؟ اصلا امکان پذیر نیست. اما باید با نبودنتون کنار بیام و کم کم خودم رو با همکاران جدیدم وفق بدم. براتون بهترینها رو میخوام. موفق باشید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

داشتن همکارهایی مثل شما یک نعمتیه که خدا به هر کسی نمیده. مگه میشه انسانهایی اینقدر دوست داشتنی و با محبت رو ترک کرد؟ گاهی اوقات از نارفیقی و نارو هایی میشنوم که بعضیا از همکاراشون داشتن و واقعا این رو درک نمیکنم! چون با بهترین ها تجربه همکاری داشتم. از خدا میخوام که یه روزی و یه جایی دوباره بتونیم با هم همکاری داشته باشیم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداحافظی با همکاران گرچه سخت هست، اما الان باید من انجامش بدم. قطعا این خداحافظی به این سادگی نیست و من یک مهمانی میگیرم و همتون رو اونجا دعوت میکنم که به شکل دوستانه تری همکاریمون رو پایان بدم. اما الان از خدا میخوام که فقط این قدرت رو به من بده که بتونم نبودنتون رو تحمل کنم. شوخی نمیکنم واقعا برام سخته که دیگه باهاتون همکار نباشم! اما به اجبار مجبورم که این همکاری رو پایان بدم. همتون موفق باشید. خدانگهدار.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

متن خداحافظی همکار بازنشسته


خداحافظی همکار بازنشسته

سال ها توفیق همکاری با این مجموعه را داشتم و اکنون مجبورم به دلیل بازنشستگی این همکاری را خاتمه دهم. بهترین تجربه های زندگیم را می توانم به کارم اختصاص دهم. از همکاران جوانتر خواهشمندم که با پشتکار و تلاش برای موفقیت مجموعه تلاش کنند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداحافظی با شما دوستانی که چندین سال است با هم کار می کنیم، بسیار سخت است. اکنون که به دوران بازنشستگی رسیده ام، خاطرات شیرین و زیبایی که با شما داشته ام را مرور می کنم و به خودم غبطه می خورم که با شما همکار بوده ام.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداحافظی کردن رو دوست ندارم و به همین دلیل خداحافظی نمی کنم. من بازنشسته شدم! وگرنه با همون اشتیاق قبلی همکارتون میموندم. الانم قصد دارم یک مهمانی برگزار کنم که همتون رو داخلش شرکت بدم و ازتون میخوام که در اون شرکت کنید.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سال ها به دست آوردن تجربیه تو این سازمان برام اتفاق خوشایندی بود. الان به دوران بازنشستگی رسیدم و مجبورم که سازمان رو ترک کنم. کار کردن در این سازمان و داشتن همکاران خوبی مثل شما جزو بهترین خاطره های زندگیم هست. موفق باشید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداحافظی با همکاران به خصوص از اگر مدت زیادی با آنها همکاری کرده باشی، کار آسانی نیست. من اکنون بازنشسته شده ام! اما عشق و مهر شما همواره در وجود من خواهد بود.

در ادامه تماشا کنید :

متن خداحافظی از دوست مجازی

متن های ادبی برای خداحافظی با دوستان صمیمی

متن خداحافظی از دوستان دانشگاهی

متن خداحافظی از عشقت واسه همیشه

متن خداحافظی با عزیز از دست رفته

متن خداحافظی اجباری از عشق

مجموعه متن خداحافظی دانش آموز از معلم

عکس نوشته های زیبا و غمگین برای خداحافظی

2 نظر

  1. مینا احدیمینا احدیsays:

    عالیه خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد خوب بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، سپاسگذارم

  2. مرینت دوپن چنگمرینت دوپن چنگsays:

    سلام خوب بود ولی من میخواستم برای پایان کنفرانس از متن(موفق باشید) استفاده بکنم. من اینارو کپی میکنم هههههههههییییییی یعنی نه دانلودی نه پولی کلکم ههههههههههههاااااااااااااا