تعبیر خواب سرهنگ، خبر از اقتدار دارد

تعبیر خواب سرهنگ بیشتر نشانه قدرت و اقتدار در زندگی بیداری است. البته این ممکن است از طرف شما و یا از سوی افراد دیگر باشد. همچنین دیدن پلیس و تعبیر خواب سرهنگ نشانگر وجدان و محدودیت های اخلاقی است. پلیس در خواب این پیام را به شما می دهد که بایستی در مسیر درست حرکت کرده و بمانید.

تعبیر خواب سرهنگ بودن

تعبیر خواب سرهنگ بودن ممکن است نشان دهنده سلسله مراتب در زندگی شما باشد. شما احتمالا فردی هستید که از اعمال قدرت در زندگی خود لذت می برید. عادت به دستور دادن دارید و دیگران بایستی به فرمان شما گوش دهند. البته این متوجه شخص خاصی در بیداری نیست بلکه شما به هر شخصی در هر شرایطی دستور می دهید و از همه انتظار دارید که گوش به فرمان شما باشند. تعبیر خواب سرهنگ بودن برای فردی که به تازگی ازدواج کرده است نشان می دهد که او انتظار دارد در زندگی زناشویی نیز همسرش همیشه از او اطاعت کند. اما بایستی متذکر شویم که این در زندگی زناشویی چندان که باید کارساز نیست و بنابراین بهتر است روش زندگی خود را تا حد امکان تغییر دهید. تعبیر خواب سرهنگ به طور کلی یادآور زورگویی و دستور دادن است.

تعبیر خواب سرهنگ شدن

تعبیر خواب سرهنگ شدن و یا دیدن سرهنگ در رویا گاهی اوقات ممکن است شرایطی برخلاف قدرت را نشان دهد. برخی ها بر این باور هستند که دیدن فرمانده و سرهنگ در رویا به این موضوع اشاره دارد که شما با وجود حضور در محافل اجتماعی و تجاری، قادر نخواهید بود موقعیت خیلی برتری کسب کنید. اگر شما در رویا ببینید که سرهنگ شده اید، در حالی که در واقعیت چنین موقعیتی ندارید نشان دهنده این است که می خواهید در زندگی بیداری موقعیتی بالاتر از دوستان و آشنایان داشته باشید. سرهنگ بودن و یا دیدن سرهنگ در رویا نماد این است که فرد بیننده رویا دوست دارید وضعیت و جایگاه اجتماعی خود را بهبود بخشد و برای این از هیچ کاری دریغ نمی کند حتی اگر این کارها خلاف قانون و یا ناپسند باشد.

تعبیر خواب سرهنگ از دیدگاه روانشناسی

تعبیر خواب سرهنگ از دیدگاه روانشناسی نشان دهنده احساس اقتدار در بیننده خواب است. البته فقدان احساس اقتدار نیز مدنظر می باشد. به بیان ساده تر نحوه رفتار فرد و یا شخصیت او با رویاهایی که می بیند ارتباط مستقیم دارد. این که شما در رویا سرهنگ را به چه شکلی و در کالبد چه شخصی ببینید، می تواند بینش شما در خصوص اقتدار را نشان دهد. اگر شما در رویا پدر خود را با لباس سرهنگی ببینید احتمالا نشان می دهد که نسبت به قدرت او حس نفرت دارید و نمی توانید مانند یک پدر واقعی با او ارتباط برقرار کنید. اگر شما در رویای خود سرهنگی را ببینید که در گوشه ای نشسته و چهره ای ناراحت و گریان دارد به این موضوع اشاره دارد که شما در زندگی بیداری احساس ضعف دارید. دوست داشتید موقعیت برتری از نظر اجتماعی داشته باشید اما تاکنون نتوانسته اید به موقعیت دلخواه خود برسید.

تعبیر خواب سرهنگ پلیس

تعبیر خواب سرهنگ پلیس می تواند حاکی از احساس اقتدار، قدرت، قانون و حس کنترل گری باشد. چنین رویایی ممکن است به شما یادآوری کند در بیداری خواسته ها و یا رفتارهای بی پروای خود را کنترل کنید. نمی توان همیشه و همه جا تمامی خواسته های خود را عملی کرد. این چیزی است که باید یاد بگیرید. دیدن پلیس و تعبیر خواب سرهنگ نشانگر وجدان و محدودیت های اخلاقی است. پلیس در خواب این پیام را به شما می دهد که بایستی در مسیر درست حرکت کرده و بمانید.

البته در خصوص برخی از افراد تعبیر خواب سرهنگ پلیس بدین معناست که نسبت به مافوق خود احساس خوبی ندارید چرا که فکر می کنید کاری را به اجبار از شما می خواهد. دوست ندارید به اجبار کاری را انجام دهید. اهل فرمانبرداری نیستید و نمی توانید زیر دست کسی باشید. اگر در رویا ببینید که خود پلیس هستید در این حالت تعبیر خواب سرهنگ پلیس نشان می دهد که در زندگی نیاز به نظم بیشتری دارید. یا اینکه بایستی از قوانین پیروی کنید. در غیر اینصورت نمی توان چندان که باید نسبت به موفقیت شما در زندگی امیدوار بود.

تعبیر خواب درجه سرهنگی

تعبیر خواب درجه سرهنگی نشانگر انتخاب های دشوار و یا تغییراتی در زندگی است که به نفع شما است. البته برخی از معبرین بر این باور هستند که تعبیر خواب سرهنگ و درجه سرهنگی نشان دهنده برخورد شما با دروغ و دروغگوها در زندگی است. اگر درجه سرهنگی را بر روی لباس خود در رویا ببینید، نشان می دهد که تلاش زیادی برای بدست آوردن موقعیت اجتماعی برتر در جامعه می کنید. 

در صورتی که شما تعدادی از درجه های سرهنگی را در رویای خود ببینید، به نیاز شما نسبت به امنیت مربوط می شود. احتمالا در زندگی شخصی و یا محیط کار احساس امنیت کافی ندارید و نگران از دست دادن چیزی هستید. بهتر است سعی کنید نسبت به امنیت شغلی خود خیالتان را راحت سازید چرا که این تردید ها می تواند باعث اختلال در نظم کاری شده و آینده شغلی شما را با خطراتی همراه سازد.

تعبیر خواب سرهنگ مرده

تعبیر خواب سرهنگ مرده نشانگر ترس شما از تغییر است. شاید احساس می کنید کسی در زندگی شما بیش از حد کنترل گری می کند و این موضوع شما را از زندگی دلزده می سازد. از طرفی این نیز ممکن است که شما در زندگی دیگران دخالت زیاد داشته باشید. در این حالت تعبیر خواب سرهنگ مرده بدین معناست که در نهایت این نفوذ و قدرت خود را از دست خواهید داد. همچنین تعبیر خواب سرهنگ مرده می تواند نشانه سوء استفاده از قدرت و اقتدار باشد. سعی کنید از موقعیتی که در اختیار دارید سوء استفاده نکنید. این به نفع هیچ کس نیست. هرچند شاید این احساس در شما وجود دارد که در برخی از شرایط انتخاب زیادی ندارید. اما واقعیت چیز دیگری است. همواره روش های بهتری برای تعامل وجود دارد.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...