تعبیر خواب تاب و تاب بازی

تاب یا تاب بازی کردن در خواب چیزی است که ممکن است هر فردی یک بار در رویا ببیند. تعبیر خواب تاب بازی از زبان معبران متفاوت است، و مسلما بستگی به حالات و روحیات خواب بیننده در خواب دارد که در تعاریف و معانی تعبیر خواب تاب بازی تاثیر می گذارد.

فرقی نمی کند شما کودک باشید یا بزرگسال، تاب بازی یک تفریح همیشه شادی آور برای همه سنین است، اگرچه که در خواب دیدن تاب بازی ممکن است معانی متفاوت تری داشته باشد.در ادامه  این مطلب از توپ تاپ ما به تعابیر خواب تاب بازی از زبان معبران ایرانی، معانی اسلامی تعبیر خواب تاب بازی، و تعاریف معبران غربی می پردازیم. پس اگر شب گذشته خواب دیدید که تاب می خورید این مطلب ممکن است به شما کمک کند تا منظور یا پیام های خوابی که دیدید را متوجه شوید.

تعبیر خواب تاب بازی به روایت محمد بن سیرین

این معبر معتقد است که اگر کسی در حال تاب دادن یک ریسمان خالی باشد منظور این است که به سفر می رود، و مدت سفر او (طولانی بودن یا کوتاه بودن سفر) بسته به میزان بلندی ریسمان قابل تغییر است.اگر ریسمان درازی را تاب میداد سفرش طولانی خواهد بود، و اگر ریسمان کوتاهی را تاب میداد به سفر کوتاهی خواهد رفت.

تعبیر خواب تاب بازی به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

او معتقد است که تاب به طور کلی نداشتن تعادل در اراده و تصمیمات و نظر ها و مطمئن نبودن از وضعیت کاری یا وضعیت اجتماعی خواب بیننده است. به این معنی که خواب بیننده از جایگاه اجتماعی خود مطمئن نیست یا نسبت به تصمیمات و اراده خود شک دارد و نمیتواند به خوبی در مورد کارها تصمیم گیری کند.

تعبیر دیدن خواب تاب بازی

تعبیر خواب تاب بازی

او میگوید اگر در خواب ببیند که کسی او را تاب می دهد، از طرف کسی که با شما مشکل دارد یا نسبت به شما حسن نیت ندارد تهدید می شوید، آزرده خاطر می شوید و خاطرتان نگران می شود. و اگر در خواب ببینید که تاب بازی می کنید آنگونه تعبیر می شود که در دل خو ناخودآگاه نگران وضعیت خودتان هستید، بدون اینکه عامل بیرونی باعث این نگرانی شود.

منوچهر مطیع تهرانی درباره ی تعبیر خواب تاب می گوید اگر در خواب کسی را که تاب میخورد تماشا می کنید، برای آینده دچار تردید در تصمیم گیری در مورد کار خاصی می شویم، و نمی توانید در آن مورد تصمیم درست را بگیرید و مدام در شک بسر می برید.

به عقیده او به طور کلی چه شما در دنیای واقعی از تاب خوردن خوشتان بیاید و تفریح مورد علاقه شما باشد چه آن را دوست نداشته باشید، در عالم رویا تعبیر خواب تاب اعتماد نداشتن به خود، بی ارادگی در تصمیم گیری و سستی فرد خواب بیننده را نشان می دهد.

تعبیر خواب تاب بازی در آسمان :

عده ای از معبران قوی اعتقاد دارند که رویت تاب و یا تاب بازی خودتان و دیگر افراد در میان آسمان و یا در لا به لای ابرها با آرزوهای قوی و درونی آدمی ارتباط دارند ، به اهدافی که به آن ها فکر میکنم و در تلاش هستیم تا دیر یا زود به آن ها برسیم ، برخی اعتقاد دارند تعبیر خواب تاب بازی در آسمان ما را به آرزوها و یا اهدافی که در زندگی داریم نزدیک و نزدیک تر می سازد و در حالت کلی همراه با معانی مثبت و مطلوبی است

تعبیر خواب تاب بازی در آسمان

تعبیر خواب تاب از معبران غربی

دیدن تاب در خواب به معنای تمایلات روشن و پاک دوران کودکی می باشد که وقتی ما تاب می خوردیم حس شادی و آرامش کودکانه داشتیم. رویا معمولا نشانگر تمایلات کودکی ماست و ما را وادار می کند تا به روح کودکانه و معصوم خود و احساسات آن دوران دست یابیم.

در خواب تاب بازی شما ممکن است موارد زیر را ببینید:

-یک تاب داشته باشید.

-یک کودک تاب بازی میکند.

- یک تاب با تعداد زیادی کودک.

- تاب با زنجیر.

- شما تاب سواری می کنید.

- یک تاب خالی

- شما کسی را تاب می دهید.

- تاب خالی را تاب میدهند.

- یک تاب پرنده میبینید.

-یک تاب شکسته.

حسی که در خواب به خواب بیننده دست می دهد:

-این خواب شما را خوشحال می کند.

- شما در خواب خیلی خیلی خوشحال هستید.

- این خواب یک تجربه خوش بود.

- تاب سواری لذت بخش بود.

- تاب سواری مثل جادو بود.

- شما در هنگام تاب سواری ناراحت بودید.

تعبیر خواب تاب بازی غربی

معنای تاب و تاب بازی در خوابهایمان

تعبیر خواب تاب بازی غربی

تاب بازی در خواب در صورتی که تاب خالی باشد را نمیشود به فال نیک گرفت. اگر شما یک تاب خالی در خواب ببینید، ممکن است مشکلاتی برای شما پدید آید، همچنین مشکلاتی از قبیل مشکلات سلامتی. بر خلاف آن تاب بازی در خواب را می توان به فال نیک گرفت، مثلا تاب در خواب میتواند به معنی زندگی ریتمیک باشد. این خواب ها گاهی نشانه هایی از غسل تعمید است یا اینکه نوزادی را غسل تعمید می دهید.

اگرچه تعبیر خواب تاب بازی با زنجیر خواب خوبی نیست و ممکن است برای شما معنی زندان و جرم داشته باشد.اگر شما خواب میبینید که یک کودک تاب بازی میکند، ممکن است شما در مسائل کاری و خانواده خود موفق شوید. هرچند که یک تاب خالی نشانه بیماری است.تعبیر خواب تاب همچنین می تواند به معنی بالا و پایین ها، فراز و فرود ها، خوش شانسی ها و بد بیاری ها و بسیاری از تضاد های زندگی شما نیز باشد.

تعبیر خواب تاب بازی می تواند اشاره به نقاط ضعف و نقاط قوت خواب بیننده و جلو و عقب رفتن بین این خصوصیات برای یافتن خود واقعی و تمایلات و اراده و قابلیت های فرد باشد.اگر شما خودتان را ببینید که سوار بر تاب هستید و تاب بازی می کنید ممکن است، کشمکش های درونی برای شما بوجود آید که بر سر تصمیمات خود دچار کشمکش می شوید.تعبیر خواب تاب بازی ممکن است پیام آور این باشد که احساسات شما دچار تغییر هستند و زیاد تاب می خورند. همچنین بدین معنی است که شما مدت زیادی را صرف تصمیم گیری بین دو موضوع، دو آدم، دو چیز و ... کرده اید.دیدن افراد دیگر در تاب و تاب خوردن افراد دیگر به معنی این است که افراد اطراف شما قابل اعتماد نیستند و حتی شاید برای شما خطرناک باشند.

تعبیر خواب تاب بازی از نظر معبرین چینی

دیدن تاب در خواب ممکن است به معنی امیدواری برای رسیدن به هدف دلخواه باشد.

دیدن یک کودک که تاب بازی میکند را میتوان به فال نیک گرفت برای آینده و امیدواری، موفقیت در برنامه ها و بروز خوشحالی و شادکامی.

یک تاب با تعداد زیادی کودک به معنای باروری است.

دیدن خودتان به عنوان یک کودک که تاب بازی میکنید به معنای نشانه های خوشی و خوشحالی است.

تعبیر خواب تاب خالی از نظر چینی ها به معنای درد و رنج است.  

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

60 نظر

  1. مارالمارالsays:

    سلام خواب دیدم تابی رو پشت بام خونمون نصبه من تاب سوار شدم و یه حالت 180درجه چرخیدم حس قشنگی بود برای بار دوم به سمت پایین و کف خیابون رفتم ولی مشکلی پیش نیومد متوجه شدم مامورای اداره برق درحال درست کردن برق بودن و احتمال میدادم اونامقصرن برای همین شاکی شدم که چرا مراقب نیستین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بزودی به یک سفر کوتاه و جذاب بروید

  2. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم یه جا هستم تاریکه سوار یع تاب خیلی بلندم دست یکیو گرفتم نشوندم کنارم ولی اون رفت بهم گفت برمیگردم ک برنگشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه انجام کارهایی سرگرم کننده است

  3. AziAzisays:

    خواب دیدم سوار یه تاب شدم تو یه پارک بعد هرچی تاب میخوردم طناب تاب بلند تر میشد و من خیلی بلندتر تاب میخوردم،یه پسری که نمیشناختم هم کنارم تاب میخورد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      میتواند نشانه انجام کارهایی سرگرم کننده برای شما باشد

  4. عاطفهعاطفهsays:

    سلام پسرخالم مريضه و نميتونه راه بره و صحبت كنه يه گوشه خوابيده همش الان ٢٥ سالشه ولي اصلا رشد نكرده مثل بچه هاي ١٠ يازده سالست. خالم اينا ديگه نميتونن بچه دار شن و دنبال اينن ك يه بچه اي رو به فرزند خوندگي قبول كنن .خواب ديدم ك پسرخالم ميتونه حرف بزنه و راه بره و منو اون داريم بازي ميكنيم تو خواب ١٠ يازده ساله بود . از اين كه ميتونه حرف بزنه و كاراشو انجام بده بي نهايت خوشحال بودم.. ميشه تعبيرشو بفرماييد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده خوشی و خوشحالی در زندگیتان است

  5. الههالههsays:

    من خواب دیدم تومدرسه ام یه دختری از پشت تابم میده اما کوتاه ولی وقتی تاب میخورم یه ترسی دارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. بهتر است در زندگی میزان تعادل را همواره رعایت کنید در غیر اینصورت ضربه هایی روحی متحمل می شوید.

  6. افسانهافسانهsays:

    سلام من خواب دیدم یه طناب بلند و گرفتم ومناظر سرسبز و خورشید ونگاه میکنم و تاب میخورم خیلی حس عالیی بود به نظرتون تعبیرش چیه؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده شادی های زودگذر است

  7. مریممریمsays:

    سلام من بعد از ظهر خواب دیدم که تو خونمون همان خونه قدیممون هست یه تاب بیرون خونه بود که من سوارش شدم و به صورت چرخشی تابش میدادم و حس خوبی داشتم با خودم فکر کردم که تاب به چی وصله که سرمو بالا کردم دیدم زنجیرها تا آسمون رفته بعد سرو گردن دوتا آهو بیرون خونه بود اما برام مهم نبود ممنون میشم بگین تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب در روز تعبیر درستی ندارد ولی با این حال این رویا نشان از رفتن به یک سفر طولانی است

  8. زهرازهراsays:

    سلام،خواب میدیدم یه جای سرسبز و خوش اب و هوا بودم،یه تاب بود که کنار یه دره بود و اون دره خیلی سرسبز بود و یه رودخونه هم داخلش بود،من سوار تاب شدم و وقتی دیدم خیلی رفتم توی آسمون ترسیدم و توی مسیر برگشت از تاب پیاده شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بخاطر افراط در یه اخلاقی به خودتون آسیب میزنین و آرزوهای خودتون خراب می کنین

  9. مارالمارالsays:

    سلام من کسی که مشکل عاطفی دارم در خواب دیدم که به من نگاه کرد و من خودم کشیدم‌کنار و سوار آسانسوری شدم به بالا رفتم در طبقات همه جا مثل حرم ها آینه کاری بود و به بالا که رسیدم تابی بود که سوار شدم تعبیری دارد ؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ارزش معنوی کارهای خودرا باید در زندگی بالاتر ببرید

  10. M SadeghiM Sadeghisays:

    با سلام و وقت بخیر. شب گذشته خواب عجیبی دیدم. در خواب دیدم جایی مانند ساحل دریا هستم. در یک سمت دریا بود وسمت دیگر خانه ها. به طور ناگهانی احساس کردم یک تاب کش مانند خیلی بزرگ هست(چیزی مانند تیرو کمان بچه ها که در ابعاد بسیار بزرگ بود و کش خیلی پهن وبزرگی داشت) و من وسه نفر دیگر از همکاران روی اون قرار داشتیم. اون تاب کش مانند خیلی بزرگ وپهن، به شدت به عقب کشیده می شد و رها می شد وبا سرعت فاصله ی بسیار زیادی رو طی می کرد و مارو به لبه ی ساحل می برد خیلی نزدیک دریا و بعد از دیدن دریا و... دوباره کش به حالت اول بر می گشت. جالب بود ترسی از پرت شدن نداشتم وحتی انگار این کار نوعی تفریح بود) سرعت ومسافت طی شده و اندازه ی کش قابل توجه بود. چند بار تکرار شد و هر بار با اون کش مسیر زیادی رو جلو می رفتیم و قسمت های مختلف رو می دیدیم وبه جای اول بر می گشتیم. همسرم در مسیر شروع پشت سرم قرار داشت و اورا احساس می کردم اما با من سوار اون کش نبود. تعبیر آن چه می تواند باشد ؟ تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس وارد موقعیتی میشین که هیجان و استرس زیادی براتون همرا ه داره

  11. سحرسحرsays:

    با سلام.من خواب دیدم در مکان سرسبزی هستم سوار تاب روی تنه درختی که غیر معمول بزرگ بود میشم.ارتفاع تابم چند متر بالاتر از زمین بود و دور درخت میچرخم.پدرم کنار درخت ایستاده و میگه مراقب باش.من همچنان تاب میخورم و دور درخت میچرخم و پام میخوره به درخت خیلی هیجان زده بودم خیلی لذت بخش ولی ترسناک بود و تصمیم میگیرم پیاده شم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرگرمی های جدیدی است که ممکن است در زندگی برایتان ایجادشود

  12. گلساگلساsays:

    سلام خواب دیدم انگار خونه زنداییمم ولی شبیه خونش تو واقعیت نیست و تعریف میکنه که دخترش یعنی دختر دایی م سوار تاب تو بالکن بوده خدا رو شکر که نیوفتاده و چیزیش نشده بعدا به من گفت حالا دختر من که هیچی ولی تو باید نیم سال پیش ازدواج میکردی و من و دختردایی م گفتیم ازدواج سن نداره یکی ۲۰ سالگی و یکی ۳۵ سالگی ازدواج میکنه اگر به معنی همراه بهش‌ نگاه کنی و داشتم یه مطلب روانشناسی براش توضیح میدادم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام منطق و عقل شما رشد میکنه

  13. خنده خوشنامخنده خوشنامsays:

    سلام من در خوابم دیدم کسی کە عاشقش ھستم با برادرش کە از خودش بزرگتر ھست تاب بازی میکردن و پسر اون یکی برادرش کە بچەاست کنارشون بود با یک پسر بچە دیگر کە ناشناس بود ولی تو خوابم اونم بچە ھمون برادرشون بود ..میخندیدن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد در انجام دادن کارهایتان دچار سستی شده اید

  14. بهاربهارsays:

    سلام. خواب دیدم توی یک پارک با بچه های فامیل هستم همه در همین سن بزرگسالی هستیم و بچه نیستیم. من رفتم سوار تاب شدم و تاب بازی کردم توی دستم یک قرآن قدیمی که چندتا برگه اش بر اثر پارگی گوشه و کنارش بیرون زده از جلدش، بود...پیاده شدم قرآن رو گذاشتم روی میز که.بتونم با دوتا دستم زنجیرهای تاب رو بگیرم،دوباره سوار تاب شدم و خیلی کیف میکردم از تاب بازی یکی از عمه هام رو دیدم بین جمعیت نشسته منم از روی تاب بهش سلام دادم.بعد یهو پسر داییم دیدم که کنارش یک مردی اسلحه به دست ایستاده و ازش چیزی میخواد که نمیدونم چیه؟ میگه اگه این کارو نکنی من این دختره رو می کشم و اسلحه اش رو به سمت من میگیره. پسرداییم میاد جلوی من و من از تاب میام پایین منو بغل میکنه که آسیب نبینم و اون مرده رگبار می بنده سمت ما و پسر داییم تیر میخوره یک دفعه تمام بدن من خیس و داغ از خون پسر داییم شد و من همش بهش می گفتم تو رو خدا نمیر اگه بمیری منم می میرم.ولی اون هیچی نمیگه و همینجوری محکم منو تو بغلش گرفته که تیر نخورم.بعدش دیدم هر دومون سالم هستیم و اون مرده پلید پسر داییم رو گرفت وبرد و یک مرد دیگه هم اومد منو برد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مشکلی پیش میاد که نیاز به کمک پیدا خواهین کرد

  15. منا فتحیمنا فتحیsays:

    با درود فراوان... در خوابم سوار بر تاب فوق العاده بلندی شده بودم و این تاب از آسمان وصل شده بود..طوری که وقتی شروع به چرخش و تاب خوردن کردم بالای کره زمین قرار گرفته بودم و همه چی رو از بالا مشاهده میکردم ...بسیار خوشحال و رها بودم...با سپاس فراوان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سپاس اشاره داره به رویا ها و آرزوهاتون که باعث خوشحالی تون میشه

  16. MMsays:

    سلام خسته نباشین،من خواب دیدم که رفتم یجایی مثله پارک آبی همونجا ورزش میکردم و لی اصلا داخل آب نرفتم تا اینکه خالم و دختر خالم امدن همون قسمت یه جایی بود پر از ددرخت که به همشون تاب وصل بود،ارتفاق خیلی زیاد بود،همینجوری که 360درجه با تاب میچرخیدیم،به هم میخوردیم،فک میکنم که بقیه تاب ها کسی روش ننشسته بود....بعد مسئول همونجا یه گیره انداخت و ما آمدیم پایین... ممنون میشم بگین تعبیرش چی میشه💖

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس شادی و خوشحالی براتون اتفاق می افته

  17. راحیلراحیلsays:

    من خواب دیدم کلی تاب با بندهای بلند بودن که روی هر کدوم یکی سوار شده بود و بلند بلند تاب میخوردن و انگار یکی تابشون میداد. تابها هم به هم نزدیک بودن ،طوری که من داشتم میرفتم که روی یکیشون بشینم میترسیدم که بهم نخورن ولی اصلا بهم نخوردن بعد که نشستم یکی تابم داد اولش بعدش خودم تاب میخوردم ولی از بلندی تاب خیلی متعجب بود و خودمو بیشتر متعجب دیدم تا در حال تاب خوردن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده سرگرمی های جدیدی است که ممکن است برایتان ایجادشود

  18. خندەخندەsays:

    سلام من خواب دیدم یک گربە سیاە کە اندازەی یک موش بود داشتم و پیش خودم میخوابوندمش یک بار تقریبا اونو لە کردم و گربە مریض شد ولی نمرد و من شب ھنگامی کە با عشقم داشتم با مکالمە تصویری حرف میزدم میخواستم گربەرو بھش نشون بدم ولی مکالمە قطع شد صبحش دیدم اینبار گربە مردە

  19. ترانه حدادیترانه حدادیsays:

    سلام من خواب دیدم که مارو از طرف مدزسه پسرم اوردن شهر بازی و به ماگفتن شما برید برای خودتون خوش باشید ما هم به بچها خوش میگذرونیم یه تاب خیلی بلندو عجیبی بود که باید تو قسمت نشیمنگاهش دراز میکشیدیم خیلی خوب بود ارامش گرفتم که یهو یاد پسرم افتادم و نگرانش شدم که نگاه کردم از همون بالا پسرمو دیدم تو لباس مرتب و خیلی خوشحال بود

  20. رقیهرقیهsays:

    سلام. دیشب خواب دیدم تاب بازی می کنم زیر پاهام جوی اب رد می شد چند دور که تاب بازی کردم به زیر اب رفتم و بیرون امدم .ممنون تعبیر کنید ...

  21. فینگیلیفینگیلیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ک من و دوستم تو یک جنگل خیلی قشنگ تنها بودیم و باهم صحبت میکردیم، لباسامون بلند و سفید بودن بعد سوار یه تاب بلند شدیم و زمانی ک تو اوج بود من افتادم من خوابام اصلا یادم نمیمونه و این عجیبه ک یادم مونده

  22. مازیارمازیارsays:

    سلام .دیشب یکی از دوستانم خوابی دیده بود که به من گفت که ازتان بخواهم تعبیر کنید .می گفت خواب دیده که در خواب زنش و پدرخودش که البته فوت کرده در حضور مادر و خود این فرد در حال ارتباط و نزدیکی بودند (در خواب این طور بوده که این دو محرم و عرف خواب این موضوع را ایجاب می کرده ) .لطف بفرمایید تعبیر خواب را به من بفرمایید

  23. سجادسجادsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید من خواب دیدم یه بچه ای با من داره تاب میخوره ولی اون بچه رو نمیدیدم،کسی رو هم ک منو تاب میداد رو نمیدیدم،هم تاب رو پیچ میداد هم طوری تاب میداد ک ب سقف میرسیدم،همش تو این فکر بودم ک الان تاب پاره میشه و زمین میخورم،همه صدای قهقهه ی عده از فامیلا هم بطور واضح تو گوشمه،همه خوشحال بودیم انگار. با عرض پوزش من نمیتونم خوابم رو با تعبییر معبرا هماهنگ کنم،اگه میشه راهنماییم کنین.ممنون

  24. مصطفی طیبیمصطفی طیبیsays:

    سلام من خواب دیدم با چند نفر که خودم بودن ایستاده تاب میخوردم میدونین تعبیرش چیه؟

  25. حیدر فتحیحیدر فتحیsays:

    من خواب دیدم با تابی که روی درخت بسته بودن خیلی بالا واینور واونورمیرفتم به طوری همه تعجب میکردن چرا اینقد بالا رفتم ولی یه یه باردر حین بالارفتن به یه کابل سیم برق خوردم طوری شد که لباسم سوخت ولی به خودم آسیب جدی نرسید

  26. الههالههsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم داره روی تابی تابم میده که توی واقعیت همیشه میگه روی اون سوار نشم. منم توی خواب چون متوجه این موضوع شده بودم نگران و متعجب بودم

  27. ArezoomoradiArezoomoradisays:

    سلام من خواب دیدم کسی که قبلا عاشقش بودم زنشو سوار تاب کرد وحولش داد.زنش چاق و مسن تر شده بود.

  28. زهرازهراsays:

    سلام. من خواب دیدم که دخترم لب پرتگاه روی تاب نشسته بود و بلند تاب میخورد من خیلی نگران بودم بیوفته تعبیرش چیه؟

  29. فرزانهفرزانهsays:

    سلام خواب دیدم تاب هایی از آسمان آویزشده و بچه ها با لباسای سفید درحال تاب خوردن هستن. و فردی با نیروی ماورای طبیعی مرا همراهی میکند و گاهی سوار ب همان تاب ها میکند.

  30. آتوساآتوساsays:

    سلام خواب دیدم در یک تاب ایستاده تاب بازی میکنم و مرتب سرعتم را با حرکات خودم بیشتر میکنم دوتا از همکاران قدیم من را نگاه می‌کردند و در مقابلم یک هرم بزرگ پر از طناب بود که بعدش میخواستم وقتی ترسم ریخت از اون تا نوکش بالا بروم البته به آنجا نرسید و از خواب بیدار شدم تعبیرش چیست

  31. الهامالهامsays:

    سلام من خواب دیدم دارم تاب میخورم بعد معلوم نبود تاب به کجا متصل هسته بعد من اینقدر بالا میرفتم که برا پایین اومدن دو تا بال در می آوردم بعد یه حس خوبی داشت تعبیر خواب من چی هسته؟

  32. سیروان رضوانی زادهسیروان رضوانی زادهsays:

    سلام من خواب دیدم میخوام ریشو سبیل و اصلاح کنم ی دفعه زدم ی طرف سبیلمو زدم بعد آرایشگر دوباره سبیلمو درست کرد مرتب تر

  33. سیروان رضوانی زادهسیروان رضوانی زادهsays:

    من خواب دیدم صورتم پر جوش شده هرچی فشار میدم بیرون نمیاد..؟تعبیر خواب چی میشه

  34. پریسا اصغرپورپریسا اصغرپورsays:

    سلام من خواب دیدم تو جنگلیم منو همسایمون ک زن هستن هوا تاریک همدیگرو تاب میدیم ممنون میشم اگ جواب منو بدین

  35. غزالغزالsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم که من و مادر و برادرم وارد یه محوطه شدیم که تمام تاب های بلند داشت و پشت همه این تاب ها کلی درخت با برگ ها قرمز بود یعنی مثل جنگل بود بعد من هی میخواستم سوار شم یکی از تاب ها خالی نمیشد چون مردم سوار شده بودن بالاخره یکی پیاده شد منم سوار شدم خیلی بالا می‌رفت تاب

  36. پارسا ابرقوییپارسا ابرقوییsays:

    من خواب دیدم به شهر بازی رفتم و سوار کشتی صبا بزرگ شدم یه سری ادم سمت چپ بودن ویسری سمت راست یهو خیلی اوج گرفت و کسانی که روبرو ما بودن افتادند و مردند و ما موندیم

  37. مهران هیوچیمهران هیوچیsays:

    روی جنگلی روی یه تاب قدیمی سوارشدم و سه طرف جنگل را تا آخر فتح کردم

  38. فاطمه جفاطمه جsays:

    سلام من ۲۵ بهمن ماه به مصاحبه آزمون استخدامی رفتم و شبش خواب دیدم که سوار تابی هستم و این تاب به صورت دایره ای میچرخد انگار که دور یک باغ دایره مانند دور میزند و من نشسته ام روی ان و از زمین فاصله چندانی نداشت یادمه برگ درختان و گلها با چرخیدن من پشت و گردن منو نوازش میکردن یعنی بهم میخوردن و من لذت میبردم گاهی سرم رو پایین میآوردم تا به درختان گیر نکنه گاهی میبردم بالا تا بهم لذت بده و کلی خوشحال بودم تازه تو خواب هم من به یکی از دوستانم که فقط صداشو میشویدم میگفتم که سیمین خونه خریدم و براش مراسم گرفتم تو دلم مراسم ختم قران گرفتم و دوستمو دعوت میکردم بیاد مراسمم. ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگید.

  39. سلطانیسلطانیsays:

    باسلام وایرادت حظور شما من خواب دیدم یک کوت رنگ سرمه ای تیره تنم هست صاف تمیز با یقه های اتو شده سمت چب کوت تو دستم بود دیدم تبدیل با کاشی شد لبه ای کاشی تمیز صاف بود یک پریده گی . یا شکستگی . کوچک رو لبه ای کاشی دیده می‌شد با سمباده مالیدم کلا درست شد صاف تمیز شد اما بعد یهوی دیدم. یه سوراخ مربعی شکل اینگار اونطوری بریده شده. ایجاد شده بود از همون قسمت که اون شکستگی کوچک ایجاد شده بودجه. با تشکر خیلی زیاد ازحمات خوبی تان🙏🏻🙏🏻

  40. راضیهراضیهsays:

    سلام خواب دیدم با خواهرا و دوستان جایی هستیم دو تاب نصب کردن رو درختی یکی بالا تر و پایین اش گود تره و اون یکی کوتاه . من داخل بلندی نشستم یکم تاب میخورم متوجه میشم ریسمان نازک شده و داره پاره میشه داد میزنم میگم تاب رو نگه دارین الان میافتم اما فکر کنم خودم به موقع پایین میام. لطفا تعبیرش رو بگین. ممنون.

  41. Ye adamYe adamsays:

    خواب دیدم با دوستم نمک ابرود بودیم (نمک ابرود ی جایه تفریحیه ک وسیله بازی داره) بعد اونجا یه تابی نشسته بودم دوتایی که اون تاب یچیز تو مایهایه چرخو فلک بود چون اوتو ماتیک ب سمت راست با هیجان میچرخیدیم و تو اون خواب دوست مار دید چنتا و نزدیک بود ماشین مارو بزنه تابیرش چیع

  42. زینبزینبsays:

    سلام خواب دیدم تو یه مکانی هستم ... کسی که دوسش دارم و از هم جدا شدیم اونجا حضور داره و پشتشو یه من کرده و نشسته روی صندلی .... در همین حین سقف اون مکان باز بود و آسمون مهتابی دیده میشد ... رنگ آسمون آبی پر رنگ بود و شب بود ‌. تو آسمون تاب آویزون بود و من از اون مکان رفتم بالا و تو اسمون تاب بازی کردم ... موقعی که بازیم تموم شد اومدم زمین و بالارو نگاه میکردم و با خودم فکر میکردم چجور تاب تو آسمون فیکس شده ...

  43. پریساپریساsays:

    خواب دیدم داشتم تاب بازی میکردم رو به رو دریا، یهو رفتم تو آسمون، تابو سفت چسبیدم، یه دور ۱۸۰ درجه زدم با سر اومدم تو آب، از تو آب اومدم بیرون داشتم دنبال کفشام میگشتم!

  44. گل محمدیگل محمدیsays:

    سلام..خواب دیدم ...سوار یه تاب آهنی خیلی خیلی بزرگی شدم...تو آسمونم...مادر و خواهرمم کنارم هستن...اون تاب خودش حرکت میکرد...و تمام شهر رو دیدم..آدما و ماشینا از بالا خیلی کوچیک دیده میشدن...اون تاب حرکت میکرد...از یه جایی به جای دیگه میرفت..

  45. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خاب دیدم ی تاب خیلی بزرگ با زنجیر ی مرده منو تاب میده من میرفتم ت اسمون خیلی بلند بود یعد از هیجان جیغ میکشیدم

  46. سمیرا مصطفویسمیرا مصطفویsays:

    سلام نزدیک صبح خواب دیدم با یک پسر جوان توی یک رستوران سنتی با چند نفر دیگه نشسته بودم که یه دفعه دیدم همون جا سوار تابی کوچک شدم و اون جوان تابم میداد و کم کم تاب بلند و بلند تر میشد و من هم حس شادی و دلهره از بلندی رو با هم داشتم در ضمن دخترم هم توی یه تاب دیگه کنارم تاب میخورد تاب اون هم کم کم بلند شد و من میترسیدم که به هم برخورد کنیم

  47. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم که با خواهرم سوار تاب خونه مون بودیم که خواهرم هی تاب رو تند میکرد میخواستم بهش بگم که وایسونتش ولی صدام نمیومد تاب خیلی توند بود این چه معنی میده ؟

  48. مبینامبیناsays:

    سلام من همش دارم خواب تاب میبینم همیشه من تو یه پارک نشستم و کلی تاب داره ولی من هروقت بخام برم بازی کنم نمیتونم فقط با حسرت میشینم نگاشون میکنم

  49. هلیا آغازهلیا آغازsays:

    سلام وقتتون بخیر . متاهل هستم یک ساله ک عقد کردیم دیشب خواب دیدم که دنبال لباس عروس هستیم و تور لباس خیلی بلند لباسم اندازه بود کاملا بعد از اون انگار رفتیم تو باغی ک مراسم بود نامزدم بودش اما چهرش معلوم نبود اونجا انگار یه تاب خیلییی بلند بودش من با همون لباس عروس سوار شدم تاب می‌خوردم خیلی تند خیلی خوشحال بودم می‌خندیدم بعد یهو تاب چرخشی می‌چرخید و تاب میخوردم ولی بازم خوشحال بودم آخرش آروم شد و بابام تاب رو گرفت تا من پیاده بشم میشه لطفاً تعبیر کنید ممنونم.

  50. زهرا عسکری نیازهرا عسکری نیاsays:

    سلام من دو شب خواب دیدم یه بچه بغلمه داریم تاب میخوریم اونقد بالا میرفتیم حس هیجان داشتم تعبیرش چی میتونه باشه

  51. آلاآلاsays:

    خواب دیدم دیشب به شهر معشوقم رفته بودم انگار دوتا تاب تو یه حیاط بود.یکیش مادرش سوار بود و اون یکی من.یارم بهم برگشته بود و احساس خرسندی شدید بهم دست میداد.در واقعیت ما از هم جدا شدیم.تعبیرش چیه؟

  52. نازنیننازنینsays:

    سلام من خواب دیدم عروسیم(دختر مجردم) و داماد رو نمیشناختم وقتی خطبه عقد خونده شد فهمیدم آدم سرشناس و پولداری هستش عروسی پر مهمون بود و جایی که عروسیم بود تاب داشت و دریا من رو به دریا تاب بازی کردم و چندبار به سمت آسمون هم رفتم با تاب بعدش از تاب اومدم پایین کنار دریا ایستادم خوابم خیلی ترکیبی بود 😂 تعبیر دریا و تاب خوردن و عروسی کنار هم چی می تونه باشه

  53. NazaninNazaninsays:

    سلام من خواب دیدم عروسیم(دختر مجردم) و داماد رو نمیشناختم وقتی خطبه عقد خونده شد فهمیدم آدم سرشناس و پولداری هستش عروسی پر مهمون بود و جایی که عروسیم بود تاب داشت و دریا من رو به دریا تاب بازی کردم و چندبار به سمت آسمون هم رفتم با تاب بعدش از تاب اومدم پایین کنار دریا ایستادم خوابم خیلی ترکیبی بود 😂 تعبیر دریا و تاب خوردن و عروسی کنار هم چی می تونه باشه

  54. ابوالفضل رحیمی مقدمابوالفضل رحیمی مقدمsays:

    من خواب دیدم که با معشوقم تاب بازی می کنم و دوتامون خیلی خوشحال بودیم اگر میشه تعبیرشو بهم بگید

  55. میم دالمیم دالsays:

    سلام من خواب دیدم ک روی یه تاب خراب ک یه زنجیرش پاره شده، دارم تاب میخورم و همه اطرافم وایستادن نگاهم میکنن

  56. معصومهمعصومهsays:

    خواب دیدم یه درخت بزرگ کنار چندتا قبر هست وروی درخت تاب آویزونه ومن تاب سواری میکنم وقبررامیبینم تعبیرش چیه؟؟؟

  57. نفس خراطهانفس خراطهاsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم دونفر از دوستامو تاب میدم اونقدر سریع اینکار رو میکردم که وقتی تاب بازی تموم شد یکیشونو ندیدم اما دومی که خیلی دوستش دارم ازم رو برگردوند ممنون میشم تفسیرش کنید

  58. Zahra.aZahra.asays:

    سلام من خواب دیدم بردار ۱۹/۲۰ سالم سوار تاب شده بازی می‌کنه داخل خونه و با صدای بلند گریه می‌کنه مث بچه ها .

  59. Qazal.ghQazal.ghsays:

    سلام من خواب دیدم توی یه جایی هستم شبیه یه باغ و یه تاب خالی که بندش طنابی بود اونجا بود من رفتم که سوارش بشم ولی هرچه قدر سعی کردم نتونستم انگار که تاب برام بلند بود . میشه تعبیرشو بهم بگین لطفا

  60. فاطمه علیپورفاطمه علیپورsays:

    سلام خواب دیدم که در حال تاب بازی بودم تابی با ریسمان بلند وزیر تاب یه رودخانه با برگ های نیلوفر بود و وقتی تاب میخوردم پام در رودخانه بود