تعبیر خواب تیغ(خار) هشدار وقوع مشکل است !

خار گل در بیداری نیز یک مورد دردناک برای انسان محسوب می شود که با هر برخورد ما به آن باعث ایجاد درد و حتی خونریزی می گردد. این ماهیت در تعبیر خواب تیغ نیز وارد است به طوریکه دیدن تیغ گل یا سایر گیاهان معمولا با بروز مشکل همراه می باشد.  

تعبیر خواب تیغ همواره دردناک است؟

تعبیر خواب تیغ به لحاظ فلسفی همیشه با احساسات ناخوشایند مانند خستگی و سایر وضعیت های نامطلوب ذهنی در ارتباط است. همانگونه که تیغ در تماس با بدن ما باعث ایجاد درد می شود، تعبیر خواب تیغ نیز به همان شکل نماد گره های شخصیتی و دردناک ما می باشد. زمانی که ما در رویا خار گل می بینیم و حس تماس دردناک با آن را تجربه می کنیم احتمالا در معرض تعارض های روانی آشکار نشده هستیم. تعبیر خواب تیغ یا خار اگر آن را ابتدا به شکل گلی ببینیم که بعدها به خار تبدیل می شود، بیانگر مشکلات جنسی احتمالی در زندگی ما می باشد. 

تعبیر خواب خار

خارها همچنین می توانند نشانه از بیماری های روانی و اختلالات باشند. تعبیر خواب تیغ در بسیاری از منابع به عنوان تاثیر مستقیم مشکلات در زندگی ما بیان شده اند. اگر در خواب توانستیم آرامش خود در مقابل حس دردناک تیغ ها را حفظ کنیم، یقینا در دنیای بیداری نیز قادر خواهیم بود بر مشکلات غلبه کرده و آینده ای بهتر برای خود ترسیم کنیم. البته تمامی این ها مشروط به داشتن آگاهی است. گاهی اوقات ما برای اینکه بتوانیم به دیگران کمک کنیم بایستی از رنج های خود چشم پوشی کرده و دیگران را اولویت قرار دهیم؛ این خارها که در رویای ما پدیدار شدند، می توانند تصویری نمادین از افکار خودخواهانه ما باشد که مانع از دلسوزی برای دیگران می شود.

تعبیر خواب تیغ می تواند شامل رویاهایی با محتوای زیر باشد؛

  • - تیغ یا خارهایی که از آن ها خون می چکد.
  • - خارهایی که اطراف فردی را پوشانده بود که شما او را مورد تحسین و تشویق قرار داده بودید.
  • - خارهایی که قسمتی از بدن شما را خراش داده یا پاره می کنند.

تعبیر خواب تیغ می تواند منجر به تغییرات مثبت در زندگی شما شود، اگر:

  • - اگر شما بتوانید پس از آسیب دیدن توسط خارها در رویا، دوباره برخاسته و به راه خود ادامه دهید. این رویا به معنای از بین رفتن سختی ها و رسیدن روزهای خوب است.
  • - شما توسط تیغ یا خار بدن خود را خراش می دهید؛ این رویا به خوش شانسی شما اشاره دارد.

جزئیات بیشتر تعبیر خواب تیغ

تعبیر خواب تیغ به این معناست که شما خوشبختی و یا نیک نامی را در کاری بزرگتر از آنچه تا کنون تجربه کرده اید می جویید. حضرت عیسی را مجبور به گذاشتن تاجی از جنس خار کردند اما وی در نهایت توانست به الوهیت و خدا برسد. بنابراین شما با دیدن رویای تیغ احتمالا تبدیل به فردی می شوید که برای ایمان و حق واقعی خود تا آخرین لحظه عمر خواهد جنگید.  اگر شما درختی از تیغ را دیدید که میوه های پرباری دارد، بایستی خوشحال باشید چرا که در واقعیت زحمات و کارهای سختی که تا کنون متحمل شده اید نتیجه خواهد داد و شما ثمره تلاش های خود را خواهید دید. البته تمامی این ها بستگی به نحوه رفتار شما با مشکلات و مسائل دارد.

تعبیر خواب درخت خار دار ، تعبیر تیغ های زیاد در درخت

تعبیر خواب تیغی که به افراد آسیب می رساند

 تعبیر خواب تیغ می تواند جر شما، افراد دیگر را نیز تحت تاثیر قرار دهد. اگر شما فردی را در خواب دیدید که توسط خارهای زیادی احاطه شده بود اما او را تحسین می کردید، نشان دهنده احساسات جنسی اشتباه و نامطلوب شما به آن فرد است. احتمالا رابطه جنسی اجباری یا ناخواسته ای را با او تجربه کرده یا خواهید کرد. اما اگر فردی در رویای شما توسط تیغ های برنده و تیز آسیب دید یا زخمی شد، این خواب از وجود زنی قدرتمند در زندگی خبر می دهد که قادر است مشکلات بزرگی به وجود آورد. گاهی اوقات اگر افراد زیادی را در این شرایط دیدید، بایستی بسیار مراقب باشید چرا که در آینده رنج و مشکلات شما را به نقطه پریشانی و دیوانگی خواهند کشاند. 

تعبیر خواب فرو رفتن تیغ به بدن

اگر تیغی به دست یا سایر نقاط بدن شما وارد شده و قادر به بیرون کشیدن آن نباشید، زندگی عاشقانه و روابط شما در معرض خطر و بحران می باشد و شما بایستی بتوانید فاصله بیشتری بین خود و معشوق ایجاد کنید تا از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری شود. تعبیر خواب تیغ به تنهایی و به خصوص برای دختران مجرد و جوان، نشان دهنده نیازهای جنسی و عاطفی آن ها است. اگر دختر جوانی در خواب ببیند که تیغی به بدن او وارد شده و خود فرد سعی دارد تا تیغ را بیرون بیاورد اما در این حین خون جاری می شود، به معنای فریب خوردن و یا فریب دادن می باشد. اگر لباس شما در حین راه رفتن به خاری از یک گل گیر کرده و پاره شود، به معنای گیر افتادن در مشکلات و خطرات ناگهانی است.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

32 نظر

  1. انسان خاکیانسان خاکیsays:

    سلام چهار شب پیش خواب دیدم دختر خاله ام منو به راهی راهنمایی میکنه از یه منطقه ای که سر سبز بود و چند تا آدم ایستاده بودند( مثل شوهر خاله ام با نوه اش و دیدم که نوه اش که سه سالشه موهای بالای سرش ریخته) از این منطقه گذشتیم و دختر خالم منو مجبور کرد از روی دیوار کوتاه کاه گلی که روش خار های بزرگ و قهوه ای رنگ داشت عبور کنم، منم هم تو خواب کفشم خوب نبود و رنگش سفید بود ولی کثیف و مندس، هی اذیت میشدم ولی به راهم ادامه دادم تا اینکه به یه فضای پارک مانند و درخت دار رسیدم دختر خالم گفت بیا دادشم اینجاست منتظرته، ولی من ندیدمش.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در اطرافتان دوستان و اطرافیان وفاداری دارید که میتوانید روی کمک آنها حساب کنید

  2. حسينحسينsays:

    سلام وقتتون بخير. اغا من خواب ديدم يه خار رفته داخل پام و با دستم تلاشش ميكنم ك خار از پاهام بيرون بكشم. حالا دقيق نميدونم توانستم خار رو بيرون بكشم يا ن. ممنون ميشم هر دو نوع رو تعبير كنيد برام. مرسي به خاطر زحماتتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شخصی به شما طعنه می زنه

  3. سسsays:

    سلام من خواب دیدم نشسته بودم گل محمدی که خشک شده بود گذاشته بودم رو تشکم داشتم گلبرگهاش که از هم جدا بود روی تسکم مرتب میکردم و بهشون نگاه میکردم بعد فکر کنم دیگه خشک نبود و گلبرگ هاش تازه بود.دیدم خواهرم اومد نشست بعد دیدم گلم نیست گفتم نشستی روی گلم پاشد دیدم گلبرگ هایگلم همش پخش شده بود و دیگه خشک هم نبودو بعد انگارساقه اون گل رفته بود تو انگشت کوچیکم و بیرون نمیومد چسبیده بود من هی میگفتم آی و خواهرم هی ساقه گل که خیلی هم ظریف بود میکشید که از دستم بیاد بیرون ولی نمیومد تا از خواب بیدار شدم. ممنون میشم تعبیرکنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شخصی دلتان را می شکند

  4. تنهاتنهاsays:

    سلام من همین چند دقیقه پیش قبل اذان صبح خواب دیدم تو خونمون هستم در حالی که داخل خونمون شبیه خونه قدیممون بود حیاطشم برام آشنا نبود تو خونه با برادر خواهر دراز کشیده بودم گوشیمم دستم بود داشتم به عکسا نگاه میکردم عکس دختر مانکن بود که داشتن ازش عکاسی میکردن و من این صحنه رو میدیدم یهو یه فیلم مبتذل اومد رو صفحه گوشی و منم همین طور میدیدمش مامانم صدام زد رفتم حیاط داشت لباسارو میشستو آویزون میکرد از طناب، یه چیزی گفت باعث عصبانیتم شد و یه چیزی مثل لگنو پرت کردم وسط حیاط بعد که رفتم برش دارم صدای زنبور میومد من هم هی دستمو بالا پایین میکردم بلکه بره که یهو غافلگیر شدم کلی زنبور اونجا بود فک کردم عصبانی شدن و میخوان بهم حمله کنن، اطراف و زیر پامم کلی خار بود در حالی که در نظر داشتم که حیاطمون حیوان و حشره ...و خار نداره، اصلا پام توسط خار آسیب ندید از زنبورا فرار کردم زیر پامم کلا خار بو ولی پام اصلا بهشون اصابت نمیکرد انگار یکم حالت پرواز داشتم و خدا خدا میکردم که زنبورا بهم حمله نکنن که خار ها زنبوردرو رد کردم به یه جایی از حیاط رسیدم که خاک نم بود و دیوار نداشت انگار بیرون بود نگران شدم تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که در زندگیتان باید سعی کنید اراده و عزم خودرا در انجا دادن کارهایتان بیشتر کنید

  5. اینجاماینجامsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید من دیشب خواب دیدم یکی از انگشتای دستم پر از خار هستش و میخواستم که درشون بیارم ولی نتونستم و بیدار شدم و توی خواب خیلی نگران بودم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب بدخواهان باشید

  6. ناشناسناشناسsays:

    سلام وقتتون بخیر باشه،ببخشید قبل از اینکه خوابم رو براتون شرح بدم باید بگم یه بچه ۱۰ ماهه دارم که بیماره و ازش ناامید شدم،دو شب پیش خواب دیدم که تو خونه پدریم هستم و تو یکی از اتاقا پسرم خوابه برادر و خواهرم تو اتاق پیشم بودن حرفی در مورد بیماری پسرم زدن که منو ناراحت کرد و این بود که پسرت دیگه خوب نمیشه وقتی اونا رفتند دیدم پسرم داره اروم اروم از جاش بلند میشه و میاسته من از شوق جیغ میزدم که یدفعه دیدم تو حرم هستم که بعدا حس کردم حرم امام رضاس،یه چادر سیاه سرم بود و پسرم که ۳ یا ۴ ساله به نظر میرسید پیشم بود اما همش منو رها میکرد و میگفت میخام بازی کنم مرتب گمش میکردم تو حرم،خیلی اذیت شدم تو خواب همش داشتم دنبالش میگشتم یه بار دیدمش گفت میخام بازی کنم و دوباره گمش کردم از حرم اومدم بیرون،کنار یه درختی خواستم رد بشم یهو گیر کردم تو خارهای درخت،پر از خار بود چادرم که فکر کنم مشکی بود درست خاطرم نیس کامل گیر کرد به زور درش اوردم اما دیگه به درد نمیخورد یهو دیدم کنارم یه دیوار کوتاس که پر از چادر سفید نمازیه،یکیشو برداشتم و دوباره رفتم سمت حرم دنبال پسرم،،لطفا راهنماییم کنید این خواب تعبیر داره یا ناشی از فکر اشفته منه؟ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح خواب رو دیدم،متشکرم ببخشید وقتتون رو گرفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس صدقه بندازین و ختم انعام داشته باشین

  7. هماهماsays:

    سلام من خواب دیدم با دو تا از دوستام رفتم بیرون و یه بوته گل رزه که دوستم میگع خیلی قشنگه و میرم که باهاش عکس بگیرم که همین که دست میزنم خارش میره تو دستم و بعد همینجوری به خارها نگا میکنم و به دوست دیگم میگم که خار رفته تو دستم و خدارو شکر میکنم که جای دیگه ای نیس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بیانگر هشداری در زندگی برای شما باشد

  8. سید محمدسید محمدsays:

    سلام و خسته نباشید من خواب دیدم خیلی از دست پدر و‌مادرم ناراحتم و رفتم داخل یه سوپر مارکت و یه بسته تیغ خریدم و‌داشتم‌گله میکردم از خانوادم این تعبیری بدی داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس بر روی احساساتتان کنترل داشته باشین

  9. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم با دخترخالم درحال قدم زدن بودیم که دوتا جوجه تیغی دخترخالم پیداکرد و اونو رو آورد توخونه ومن خیلی ازشون می ترسیدم توخونه راه میرفتن ودخترخالم منو مسخره میکرد که میترسم

  10. م تاج الدینم تاج الدینsays:

    من خواب دیدم دارم حیاط خونمون رو میشورم و در این بین زمین خوردم و تیغ گلها رفت تو بدنم. تیغ ها رو از روی لباس میکشیدم بیرون و گاهی تیکه هایی از پوستم باهاش کنده میشد و می اومد بیرون از لباسم. و بعدش همچنان به شستن حیاط ادامه دادم، که حرفهایی یه نفر رو میشنیدم در مورد مسائل سیاسی، که البته به منم ربطی نداشت. راستش من با آقایی نامزد بودم و بعد از فوت پدرشون به خاطر ناسازگاری مادرشون ما از هم جدا شدیم و این بین من خیلی اذیت شدم. آیا این خواب ربطی به این مساله داره؟

  11. حامدحامدsays:

    سلام، وقت بخیر، من خواب دیدم در تفریح در حال فوتبال بودیم و سه تا خار توی دستم رفته بود که هر سه رو از دستم در اوردم، خون هم نیومد فقط جای یکیشون یه کوچولو مونده بود، میشه بگین تعبیرش چیه؟

  12. ناشناسناشناسsays:

    با سلام روز بخیر خسته نباشید،ممنون میشم از راهنماییتون. برادرم خواب دیده دندون نیشش نیس،بعد تو آیینه که نگاه کرده دیده یه دندون سفید کوچکی جاش دراومده، بعد هم یه لحظه من رو که خواهرش باشم تو خواب دیده و بیدار شده.

  13. طلاطلاsays:

    من خواب ديدم جيزي شبيه تراشه چوب و يا هار توي دستمه چند جاي انگشتانم و يكي بكي اونها رو بيرون مي كشم و با هر بار بيرون كشيدن اونها از دستم احساس راحتي مي كردم و حس بسيار خوبي داشتم

  14. طلاطلاsays:

    اصلاح متن: تراشه چوب و يا خار....

  15. میثممیثمsays:

    سلام وقت بخیر من دیشب خواب میدیدم که دستهای خودم پر از خار هست و این خارهای فروشده در دستهام درد زیادی داشت که خودم تا جایی تونستم سعی میکردم در بیارم و هر چی خار بزرگ بود جوری که زیر پوست دستهام لمس میشد تونستم دربیارم و اون خارهایی که خیلی فرو رفته بود رو داشتم از همسرم درخواست میکردم که بیاد و برام از دستهام دربیاره که یکدفعه از خواب بیدار شدم و به خانومم میگفتم تو رو خدا از دستهام دربیار این خارها رو که بعد نگاه کردم به دستهام و دیدم چیزی نیست و خواب بودم خدا روشکر اما این خواب خیلی منو نگران کرده ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگید سپاس فراوان از شما دوست عزیز

  16. سایهسایهsays:

    سلام.حدود چهار پنج تا خار کف پام رفته بود و من یکی یکی با دستم بیرون کشیدم و احساس راحتی کردم. بدون خونریزی و خراش. بعدش به راهم ادامه دادم و راه رفتم. تعبیرش چیه؟

  17. یگانهیگانهsays:

    دیشب خواب دیدم که کلی خار پشت دست راستم فرو رفته و هرکدوم رو درمیاوردم درد داشتن ولی موفق شدم همه رو دربیارم خارهای درشتی بودن تقریبا شبیه ساقه ی علف یا تیری که تهش پر داشته باشه تعبیرش چی میشه؟

  18. امیدامیدsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم جایی دارم راه میرم دو خاری مثل حیوان جلوم ظاهر شد بهم حمله ورشدند اونارو در هم مچاله کردم کبریت گذاشتم روشون اتیش گرفتن به راهم ادامه دادم

  19. FatemehbagheriFatemehbagherisays:

    دخترم 11سالشه خاب دیده رفته باباش پارک هردوتاشون افتادن روبوته خار ولی همه خارو ازدستشون در آوردن میشه لطفا تعبیر کنید خیلی نگرانم ممنون ازلطفتون

  20. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم با یکی از دوستام که چند ساله در ارتباط نیستیم و ندیدمش داریم میریم تفریح از یک مکانی مثل تپه رد میشدیم ک خار داشت اما من چیزی حس نکردم تا رسیدم به یه مکان سرسبز که خانواده ام اونجا بود سعی داشتم خودمو قایم کنم اما منو دیدن بعد ازاینکه رفتم پیششون حس کردم پام درد میکنه نگاه کردم دیدم کف کفشم پر از خاره و من همه ی خارها رو در آوردم و بعد بلند شدم و با خانواده ام به مسیرم ادامه دادم میشه بگین تعبیرش چیه؟؟

  21. سپیدسپیدsays:

    در خواب روی مچ پام یک جوشی بود که داشت بزرگ میشد. داشتم میرفتم مدرسه ولی یکی از درسهام که قرار بود ازمون بپرسه نخونده بودم. برای همین کلاس اول وقتم رو نرفتم (البته الان ۳۱ سال دارم و در سن مدرسه نیستم) ولی داشتم آماده میشدم برم بقیه کلاسهام. یک دفعه متوجه شدم اون جوش مثل یه میخ زده بیرون. شبیه یه خار بود که عمودی رفته بود تو مچ پام ولی میترسیدم دست بزنم. بلافاصله آماده شدم سوییچ را از بابام گرفتم که برم دکتر و اون خار رو نشون دکتر بدم. و با خودم میگفتم اگه از مدرسه هم زنگ بزنند حداقل تو خونه میدونند کجا رفتم. ولی دیگه دکتر رفتن یادم نمیاد ولی تصمیمم اون بود و خودم دست نمیزدم به اون خار

  22. عاطفه وطن خواهعاطفه وطن خواهsays:

    سلام توروخدابگید معنی خوابی ک دیدم چیه؟؟ کف دست جپم پرخاربود باسوزن درمیاوردم خارهای بزرگ بودن دستم سوراخ میشد ب وسیله سوزن ولی‌ خون نمیومد و یکی یکی خارهای کامل درمیاوردم از دستم ممنونم

  23. ZahraZahrasays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم کلا دست راستم پر از خار شده هر چقدر هم با موچین دارم تلاش میکنم از تاثیری نداره میشه تعبیرشو بگین ممنونم و اینکه ایا فرق داره مجرد بودن یا نبودن ممنون

  24. ZahraZahrasays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم کلا دست راستم پر از خار شده هر چقدر هم با موچین دارم تلاش میکنم از تاثیری نداره میشه تعبیرشو بگین ممنونم و اینکه ایا فرق داره مجرد بودن یا نبودن ممنون

  25. منیرهمنیرهsays:

    در خواب دیدم بعد از کمی راه رفتن نشستم که استراحت کنم که متوجه شدم خار در پایم فرو رفته . تعجب کردم چون هیچ درد و ناراحتی اصلا نداشتم . بعد شروع کردم به درآوردن خار ها از پام . میشه بگین تعبیرش چیه ؟

  26. asalasalsays:

    سلام من دیشب یه خواب عجیب دیدم تیغ دستم بود و سعی در پنهان کردنش داشتم ولی اصلا نمیخواستم به خودم اسیب بزنم باهاش فقط همش پنهانش میکردم تو دستم گرفتمش و دستو مشت کردم بعد دستم خونی شد و از اون بدتر این بود تیغ و کردم تو دهنم و انگار دهنمم یه کوچولو زخم شد و بعدم انداختم تو چاه دستشویی!!! نمدونم اصلا تعبیر داره ولی تو خواب انگار این همه اتفاق عجیب عادی بود خیلی معمولی پیش میرف اما وقتی بیدار شدم با فکر کردن به خواب حالم واقعا بد میشه

  27. MahshidMahshidsays:

    سلام. من خواب کسی که دوسش دارم رو دیدم بعد یه حالت تیغ بود هی میخواست بهم بده من گریه میکردم نمیگرفتم میخاستم دور شم ولی اون جلومو میگرفت میگقت بگیر تعیبری داره!؟

  28. هانیههانیهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که زنبورهای زیادی دنبالم و میخوان منو نیش بزنن و موقع فرار کردن خار خیلی بزرگی از پشت وارد کمرم میشه حتی توی خوابم دردش رو کمی حس‌ کردم و هرکاری میکردم نمیتونستم خار رو در بیارم. تعبیرش چیه ؟

  29. AtaAtasays:

    سلام خواب دیدم ک در گلویم خار هستش .تلاش کردم ۲ بار خار رو از گلویم دراوردم . یادم نیس خون اومد یا نه بعدش دیگه بیدار شدم. میشه جواب بدین ممنون میشم

  30. امیر حسین اسلامیامیر حسین اسلامیsays:

    سلام و عرض ادب خدمت شما خواب دیدم در کف دستم پر از تیغ بود و کف دستم درد شدیدی داشت و من یکی یکی تیغ ها را از کف دستم بیرون کشیدم نهایتا

  31. محمد معینمحمد معینsays:

    سلام خواب دیدم زخمی به صورت دارم وقتی خواستم خون خشک شده را بکنم مانند خاری بزرگ و سیاه و تیز از انتهای ان بیرون کشیدم و انداختم که به مارمولکی تبدیل شد که پشتش یه گلبرگهای پراز تیغ داشت و فرار کرد اما من دنبالش کردم و ان هم با ان تیغهای روی پشتش منو از خودش دور میکرد تا بتونه فرار کنه خیلی بهش ضربه زدم و لهش کردم ولی هنوز نمرده بود که بیدار شدم

  32. هادیهادیsays:

    سلام من خواب دیدم وقتی دارم میشینم میبینم داره به نشیمنگاهم خار فرو می‌رود و زود بلند میشم بعد میگم این از کجا چسبیده به پشت شلوارم و سعی میکنم پاکشون کنم درشون بیارم ولی فکر کنم در نمیومدم