تعبیر خواب عصا از نیاز شما به حمایت خبر می دهد

تعبیر خواب عصا نیاز شما به یک تکیه گاه را بیان می کند.

تعبیر خواب عصا در رویای شما نشان می دهد که در زندگی واقعی به مشاوره و حمایت نیاز دارید. عصا همچنین می تواند به یک فرد مورد اعتماد در زندگی شما اشاره کند که می توانید به وی تکیه کنید. در صورتی که شما خود را به عنوان تکیه گاه شخص دیگر در رویا دیدید، بدین معناست که بایستی دیر یا زود تسلیم شده و یا سر اطاعت فرو بیاورید. اگر شخصی که در رویا شما را به عنوان عصا استفاده می کند را به خاطر بیاورید احتمالا این همان فردی است که در بیداری نیز احساس خشم یا تنفر نسبت به او دارید.

در اغلب منابع تعبیر خواب عصا به ضعف فردی و شخصیتی و صفات ناخوشایند اشاره دارد. به عنوان مثال به شما یادآوری می کند که در برخی از موقعیت های زندگی، خود را ضعیف و محدود خواهید دید. اما بایستی در این شرایط نیز بهترین عملکرد را بر جای گذاشته و تمام تلاش خود را به کار گیرید. با اینکه نیاز به حمایت دارید ولی در چنین شرایطی فقط و فقط خودتان می توانید برای بهبود شرایط کاری کنید. به طور کلی تعبیر خواب عصا می تواند احساسات شما در خصوص برخی مشکلات شخصی را نمایان سازد. در اصل این خواب نیاز شما به حمایت را تائید می کند ولی در عین حال از شما میخواهد که به جای تکیه کردن به دیگران، خود برای بهبود شرایط قدمی بردارید.

تعبیر خواب عصای سفید

تعبیر خواب عصای سفید

تعبیر خواب عصای سفید که اصولا برای افراد نابینا کاربرد دارد، از این موضوع حکایت دارد که شما برای برخی از اطرافیان خود به عنوان یک منبع کمک همیشگی هستید. شرایطی را در نظر بگیرید که زندگی فردی به بن بست خورده و هیچ یک از دوستان و آشنایان وی قصد کمک به او را ندارند. در این حالت شما به عنوان چراغ روشنی در زندگی او عمل خواهید کرد، در حالیکه اصلا انتظارش را نداشت. برخی دیگر از معبرین غربی مانند آنلی بیتون بر این باور است که استفاده از عصا در هنگام راه رفتن به شخصیت دهن بین شما اشاره دارد. به طوریکه هیچ تصمیمی با اراده خودتان گرفته نشده و همیشه تحت تاثیر حرف های دیگران مسیر زندگی خود را انتخاب می کنید و چنین انتخابی قطعا بعدها باعث آسیب به زندگی شما خواهد شد. چه بسا این آسیب ها اغلب مادی بوده و می تواند شما را تا مرز ورشکستگی نیز برساند.

تعبیر خواب عصا از دیدگاه معبرین اسلامی

تعبیر خواب عصا از دیدگاه افرادی مانند ابن سیرین بیشتر به موقعیت های بالاتر، موفقیت و مقام مرتبط است. به بیان ساده تر در این دیدگاه شما با استفاده از عصا در خواب، بیشتر از اینکه به حمایت و کمک نیاز داشته باشید، تبدیل به فردی بسیار بالا مقام خواهید شد. در واقع با این تفاسیر می توان نتیجه گرفت که تعبیر خواب عصا در رویای افراد از دو جنبه قابلیت بررسی دارد؛ اولی زمانی که بیننده خواب خود نیاز به حمایت و کمک دارد و دوم در شرایطی که بیننده رویا خود به عنوان یک نیروی قوی و حامی عمل می کند.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

2 نظر

  1. صدیقهصدیقهsays:

    سلام خواب دیدم شاخه ی درختی شکسته بود تو دستم گرفتم و داشتم از چوبش دوتا عصا( چوب دستی) درست میکردم، یکی از عصا ها اندازش مناسب بود ولی یهکم کجکی درومد چونکه شاخه درخت کج بود،. اونیکی چاقتر(چون انتهای شاخه قطور تر بود و نوکش باریکتر) ‌و وقتی داشتم پوست روی شاخه رو میکندم یه لایه از چوبش هم داشت کنده میشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیشتر به موقعیت های بالاتر، موفقیت و مقام مرتبط است. به بیان ساده تر در این دیدگاه شما با استفاده از عصا در خواب، بیشتر از اینکه به حمایت و کمک نیاز داشته باشید، تبدیل به فردی بسیار بالا مقام خواهید شد.

  2. محمدمحمدsays:

    سلام. خواب دیدم مادربزرگم از یه وسیله ایی ک چوبی بود مثل ارابه ولی ارابه نبود. ۴تا پایه داشت به حالت اسب. از قسمت جلو شبیه سرش یه چوب دستی دراورد بعد به چوبدستی نکاهی کرد و بعد جن وارانه با سرعت یکم پرید هوا و نصفشو به زمین فرو کردش و ایستاد و به من نگاه کرد. من از دور میدیدمش. تو باغ پدرم بودیم. ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در انجام دادن کارهایتان با دیگران مشورت کرده تا مورد حمایت قراربگیرید