تعبیر خواب طلا و جواهر

طلا فلزی گرانبها می باشد که جنبه‌ی سرمایه و دارایی دارد و از طرفی در صنعت نیز کاربرد خاص خودش را دارد ، جواهرات نیز سنگ هایی گران قیمت می باشند که به عنوان نگین برای زیورآلات مورد استفاده قرار می گیرند .دیدن طلا و جواهر به خاطر ارزش مالی که دارند حس خوبی را به انسان منتقل می کنند و مخصوصا برای بانوان به خاطر زینتی بودنشان خوشایند هستند .دیدن طلا و جواهر در خواب نشانه ای از چیزهایی با ارزش و گران قیمت در زندگی شما می باشند .

* تعبیر خواب طلا و جواهر از دیدگاه کارل گوستاو یونگ :

اگر خواب طلا را ببینید نشانه ای از مال ، ثروتمند شدن ، مکاشفه ، تندرستی و معنوی بودن می باشد و به معنی خوشبختی و عمر طولانی و عشق در روابط خانوادگی خواهد بود .جنبه‌ی منفی دیدن طلا در خواب نشانگر زیاده طلبی ، طمعکاری ، گمراهی و بداندیشی می باشد.اگر در خواب طلایی را پیدا کنید نشان دهنده‌ی این است که شما خصوصیتی گرانبها را در وجود خود پیدا کرده اید که احتمالا توانایی و علمی پنهان در نهاد شما خواهد بود .اگر خواب ببیند که در حال مدفون کردن طلایی هستید به معنی این است که سعی دارید موضوعی را که به شما مربوط است پنهان نمایید .دیدن جواهر در خواب نشانه ای از مال و حرص و یا پشتیبانی روحی می باشد و نشانگر موضوعات و اموری است که برایتان ارزشمند می باشند و به معنی شرایط و اعتبار شخصیت شما در زندگی  می باشد .اگر جواهری را در خواب ببینید نشانه ای از خصوصیات یک رابطه در شرایط فعلی تان است که به ارزش های روحی و معنوی تان اشاره می کند .اگر در خواب فردی جواهری را به شما هدیه بدهد نشانگر این است که شما باید خودتان را باور داشته باشید و اعتماد به نفستان را حفظ نمایید .اگر در خواب جواهری آسیب دیده را ببینید به معنی این است که در راه رسیدن به هدف خود و کسب آرزوهای مهم تان مایوس خواهید شد .

تعبیر خواب پیدا کردن طلا و جواهرات

اگر در خواب ببینید که جواهر فراوانی به خودتان آویزان کرده اید نشان دهنده‌ی این است که شما کوشش فراوانی می کنید تا توجه دیگران را به خود جلب نمایید .اگر در خواب جعبه‌ی جواهری را ببینید نشانگر این است که حس ارزشمند بودن دارید و جنبه‌ی شما بالا است و به معنی این است که باید خصوصیات پنهانی خود را آشکار سازید .اگر سنگ جواهری را در خواب ببینید یا آن را به عنوان زیور آلات استفاده کنید نشانه‌ی اعتبار شخصیت شما و یا دیگران است که مورد قبول شما می باشد و از آن تعریف و تمجید می کنید .اگر در خواب سنگی از جواهر را پیدا نمایید نشان دهنده‌ی ارتقا یافتن و پیروزی شما می باشد .

* تعبیر خواب طلا و جواهر از دیدگاه لوک اویتنهاو :

دیدن طلا در خواب به معنی این است که چیزهایی را دوست خواهید داشت که ارزشی ندارند.اگر در خواب طلایی را پیدا کنید بیانگر این است که ارثی به شما خواهد رسید .اگر خواب ببینید که دنبال یافتن طلا در خاک هستید نشانگر این است که به صورت غیرمنتظره سعادت نصیبتان خواهد شد .جلا دادن و تمیز کردن چیزی از طریق طلا در خواب نشان دهنده‌ی این است که با دوستان خود درگیری لفظی خواهید داشت .ذوب کردن طلا در خواب بیانگر این است که امور مالی تان رونق خواهد گرفت و از لحاظ ذهنی آسوده می شوید .اگر در خواب طلایی را به سرقت ببرید به معنی این است که اخبار بدی خواهید شنید .گذاشتن طلا روی خودتان در خواب بیانگر این است که باید بیشتر مراقب اطراف خود باشید .اگر در خواب طلایی را گم کنید نشانگر این است که فردی در حق شما پیمان شکنی خواهد کرد .

اگر در خواب فردی به شما طلایی را هدیه بدهد نشان دهنده‌ی این است که راجع به موضوعی خجالت زده خواهید شد .اگر در خواب اشیائی از جنس طلا را ببینید بیانگر این است که شواهد شما را فریب خواهند داد .اگر در خواب از جواهری تعریف و تمجید نمایید نشانگر این است که در امور مالی شکست خواهید خورد .اگر در خواب جواهری را خریداری نمایید نشان دهنده‌ی بدعاقبتی می باشد .اگر در خواب ببینید که یک جواهر بر گردن و یا دستتان دارید به معنی این است که هدیه ای زیبا نصیبتان خواهد شد .اگر در خواب تعداد زیادی جواهر داشته باشید بیانگر این است که در آینده خوشبخت و سعادتمند خواهید شد .

تعبیر خواب طلاو جواهر زیاد

* تعبیر خواب طلا و جواهر از دیدگاه آنلی بیتون :

اگر در خواب مشغول خرید و فروش طلا باشید بیانگر این است که در امور زندگی خود توفیق خواهید یافت .اگر دختری در خواب ببیند که فردی زیورآلاتی از جنس طلا به او به عنوان پیشکش می دهد به معنی این است که با یک مرد پولدار ازدواج می کند .اگر در خواب طلایی را پیدا کنید نشانگر این است که با استعدادی که دارید سربلند و ثروتمند خواهید شد .گم کردن طلا در خواب تان بیانگر این است که به خاطر غفلت ، موقعیت خوب و مهمی را در زندگی خود از دست خواهید داد .پیدا کردن نشانه و اثری از طلا در خواب به معنی این است که محبوبیتی کسب می کنید که برایتان مشکل ساز خواهد شد .اگر در خواب اقدام به کار در معدنی از طلا گرفتید نشان دهنده‌ی این است که سعی دارید از حق افرادی دفاع نمایید و یا باید مواظب باشید تا خانواده تان بدنام نشوند .دیدن جواهر در خواب نشانگر این است که ثروتمند می شوید و به عیاشی می پردازید .اگر در خواب بخواهید از طریق جواهر خود را زیباتر جلوه دهید و به عنوان زیورآلات از آن استفاده نمایید بیانگر این است که به خواسته ها و آمال خود خواهید رسید .

اگر در خواب ببینید که فردی دست بند و یا یک انگشتر با نگینی از جواهر دارد نشانه‌ی این است که به جایگاهی ممتاز نسبت به دیگران کسب خواهید نمود .دیدن لباس هایی تزئین شده با جواهر در خواب نشانگر این است که سعادت و خوش اقبالی به شما روی خواهد آورد .اگر در خواب جواهری را به ارث ببرید به معنی این است که در امور زندگی تان موفق خواهید شد.اگر در خواب جواهری را به فردی هدیه دهید نشانه‌ی وقوع یک رویداد بد در زندگی تان می باشد.اگر دختری در خواب ببیند که فردی به او جواهری می دهد به معنی ازدواج با مردی می باشد که او را دوست دارد و اگر خواب ببیند که جواهری را گم کرده نشانگر ازدواج با مردی حیله گر خواهد بود که او را اغفال می کند .اگر در خواب جواهری را پیدا کنید نشان دهنده‌ی موفقیت در امور زندگی خواهد بود .اگر در خواب جواهری را خریداری نمایید بیانگر این است که در امور احساسی و عشق پیروز خواهید شد .

در این مقاله تعبیر خواب طلا و جواهر مورد بررسی قرار گرفت و تعبیرهای مختلفی از چندین معبر ارائه گردید ، همان طور که ذکر شد دیدن طلا و جواهر خوب است و به چیزهای ارزشمند در زندگی فرد خواب بیینده اشاره دارد . شما می توانید با خواندن این مطلب خواب خود را تفسیر نمایید .

مدت زمان لازم برای مطالعه‌ی این مطلب حدود 4 دقیقه می باشد .

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

210 نظر

  1. زهرازهراsays:

    سلام .. خواب دیدم یه خونه ای پر از طلا و جواهر هستم به طوری که میز و صندلی و تمامی وسایل اون از طلاست و مادر شوهرم گفت اینا همش ماله ماست . ممنون .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      طلا و جواهر زمانی که در خواب ظاهر می شود اشاره به ثروت های روانی شما دارد مانند اعتماد به نفس و بینش بالا. این خواب از شما می خواهد تا این قدرت های روانی را شناخته و از آن ها برای گسترش زمینه های مختلف زندگی خود استفاده کنید.

  2. زهرازهراsays:

    سلام. من خواب دیدم کنار دوستان دوران راهنماییم هستم. ما دور هم جمع شدیم. ناگهان احساس میکنم من یه سری از وسایلم مثل ساعت و انگشتر و اینارو جا گذاشته بودم روی زمین.کیفم رو باز میکنم و گوشواره هام رو پیدا میکنم. یه گردنبند داشتم که نبود ولی گوشواره هاش بود. چون ست بودن. از دوستام چند بار پرسیدم و گفتن نمیدونیم. البته من گردنبندو و چیزای دیگمم گم کرده بودم که تو خواب دوست پسر سابقم برام خریده بود. بعضی از گوشواره هام تکه تکه شده بودن که دوستام داشتن روی میز با چسب درستشون میکردن و یکیشون که کوشواره هامو شکل صلیب درست کرده بود. البته چیزایی ک میچسبوندن بدل بودن. همینطور ک داشتم میگشتم یک انگشتر بزرگ پر از نگین ک نصفش سبز بود و نصفش سفید رو پیدا کردم با دستبندش یک جواهر دیگم پیدا کردم که یادم نیست چیه. اینارو دوست پسر سابقم برام خریده بود تو خواب. که در واقعیت جدا شدیم. تو خواب هم جدا شده بودیم. این جواهرات از سنگ های قیمتی بودن و من باورم نمی شد که پیداشون کردم. دستبند و انگشتر و چیزای دیگم رو انداختم و با غرور اومدم پیش دوستام که دور میز جمع بودن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دوستان اشاره به ارزش ها و عقایدی دارند که از جامعه و محیط اطراف خود به ارث برده اید. لازم است تا ماهیت این ارزش ها را شناخته و به شیوه ای مستقل دست به انتخاب بزنید. برای این که دلیل حضور دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به آن ها چه احساس، فکر یا خاطره ای را برای شما زنده می کند؟ درسی که از این افراد می گیرید چگونه می تواند الهام بخش شما برای برون رفت از چالش های فعلی در زندگی بیداری باشد؟

  3. نينا ريكينينا ريكيsays:

    سلام خواب ديدم خواهرم يه انگشتر طلا با نگين قرمز عقيق بهم داد و انگشتم كردم و ميگفتم خيلي قشنگ نيست و بهش ميمود قديمي باشه مثه انگشترا مامانجونا بود بعد دو تا جعله ي چوبي كوچيك مثه اينا كه توش جواهر نگهداري ميكنن يكيشو داد به من و يكيشم خودش برداشت اولش پيشخودم فك كردمكه اوني كه خواهرم بر داشته خوشگلتره ولي تا دستم گرفتم ديدم از مال من خيلي سنگينتر بود و روي جعبه هم با طلا كار شده بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این رویا به شما توصیه می کند که به بعضی از توانایی ها یا استعدادهای خودتان در زندگی ایمان داشته باشید و کمی هم ریسک پذیر باشید.

  4. ساراساراsays:

    سلام من خواب دیدم برادرم بهم قول داد که برام یه گردنی بخره که من خیلی دوسش داشتم و بهش میکفتم ببین حتی گیپورای این گردنی از گیپور طلا و طرحش برام جالب بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا قدرت همدلی و اعتماد به نفس خود را افزایش داده و از این توانایی برای گسترش منافع خود در زندگی استفاده کنید.

  5. نازینازیsays:

    سلام خدا قوت دیشب خواب دیدم مادرم یه سرویس طلا خیلی بزرگ و سنگین داشت که پر از سنگ های گرد بزرگ فیروزه بود دستبند و گوشواره گردنبند ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا مهارت های شخصی و خرد خود را دست کم نگرفته و از این توانایی ها برای گسترش منافع خود در زندگی استفاده کنید.

  6. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم رفتم خونه جاریم که بسیار پولدار هستن رو میزش دوتا دستبند سنگین گذاشته بود که بهش نگاه میکردم و دوتا النگو خیلی زیبا و سنگین دستش کرده بود و با دقت به دستاش خیره شده بودم و وقتی از خونش بیرون رفتم ،رفتم مغازه ای که اون النکوها رو سفارس داده بود رو پیدا کردم و منم سفارش دادم گفتم میخام مبدونستم گرون اما میخاستمسفارش بدم که پشیمون شدم و گفتم بعد میام،ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا قدرت خلاقیت و اعتماد به نفس خود را تقویت کرده و به کار های مهارتی جدیدی بپردازید که موجب افزایش منافع شخصی شما در زندگی خواهد شد.

  7. ابراهیمابراهیمsays:

    با سلام و احترام و تبریک سال نو خدمت شما خانمی هستند بیش از 60 سال سنشون هست و تقریبا ده سالی هست بینمون ارتباط خانوادگی دوستانه برقرار شده. بسیار انسان فهمیده و تحصیلکرده و توانمندی هستند. قبلا به مناسبتهایی خواب ایشون رو دیدم و تقریبا هم میفهمیدم منظور خواب چیست. امروز 98.01.01 صبح خواب دیدم به ایشون زنگ زدم و میخوام ازشون طلا (احتمالا طلای آبشده) بخرم. قیمت اون رو هم تو خواب میگفتم. مثلا میخواستم طلا از مظنه 1820 تا 1845 از ایشون بخرم که قیمت واقعی این روزها هم همین عدد است. سپاس از تعبیر شما!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب از شما می خواهد استعداد ها و مهارت های خود را دست کم نگرفته و از آن ها برای ایجاد تغییرات مثبت استفاده کنید.

  8. جانانجانانsays:

    سلام من خواب دیدم رفته بودم منزل نامزد سابقم و مادر ایشون چندتا گوشواره طلا داشتن و من رفتم یکی از اون گوشواره ها رو ازشون گرفتم و به گوشم انداختم. در ضمن منو نامزدم چند وقته از هم جداییم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب از شما می خواهد تا استعداد ها و مهارت های خود را دست کم نگرفته و از آن ها برای ایجاد تغییرات مثبت استفاده کنید.

  9. ن د ون د وsays:

    با سلام ضمن تبریک سال نو من خواب دیدم به مغازه ی طلا فروشی برای خریدن گوشواره رفتم ولی هرچی گوشواره امتحان میکردم پسندم نمیشد.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب از شما می خواهد تا استعداد ها و مهارت های خود را دست کم نگرفته و از آن ها برای ایجاد تغییرات مثبت استفاده کنید.

  10. لادنلادنsays:

    سلام يكي از دوستان خواب ديده كه پدرم به من النگو هاي طلا هديه ميده ممنون ميشم تعبيرش رو بگيد... البته چند وقت قبلش هم يكي ديگه خواب ديده بود كه من نامزد كردم و در مراسم نامزدي با شكوهي هستم و النگو هاي به طرح گل خيلي زيبايي به دست دارم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. تعبیر اصلی هر خواب به بیننده ی آن بازمیگردد. این خواب نشان دهنده ی فرصت ها و موقعیت های جدیدی است که تغییرات محسوسی را در زندگی شما ایجاد می کنند و با بهره گیری از این موقعیت ها می توانید به گسترش منافع خود بپردازید.

  11. عالیعالیsays:

    سلام من تقریبا ۲۰ روز پیش خواب دیدم . که عروسیم هستش و لباس سبز محلی فارس سبز عروسی به تن دارم و تو ماشین با داماد هستم .البته داماد هم یکی از فامیل هستن که تقریبا۲ ماهه ازدواج کرده و فامیل هستش و یه جورایی خواستگارخواستگارم بود. من وقتی تو ماشین عروس بودم گریه میکردم و دلم برای خونه و داداشم تنگ شده بود و داماد ماشین عروس رو انگار رو یه تپه برد طوری که حیاط خونشون و مهمون ها مشخص بودن که منو ببینین اما اصلا بزن و بکوب نبود ولی چیزی که خیلی مهم بود این بود که وقتی رو صندلی نشستم خیلی طلا مادر داماد رو سرم زد از هر چیزی که فکرش رو کنید سنجاق میکرد رو سرم و روسری محلی. و یه انگشتر که از اون همه طلا پرت شده بود رو زمین اونم زد به سرم ...ولی حیات دیگه خلوت بود و مهمون ها رفته بودن و منم تنها رو یه صندلی بودم داماد هم نبودش

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      پروردگار دعاهای تان را شنیده و از اوضاع و احوال شما آگاه است

  12. سمانهسمانهsays:

    سلام و عرض خسته نباشید نمیدونم شب یا دم صبح خواب دیدم من و پدرم و مادر بزرگم که در قید حیات هستند به پاساژی رفتی ایم که مادر بزرگم داشت به پدرم میگفت من۱۴۰هزار تومن روی پول تو میزارم تا برای سمانه طلا بخریم بعد بیدارشدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بهبود در اوضاع زندگی

  13. مسعودمسعودsays:

    باسلام . من خواب دیدم که رفتم به سر کارم دیدم یه دراوزه اونجا افتاده و نقش و نگار داره مث دروازه های باستانی و فک میکردم با طلا تزیین کاری شده و مشکوک بودم که طلاس یانه! سپس یه تکشو کندم ببینم طلاس یا نه دیدم خیلی سبک بود و با خودم گفتم که شاید فقط زرده و طلا نیست ! ولی دروازه خیلی بزرگ و زیبا بود یه چیز باستانی دیگه هم زیرش بود که نصف این دروازه میشد! و این دروازه روی اون افتاده بود. ممنون میشم تعبیرشو بهم بگین ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، به علامت رو به رو شدن شما با برخی از اتفاقات مثبت یا هیجان انگیز در آینده ای دور یا نزدیک خواهد بود.

  14. ساراساراsays:

    سلام من قبل عید دوتا النگو خیلی گزون خریدم که دوست داشتم یکی هم بخرم بشه سه تا اما بیخیالش شدم،دیشب خواب دیدم همسرم سورپرایزم کرد و یکی برام خریده که خیلی خوشحال شدم و دستم کردم و تو دستم خیلی خوشگل شد ،ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مراقب باشید که فریب افراد دورو و نیرنگ باز را نخورید و سعی کنید از آن ها فاصله بگیرید.

  15. ثناثناsays:

    سلام من امروز صبح خواب دیدم ک دوس پسرم(که البته الان فقط دوستیم و رابطه خیلی عاشقانه نیست) اومده پیشم کلی طلا برام اورده برای ازدواج و میدونسیم منو دوستام طلاها برای منن و حتی دوستام ی دستبندشو رو دستم امتحان کردنو اینا بعدش من رفتم برای این مناسبت ی کیک بخرم ک کیکه تماما عسل همراه مومش بود انگار ک موم و عسلو شکل کیک بریده باشن...بعدش نمیدونم چرا میرفتم تابلو فرش میخریدم...و ی جا یادمه ک منو بابام نشسته بودیم از پنجره بیرونو نگاه میکردیم بارون شدیدی بود روی کعبه جوری ک از ناودون طلا کلی اب میریخت پایین.ممنونم ازتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، باید مراقب این رابطه باشید ، چرا که سهل انگاری می تواند سبب شود که در آینده دچار ندامت ، دلتنگی و ناراحتی شوید.

  16. سعیدهسعیدهsays:

    سلام وقت بخیر.. مادرم دیشب خواب دیده که یه صندوق بزرگ طلا یکی بهش دادن ونمیدونه اون شخص کی بوده .و ۶تا النگو از توی صندوق برمیداره و میندازه دستش....تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دلیل که سخن‌های نیکو شنوید.

  17. علیعلیsays:

    سلام من خواب دیدم که توی حرم امام رضا م مثل اینکه یه دالان هست که سمت چپ وراست غرفه غرفه است لباس بود توی غرفه هاا.. یه شلوار از غرفه ها برداشتم کمی رفتم جلو تو یه غرفه یه شلوار دیگه برداشتم نگاش کردم خیلی خوشگل بود لی روشن بود وخیلی شیک. بعد سریع قایمش کردم گفتم کسی نبینه تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، سود یا منفعتی خواهد بود که احتمالا بدون زحمت نصیبتان می شود.

  18. rrsays:

    سلام خواب دیدم دوست پسر قبلیم از شهرستان که محل کارش اونجابود برگشته منم رفتم خونشون مامانش یه ساعت گرانقیمت بهش داد بعد مامانش رو به من گفت قرار بود برای روز مرد براش ساعت بگیری گرفتی منم گفتم نه نگرفتم گفت ولی من گرفتم واسش دوس پسر قبلیمم هی به ساعت که سیاه بود نگا میکرد صداش میمود ساعت با مادرش که میخاست منو ضایع بکنه منم جوابشو دادم بعد رو به پسرشگفت ببین چطور جوابمو میده بخاطر همینا بود نمیخاستم بگیریش منم رو به پسره گفتم یعنی تو منو بخاطر کسی دیگه ویل میکنی سرشو انداخت جواب نداد خیلی نارحت بود به مادرش میگفت از من عکس بگیره که عکس منو داشته باشه ولی مادرش میگفت باشه بعدا ازش میگیرم.ولی خواهرش تو خواب بهم گفت میخام برم عروسی طلا داری بهم بدی منم گفتم الان فقط دوتا النگو دستمه ولی وقتی نگا کردم دیدم یه النگوی دیگه که نازک بود به النگوام اضافه شده بود گفت النگو دوس ندارم قبلا یه گردنبند بدلی واسم گرفتی خیلی دوسش دارم البته یه بار دیگه م خواب دیدم خواهش ازم زیورالات ازم میخواست.البته ناگفته نمونه دوس پسر قبلیم الان زن گرفته.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از فکرهای منفی و بیهوده دوری کنید که باعث غم و اندوه خواهد شد.

  19. عسکریعسکریsays:

    سلام خواب دیدم یه دختر بچه کوچیک دارم که گوشواره گوشش بود وبعد گوشواره هارو درآورد ولا دندونشون شکستشون و منم دعواش کردم که چرا اینکارو کرده بعد به خالم نشونشون دادم خالم گفت اینا طلا من هم گفتم آره طلا هستن باید برم عوضشون کنم یا گفتم باید برم درستشون کنم تعبیر خوابم چی میشه؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب به معنای تندرستی و بدست اوردن مال و ثروت است.

  20. نگار بیگدلینگار بیگدلیsays:

    سلام دیشب درخواب دیدم دارم باکسی حرف میزنم و در حین صحبت انگار قفل دستبندم شل بود اومدم با دندون سفتش کنم که شکست منم گفتن ای وای این که شکست.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مسولیتهای تازه خواهید داشت

  21. سجادسجادsays:

    سلام وقت بخیر دیشب خواب دیدم سر تا پای مادرم طلا داشت حتی به انگشتهایش انگشتری به شکل دمپایی بود و ما با هم به مکانی و محوطه ای رفتیم که دز اونحا ادمهای گنده ای وجود داشت و در اونجا به اتاقی رفتیم که در اون اتاق سالن بزرگی قرار داشت و ادمهای عجیب غریب مثل زامبی تو اون سالن بودند و خیلی سالن با مردم شلوغ بود و یکی از اونها به ما حمله کرد و ما فرار کرده و از سالن و اتاق خارح شدیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام... خواب شما خبر از گشایش روزی و از بین رفتن غم و اندوه می دهد.

  22. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم که یکی از دوستان قدیمی که الان باهاش انچنان رابطه ای ندارم دهان بند خیلی قشنگ که از طلا بود زده و بامقدار زیادی جواهریات که فکر کنم نقره بود و ناراحت در مغازه ای نشسته بود من به سمتش رفتم و سلام علیک که کردم اون دهن بند رو برداشت و جوابم رو داد خیلی تعجب کردم که زیر دهان بند پارچه بسته وهم اینکه انقدر جواهریات زیبا داره و حسرت خوردم کاش مال من بود باکمک من جواهریات رو برداشتیم و به خانه ما دعوتش کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای موفقیت و مراتب جدید است.

  23. ناهیدناهیدsays:

    سلام خواب دیدم که خواهرم یه دستبندطلا خریده ومیگه که اینو تو عروسیم بهم کادوبدین و یه نیم ست هم که خریدم تو بقیه مراسم بعد ازدواج برام بیارید. که قراره ما نیم ست رو تو واقعیت بهش کادو بدیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سام بنظر زمینه فکری که داشتید باعث دیدن رویا شد در هرصورت تعبیرش بر اندوه است

  24. عرفان حسینیعرفان حسینیsays:

    خواب:تمام فامیل های نزدیک پدریم (عمه ، دختر عمه ....) همه پر از طلا و جواهر بر گردن دست داشتن تعبیر چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      جاه و منزلت است و غرور و عزت نفس.

  25. سپیدهسپیدهsays:

    سلام من خواب دیدم که مادرم یه سرویس طلای سفید با تک نگین مشکی برا من خریدم البته برای خودشم خرید ولی من اصلا ندیدم چه شکلی هس و توی خواب فقط میدونستم که برا خودشم خریده من گردنبند و دستبند سرویس رو خیلی دوست داشتم ولی دائم میگفتم نباید انگشترو میخریدی چون من نمی تونم بپوشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام درکارها و زندگی خود با موفقیت همراه خواهید شد

  26. حامد محمد تبارحامد محمد تبارsays:

    با سلام خدمت مدیریت محترم امروز بعد نماز صبح خانومم خواب دید به همراه خواهر و خواهر زاده 8ساله خودش وارد زرگری شد که یک گردن بند نازک ولی سنگین برای خودش و یک گوشواره برای خواهرزاده اش به صورت رایگان گرفت . چون صاحب مغازه آشنا بود. با تشکر که برای تعبیر خوابها بدون چشمداشتی وقت میزارید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب نشانه موفقیت و بهتر شدن اوضاع و احوال زندگیتان است.

  27. نفیسهنفیسهsays:

    با سلام و تشکر خواب دیدم توو مسیر برگشت به شهرمون هستم و یک جا توقف می کنم، بعد یهو ی معدن طلا پشت ی کوه پیدا می کنم که جلوی ورودی معدن پره ذرات طلاست و من اونارو جمع می کنم سنگ طلا تکه های طلا. بعد به سختی از پلیس فرار می کنم و میرم خونه حدود سه کیلو طلا پیدا کرده بودم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، میتواند نمادی از خوش شانسی در یکی از اهداف یا تصمیم گیری هایتان در زندگی بیداری باشد

  28. سولمازسولمازsays:

    سلام خواب دیدم یه لنگه گوشواره ای رو پیدا کردم خیلی زیبا و بزرگ بود و به خانوادم نشون دادم مادرم گفت واسه اطمینان که این طلاست بزار اینو بسوزونم بعد دیدم که طلارو سوزوند اما هیچی شعله ای نبود به جای شعله انواع میوه ها موز و سیب و ..از طلا آویزون شده بود بعد مادرم گفت آره این طلاعه چون سوزوندیم و چیزیش نشد بعد گوشواره رو داد بهم تا بندازم گوشم ولی من گفتم میخوام صاحبه گوشواره رو پیدا کنم و این طلا رو بهش بدم تعبیرش چیه ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است در زندگیتان با موفقیت روبرو شوید

  29. MDMDsays:

    سلام. یکی از دوستانم خواب دیده که تو ی دورهمی دوستانه بودیم و گرم صحبت ک من بهش خبر نشون کردنمو میدم (ب بقیه دوستانی ک تو جمع بودن گفته بودم و مثل اینکه ایشون اخرین نفر بودن که باعث ناراحتیش شده) و بعدش میرم ی دستبند شیک و سنگین طلا میارم و بهشون نشون میدم که برای نشون کردنم برام اورده بودن. دوستم بعد اینکه متوجه این خبر میشه خیلی خوشحال میشه و همدیگه رو بغل میکنیم و دوتامون شروع میکنیم ب گریه کردن (از روی خوشحالی) در حدی که چشمامون قرمز میشه. ممنون میشم تعبیرشو بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای مردان غم و اندوه است و برای زنان نیکو و پسندیده و پیدا کردن طلا نشانه کسب افتخار و ثروت است

  30. فاطمهفاطمهsays:

    با سلام من دیشب بعد نماز صبح خواب دیدم که ناگهان تو دست راستم هشت النگو طلا هستش بعد از اون بلند شدم دوباره دیدم ۴النگو طلای دیگه به دستم اضافه شدن که جمعا دوازده عددالگنو طلا شد میخواستم بدونم معنی خواب من چه چیزی می‌تونه باشه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر شادی و سعادت است برای شما در اینده ای نزدیک

  31. ساراساراsays:

    سلام من پریشب خواب دیدم یه گردن بند طلای بسیار بزرگ ( آویزش به اندازه کف دست بود) با زنجیر بسیار قطور به گردنم می اندازم. این گردن بند پر از سنگ و جواهر بود. از توی کشوی دراور خودم در آوردم و به گردن انداختم. و با حالت بسیار شادی و تعجب به خواهرم نشون دادم. میشه بفرمایید تعبیرش چیه؟ یکمی نگرانم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده رزق و روزی است و خوشاینداست

  32. یاسیاسsays:

    سلام. خواب دیدم با کسی که خواهان من بود ولی خانوادش اجازه ندادن ازدواج کنیم ایستادیم یه جا و هنوز منتظریم که نظر خانوادش عوض بشه چون یکیرو فرستاده بودیم واسه وساطت. وقتی ایستاده بودیم دو تا شوهر خواهرای من میان و یکیشون یه گل سینه طلا به زنش هدیه میده و اون یکی یه دست بند طلا میده به زنش. من به شوخی میگم طرف من هیچی نخریده برام که خواهرم میگه ایشاله سالهای آینده روز زن میخره واست. دستبندو گل سینه اونا خیلی زیبا بود. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه تغیرات و اتفاقات گذشته زندگیتان است

  33. سمانهسمانهsays:

    سلام من دیدم یه النگو تو دستم کردمه اولش طرحه خاصی روش ندیدم ولی بعدش دیدم که خیلی بنظر شبیه به اونی بود که خودم تو دستم داشتم و(و درواقع تو واقعیتم دارمش)بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر رزق و سود تعبیرمیشود

  34. ثریاثریاsays:

    باسلام چندشب پیش خواب دیدم درکنارهمسرم خوابیدم وایشون میخوادمن روبغل کنه که میبینم گوشواره هام گوشم نیست( این گوشواره هاهمیشه گوشم هست وبدل هستن)بعدکه متوجه شدم به شوهرم گفتم بزارگوشواره هام روبزارم وانگارشوهرم گفت نمیخوادحالادنبالشون بگردی ودیدم ی جفت گوشواره بزرگ وطلاکنارم هست واون هاروگوشم کردم گوشواره های آویز وستاره ای بودممنون میشم تعبیرش روبگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای باارزش است

  35. آیلارآیلارsays:

    سلام. خواب دیدم با یک نفر که می شناسمش و همدیگر رو دوست داریم در دنیای واقعی ولی هنوز شرایط مهیا نشده بهم برسیم، با خانوادش برای نامزدیمون رفته طلا واسم بخره که مقدار پول هم ک برای خرید طلا برده بودند ۱۲۰ میلیون بوده و من هم حس خوشایندی در خواب داشتم. ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برروزی و رزق عالی تعبیر میشود

  36. محمدمحمدsays:

    سلام در خواب دیدم که در دیوار خانه ام طلا گذاشته ام و انگار دو نفر دیگر هم بودند که در دیوار طلا گذاشته بودند و طلا انها در یک دیوار خیلی بزرگی بود و ان دو نفر طلا خودشون رو برداشته بودند و میگفتند که دو روز 2تعطیل هست طلا خودمان برداشتیم ممکنه تو این دو روزی که نباشیم بارون بیاد طلامون خراب بشه و خلاصه ناامن هست چون دو روز نیستیم و من هم نگاه به دیوار میکردم که یک ستون نصفه پر از طلا خرد شوده ای که مال خودم بود و پیش خودم میگفتم چون اون دوتا سرمایه دار بزرگ هستند راحت می توانند باسه دو روز تعطیلی راحت میتونند طلاهاشونو در بیاورند و برند باسه خودشون تفریحی و راحت دوباره برگردند چون برای در اورند طلاها باید هزینه سنگینی میدادی ولی اونا خیلی ثروتمند بودند و طلای بیشتری داشتند و دوباره پیش خودم میگفتم پول که داشته باشی پشتیبانی قوی داری

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه حفظ چیزهای ارزشمند زندگیتان است

  37. ElaElasays:

    خواب دیدم مراسمی در منزل دوست پسر سابقم که به یکباره ترکم کرد برگزار شده و منم دعوتم ...دوست پسر بشدت عصبانی بود با من حرفی نمیزد...رو فرش خونشون کلی طلا پیدا کردم به خواهرش گفتم مال توعه یا اداشت برای کسی خریده چیزی نگفت منم گذاشتم رو سنگ اوپن....ضمنا در طول خواب چند بار خواب بچه گربه سفیدی رو میدیدم که ۳ بار بهم حمله کرد و دستمو گاز گرفت ولی من از خودم دورش کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بر سرخوشی و سود مالی تعبیر میشود و برای دختران خوب است

  38. مریم سعادتمریم سعادتsays:

    سلام سلام در عصر خواب دیدم که یه چیز دستنبد ولی بزرگتر، سنگ و طلا بود ، طلا می درخشید به دور پیشانیم میبستم. گویا کسی هدیه داده بود این مورو دقیقا یادم نیست.ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این واقعیت را نشان می دهد که نگرانی هایی در خصوص شرایط رفاهی آینده او و خودتان دارید.

  39. جولیجولیsays:

    سلام خواب دیدم به من هدیه طلا دادن و منو گردنبند وتکپوش ودوحلقه طلا پوشوندن...البته من و یکی ازدخترای فامیل وگفتند قرار فردا بیان خواستگاریتون..تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      می تواند حاکی از نیاز شما به حمایت در زندگی باشد.

  40. MfMfsays:

    باسلام وخسته نباشین من دارم از شوهرم جدا میشم وتازگیها با یه اقای محترم اشنا شدم وشرایطمو بهشون گفتم وقرار شده بعد طلاق ما با هم ازدواج کتیم اگه خدا بخواد در بیداری چتد روز درباره گرفتن حلقه وطلا باهم صحبت کردیم من خواب دیدم در خواب تو دست راستم چند عدد النگو طلا تو دستم بود که در بیداری نیست وبه حساب به همسر ایندم دارم میگم قبلن یه النگو تک پوش داشتم وبه جاش این چند تا النگو رو خریدم وشما هم باید وقتی خواستیم عقد کنیم یه سرویس طلا برام بخرین واقا قبول کردن.ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به فرصت های خوبی اشاره می کند که می تواند زندگی کاری و شخصی شما را تحت تاثیر قرار دهید.

  41. عالیعالیsays:

    باسلام..خواب دیدم ک یکی از عمه هام طلاهام رو دزدیده و قایمشون کرده و من دنبالشون میگشتم بعد پیداشون کردم..میشه لطفا تعبیرشو بگین..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورد حسادت قرار بگیرید

  42. یاسمینیاسمینsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که دوتا النگو زیبا در دستم هست.وبا مادرم وارد یک مغازه طلا فروشی شدیم که النگو وستبند های زیبا داشت حتی انگشتر های زیبا و خاص.سپس به همراه خالم که روز تاسوعا باشه موردا تو خیابان عزاداری میکردن.تعبیرش چيه?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای ارزشمند است

  43. صباصباsays:

    با سلام صبح سه شنبه 19 تیر بعد از نماز صبح خواب دیدم یه گروهی آمدند خونه ی مادرم و دنبال من می گشتند البته من اون شب خونه ی مادرم خوابیده بودم به من گفتند حضرت علی فرموند دقیقا اسم خودم رو آوردند که بیاییم و به شما کمک کنیم چون نیاز به پول دارید و این طلا ها را به شما بدهیم بعد یه سفره پهن کردند که پز از طلا بود انگشتر و النگو و گفتند انتخاب کن پدرشوهرم یه النگو انتخاب کرد که من گفتم نه تکراریه مادرم سه تا النگو پیشنهاد داد باز هم قبول نکردم و گفتم خودم النگو دارم تا اینکه خودم یه لوح طلا اندازه ی یه برگه a5 انتخاب کردم که زنجیر هم داشت برای آویزان کردن مثل گردبند روی این لوح یک زنگوله طراحی شده بود و آیه ون یکاد هم با خط زیبا زیرش نوشته شده بود با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدید است

  44. فتانهفتانهsays:

    سلام خدمت شما خواب دیدم که پسر خواهرشوهرم که ۹سالشه گوشش رو سوراخ کردن و گوشواره حلقه ای طلا انداخته،ویک‌ طلا یا انگار بدلی طوقه مانند هم به لاله گوشش وصله تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدید است

  45. سعیدهسعیدهsays:

    سلام من خواب دیدم خیلی طلارو دستامه بعد یه دستنبد و یه زنجیر دارم که در واقع تو عالم واقعیت چند وقت پیش فروختم تا اونا رو میخوام با دستبند دختر خالم عوضش کنم ولی با خودم میگم مال اون سنگینتره با مال من عوضش نمیککه بعد میگم بیا بریم وزنش کنیم وزنش که کردیم مال من یه گرم سنگین تر بود عوضش که کردیم گفتم مال سنگین تر بود ناراحت بودم چرا عوضش کردم مامانم میکشم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام طلا برای خانومها نشانه سرخوشی و تندرستی است

  46. MMsays:

    سلام. من دیدم که رفتم به یه دستشویی عمومی بین راهی تقریبا کثیف اونجا توالتاش دیوار نداشت و من نتونستم دستشویی کنم اومدم بیرون دیدم مادر و پدرم با صاحب اونجا دارن معامله میکنن و مادرم امضا زد.. اونجا شده بود مال ما .. من فرداش صبح زود بیدار شدم و صبحونه برا مسافرای احتمالی اماده کردم بعد رفتم اون توالتارو شستم و پاک کردم از الودگیا.. دیدم کف اونجا موکت شده و من خم شدم از گوشه های دیوار، زنجیر و گردنبد طلا با نگین جمع میکردم زمین سر تا سر گوشه های دیوار اونجا ،پر بود از گردنبند و زنجیر ،مشت مشت زنجیر طلا جمع کردم و جیبامو پر میکردم .. میخواستم تعبیرشو لطف کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بایستی با دقت بیشتری به اطرافیان خود بنگرید و ببینید این چه کسی است که با نقشه های شوم خود سعی دارد روزهای خوب را از زندگی شما حذف کند.

  47. RooyaaRooyaasays:

    سلام خسته نباشید . خواب دیدم تو خونم مهمون هست جاریام اینا هستن و روی میز چندتا جعبه جواهرات هست که من انگار میدونم توش طلا هست و برای دخترمه . انگار تدارک عروسی میدیدم تعبیرش چیه ؟ اینم بگم که دخترم مجرده و تو خونه خبری از عروسی نیس .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      می تواند به اقدامات جدیدی در زندگی بیداری بینجامد که مقدمات تغییر است

  48. ریحانهریحانهsays:

    سلام خواب دیدم‌ طلاهام از دستم افتاد زمین همه سالم یودن از زمین داشتم جمعشون میکردم که یه دستبندم که تو واقعیت ندارمش هم تو طلاهام بود که میگفتم خانواده شوهرم هدیه دادن اونم نشکسته بود فقط کج و کوله‌ شده بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به قدرت اراده شما در رسیدن به اهداف و عبور از مشکلات اشاره دارد.

  49. لیلالیلاsays:

    سلام من اذان ظهر خواب دیدم چندتا زن افغانی به خانه ما آمدن خیلی آرایشکرده وخوشکل بودن یکی از اونا پر از طلا بود طلاهاش رو باز کرد ما برداشتیم نگاش کردیم دوباره به خود آویز کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه آداب و معاشرت با دیگران است

  50. ماهیماهیsays:

    سلام وقتتون بخیر..خواب دیدم دخترعمم ی جعبه کوچیک آورده بود ک توش چن تیکه از طلاهای مادربزرگم بود ک دختر عمم سعی میکرد ی النگوی کوچیک رو ب زور دستش کنه بعد من گفتم اینکه سایز دست منه امتحانش کردم تو دستم نرفت بعد ی النگوی بزرگتر رو برداشتم ک مربعی بود و تو دستم کردم..ک از خواب پریدم..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای ارزشمند است

  51. سعیدهسعیدهsays:

    سلام من خواب دیدم تا انگار مراسم نامزدیمه نمیشناختمش هم کی هست بعد من در عالم واقعیت خودم یه انگشتری دارم تو خواب ولی نامزدم اونو میسابه و رنگ زردیش میره و سیاه میشه بهم میگه اینو طلا فروش گولتون زده بدل بهت داده و میره پیش برام عوضش میکنه عین همون ولی طلاش برام میاره. تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات خوشایندی برای شماست

  52. G.yaghootiG.yaghootisays:

    سلام خسته نباشید..من خواب دیدم چند تا النگو طلا تو دستم بود نمیدونم کی بهم داده بود چون مجرد هستم ولی نمیدونم تو خواب کی بهم اونهارو داده بود که النگوهاش ضخیم بود و خیلی هم زردیش زیاد بود..ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای ارزشمند است

  53. رز سرخرز سرخsays:

    سلام ممنون میشم خوابم رو تعبیر کنید خواب دیدم یه کاتالوگ به عنوان هدیه و جایزه دریافت کردم که توش پر از انگشترهای طلا و گرانبها که سنگ های قیمتی و رنگارنگ روش وصل بود و به علاوه شیرینی های رنگارنگ توش بود و خیلی از داشتنش احساس رضایت داشتم بعد تو خواب دختر عمم اومده بود خونمون مهمونی و بهم گفت وای این انگشتر ها چه زیباست یکیشو میدی به من بهش گفتم باشه حالا بعدا شاید بهت دادم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده به وجود امدن سرخوشی و سرحالی در زندگیتان است

  54. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که دو جفت گوشواره طلا بزرگ به گوشم دارم و داشتم از خیابون عبور میکردم که چشم دوتا زن به گوشم خورد و در صدد دزدی به دنبال من شدکه بتونه در فرصت مناسب گوشواره هامو از گوشم در بیاره به این صورت که خانمه خودشو به من نزدیک کرد ویه لنگ گوشواره از خودش تو دستش داشت و اومد سمت من گفت میشه این گوشواره رو به گوشم کنی من چون میدونستم داره دروغ میزنه وسعی داره اون گوشواره رو بهم بده ویهو فردا بزنه که گوشواره هامو رو دزدید که بتونه گوشواره هامو ازم بگیره که من با زرنگی وبا علم به اینکه میدونستم قصدش چیه نقشه شو با فریاد بین مردم که این خانم یه فریبکاره و قصد دزدی داره به همه گفتم وخانمه از ترس فرار کرد من میخواستم بدونم تعبیر این خواب برای دختر مجرد چیه ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، به این معناست که شما برای تحقق بخشیدن به آرزوهای خود نیاز به کمک دیگران دارید.

  55. سوگلسوگلsays:

    با سلام خواب دیدم مادرم گردبندی در گردنم می آویزد که نگین آبی فیروزه ای داردو تمام انگشتام پر از انگشتر میکند و یکی از انگشترا راردر انگشت شصت میکنم که نگین ندارد ولی به مامانم میدمش که عوضش کنه برام

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده سود در زندگیتان است و بر به وجود امدن سرخوشی تعبیر میشود

  56. رویارویاsays:

    باسلام.من خوابم دیدم کنار یک آبخوری هستم. یک دستبند طلا که تو بیداری هم دوستش دارم.اونجا پیدا کردم اون رو شستم کمی خاکی بود .بعد جوی اب باریکی کنارش بود .که هر چند قدم یه چیز باارزش داخلش بود.مثل انگشتر چنتا با سنگهای متفاوت.حتی ساعت .یک گردنبندم بوددقیق یادم نیست.اما چنان ذوق زده شده بودم از این این همه چیزای باارزش و زیبا که تند بیدارشدم.البته چند نفر از همکارام بودند که خاستن دست بزنن اما اجازه ندادم.لطف میکنید تعبیرکاملش رو بگید.ممنون از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است چیزهای ارزشمندی بدست بیاورید

  57. ندانداsays:

    سلام من دختر مجرد هستم و خواب دیدم تو یه مسابقه ای طلا (گوشواره و النگو)برنده شدم و خواستم بفروشم و فروشنده مانع فروختنش شد ..و نگهش داشتم پیش خودم...تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای باارزش است

  58. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم شوهر یکی از بازیگرا که دیشب عکساشون میدیدم یه دست بند و گردنبند وانگشتر با نگین های سفید ریز و نگین بزرگ سیاه داد تو خواب خیلی ناراحت شدم برای خانمش که چه شوهری نصیبش شده و اون آقا خیلی دور و برم میچرخید من میدونستم هر کاری کنه راهی نداره بهش جواب مثبت بدم ولی دستبند و انگشترش دستم کرده بودم ولی دستبند خیلی زیبای بدون نگینی هم دستم بود که خیلی خوشم اومده بود از اون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است از کسی به شما خیری برسد و یا چیزهای ارزشمندی بدست آورید

  59. ساراساراsays:

    خواب دیدم یه مردی بهم دستبند طلای زیبایی داد و من دیدم یهگردنبند علاوه بر اون دستبند هم داشتم که قلبی شکل بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای باارزش است

  60. المیراالمیراsays:

    با سلام. دیدم که یک ست گوشواره و گردنبند طلا انداخته ام که دارای سنگ قیمتی و نگین بود و هرکسی که میدید میگفت چقدر قشنگه ولی وقتی دختر عمه ام دید گفت خیلی زشته.ممنون میشم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای باارزش است

  61. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم برادرم دوتا النگو بهم داد گفت اینا رو برای دخترم خریدم شما هم سکه نخرین این النگو رو ببر شبیه این بخرید براش. برادرم پسری داشت که فوت شد در خواب این همان بچه بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است چیزهای باارزشی بدست بیاورید

  62. آرزوآرزوsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که درتاکسی بودم ک یک دستبند ویک جفت گوشواره ویک زنجیر طلا پیداکردم وبه پیرزنی گفتم اون پیر زن طلاهاروازم گرفت درصورتی ک مال خودش نبود ومن درخواب گفتم اگرقرارباشه توببریشون خودم میبرمشون وبه زور وزحمت ازش گرفتمشون ولی یکی ازگوشواره هاشکسته شده بود وتوخواب مونده بودم باطلاهاچکارکنم به نظرتون تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بیانگر به دست اوردن سرخوشی در زندگیتان است و به خوشحالی تعبیر میشود

  63. بی نامبی نامsays:

    سلام و خسته نباشید . مادرم خواب دیده که عمویم مقداری طلا کهنه داشته فروخته و انگشتر طلا خریده و زن عمویم از عموی دیگر به خانه ی پدربزرگ مادریم رفته و انها را به جشن بازگشت از حج پدرش دعوت کرده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابشان نشانه موفقیت در امور اقتصادی است

  64. AfsaneAfsanesays:

    سلام، خواب ديدم كه مجرد هستم و با پسري قصد آشنايي دارم هر بار كه نزدش ميروم سرويس طلاي جديدي ميپوشم و آن پسر از نظر مالي فقير بود و خانوادش فقط ٨٠ ميليون داشتند كه بابت رهن خانه داده بودند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به دست اوردن سرخوشی های جدیدی در زندگیتان است

  65. ShohrehShohrehsays:

    دیشب خواب دیدم.دو تا النگو تک پوش طلا دارم که خیلی خوشحالم.دوتا النگوهای دخترمم گرفتم دستم طوریکه همه ببینن.توی روستامون هستم با کلی فامیلامون.و یه کلید هم افتاده جلوی در ورودی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر به دست امدن شادی های جدیددر زندگی است

  66. صباصباsays:

    سلام من مجردم خواب دیدم تویک مغازه طلافروشی رفتم کسی باهام نبودیک فروشنده میانه سال دیدم درست یادم نمیادک چه جورطلایی داشتم فقط توتیکه طلاداشتم دادم به اون فروشنده یک سرویس طلادیگه انتخاب کردم ک گوشواره گردبندانگشتردستبندهمش یک سرویس میشد ک میخواستم بادوتیکه طلاک داشتم بااونامامعله کنم فروشنده هم هی تعریف میکردو قیمت هایه اونارومیگفت منم اخرمامعله نکردم چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر سرخوشی و شادمانی در زندگی پیش رو تعبیر میشود

  67. ناشناسناشناسsays:

    سلام و درود بر شما امروز صبح بعد از نماز صبح و خواندن قرآن، بعد از طلوع آفتاب دوباره خوابیدم خواب دیدم مرد جوانی در مورد ازدواج با من صحبت میکنه و من مدارک مربوط به کارم دستم بود که سعی میکردم ایشون نبینند و ازشون خواستم چیزی در مورد حقوق من فعلا ندونید. من اصرار داشتم فعلا باید شناخت بیشتری نسبت هم داشته باشیم و ایشون برای من دو تا النگوی طلای ضخیم گرفته بودند و میخواستند که دستم کنم ولی من مانع میشدم و میگفتم هنوز برای این کارها زوده. ولی ایشون موفق شدند و به هر کدوم از دستهام یک النگو انداختند و من به دستهام خیره شده بودم. ممنون از تعبیرخوابتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به شما قول دروغ خواهند داد.

  68. سمیراسمیراsays:

    سلام خسته نباشید من یه دو روز بود استرس داشتم خیلی هیچ اتفاقی نیوفتاده بود نمیدونستم چرا اینقدر دلشوره دارم روز قبل ازینکه خواب ببینم ک اصن خیلی دلم آشوب بود خوابیدم یه خواب وحشتناک دیدم یادم نیس چی بود ولی یادم خیلی وحشتناک بود ساعت حدود سه بود بیدار شدم ترسیدم دیگه خوابم نبرد تا اینکه نمازم خوندم بعد نماز تا ساعت شیش اینورا خواب دیدم ک همین خوابو دیدم...قبل اینکه خوابم بگم گفتم ایناروهم بگم چون حس میکنم ربط داره ب خوابم ،خواب دیدم تو جمعی دارم با فامیلام حرف میزنم یهو خالم هیجان زده خبر اورد برام گفت سمیرا دین تو داره فلانی رو میگیره من گفتم مگه چی شده گفت که طلاهاش رو دزدیدن ببخشید اینجا دقیق یادم نیس ک دزدیدن یا گمشون کرده فقط اینقدر یادمه ک طلاهاش رو از دست داده النگو دیده بودم دست این خانم...بعد این خانم دشمن منه خیلی ظلم کرده در حقم تو خواب وقتی شنیدم این خبرو خوشحال شدم بعدش ک از خواب بیدار شدم دیگه خبری از استرس نبود هیجان زده بودم ک این خوابم تعبیرش چیه دلم روشن بود که خیره...بی زحمت میشه تعبیرش کنید☺باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است چیزهای ارزشمند و مفیدی بدست بباورید

  69. مینامیناsays:

    سلام توخواب دیدم تومکانی دقیق نمیدونم مسجد هس یاخونه یدونه گوشواره پیدامیکنم نمیخام به صاحبش بدم اونو میشکنم ومیگن قبل من یدونه حلقه یکی پیدا کرده بود صاحبش پیدانمیشه خودش برمیداره ومنم میگم دخترم هم یدونه گوشواره گم کرده بود نمیخاستم بدم ولی صاحبش پیداشده بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است چیزهای مفید و ارزشمندی بدست بیاورید

  70. ParisaParisasays:

    ظهر خواب دیدم ی نفر که نمیشناختمش ولی انگار تو لباس مامور بود برام خیلی طلا آورده بود به عنوان هدیه چندمدل دستبند و چندمدل انگشتر و یه پابند .... دستبندا خیلی زیاد بودن که من دوتاشم دادم به خواهرام. خیلی خوشحال بودم نمیدونم این هدیه ها بابت چی بودن حتی خانوادمم میپرسیدن میگفتم نمیدونم ولی انگار بابت قدردانی بود ولی نمیدونم چرا به من.... میشه لطفا کنید تعبیرشو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، نمادی از منفعت و یا شانس در زندگی بیداری خواهد بود.

  71. فاطمهفاطمهsays:

    درود دیشب خواب دیدم وارد کلاس درسی میشم که استاد و دانش جو داشت که یکی از دانشجوهای دختری که نمیشناختم و چادری بود پاشد اومد پیشم بهم گفت فاطمه تویی ؟ گفتم اره و یک جفت گوشواره نقره بهم داد که نو بود و گویا یه نگین ابی روشون بود و هر کدوم اندازه ی یه بند انگشت و گفت 4 میلیون تومن یا 40 میلیون تومان هم پول نقد میتونی ببری !!!!که من تو خواب تعجب کردم .... در نهایت وارد اتاقی شدم که دانشجو داشت ولی یه عده مرد قوی هیکل ناشناس شروع به دعوا کردند و دانشجوها پراکنده شدن و حین فرار کردن مشت پر قدرت یکی از مردا به من اصابت کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان بیانگر حفظ چیزهای ارزشمند زندگیتان است

  72. فاطمهفاطمهsays:

    سلام وقت بخیر من دیشب خواب دیدم یه جفت گوشواره دارم که تو خواب استرس داشتم میترسیدم میگفتم الان گوشام زخم میشن درد میگیره چون حساسیت دارم چون فکر میکردم بدلن بعد فهمیدم طلان بعد گفتم چند روز تو گوشم بمونه عادت میکنم با اینکه خیلی بزرگ و خاص نبودن ولی خیلی بهم میومدن.این خواب تعبیر داره؟من منتظر جواب کنکورمم فکر کردم شاید ربطی به این داشته باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر حفظ چیزهای ارزشمند زندگیتان است

  73. فاطمه صادقیفاطمه صادقیsays:

    سلام من خواب میدیدم یک دستبند مروارید مشکی خریدم ودستم کردم و۱۸۰۰۰هزار خریدم انداختم دستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر سرخوشی است

  74. آریاآریاsays:

    سلام من خواب دیدم که برا اعتکاف در مسجد هستم دارم نماز میخونم و مسجد کنار مزرعه بود و موش وارد مسجد شد همه فرار کردن واتاق و اتاق بود همه وارد اتاق شدن در رو بستن گوشواره و پلاک زنجیررو زمین گذاشته بودم خواب گریه کردم گفتم یاابوالفضل موش طلاها رونخوره دویدم طلاهارو برداشتم لطفا جواب بدین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه حفظ چیزهای باارزش زندگیتان است

  75. خورشید سیاوشانخورشید سیاوشانsays:

    سلام و خسته نباشید وقت سحر بود که خواب دیدم سوار اتوبوس خط واحد هستم روی صندلی بالای اتوبوس نشسته ام خانمی که ایستاده داره با مامانم صحبت میکنه یه سینه ریز بزرگ طلا داره خیلی طلای براقی بود و درخشان توی دلم دعا کردم میشه اینو من داشته باشم(حتی گفتم کاش می دزدیمش) وقتی اون خانم از اتوبوس پیاده شد دیدم سینه ریز افتاده سریع اونو برداشتم روی سینه ریز حک شده خدا طلا رو بردم بفروشم یه جواهرفروشی بسیار بزرگی بود که دیگه اطرافش هیچ مغازه یی نبود نگاهم افتاد به آقایی که برام آشنا بود(خاطره هایی ازش برام زنده شد)می خواست حلقه بخره دلم شکست به جواهر فروش گفتم میشه قیمت این سینه ریز الله رو بهم بگی سینه ریز انگار بزرگتر و سنگین تر شده بود وزن که کرد گفت سی وچهار الی سی وپنج میلیون قیمت داره نگاهی کردم به اون آقا و اونم بهم نگاه کرد بدون فروختن از مغازه خارج شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بیانگر ان است که در زندکی ممکن است با سرخوشی و شادمانی مواجهه شوید

  76. نازنیننازنینsays:

    سلام من ازدواج کردم و ی دختر دارم دیشب خواب دیدم مادرم با خواهرم ک مجرد هستش رفته بیرون و خواهرم یک النگو پهن طلا خریده خواستم تعبیرشو بدونم ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن سرخوشی در زندگیتان است

  77. ماریماریsays:

    سلام من خواب دیدم یه زنجیر طلا به یه آقایی که در واقعیت نمیشناسم ولی تو خوای خیلی دوسش داشتم هدیه دادم و اون آقا زنجیر و توی گردنش انداخت ولی بعدش اون زنجیر و از گردنش در آورد و پرت کرد یه گوشه من زنجیر و برداشتم و تمیزش کردم و نگهش داشتم ولی بعدش اون آقا اومد و با لبخند و معذرت خواهی اون و ازم گرفت و بعدش یه انگشتر حلقه نقره ای رنگ و از دسش درآورد و توی انگشت انگشتری من انداخت، من دو ماهه با نامزدم بهم زدیم و اون بهم خیانت کرده و رفته میخواستم ببینم این خواب به برگشتنش ربطی داره؟؟ میشه تعبیرش و بگید لطفا، ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده چیزهای قیمتی در زندگیتان است و نشان دهنده مشوش بودن ذهنتان است

  78. ساراساراsays:

    سلام استاد.‌من دیشب خواب دیدم تو یه بشقاب النگوی طلا هست و من دارم اون طلا ها رو با چاقو میبرم و میخورم.‌ خیلی هم عادی بود.‌البته تو اون بشقاب شکلات هم بود و شکلات هم میخوردم. لطفا تعبیرش رو بهم بگید.‌سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخبار خوشایندی به شما برسد

  79. فروغفروغsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که توی یه ساختمون شیک هستم و توی یه مسابقه شرکت کردم و برنده شدم جایزش یه تیکه طلا به شکل مثلث بود بهم دادن بعد یه آسانسور هم بود میخواستم سوار بشم برم بالا ولی چون تنها بودم ترسیدم نرفتم ،مرسی از سایت خوبتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگیتان سرخوشی ایجادشود

  80. زهرازهراsays:

    سلام من دیشب خاب دیدم با خاهر و برادرم وارد خانه ای شدیم . وارد یکی از اتاق ها شدیم . یک تکه طلا بر روی زمین افتاده بود.‌پیر مردی هم پشت به ما نشسته بود. پیر مرد برگشت و گفت اگر از این طلا ها میخواهید، چهار دست و پا بنشینید و دست هایتان را جلوی صورتتان بگیرید چشمانتان را ببندید (به صورت قنوت) و ظرفی را روی کمرمان قرار داد. و بعد دعایی خواند . بعد از تمام شدن دعا چشمانمان را باز کردیم . من گردنبند زیبایی را در دستانم دیدم . و‌بعد ظرفی که روی کمرمان بود را برداشتیم و دیدیم که طلا دارد. اما طلا های من از همه بیشتر بود و ظرف من پر از طلا شده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه حفظ چیزهای باارزش در زندگی است

  81. سولمازسولمازsays:

    درود خواهرم خواب دیده من دارم طلا میخرم شامل انگشتر و گر نبند بود. سپاس

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر این است که در امور زندگی خود توفیق خواهید یافت

  82. فرشتهفرشتهsays:

    سلام خواب دیدم پدرم یه عالمه طلا برام به عنوان هدیه خریده ولی برادرمو زن برادرم اونا رو بهم اویزون کردن طلاها شامال النگو دستبند و گردنبند بود به طوری که دستام پر بود ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه حفظ چیزهای باارزش زندگیتان است

  83. نارسیسنارسیسsays:

    سلام .من در خواب دیدم که خانمی سفید رو وعینکی باقدی متوسط و تپلو در یک سینی یک جفت گوشواره و یک دستبند که دوتا انگشتر داشت گذاشته بود و آن را به من داد و گفت تو عروس منی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه حفظ چیزهای باارزش زندگی است

  84. مینامیناsays:

    سلام وقت بخیر،من دیشب خواب دیدم که مراسم عقد من با پسری که دوسش دارم هست و گوشواره طلای خود را درآورده و گوشواره هایی که بدل بودن ولی نگین درشت داشتن و بسیار زیبا بودن به گوشهایم انداختم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه حفظ چیزهای باارزش در زندگی است

  85. زهرازهراsays:

    سلام دخترم خواب دیده بود طلاهاییرو که قبلا گم کرده بودمو دارم پیدا میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه حفظ چیزهای ارزشمند است

  86. فاطمه کوهیفاطمه کوهیsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید و ضمن تشکر برای پاسخگویی سریع تون دیشب خواب دیدیم که خاله ام توی دست راستش شیش هفت تا النگو خیلی بزرگ و قیمتی داره و یه دختر بچه نوزاد تقریبا بغلش بود و از جایی که دختر خالم بار داره فکر میکردم که نوه خالم باشه به خالم گفتم که چقدر النگوهاتون خوشگله و اونم در آورد و به من نشون داد تعبیرش محبت میکنین??❤

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده سرخوشی و سلامتی در زندگیتان است

  87. LLsays:

    سلام دیشب خواب دیدم تعدادی زیورآلات طلا دارم. خانمی همسن خودم پیشم بود. یه جفت گوشواره بهش نشون دادم و گفتم که میخوام با فروش بقیه طلاها گوشواره ی گرون قیمتری بخرم. دستبندم رو از کیفم در آوردم و دیدم یه تکه از اون جدا شده بود. من از اینکه دو تیکه شده بود تعجب کردم. دستبندم روکش شیشه ای داشت و تمیز و طلایی و زیبا بود.تصور م این بود که خریدار شیشه هاشو جدا میکنه و اونو میخره. تو طلاهام انگشتره مادرم هم بود. انگشتر طلایی که کدر و کمی سیاه بود. از فروش انگشتر مادرم منصرف شدم. در فکر فروش طلاها برای خرید گوشواره بودم ولی اونارو نفروختم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه حفظ چیزهای ارزشمند زندگی است

  88. ستارهستارهsays:

    سلام من خواب دیدم گوشواره های طلام توگوشمن ونامزدم یهو نظرش جلب میشه بهشون ومیگ ک منم ازشون دارم دقیقاهمون گوشواره هابه دیوارخونشون اویزون بود گوشواره های طلا وبدل اونجابودن ودقیقا گوشواره طلای منم بودبه نظرتون تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است سرخوشی برایتان ایجادشود

  89. نرگسنرگسsays:

    سلام من خواب دیدم جلوی جواهر فروشی واسادم و میرم داخل .من یه سرویس طلا سفارش داده بودم که فروشنده میگه من اونا رو فروختم ومن ناراحت شدم و گفتم ک من گفته بودم ک اونا واسه منه .ولی دیگه فروخته بود .فروشنده عوضش یه بسته اورد داد ب من که توش چندتا سرویس طلا بود و گف از اینا بردار ولی اونا یا خیلی سنگین بودن یا من از مدلشون خوشم نمیومد اخر خوابمم دگ یادم نیس مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده چیزهای باارزش در زندگیتان است و بر سرخوشی دلالت دارد

  90. نسترننسترنsays:

    با سلام خسته نباشید بزرگوار من خواب دیدم طلاهای خواهرم که شامل زنجیر و پلاک طلا و انگشتر هست که مدتها پیش اونها رو درواقعیت فروخته در کف دست منن اونها رو پنهان میکنم انگار ازش .یه انگشتر حلقه مانند با یه نگین سفید کوچیک روش توی انگشته دستمه انگار متعلق به خواهرمه ولی تو انگشت دست منه نمیخوام خواهرم ببینش. .تو خواب انگار پدرم اونا رو نگه داشته برامن منم اونهارو از چشم خواهرم پنهان میکنم. .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده به وجود امدن سرخوشی وسرحالی در زندگیتان است

  91. ماهیماهیsays:

    سلام نیم ساعت پیش خواب دیدم ک انگشتری ک فروختمش بردم طلاسازی برام چسب بریزه کوچیکش کنه ک متوجه شدم ی بخشهایی از طلام رو ب صورت دایره دایره در آورده بود و از طلام کم شده بود ک باهاش دعوام شد و گفتم باید تیکه هایی ک دزدیدی بهم برگردونی..طلاساز ب جای اون تیکه ها ی سری طلای دیگه ک شامل چنتا انگشتر و چند جفت گوشواره و ی پلاک و زنجیر بود بهم داد..تعجب کردم ک چطور اینهمه طلا با اون تیکه ها برابر بود واس همین گفتم ک این طلاهایی ک بهم دادی میبرم چنتا طلافروشی ک ببینم تقلبی نباشه..واس یکی از دوستامم ک عین انگشتر من داشت و از طلای اونم برداشته بود فقط ی پلاک زنجیر کوچیک داده بود..ببخشید زیادی طولانی شد..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه حفظ چیزهای ارزشمند زندگی است

  92. شیما راستیشیما راستیsays:

    سلام خواب دیدم یه جایی بودم پر از گیاه های خیلی کوچیک رو زمین بود. اونجا چند نفر بودن میگفتن این گیاه طلاست. رنگش سبز بود ولی وقتی می کندم و خوردشون میکردم تو کاسه. رنگش طلایی میشد. من و چندنفر اینکارو میکردیم و ازش نبات شیشه ای درست میکردیم برا خوردن. خیلی رنگش شفاف مثل آینه و بصورت طلایی درمیومد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه رزق و روزی حلالی است که بدون رنج بدست می آید

  93. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم دوستم یه سرویس طلای خیلی زرد انداخته بود گردنش و شوهر و پسرش داشتن از پنجره بیرونو نگاه میکردن و من و دخترم هم اومدیم پیش دوستم و من داشتم طلای دوستمو نگا میکردم بعد در حین دیدن شوهر دوستم با پسرش از پنجره من با بلوز سفید و دخترم با بلوز نارنحی بدو بدو از خونه خارج شدیم و رفتیم تو چمنزار ؛ هوای خیلی عالی داشت و من لذت میبردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه حفظ چیزهای ارزشمند زندگی است

  94. مهتابمهتابsays:

    با عرض سلام دیشب خواب دیدم خونه کسی بودیم در واقع چند سالی اونجا زندگی کردم دیشب خواب دیدم طلا پیدا کردم اولش النگو بریده بودن و انگشتر اینا بود طلای زردگفتم این که مال مامانمه حتما گذاشته یادش رفته بعد تو باغچه همش چیزهای مختلف پیدا میکردم اب داده بودن درختها طلا زرد و سفید ولی همش شلی شده بود همونجور که پیدا میکردم برمیداشتم گفتم شاید طلا نباشه بعد گفتم من قبلا هم از اینجا پیدا کردم دقیقا همینجور بوده یهو دختر خواهرم دید گفت چیکار میکنی گفتم نگاه همش طلا ریخته اینجا تو باغچه اونم اومد جمع میکرد بعد که گفتم من اوندفعه برداشتم واسه خودم شاید مال کسی بوده حتما گناه کردم مال مردم باید بگم شاید مال کسی باشه بعد که بیدار شدم دقیقا همینجور خوابی که طلا پیدا کردم از همونجا شلی بوده خواب دیدم تعبیرش چی میشه برام عجیبه خیلی از خوابهام تکراری است ممنون میشم تعبیر کنید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان اشاره به حفظ چیزهای ارزشمندی در زندگیتان دارد

  95. بنفشه مستوفیبنفشه مستوفیsays:

    سلام. من خواب دیدم (فک کنم نزدیکای صب) که تو یه کشور خارجی با مامانم مشغول خرید هستیم. بعد فروشنده اون مغازه که یه پسر جوون هست، ازم میخواد باهاش برم. منم فک میکنم میخواد چیزی نشونم بده، ولی یه هو میبینم داخل یه رستورانم و منو رو گذاشته جلوم. من دوس دارم بشینم و غذا سفارش بدم. از اون ور هم نگرانم که مامانم منتظرمه. ولی غذارو سفارش میدم. اون پسر هم با من سر میره. ولی قبل این که غذاشو تموم کنه میره. ولی من میمونم و دوس دارم غذاهای روی میز رو بخورم. زمانی که اون پسر هنوز نرفته، مردم تو رستوران درباره من حرف میزنن و من چون زبونشونو نمیدونم، اون پسر میگه که ظاهرم عجیبه براشون (چون حجاب داشتم). بعد رفتن پسره، یه دختر که قیافش شبیه ژاپنیاس به من میگه که چشمای زیبایی دارم. و بعد یه زن که قیافش اروپاییه، گوشواره های خودشو درمیاره و به من میده. میشه لطف کنید و تعبیرشو بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانگر این است که با استعدادی که دارید سربلند و ثروتمند خواهید شد باید دقت بیشتری کنید و خداوند را فراموش نکنید

  96. نرجس خانمنرجس خانمsays:

    سلام مجردم و خواب دیدم ک نامزد کردم و برام سرویس جواهر بسیار زیبا و بزرگ با نگین های برلیان و زمرد و کلی طلای دیگم اوردن تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده سرخوشی در زندگیتان است

  97. ShoshoShoshosays:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما بنده خواب دیدم ک النگوهای تو دستمو ک 8تا بودن رو دراوردم گذاشتم رو میز بعد ک مشغول کاری شدم دیدم همعروسم اومده النگوها رو گذاشته دستش از کارش متعجب شدم اونم گفت میخواستم ببینم ب دستم میان ک مثلشون بخرم بعدشم النگوهارو از دستش در اورد و دوباره گذاشت تو دست من ممنون میشم تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده چیزهای باارزش و گران قیمتی است که در زندگی برایتان ارزشمند است میتواند مادی باشد و یا معنوی

  98. ثریاثریاsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم درازکشیدم ومادرم میانبرهایی سرم وباناراحتی بهم میگه طلاهایی که داری دربیار خطرناکه دزدی زیادهست اولش دوستان نداشتم میخواستم بهم باشن ولی بعدش باناراحتی دوتاازالنگوهاوانگشتری روکه درحالت عادی گاهی دستم میزارم رودراوردم. این طلاهایی روکه درخواب دراوردم چندوقتی هست که هرروزدستم میزاشتم.ممنونم اگرتعبیرشوبگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه حفظ چیزهای باارزش زندگی است

  99. تاراتاراsays:

    سلام خواب دیدم یه جفت گوشواره ی طلا خیلی براق به گوشم اویزون کردم که تازه هریده بودمشون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است چیزهای ارزشمندی بدست بیاورید

  100. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم که قراره برم آزمون کنکور بدم. خواهرم طلاهاش رو به من داد ۳تا انگشتر و یه دستبند که همه رو دستم کرده بودم ... بقیه طلاهاش رو دادم به خودش دستش کنه چون سنگین میشد و من نمیتونستم دستم کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده چیزهایی ارزشمندی است که در زندگی برای انها تلاش میکنید

  101. گلیگلیsays:

    با سلام.خواب دیدم مامانم دوتا النگو طلا داشت خیلی گشاد بودن کرد دست خودش بعد به منم گفتن بذار دستت ببین چطوره منم کردم دستم خیلی گشاد بود(البته دختر مجردم) گفتم مامان چرا گشاد گرفتی گفت میخوام داشته باشم.بیرونش اوردم دادم مامانم گفتم پیش خودت باشه بعد یه نفر بچه کوچیک داشت دادش بغل من گفت خوابش کن منم تو بغلم خوابش کرد بعد گذاشتمش رو زمین.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر سرخوشی و سودی است که در اینده ای نزدیک نصیب شما خواهدشد

  102. رعنارعناsays:

    سلام ‌.خواب دیدم باهمسر سابقم رفتیم مشهد ‌.وداریم سوغاتی میخریم ‌.بعد دیدم مدال طلامو خودم خم کردم وتبدیل به انگشتر زیبا شد ‌.ومثلا همسر سابقم اونو برام سوغاتی خریده بود ‌.ولی بعد یاد افتاد که این مدال خودمه که بهم سوغاتی داده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر حاجت روایی و براورده شدن خواسته هایتان است

  103. مریم.  عمریم. عsays:

    سلام. روزتون بخیر من خواب دیدم البته دقیق یادم نیست که دخترم برای خودش طلا می خواد یا برای من. ولی من اصلا از این پیشنهد خوشم نیامده با کراهت میرم یک مغازه که البته اصلا شبیه طلا فروشی نیست و یک سرویس طلای قدیمی که اطلا خوشگل نیست رو میدم وسفارش یک سرویس جدید میدم البته اصلا برام جالب نیست و ذوق و شوقی ندارم و یادم نیست چی سفارش دادم و چه مدلی بود. بعد از چند روز میرم به مغازه تا طلاها رو بگیرم که صاحب مغازه با کراهت میگه فعلا حاضر نشده و منم میگم کی حاضر میشه که من مزاحم نشم بیخود مغازه دار میگه سه روز دیگه حاضره من مغازه رو ورانداز میکنم اصلا طلا فروشی نیست خیلی کهنه و قدیمیه وفقط چندتا خرت وپرت توشه تو دلم این حس رو دارم که مگه انا می تونن سفارش منو درست کنن اصلا این کاره هستند اینا یا نه. تشکر از زحمتتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ان است که با تلاش و کوشش میتوانید به خواسته دهای دنیوی خود دست پیدا کنید و در مورد سخنان دیگرا ددر مورد خود بیتفاوت باشید

  104. ندانداsays:

    سلام ..خواب دیدم درطلافروشی هستم سرویس بسبار شبک وزیبایی که البته در عالم واقعیت هم دوستش داشتم را درطلافروشی می بینم گردنبند ان را به گردنم می اندازم وقیمت را ازخانم طلافروش سوال میکنم ...قیمت را به من می گویند چهارصد ملیون که من از قیمت ان تعجب میکنم ولی میگویم اگر دویست ملیون بود خیلی خوب بود درخواب همسرم درگوشه ای از طلافروشی ایستاده بود و داشت باخودش حساب کتاب میکرد ببیند می تواند سرویس را برایم بخرد که من اورا منصرف میکنم و میگویم خیلی گران است البته باوجود اینکه ان سرویس راخیلی دوست داشتم لطفا تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلم ممکن است درراه رسیدن به هدف خود و کسب آرزوهای مهم تان مایوس شوید امید خود را از دست ندهید

  105. النازالنازsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم که خانوادم در تدارک یک مهمانی هستن که همه لباس مشکی پوشیده بودند.و حتی من یک کیسه مشکی رنگ که داخلش پربود از النگو های زیبا پیدا کردم.ممنون بابت تعبيرخواب.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر چیزهای باارزش زندگیتان است که برای حفظ ان در تلاش هستید

  106. علیعلیsays:

    سلام من خواب دیدم پدرم خاکو برش داد و من از توی خاک چند شمش طلا پیدا کردم ممنون میشم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر تلاش شما برای بهبود زندگیتان است

  107. ندانداsays:

    سلام من یه دختر مجردم تو خواب دیدم با یه آقایی که مثل شاهزاده های قدیمی لباس پوشیده بود ازدواج کردم و خودمم لباسای طرح قدیمی پوشیدم... اون آقا یه جعبه رو باز کرد و گفت تا الان این جواهرارو برای تو نگه داشتم.... کلی جواهر و طلا با سنگای یاقوت سرخ و کبود بود و من جلوی آینه اوناری مینداختم گردنم و اون نظر میداد که کدوم بهتره و کدوم بیشتر به لباسم میاد. ممنون میشم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام ، دلالت بر تجربه ی برخی از اتفاقات مطلوب و خوش آیند در زمینه ی مسائل عاطفی دارد.

  108. فاطمههفاطمههsays:

    سلام من خواب دیدم که پاییز هستش و برگ های پاییزی و خشک در حیاط خانه ما ریخته و کودکی در حیاط ما می دوید و صدای بوق اتوبوس می اومد و من نگران بودم که این بچه تصادف نکنه ولی این بچه تصادف نکرد و پیش پدر و مادرش که در حیاط خونه ما بودن برگشت و( پدر و مادرش هم نمی شناختم) و همه ما ناگهان متوجه شدیم که گردنبند طلا بچه گم شده و منو خواهرم سعی کردیم از میان برگ های پاییزی و خشک گردنبند طلا بچه رو پیدا کنیم و گردنبند رو پیدا کردیم و من این گردنبند رو به مادرم دادم تا نگهداری کنه ازش و مادرم هم که تسبیح دستش بود رو داخل کیف به رنگ سیاهش گذاشت و گردنبند طلا بچه رو از من گرفت. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این رویا حکایت از احیا و زندگی دوباره دارد. شروع چرخه ای جدید و مرحله ای تازه در زندگی شما نوید داده می شود.

  109. سیماسیماsays:

    سلام خواب دیدم منوهمسرم وپدرومادر شوهرم وپدرومادر خودم وخواهرم نشستیم بعدش مادرم دست خواهرمو گرفته بود والنگوهای دستشو که چهارتا بودند نشون میداد که اینارو من براش خریدم (چهارتا کلفت بودند) النگوهای ضعیف ونازک دیگه هم دستش بود بعدش پدرومادر شوهرم به حالت شرمندگی سرشونو انداختن پایین وخجالت میکشیدن ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام ، نمادی از برخی از خواسته ها یا اهدافی است که هنوز موفق به کسب آن ها در زندگی نشده اید.

  110. ZahraZahrasays:

    سلام.من خانمی متاهل وکارمندهستم.توخواب دیدم که طلادارم.نمیدونم خودم گرفتم یاکسی بهم داده.چندتاالنگوبود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. احتمالا خصوصیات خوب و مثبتی را در خود کشف می کنید که باعث بروز تغییرات خوب می شود.

  111. Hadis rosHadis rossays:

    سلام من ی خاستگار دارم ک باهاش در ارتباط هستم دوسش دارم خودم از اقوام هستن اومدن تا الاچند بار خواستگاری و پدرم مخالفت کردن و ما فعلا باهم هستیم تا باز تلاش کنیم.دیشب خواب دیدم ی جایی هستم نمیشد اسمشو گذاشت مراسم بله برون یا عقد ولی خیلی مهمان دعوت کرده بودیم بعضی از دوستان همکلاسیم همهی حضور داشتن داخل اون مراسم بعد اینجوری ک مشخص بود انگار پدرم موافقت کرده بود ک من و اون با هم ازدواج کنیم اما هنوز توی خواب صیغه محرمیت نخونده بودیم و فقط گویا پدرم بله رو داده بود و من یه جعبه مثل جعبه گوشی در دستانم بود اما جعبه هدیه بود و وقتی. داخلشو باز کردم قطعه های کوچیک طلا داخلش بود مثل اینکه باید اون قطعه های کوچیک طلا رو با زنجیر طلایی ک داخل جعبه بود بهم وصل میکردم و میشد ی دستبند و یا گوشواره دقیق یادم نیست..اون جعبه رو خونواده خاستگارم برام اورده بودن.بعد از این هم یادم میاد ک دارم تو خونه ی پدر خاستگارم زندگی میکنم و انگار ک عضوی از خونوادشون شده بودم..میشه بگید تعبیرشو ممنون از پاسخ گوییتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، این رویا فقط هشدار میدهد تا همین رابطه ی فعلی سبب دردسر نشود و باید از آن مراقبت کامل داشته باشید ، چرا که ممکن است به بیراهه بروید و هوای نفس بر شما غلبه کند.

  112. ZahraZahrasays:

    با سلام من مجرد هستم، دیشب خواب دیدم گوشواره دیدم و دوتا جفت گوشواره داشتم که کاملا شبیه همدیگه بودن مث اونارو خودمم دارم ولی داخل خواب خیلی بزرگ تر و زیبا تر شده بودن و گوشهام هم هر کدوم دوتا سوراخ داره درحالی که گوشهای من یک سوراخ داره و من از این بابت خوشحال میشم و دوتا از اون گوشواره هارو میکنم داخل گوشم و جفت دیگشم گوش دیگم و می خواهم بروم نشون دوستام و مادرم بدم. ممنون میشم تعبیرشو به من بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این رویا نشان می دهد که در بیداری بایستی از شایعات و حرف های مزاحم به دور باشید تا بتوانید شرایط بهتری برای خود بسازید.

  113. الهامالهامsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم در محل کار اومدن برای ارزیابی کارمون فقط من و همکارم داخل اتاق بودیم و بقیه نبودن از ما تشکر کردن و بهمون گردن بند و دستبند طلا و سکه دادن و به همکارم یک بدل هم دادن همکارم انداختش گفت من طلا میخواهم اونو پس گرفتن و بهش طلا دادن ...خیلی ممنومداز تعبیر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بیانگر دارایی ها و چیزهای باارزش در زندگیتان باشد

  114. مریم حاکمیمریم حاکمیsays:

    سلام من خواب دیدم با دوستم داریم قدم میزنیم چون وسایلاش زیاد بود ازش کیفشو میگیرم تا کمکش کنم ولی متوجه میشم یه جعبه ای داره که احتمالا طلاهاشه اون جعبه رو یواشکی برمیدارم .ولی قصدم دزدی نیست میخام طلاهاشو نگاه کنم و پس بدم بعدش . بعد جعبه رو اوردم تو خونه نگاه کردم که یکم طلا و جواهرات داشت داخلش،بعدش به دوستم زنگ زدم که جعبه طلات مونده پیش من و میخاستم پست کنم برگردونم ممنون میشم تعببرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگیتاان دچار دردسر و اضطراب بشوید و اخباری بد را بشنوید

  115. زهرازهراsays:

    سلام در خوابم مادرم و خواهرم تعداد زیادی النگو طلا دستم کردن در خواب خیلی راضی بودم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده شانس و امید در زندگیتان است

  116. پروانهپروانهsays:

    سلام.من دوشب پیش خواب دیدم مبلغ ۱/۵میلیون پول دارم وباهاش قصد خریدن طلا دارم.بعد گفتم باهاش النگو ک نمیشه خرید ولی ی انگشتر شاید بشه.ورفتم طلافروشی.دقیق نمیدونم ولی حس میکنم ی انگشترو دیدم ک میخوام بخرمش.وهمش حس میکنم ی انگشتری بود ک سرش ی نگین سفید بزرگم داشت.ولی یادم نیست خریدمش یا نه فقط انتخابش کردم.ک البته ازهمونجا نقطه آغاز میخواستم شروع کنم کم کم ب خریدو فروش طلا.میشه بگید تعبیرش چیه؟ الان چندباره خوابمو میذارم توسایتتون ولی کلا نیست میشه یا حذف میشن.خوابهای مختلف بدون اینکه جوابمو گرفته باشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      دیدن جواهرات از جمله انگشتر اگر از جنس طلا باشن شما مشغول کار های مهم میشین و با افراد مهمی در ارتباط خواهید بود

  117. آرتیناآرتیناsays:

    سلام دیشب خواب دیدم که تو خیابون دوم شهرک بابابزرگم اینا هستیم بعد من اول یک انگشتر طلا پیدا میکنم که میگم بدمش به کسی که بتونه صاحابشو پیدا کنه بعدش ی سینه ریز دیدم اونم طلا بود وخیلی خوشگل بازم گفتم بدمش به کسی که بتونه صاحبشو پیدا کنه فکر کنم پرتش کردم که چند تیکه ازش افتاد ولی بعدش چند سکه طلا دیدم مامانم گفت اینارو ببریم برا خودمون منم سریع گذاشتمشون داخل کیفم لطفا تعبیرش کنید برام

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما کسایی رو در رسیدن به یه سری جایگاه ها کمک می کنید که بخاطر این عملتون موقعیتی برای خودتون پیش میاد که خیلی ارزشمند

  118. ونوسونوسsays:

    سلام دیشب خواب میدیدم دوستم عروس شده لباسشم یه طرفش لختی بود یه طرفش بسته بود بعد فیلم عروسیشو استوری گذاشته بود تو خوابم همه داشتن همزمان میدیدنش بعد نوبت رسید به کادوها یه عالم طلا هدیه گرفت بعد مامانش میاد هدیش رو بده یه زنجیر طلای خیلی ناز بود میاد بندازه گردنش که دوستم یهووو کلی متعجب و حیران میشه از هدیش کلی شگقت زده شده بود و اصلا باور نمیکرد.تعبیرش رو میخواستم بدونم.سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده اتفاقات خوشایندی است که ممکن است در اطرافیان شما ایجادشود

  119. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم سه جفت گوشواره طلا که روش نگین و سکه داشت خریدم توی جیبم بود انگار که رفته بود خارج از کشور هرجا میرفتم مراقبش بودم گم نشه یه پلیس منو دید گفت باید قسط هاش و پرداخت کنی وگرنه اونا رو باید پس بدی تو خواب خیلی نگران شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از لحاظ مالی و اجتماعی پیشرفت می کنین منتها شاید کسایی باشن که قصد داشته باشن به این جایگاه شما لطمه بزنن برای همین شما نباید از حدود اخلاق خارج شین

  120. ونوسونوسsays:

    سلام خسته نباشید من دو سه سال پیش خواب میدیدم تو مشتم طلا دارم دستبند گوشواره و دقیق یادم نیست چند تیکه طلا بود که با خواهر دوقلوم داشتیم میبردیم بفروشیم میخواستم بدونم تعبیرش چیه هنوز به اون خواب گاها فکر میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما در زندگیتون خیر و برکت زیادی اطرافتون رو گرفته اما اگر قدر اونها رو ندونین و سپاس گذار نباشین از دست میدین

  121. yysays:

    سلام من خواب دیدم مادربزرگم که فوت کرده اومد و کلی با هم حرف زدیم و آخر که میخواست بره یک گردنبند کلاسیک به رنگ قهوه ای بهم داده که روش طرح عجیبی بود و روش اول اسم و فامیل یه نفر بود که بهش علاقه داشتم و شش سال پیش فوت کرد این گردنبند نشانه چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده منفعت و خیری است که به شما از جانب میت خواهد رسید

  122. حسینیحسینیsays:

    سلام . من دختری مجرد هستم و خواب دیدم یکی از عموهایم که نامش کاظم است به مادرم دو تا النگو داد و استغفر الله از مادرم خواستگاری میکنه و همه ی جمع محو تماشای این دو النگو هستند . ممنون از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده به وجود امدن سرحالی در زندگیتان است

  123. مريممريمsays:

    سلام من خواب ديدم ك دست راستم چن تا النگوطلاخوشكل هست.تعبيرش چيه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرخوشی است

  124. مريممريمsays:

    سلام من خواب ديدم ك دست راستم تعدادي النگو طلا خيلي خوشكله و عشقمم ي حلقه نقره اي كرده تو انگشتم ك ي نگين بزرگ داره و دورش نگيناي ريز خيلي خوشگل بودن.تعبيرش چيه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      احترام و شخصیتی که اون شخص برای شما قائل هست رو معنا میده و اتفاق های خوب

  125. مرضیهمرضیهsays:

    سلام خواب دیدم توی یه جعبه فاخر یه گردنبند و یه جفت گوشواره طلا زیبا دارم. یک عالمه هم حلقه ی بدلی جلوی دستم بود که از مغازه ای گرفته بودم به امانت تا یکیشو انتخاب کنم. تعبیرشو میشه بگین معنیش به شرایط الانم که باردارم مرتبطه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام .دیدن جواهر در خواب نشانه ای از مال و حرص و یا پشتیبانی روحی می باشد و نشانگر موضوعات و اموری است که برایتان ارزشمند می باشند

  126. ........says:

    سلام خواب دیدم شوهرم یکی دیگه هست حس خوبی هم نداشتم النگوهام دستم بود دو تا از انگشترام هم دستم بود تک بند خواهرمم دستم بود اونجا هم میدونستم که تک بند مال من نیست شوهرم چپ چپ‌نگام کرد و با اشاره گفت برو‌اون یکی انگشتراتو‌ هم دستت کن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده به وجود امدن شادکامی در زندگیتان است وبر سرخوشی دلالت دارد

  127. NegNegsays:

    سلام من خواب دیدم مراسم نامزدیمه ولی خانواده خودم حضور ندارن چون یادم رفت بهشون بگم بابت این هم خیلی ناراحت بودم طلا و جواهر زیادی هدیه گرفته بودم که یکیشون یه گردنبند خیلی بزرگ بود ولی گریه میکردم و درباره ی نامزدیم مردد بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما در زندگیتون موفقیت هایی ر وبدست میارین که خودتون برای آنها تلاش می کنید

  128. آیداآیداsays:

    سلام و خسته نباشید اقای مجردی هستن که تا به حال از حس واقعیشون به بنده نگفتن که ایا تمایل دارن به اشنایی با من یا نه من هم در واقعیت خیلی مایل به این اشنایی نیستم ولی دیشب خواب دیدم این شخص یه بسته نسبتا متوسط هدیه به دستم داد منم گرفتم دستم اما وقتی که بازش کردم خیلی بزرگتر از اندازه بسته بندیش بود توش طلای خیلی زیادی بود هدیه داد بهم بعدشم دستمو گرفت و محکم بغلم کرد اصلا هیچ واکنش یا حرفی نزدیم اما تو یه قسمت دیگه ش مادرش اودم خونمون و گفت نمیدونم چرا این دختر هدیه پسرمو قبول نمیکنه... در واقعیت هم با یه اقایی در ارتباطم که تو خوابم با این شخصی که بهم طلا داد دعواشون شد تعبیرش چیه؟ ببخشید که خیلی درهم برهم شد توضیحاتم🙏🏻🌹

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده چیزهای باارزشی باشد که در زندگی در حال کسب انها هستید

  129. ماهیماهیsays:

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم تعبیر خواب النگوی طلای بافته شده با نخ مشکی (مثل نخهای کفاشی) چیه؟ممنون از راهنماییتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویانشان دهنده حساسیت های شما نسبت به مسائل روزانه است

  130. سحرسحرsays:

    سلام من دختر مجردی هستم خواب دیدم یه مرد که تاحالا ندیدمش ولی پدر به پسر جوون هست اومد و هشت تا سکه طلا بهم داد و گفت اینا حق تو هست باید بهت بدمشون منم گفتم نیازی نیست واقعا ولی اون مرد گف باید بگیریش و هفت تا از سکه ها تمام بهار بود و یکیش نیم سکه بود اون مرد گفت قراره چهارده تا بهت سکه بدم حالا بگیر اینارو و دید اون نیم سکه هست برش داشت باید تمام باشه همشون کفت حالا شده هفت تا سکه ، هفت هم عدد مقدسی هست بگیرش تا بعدا بقیشو بهت بدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به لحاظ مالی و بخت و اقبال آینده ی خوبی پیش روی شماست

  131. مریممریمsays:

    من خواب دیدم استادمون دوتا ویترین داشت که در هر کدوم یک گردنبند قرمز بود.اولین گردنبند روش شکل قلب بود و کوچک تر بود ولی دومین گردنبند بزرگ تر و با شکوه تر بود استادمون دومین گردنبند نگینی قرمز رو داد به من منم ذوق میکردم انگار که داشتم آماده میشدم برم مهمونی یه لباس مخملی آبی پر رنگ به تن داشتم که قسمت کمریش شل بود با یک سنجاق سینه قسمت شکمیشو داشتم تو آینه تنگ میکردم شکمم باریک شده بود تازه اون گردنبند نگینی تجملاتی رو داستم به مامانم نشون میدادم. از استادمون خواستم اون یکی گردنبند رو بهم بده ولی دیگه اون یکی رو نداد خواستم خودم برش دارم ولی در ویترینش قفل بود چراغشم خاموش بود. بعد استادمون داشت بهم میگفت که من با دیدن تو عمر. دوباره پیدا کردم دوباره تونستم زندگی کنم ....دست آخرم داشتم سنجاق سینه بسیار زیبا را میبستم به شکمم که کمر. باریک نشون بدم ولی بسته نشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اتفاق عاشقانه ای برای شما می افتد

  132. ParisaParisasays:

    سلام من خواب دیدم رفتم خونه مادر پسری که دوستش دارم برا آشنایی ... خیلی معذب بودم که یهو خیلی غافلگیرانه فامیل پسره اومدن خونشون تعدادشون زیاد بود .. من خیلی خجالتیم مادر پسره منو مجبور کرد برم باهاشون سلام علیک کنم منم با کلی استرس رفتم بعضیاشون به زور منو تحویل گرفتن و سلام دادن ولی ی عده شون که سنشون زیادتر بود خوشحال شدن و بم هدیه طلا میدادن گوشواره و گل سینه و سکه... هدیه برا اینکه قراره عروس فامیلشون بشم من خیلی استرس داشتم و از عکس العمل بعضیاشون خیلی ناراحت بودم..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده چیزهای باارزشی است که در زندگیتان است

  133. الهام اتحادالهام اتحادsays:

    سلام مادرم خواب دیده تا چند تا النگو دستش کرده تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خیر و برکت وارد زندگی ایشون میش

  134. فریده فریدفریده فریدsays:

    با سلام من مجردم و خواب دیدم که مراسم نامزدیم هست با کسی که دوسش دارم و اتفاقا همسایه طبقه بالای خودمونه داشتم فک میکردم خب از نظر مالی همسطح هستیم پس و اینکه دیدم برادرم مشغول باد کردن چندتا بادکنک بود و اینکه خودم داشتم لباسمو با مروارید هایی که دستم بود تزیین میکردم که یکدفعه یه مروارید از دستم افتاد چسبید به دیوار و خیلی زیادتر از همه داشت برق میزد ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شادی هایی در رابطتون تجربه می کنین

  135. ترانهترانهsays:

    سلام خوبید من خواب دوتا ظرف گلدان نقره دیدم دختر مجرد هستم ضمنا تعبیر خوابم چی هست ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شانس ازدواج براتون پیش میاد

  136. سونیاسونیاsays:

    سلام خسته نباشید به سایت خیییلی خوبتون خواب دیدم کلی طلا دارم قایمش کردم گوشواره سینه بند بزرگ گوشواره داشتم یواشکی می‌بردم بفروشم از دستم ریخت رو زمین خواهرم جمع کرد همه را بهم داد منم الکی تو خواب بهش میگفتم اینا طلا نیست بدل هستن فقط گوشواره طلاس بعدشم همه طلاها م از زمین پیدا کرد بهم داد ممنون میشم تعبیرش بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است شانس و اقبال به شما در زندگی روی بیاورد

  137. مژگانمژگانsays:

    باسلام من دختر مجردم دیشب خواب دیدم یه ساعت دارم میخواستم ببندم دستم دیدم دست راستم نمیدونم ساعت یا دستبند بود دستم چپم هم پراز دستبندای نگین دار بود که خیلی خوشگل بودن ساعتو بستم دست چپم و به دستبندا خیلی میومد انگشترمم هم دیدم که دستم کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده چیزهای باارزشی باشد که در زندگی به دست خواهید اورد

  138. ن.عن.عsays:

    سلام، وقت بخیر من خواب دیدم من و خواهرم می خواهیم به یه مراسم بریم و خواهرم به من گفت گوشواره برام آوردی گفتم نه بیا گوشواره های خودمو بهت میدم من تو کیفم گوشواره دارم تو کیفم چندتا گوشواره بدل داشتم. گوشواره های خودمو که طلا هست بهش دادم تو گوشش انداخت ولی یادم نیست گوشواره ای تو گوشم انداختم یا نه. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام هدیه ای به شما خواهند داد

  139. مژگانمژگانsays:

    باسلام من دختر مجردم دیشب خواب دیدم یه ساعت دارم میخواستم ببندم دستم دیدم دست راستم نمیدونم ساعت یا دستبند بود دستم چپم هم پراز دستبندای نگین دار بود که خیلی خوشگل بودن ساعتو بستم دست چپم و به دستبندا خیلی میومد انگشترمم هم دیدم که دستم کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید اعتماد به نفس خودرا در زندگی بالا ببرید

  140. چنورچنورsays:

    سلام، خواهرم که متاهله خواب دیده بود دارن کلی طلا انگشتروگردنبندوگوشواره ودستبندتودست وگردن وگوش من میکنن،خواهرمم که حسودیش میشه یه دستبند هم تو دست اون میکنن،تعبیرش چی میتونه باشه، باتشکر،ممنون از سایت خوبتون،سایتتون بهترینه⚘

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیر و برکت وارد زندگیتون میشه

  141. 123123says:

    سلام وقت بخیر. دیشب خواب دیدم که داخل دستشویی یه انگشر طلا که مال مامانمه انگار انگشتره برعکس شده بود ویکم دستش ترک برداشته بود منم اوردمش خونه و به مامانم گفتم این افتاده بودم گوشه دستشویی مامانمم گفت چرا اوردیش ولش کن .بابام هم یه حیوونی اروه بود یه چیزی بین گاو و فیل بود که دست و پاش رو بسته بود تو کوچه دست و پاش رو باز کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرخوشی و سعادتمندی در زندگیتان است

  142. فاطمهفاطمهsays:

    سلام دیشب خواب دیدم یه انگشتر بسیار زیبا تو دستمه که سنگش زمرد بود ولی رنگ زمرد هر چند دقیقه عوض میشد، صورتی ، زرد و در نهایت سبز خوش رنگ شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده شادمانی و سرور است

  143. محدث،ممحدث،مsays:

    سلام،خسته نباشيد... من خواب ديدم كه رفتم بيرون از منزل و وقتي برگشتم ديدم كه جلوي در خونمون كلي پلاك و زنجير و انگشتر طلا و ساعت ريخته و فكر كردم اينا مال مامانمه كه از كيفش شايد افتاده دم در اما بعضياش مال مامانم بود بعد يكي از خواستگارامم در همون تايم كه من برگشتم خونه،جلوي در خونمون مث اينكه ميخواسته خونه ي ما رو پيدا كنه يا بگه حواسم هست كه خونتون اينجاست داشت باغبوني ميكرد اما ميدونستم باغبون نيست و بعد از اينكه طلاهارو جمع كردم،زنگ در زدم و مامانم اومد دم در و يكم با مامانم بحث كردم و رفتيم توي خونه.باتشكر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس خواستگاری براتون میاد که براتون منفعت خواهد داشت

  144. اتانازاتانازsays:

    با سلام و احترام . من دیشب خواب دیدم که عروسی پسر خالمه ام هست ایشون یکسال پیش ازدواج کردن. و من لباس زیبای بلندی پوشیدم و هر دو دستم دستبند طلا و نقره دارم در دست راستم دستبند گران قیمت و بسیار زیبایی بود که البته طلا نبود شبیه مس بود با نگین درشت سبز رنگ که بی نهایت دوستش داشتم و یک دستبند طلا دیگه هم به دست راستم بود که به چهار تا انگشتر که به چهار انگشتم بود وصل بود. بشدت توی خوابم به این دست بند میبالیدم و احساس ارامش عمیقی داشتم.و با دو تا از دوستان راهی مجلس عروسی بودیم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس خیر و خوشی در فامیل

  145. 123123says:

    سلام وقت بخیر. دیشب خواب دیدم که داخل دستشویی یه انگشر طلا که مال مامانمه انگار انگشتره برعکس شده بود ویکم دستش ترک برداشته بود منم اوردمش خونه و به مامانم گفتم این افتاده بودم گوشه دستشویی مامانمم گفت چرا اوردیش ولش کن .بابام هم یه حیوونی اروه بود یه چیزی بین گاو و فیل بود که دست و پاش رو بسته بود تو کوچه دست و پاش رو باز کرد تعبیر این خواب چیه؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام لحظات شادی بخش و لذت بخشی در زندگی برایتان رخ خواهد دادکه برایتان سودمند خواهدبود

  146. مینا مهریمینا مهریsays:

    سلام وقت بخیر دیشب خواب دیدم تو یک مغازه ی خیلی خیلی بزرگ پر از جواهر و سنگ های قیمتی هستم خیلی زیاد بودن. و انگشترها یی با سنگ های قیمتی رو نگاه میکردم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس بدنبال منافع مالی هستین

  147. ماهیماهیsays:

    سلام..خواب دیدم ک برادرم اومد پیشم و گفت برا من و خواهرام جواهر خریده..ی ست پلاک و زنجیر با انگشتر بود ک من انگشتر رو تو دستم کردم خیلی خوشم میومد اما فلزش از طلا نبود نگینش انگار عقیق بود زیاد مطمئن نبودم..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرخوشی و سرحالی در زندگیتان است

  148. آواآواsays:

    سلام .وقت بخیر . دیشب خواب دیدم که توی یه محوطه بودم یه محیط بزرگی بود که مثل فروشگاه بود و دورتادور مغازه بود . از یکی از مغازهدچند تیکه طلا و پنج شیش تا سوزن خیاطی خریدم که اندازه هاشون مختلف بود.یهو چند تا از سوزن ها ازدستم اقتادن سریع نشستم و جمع شون کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس تصمیم بزرگی می گیرین

  149. آیداآیداsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم پیش دختر خالم تا ادرس کتابفروشی ازش بپرسم .دختر خالم از تو کیفش ی تک دست طلایی در اورد و گفت مامانم گفته این ماله ایدا هست .گفتم نه این ماله من نیست و خلاصه اون تک دستو بهم دادم بعد که از پیشش رفتم دیدم دو تا ساعدم کاملا از النگو و تک دست پر شده.ان موقع احساس داشتم النگو های دست راستم مال خودمه و النگو های دست چپم مال دختر خالمه. ان تک دسته هم ک گفته بود مال تو هست توی دست چپم بود یادم میاد دو تا از النگو های دست چپمم که مال دختر خالم بود شکست و من به بابام میگفتم که باید ببرم برا دختر خالم تعمیرش کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از کسی خیری بهتون میرسه

  150. ترنمترنمsays:

    سلام‌ وقتتون به خیر.من مجرد هستم و خواب دیدم یه گوشواره طلا قشنگ دارم و داشتم تو اینه خودمو نگاه میکردم ومیگفتم چقدر بهم میاد تو باشگاه بودم و یادم اومد تو کیفم یه زنجیر طلا هست و نگران بودم کسی ندزدتش و در کیفم رو محکم بستم میشه بگید تعبیر این خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده چیزهای باارزش در زندگیتان است

  151. ازیتاازیتاsays:

    سلام من خواب دیدم یه نفر دو تا گوشواره بهم داد وگفت اینا برا تو هست و من گوشواره خودم رو بیرون اوردم و اونا رو انداختم و تو اینه خودمو نگاه کردم خیلی بهم میومد میشه بگید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده چیزهای باارزش در زندگیتان است

  152. زینبزینبsays:

    سلام خواب دیدم که یه سرویس برام اوردن نمیدونم کی برام اوردومشخص نبود طلاوبود یا نقره یه گردنبندومچ بندوگوشواره بودکه یکی از گوشواره ها تو لباسم از پشت گم شد منم هرچی دنبالش گشتم پیداش نکردم تااینکه دوباره اون سرویس ریختم زمین که شاید پیداش کنم دیدم دوتا گوشواره دیگ که طرح لوله ای داشت اونجابودمنم گفتم وای این گوشوارس انگار دوتا گوشواره دیگ جایگزینش شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام روزهای خوشایندی را ممکن است در روزهای اتی برایتان ایجادشود

  153. سحرسحرsays:

    سلام من خواب میدیدم یکی از دختر مجرد فامیل اومده بود خونمون یه عامله گردنبند انداخته بود یعنی ۵ یا ۶ تا گردنبند کلفت بودش تو تو خواب فکر میکردم خوش به حالش کاشکی منم یه دونه گردنبند داشتم بعد گفتم بزا یه دونه دزدکی از گردنش باز کنم اون که نمیفهمه یه عالمه گردنبند داره به دونه باز کردم دختره گف اون گرنبندم خیلی قشنگه شوخی شوخی میگفت منم گفتم اره باز کردم ببینم میفهمی ولی حسرت داشتنش به دلم بود تو خواب

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید به زندگی خود سرو سامان درستی بدهید

  154. هالههالهsays:

    سلام مادر من خواب دیدن .طلا با همراه فیروزه دستشه .خورده های طلا پایین می ریزه .مادرم اونها رو همراه خاک جمع میکنه .ولی فیروزه دستش بوده طلاش فیروزه بوده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید هماه خودشون و ان یکاد داشته باشن و در خانه اسپند دود کنن

  155. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم دست یه دختر جوان ولی انگار تو خوابم میدونستم که زنه و خیلیم شباهت به خودم داشت پر از تک پوش طلای زیباست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاق های خوشایندی در زندگی برایتان رخ خواهد داد

  156. RanaRanasays:

    خسته نباشین خواب دیدم چند تا سکه ریز طلا تو دهانمه ک وقتی یادم افتاد ممکنه کثیف باشن از دهانم دراوردم تو دستم طلایی و جذاب بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است روزهای شادی را تجربه کنید

  157. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم برادرم مقداری طلا گردنبند و گوشواره و زنجیر و ... خریده بود و به من یه گوشواره ی آویز ب که خیلی ازش خوشم امد رو تعارف کرد که ببرش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شانسی براتون پیش میاد

  158. شفقشفقsays:

    سلام . خواب دیدم مادرشوهر خواهرم که ارتباط چندانی باهاش ندارم تو گوش یه دختربچه گوشواره کرده بود که دریک لنگش سیب سرخ واقعی کارشده بود ودر یکی سبزی بود مثل نعنا تازه من بهش زیاد محل نمیزاشتم و توی کشتی سوار بودیم که گفتن اینجا دریای مرمره هست . ممنون میشم تعبیربفرمایید. باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر خوشبختی و تندرستی در زندگیتان است

  159. سپیدهسپیدهsays:

    سلام دیشب خواب دیدم که رفتم طلافروش گوشواره هام رو عوض کنم . یه دونه گوشواره انتخاب کردم خیلی خوشگل بود .گوشواره های خودم رو دراوردم و پنجاه هزار پول هم به طلافروش دادم و گوشواره های جدید رو خریدم میشه تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است سرخوشی و روزهای خوشایندی را در زندگیتان تجربه کنید

  160. سپیدهسپیدهsays:

    سلام دیشب خواب دیدم که میخوام گوشواره هام رو عوض کنم رفتم طلافروشی یه دونه گوشواره خیلی خوشگل انتخاب کردم و گوشواره های خودم رو دراوردم دادم طلافروش و پنجاه هزار پول هم دادم به طلافروش که گوشواره های جدید بخرم میشه تعبیرش بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرمایه و دارایی شما است که در صدد افزایش ان هستید

  161. مسعود حمزهمسعود حمزهsays:

    سلام مسعود هستم، صبح خواب ديدم كه ي جايي هست كه خيلييي زياد طلا پيدا كردم و كيسته هاي كوچيك كوچيكش ميكنم و ميگم اين طلا ها واسه كسيه ولي بايد واسه پيدا كردنش به ماهم ي چيزي بده، خيليييي طلا بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد در صدد افزایش منفعت بر ای خود هستید

  162. هانیههانیهsays:

    سلام خسته نباشید.خواب دیدم یک نفر بهم هدیه داد یک مدال که وسطش سنگ زرد رنگ زیبا بود.من از دیدن این سنگ لذت میبردم.که بهم گفت این سنگ باعث میشه همه جذبت بشن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تلاش شمابرای کسب موقعیت بهتر در زندگیتان است

  163. ثریامثریامsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم داریم می ریم برا مادر شوهرم حلقه ازدواج بخریم، اما وقتی انگشتر ها رو دیدیم اصلا شبیه به حلقه نبود خیلی بزرگ بودن و ساده،یکیش طرح گل بود اما مادر شوهرم یکیو انتخاب کرد که مربع مشکی بود اسم محمد طلایی حک شده بود روش ،من گفتم حداقل اسم مهدی یا رضا بردار چون اسم پدر شوهرم بود،اما مادرشوهر همونو برداشت خلاصه اومدیم من هی می گفتم کاش اون که طرح گل بود می گرفتی قشنگتر بود،اومدیم پسش بدیم اونو بگیریم من گفتم واااای اصلا حواسمان نبود اینا که همشون مردانه هستن اصلا زمونه نیستن کلا هیچی نخریدیم دیگه انگشترا همه طلا زرد بودن خیلی بزرگ مرسی اگه تعبیر کنین۹

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیری شامل حالتون میشه

  164. ثریاثریاsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم مردی ازفامیل که میشناسمش بهم گفت بروبرام 3تاسکه طلابخربعدپولشونو بهت میدم ممنون میشم تعبیرشوبگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر سرخوشی و سرحالی در زندگی است

  165. MasomeMasomesays:

    سلام عصر بخیر . خواب دیدم یه خانمی که نمی‌شناختم دو تا دستبند نگین کاری شده بهم داد و گفت اینا رو شوهرت داده که بدم به تو ، منم دستم و آوردم جلو که دستم کنه که تو دستم چند تا النگو مدل قدیمی بود به نظرم اون یکی دستمو هم النگو پهن بود . وقتی دستم کردم همه میگفتن چقدر قشنگه ولی خودم خیلی مدلشو دوست نداشتم . ممنون از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده جیزهای باارزشی است که در زندگی دارید

  166. مریممریمsays:

    سلام، مادرم خواب دیدن برادرم برای من کلی انگشتر و گوشواره و النگوی طلا خریده البته با پول خودم، مادرم بهش میگن که چرا اینارو خریدی شاید خوشش نیاد. ممنون میشم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاقات خوبی براتون خواهد افتاد

  167. DaryaDaryasays:

    سلام. دختری مجردم خواب دیدم در گوش راستم گوشواره ای دارم آبی رنگ. میشنیدم ک اطرافیانم یواشکی درمورد گوشواره ی من پچ پچ میکردن ک گوشواره م الان قیمتی شده و.. فهمیدم ک گوشواره قیمتی دارم! دخترخاله ام ازم خواست تا از نزدیک ببینه, همینطور گوشواره رو توی گوشم میچرخوند و من روش حساس بودم و گفتم ک اینکارو نکنه تعبیر خوابم چیه ممنون میشم بگین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موقعیت ازدواج خواهید داشت

  168. ملیناملیناsays:

    سلام من خواب دیدم که رفتم خونه و یه عالمه گردنبند داخل جعبه های مختلف دیدم بعد مادرم گفت اینارو هدیه برات فرستادن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورد لطف قرار بگیرید

  169. سلناسلناsays:

    سلام من خواب دیدم که رفتم خونه و دیدم گردنبند های مختلفی توی جعبه های کادوی گران قیمت است وقتی از مادرم پرسیدم گفت عموت برامون فرستاده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موقعیت خوشایندی بدست خواهید آورد

  170. فاطمهفاطمهsays:

    با سلام وخسته نباشید.من خواب دیدم پسرخاله من هدیه ایی بمن داد که یک جفت گوشواره بود که اصرار هم داشت خودش به گوشم بندازه و انداخت .وخودش هم خیلی ظاهر به هم ریخته ایی داشت لباس پاره تنش بودو موهای بدنش خیلی بلند شده بود دستاش و بدنش .ممنونم از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب اطرافیان خود باشید

  171. م پارسام پارساsays:

    سلام خدمت مدیر محترم سایت خواب دیدم کنار یه آب بودم. مثل آب چشمه یا گودال تمیز بود. بعد دیدم یه النگوی کوچک دخترونه طلا تو آبه. درش آوردم. بعد دیدم چند تا دیگه هم هست اونارو هم درآوردم. بعد یه کم اونورتر چندتا النگوی طلای ظریف زنونه دیدم. اونا رو هم درآوردم. بعد دوتا النگوی بزرگ طلا (تکپوش) دیدم. اونارو هم درآوردم. همه رو گذاشتم تو کیفم. بعدش بیدار شدم. ممنون میشم خوابم رو تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شانسی براتون پیش میاد

  172. N.ghN.ghsays:

    سلام خواب دیدم که گردنبند طلا که کل این گردنبند به شکل قلب بود توی گردنم بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به یک حسی عاطفی مربوط است که از نظر شما خیر است

  173. اِلیاِلیsays:

    سلام . من خواب دیدم یه اقایی که قبلا میشناختم اومده بود خونه مون با خواهرش و به من پیشنهاد ازدواج داد ولی با خواهرش میگفتن تو هیچی طلا نداری من گفتم دارم میارم ببینید رفتم تو کشومو بگردم که طلاهامو بیارم که دیدم نگا میکنن که گفتم‌شما نباید ببینی من از کجا طلاهامو بیرون میارم بعدش از زیر لباسام که یه جای مخفی بود در اوردم نشونشون میدادم یه انگشتر توش بود دست چپم انداختم گفتم ببین چقد طلاهام قشنگه که پسره یه رنجیر اورد گفت او پلاکتو بده بندازم به این گفتم نه من خودم زنجیر طلا دارم تو میخوای پلاک منو بدزدی . طلاهام زرد و نو بود انگشتری هم که دستم کردم تقریبا شبیه تاج بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براتون موقعیت ازدواج پیش میاد

  174. لیلالیلاsays:

    سلام خسته نباشید.خواب دیدم در دست مادرم 4تا النگوي طلا وجود داشت.که وارد یک مغازه طلافروشی شدیم.مادرم النگو های طلايش میخواست بدهد و دستبند طلا بخرد.و این دستبند ها زیبا بودند.خیلی خاص.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس تغییراتی را در زندگیشون باید ایجاد کنند

  175. فاطمهفاطمهsays:

    سلام دیشب خواب دیدم در یک مغازه طلا فروشی هستم.که فروشنده بهم یک دستمال سفید رنگ داد که کناره های دستمال با رنگ طلایی وبه شکل زیبایی تزئین شده بودند.با خودم گفتم این دستمال چه قد گران قیمت است.ممنون میشم تعبیرش کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خبر خوبی میشنوین

  176. الهامالهامsays:

    سلام خواب دیدم که،یه تیکه طلای ریز دارم خواستم با فروشنده تعویض کنم و 600000تومنم روش گذاشتم تا یکم طلای بزرگتر بگیرم ،ولی اون آقا قبل از ابنکه من برسم مغازه جلوی چشم دوستم و همسرش یه تیکه طلای ریز که مقداریشم مرواریدبود و به دروغ مبخواد به من بندازه ولی من اعتراض کردم وگفتم این طلا اندازه قطره اسنت این همه پول بابتش؟عصبی شد گفت پس نمیخواد بخری ،دیگه کلا دو دل بودم چون دوستم و همسرش بخاطر من رفته بودن اونجا مجبورشدم که باید یا اونو بخرم یا طلای دیگه بردارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده چیزهای باارزشی است که در زندگی برایتان ایجادخواهدشد

  177. آتانازآتانازsays:

    با سلام . من دیشب خواب دیدم با دوست صمیمیم رفتیم کنار دریا و دریا را فقط از دور تماشا کردیم.بعد به یکباره امدم توی اتاق خودم و دیدم یک چاه پر از اب گند و کثافت وجود داره از داخل چاه با قلاب طلا خارج میکردم چاه پر از طلا بود ولی طلا ها پاک و تمیز بودن. دو انگشتر دو گوشواره دو ساعت تعدادی گردنبند و تکه های طلا،مقداری را به خانوادم دادم مقداری را برای خودم‌برداشتم.گوشواره و انگشترها را برای خودم کنار گذاشتم و یکی از انگشترها را بدست راستم کردم.بعد آب چاه پاک شد و من ته چاه را دیدم،در اصل یک بشکه بود اصلا چاه نبود. بعد دیدم توی حیاط حجم زیادی گل رز قرمز کاشتم و همه گل دادن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده چیزهای با ارزشی است که در زندگی دارید

  178. الهامالهامsays:

    سلام سال نو مبارک، دیشب خواب دیدم من گردنبند مادرم که در حال حاضر گردنشه رو توی خواب دادم به مادربزرگم و خودم براش بستم و مادربزرگم خیلی خوشحال شد، انگار خود مادرم میخواست گردنبندشو بهش بده، یه چیزی به عنوان هدیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در صدد یافتن بزرگی هستید

  179. sssays:

    سلام بنده خانمی متاهلم من دیدم که یسری انگشتر و النگو پیش خودم پیدا کردمه تعدادشون خیلی نبود و میخواسم صاحبشو پیدا کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب تندرستی خود باشید

  180. سحرسحرsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ی پایبند خیلیییی سنگین و خوشگل به رنگ طلایی به پامه ولی یادم نمیاد که خودم خریده باشم میخواستم ببینم تعبیر این خواب چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با شخصی آشنایی خواهید داشت

  181. معصومه هاشمیمعصومه هاشمیsays:

    سلام خوبین خسته نباشید توروخدا خواب منو تعبیر کنین خیلی فکرم درگیر این خواب شده من خواب دیدم رفتم یه جایی که شبیه یه خرابه بزرگ بود بهم گفته بودن اونجا طلا هست انقد گشتم تا طلارو پیدا کردم و خیلی خوشحال شدم طلارو برداشتم و اوردم خونه همه طلاها هم النگو بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس خیر و برکتی نصیبتون میشه

  182. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم نمیدونم عاشورا تاسوعا بود چی بود فقط میدونم مردم اومده بودن تو خیابونا بعد من یه پلاک تو قسمت گلی خاکی پیاده رو پیدا کردم که از جنس طلا بود بعد یکی دیگه یه ظرف طلا پیدا کرد و من برش داشتم کلی بشقابای سمنگین طلا برداشتم و هول میکردم که هرچی بیشتر بردارم و اون سنگین ترارو بردارم به پدرمم باهام بود بهش گفتم بابا اون سنگینارو بردار انگار که پدرم برنمیداشت بعد که دستام پر شدن باقیشونو میذاشتم زیر لباسم و یه عااالمه طلا جمع کردم بعد که رفتم دیدم تو دستم پرزردالو هست پیش خودم گفتم خب باقی طلاها تو ی لباسمه... درضمن همون روز دوستای زیادی هم پیدا کرده بودم که منو خیلی دوست داشتن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تعابیر متفاوتی دارد که بیشتر بر رویا پریشان میماند

  183. آتانازآتانازsays:

    با سلام من دیشب خواب دیدم عموم سه ربع سکه طلا و تعدادی سکه 25تومانی بعنوان عیدی در یک بسته بندی شکیل ابی رنگ به پدرم داده بود . البته قبلش پدرم یک ربع سکه به عمو داده بود. پدر من از عموم‌بزرگتره ... من سکه ها را تماشا میکردم و به مادرم میگفتم ببین عمو سه برابر عیدی بابا بهش داده .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام روزهای خوبی را در زندگی درپیش خواهید داشت

  184. مريممريمsays:

    سلام.من قبل از نماز صبح خواب ديدم ك دارم ازكلاس برميگردم و روزمين گردنبند وخلخال و جواهرات ديگه ريخته اما نميدونم طلابودن يا بدل و من جمع ميكنم اونارو.تعبيرش جيه؟؟؟واينكه من مجردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعد از اذان صبح تعبیری ندارد

  185. مريممريمsays:

    قبل ازنماز صبح خواب ديدما.كامنت بالاي هستم* سلام.من قبل از نماز صبح خواب ديدم ك دارم ازكلاس برميگردم و روزمين گردنبند وخلخال و جواهرات ديگه ريخته اما نميدونم طلابودن يا بدل و من جمع ميكنم اونارو.تعبيرش جيه؟؟؟واينكه من مجردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شانسی بدست میارین

  186. N.ghN.ghsays:

    سلام خواب دیدم که من و مادرم تا کمر توی یه دریاچه بودیم و من طلاهام توی دستام بود که گوشوار و گردنبند بودن افتادن توی آب ولی من گرفتمش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام امکان دارد ضرری برسد

  187. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم دارم میرم خونه مامانم تو راه عمه مو دیدم که اول نشناختمش بعد شناختم احوالپرسی کردیم تعارف زدم بیاد خونمون اونم تعارفمو رد نکرد تو راه عمومو دیدم که به من سلام داد ولی به عمه م نداد وقتی رسیدم جلوی درمون دوتا کلید دستم بود که در کوچه رو به راحتی باز کردم وقتی وارد راه پله شدم دیدم بوی سوختگی میاد خیلی ترسیدم خواستم درو باز کنم دیدم کلید شکسته ست از پله ها اومدم پایین که برم خونه مامانم خروجی در کوچه یه مرد لاغر وایساده بود که به زور از یقه م گرفت و گفت باید طلاهاتو بدی میخواست گوشواره هامو بکَنه گفتم دس نزن خودم میدم لطفا تعبیر میکنید🙏

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مهمانی و دیداری با اقوامتون خواهید داشت

  188. پردیسپردیسsays:

    سلام دختری مجرد هستم خواب دیدم در یک جا من با خواهر و دخترعمو و عمه ام نشستیم و عمه ام سه تا انگشتر طلا در آورد گذاشت وسط یکیش را من برداشتم که وسطش یک نگین خیلی بزرگ مستطیلی داشت و انداختم انگشتم و گفتم خیلی قشنگه و ممنون عمه این هدیه را به من دادی و روز تولدم هم هست تعبیرش چیست ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام آشنایی با شخصی را خواهید داشت

  189. ملودملودsays:

    باسلام و خسته نباشید.دیشب خواب دیدم یه آقای خیلی خوبی بود که مجرد بودن که ما دوتا تو خواب همدیگرو خیلی دوست داشتیم من همچین آقایی رو در بیداری نمیشناسم.من دو نوع گوشواره طلا داشتم از هرکدوم یدونه به ایشون داده بودم و یکیشو خودم برداشته بودم اینکارو کرده بودیم که مثلا تعهدی بین ما باشه.بعد از یه مدتی مادر و خواهر ایشون دو تا گوشواره منو آوردن و خواهرشون با ناراحتی گفتن برادرم اینو پس داده ولی از دوتا گوشواره یکیشون سالم بود و یکیش یه مقدار روش ساییده شده بود..تو خواب میدونستم که این رابطه رو خواسته تموم کنه که طلا رو پس داده ولی مطمئن بودم که دلیل خاصی داره و با صحبت حل میشه..ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به ضرری اشاره دارد صدقه بندازین

  190. آتانازآتانازsays:

    با سلام‌من دیشب خواب دیدم زنجیر و پلاک طلا پیدا کردم که روی پلاک نوشته بود دوستت دارم. دیدم اشخاصی گردنبند گم کردن ابتدا گردنبند را داخل جیبم گذاشتم بعد به اون اشخاص پس دادم که غمشون رفع بشه و شاد بشن. خودمم راضی بودم و قلبم شاد شد از اینکه پس دادم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرخوشی در زندگیتان است

  191. مهدیمهدیsays:

    برای مادرم که دارای پنج فرزند هست خواب دیدن یک فرزند پسر به دنیا میاورد شخص دیگه ای خواب دیده کلی طلا به خودش آویزان کرده است. چه تعبیری میتونه داشته باشه

  192. کیاناکیاناsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم یک گردنبند طلای بزرگ داشتم که زنجیر ضخیم و بلندی داشت و پلاکش طرح یه خورشید بزرگ بود.یه آقایی که میشناسمش ازم گرفتش تا ببره به بقیه نشون بده من از این کارش خوشم نیومد. گردنبندم رو برد تو خیابون و به مردم نشون میداد و همه از دیدنش حیرت زده میشدن و تعریف میکردن. من داشتم از بالای ساختمون نگاش میکردم تا شب منتظر بودم گردنبندم رو بیاره که نیاورد منم رفتم در خونش دیدم مادرم که روی ویلچر هست تو خونشه و یه پسربچه ی بسیار بی ادب داره که مادرم رو اذیت میکنه و گردنبندم هم تو دستشه، به خاطر مادرم خیلی ناراحت شدم و یه کتک حسابی به پسر بچه زدم و گردنبندم رو ازش گرفتم، مادرم رو برداشتم و از خونش اومدم بیرون.ممنون میشم تعبیرش کنین

  193. ممsays:

    سلام من خواب دیدم که خونه یکی مهمونی(عیده) رفتیم و همه فامیل هامون اونجا هستن بعلاوه یه خانواده که با صاحب خونه مشکل دارن..دیدم گوشواره طلا یه فامیلمون داره میوفته و ممکن گم بشه منم اون گوشواره رو میگیرم و اون متوجه نمیشه چندتا گوشواره دیگه ام همونجا پیدا میکنم اونا رو هم میگیرم تا اخر شب به صاحب هاشون بدم..اخر شب که میشه همه که نشستن(خانوما)طلاهارو در میارم از کیفم و بهشون میدم و همه خوشحال میشن که طلاهاشون گم نشده..و هی به من میگن چه عید خوبی داری و چقدر خوششانسی..سید ها همیشه هید خوبی دارن...اخر سر هم یه طلا که نمیدونستم‌مال کیه رو جلوشون میگیرم میگم این مال هرکی هست ورداره فقط دروغ نگه...اونم یکی‌ میگیره و خواب تموم میشه

  194. Niloofar abiNiloofar abisays:

    سلام. من دیدم طلا ارزون شده و من واسه مامانم میخوام ۳تا النگو بخرم. یک سوم قیمت واقعی شده بود.مامانم میگه حالا که پول داریم و میوه هم ارزون شده بیا چند کیلو موز بخریم و دسته بزرگی از موز رو میخره.

  195. نسیمنسیمsays:

    سلام وقتتون بخیر. خواب دیدم گوشواره ای از جواهر داشتم که یکی از لنگه های گوشواره م افتاد و گم شد.دنبالش گشتم و روی زمین کنار یه گوشواره ی دیگه شبیه به خودم پیداش کردم. گوشواره ی خودمو برداشتم ولی باز گذاشتمش روی زمین و اونیکی گوشواره ای که مال من نبود رو برداشتم و انداختم روی گوشم. بعد از یه مدت که گذشت متوجه شدم که گوشواره ی اشتباهی رو برداشتم. ولی برنگشتم که باز گوشواره ی خودمو پیدا کنم.تعبیرش چیه؟

  196. ترنم سراییترنم سراییsays:

    سلام من خواب دیدم ایام فاطمیه به درون یک تکیه عزاداری رفتم و کمی نشستم وبعد گوشواره های خودم به یه پسر مجرد که میشناختم دادم واوخوشحال شد و عموی اون پسر پرسی این کیه به زبان محلی خودشون که من اشنایی بااین لهجه نداشتم گفت نامزدم هستش و من در خواب کاملن این لهجه متوجه شدم و وقتی این لهجه یا گویش در بیداری پرسیدم کاملن همون چیزی که در خواب بهم گفته بودن مطاقبت داشت تعبیر ش چیه

  197. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم دوستم حامله بود گوشوارش رو بهم داد گفت برو بفروش برام قرص بخر بخورم بچم بیفته تعبیرش چی میشه

  198. وحیدوحیدsays:

    با سلام دیشب خواب دیدم که الگوهای طلا زیاد دستم دارم در واقعیت ندارم و گردنبد و....بدل طرح طلا داشتم که آنها رو هر چی بدل بود از گردنم در آوردم و گذاشتم گفتم باید همه طلا باشه

  199. HZHZsays:

    سلام ممنون از پاسخگویی تون...من چند ماه پیش یه انگشتر طلا گم کردم و دیشب بدون اینکه تو فکرش باشم خواب دیدم همون انگشترو تو جیب لباسم پیدا کردم و خیلی خوشحال بودم و رفتم خونه نشون مادرم دادم

  200. فاطمهفاطمهsays:

    سلام استاد. مامانم خواب دیده توی یه ویترین نو در خونه ما نیمکره هایی از گچ هستند که شمشهایی بلند از طلا روی آنها قرار گرفته انگار مقدار کمی از شمشها در گچ و بخش عمده اون بیرونه و میدرخشه مادربزرگم که فوت کرده به مادرم میگه اینا رو از این گچ درمیاریم ولی فعلا در ویترین ببند کسی اونا رو نبره لطفا تعبیر کنید.

  201. AfsaneAfsanesays:

    مامانم خواب دیده که من اسباب کشی کردم یهویی و رفتم تو یه خونه که یه محله دیگه داریم. وقتی مامانم بر میگرده میبینه من طلاهامو جا گذاشتم پشت پنجره های خونه ای که از بچگی اونجا بودم. و اون طلاها رو برام میاره

  202. صابرصابرsays:

    سلام عمه ام خواب دیده من با دختری ازدواج کردم و هر دو داریم میاییم که همه جامون پر از طلا و جواهرات هست ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایید

  203. سارا انصاریسارا انصاریsays:

    خواب دیدم رفتم حرم امام رضا طلا پیدا کردم و نقره ای که شرف الشمس روش بوده با خودم اوردم بازار فروختم به فقیر دادم...گردنبند هم بوده و پاره شده بود

  204. زینب توکلیزینب توکلیsays:

    خواب دیدم با مادر شوهرم رفتیم سرویس بخریم ایشون میخواست سرویس ارزون بخره من گفتم نمیخوام سرویس بزرگی که تو دلم بود رو برداشتم ایشون ناراحت و ناراضی بود ولی خرید برام تعبیرش چیه

  205. فاطمهفاطمهsays:

    سلام وقت بخير من فاميلم مادرش فوت شده خواب ديدم كه طلاهاي مادرشون رو بمن نشون ميدن و به همه نمايش ميزارن ،طلا ها هم خيلي سنگبن نبودن ولي نيم ست بودن

  206. حدیثحدیثsays:

    سلام. خواب دیدم خالم با پول ما کلی طلا خریده بود ی سرویس سه تا گوشواره ی انگشتر و دستبند و ی عالمه طلا دیگه بعد اول یکی از گوشوار هارو داد ب من گفت واسه تو بعد به حالت تمسخر خندید گفت مال خودمه ی وام قراره بگیریم داشت برا اون هم نقشه میکشید ک بگیره ازمون طلا بخره برا خودش یکی از دستبندهاش نگین های ابی و قرمز هم داشت طلاها خیلی قشنگ بودن

  207. SahiSahisays:

    سلام. در خواب دیدم که بر کوه بسیار بلند شنی ایستاده ام و کوه پر از سکه های کوچک و بزرگ طلا بود .

  208. Fatemeh _hamFatemeh _hamsays:

    سلام وقت بخیر من امروز خواب دیدم همین گوشواره ای که همیشه تو گوشمه و طلا هست قفل یکیشون میشکنه و ناراحت هم میشم دقیق یادم نیست اما گوشواره چپم بود که شکست ممنون میشم تعبیر کنید

  209. ستایشستایشsays:

    سلام خسته نباشید مادرم امروز خواب دیده بود که یک سینی پر از طلا از انگشتر و النگو و گردنبند جلوش هست و بعد اون ها رو دستش کرده بود که یه دفعه مادرش میبینه و اون رو دعوا میکنه و مادر من هم هر چی برداشته بوده رو با گریه روی زمین میریزه. تعبیر این خواب رو مامانم میخواد لطفا تعبیرش رو بگید.🌹🙏

  210. عالمیعالمیsays:

    سلام من نامزددارم وخواب دیدم دارم کارهای عروسی رو راه ميندازم ووقتی از خرید برگشتیم ودرحال استراحت بودیم شوهرم بهم یه انگشتر طلا سفید پرنگین ویه پابند و یه دستبند که طلا بودن بهم هدیه داد ومن داشتم امتحانشون میکردم میخواستم ببینم تعبیرش چیه