تعبیر خواب از دست مرده طلا گرفتن

علامه مجلسی گفته اند اگر دختر نابالغی خواب دیده باشد از دست مرده ای مقداری طلا گرفته باشد نیکوست و سبب می شود تا در زندگی به کمال سعادت و رشد و خوشبختی برسد ، معبران خارجی نیز گرفتند چیزهای ارزشمند یا گرانقیمت از مردگان را خصوصا برای زنان و دختران نیکو پنداشته اند ، اما عین همین خواب برای مردان یا پسران میتواند سبب بدبختی بدشانسی یا فلاکت در زندگی باشد ، دانیال پیامبر فرموده اند اگر مرد متاهلی خواب دیده باشد از مرده ها طلا میگیرد به چند علامت مختلف است ، اولی زشتی و زشتنامی ، دومی مرافعه و بگو مگو ، سومی موانعی که سبب می شود انسان از زندگی عقب بیفتد ، چهارمی گم کردن بخشی از مال یا ثروت و یا از دست دادن ان در معامله و تجارتی.

سوال : پدربزرگ من یک سال و نیم هست که فوت کرده ، مرد خیلی مهربون و خوبی بود دلم براش حسابی تنگ شده ، دیشب خواب دیدم صدام میکنه و از جیب کتش یک گردنبند زیبا که از جنس طلا بود را بهم هدیه داد و گفت این را از طرف من قبول کن ، خیلی خوشحال شدم و فوری بوسیدمش ، تعبیرش چی میشه؟

پاسخ: همین علامت بسیار خوبی ست در زندگیتان و ان شاءلله که سبب می شود به هنگام ازدواج ، انتخاب خوبی داشته باشید که به سبب آن شادمانی و خوشبختی نصیبتان شود ، و همچنین عاقبت بخیری و افزایش مال یا رفاه نیز معنا می گردد.

پرسش : بنده زن مطلقه ای هستم ، دیشب خواب دیدم از معشوق سابقم که بخاطر یک بیمای از دنیا رفتند یک سرویس طلا هدیه میگیرم و بعد اقدام به فروختنش میکنم ، لطفا تعبیرش را بهم بگید.

پاسخ: این فقط سبب می شود اوضاع فعلی زندگیتان که از برخی جهات بهم ریخته است رو به بهبود حرکت کند و امیدواری هایتان بطور چشمگیری افزایش پیدا کند و همچنین میتواند نشانه ی یک شانس بزرگ و قابله توجه در زمینه تجدید فراشتان باشد !

تعبیر خواب گرفتن گوشواره طلا از مرده : خالد اصفهانی دیدن این رویا را برای زنان یا دختران ، دور شدن غم ، ثبات در زندگی ، افزایش لذت و شادمانی ، کامیاب شدن ، دور ماندن از فتنه دعوا و یا بلا ، و همچنین طی کردن مسیری درست برای رسیدن به سعادت میدانند ، ولی برای مردان یا پسران مطلوب نیست و می تواند سبب جدایی و تلخی ، غمگینی و فلاکت و همچنین زجر و عذاب وژدان بزرگ باشد.

یک معبر روسی گفته اند : همه ی ما چه مذکر و چه مونث در زندگی واقعی و بیداری از دیدن طلا و سایر بدلیجات لذت می بریم و چه بسا در تلاش هستیم تا مقداری از آن را بخریم یا بدست بیاوریم حال چنین چیز مطلوبی در عالم رویا هم نمیتواند زیاد حالت ها یا معنی های منفی داشته باشد مگر اینکه برای مردان باشد !

برای دیدن دیگر مطالب محبوب روی آدرس کلیک کنید

تعبیر خواب گرفتن چیز از مرده

تعبیر خواب گرفتن انگشتر از مرده

مطالب مرتبط...

119 نظر

  1. tmntmnsays:

    سلام خسته نباشید امروز خواب دیدم زنم از هر سرویس طلا دو تا داره تو خواب همسرم خیلی طلا داره تعبیرش چیه مرسی

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خوشایند است ، به پیشرفت های بیشتر او از جهت اخلاقی در زندگی امیدوار باشید ، همچنین خبر دهنده از رفاه و ایمنی در آینده نیز می باشد.

  2. زهرازهراsays:

    سلام خسته نباشید.خواب دیدم توی خواب با شخصی نامزدم اونم نه به خواست خودم بعد میخوام نامزدی بهم بزنم .اجازه نمیدم اون شخص حتی باهام هم قدم شه بعد توو راه برگشت خونه پیاده هستم که توی یه پلاستیک زباله یه ست دست بند و انگشتر و گردنبند و چندتا پلاک و گردنبد چند تیکه دیگه طلا و یه عالم لوازم آرایشی پیدا میکنم طلاها میذارم تو جیبم ولی لوازم ارایش که شامل لاک ناخن هستن رو دارم میریزم تو یه کیفی که همونجاست که با خودم ببرم و این تو ذهنمه چرا یه آدم وسایل و طلاهاش انداخته دور که میاد تو ذهنم میگم حتما از ازدواجش ناراضی بوده دیگه صدا پیج بیدارم کرد.تعبیرش چیه با تشور

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید دیگران، مسئولیت هایی را به شما تحمیل کنند که تمایلی برای پذیرفتن آن ها ندارید.

  3. RoseRosesays:

    مامانم خواب دیده که پدربزرگم(پدر پدرم)که تقریبا۶ماه میشه که فوت کرده گردنبند طلای بزرگی به اون داده و به مامانم گفته که هر وقت خواستی اینو بفروشی ۵میلیونش رو به مادربزرگم(همسرش)بده تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به قدرت اراده ی فرد برای پیگیری برنامه های جدیدی دارد که می تواند به گسترش منافع شخصی او در زندگی منجر شود.

  4. ریحانه مختاریریحانه مختاریsays:

    من یه عمه داشتم که خیلی دوستش داشتم نزدیک ۱۰سال که فوت کردن دیشب توخواب دیدم که یه جفت گوشواره که هیلی قشنگ بود به من داد وگفت گوشت کن تعبیرش چی

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به محقق شدن برخی خواسته ها و آرزو های فعلی تان دارد که موجب زنده دلی و شادی شما به خصوص در زمینه های احساسی خواهد شد.

  5. حمید محمید مsays:

    سلام. پدرم حدودا 2هفته قبل مرحوم شدند و به خواب مادرم آمدند درحالی که ساعت مچی بزرگی در دست داشته و گردنبند طلای بزرگ پلاک دار مردانه ای به گردن و به مادرم میگه که این ساعت و گردنبند را نگه داشتم تا وقتی فلانی پولهایم را بمن بده تا اینها را بهش پس بدم!! وضمنا اظهار میداشتند که من نمرده ام و زنده ام وهمین اطراف شما هستم. پدرم قبل مرگ مریض بودند و مسن که در خواب مادرم جوان و سلامت بودند. لطفا تعبیر خواب را بفرمایید ممنون از بزرگواری شما

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به تغییرات مثبتی دارد که موجب گسترش منافع شخصی شما در زندگی بیداری خواهد شد.

  6. سعید احمدیسعید احمدیsays:

    دختر عمه ام خواب دیده ک پدرم(فوت کرده) ب زن من گردنبند طلا و به مادرم دستبند طلا داده(من مجرد هستم) و مادرم میخواسته دستبندی ک از پدرم گرفته را ب دختر عمه ام بدهد ک او قبول نمیکند و‌کیگوید برایم‌گشاد است ممنون میشم زحمت تعبیرشو بکشید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود، نشان دهنده ی خبر های مطلوب یا امیدوارکننده است برای بیننده ی خواب و ارتباط مستقیمی با شما ندارد.

  7. سحرسحرsays:

    سلام دیشب خواب دیدم مادربزرگم ک چند سالی هست فوت کردن(مادر پدرم) گردنبند خودشو از گردنش باز کرد و به گردن من بست گفت شنیدم ک تو چیزی ک بهت هدیه میدن نمیفروشی نگه میداری میخوام اینو به تو بدم خیلی قشنگ بود ی زنجیر کوتاه بود پلاکش شبیه گل بود ی نگین قرمز هم داشت لطفا تعبیر بفرمایید ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خاطراتی قدیمی برایتان تجدید خاطر می شود که میتواند سبب خوشحالی و یا تفکرتان شود.

  8. شادیشادیsays:

    باسلام،دیشب خواب دیدم که شوهرم بهم میگه دوستش یه النگوی خانمش رو دست اون سپرده و حالا شوهرم گمش کرده بود من بدنبالش گشتم و النگو رو شکسته پیدا کردم درکنار همون النگوی شکسته هم مقداری طلای خواهرم که فوت شدند هم توی یک جعبه پیدا کردم،النگو رو به صاحبش دادم و طلاهای خواهرم رو به مادرم سپردم میخواستم بدونم تعبیر این خواب چیه?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان خوب است و به معنای رسیدن به کمال و سعادت و خوشبختی است.

  9. لیلالیلاsays:

    سلام ،دیشب مادرم خواب دیده مادربزرگم ک یکسالی هست فوت شده امده انگشتری که برای مادرم ازش به یادگاری داشت رو بهش پس داد و مادربزرگم خوشحال شد و گفت من که نمردم همین جا بودم و مادرم را بوسید،مادرم خیلی ترسید و میدانست که اومرده است،تعبیرش چیه ؟(با تشکر فراوان)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای افزایش خیر و برکت و روزی در زندگیتان است.

  10. محسن خزلیمحسن خزلیsays:

    سلام پدرم نزدیک به ۴۰ روز است که فوت کرده ادم بسیار خوب وخادم اهل بیت. پدرم به خوابه یکی از دختر عموهایم امده که در زمینه زراعیه وسیعی مشغول به کارکردن بوده که محصوله زمینها همه سکه هایه طلا بوده به دختر عمویم دو عدد سکه میدهد که یکی از انها رو به من که پسره کوچکترش هستم بدهد ویکی دیگر را به خواهره دوم ام هست بدهد.بعد به اصرار دختر عمویم به او هم سکه میدهد میخاستم لطف کنید تعبیرش را بهم بگویید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای دعای خیر پدرتان درحق شماست.برایش خیرات کنید و یا فاتحه بخوانید

  11. kmkmsays:

    سلام من خواب میدیدم که پدر بزرگ و مادربزرگم که پنج سال پیش مردند زنده شدند و من باتعجب میپرسم که شما زیرخاک زنده بودید و میگویند اره،اون دونیا باچیزی که تو فکر میکنی فرق داره،مادربزرگم چندین النگو طلا دستش بود میخواست بین نوه ها تقسیم کنه و یکس که از همه بزرگتره به من بده،اما من مانع شدم و اصرار داشتم پیش ما بمونه و دیگه نره اما پدر بزرگم دوست داشت بره،این چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای دعای خیر و خیر و برکت در زندگیتان است.

  12. شیوا اردوخانیشیوا اردوخانیsays:

    والا من شب کامل بیدار بودم و صب خوابیدم اما خواب دیدم تو خونه ی یکی از اقوام نشستیم و من یکهو مادرم که فوت شده بود را انجا دیدم کلی بغلش کردم و گریه کردم از وضعیت زندگیم گفت یکی از کلفت ترین النگوهاشو داد به من ازش تشکر کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رزق و روزی است که به شما خواهدرسید

  13. سید مقدمسید مقدمsays:

    خواب دیدم از مرحوم پدرم مقداری پول و یک عدد سکه تمام بهار به من رسیده و نامادری ام آنها را نگاه میکند و می خواهد که بردارد اما نمی دهم و خودم برمیدارمشان.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای افزایش روزی و خیر و برکت در زندگیتان است.

  14. زهرا.کزهرا.کsays:

    سلام خسته نباشید .مادربزرگ من 4 سال پیش فوت کردند امروز صبح خواب دیدم به من به گیره روسری که شبیه که گل سینه بود داد و یه آویز ساعت طلا بهش وصل کرد و گفت این طلاس و برای خودته بزنش به روسریت تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر شنیدن اخبار خوب است

  15. AmirAmirsays:

    با سلام یکی از اشنایان ما خواب دیده است که از پدر مرحوم خود طلا دریافت کرده است و باید ان را به شخص دیگری دهد تعبیر این خواب چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است به ایشان خیری برسد

  16. حمیده غلامیحمیده غلامیsays:

    خواب دیدم یه پیرزن سیاه رو وزشت بم طلا داده تعبیرشو میخام بدونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است چیزهای باارزشی بدست آورید

  17. فاطمه نبی زادهفاطمه نبی زادهsays:

    باسلام من مجرد هستم چندوقت پیش روح مرد مرده ای به خوابم اومد که نمیشناختم و گفت حدود دویست سیصدساله پیش در اینجا زندگی می کرده یعنی در همین خانه فعلی که زندگی می کنیم اینجا مرده بعد به گردنم گردنبند طلا بست پلاک گرنبند طلا رو که دیدم دستخط میخی داشت یعنی متنش واسه گذشت بود نمیدونم چی حک شده بود بعد دیدم رفته اتاق دیگه منم نزدیک چهارچوب در بودم هرچی به طرفم پرت میکرد من میگرفتم و مال خودم میشد روح مرد مرده هم خوشحال میشد تعبیر این خواب میخواستم بدونم چیه؟ چون روح مرده طلا بهم داد بدون هیچ چشم داشتی تازه من اصلا نمیشناختمش علتش چیه به خوابم اومد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات خوب و بدست آوردن چیزهای ارزشمند است

  18. رضارضاsays:

    سلام خواب دیدم عمویم که چند سال پیش فوت شده بود اومده بود و همه ادمهایی که اونجا بودن بهش سکه طلا میدادن و من هم یک سکه طلا بهش دادم و همه رو گذاشت تو کیفش.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      پیروزی در یک موضوع حساس و مهم را نشان می دهد.

  19. زینب شریفیزینب شریفیsays:

    سلام من دختر جوان متاهلی هستم یک سال ازدواج کردم مادرم یک خواب را تا حالا دوبار دیدن که مادرشون یعنی مادر بزرگ بنده که فوت شدن به همه نوه ها طلا دادن بعد مادرم خواسته که بمنم بده و بمنم طلا دادن ...و باز هم دقیق همین خواب رو دیدن ...خواب دیدن که به همه طلا دادن به زن پسر داییم هم که باردارن طلا دادن باز مادرم درخواست طلا کرده و بمنم دادن ممنونم میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بسیار خوش یمن بوده و بیانگر منفعت و خیری است که به شما درزندگیتان خواهدرسید

  20. منيره ذكرياييمنيره ذكرياييsays:

    در خواب ديدم مادر خدا بيامرزم مرا از پيشانيم بوسيد و مدال طلايي كه رويش آيه قران نوشته شده بود هديه داد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان خیر است میتوانید برایش فاتحه بخوانید و خیرات دهید

  21. فاطمه افاطمه اsays:

    سلام وقت بخیر عمه ام دیشب خواب دیده که مادرش که حدودأ دو سالی هست فوت کردن انگشتر و سکه طلا داشته اما هر چه عمه ام از او خواسته که طلاها را به او بدهد مادربزرگم(مادر عمه ام) به او نداده است تعبیرش چیه؟؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      میتوانند برای مادرشان فاتحه بخوانند و خیرات دهند

  22. N.pN.psays:

    سلام. 23 ماه قمری خواب دیدم مادر بزرگم که فوت شدن یک جفت گوشواره به من دادن و از من خواستن این گوشواره ها رو براشون بفروشم! ممنون میشم تعبیرخوابم رو بگید?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نمادی از بحث و درگیری های فامیلی و خانوادگی است

  23. 313313says:

    سلام توروخدا خوابم رو تعییر کنید خواب دیدم با مادر و ابجیم بیرون از خونه بودیم که مادر بزرگم رو در خواب دیدیم اول مادرم رو بعد من رو با اغوش بسیار باز بغل کرد بعد رفتیم پیش داییم و پدرم .. بعد مادر بزرگم آستینش رو داد بالا از مچ دست تا ارنج دستش پر از النگو های چشم نواز بود بعد از من میخواست که بین این الگو ها کِش های هست در بیارم بعد تو خواب داشتم به دختر داییم میگفتم که به تازگی صاحب دختر شده بود و دخترشم تو گهواره بود گفتم هیچی از مادربزرگ نگرفتم ؟؟؟ گفت نه فکر نکنم گفتم از مرده چیزی رو گرفتن خیلی خوبه گفت اگر با دلی شکسته گهواره تاب میدادی حاجت روا می شدی بعد من از روی بی ذوقی گهواره تاب دادم و بیدار شدم .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است نشان دهنده رویدادهای شوکه کننده در خصوص یک فرد یا اتفاق باشد

  24. سهیلا فرجیسهیلا فرجیsays:

    من خواب دیدم که بردارم که مدت هاست مرده آمده دنبال مامان که مامانم هم یک گردنبند بزرگ طلا روی گردنش بود هر چی تو خواب اصرار کردم امده طلای تو رو بدزده گوش نکرد و باهاش رفت تعبیر خوابم چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر رسیدن منفعت به شما است

  25. بهروز غلامیبهروز غلامیsays:

    با سلام و عرض احترام همسرم خواب دیده که مادرش یکسال فوت کرده اومده و مقداری طلا داده بعنوان کمک و گفته ببر بفروش خواستم لطف کنید و تعبیر این خوابو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان برکت و روزی است

  26. سمیه غلامپورسمیه غلامپورsays:

    سلام. چند شب پیش خاله شوهرم. مادر شوهر من رو خواب میبینه که به شوهر من یک انگشترر طلا داده و گفته بده به خانومت. مادر شوهر من 15 سال پیش فوت کردن. ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سللام بیانگر خیر و منفعتی است که ممکن است به شما برسد

  27. مهشیدمهشیدsays:

    سلام چند وقت پیش درست شبی که پدرمو به خاک سپردیم خواب دیدم خونه ما شلوغه. همه بودن درست مثل واقعیت در همون روز. مشغول پختن حلوا و اینچیزا بودیم. پدرم در گوشه ای رو مبل نشسته بود و به بقیه با دقت نگاه میکرد چند تا مدال نقره به گردنش بود ولی یکی از مدال ها بسیار بزرگ شاید انداره نعلبکی بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای امرزش روحشان صلواتی خیرات کنید انشالله خیر است

  28. محمدحسن جعفریمحمدحسن جعفریsays:

    سلام برادرخانومم دیشب خواب دیده که مادرمرحومش به خوابش امده ودوتا النگو یکی کوچک ودیگری بزرگ به اوداده است وگفته که به خانوم من که خواهرش می شه بدهد وخیلی هم خوشحال بود .لطفا تعبیرش چیست؟با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      وابتان نشانه نعمت و روزی حلال است

  29. علی حرفعلی حرفsays:

    با سلام .مادرم من را که فوت کردند کسی از اقوام در خواب می بینه که داره طلا و جواهرات میگه که باید بین 3 تا پسرم تقسیم بشه و مخصوصا اشاره می کنه به نامزد سابق برادرم که ازش جدا شده و میگه باید به ایشان یعنی نامزد سابق برادرم هم برسه.میشه اینو تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگی به کمال و سعادت و خوشبختی دست پیدا کنید

  30. وحیدوحیدsays:

    سلام خواهرم خواب دیده یکی ازاقوام که تازه فوت کرده ی گردنبند(زنجیر)به من داده ومن گفتم قرار بود انگشتر بدی تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اشاره به تغییرات مثبتی دارد که موجب گسترش منافع شخصی شما در زندگی بیداری خواهد شد.

  31. سارا روزبهانیسارا روزبهانیsays:

    درود و وقت بخیر من یک دایی داشتم که سالهاست فوت کرده اما دیشب توی خواب ازش کلی انگشترو گوشواره بهم رسید تمام گوشوارها و انگشتراشو برداشتم رنگشون طلایی بود اما نمیدونم طلا بودن یا بدل

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      همین علامت بسیار خوبی ست در زندگیتان و ان شاءلله که سبب می شود به هنگام ازدواج ، انتخاب خوبی داشته باشید که به سبب آن شادمانی و خوشبختی نصیبتان شود ، و همچنین عاقبت بخیری و افزایش مال یا رفاه نیز معنا می گردد.

  32. ZariZarisays:

    سلام خسته نباشید به علت یه مشکلی مادرم تصمیم بر فروش انگشترشان گرفتند شب قبل پدربزرگ مادرم ک چندین سال پیش فوت کرده اند به خواب مادرم آمده اند و یک جفت گوشواره ی زیبا به مادرم داده اند از او خواسته اند که این گوشواره ها را برای سر عقدی من نگه دارند در حالی که من هنوز مجردم تغییر این خواب چیست ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در زندگی به کمال و سعادت و خوشبختی دست پیدا میکنید

  33. علی صمدیعلی صمدیsays:

    سلام خسته نباشین...پدرم چند ماهه که به رحمت خدا رفتن و دوستان دو خواب دیدن یکی اینکه خواب دیدن پدرم خونه خریده برای مادرم که کیلید خونه از طلا بوده و کیلید رو داده به مادرم.....یکی هم اینکه یکی از خانومای فامیل خواب دیدن یه سبد پر از گل پدرماورده و گفته اومدم به پسرم سر بزنم که یعنی من....اگه تعبیرش رو بگین ممنون میشم...هر دو خواب رو خانوم دیدن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خیر و برکت و نعمت در زندگیتان زیاد میشود و کارهایتان رونق میگیرد

  34. افسانه عبدافسانه عبدsays:

    باسلام. دیشب خواب دیدم مادربزرگ مرحومم یک جفت النگوی طلا بدستم کرد. لطفا تعبیرکنید سپاسگزارم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده منفعت و خیری است که به شما خواهدرسید

  35. زهرا احمدیزهرا احمدیsays:

    خواب دیدم مادربزرگم (فوت شده) به من یه سیب قرمز که روکش طلا داره داده، و به من که انگار مشکلی رو باهاش درمیون گذاشته بودم، برای حل مشکلم، اینو هدیه میده تعبیرش چیه?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا بیانگر خیر و منفعتی نیکو است که به شما خواهدرسید

  36. سعید کریمیسعید کریمیsays:

    باعرض سلام و خسته نباشید . زن عموم خواب دیده که مادر بزرگم در خواب یک جفت گوشواره بهش داده و گفته اینو بده به مامان من.تعبیر این خواب چی میشه؟باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر خیر و منفعتی است که در زندگی ممکن است به شما برسد

  37. محمدحسین میرزاییمحمدحسین میرزاییsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید من خواب دیدم پسر عمه ام جونه یه چند ماهی هست فوت شده یه تیکه طلا به من داد و گفت این رو به مادرم بده ! بنده هم یه مرد متاهل هستم؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر خیر و منفعتی است که ممکن است برای شما ایجاد شود

  38. Sara.s.tSara.s.tsays:

    سلام وقتتون بخیر یه سوال داشتم من چند بار با اشکال مختلف خواب دیدم طلا دارم... یکبار روی زمین زنجیر طلا با اویز طلا پیدا کردم یکبار رفتم طلا فروشی و زنجیر طلا همراه اویز گل ۴پر برای خودم خریدم یکبار دوباره رفتم طلا فروشی و گردنبند پر از جواهر برای خودم خریدم یکبار هم دیدم پدرم که فوت شدن، بهم گردنبند مروارید دادن یک بار هم ۳تا النگوی طلا برای مامانبزرگم که فوت شدن خریدم اما دست خودم کردم... تعبیرش رو میفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      دلیل بر زیادش د مال و اتفاق های مهم

  39. رستمیرستمیsays:

    پدرم یک سالی هست فوت کردند دیشب توی خواب دیدم یه النکوی طلا بهم داد اما از دستم دلخور و ناراحت بود چون خیلی محلم نداد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      پدرتون برای عاقبت بخیری شما دعا می کنن اما بخاطر عملکردی از شما ناراحت هستن برای همین شما هم در رفتارتون باید یه تجدید نظر داشته باشین و هم بیشتر به یاد پدرتون

  40. مهدی طاهریمهدی طاهریsays:

    سلام،خواب دیدم شخصی از بچه محل به من گنج داد تو خیابون که قوری و اینجور چیزا بود بعد آوردمش خونه ،تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده کسب منفعت در زندگیتان است

  41. وفا طاهریوفا طاهریsays:

    من مادرم تقریبا سه سال پیش فوت کردن دیشب خواب دیدم با هم رفتیم بازار خودش برای خودش انگشتر طلا خرید . تعبير ش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا بیانگر خیر و برکتی است که به شما خواهد رسید

  42. طاهره نیکیارطاهره نیکیارsays:

    من خواب دیدم که پدر بزرگم که یه ساله مرده میاد تو خونه خودش منم پیشش بودم دیدم چنتا النگو دستش هست هرچی نگاه کردم و با خودم میگفتم که اگه مرد حتما به من میرسه ولی بهم نداد تعبیرش میتونه چی باشه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام منتظر افتادن اتفاقی هستین که بدلیل موانع درونیتون به درازا کشیده شده

  43. امیرامیرsays:

    سلام.خواب دیدم پدربزرگم که روحانی بزرگ وبنامی درمنطقه بودن بهم یه شی اتیغه طلا داد میشه تعبیرشوواسم بگین ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیر بزرگی بهتون میرسه

  44. حنانه اسماعیلیحنانه اسماعیلیsays:

    سلام خاله من خواب دیده که پدرم دو عدد النگو باه ایشان داده و گفته که برای من است و به دست من برساند تعبیرش چیست!!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیری به ایشان خواهد رسید

  45. اثمراثمرsays:

    سلام ،خواب دیدم مادربزرگم که سال ها پیش فوت کردن،مقدار زیادی طلا داشت که داد به من تا ازش نگهداری کنم،ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده خیر و برکتی است که برایتان در زندگی ایجاد خواهدشد

  46. کیمیاکیمیاsays:

    سلام برشام وسایت خیلی خوبتان کاش همه سایتها مثل شما رضایت کاربران را در نظر می گرفتن. مادرم حدود ۸ماه فوت کرده خواب دیدم بدون هیچ حرفی در خواب های دیگر هم حرف نمیزنه داره داره خودش با زیورات آراسته میکنه وداشت گوشواره در گوش میکرد تا برود استخر شنا ورزش مورد علاقه مادرم بود خوشحال میشم اگر تعبیر داره بدونم تعبیرش چیست؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام حالت مثبتی که مادرتون در خواب شما داشته تداعی کننده وضعیت خوبی که شما دارین و یا خواهین داشت و باعث رضایت مادرتون براش قرآن بخونین

  47. AfsaneAfsanesays:

    با سلام شب گذشته خواب دیدم که به انگشتام نگاه میکنم یکدفعه انگشتری رو میبینم که نداشتم و میگن که اینو خواهرم که فوت کرده بهت داده و برام خیلی عجیب بود چون خدارحمتی خیلی خسیس بود و ابی ازش نمی چکید انگشتری طلا با نگینی وسطش. ممنون میشم تعبیرش رو بگید،

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیری از جایی که انتظار ندارین بهتون میرسه برای اون مرحوم خیرات کنید و بهش سربزنید

  48. زینب قربانیزینب قربانیsays:

    سلام،من دیشب خواب مادر بزرگمو دیدم که یه ۵ سالی هست که فوت کردند(البته چندین بار خوابشونو دیدم)دیشب خواب دیدم که مادربزرگم(مامان مامانم) به مادرم یه گوشواره طلا میده،طرح گوشواره هم سکه ای هست،وهمین طور به منم میده(البته چندشب پیشم خواب دیدم که مادربزرگم نشسته یه جایی بعد که ما(خانواده و دوستانم)ظاهرا برای خرید به بازار رفته بودیم،بعد از بازار که میایم بیرون مادربزرگم بلند میشه و میگه انگشترم گم شده،میگم کدوم انگشترت میگه همون فیروزه ای(اخه یه انگشتر فیروزه ای طلا داشت)بعد من دستشو میبوسم بغلش میکنم میگم عیبی نداره فدای سرت.لطفا تعبیر این دو خواب رو برام بگید ممنون(تو بیشتر خواب هایم مادربزرگم ناراحته 😥😕)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده خیر و منفعتی است که ممکن است به شما برسد

  49. فاطمه خرمیفاطمه خرمیsays:

    سلام من دم صبح روز دوشنبه ۲۹ جمادی دوم خواب مادر شوهرم را که یکسال میشه مرحوم شده ،درحادی دیدم که روی ویلچر نشسته بود ومن میخواستم ویلچر را به وسیده یک پارچه به جلو بکشم که پارچه تکه شد !در همین حال توگردنی طلا داشت که از من پنهان کرد ومن همش میگفتم بعد از چهل روز چه قدر جسد سالم مانده ...واصلا انگار زنده هست فقط میدانستم قبلا مرده ‌،تکرار میکردم چه قدر جسد سالم اسن وجون دارد .لطفا تعبزر این خواب را بفرمایید .ممنونم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است برای ارامش روحشان سوره حشر رابخوانید

  50. پروانه گلنوازپروانه گلنوازsays:

    سلام.خواب دیدم پسر فوت شده ام گردنبد طلا سفیدم را فروخته ولی من ناراحت نبوذم فقط به او گفتم چرا کم فروختی ولی بعد حساب کردم دیدم خوب فروخته .تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اشاره داره به احساس فقدانی که از از دست دادن اون دارین سعی کنین روحیتون رو حفظ کنین و ارتباط نزدیک تری با خدا داشته باشین

  51. باقرباقرsays:

    سلام خسته نباشید، مادرم دیشب خواب دیده که از مادر مادربزرگم که فوت کردن،(مادرپدرم)، یه دسته گل گرفته و بهش گفته اینو بده حجیه(مادربزرگم) ، و یه دستبند طلای سکه ای هم از دستش باز کرد و داد مامانم و گفته اینم برای تو، تعبیرش چیه؟

  52. زهراکمالیزهراکمالیsays:

    پدر شوهرم خواب دیده پدربزرگم که فوت کرده یه مشت سکه و طلا بهش میده و میگه بده بچه هام... پدرشوهرمم طلا هارو آب میکنه... درضمن طلا فروشند

  53. ام البنینام البنینsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم دوتا گوشوار حلقه ای دارم ... دوتاش رو برمیدارم برای امام زمان که خیلی دوسش دارم داداشم که مرده میاد تو خوابم یکیش رو بزووور ازم میگیره میگم اون یکی برا امام زمانه لطفا تعبیرش رو بگید .... خیلی با ارزش بود ولی نمیدونم طلا بود یا نه ممنونم

  54. گلنارگلنارsays:

    سلام، من خواب ديدم كه از دوست صميمى أم كه دو سال پيش فوت كرده، يك بسته هديه توى پست گرفتم، كه توش يك قلب سفال كوچك و دو گوشواره و چند تا زينت آلات ديگر هم هست، تعبيرش چيه؟

  55. مریم محمدیمریم محمدیsays:

    شوهرخواهرم خواب دیده پدر مرحوم من یه مشت طلا بهش داده که بده به من و گفته به مریم بگو چرا باهام قهری اونم طلاهارا آورده داده به من بعد از خواب بیدار شده تعبیرش چیه؟؟؟لطفا جواب بدین خواهشا

  56. عسل موسویعسل موسویsays:

    من در خواب مادرشوهرمو دیدم که مرده. بعد اون به من طلا نشون داد بهم نداد فقط نشون داد بهم تعبیر این خواب چیه ؟ میشه بگین مرسی

  57. امینامینsays:

    سلام من خواب دیدم ک برادر خانمم بهم ۲تا گوشواره داد وگفت اگه کسی سراغشون گرفت بگو اینجان برادر خانمم فوت شدن

  58. HomaHomasays:

    خالم خواب دیده پدرش روی یک کوه بلند ایستاده و به اون خالم زنجیر طلا و به خود کسی کع خواب دیده گل سرخ که میدرخشیده داده و گفته به به دختر خالم بده وقتی به دختر خالم داده یک چیزی شبیح نخ که مقداریش سیاه بوده داشته تعبیرش چیست لطفا جواب دهید

  59. MMsays:

    سلام من الان یکساله دارم خواب ی خانومی رو میبینم ک فوت کردن و از فامیلهای خیلی دور هستند و هر دفعه ب من ی قسمت از خونه رو نشون میده و میگه اینجارو بکن و بعد صندوقچه طلا پیدا میکنم تعبیرش چیه؟

  60. Razia MirzayeeRazia Mirzayeesays:

    سلام و خسته نباشید من سه شبی هست که پشت سر هم سبزی در خواب میبینم ولی دیشب بطور ناگهانی خواب دیدم که گریه میکنم بخاطر یک نفری که نمیشناسم فقط در خواب دیدمش او نفر از دنیا رفته و من براش گریه میکنم بعد چون خیلی ناراحت بودم رفتم پیش پدربزرگم که تقریبا چهار سال میشه بخاطر سرطان از دنیا رفته باز گریه کردم و پدر بزرگم نازم میکرد و بغلم کرده بود بعد گفت وقتی مه حالم خوب نبود هوا همینطور خنک بود حال هم همانطور است من فقط نگاهش کردم بعد نمیدانم از کجا سرویس طلا داشتم به سرویس طلا نگاه کردم مادرم هم امد کنار ما نشست بعد مادرم به پدر بزرگم گفت میخواین شما این دستبند را به دست راضیه ببندین بعد پدر بزرگم دستبند را به دستم انداخت تا امدم انگشتر سرویس را دستم کنم دو تا از عموهایم که همیشه با من شوخی دارن بقیه سرویس را با انگشتر گرفتن و من هم پشت سرشان رفتم ولی دستبند هنوز دستم بود. نمیدانم چه تعبیری دارد میشه لطفا برایم تعبیرش کنید تشکررر

  61. فرامرز نوروزنیافرامرز نوروزنیاsays:

    پدرم در خواب مادر مرده اش را دیده که خواسته 2 تا سکه طلا میخواسته بهش بده که پدرم پس داده بهش و گفته نیازی بهش ندارم. .... تعبیر این چیه؟

  62. مريممريمsays:

    ديشب خواب ديدم كه در مغازه طلا فروشي مشغول خريدن دستبند طلا هستم ولي در واقعيت اون اقاي طلا فروش چند وقت پيش فوت شدن ميخواستم ببينم تعبسر اين خواب چيه؟

  63. مريممريمsays:

    ديشب خواب ديدم كه در مغازه طلا فروشي مشغول خريدن دستبند طلا هستم ولي در واقعيت اون اقاي طلا فروش چند وقت پيش فوت شدن ميخواستم ببينم تعبير اين خواب چيه؟

  64. لیلالیلاsays:

    سلام . من دیشب خواب دیدم زنجیر طلایی که داخل ان حلقه انگشتری انداخته ام را به عموی فوت شده خودم دادم که برای من بفروشد تعبیر ان چیست؟

  65. Fatima. DFatima. Dsays:

    سلام.وقت بخیر،مادرم خواب دیدن که مادرشون سرویس طلابه شکل گل لاله که خیلی زیباودرخشان ووزن داربوده رو دادن بهشون وتاکیدکردن که به من(نوه)بدن...بنده خانم ومجردهستم.

  66. ام البنینام البنینsays:

    سلام من خواب دیدم مادر بزرگم ک دو سال میش فوت شده برای دختراش و نوه هاش که دخترن روز دختر گوشواره ی طلا هدیه گرفتع و به هممون یه جبت گوشواره ی طلا داد تعبیرش جبه؟

  67. امیرمحمدسلطانیامیرمحمدسلطانیsays:

    سلام بنده مادربزرگم ۱۰روزه فوت کرده دیشب خواب دیدم میگوید یه گردنبند مروارید به ارزش ۴۰۰میلیون دست کسی دارد.میخواستم بدونم تعبیرش چیست،ممنون میشم پاسخ دهید

  68. ممsays:

    سلام من زن متاهلی هستم خواب دیدم در قبرستان شهیدان فراوانی باکفن بصورت دراز کشیده شده اند که یکی از انها زنده شد وشوهرم اورا بخانه اورد و استحمام غذاوغیره درکنارش یک کیسه پر از طلاوسکه های زیاد بهار ازادی بود ومن انهاروگرفتم درفکر ان بودم که به زخمهای زندگیمان بزنیم وخرجشان کنیم یه لنگه گوشواره زیبا بلند از کیسه دراوردم وبه گوش راستم انداختم

  69. زینبزینبsays:

    سلام من پدرم ۱۴سال پیش فوت کردند خواب دیدم پدرم در یک طلا فروشی رفته و برای من جواهر خریداری میکند و از مغازه بیرون می آید و من به داخل رفته و آن را به همراه مادرم تحویل میگیرم تعبیرش بهم میگید

  70. فاطمهفاطمهsays:

    سلام ترو خدا اين خوابو براي من بگيد تعبيرش چي ميشه؟من ١ ماهه كه نامزديم بهم خورده ديشب مامانم خواب ديده پدر بزرگم(پدر پدرم)كه اصلا هم منو نديدن،اومدن به خواب مامانم و بهش يه انگشتر طلا دادن و گفتن اينو بده حتما به من

  71. طنازطنازsays:

    من خواب دیدم مادر بزرگم ک فوت شده بهم النگوی طلا داد بعد دستم کردم اومدم درش بیارم بعد دیدم النگو یکم خم شده اومدم صافش کنم دیدم شکست معنیش چیه

  72. ahmadrezahmadrezsays:

    من خواب دیدم که اول عمم که زندست کلی النگو طلا بهم داد که انگار ارثیمه بعد عزیزم که فوت شده یک ساعت مچی بزرگ بهم داد که طلا بود و خیلیم قشنگ بود

  73. سمانه سوزنگرسمانه سوزنگرsays:

    با سلام.پدرم یکسال هست فوت شدن.مادرم شب شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها ،خواب دیده که پدرم از مکه برگشتن و میگن که بیا برات سوغاتی اوردم.بعد ۳ تا گردنبد طلا میده به مامان که یکیش بزرگتر بوده اونو میده به مامان.و میگه اون ۲ تا مال ۲ تا دخترامه.و هی تاکید میکرده که طلا هستن.تعبیرش چی هست؟ممنونم

  74. مهسامهساsays:

    سلام من ديشب خواب ديدم مادرم كه ٥ ساله فوت كرده توي يه جاييه شبيه بيمارستان بعد كه رسيدم گفتم مامانت تموم كرده رفتم وارد يه ساختمون شدم كه مسكوني بود با اسانسور رفتم طبقه ي سوم و وارد يه خونه شدم مامانم دراز كشيده بود سريعا بغلش كردم گفت مامان من زنده ام يه دستبند طلا به من تو كمدش نشون داد گفت هر وقت من مردم اين ماله تو باشه هواست باشه كسي برش نداره و اصرار داشت يكي از گوشواره هاشو گوشش كنم كه از گوشش در اومده بود و من هچي سعي ميكردم از از يه سمت وارد ميشد به گوشش اما از پشت گوشش در نمويمد كه قفلش كنم هي به من ميگفت مامان بدو يكم درد داره زود اويزون گوشم كن و مدام ميگفت ببين خونه ي جديدمو خونش خيلي بزرگ و پر نور بود اما ديواراي اتاقش نم زده بود هيلي شديد. نصف هوابم درگير گوشواره گوشش كردن بودم ميشه خواهشنا اكر تعبيري داره بگيد

  75. MahsaMahsasays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم خالم که ۲ سال پیش فوت کردن به مادرم و خواهرم و خالم و من النگوی طلا دادن ولی زمانی که خواستن به من بده النگو شکست و بهم گفت ناراحتم ازت ولی بخشیدمت این تعبیرش چیه ؟

  76. سمانهسمانهsays:

    سلام من خواب ديدم كه مادرم كه حدود يكسال هست كه فوت شده اشاره به يك گردنبند طلا ميكند كه اين رو بردار براي تو هست ولي آن دقيقا گردنبند واقعي خواهرم بود و من گفتم اين كه مال خواهرم هست گفت بنداز گردنت من انداختم گردنم ولي روي گردنم گردنبند به شكل ديگري بود گردنبندي زيبا و بلند كه من سه دور دور گردنم پيچانده بودم ميخواستم لطف كنيد تعبير اين خواب چيه ؟ ممنون

  77. Hamtaze kavatHamtaze kavatsays:

    ممنون از تعبیر خوبتون.خوای دیدم مادر بزرگم که سالها فوت شده طلا فروشی میکرد.ومن درخواب قصد داشتم یک گوشواره یواشکی بدزدم

  78. فریبا ابراهیمیفریبا ابراهیمیsays:

    سلام . شوهرخاله م خواب دیده بود که مادرش به اش میگه که این گوشواره ی که الان تو گوشه زن داداش من هست مال اونه .(مال مادر شوهرخاله م)

  79. ممرضاممرضاsays:

    سلام عمه ام خواب ذیده من مست کردم و پلیس دستگیرم کرده البته( من اصلا لب به مشروب نزدم تا حالا) بعد مادر بزرگم که ۴ ماهه فوت کرده یه گالن طلا به عمه ام داده تا به من کمک کنه گفته بچه ام گرفتاره اینو بهش بدین ۱۵ روز دیگه نامزدیم اما مشکل مالی ندارم چه تعبیری داره؟

  80. امیر حسین ابریامیر حسین ابریsays:

    سلام نزدیک یک سال است پدرم فوت کرده نزدیک صبح خواب او را دیدم که مقدار زیادی سکه طلا به امانت بهم داد و بعداز مدتی پس گرفت . موقع پس دادن صداهای زیادی می شنیدم که می گفتند پس نده و من گفتم پدرم مرا به امانت داری یاد می کرده و پس دادم. تعبیر چیست

  81. رضاگلمحمدیرضاگلمحمدیsays:

    سلام.مادربزرگم و پدربزرگم به رحمت خدارفته اند ومادرم درخواب دیده که دست مادربزرگم پرطلاست وپول وعموی مادرم که زنده اند درخواب میگه این لامپ که روشنه خاموش کنید و مادرم نمیزاره میگه مگه پول برق و تو میدی و کلی دعوا میکنن و مادرم نمیزاره خاموش کنه ودست مادرمم کلی طلا بود توخواب مرسی اگه تعبیرشو بگید

  82. هانیه اسماعیلیهانیه اسماعیلیsays:

    پدر دوستم یک سال است فوت کرده در خواب من دو گوشواره ی زمرد مربعی که پایین هر زمرد دو ردیف برلیان آویز وارد و در آخر به یک برلیان گندمی کوچک ختم میشد در دو گوش داشت گوشواره ها فوقالعاده زیبا و با فرزند بزرگش که دوست من بود جرو بحث می‌کرد و نمی‌دانستم موضوع چیست حتی دست به یقه هم شدند ممنونم از اطلاعتتون

  83. اسکندریاسکندریsays:

    سلام خسته نباشید من پسر هستم بعد دیشب خواب دیدم ک پدربزرگم (فوت کرده) یه گوشواره طلا واسه خواهرم گرفته و به من داد و گف این واسه خواهرته. ممنون میشم تعبیرشو بگین.

  84. سمیهسمیهsays:

    سلام وقت بخی مادربزرگم چنسال که فوت کرده و زمان بیماریش و حتی قبلش من خیلی مراقبش بودم دیشب خواب دیدم تو بستر بیماری هستش اما سرحال بود و یه گردنبند ظریف با اویز کل عقیق سرخ و یه گردنبند بلند که باهم گردنش بود که توهم رفته بودند و در اورد از گردنش و با لحن اروم و خیلی صبور و سرحال داد به من گفت اینا و درست کن لازم میشه یا کارشون دارم مامانم و زن عموم هم کنارش نشسته بودن و من بالاسرش ایستاده بودم...مادربزرگم تو زمان زنده بودنش اصلا طلا نداشت

  85. سعیدهسعیدهsays:

    سلام.نزدیک یکساله مادر و خواهر شوهرم فوت کردن به فاصله ۲۵ روز .اوایل خیلی تند تند به خوابم میومدند چون خیلی از طرف انها اذیت شدم و یه جورایی دلم ازشون گرفته .ولی با اینکه دلم ازشون گرفته حلالشون کردم و هردفعه براشون قران میخونم تا اینکه دیشب دوباره به خوابم امدند خواهر شوهرم به علت بیماری سرطان فوت کردند ولی دوباره دربستر بیماری بودند ولی کمی بهتر بودند من وقتی وارد میشوم کمی گرفته بود بعد من یه گردنبند برلیان خوشگل بهش میدهم و اون خوشحال میشه و بهشون میگم ناهار گذاشتم میخواستم ببینم دادن گردن بند برلیان درخواب به خواهر شوهرم چیه ؟من خیلی اذیت شدم از طرف مادرو خواهر شوهرم .طوری که پشت من افترا گفت لطفا تعبیر خواب من رو بگویید

  86. NeginNeginsays:

    سلام چند شب پیش خواب دیدم که در طلا فروشی بودم که مادر مرحومم یک گردنبند طلا سفید برآیم خریداری کرده است من از آن گردنبند خیلی خوشم نیامد و به طلا فروش گفتم من عیار ۲۱ میخواهم بعد از خواب بیدار شدم لطفا بگین تعبیرش چیه

  87. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم که پدر بزرگم که نزدیک 4 ساله فوت کرده و خیلی مهربون و مرد زیبا رویی بود صدام زد و دست راستم را گرفت و انگشتر طلا بزرگی در دستم کرد و بهم گفت این را نگه دار به دردت میخوره تعبیرش چی هست؟

  88. ولیدمرشدیولیدمرشدیsays:

    سلام برادرم خواب دیده مادرم با من بحث و جدل شدیدی میکرده که من گردنبنده طلاشو فروختم البته تو خواب فروختم نه واقعیت

  89. فواد سیاحیفواد سیاحیsays:

    سلام من مادرم دیشب خواب دید که یک دختر مرده فامیلش از سادات به من که آقا هستم خواست گردنبند طلا بسیار بزرگ خواست هدیه بده و پرستش کرده برام ولی هنوز نفرستاد برام مادرم از خواب پرید

  90. محمد سلیمانیمحمد سلیمانیsays:

    سلام مادرم خواب دیده که مادرش اومده پیشش همه هم هستند و مادرش داره دست مادر من النگو طلا میندازه تعبیرش چی هست ممنون

  91. mahdiehmahdiehsays:

    سلام پدرم فوت شدن بعد خواب دیدم که با مامانم ک زنده هستن برگشتن خونه برای من یه جعبه جواهرات کوچیک توش یه گوشواره و گردنبند اورده بودن تعبیرش چیه؟

  92. ahmad70ahmad70says:

    با سلام و خسته نباشید.من الان 20روزی هست که پدرم فوت کرده.دیشب خاب دیدم که با تمام اقوام بالاسر قبر پدرم بودیم که ناگهان پدرم خودش آمد وشروع کرد به صحبت کردن.کسی او را نمی دید جز خودم.با چهره خندان بمن گفت بالاسر قبرم را بکن.اولش قبول نمیکردم.بهم گفت بکن پشیمون نمیشی زندگیت از این رو به اون رو میشود.منم بالاسرش را کندم وبه شمش طلا رسیدم.خیلی خوشحال بودم.شمش ها را بیرون میکشیدم که از خاب بیدار شدم.لطفا از تعبیرش مرا آگاه بفرمایید.با تشکر از سایت خوبتان

  93. رضاییرضاییsays:

    سلام مادرم دیشب خواب دیده یک مرد همسایه امون بوده، حدودا 10ساله فوت کردن بنده هم مطلقه ام به خواب مادرم اومده گفته این سرویس طلا برا دخترت نشانش کردم برای پسرم اگه لطف کنید تعبیر کنید ممنون میشم

  94. فاطمه اجرلوفاطمه اجرلوsays:

    با سلام من چند شب پیش خواب دیدم پدرم که فوت شده دوتا دستبند نازک طلایی خیلی قشنگ بهم داد تعبیرش چیه؟

  95. خانم احمدیخانم احمدیsays:

    مادرم همین چند ماه پیش فوت شد و دیشب خواب دیدم که زنده شده بهم گفت دست کسی برایم مقداری طلا و سوغاتی گذاشته تعبیر این خواب چیست !؟

  96. پریا پسندیدهپریا پسندیدهsays:

    سلام من مادر بزرگم سه ماه که فوت کرده و خواب دیدم بهم انگشتر طلا و پول کاغذی و سکه میده تعبیرش چی می‌تونه باشه ؟لطفا بگید

  97. پریا پسندیدهپریا پسندیدهsays:

    سلام من مادر بزرگم سه ماه که فوت کرده و خواب دیدم بهم انگشتر طلا و پول کاغذی و سکه میده تعبیرش چی می‌تونه باشه ؟لطفا بگید

  98. هانیه علیوندهانیه علیوندsays:

    سلام

  99. نگارنگارsays:

    پسر عموی مادرم خواب دیده که مادر مامانم که میشه زن عموش و به تازگی فوت شده طلا داده به دخترش(دخترخودش که مرده) و گفته اینو بده به پسر عموت یعنی همون کسی که خواب دیده یه طلای دیگه هم داده گفته اینو برای خرجی بده به خواهرت ینی دختر همین خانومی که فوت شده تعبیرش چیه ؟؟

  100. اکرماکرمsays:

    سلام ببخشید من نزدیک اذان صبح خواب مادر بزرگمو دیدمرکه داره گریه میکنه ودنبال طلاش میگرده منم بهش دلداری میدم میگم گریه نکن کلید دست خواهر بزرگمه

  101. زهرهزهرهsays:

    خواهرم خواب دیده مادرم که فوت شده آمده و یک دستبند برای من آورده و پیش خواهرم امانت گذاشته تا برایم نگه داره لطفاتعبیر آن را بگوئید

  102. مهرداد کاظمیمهرداد کاظمیsays:

    خواب دیدم خواهرم یه گلوبند طلا که نقش یکی از امامان را دارد و دارای زنجیر بزدگی داشت رو به مادر بزرگم که سالهاست فوت شده کادو داد

  103. محمد محمدیمحمد محمدیsays:

    سلام من چن شب پیش خواب دیدم ک دایی ام ک یکسالی هست فوت کرده تو خوابم اومد با یه کاروان شتر و بهم گفت بیا این شترها همش زر و طلاس برو باهاش چاله چوله های زندگیتو درست کن و اگر اضافه اومد با بقیش واسه پسرم ک داره عروسی میکنه جهیزیه بخر و بهش کمک کن میخاستم بپرسم تعبیرش چیه

  104. RRsays:

    من خواب دیدم که خیلی تشنه ام پدربزرگم که خیلی سال هست فوت کرده بود با یک ظرف طلا که درونش آب بود به من داد . تعبیرش چ میشود ؟

  105. مژگان ایزدیمژگان ایزدیsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم که همه پول و طلاهای خیلی زیادی به من هدیه می‌دهند و مادرم که به تازگی فوت کردند طلاهایی که بسیار زیبا و زیاد بودند و مادربزرگم که زنده است برایم آورده را به گردن و دستم می اندازد،میشه لطفاً تعبیرش را بگویید...

  106. عباسعباسsays:

    سلام برادرم که چند سالی است فوت کرده دیشب خواب دیدم پول و طلا بهم میده داشت می‌باشد تو جیبم من گفتم نه ازش نگرفتم ولی داد به بچه هام همه باهم تو ماشین بودیم داشتیم پیاده می‌شدیم . لطفاً تعبیرش را بگویید. سپاس

  107. عباسعباسsays:

    سلام برادرم که چند سالی است فوت کرده دیشب خواب دیدم پول و طلا بهم میده داشت می‌ گذاشت تو جیبم من گفتم نه ازش نگرفتم ولی داد به بچه هام همه باهم تو ماشین بودیم داشتیم پیاده می‌شدیم . لطفاً تعبیرش را بگویید. سپاس

  108. سمانه جلیلیانسمانه جلیلیانsays:

    سلام .لطفا جواب منو بدین.خواب دیدم همه خانوادم بودن خواهرم و بچهاش اماده میشدن برن جایی .من تو خواب غمگین بود و شوهرم بهم توجه نمیکرد.پسرعموی فوت شده ام حواسش ب من بود و ایه قرانی از جنس طلا ک گردنبندی بود ب من دادورفت وان یکاد بود.وقتی روشو خواندم خدا برام نوشته فرزندم غمگین و ناراحت نباش من حواسم بهت هست .یعنی خدا در قالب پسرعموم ظاهر شده بود.من اشک میریختم.لطفا تعبیرشو برام بگین

  109. سمانه جلیلیانسمانه جلیلیانsays:

    سلام .لطفا جواب منو بدین.خواب دیدم همه خانوادم بودن خواهرم و بچهاش اماده میشدن برن جایی .من تو خواب غمگین بود و شوهرم بهم توجه نمیکرد.پسرعموی فوت شده ام حواسش ب من بود و ایه قرانی از جنس طلا ک گردنبندی بود ب من دادورفت وان یکاد بود.وقتی روشو خواندم خدا برام نوشته فرزندم غمگین و ناراحت نباش من حواسم بهت هست .یعنی خدا در قالب پسرعموم ظاهر شده بود.من اشک میریختم.لطفا تعبیرشو برام بگین

  110. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم پدر شوهر مرحومم تو خواب رفته سفر و برای مادر شوهرم یه دستبند و گردنبند طلا خریده تعبیرش چی میشه؟

  111. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم پدر شوهر مرحومم تو خواب رفته سفر و برای مادر شوهرم یه دستبند و گردنبند طلا خریده تعبیرش چی میشه؟

  112. الهامالهامsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم از طرف مادر دامادمون که چند سال پیش فوت کرده و اصلا منو نمی‌شناسه یک زنجیر طلا یک آویزطلا که سنگ قرمز داشت و یک جاکلیدی طلا که اسم خودش. روش حک شده بوده یه من ارث رسیده

  113. صاصاsays:

    من خانم متاهل هستم و در خواب دیدم ک پدرعزیزم 😭ک فوت شده گوشواره های طلای مادرم را گرفته ک ببرد و یکی از گوشواره ها هم شکسته بود و آن را با آهنی بسته بود پدر و بهش گفتم گوشواره ها مادر نبر گناه داره گفت نه باید ببرم و خندید و برادرم در گوشش چیزی گفت و. گوشواره هارا در دست برادر مجردم گذاشت. میشه بویت تعبیرش چی میشه ممنونم😭

  114. سارا دلیرسارا دلیرsays:

    سلام وقت بخیر . مادربزرگم مرده خواب دیدم ۲تا از دختر های مادربزگ شوهرم که فوت کرده هر کدوم گردنبند خودشون تو گردنم انداختن با خوشحالی بعد انتظار داشتن من تو مسجد به همه بگم و ثوابش برسه به مادربزرگ خودم که الان ۳روز مرده

  115. آیما جواهریآیما جواهریsays:

    سلام من خواب دیدم طلای زیادی پیدا کردم ک شبیه ی گردنبند بسیار بلند ک از سکه های طلابهم وصل شده. دم در ی خونه بود و میدونستم متعلق ب عمه ی مادرم هستش ک چند ماهیه ک فوت شده و من برداشتم و رو ب منزل حرکت کردم ولی همش میگفتم این ارث بچه هاش باید برش گردونم . لطفا تعبیرشو بگید .

  116. شقایقشقایقsays:

    سلام من چندوقت پیش خواب دیدم مادرم که مرحوه شده یک گردنبندبه گردنم اویخت. تعبیرش چیست؟

  117. یاسر بصیرییاسر بصیریsays:

    سلام خواب دیدم منو برادرم دنبال پیدا کردن طلا هستیم ناگهان دیدم پدر مرحومم طلای زیادی از انباری خونمون پیدا کرده طلاها صاف بود ما گفتیم ببریم بفروشیم اما پدرم گفت که دامادمون میتونه بفروشه کار ما نیست نشسته بودیم تو زیر زمین خونمون من طلاهارو اینور اونور میکردم که یهو دیدم النگو وزنجیر زیادی زیر طلای صاف هست من یک دست النگوی ویک زنجیر بزرگ خوشگل برداشتم پدرم خندید ومن بردم قائم کردم مادرم آمد وگفت انگشتمو به عمت دادم یادم رفته ازش بگیرم یه انگشتر کرد تو دستش گفت تا یادم بیاد انگشتر ازش پس بگیرم که اون لحظه از خواب بلند شدم ایا تعبیری برای این خواب هست

  118. عاطفه احمدیعاطفه احمدیsays:

    سلام من شوهرم دوماهی هست فوت شده دیشب خواب دیدم دوتا النگو سنگین طلازرد برام خرید و النگو روخودم انداختم دستم تعبیرش چی میشه؟؟

  119. مهدیمهدیsays:

    سلام. خواهرم خواب میبینه عموی بزگم که بزرگ فامیل بوده و چند وقتیه فوت کرده داره ارث تقسیم میکنه. بعد چند تا سکه طلا میده به خواهرم میگه بده به مهدی (من)، میشه تعبیرش رو بگین