تعبیر خواب میوه ها | توپ تاپ

اگر خواب میوه دید :

معانی احساسی خودتون را در مقابل اون موضوع تفسیر کنید

به اینکه در چه دوره‌ای و فصلی این اتفاق افتاده دقت کنید و برای اینکار از جزئیاتی که محیط خوابتون داشته کمک بگیرید

بین خواب ، خودتون و احساستون از خواب یک مفهوم یا توارد ذهنی ایجاد کنید؛ این توارد ذهنی میزان دقتی که بین ارتباط خواب با بیداری دارید را به شما نشان میده

احساسی که داشتید را در نظر بگیرید، به اون احساس تعمق کنید و یک برداشت ذهنی از اون آماده کنید

همینطور در نظر داشته باشید که جزئیات فرعی را از دیدگاه‌های متفاوت هم بررسی کنید.

خواب دیدن درباره میوه‌ها یک اتفاق معمولی و بدون تفسیر نیست تا زمانی که ما به طور روزانه ، تصاویری را در ذهن خودمون به ثبت برسانیم یا هنوز با اون‌ها در ارتباط باشیم

گاهی میوه‌ها معانی عمیق‌تری دارند و به عنوان نماد معنایی به تفسیر می‌رسند تا ارتباط عمیق‌تری که با خودمون داریم را به طور واضح‌تری معنا کنیم.

خواب دیدن درباره چیدن یا برداشتن میوه:

اگر میوه‌ای را برداشت کنید یعنی به ثمره‌هایتان می‌رسید ولی در جهت برداشتن آنها هم مسئولیت پیدا می‌کنید ، اگر میوه را از درختش بچینید یعنی نتایج شما به شکل درست و کاملی به دستتان می‌آید ولی این تکامل ، کامل بودن نتایج را ، از دیدگاه شما نشان می‌دهد در حالیکه مسیر چیزی است که در بیداری با آن رو‌به‌رو می‌شوید.

تعبیر خواب میوه ها

خواب دیدن درباره میوه‌های عجیب و غریب:

کدام نتیجۀ مطلوب زندگی است که لذت‌بخشیدن به زندگی را تشدید می‌کند؟ ثمره‌های ناشناخته؟ بیاد دارید که احساسات در خواب نقش مهمی را دارند ، میوه ها ثمره هستند و عجیب و غریب بودن یک چیز صرفا به علت ناشناختگی شما از آن است ، یعنی چیزی را دریافت کرده‌اید که قدرت درک و تشخیص کامل آنرا نداشتید ولی میدانید میوه است ولی تجربیات شما از آن میوه یا تنها در حد شناخت است یا یک تجربۀ ابتدایی یا انحصاری و یا فقط درک شما از میوه بودن آن است که تلاش کرده معنا و محتوای کاملی را از آن ثمره به شما نشان دهد.میوه‌ای که دیدید نه عجیب است و نه غریب چراکه ذهنتان آنرا طراحی کرده و مسیری که در آن هستید ، از قبل آنرا شناخته است.

خواب دیدن درباره رنگ یا بو یا طعم میوه:

ثمره یک میوه با رنگ و عطر و طعم میوه در ارتباط هست.اگر رنگ یا طعمی را ببینید که با آن رنگ و طعم ارتباط خوبی بر‌قرار نمی‌کنید یعنی ارتباط شما با ثمره‌ای که می‌گیرید دستخوش بازتاب به خصوصی از شما میشه.اگر رنگ را شاداب و مورد علاقه دیدید یعنی بینش و دیدگاه شما نسبت به این نتیجه برای شما خوشایند است.اگر رنگ را تیره بود و به شما احساس ناپسندی داد یعنی بینش و دیدگاه شما نسبت به ثمره‌ای که در مقابل شماست ، اکنون نامطلوب و ناپسند است.اگر عطر میوه شما را سرخوش کرد یعنی ثمره‌ای است که بر زندگی شما اثر می‌گذارد و شما از آن در زندگی خود بهره می‌برید.اگر عطر میوه برایتان نامطبوع بود یعنی ثمره‌ای است که برای گذر زندگیتان مناسب نیست و نتیجه نامطلوبی می‌شود در حالیکه شاید چنین نمی‌خواستید.اگر هم طعم میوه بر شما اثری گذاشت یعنی از ثمره ای است که بر گذشته شما اثر می‌گذارد چیزی که رضایت یا نارضایتی امروز شما را مشخص می‌کند.

خواب دیدن درباره باغ میوه

باغ میوه نشانه‌ای از ثمرات زیاد است ، اگر با یک دوست در این باغ باشید نشان حد بالایی از دوستی میان شماست که البته عکس‌العمل افراد نسبت به رویارویی با چنین نتیجه‌هایی بیشتر به شخصیت افراد و نوع رابطه و نتیجه‌ای که در بین این دوستی به ثمره می‌رسد بستگی دارد ؛ گاه برای یک انتها است و گاه یک انتها به یک شروع جدید می‌رسد. اگر از میان ثمرات باغ در حال گذر باشید ، از نتایج حاصل شده در اطرافتان عبور می‌کنید.

تفسیر هر میوه به درخت آن میوه بستگی دارد ، یعنی اگر می‌خواهید ماهیت و معنای میوه را بدانید باید به درخت میوه مراجعه کنید و اگر تفسیرش خوب بود یعنی معنای نیک دارد و اگر تفسیر درخت بد عنوان شده باشد به این معناست که ثمره‌ای متضاد میل شما به بهره نشسته است و اگر هم میوه‌ها نارسیده بود معنا بر ثمره‌ای اشاره می‌کند که هنوز کامل نگشته و خوردن آن نتیجۀ مطلوبی نمی‌دهد و اگر میوه‌ها نخورده و بر درخت ماندن یعنی ثمره‌های افزونی را می‌بینید که در مسیر شما نتایج نیکویی را به جا می‌گذارند اما به شرط آنکه تا برداشت میوه از آنان نگهداری کرده و از دستشان ندهید.

اگر باغ به بهار یا پائیز خورده باشد یعنی شروعی در انتظار شماست که لزوم گذر عمر بر چرخۀ سرد و گرم روزگار را بر نتایجی که در دست دارید متذکر می‌شود و اگر بر تابستان و زمستان این نتایج را دیدید ، خواب به شما لحظه‌ای از زندگیتان را نشان می‌دهد که با نتایج فراوان مملو گشته است.

اگر میوه‌ها بر زمین ریخته بودند، ارزش‌های رها شده را نشان می‌دهد و اگر میوه از درخت پیش پای شما افتاد یا شما از کنار میوه‌های به زمین ریخته رد می‌شدید به این معناست که نتایجی حاصل از زحمت اندک به دست می‌آورید. اگر میوه‌ها را بر زمین ریختید به این معناست که به سمت ارزش‌های زندگی خود می‌روید ولی اینکه در چه جهتی با این ارزش‌ها برخورد می‌کنید به قصد و کردار شما باز‌می‌گردد که در خوابتان به آن اشاره شده است. اگر میوه‌ها بر روی درخت بمانند، خوش‌یمنی را نشان می‌دهد و اگر مقدار آن بسیار باشد، نتایج افزون و ثمرات گسترده‌ای را متذکر می‌شود. اگر هم از میوه‌های نارسیده بخورید ، از نتایج زندگیتان به اشتباه استفاده کرده یا از آنان محروم می‌شوید ولی اگر میوه رسیده باشد ، لذت و ثروت ناپایداری هم معنا می‌دهد که ناپایدار کردن آن به شما بستگی دارد و پایداری آن خارج از توان شماست.

خواب دیدن درباره آب میوه

آب میوه یا عصارۀ میوه ، غرایز و روان یک حالت روحی را نشان می‌دهد

در غرایز و روان شما همواره پذیرش و فریب زدن واقعیت کنونی شما هم نمایان می‌شود

اما این مسئله در گرو تغییر است و نشان دهنده تحولی است که روح شما در هیجانات و علایق شما به وجود می‌آورد.

برای اینکه به این تغییر آگاه شوید به ماهیت عصاره دقت کنید.

رنگ ، بو ، طعم و تاثیری که در خواب به شما گذاشت.

باید نتایج را گرد یکدیگر بیاورید و آنرا همچون یک عصارۀ ثمره بخش معنا کنید.

خواب دیدن درباره میوه‌های فاسد شده

فساد میوه یک عامل ناخوشایند را در ثمرات زندگی شما نشان می‌دهد ، میوه‌های گندیده به شما یادآور می‌شوند که برای درست به ثمره نشستن نتایجتان هنوز همه چیز را در نظر نگرفته‌اید، به تمام عوامل نگاه کنید ، گاه شما بر ثمره دیر می‌رسید و گاه ثمره است که دیر به شما می‌رسد ،فساد به مانند عاملی است که از چشم شما دور می‌ماند و خرابی به بار می‌آورد؛ همانطور که می‌توان از شکست‌ها ، نتایجی پیروز بدست آورد یا در برابر آنها مقاوم شد؛ هشداری که شما در خوابتان دریافت کرده‌اید هم می‌تواند شما را در برابر این فساد مقاوم کند؛ هر مقدار هم که بیشتر آماده باشید، برخورد شما با اتفاقی که ممکن است پیش رویتان باشد استوار‌تر و سنجیده‌تر به وقوع می‌رسد.

دیگر مطلب های محبوب و پیشنهادی:

تفسیر خواب میوه ها (2)

تعبیر خواب چیدن میوه از درخت

مطالب مرتبط...

70 نظر

  1. دایانادایاناsays:

    سلام خدمت شما من یه بار دیدم که دارم خرما میخورم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این مورد بوجود آمدن شیرینی و یا برخی از برکت ها در زندگی آینده تان را به رخ می کشد.

  2. دایانادایاناsays:

    سلام خدمت استاد من یه بار دیدم در یه باغ گردو هستم و دارم گردو جمع میکنم و میریزم تو سبد که یکی میگه اون مال ماست و همشونو میریزم رو زمین زمین پر از برگای خشکیده گردو بود که خش خش میکردند

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نیکوست و همانطور که در متن هم اشاره شده خبر دهنده از کارهایی است که در آینده شروع می شوند و با نتایج مطلوب هم تمام می شوند.

  3. سوگندمسوگندمsays:

    سلام خواب دیدم که لیمو یی دارم که با کارد از وسط نصفش کردم وداشتم می خوردم شیرین بود واب فراوان داشت وابش به زمین می ریخت

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خوب است و باید بدانید که بطور کلی خوردن لیمو یا گرفتن آب آن غم ها را از زندگی می شوید.

  4. شیداشیداsays:

    باسلام و تشکر فراوان.من خواب دیدم از مغازه ای که نارنگیهای بسیار درشتی داشت خرید کردم.نارنگیها هرکدام به اندازه هندوانه گرد بود .حتی یادمه پولش ۱۰۰ هزارتومن شد .ممنونم از تعبیرتون.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نارنگی ، ناراحتی ، کدورت و یا اختلاف هایی که ناخواسته بوجود می آیند را کمرنگ میکند و تعبیر آن بدست آمدن آرامش تدریجی در زندگی ست.

  5. سمانهسمانهsays:

    سلام.... دیدم سر جلسه امتحان نمیدونم مثلا استاد بود یا نه اومد خرما که تو پلاستیک بود بهم داد منم یه دونه ای فک کنم ورداشتم چون رد نکردم ایو مطمئنم حالا قبلش بود یا نمیدونم بعد این موضوع دیدم رو یه تابلو با یه خطی مخصوص نوشته یا رب العالمین گفتم چه آسونه جوابه امتحان سوال این بود که اونی که رو تابلوست چی نوشته؟ خیلی متشکرم..

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است فشارهای عصبی بیشتری را در ایام آینده تجربه نمایید.

  6. سمانهسمانهsays:

    سلام خواب یک درخت انگور را دیدم که پراز خوشه انگور سفید بود کنار هر خوشه هم غوره بود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به علاقه ی درونی شما به مطالعه درباره ی مسائل مورد علاقه تان دارد.

  7. مینا احمدیمینا احمدیsays:

    سلام من خواب دیدم عروسیمه باکسی که دوستش دارم وخیلیم خوشحال بودم اونم توخواب دیدم واحساس خوبی دارم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا قدر اهداف و ایده های شخصی خود را دانسته و از فرصت های به وجود آمده برای تقویت مهارت های مرتبط با استعداد های درونی خود استفاده کنید.

  8. نگیننگینsays:

    سلام ببخشید مجبور شدم اینجا پست بذارم خابم درباره قارچ بود ولی هرچی تلاش کردم نشد اونجا بپرسم لطفا تعبیرشو بگید ممنون خواب دیدم ک با برادرم ک از خودم بزرگتر هستن جایی رفته بودیم و قارچ جمع میکردیمو نسبتا زیاد هم جمع مرده بودیم بنظرم بعد بارون و رعد وبرق بود از دور چشمم ب ی کوه افتاد ک خیلی قارچ روش بود با برادرم رفتیم سمت کوه ولی فقط چندتا از قارچ هارو پیدا کردیم لطفا تعبیرشو بگید ممنونمممممم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا از مهارت هایی که با سختی و تلاش خودتان به دست آورده اید، برای گسترش منافعتان در زندگی استفاده کنید.

  9. سسsays:

    سلام دیدن یه گلابی دو رنگ بین انجیر های سیاه چه تعبیری داره .انجیر ها تو پلاستیک بودن و گلابیه رو تو دستم یه لحظه دیدم...تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا به مطالعه درباره ی موضوعاتی بپردازید که در روز ها یا ماه های اخیر فکر او را به خود مشغول داشته است.

  10. آواآواsays:

    سلام ‌ با تشکر از وقتی که میذارید. خاب دیدم مادرم کلی انبه و آووکادو داشت ک قاچ میزد و به برادرم میداد گفتم بمنم بده. مامان یک اووکادو باز کرد و نصفشو بمن داد. و خیلی شیرین و خوشمزه وابدار بود!انبه رو یادم نمیاد ک خوردم یا نه . دیگه از خاب بیدارشدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب اشاره به موقعیت های احساسی مثبتی دارد که موجب زنده دلی و امیدواری شما خواهد شد.

  11. علی حسنیعلی حسنیsays:

    سلام در خواب دیدم که در کوچه ای میدویدم با گروهی از دختران ویک سبد میوه دیدم وان را برداشتم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب اشاره به شادی های احساسی جدیدی دارد که موجب زنده دلی و امیدواری شما خواهد شد.

  12. لیلالیلاsays:

    سلام مادرم خواب دیده که مادر بزرگم که فوت کردن برای ما چهارتا هلو آورده و مادرم به مادربزرگم می گفته که جات خیلی خالیه کاش بودی با خودمون میاوردیمت مسافرت ممنون میشم تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت سلامت جسمی و روحی نیز هست.

  13. هانیههانیهsays:

    سلام بابام خواب دیده بود که سه پسر جوان مهمانش بودن و سه هندوانه داشتم یکی از هندوانه ها قاچ کردم اما داخلش طلایی بود و یکی از پسر ها هندونه قاچ شده جلویش بود هندونه رسیده بود و داخلش دونه انار بود وبعد از هندونه طلایی خودم قاچ نازک کردم و به یکی از پسر ها تعارف کردم و یکی برداشت و مامانم گفت چرا قاچ به این نازکی بهش تعارف کردی ؟گفتم چون خودش هندونه داره شاید دوست نداشته باشه از هندونه خودش بخوره و به دوتا پسر دیگر دوهندونه کامل دادم و با خودشون بردن . ممنون از جوابتون اگه امکان جواب رو زود بگید لطفا

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده تحولی است که روح شما در هیجانات و علایق شما به وجود می‌آورد.

  14. ساراساراsays:

    سلام من مجردم خواب دیدم از همسایمون چند کیلو پرتغال شیرین آبدار خریدم رفتم خونه ی فامیلمون مهمونی با زنش موتور سواری میکردیم خیلی خوش گذشت تو خواب آدم مهم شده بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‌ی آن است که به سعادت می‌رسید

  15. ZahraZahrasays:

    سلام خواب دیدم دقیقا نمیدونم کجا بودیم ولی برامون میوه اوردن که آلوچه قرمز بود و انجیر . بعد من چندتا از آلوچه هامو برداشتم و خوردم و به نظرم خیلیم خوش مزه بود ترش داشت شیرینم داشت. و سالم هم بودن توی ظاهر. بعد داداشم گفت که اینا همه خرابه مزه گندیدگی میده یکی دیگه هم تایید کرد حرفش رو و گفتن که اینا رو برید پس بدید ولی من هرچی میخوردم که دنبال مزه خرابی بگردم پیدا نمیکردم و همه آلوچه هام سالم بودن انجیرا هم درشت و زرد بودن ولی یادم نیس که ازش خوردم یا نه. ممنون میشم تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، میوه هایی که نام بردید سبب کاسته شدن از غم ، نگرانی ، دلشوره و بعضی از نیروهای منفی موجود در زندگی بیداری صاحب رویا خواهد شد.

  16. سوداسوداsays:

    با سلام و سپاس از تعابیر زیبای شما من دیشب خواب دیدم حیاط قدیمی خونه مادربزرگم خیلی شلوغه. جوی آب هم از داخل حیاط رد میشه. من متوجه شدم یکی از درختان پرثمر و خیلی زیاد پرتقال داره. هیچکس دست ب پرتقالها نمیزد. من اودم چندتا چیدم توخواب احساس کردم پرتقال حیاط خودمونه. هرچی میچیدم تازه تر و بزرگتر و رسیده بودند. متعجب بودم ک اینهمه پرتقال این موقع سال چرا ب درخت هست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      قدر خود را بدانید و اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. خودکمتربینی از موانع اصلی برای رسیدن به اهداف و آرزوها است

  17. نازینازیsays:

    سلام دیشب خواب دیدم یه عالم میوه دارم همه پوست کنده رنگا رنگ تازه خیلی بودن ازشون میخوردم مثل موز توت فرنگی بیشتر میوه های فصل بودن مثل روی یه سفره پوست کنده و تکه تکه گذاشته بودن من ازشون میخوردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای موفقیت د امور اقتصادی و دریافت خبرهای خوب است.

  18. نویدنویدsays:

    سلام من در خواب دیدم که مشغول پوست کندن سیب زرد بودم . با چاقویی که کوچک بود و دسته سفید داشت . هنوز کامل پوست نکنده بودم که یه نفر که صورتش رو ندیدم چاقو رو از من گرفت و با صدای بلند گفت : چاقو رو بده به من ببینم و اجازه نداد سیب رو کامل پوست بگیرم . تعبیر این خواب چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خبراز بیماری و رنجوری میدهد ولی دربردارنده پول نیز هست

  19. گیتاگیتاsays:

    سلام مامانم خواب دیده یکی از فامیلامون یه سینی پر از انار به خودش و برادرم داده تعبیرش چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر شادی و خوشبختی است

  20. مهسا.ممهسا.مsays:

    سلام. من خواب دیدم که یه کاسه ماست که داخلش تکه های گردو و خرما بود رو داشتم با نون می خوردم. تعبیرش چی هست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیروخوشی و نعمت حلال است که نصیبتان میشود

  21. فاطمهفاطمهsays:

    باسلام.من بعدنمازصبح قبل ازروشن شدن هواودراخرین روز ماه مبارک رمضان خواب دیدم توخونه ماظاهرا جلسه قران هست ورفتم توی اتاق دیدم یه خانم که مادرش سادات هست اونجاست بعدرفتم تواشپزخونه دیدم یه خانم که ایشون بستگان هست وخودشون سادات هستنددارن میوه هارومیچینن وکارهاروانجام میدن لباس وروسریشون مشکی بود درهمین حین دیدم دوتا ظرف بزرگ انجیرتازه وبزرگ وپراب که سبزرنگ دیده میشه اونجاست ومن دویاسه تابرداشتم خوردم که بنظرم خیلی خوشمزه ام بود میشه لطف کنیدتعبیرشوبهم بگید.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات خوشایند است

  22. مهرسامهرساsays:

    سلام خواب دیدم که مهمان اومده خونمون و من میوه هارو می شورم و در ظرف میوه می چینم . فکر کنم فقط میوه های سبز بود که گوجه سبز هاشو یادمه. میشه لطفا تعبیرشو بگین؟ فک کنم گوجه سبز هاش رسیده بود، نخوردم تو خواب از رنگش میگم. بعد به یکی از مهمونام با خوشحالی گفتم الوچه اوردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه مهمانی رفتن و یا مهمانی گرفتن است

  23. ساراساراsays:

    سلام. من خواب حیاط خانه قدیمیمون رو دیدم و میشه گفت سالی چند بار خواب این حیاط رو میبینم.تو خواب داشتم از پشت پنجره اتاقم که رو به حیاط باز میشه به درخت ها نگاه میکردم و اولین درختی که نظرم رو جلب کرد درخت گیلاسی بود که وسط حیاط بود و گیلاس ها خیلی تازه و درست و لذیذ بنظر میرسیدن بعد تو خواب داشتم به مادرم کلی از زیبایی و خوب میوه دادن درخت ها میگفتم که چشمم به درخت ایمویی افتاد که دور پنجره اتاقم رو در بر گرفته بود همزمان لابه لای لیمو ها یکی دو تا هلو درشت دیدم و تا همین جاش یادمه اما در خواب حس خیلی خوبی داشتم و از این که حیاطمون سرسبز بود خیلی راضی و خوشحال بودم ممنون میشم تعبیرش رو بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر برکت و شادمانی در زندگی روزانه است

  24. لاونلاونsays:

    سلام روزتون بخیر. خواب دیدم مامانم ۱۰ هزارتومن پول داد برم ۴ تومنشو میوه بخرم باقیشو وسیله ی ورزشی توپی چیزی رفتم بازار میوه اون میوه ای که میخواستم نبود یه میوه فروش گفت چقدر پول داری؟ گفتم ۱۰ تومن. پول رو گرفت یه هلوی خیلی بزرگ که با دو دست میشد گرفت داد بهم. گفتم این یه دونه رو چیکار کنم فروشنده گفت خانم هلو به این بزرگی و خوشگلی ندادم به هیچ کس برو خانم لذتشو ببربرگشتم خونه و با خواهرم باز رفتیم میوه بخریم ک مامانم عصبانی نشه که ۱۰ تومن فقط یه هلو گرفتم .دو کیلو سیب سبز تازه خریدیم و رفتیم. قرار شد که نماز جمعه بریم مسجد تو راه بودیم که نامزدم زنگ زد که مسجد منتظرمه .وقتی رسیدم دیدم دوستم با لباس و آرایش عروس تو مسجد نشسته و همه میگفتیم که خوشگل شده. تعبیرش چیه لطفا؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید است

  25. سایناسایناsays:

    لطفا تعبیرخواب بنده روبگیدممنون میشم بنده خواب دیدم یه جایی رفتم خیلی عجیب بودسرسبزخوش آب وهوااصلاهواآلوده نبودشادی اصلا یه طورباحالی بودهمه چیز آرامش داشت انگار یه جاده بودکه من وبابام مستقیم توش راه می رفتیم دوطرفش درخت های میوه ی بلندبود درختای بلندبامیوه های رنگارنگ متفاوت که تو عمرم به اون تمیزی ندیده بودم حتی یه درخت هندوانه هم دیدم که توجه ام روجلب کردخیلی بلندبود بعدیه گوشه مامانم رودیدم خالم بهش میگفت میخوای برات الوچه بخرم خواهش می کنم لطفا تعبیرخوابم روبگید سپاسگزارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بر سعادتمندی در زندگی و شادکامی تعبیر میشود که به شیرینی زندگیتان افزوده خواهدشد در همه حال شکر گزار خداوندباشید

  26. حدیثحدیثsays:

    سلام من خواب دیدیم که یخچال خـونمونو باز میکنم و میبینم که مقداری میوه زردالو بود از چند وقت پیش داشتیم ولی هیچکدوم خراب نشده بود به جز یه بادمجون که حس کردم توو خواب سرش خراب و فاسد شده و میخواستم برش دارم بندازمش دور .یه سیب و پرتغالم روو کابینت بود که یکم پلاسیده شده بودن و انگار اونارم میخواستم بریزم دور تعبیرش چی؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه رزق و روزی در زندگیتان است

  27. م.بم.بsays:

    با عرض سلام و ادب من دیشب خواب دیدم خواهرزاده م کنارمه و داشتم و ۲تا گوجه سبز خوشمزه و نسبتا شیرین میخوردم بعد هسته هاشو زیر خاک دفن کردم تا رشد کنه. تعبیرشو میفرمایید؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اشاره به ناامیدی های زیادی دارد که ممکن است تجربه کنید.

  28. ففsays:

    سلام خواهرم دیشب خواب دیده که می خواسته وارد حیاط خونه زندایی م اینا بشه یه گاری کنار در ورودی خونشون بود بیرون از حیاط منظورمه ، تا خواست بره این میوه ها و گاری افتادن کنار رودخونه که کنار این خونه است خواهرم میگفت رودخونه ش خیلی آب زلال داشت و میوه رو داشته اب میبورده که خواهرم گفته میوه ها رو از تو اب جمع میکرده ، ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر شادکامی و سعادتمندی در اینده تعبیر میشود

  29. ل.ال.اsays:

    سلام شب خواب دیدم خانمی که میاد خونه تو کارها کمک میکنه داره یه سوپ خوشمزه درست میکنه و یکی از همسایه ها نمیدونم کدومش برامون تو یه ظرف کریستال بزرگ پر میوه های تابستونی مثل گیلاس زردآلو و چیزهای دیگه آورده و من به مامانم میگم یه کم از میوه ها به خانمه هم بدیم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به شما لحظه‌ای از زندگیتان را نشان می‌دهد که با نتایج فراوان مملو گشته است.

  30. موناموناsays:

    سلام خواب ديدم تو يه جايى مثل مدرسه روى يه ميز پر گوجه سبز درشت و ريز سبز رنگ بود منم درشت سبزاشو نمك ميزدم و با ولع ميخوردم خيلى بهم ميچسبيد يه دختر خانمى اونجا اومد من دو تا گوجه سبز نمك زدم بهش دادم ازم تشكر كرد وقتى رفت يه گوجه سبز كوچولو برداشتم ولى يكم ترش بود يادم نمياد خوردم يا نه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خوش‌یمنی را نشان می‌دهد

  31. MojtabaMojtabasays:

    سلام. مادرم خواب دیده که همراه دختربرادرشوهرش در روستای پدریشه که درختای بلوط روستاشون خیلی بارور و سرسبز شده که مادرم یه درخت رو که بیشتر از بقیه بارور شده رو نشون میکنه و میگه وقتی میوه بلوط اون اماده برداشت بشه بیاد اون بچینه . ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابشان نشانه معاشرت با اقوام است

  32. ستارهستارهsays:

    سلام من خواب دیدم که یک پلاستیک میوه توی کمدم دارم که قبلا قایم کردم بعد مدتی پلاستیک را باز کردم و دیدم میوه ها به نظر تازه هستن سیب و کیوی بودن و آلبالو که من بعد متوجه شدم که میوه ها کپک زدن که همه رو انداختم سطل و فقط یک سیب سالمه که در صحبت با خانواده داشتم سیب رو گاز میزدم که یهو ب خودم اومدم و دیدم سیب پر از مورچه های کوچیک و توش سیاه شده از مورچه ها و انداختم دور وسعی میکردم دهانم رو بشورم و هر چی میشستم بازم بود توی دهنم که بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه پنهان کردن موضوعی است

  33. نسترننسترنsays:

    سلام خواب دیدم یه درخت انجیر جلوم هست که انگورهای سیاه درشت زیادی بهش آویزانه یه انجیر سیاه درشت از درخت میچینم و بالذت میخورم.تعبیرش چیه ممنونم از سایت بسیار خوبتون. .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مسئولیت کاری را قبول کنید

  34. نریماننریمانsays:

    سلام خواب دیدم در یک باغ میوه کار میکردم و تا ظهر کارها تموم میشد و من میرفتم پیش صاحب کار که داشت جعبه هارا جابه جا میکرد و توی جعبه ها میوه های مختلفی که بهشون شکر زده بودن و من چند تا گیلاس شیرین را برداشتم و خوردم بعدش این صاحب کار که زمین یکم خاکی بود میخواست دانه بکاره و کنار باغ که یک دریا وجود داشت با هدایت ابش به باغ دانه هارو میکاشت ولی شدت اب یکم زیاد بود که من با یکم خاک تنظیم میکردم ..... بعدش میرفتم جلوتر میدیدم کنار دریا یک استخر خمیر (جنس مایع) بود که هردوتاش عمقشون تا زانو بود و من اول توی استخر خمیر قدم میزدم و بعد توی آب زلال دریا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است نتایج کارهایی که انجام داده اید را ببینید

  35. زهرازهراsays:

    سلام وقتتون بخیر و تشکر از پاسختون خواب دیدم همسرم روی یه درخت آلوی خیلی رسیده که تو حیاط مادربزرگ خدابیامرزم هستش وایساده و درختو میتکونه و آلوها رو سر من و مادرم میریزه و ما میگیم که الان نتکون درختو الان که نمیخوایم آلوهارو جمع کنیم بعدا میتکونی و در اون هنگام یکی از دوستان همسرم هم زیر همون درخت وایساده بود و من بهش گفتم یه آلوی کال برام بکن کند و پرت کرد برام خوردمش طمعی که دوس داشتم بود تو بیداری هم فقط آلوی کال میخورم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مسئولیت های جدیدی را قبول کنید و تجربه های جدید کسب کنید

  36. NNsays:

    سلام من خواب دیدم اطرافیانم دچار مشکلات زیادی شده بودن و پسرعموم مجبور بود زنش رو که خیلی همو دوست دارن طلاق بده و پدر منم رو طلاقشون اصرار میکرد و من توی اون وضعیت رفتم خونه و یه هلو بزرگ برداشتم و شستم و بعد برگشتم و اونو خوردم اینا چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه رزق و روزی حلال است

  37. هلنهلنsays:

    سلام خواب دیدم یک عده خانم کُرد یا عرب در یک خانه یا انبار در زیر زمین تا سقف برای خودشان جعبه هایی پر از میوه های مختلف مثل سیب و پرتقال چیده بودند و من ازشون پرسیدم خراب نمیشن و اونها با مهربانی گفتن نه همین....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده صمیمیت بین دوستانتان است

  38. هانیههانیهsays:

    با سلام..خدمت استاد.. من خواب دیدم با دخترخاله ام (که رابطه خوبی هم باهاش ندارم).. تو خیابون از جایی میاییم.یه مردم کنارمون میومد و حرف میزدیم از این مردهای که خیابون کارتون جمع میکنن..بعد یه درخت میوه دیدیم..من خیلی خوشم امد خودم خوش طعم بود.. دخترخاله ام گفت همشو بچین میمونه خزان میشه..دم پایی مو پرت کردم..میوه ریخت جمع کردم ولی دم پایی ام موند اونجا..بعد درخت راحت خم کردم شروع کردم به چیدن..نمیدونم چه میوه ای بود ولی شبیه آلو بود..بعد دیدم اینور درخت سیب سبزم هست..اونارم چیدم..یه لگن اوردم گذاشتم اونجا..بعد رفتم اینور بچینم..دیدم حیاط خونمونه دارم از ادنجا می چینم.. داخل لگنی هم که گذاشته بودم انور خالی شده بود..فهمیدم اون مرده برداشته..رفتم داخل خونه به داداشم گفتم اون مرده میوهای منو براداشت..دیدم اون مرده دنبالم امد..که بگه کار من نیس..من از خونه خارج شدم..دیدم گذاشته داخل کیسه برداشتم گفتم حق به حق دار رسید.. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه افزایش مهر و محبت با اقوام و خانواده است

  39. یاشیل شمسیاشیل شمسsays:

    سلام و وقت بخیر. ممنون از سایت خوبتون، خواب دیدم با برادر زادم هستم، ایشون فقط دو تیکه لباس تنشون بود و لخت بودند. و هی از من سوال میپرسیدند در مورد اندام شون و منم تعریف میکردم ازشون. و اندام شون هم توی خواب واقعا زیبا بود. بعد توی خواب ما داشتیم خونه رو تعمیر می کردیم. اومدم یخچال رو باز کردم. توی یخچال پر از موز و خیار و هویج بود. بعضی از موزها پوست نداشتند، و خیارها و هویج ها کوچک و تازه بودند، و موزهایی که پوست نداشتند رو همراه با چندتا هویج و خیار تکه کردم و گذاشتم توی بشقاب که ببرم واسه خواهر زاده و خواهرم. اتفاقی برادرم موزها رو خورد. خواستم ببینم تعبیرش چیه. ممنون میشم اگه سریع تعبیر کنید????

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه رزق و روزی حلال است

  40. هانیههانیهsays:

    با سلام..من خواب دیدم...یه روحانی با یه بچه پسر امدن خونه ما...و بعد رفتن یه مسجد خیلی بزرگ و شیک که سخنرانی کنن..منم با خانواده رفتیم..و من کفش های کرمی با پاشنه بلند پوشیدم..روحانی خیلی قشنگ و به روز حرف میزد..بعد دیدم دنبال دستشویی میگردم..(تو واقعیت دستشویی داشتم)..از یه طبقه بالا نگاه کردم..پایین پرسیدم دستشویی انجاست گفتن اره..مسیرش خیلی بد بود گفتم من نمیتونم..گفتن از پله بیا..از پله ها که میرفتیم..پایین..دیدم تو راه رو کلی کیوی گذاشتن و داخلشون موش بود..اولش ترسیدم بعد دیدم عادی هست وکسی نمی ترسه..تو راه رو هم دانشجوهای زیادی بودن..که گفتن مال داروسازی هستن..تو دیوارم کلی پوستر اینا بود..دانشجوها گفتن کیوی های خوبی هستن..بخریم..منم تو دلم گفتم کاش کیف پولمو از مادرم میگرفتم منم میخریم برم..بگیرم.. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ناراحتی ، کدورت و یا اختلاف هایی که ناخواسته بوجود می آیند را کمرنگ میکند و تعبیر آن بدست آمدن آرامش تدریجی در زندگی ست.

  41. مهیمهیsays:

    سلام ممنون شما من خوابی دیدم که داشتم توی میوه آناناس تیکه های میوه آناناس رو فه همراه آبشو میخوردم و برای بسیار لذید بود لطفا خواب منو تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این مورد بوجود آمدن شیرینی و یا برخی از برکت ها در زندگی آینده تان را به رخ می کشد.

  42. یلدایلداsays:

    سلام و وقت بخیر من خواب دیدم که عروسی بود عروس خودم بودم خیلی هم خوشحال اخرشب که از مهمون ها خداحافظی میکردم به یکی از اقواممون که رسیدم خیار دستش بود در همون حالت هم داشت پوست میکند ولی فقط پوستش رو نمیکند خیلی از میوه هم با پوست کنده میشد ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه رزق و روزی حلال است که بدون رنج بدست می آید

  43. مهسامهساsays:

    سلام خواب دیدم سینی بزرگ پر از میوه ی ناشناخته چیزی بین خربزه و اناناس قاچ زده رو میخورم و بسیار بسیار شیرین و خوشمزه بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر میوه های شیرین نشانه رزق و روزی حلالی است که بدون رنج حاصل میشود

  44. سمانهسمانهsays:

    سلام من دیدم نشستمه یجا شبیه خونه خودمون بعد در حاله لیموشیرین خوردن بودم لیموشیرینه ابداری بود بعد ینفرکه تو بیداری نمیشناختمش یهو اومد و حسابی حرف زد درمورد مسله اومدن به عروسیم بعدشم داشتم غیبتشو میکردمو گفتم که چقد حرف میزد(اخه خودم تنها ننشسته بودم)بعد اون از اتاق دیگه صدامو شنیدو چیزی نگفت...بعد یقسمت از خوابم یه دختر بچه با موی لختی که یکم تو صورتشم بنظرم ریخته بود دیدم اون موی کوتاهی داشت دقیق یادم نی بچه کی بود ...یقسمت دیگشم یه مردی رو دیدم که موی مشکی پرپشتی و طاق زده ی نسبتا بلندی داشت(موهاشو فقط از جلو دیدم) فکنم همین شخص بود که بهم تیکه ای یا طعنه ای زد که قراربود جوابشو بدم ولی چون فکنم تو دهنم لیموشیرین احتمالا بود بخاطر همی کمی طول کشید و اخرشم ازش پشیمون شدم که جوابی بهش بدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن رزق و روزی حلال بدون رنج است

  45. اسمااسماsays:

    سلام. من مدتی بود خواب نمیدیدم ولی الان 2 شبه دوباره خواب دیدنم شروع شده. دیشب خواب دیدم که توی یه ماشین هستم و یه مرد پولدار و چاق میخواست اذیتم کنه و من. مخالفتی نکردم از ماشین پیاده شدم توخونمون بودم.. دیدم سرتاسر خونه پر از باکس میوه و سبزیجات و گوشته انگار که نذری داشته باشی ولی خیلی خیلی وسیع تر و زیاد تر به حدی که گوشه ی خونه دیواری مشخص نبود. مادرم و بابام هم داشتن یا میوه تمیز میکرد ن یا ووشت پاک میکردن یادم نیست. درست... ولی یادمه از کار خودم خیلی پشیمون بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر بدست آوردن رزق و روزی حلال بدون رنج و زحمت است

  46. امید احمدیامید احمدیsays:

    سلام من خواب دیدم زیر یه درخت نامهلوم با یکی دو‌نفر نشستیم و من دارم میوه ای عجیب غریب میخورم و چن تا خوردم و ته مزه خیلی بدی داشتن کنجکاو شدم که ببینم میوه چیه و‌داخلشون چیه یکیشو باز کردم دیدم چن تا خرمگس سیاه داخل میوه بود خواستم ببینم تعبیرش چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است احساسات خوب و خوشحال کننده ای را که موجب تکامل شما در زندگی خواهدشد داشته باشید

  47. آذرآذرsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که از داخل باغچهایکه درخت داشت نارنگی پوست گرفتم وخوردم البته بیرون باغچه بودم بعد رفتم داخلش وموزی خوردم پوستشو انداختم زمین وفکر کنم از باغچه اومدم بیرون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اتفاقاتی خارج از توقع شما رد زندگی برایتان به وجود بیاید

  48. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم روی میز توی سبد کلی میوه ای جورواجور هست چشمم افتاد به آناناس پوست کنده دلم خواست بخورم با یکی دعوام شد داشتم میزدمش عصبانی شدم با لگد زدم میوه هارو ریختم زمین بعدم کتکش زدم غریبه بود نمیشناختمش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بیانگر به وجود امدن روزی و رزق در زندگیتان باشد

  49. علی علیزادهعلی علیزادهsays:

    سلام علیکم. خواب دیدم از میوه پلاسیده آب میگیرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سعی دارین به کارهای اشتباهتون ادامه بدین

  50. الهام اتحادالهام اتحادsays:

    سلام به استادم که نامزد داره و من هم بهش علاقه داشتم و بهتون هم قبلا گفتم.خوابش رو دیدم تا یه سبد که میوه توش بود رو گرفتم جلوش و اون پرتقال برداشت و یه بار هم دیدم از یه دریا با قایق رد میشم به تنهایی و به جایی میرسم که که یه باغ انار هست تا چشم کار میکنه فقط اناره. منم یه انار که نصفه شد بود رو درخت بهش دست زدم و چند تا دونه انار ریخت تو دستم خوردم ازش؟و یکبار مامانم خواب دیده بود که یه خانمی به اسم نرگس اومده خوابش و به من چند تا شاخه نبات و چند تا سیب داده؟!تعبیر اینا چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تکاملی است که باید در رابطه مسئولیت هایی که برعهده میگیرید برای ان تلاش کنید

  51. فافاsays:

    باسلام بنده خواب دیدم ک خونه پسری هستم ک دوستش دارم و تو آشپزخونه شون هستم، مادر اون شخص هم در خواب بودن، من براشون میوه های سیب قرمز و پرتغال داشتم میشستم. میوه ها داخل سبد بودن و من در شستنشون کمک می کردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بمعنای علاقه ی شما به یکدیگر است

  52. سحرسحرsays:

    باسلام خواب دیدم به مهمونی رفته بودم اخرمهمونی وقتی خواستم کفش بپوشم دیدم که توی کفشم میوه گذاشتن که یادمه یکی از میوه ها الو زرد بود ومن ناراحت شم وباکسایی که اینکارو کردن بحثم شد باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ناراحتی براتون پیش میاد

  53. M SadeghiM Sadeghisays:

    با سلام. در خواب دیدم که مردی با فرغون در حال حرکت است ونارنج حمل می کند. ایستاد وسه عدد نارنج در دست گرفت. دوتا یک اندازه و با اندازه متوسط ویکی ازنارنج ها درشت. این سه نارنج انگار برای من بود. من نارنج بزرگ را انتخاب کردم. نارنجی خوشبو بود. تعبیر آن چه می تواند باشد؟ تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ناراحتی بهتون میرسه

  54. VafaVafasays:

    سلام خواب دیدم مهمون خانم داشتیم میوه درجه یک هلووخوشرنگ وبزرگ وپرتقال براش اوردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به مهمانی خواهین رفت

  55. پریپریsays:

    سلام ،من خواب دیدم مادر یکی که از دوستامون که پسر هست با دختراش اومده بودن خونه ی ما و لباسای سیاه تنشون بود و یکی از دخترا خواهرشو کتک زد یه پسری هم بود مادرش از پسره پرسید که گل بده به من و پسره قبول کرد مادرش اومد و یه کاغذ پیچیده شده ی بلند به من داد و من داخلشو نگا کردم یه چیزی شبیه بلوط بود با چند تا شاخه ی باریک بعد میخواست یکی دیگه هم بم‌بده من قبول نکردم بعد رفتن تو اتاق من و یه بسته قطاب به مامانم دادن و بعد همشون دور تختمو گرفتن و جابه جاش میکردن که من اولش چیزی نگفتم ولی بعدش با جیغ گفتم نههه اینطرف نه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیری و خوشی وارد زندگیتون میشه

  56. حسین کریمیحسین کریمیsays:

    با سلام دیشب تو خواب دیدم که با یکی از دوستام تویه یه قهوه فروشی نشستیم ویه لیمو ترش په از وسط نصف شده بود نصفشو اون میخورد و نصفشم من وهمین طور که میخوریدم هی فشارش میدادم اب لیمو ترش بچکه تو چایم دوستم هم داشت از دوست دخترش تعریف میکرد تعبیرش چیه ممنونم از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای مدت کوتاهی ناراحتی تجربه می کنین

  57. الهام.الهام.says:

    سلام.من دیشب خواب دیدم میوه خشک میخورم و خیلی هم شیرین و خوشمزه هست و حتی لیمو خشک شده که خوردم خیلی شیرین بود و به رنگ سبز بود .و بهمچنین دیدم بعدش رفتم دوش گرفتم و دوباره بعد دوش گرفتن دوباره میوه خشک خوردم که موز و هلو توش کاملا مشخص بود .مرسی تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خبر خوبی میشنوین

  58. شهینشهینsays:

    سلام من خواب دیدم که در باغ بچگیم بودم که مال مادر بزرگ خدابیامرزم بود با مادر شوهرم که فوت کردن و همسر اخرین برادر شوهرم. بعد سه تا هلو به درخت دیدم و رفتم بچینم دوتا بالایی را همسر برادر شوهرم چید و یکی را به مادر شوهرم داد و دیگری را برداشت و من سومی که پایین تر بود را خواستم بچینم که جدا نشد ولی خود هلو بدون پوسته روییش کنده شد و شستم و خوردم و رسیده و ابدار بود. بعد به آنها گفتم من هلو ها را دیدم شما برداشتید که مادر شوهرم گفتند بیا مال تو و من گفتم نمیخواهم دوتای دیگر به درخت هست و رفتم چهارپایه و قیچی اوردم و انها را چیدم که دیدم خوشه های کشمش انجا بود و بالای خوشه ها کشمشها سبز و پایین کشمش آشی(قهوه ای) بود و همه رسیده و چند تا هم از آنها چیدم. وقتی امدم پایین مادر شوهرم نبود و هلواش را گذاشته بود و همسر برادر شوهرم هم هلو را گذاشته بود و رفته بود بحالت قهر و مادربزرگ خدابیامرزم انجا نشسته بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در اینده ای نزدیک کارهایی جالب را اغاز کنید

  59. سونیاسونیاsays:

    با سلام عصر خواب دیدم که تو محیط کارم که دارم چرت میزنمو چشام میره که یکی از همکارا میگه راحت باش موقع وقت آزاده و دیدم یکی از بچه ها اول شکلات و شیرینی آورد که من یکی برداشتم و پشتش چند تا سینی از میوه های مختلف که من انگور برداشتمو سیب و انار و شروع کردم به خوردن انگور زرد و همکار کناریمم داست انگور میهورد رو بهش کردم گفتم ما چقدر خیره ایم با وجود کرونا داریم اینجا انگور میخوریم .با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعداز ظهر تعبیری ندارد

  60. مهتابمهتابsays:

    سلام خواب دیدم پدر خواستگارم که الان باهم کات کردیم ولی همچنان تمتم فکر و ذهن منه که چی میخوای بشه اومدن خونه مون بعد من و مامانم تو اشپز خونه داشتیم وسیله پذیرایی اماده می‌کردیم به مامانم گفتم تا چای میبریم بده میوه ببرم بعد دو تایی داشیم میوه میچیدیم تو ظرف انگار میوه پوست گرفته شده و اماده بود یادمه پرتقال انگار گیلاس و ...بود چند رنگ متفاوت بود که دقیقا یادم چه میوه هایی بود ن اولش خوشم اومد بعد گفتم وای ی چه شکلیه اماده کردی من نمیبرم زشته بعد شروع کر دم برداشتن میوه درسته و چیدن تو ظرف بین اینایی که مامانم اماده کرده بود انار یادمه بود انگار پوست گرفته شده بود و به حالت دسته دسته تقسیم کرده بود همینجوری اینارم اماده میکردم ببرم دیدم قرمز پررنگه ولی ی حالتی انگار شل و لهیده باشه میگفتم زشته اینو ببرم.در نهایت یادم نیست حالا‌میوه بردم یا نه ولی رفتم پیشش سلام کردم‌ و یهو دیدیم مامانشم هست با اونم‌ سلام‌کردم‌ انگار که تنها گذاشته باشمیشون باباهه داشت میرفت‌گفتم تشریف داشته باشید بابام رفته مسجد الان داره بر میگرده بابای من در واقعیت نماز نمیخونه و من این خواب عصر دیدم‌ ساعتای ۳ یا ۴ خوابیدم ۱۹.۴۵ بیدار شدم یعنی تو همین تایم خواب دیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به ناراحتی ها و درگیری های ذهنی و حالات روحیتون اشاره دارد

  61. ملیکاملیکاsays:

    سلام وقت بیخیر ، خواب دیدم که تو یه خونه ی بزرگ هستم و و مهمون داریم بعد چندتا بچه اونجا بودن یکیشون بهم یه خوشه ی بسی سیب قرمز و و ریز تعارف کرد خواستم بردارم دیدم هموش خراب شدن و بهش پس دادم گفتم که نمیخوام بعد یه پسر بچه ی کوچیک دیگه بهم سیب تعارف کرد دیدم یه سیب زرد ریر شیرین دستِ شه اون رو برداشتم وقتی سیب رو گرفتم دیدم که سیبِ خیلی گرم بود دستمو نمیسوزوند ولی گرماش رو احساس میکردم و خیلی نرم بود

  62. شمیمشمیمsays:

    سلام خواب دیدم با مامانم و بابام توی یک مسجدیدم و من یک پرتقال و چندتا خیار رو پوست میکنم و بوشون رو احساس میکنم و خیلی دوست دارم یکم ازشون میل کنم ولی مامانم بعد اینکه پوست کندن تموم میشه زودی بلند میشه و میگه بریم خونه و ما میریم

  63. MasomeMasomesays:

    سلام ،طاعات و عبادات تون قبول درگاه الهی مدتی است تشریف ندارید انشاالله که در سلامت کامل باشید . التماس دعا

  64. ااsays:

    سلام.خسته نباشید. من دیشب خواب دیدم که با مادرم به دنبال بابام رفتیم که در محل کارشان بودند.پدرم بخاطر شغلش ۲ مغازه کنار هم دارد که یکی اجاره است‌. وقتی رفتیم به دنبال بابام پیاده شدم که بروم کنارش.ولی وقتی رفتم مغازه اجاره ای تبدیل شده بود به میوه فروشی.دقایقی بعد صاحب مغازه امد و به بابام گفت باید اجاره ی قبلی بپردازی تا بهت بدم ولی بابام قبول نکرد.روبه روی مغازه یک مسجد هست که کنارش تابلو اعلانات بود.نوه عمو یم را دیدم که با چرخ امد و کنار تابلو اعلانات ایستاد و عکس خودش هم به تابلو چسبیده بود.او بقیه اعلانات را به غیر از خودش کند و یکی از فامیل هایمان را صدا زد و به سمت او رفت. درضمن پدرم چند ماهی است که میخواهد یک مغازه بخرد. ممنون میشم پاسخ بدید.

  65. فاطمه محمدیفاطمه محمدیsays:

    با سلام و تشکر چند شب پیش خواب دیدم با ماشین با خواهر و برادرام و شوهر خواهرم داشتیم میرفتیم گردش تو راه با شوهر خواهرم دعوام شد و پیاده شدم و با بغض به سمت خونه حرکت کردم پدر مرحوممو دیدم گوشه ی اتوبان کنار پرتقال فروشی زیر سایه بون بزرگ درازکشیده بود و منو نگاه میکرد رفتم سمتش دیدم نیست و بجاش مقداری پرتقال خراب هست جلوتر رفتم مادربزرگ مرحوممو دیدم نشسته بود گوشه ی اتوبان خواستم باهاش دردو دل کنم پشیمون شدم و ازم خواست باهاش به سمت خونه بریم اونجا برادرمو دیدم خوابیده و با گریه شروع کردم ماجرا رو براش توضیح دادم .

  66. fereshtehfereshtehsays:

    سلام دیشب خواب دیدم جایی بودیم از یه درختی میوه چیدم(میوه های سبز رنگ مثل گوجه سبزو...) دستم نگهش داشتم راه افتادیم به سمته خونه در راه یه گلابی از دستم افتاد هی خواستم برشدارم گفتن کثیفه بعد دیدم اره خیلی هم رسیده نیستو بیخیالش شدم(انگار میوه های دیگه رو ریختم جیبم که نریزن)تو راه برگشت دوست قدیمیمم باهامون بود ولی انگار دلخور بودو جلو جلو راه میرفت،فکرم همش پیشش بود که چی شده چشه

  67. میثممیثمsays:

    سلام خواب دیدم که به یکی از دوستان کمپوت آلوورا دادم که ازش خوشش نیومد و گفت خرابه و دور ریخت این آقا قرار بود برای من در زندگی واقعی کمپوت آلوورا بفروشد ممنون اگر تعبیرش را بگویید

  68. ناز گلناز گلsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم ب جایه سرسبز کلی میوه های خوش رنگ و رنگا رنگ روییده منم بادیدن این همه میوهدشروع کردم ب چیدن شون میوه هایی عجیب بودن ک حتی تا حالا ندیده بودم ولی یکشونو خوردم خیلی خوشمزه ابدار بود که اب های میوه رو دستام ریخته بود کلی میوه چیدم میوه هایی هم ک میچیدم با هم فرق داشت ولی خیلی میوه چیدم و هر دقیقه یکشونو میخوردم

  69. حسینحسینsays:

    سلام..من دیشب خواب دیدم ک خونه پدر بزرگم هستیم با که خانوادمون بعد من میرم داخل آشپزخونه میبینم توی یک سبد پر از هلو هست ..من به مادرم گفتم میشه یکی بردارم گفت بردار ...یک هلو برداشتم که خیلی خیلی بزرگ بود ..و اونو تا آخرش خوردم‌...میشه تعبیرش بگین

  70. حسنحسنsays:

    سلام و وقت بخیر من خواب دیدم رفتم تو یه دشتی و مشغول بودم یادم نمیاد چی کار کردم ولی انگار یه چیزی تو مایه های آزمایش های شیمی انجام دادم روی زمین و زیر اون پر بود از تخم های بزرگ زرد که داخلش پر از میوه بود و من میخواستم اون هارو با خودم ببرم ممنون میشم تعبیرش رو بگید.