تعبیر انگور در خواب چیست ؟

اگر کسی در خواب انگور سبز و ترش ببیند که آن را می خورد نشانه این است که در آینده نه چندان دور دچار غم می شود شاید یکی از بستگان فوت کند .اگر کسی در خواب انگور زرد و شیرین اما کثیف را ببیند  باز هم نشانه غم می باشد ولی نه اینکه کسی بمیرد بلکه صدمه جانی ببیند.

انگور سبز و شیرین در خواب نشانه آن است که مالی را از دست می دهید که بسیار ناراحت کننده می باشد .اگر کسی در خواب انگور قرمز و ترش را ببیند نشانه ان است که همسر خود را ترک کند و یا دلداده او بمیرد و او از این قضیه بسیار ناراحت شود .انگور قرمز و شیرین نشانه آن است که معشوقه او به مسافرت برود و او از این سفر بسیار ناراحت شود.اگر کسی در خواب ببیند که انگور را له کرده و از آن شراب درست می کند خبر خوشی به او رسد چرا که انگور را که نشانه غم بوده از بین برده و چیز تازه ای درست کرده است .نان و انگور نشانه آن است که برکت او از راه حلال می باشد و خداوند در قبال ناراحتی و رنج او خیر و برکت را به او هدیه کرده است .اگر کسی در خواب ببیند که شیره انگور را می خورد نشانه آن است که ازدواج می کند یا تجدید فراش می کند اما اگر شیره انگور را با ماست در خواب بخورد نشانه آن است که همسر آن فرد او را ترک می کند و از او جدا می شود .کسی که در خواب کشمش بخورد در کمال ناباوری به شادی می رسد .

انگور سیاه

اگر کسی در خواب ببیند که انگور را در آب می شوید و از آن نمی خورد به روشنایی می رسد و همه مشکلات آن فرد به امید خدا حل می شود . هسته انگور نشانه اتفاق عجیبی در چند روز آینده است و خبر خوشی به او می دهند ، اگر کسی بوته انگور در خواب ببیند مال و ثروت بزرگی به او می رسد ، کسی در خواب انگور را بچیند و در سبد بگذارد شاهد از دست رفتن مال و ثروت بستگان و یا  افراد خانواده خود می باشد .انگور سیاه در خواب بخورد آن فرد توسط حشره یا حیوانی صدمه می بیند و اگردر خواب ببیند انگور سیاه و انگور سبز را باهم می خورد صدمه جانی ببیند و دچار بیماری شود که منجر به مرگ او شود .دیدن برگ موی انگور در خواب نشانه دعوت کردن شما توسط یک دوست باارزش که خبر بسیار خوشحال کننده ای می باشد. 

تعبیر خواب انگور

اگر در خواب مشغول کار در باغ انگور هستید به شما مژده ای خوش می رسد که خداوند به شما فرزندی عطا می فرمایند که باعث خوشحالی و سربلندی شما می شود اگر همراه شما گاو نر وجود داشته باشد خداوند به شما فرزند پسر می دهد و اگر همراه شما مرغ باشد خداوند به شما فرزند دختر می دهد و اگر همسر شما مشغول کار در باغ انگور باشد خداوند به شما فرزندان دوقلو می دهد .

اگر انگور در آب رودخانه افتاده بود و آب انگور را با خود می برد بدانید که غم و غصه از شما دور می شود و به روشنایی می رسید و اگر انگور در آب گل آلود افتاده بود ولی از شما دور می شد بازهم غم و غصه از شما دور می شود اما اگر انگور به سمت شما شناور بود حوادث جدیدی در انتظار شما می باشد.

اگر به کسی در خواب انگور دادید و آن کس انگور را از شما قبول کرد غم و غصه خود را دور کرده اید .و اگر کسی به شما انگور داد و شما انگور را گرفتید غم و غصه ای به شما می رسد اما اگر انگور را قبول نکردید غم و غصه به شما نرسد ولی شاهد غم و غصه اطرافیان خواهید بود .

اگر در خواب انگور زرد وآبدار دیدید که در حال خوردن می باشید ولی انگور را تمام نکردید بدانید که غم و غصه ای به شما نمی رسد اما اگر انگور را تمام کردید و چیزی از آن باقی نماند بدانید که غم و غصه ای به شما می رسد .

انداختن انگور در آب به این معنی است که شما هدفی را دنبال می کنید که در همین نزدیکی ها به آن هدف خواهید رسید و اگر انگور را از درخت مو  چیدید و به بالا پرت کردید و دیگر به زمین باز نگردید بدین معنی است که شما در کارهایتان موفق خواهید شد ، پرت کردن انگور به بالا یعنی غم و اندوه را از خود دور کرده اید و به کمال آرامش و شادی دست پیدا می کنید .درست کردن ترشی انگور به این معنی است که شما در چند روز آینده به عیادت مریض خواهید رفت اگر ترشی را بی مزه درست کنید بیمار از اقوام و دوستان دور خواهد بود اما اگر ترشی  به صورت ترش  و با نمک باشد مریض از اقوام و دوستان  نزدیکان می باشد که با ناراحتی همراه می باشد .

اگر کسی در خواب انگور درشت و آبدار ببیند به خاطر کاری که در آینده می خواهد انجام دهد محبوبیت پیدا می کند ولی اگر انگور کوچک و سبز رنگ  باشد و طعم ترش داشته باشد به معنی این است که موقعیت کاری خوبی را از دست می دهد .

اگر در خواب جوانه های برگ انگور را دید بدانید که در همین نزدیکی به نیکبختی و به بزرگی می رسید ولی اگر ببینید که  جوانه های برگ مو انگور خشک شده و از درخت مو  جدا می شوند این معنی خوبی ندارد ولی اگر خود شما درخت مو انگور را تکان دادید و برگ های آن به زمین نریخت به این معنی است که به خوشبختی دست پیدا می کنید .

اگر کسی در فصل تابستان و پائیز در خواب انگور  ببیند زیاد تعبیری ندارد ولی اگر در زمان زمستان و موقعی که برف بر زمین نشسته خواب ببیند خوب نیست و معنی غم و اندوه را دارد . کسی که در خواب کیک درست می کند و با انگور آن را تزئین می کند به این معنی است که دچار سوء تفاهم می شود و در مورد چیزی که وجود ندارد به درستی نمی تواند تصمیم بگیرد .

سایر مطالب پیشنهادی توپ تاپ :

تعبیر خواب انگور زرد با نظر سه معبر

تعبیر خواب انگور به مرده دادن

تعبیر خواب انگور برای زن باردار

مطالب مرتبط...

43 نظر

  1. سادیناسادیناsays:

    با سلام وعرض ادب وممنون از سایت بسیار خوبتون من بعد از ظهر خواب دیدم که در خت انگوری داخل یک دستشویی هست وانگور های سفید از ان اویزان هستند ومن دارم درخت رونده انگور را از محلی که چسبیده ورونده است می کنم تنه درخت انگور توی دستم بود ایا تعبیری دارد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا به معاشرت با انسان ها و افکاری بپردازید که باعث می شوند احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.

  2. زهراسلطانی فرزهراسلطانی فرsays:

    سلام.خواب دیدم مادرپسری که دوستش دارم توی خواب به من انگورسبزداد،ایشون رو توی واقعیت ندیدم هنوز. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، منفعت و یا محبت دریافت خواهید کرد.

  3. زهراسلطانی فرزهراسلطانی فرsays:

    سلام.خواب دیدم مادرپسری که دوستش دارم توی خواب به من انگورسبزداد،ایشون رو توی واقعیت ندیدم هنوز. تعبیرش چیه؟ _______ منفعت یامحبت ازمادرایشون دریافت میکنم درآینده؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است شخصی کاری مفید در حقتان انجام دهد و یا مانعی را در مسیرتان از میان بردارد ، ارتباطی با معنایی که اشاره داشتید ندارد.

  4. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم تو سینک ظرفشویی انگور ریخته و من دارم دونه دونه میکنم میخورم..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام دیدن انگور درخواب نشانه اندوه و عم است و ممکن است در اینده اتفاقی بیفتد که موجب اندوه و ناراحتی شما شود.

  5. mostafamostafasays:

    سلام من دو ماهی هست پدرم فوت شده و دیشب خواب دیدم توو یه باغیه که درخت انگور داشت منو صدا میزنه میرم پیشش میگه انگور بخور خودشم میخوره بعد من میگم من برم میگه باشه تو برو من همینجا میمونم تعبیرش چیه ؟مرسی از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، می تواند شیرینی و یا تحولات جدید و خوشایند در زندگی باشد.

  6. ملینازملینازsays:

    سلام.پدرو مادر شوهرم فوت شدن.شوهرم خواب دید که پدرو مادرش اومدن خونه ما شوهرم انگور اورد شیرین سبز اورد سه نفری خوردن همه انگورو تعبیرش می گین لطفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای دعالی خیر پدر و مادر و افزایش رزق و روزی است.

  7. سوسنسوسنsays:

    سلام. خواب دیدم پسر جوان و نامحرمی داشت جلوی در خونه پدرم انگور سبز شیرین با دونه های درشت و درخشان میخورد انگورها دونه دونه داخل یه ظرف بودن. بعد من ازش خواستم به منم بده خودش چند دونه چند دونه انگور میذاشت تو دهنم. در ضمن من متاهل هستم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه روبرویی با اتفاقات جدید است

  8. مینومینوsays:

    سلام من در خواب دیدم از یک ظرف انگور یک حبه انگور زرد شیرین بر داشته و میخورم و بعد یک حبه که درشت تر از قبلی است و رنگش بنفش است بر داشته و به همسرم( من مجردم ولی در خواب همسر داشتم) تعارف میکنم ولی او قبکل نمیکند و من اون حبه انگور رو هم میخورم تعبیر چیست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، غم و غصه از شما دور می شود

  9. شریفیشریفیsays:

    باسلام،من خواب دیدم درباغ انگور هستم و ابتدا انگورهای قرمز رنگی رو میدیم که هسته های انگور هم پیدا بودن ولی مزه خوبی نداشتن انگار که ترش شده بودن،وبعد انگورهای سبز رسیده و شیرین رو دیدم،انگار که در یک تاکستان میخاستم انگور بخرم و انگورهای شیرین و سبز رو انتخاب کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است که نعمت زندگی شما را فراگیر کند .

  10. فاطمهفاطمهsays:

    باسلام خسته نباشيد. خواب ديدم خونه خواهرم هستم و يك جعبه انگور سبز خريدن و من از بين اين همه انگور سبز فقط چند تا دونه انگور سبز درشت منظورم متوسط ميخورم . داخل جعبه انگار يه مقدار انگور سبز ريز بود بيشترش درشت بود اما من فقط چندتا دونه انگار درشت سبز خوردم . ممنون ميشم تعبيرشو بگيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است خوشبختی به شما روی بیاورد

  11. MMsays:

    با سلام من خواب دیدم که داییم 2خوشه انگور سفید با دانه های گرد و کوچک از بوته چید و به من داد که بخورم ..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه شیرین کامی در زندگی است

  12. مریممریمsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید.شوهرم دیشب خواب دید مادر شوهرم اومده خونه ما داشت خربزه قاچ می کرد داخلش مثل انگور بود ولی انگور نبود خونه ما خیلی بزرگ بود قشنگ شوهرم به من گفت ما این با لایه حال بزرگ داریم چرا تا به حال ندیده بودیم یه از خوتب بیدار شد(در ضمن مادر شوهرم فوت کرده)ممنونم از تعبیر خوابهای خوب تون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مواردی در زندگیتان پیش بیاید که باعث ناراحتی شما در زندگیتان شود

  13. فاطمهفاطمهsays:

    سلام و سپاس خواب دیدم یکی از دوستان می گوید مربا درست کرده دیدم مربای توت بود و داخل یخچال خانه ی اموی من گذاشته بود و تعدادی توت سفید را با شاخ و برگ ظریف در یخچال گذاشته بودند بعدا دوباره انگور قرمز دیدم که ظاهرا همان دوستم کشت کرده بود و به خانه عموی من آورده بود یک دانه از آن را به دهان گذاشتم ببینم خوشمزه شده با که که بد نبود. قرار بود انگور و توت با خودم به خانه ببرم که تمایلی به بردنس نداشتم و نبردم. بعنی خواستم توت ببرم وقتی در یخچال را باز کردم و دیدم انگور است در را بستم و چیزی نبردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه برکتو نعمت و روزی حلال است

  14. MahtabMahtabsays:

    با عرض سلام خواب دیدم داشتیم با ماشین میرفتیم گردش تو راه چند جا دیدیم تصادف شده تا خیلی راه رفتیم باز دیدیم تمام ماشینها ایستادن دیدم چنتا گوسفند مرده ماشین بهشون زده بود ما رفتیم جلوتر دیدم همه درخت نخل است انگور داره انگورهای قزمز بزرگ دونه هاش به انداز پرتقال بود خیلی تعجب کرده بودم خیلی قشنگ بود البته الان اون زمینها دست یکی از اقوامهامون است روش کار میکنن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه بدست آوردن رزق و روزی حلال است

  15. RooyaaRooyaasays:

    سلام . من خواب دیدم من با خواهر شوهرم و یکی دیگه یادم نیس کیه رفتیم خونه ای و خواهر شوهرم کلی سرکه و شیره انگور خرید ولی من نخریدم فقط همراهشون بودم . تعبیرشو لطف میکنید بگید باتشکر .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخباری به شما برسد

  16. خوشیخوشیsays:

    با عرض اسلام و احترامات امشب دم صبح خواب دیدم یک پیاله داخلش انگور سبز است و من در حال خوردن آن هستم وکسی سوالی میکند نمیدانم چی من در جواب میگویم که همسایه گفته که از همه میوه های ما دو دو کیلو حق شماست.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است شخصی کاری مفید و مثمر ثمر در حق شما انجام دهد

  17. آتنااحمدیآتنااحمدیsays:

    سلام پدرم فوت کرده خواب دیدم انگار باهم جایی بودم که هیئت بود بعد امگا. یه ظرف بزرگ انگور بود من یه خوشه بزرگ برداشتم دادم به پدرم به خوشه هم خودم برداشتم بعد با پدرم رفتیم توارتفاع ایستادیم ونگاه میکردیم به مراسم .انگار توخواب مطمئن نیستم انگار انگور خیرات بود انگور سبز بود ودرست انگار یه جاهاییش کشمش بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا به معاشرت با انسان ها و افکاری بپردازید که باعث می شوند احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.

  18. مهدی رضاییمهدی رضاییsays:

    با سلام خواب دیدم در یخچال منزلمان پر از خوشه های انگور یاقوتی و خوشه های انگور خشک شده بود هر دو تا داخل یخچال بود در ضمن کف اشپزخانه هم مقدار زیادی انگور خشک شده ریخته بود لطفا تعبیر بفرمائید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خواب شما نشانه بدست آوردن رزق و روزی حلال بدون رنج و مشقت است

  19. پریاپریاsays:

    سلام.خواب دیدم ی انگور سبز سالم به سمت ماشین داییم بردم انگار به زنداییم دادم بعدهم درخواب جروبحث پیش امده بود تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان اشاره به رزق و روزی حلال دارد

  20. روناکروناکsays:

    سلام با عرض احترام و خسته نباشید, من خواب دیدم از کوچه ای میگذشتیم که از یکی از خونه هاش کلی خوشه ی انگور اویزون بود . من روی دوش همسرم سوار بودم دو تا از خوشه های انگور که خیلی هم دراز بود چیدم، ایا خوابم تعبیر خاصی داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر روزی حلال در زندگی شما میباشد

  21. رویا کریمیرویا کریمیsays:

    با سلام..هم زدن دیگ آب انگور سفید که در حال جوشیدن در حیاط هست و یک سیب پخته در داخل دیگ برای دختر مجرد چه تعبیری دارد؟ در خواب ظاهرا برای تهیه شیره انگور بوده..ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است موقعیت های سفر برایتان مهیا شود

  22. سپیدهسپیدهsays:

    سلام من خواب دیدم خواهر به من آب انگور داد و من مقدار کمی از اونو خوردم و حس کردم خراب شد و بقیه اون نخوردم بعد پدرم به خانه اومد و فک کرد مشروبه و بشدت عصبانی شد تا حدی که میخواست منو کتک بزنه ولی با گریه و التماس توضیح دادم که آب انگور هس در ضمن رنگ اون قرمز مث شراب بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این روییا بیانگر شادمانی و شادکامی در زندگیتان است که در روزهای اتی برایتان ایجاد خواهدشد

  23. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم با مادرم توی کوچه ای هستیم جلوی در خونه ای که درش هم باز بود چند تا جعبه انگور بود که برای فروش گذاشته بودن، از انگورا برمیداشتم و میخوردم خوشه خوشه خیلی خوش مزه بود رنگش هم سبز بود تعبیری داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده شادمانی و شادی در زندگیتان است

  24. ناشناسناشناسsays:

    سلام وقت بخیر و خدا قوت،من الان خواب دیدم در یک زمین کشاورزی هستیم و هوا رو به تاریک شدن است،ما به یک درخت جم میرسیم،درخت جم میوه ای شبیه به انگور رو داره که رنگش بنفش تیره مثل بادمجون و یک هسته هم دارد،شروع میکنیم به خوردن میوه که خیلیم دلچسب بود اما مامانم از میوه ها نخورده بود و محو اطراف شده بود که یک عالمه حیوون شبیه میمون به ما نزدیک شده بودن تا بهمون حمله کنن،منم تو تاریکی هم زمان برای مامانم میوه می چیدم و هم صدایی شبیه به سگ رو در می آوردم تا حیوون ها به ما نزدیک نشن،در نهایت یک مشت میوه تو دستم بود و به سمت خونه دویدیم.ممنون از زمانی که برای پاسخگویی میذارید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      یه سری اتفاقات میوفته که شبیه مشکلن براتون در این حین دیگران هم سعی دارن در این قضیه تاثیر بذارن این افراد با شما دشمنی دارن شما هم سعی می کنین مثل خود این افراد برخورد کنین تا مقابله به مثل کرده باشین

  25. ذبیح اله زارعیذبیح اله زارعیsays:

    سلام.خواب دیدم دارم شیره انگور میخرم وقتی شیره از ظرف بزرگ شیره فروش که روی یه تاقچه بلندی بود داشتم به مقداری که لازم داشتم توی ظرف خودم میریختم که بخرم یه مقداراز شیره روی بازوم ریخت ودرخواب شیره هم مزه کردم خیلی شیرین بود ولی کل سمت چپ لباسم خیس شیره شده بود ولباس به تنم چسبیده بود. ممنون میشم تعبیر شه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موقعیت پر منفعتی براتون پیش میاد که ممکن کمی زحمت هم داشته باشه

  26. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم بهمراه خانواده ام که البته پدرم بینمون نبود یک سفر دریایی بسیار رویایی با یک وسیله ای که هم قایق بود و هم هلیکوپتر میرفتیم و رسیدیم به یکی از کشورهای شمالی دریای خزر که محیط و درختان جالبی داشت و جعبه های متعددی بود و من رفتم از توشون دانه های انگور که رسیده بودن و لپشون قرمز بود رو مشت مشت برداشتم و خوردم وبسیار شیرین و مطبوع بود و چند بار اینکارو کردم و در ضمن وقتی ما رسیدیم اونجا داییم هم حضور داشت و باهاش خوش و بش کردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در کمال ناباروی دچار ناراحتی های در زندگیتان شود

  27. سهیلاسهیلاsays:

    سلام. دختر مجردم. خواب دیدم انگار خونه داییم بودیم، همون لحظه میخواستن میوه بیارن ما بلند شدیم ک بریم. من ی نگاه به ظرف میوشون کردم یادم نیست چیا توش بود، ولی چند تا حبه انگور سبز بزرگ شیرین داخلش بود ک من یکیشو برداشتم و خوردم. ابدار و شیرین. سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده شادی های زودگذر است که ممکن است برایتان ایجادشود

  28. اسمااسماsays:

    سلام.خوبید مدیرجان. من دیشب خواب دیدم که روی میزمون یه ظرف میوه بود و توش خوشه ی انگور بود ک خورده شده بود. من تعجب کردم چون فصل انگور نبود و با شوق رفتم تو. یخچال از توی ظرفش انگور برداشتک. هم. انگور زرد بود هم قرمز من انگور قرمز برداشتم. تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده دقتی است که باید برای پیش برد اهدافتان در زندگی داشته باشید

  29. aramaramsays:

    سلام خواب دیدم که در مقابل مادر کسی که بهش علاقه دارم نشستم و یه سینی گرد روحی که توش چندتا شاخه انگور هست در مقابلمه. خانمی از آشناها کنارم بود. من چند تا دونه انگور (مثل انگور عسگری یا بی دانه) خوردم و به نظرم خاکی بود. بعد پارچ کریستالی برداشتم و از شیر پر آب کردم و روی انگور ریختم. دو مرتبه با همون پارچ آب آوردم و روی انگور ریختم. اینبار انگور رو لای حوله دیدم. اون خانم آشنا گفت که قبلا انگورا رو شستن و تمیزه. من چند تا دونه خوردم. بسیار شیرین و خوشمزه بود و اثری از خاک هم نبود. در ادامه خبری از انگور نبود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است کارهای مثبتی در زندگی انجام داده باشید که تاثیرات خوبی در زندگیتان خواهد گذاشت

  30. نرگسنرگسsays:

    با سلام و تشکر از شما برای تعابیر خواب دیدم در حال دعوا کردن با پدرم هستم و اونو به خاطر آزار هاش تهدید میکنم و بعد میرم حیاط خونه با تعجب میبینم توی حیاط درختای انگور هست که اویزون هست بعد میبینم روی پشت بوم هستم پایین رو دارم نگاه میکنم میبینم یکسری از گیاه ها دارن خشک میشن و یک لگن پر از انگور مامانم گذاشته تا کشمش بشن که شسته نشده دنبال راهیم بیام پایین تا اونا رو بشورم و گیاه رو آب بدم تو همین حین دیدم بارون بارید من خوشحال شدم که به گیاه ها آب رسید و لگن پر آب شد و همه جا خیس شد ،بعد پدرم رو دیدم داره تهدیدم میکنه و من اهمیتی بهش ندادم و دیدم دو تا پسر دارن منو با ماشین میدوزدن و من خودم رو از ماشین پرتاب میکنم ممنون میشم تعبییرش کنید خیلی نگرانم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید در زندگی حرمت بزرگتر ها را نگه دارید و در کارهایتان به خداوند توکل کنید

  31. حسینحسینsays:

    سلام خواب دیدم یه خوشه خیلی بزرگ انگور سفید داخل گونی بود دستم هست ودارم میخورم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر اتفاقات خوب در اینده برای شما است

  32. RadinRadinsays:

    سلام ودرد ببخشید شناکردن در اب گرم چیه؟ ویکی انگورسیاه خرید اوردنخوردم ولی بهش نگاکردم توخواب فصل زمستان بودیعنی همینجوری نزدیک عیدبود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر تلاشی است که در جهت اهدافتان انجام میدهید

  33. انیسانیسsays:

    سلام. خسته نباشید من خواب دیدم موهام خیلی بلند شده بودن پایین موهام رنگی بودن و فر و پیچ خورده بودن. بعد خوشه های انگور بنفش وسیاه لابه لای موهام بودن انگاری که برگ ها وساقه های انگور هم تو سرم بود که به دوستم گفتم بیا خوشه های انگور از تو سرم بچین. سرم سنگین شده همه شون چید گفتم موهام نچینی بزار بلند باشن... فقط خوشه های انگور چید بعدش همه شون رو دونه دونه کردیم ریختم تو یه پلاستیکی دادم به دوستم گفتم ببر بده به مامانت بخوره من دوست ندارم.... ممنون میشم بگین تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید در زندگی به اهداف و زندگی خود سروسامانی درست دهید

  34. شهینشهینsays:

    سلام من خواب دیدم زیر یک درخت انگور ایستاده ام که خیلی بزرگ بود و کل قسمتی که من بودم را پوشانده بود و من هر چه بالاسرم نگاه می کردم همش برگهای درخت بود و بغیر از تنه که قهوه ای بود بقیه کاملا سبز بود و پر از خوشه های انگور همه به رنگ سبز و دانه های ان همه درشت که درشتی بعضی از دانه ها به اندازه گردو بود و بعضی از دانه ها انقدر ابدار شده بود که نزدیک بود پوستش بترکد و کاملا مشخص بود . در خواب با خودم کفتم بخورمشان که گفتم صبر کنم همه اش برسد و بعد بخورم . در ضمن در خواب درخت مال خودم بود که هر چه می چرخیدم همه بالا سرم شاخ و برگ درخت بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام روزهای درخشان و شادی در انتظارتان خواهد بود با دیگران نیز مهربانتر رفتار کنید

  35. سلطان سلیما اریا فیضسلطان سلیما اریا فیضsays:

    سلام خواب دیدم که پدر و مادرم دخانه ود خوشه های زیاد انگور دارن و همه را بر یک دیوار اوایزان کردند و متباقیشه روی خانه لبه دیوار چیدن من میگم اینارو یک کمی بالاتر ببند یا بر یک دیوار دیگر ببند چون اینجا که بچه ها بنشینن روی انگور ها تکیه میزنن بعد پدرم مصروف این میشه که انگور ها را کجا اویزان کند و من به انگور ها میبینم که بسیار خوشه های کلان است و به رنک ان زیاد توجه نداشتم بیاد دارم که انگر قرمز مکس بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاق خوشایندی براتون می افته

  36. حسینحسینsays:

    سلام خواب دیدم تو باغمون 4 تا دزد اومده بودن و داشتن جلوی چشم خودمون انگور میدزدن.البته تو واقعیت باغمون توش درخت پسته داره و 2 درخت انگور ولی تو خواب همش درخت انگور بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام احتمالا به آفت اشاره داره سعی کنین آنها را مراقبت کنین

  37. فاطمهفاطمهsays:

    سلام،خواب دیدم خونه یکی از همشهری هامون عزاداری بودم کیف پولم خاکی شده بود هرچی پاکش میکردم تمیز نمی شد دخترم بیقراری ميکرد میخواستم برم خونه اومدم توی حياطشون و یک خانومي لحافی بزرگ برای پسراشون کوک میزدن و یک فرش خیلی بزرگی که اندازه حیاط بود پهن کرده بودند و از روش رد شدم اومدم بیرون کمی اونورتر درخت های انگور زیادی بود و درخت ها شاخه هاشون پایین بود انگور های زیادی روش بود چهارتا انگار سیاه چیدم چهار پنج تای دیگه زرد توی دستمال بستم به طرف خونه راهی شدم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به خوشی و خیراتی اشاره داره

  38. سمیراسمیراsays:

    سلام وقت بخیر.‌من‌مجردم. دیشب خواب دیدم یه جایی بودم پر از درخت انگور بود. انقد انگور آویز بود . من بلند شدم رفتم‌چند تا شاخه انگور رسیده چیدم.‌انقدر بزرگ بودن شاخه های انگور.‌انگار هر شاخه یکی دو کیلو بودن. بعد شروع کردم به خوردن. انقد شیرین و ابدار و خوشمزه بود انگار عسل.انگور زردم بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب رفتار خود با اطرافیان بیشتر باشید

  39. تنهاتنهاsays:

    سلام من تو خواب دیدم که خونه خالم هستیم و اونجا معلم خواهرم به خواهرم درس میده. بعد دیدم رفتم یه جایی سفر با دو تا از دوستام که تو راه از هم سوال میکردن و هر کی جوابشو درست میفهمید اون میگفت شبو کجا بمونیم یکیش میگفت تو جنگل یکیشم میگفت خونه ای که قبلا بودیم. ولی یهو کلا خوابم عوض شد فقط من و مامانم مسافرت بودیم خونه دوستش و من و مامانم با هم دعوا میکردیم در حین دعوا من خونه دوستشو تمیز میکردم ،بعدش رویام ادامه داشت تا اینکه دوباره عوض شد. اینبار میخواستم به یه خونه ای وارد شم که چند تا شاخه پرتغال با میوه هاش آویزون بود فک کنم ازش خوردم میخواستم به یه پسر بچه هم که از اونجا رد میشد هم بدم ولی اون فرار کرد بعدش من درو باز کردم وارد حیاط شدم که یه پیر زن و پیر مرد با یک آقا که فک کنم پسرشون بودن ، حیاط انگار باغ بود آقا منو تو حیاط میگردوندن اول به چند درخت شاه توت رسیدیم که شاه توتای رسیده و نیمه رسیده داشت گفت ازش بخور فک کنم منم از رسیده هاش خوردم کنار درخت ها یه چند تا زنبور هم بود که تکون نمیخوردن و فقط معلق بودن .بعد رسیدیم به درخت انگور که درختش خیلی معلوم نبود فقط میوه هاش که انگور سیاه بودن ازشون خوردم بعد رسیدیم به یک درخت سیب که از دور سیب زیادی داشت ولی من یه سیب کوچولورو چیدم که نیمه رسیده بود ظاهرن آقا برگشت به من گفت فقط خواستم ببینی حیاط چقدر بزرگه و به همه درختام آب میرسه بعد من از اونجا خارج شدم اینبار مامانم دم در بود رفتم پیشش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ناراحتی کوتاه مدتی برای یک مسئله پیش می آید

  40. وحید عباسیوحید عباسیsays:

    سلام. خواب دیدم که رفتم توی باغ انگور و داشتم انگور رسیده سفید میچیدم و میذاشتم تو پلاستیک . یکی از تاک ها رو بلند کردم که انگورش رو بچینم دیدم اون انگور شانی داره و بادیدنش دهنم آب افتاد، دیگه اون رو نچیدم و همون جا سر تاک خوردمش به قدری شیرین و لذت بخش بود که تو خواب کلی لذت میبردم و به به میگفتم

  41. سحر غریبسحر غریبsays:

    سلام وقت بخیر مادرم ۴ماه است فوت شده چند روز پیش زن برادرم خواب دیدن که ما بایه ماشین داریم میریم خونه مامانم تو شمال ومامانم یه باغ داره که پراز درختای انگور زرد هست ودور خودشم انگورا خوشه هاش درشت تر هستن و ما ازش میپرسیم چقدردرخت انگورات زیادن مامانم میگه همرو خودم کاشتم اخه به خیلیا میدم و دوتا خاتوم قد بلند چادری هم با دوتا سبد انگور به سمتش میرن وبهش میگن بیا آب این انگورا رو بگیریم

  42. محمد مجیدیمحمد مجیدیsays:

    سلام من خواب دیدم ک یک گونی بزرگ انگور ترش هست ک در گارگاهم دارم دونه دونش میکنم و میندازم تو سبد و در عین حال ازشم میخورم

  43. آراز سلطانیآراز سلطانیsays:

    خواب دیدم انگور میخورم و هسته ان را به سمت میمون هایی که اطراف مادرم در حیاط خانه مان هستن ،پرت میکنم ، و ان ها می روند و مادرم به خانه می اید.