تعبیر خواب گورستان (2)

این باور وجود دارد که خواب های ما چیزهایی بسیاری در مورد زندگی روزمره و آینده به ما می گویند. وقتی خوابی دیدید نباید نسبت به آن بی توجه باشید بلکه تعبیر صحیح آن را بیابید.در این مقاله به تعبیر خواب هایمان درباره گورستان خواهیم پرداخت.خواب های مربوط به گورستان بازتاب ترس هایتان در زندگی واقعیست.باید درباره دنیای بعد از مرگ بسیار فکر کنید، شما از پیشامدهای آینده میترسید. احتمالا اخیرا به مرگ یا چیزهای منفی دیگر فکر کرده اید.اما، برخی اوقات خواب های درباره ی گورستان هیچ ارتباطی به مرگ ندارند. ممکن است مربوط به موقعیت مالیتان در زندگی واقعی و یا ارتباطی که با سایر افراد دارید، باشد.گورستان ممکن است در موقعیت های متفاوتی در خوابتان ظاهر شود.خوابتان می تواند دیدن یک قبرستان، رفتن به قبرستان، قدم زدن در آن، ترسیدن و یا ممکن است دروازه ی گورستان باشد.همچنین، موقعیت های متفاوت زیادی وجود دارند که در خواب های راجع به گورستان ظاهر می شوند و همه ی آن ها تعابیر متفاوتی دارند، به همین دلیل یادآوری جزئیات خوابتان اهمیت بسزایی در تعبیر آن دارد.اگر تا کنون یک خواب درباره ی گورستان دیده اید باید این مقاله را بخوانید، چون ما چگونگی تعبیر این خواب ها را به شما می گوییم.

تعبیر خواب قبرستان

گورستان-تعبیر خواب و معنی دقیق آن در مکان های مختلف

تعبیر خواب دیدن گورستان-اگر در خوابتان یک گورستان دیده اید ولی جزئیات دیگر آن را به خاطر ندارید، تعبیر آن حضور شما در یک جشن عروسی است. ممکن است تعبیر آن جشن عروسی یا نامزدی خودتان باشد.

تعبیر خواب رفتن به یک گورستان-تعبیر این خواب این است که دوستان اغلب درباره زیبایی شما و یا موفقیتتان در کارتان صحبت می کنند.

تعبیر خواب بیرون رفتن از گورستان- اگر در خوابتان در حال بیرون رفتن از گورستان بودید، تعبیر آن ناامیدی شما در آینده است. احتمالا یکی از دوستان نزدیکتان که اصلا از او انتظار ندارید ناامیدتان کند.

تعبیر خواب گذر از یک گورستان- چنانچه در خواب در حال گذر از یک گورستان بودید، به این معناست که شما فکر میکنید زمان به سرعت می گذرد  بنابراین وقت کافی برای کارهایی که در آینده دوست دارید انجام دهید ندارید.

تعبیر خواب بودن در یک گورستان- این سبک از خوابهای نشان دهنده ی نگرانی بسیار شما از آینده است. از تصمیماتی که میگیرید مطمئن نیستید و از این که در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد نگرانید.

تعبیر خواب قدم زدن در گورستان- چنانچه در خواب در حال قدم زدن در گورستان بودید تعبیر آن این است که تمام بدهی هایتان را پرداخت خواهید کرد و  شرایط مالی تان بسیار خوب خواهد بود، جای نگرانی وجود ندارد.

تعبیر خواب قدم زدن در گورستان در فصل زمستان- چنانچه در خواب دیدید که در زمستان در حال قدم زدن در گورستان بودید تعبیر بدی دارد. تعبیر آن از دست دادن مقدار زیادی پول و فقیر بودنتان در آینده است.دوران سختی پیش رویتان قرار دارد، اما باید قوی باشید و مثبت فکر کنید.

تعبیر خواب آهسته قدم زدن در نزدیکی گورستان- چنانچه در خواب در حال قدم در نزدیکی یک گورستان بودید و در اطرافتان همه جا در آرامش بود ، تعبیر آن تغییرات مثبت بسیاری در آینده برای شماست. جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد و این تغییرات برایتان خوب خواهند بود. احتمالا شغلتان را عوض میکنید یا پیشرفت خواهید داشت.

تعبیر خواب قدم زدن در اطراف گورستان و احساس ناراحتی- اگر در خوابتان غمگین و در حال قدم زدن اطراف گورستان بودید. به این معناست که انتخاب های خوبی در زندگی ندارید. احتمالا برخی تصمیمات اشتباه گرفته اید و به خاطر آن غمگین هستید.

تعبیر خواب دویدن در گورستان- اگر در خوابتان دیدید که در حال دویدن در یک گورستان هستید، تعبیر آن به این شکل است که احتمالا در آیندهی نزدیک شخصی مشکلات مالی خواهد داشت و از شما درخواست کمک خواهد کرد.

تعبیر خواب ترسیدن از گورستان- اگر در خوابتان از گورستان ترسیدید، در آینده افراد جدیدی وارد زندگیتان می شوند.همچنین احتمالا تعبیر آن ملاقات با شخصی بسیار مهم است که پارتنر عاطفی شما خواهد شد.

تعبیر خواب تنها رفتن به گورستان- چنانچه در خواب به تنهایی به گورستان رفتید، تعبیر آن لحظات بسیار زیباییست که در زندگی عاطفی خود خواهید داشت.

تعبیر خواب جمعیتی که به گورستان می روند- اگر در خواب دیدید که جمعیتی به سمت گورستان می روند،  تعبیر آن این است که شخصی شما را عصبانی میکند یا قلبتان را می شکند.

تعبیر خواب خوابیدن در گورستان- اگر در خوابتان مشاهده کردید که در گورستان خوابیده اید نشانه خوبی است. تعبیر آن حل شدن تمام مشکلاتتان در آینده ی نزدیک است و لحظات بسیار خوبی منتظر شما هستند.

تعبیر خواب نگهبان گورستان- در صورتیکه خوابی با این مضمون دیده اید تعبیر خوبی دارد. تعبیر آن ملاقات با دوستی است که از شما دور است. این شخص بعد از مدت طولانی به ملاقات شما می آید و باعث خوشحالیتان خواهد شد.

تعبیر خواب نگهبان گورستان بودن-اگر در خواب دیدید که نگهبان ی گورستان هستید تعبیر آن مشکلات مالی بسیاریست که در آینده برای شما به وجود می آیند. اما این مشکلات خیلی جدی نخواهند بود وشما قادر به حل آن ها هستید.

تعبیر خواب رفتن به گورستان در شب-اگر این خواب را دیده اید به زودی خانه ی خود را عوض خواهید کرد و به واسطه ی آن با افراد جدیدی آشنا خواهید شد.

تعبیر خواب رفتن به گورستان در صبح- اگر در خواب دیده اید که صبح به گورستان می روید، تعبیر آن اتفاقات خوب شغلی بسیاریست که در زندگی شما رخ خواهند داد.

تعبیر خواب رفتن به گورستان با لباس باز-تعبیر این خواب ملاقات شما با دوستان جدید بسیاری در آینده است.

تعبیر خواب کودکی که در گورستان گل می چیند- تعبیر این خواب بسیار خوب است و به معنی سلامت شما در آینده می باشد.همچنین روابط بسیار خوبی با خانواده و دوستانتان خواهید داشت.

تعبیر خواب ازدواج در گورستان-اگر خوابی اینچنین دیده اید تعبیر بسیار بدی دارد. اگر به تعبیر خواب اعتقاد دارید باید مواظب باشید زیرا معنی این خواب مرگ همسرتان است.

تعبیر خواب سوزانده شدن در گورستان- اگر در خواب دیدید که سوزانده شده اید یعنی علاقه به یادگیری درباره مرگ و دنیای بعد از مرگ دارید.انسان کنجکاوی هستید و درباره زندگی معنوی بسیار می اندیشید.

تعبیر خواب دیدن قبر کسی که در بیداری او را می شناسید-تعبیر این خواب پشیمانی شماست، زیرا شما در زمان حیات آن شخص به او نزدیک نبودید.

در این مقاله رایج ترین خواب ها درباره گورستان و تعبیر آنها را مشاهده کردید.همانطور که دیدید خواب های متعدد و تعابیر متفاوتی برای خواب گورستان وجود دارد. همچنین به خاطر بسپارید که جزئیات خوابتان اهمیت بسزایی در تعبیر آن دارند.

همچنین خاطر نشان می کنیم اگر بیوه ی جوانی این خواب را ببیند به زودی ازدواج خواهد کرد.اگر خانمی که بچه دارد این خواب را ببیند نشانه خوبی است و اعضای خانواده ی او در آینده سلامت خواهند بود.

امیدوایم از این مقاله لذت برده باشید و تعبیر درستی برای خوابتان بیابید. همانطور که مشاهده کردید جایی برای نگرانی وجود ندارد و اغلب موارد مطرح شده هیچ ربطی به مرگ در دنیای واقعی ندارند.

خواب های راجع به مرگ ممکن است تعبیر مثبت یا منفی داشته باشند، بنابراین به جزئیات توجه کنید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

11 نظر

  1. بهاره حاجی زادهبهاره حاجی زادهsays:

    سلام لطفا چون نگران شدم ممنون میشم خواب خواهرم روتعبیرکنید خواهرم خونه خریده باخودش فکرمیکرده اگر یکی از افراد فامیل شوهرش که فوت کرده زنده بود برای تهیه پول خونه حتما کمکشون میکرد شب ساعت 5خواب میبینه اون آقا زنده ست ولی توی خواب میدونسته مرده میرن خونه ش اونجا بچه ای بوده که گریه میکرده انقدر گریه کرده خواهرم بچه رو داده به اون آقا وگفته بیا برای تو تو نگهش دار واون آقا بچه رو به دهن گرفته بچه سیاه وکبود شده وخواهرم ازخواب پریده همزمان دختر سه سال ونیمه خواهرم هم ازخواب پریده توروخدا تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از بیننده می خواهد تا درباره ی ناراحتی های درونی خود با دیگران درد و دل کند.

  2. الالsays:

    سلام خواب دیدم در پارک نزدیک خونمون هستم. در قسمتی از آن پارک چند سنگ قبر دیدم . بین قبرها خوشه گندم بود. ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، بیشتر بیان کننده ی برکت ، نعمت و یا زیادت در روزی خواهد بود.

  3. محمد ناظمیمحمد ناظمیsays:

    دو نفر با هم دعوا میکردن من عصبانی شدم زدمشون افتادن دیدم دارم راه می رم توی قبرستان یکنفر باهام راه میومد با دست زد روی چند قبر گفت که اینها قبر آشناهاشه وسط قبرها چمن بود درب جدا یه ورودی داشت قبرستان نسبت به جای که بودم ناراحت نبودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باعث پدید اومدن مشاجره ای میشین

  4. زکییزکییsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم پنج شنبه اخرسال بود رفتیم قبرستان بزرگی عکس یه دخترهمسن خودمو روی قبری دیدم بنظرم اشنامیومد بعدهمه رفتیم سریه قبربزرگ وفک کنم معروف فاتحه دادیم واسما خداوند رو روی کاغذمینوشتیم انگار صفت های خوب اون مرد بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از گناهان توبه کنید

  5. محمدمحمدsays:

    باسلام دم صبح در خواب دیدم که با کامیون یکی از دوستان یه مقدار اثاثیه میاوریم.دوستم‌خوابش گرفت و من ماشین رو روشن کردم و حرکت کردم.به خانه ای رسیدیم که یک در به بیرون و یک در به قبرستان بود.ما از دربی که به قبرستان نبود وارد شدیم و آنجا خوابیدیم.در عالم خواب این خانه کوچک متعلق به پدرم بود.دقتی بیدار شدیم دوستم رفت و من ماندم درب را که باز کردم به یک حیاط بزرگ رو دیدم که پشت خانه قبرستان بود.همه جا را سیاه پوش کرده بودند حتی پشتی های اتاق پذیرایی.خواهرم در حال شستن ظروف چینی بود که در آن تخم مرغ آبپز سوخته یا خراب شده بود.منهم کمکش کردم که بشوید در عالم خواب آن خانه بزرگ و حیاط آن در کنار قبرستان متعلق به پدرم بود و در حال آماده شدن برای عزاداری مادر خدابیامرزم بودیم ولی ناراحت نبودیم و خیلی معمولی وعادی بودیم و باهم صحبت های معمولی و روزمره میکردیم. لطفا برام تعبیرش کنید ممنون از لطف شما.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه بندازین و حرز امام جواد در منزلتون داشته باشین

  6. حمیدزمانیحمیدزمانیsays:

    باسلام دخترم خواب دیده نگهبان قبرستانی شده که اطراف ان میله های فلزی سیاه رنگ قراردارد. وی درخواب دیده ازیکی ازقبرهاصدای ناله می ایدوی میخواسته به وی کمک بکندولی حسی به وی میگفته نبایدبه صاحب قبرکمک بکندلطفا تعبیرخواب را برایم بگویید باتشکر

  7. ZahraZahrasays:

    سلام من خواب دیدیم تو یه قبرستان بودم من و چند تا دختر دیگه بعد بردنمون یه قسمتی که پر از قبر سفید بود و اسم هر کدوممون روش نوشته بود و یه تاریخی هم روش بود تاریخش عجیب بود زده بود۱۴/۳/۲۹ گفت این سال یا میمیری😥 یا ازدواج میکنی

  8. رضا آذرمی عربشاه خانرضا آذرمی عربشاه خانsays:

    بنده در خواب دیدم در قبرستان دارم قدم میزنم ولی برف باریده به قبرستان طوری که سنگ قبر ها رو نپوشانده شک کردم و از دوستم پرسیدم زمستان هست گفت نه تابستانه

  9. زهرازهراsays:

    سلام من دوبار است که خواب میبینم بسمت گورستان میدوم.دفعه ی اول خواب دیدم با سرعت زیاد بسمت قبرستانی که پدر بزرگ مادر بزرگم دفن شده اند میدوم.بهدف فاتحه دادن. امروز هم دوباره خواب دیدم برای فاتحه تنهایی بقبرستان میرم ولی توی راه باد بشدت می وزد جوری که من کنترلم در اختیار باده و روی هوا با سرعت حرکت میکنم جوری که از قبرستان رد میکنم.ولی باد که اروم شد بزمین چنگ زدم که دوباره باد نبردم و بمونم تا اوضاع اروم شه بعد حرکت کنم. من دوباره این دویدن عجیب بسمت قبرستانو اونم بهدف فاتحه دادن را خواب میبینم . وواقعا نگران شدم که چه معنی ای میتونه داشته باشه. ممنونم کمکم کنید.

  10. امیر حفیظیامیر حفیظیsays:

    باسلام منم خواب دیدم بروی قبرستان محله خودمان میدوم وفاطمه هم برسرقبرهایی خواندم وگل هایه قشنگ گلایول برسرقبرهابود تعبیرش چیست مرسی

  11. HastiiiiiHastiiiiisays:

    سلام وقت بخیر.من خواب دیدم با اعضای خوانوادم داشتیم زیارت میکردیم که سر از شهربازی درآوردیم تصمیم گرفتیم سوار چیزی نشیم یه دفعه زیر پای من داشت خالی میشد و من رفتم کنار که دیدم به اندازه چندین قبر خالی شده که هیچ کدوم از قبرا سنگ قبر نداشتن و بدن تیکه تیکه شدشون مشخص بود خیلی ترسیدیم و تصمیم گرفتیم سریع از اونجا بریم که دیدیم توی مسیرمون به جای سنگ فرش پر از قبر هایی که سنگ قبر ندارن وحشت کرده بودیم مامانم سریع این مسیرو از لای مرده ها دوید من و خالم هم دست همو گرفتیم و بدون اینکه به پایین پامون نگاه کنیم پاشونو روی جای خالی قبرها میزاشتیم و میدویدیم ...