تعبیر خواب آبروریزی دختر + تعبیر رسوا شدن در خواب

هیچ چیز نمیتواند بدتر از این باشد که در میان یک جمع آشنا یا غریبه آبروی آدمی تهدید یا ریخته شود ، همه به خوبی آگاه هستیم که آبرو و آبروداری برای ما یک خط قرمز بزرگ می باشد و به هیچ وجه دوست نداریم تا کسی حتی با این موضوع کوچکترین شوخی داشته باشد ، و تا یاد داریم تلاش کرده ایم در میان مردم سنگین برخورد کنیم تا خدای ناکرده از این بابت لطمه یا زیانی نبینیم ، اما بارها پیش آمده که حتی انسان های درستکار و مومن نیز خواب دیده اند که کسی آبروی آن ها را می برد و یا دختر پاکدامنی را تصور کنید که خواب دیده باشد در مقابل افراد زیاد رسوا شده باشد ، خب حالا دیدن چنین رویاهای نگران کننده ای چه تعبیری دارد ؟ استاد محمد ابن سیرین و خالد اصفهانی درباره ی این موضوع چند صفحه مطلب آورده اند که وب سایت توپ تاپ خلاصه ای از بهترین نکات و معانی آن را جمع آوری کرده که در این پست شاهد آن خواهید بود ، در ادامه همراه باشید
ایشان می گویند اگر دختری خواب دیده باشد یکی از دوستانش او را رسوا می سازد به این تعبیر است که در آینده از جانب یکی از اطرافیان نزدیک خود که به او اعتماد کامل دارد بی وفایی یا خیانت می بیند و ممکن است برای این موضوع حسرت زیاد بخورد ، اگر ببیند بخاطر رسوایی که به پا شده است گریه میکند بیان میدارد که غم و غصه ی زیادی همچون صاعقه بر زندگی اش وارد می شود و کار به جایی میکشد که صبرش تمام می شود و بطور موقت دوران سخت و کسل کننده ای را پشت سر خواهد گذاشت ، اگر ببیند فرد مرده ای که فرقی ندارد اشنا باشد یا غریبه او را تهدید به آبروریزی میکند و یا با زدن حرف های زشت سبب می شود تا شخصیت او مقابل افراد دیگر خرد شود به این علامت است که در یکی از مسائل و موضوعات حساس زندگی اش و بیشتر در زمینه ی عشق و احساسات ضربات سنگینی ببیند و احساس گناه یا عذاب وژدان زیاد کند همچنین شیخ طوسی نیز در یکی مقالات خود آورده بودند ریخته شدن آبروی یک دختر توسط مرده ها شکست های سنگین عشقی تعبیر می شود ، و اما اگر خواب دیده باشد که یکی از اعضای خانواده اش چنین کاری را در حق او میکنند بیان میدارد موجی از اختلافات و یا آشفتگی های روانی در بین اقوام و خویشان او به راه می افتد که سبب می شود خبرهای تند و تلخی به سرعت دست به دست شود که نتیجه ی آن به هم خوردن آرامش و بوجود آمدن بی نظمی های زیاد است !

تعبیر خواب رسوایی دختر

سوال : ببخشید من دختری 17 ساله و مجردم که چند ماهی هست با پسر همسایمون در ارتباط هستم دیشب خواب دیدم پدر مادرم رفته بودند مسافرت و کسی خوانه نبود بعد دوست پسرم بهم زنگ زد و پیشنهاد داد که بیام خونتون اولش قبول نمی کردم ولی بعد راضی شدم ، وقتی آمد بهم گفت بیا با هم رابطه داشته باشیم که شیطون گولمون زد و وقتی داشتیم این کارا انجام میدادیم پدر مادرم از راه رسیدند و ما را تو اون وضعیت دیدند و آبرو و حیثیتم رفت و آرزوی مرگ میکردم لطفا بگید تعبیرش چیه ؟
پاسخ
: شما نوجوانی خام و بی تجربه هستید و ممکن است با گذشت زمان دست به اشتباهاتی بزنید که جبران آن یا ناشدنی است و یا کاری بسیار سخت و زمان بر ، اگر محتاط نباشید و در رفتار و برخورد خود تغییراتی ندهید در یک حادثه ی ناگوار چیزی شبیه با همین موقعیت برای شما رخ خواهد داد ، پس حالا که از اصل تعبیر مطلع هستید می باید به نحوی رفتار کنید که خدای ناکرده  عزت و احترام شما از بین نرود و همچون سابق در میان خانواده محبوب باشید و دست به کاری نزنید که دیگر کسی به شما در هیچ زمینه ای اعتماد نداشته باشد
جوانی به نزد استاد ابن سیرین می رسد و به ایشان می گوید سال هاست که پدر مادر و بستگانم جز احترام از من چیز دیگر ندیده اند و حتی یکبار یاد ندارم که به آن ها بی احترامی کرده باشم و خلاف آنچه که آن ها خواسته اند انجام دهم ، ولی با این وجود همسرم شبانه هنگام خواب دیده اند که من در میان مردم و خویشان خودم سرافنده و رسوا شده ام و حتی عزیز ترین کسانم حاضر نبودند که با من ملاقات کنند ، پدرم رویش را از من بازمیگرداند و مادرم نیز مرا طرد کرده بود ، ای عزیز ای بزرگ ای راهنما به من بگویید که تعبیر این رویا چیست ؟!
ابن سیرین بر پشت این مرد دست کشیدند و او را آرام کردند و پاسخ دادند با اینکه شما انسانی شریفی هستید اما در اطراف خود دشمنان و حسودانی دارید که حتی خودتان هم آن ها را نمی شناسید و اتفاقا بخاطر همین رفتار و اخلاق حسنه ی شماست که قصد دارند تا به شما آسیب برسانند که در وهله ی اول باید هوشیار باشید و مراقب اینگونه اشخاص باشید و دوم اینکه به لطف خدا و بزرگی اش گزنی به شما از جانب افراد پست نخواهد رسید و اهداف آن ها با شکست های بزرگ همراه خواهد بود تو و خانواده ات سلامت زندگانی خواهید کرد مشروط بر آنکه مغرور نشوید

تعبیر خواب ریختن آبروی دیگران

تعبیر خواب ریختن آبروی دیگران چیست؟ استاد همدانی گفته اند اگر ببینی برخی از مردم در مقابل شما خوار می شوند و از نزدیک شاهد رسوایی آن ها هستید به این علامت است که چند خبر تاسف بار در بین اقوام شما دست به دست می شود و در نهایت به گوش شما نیز خواهد رسید ( دقت داشته باشید منظور از بی آبرویی حتما این مورد نیست که کسی به خاطر برقراری رابطه های جنسی نامشروع بی حرمت شود بلکه شامل موارد همچون معتاد شدن ، فقیر شدن ، از دست دادن خانواده و ... نیز می شود ) ، اگر ببینی آبروی مرده ای تهدید می شود این خوب نیست و نشان میدهد دلواپسی های جدیدی در زندگی شما راه پیدا خواهند کرد و باید این آمادگی و قدرت را داشته باشید که در برابر مشکلات احتمالی بایستید و تسلیم نشوید !

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

101 نظر

  1. Leila shaddelLeila shaddelsays:

    سلام.من خواب دیدم با دوست پسرم وسیله ای رو به منزل خالی خواهرم میبریم. هیچ کاری نمیکنیم فقط وسیله را در جای خود گذاشته و برمیگردیم. خاله و دختر دایی مامانم مارو حین ورود دیده و فکر بدی میکنن. به خواهرم میگن واون هم به پدر و مادرم میگه. من با اشک و زاری وافعیتو میگفتم که هیچ چیز نشده ولی پدرم به شدت عصبی بود و باور کرده بود و منو طرد میکرد. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فکر بد آن ها یعنی تهدید شدن آبروی شما و این خوب نیست و باید مراقب باشید تا دست مردم کنجکاو آتو ندهید چرا که به بدترین شکل ممکن از آن بر علیه شما استفاده میکنند

  2. ZZsays:

    سلام. من سه چهارماهی هست با پسری درارتباطم که حتی ایشون خواستگاری هم اومدن ولی هنوز خانواده‌ش موافقت نکردم اما هیچکس نمیدونه که ما در ارتباطیم.خواب دیدم میاد خونه ما و پدرم متوجه میشه و منم کلی گریه می‌کنم ولی اون پسر سعی می‌کنه که سوء تفاهم رو برطرف کنه.ممنون میشم تعبیر خوابمو بگید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تغییرات پیش بینی نشده

  3. nnsays:

    سلام. همین امروز ینی پنج شنبه ینی ۲۷ دی ساعت ۱۰:۳۰ صبح دوستم گف یهو از خواب بیدار شده و خب طبیعتا قبل از این ساعت داشته خواب میدیده ک دو تا خواستگار اومدن خونشون که از یکیشون خوشش میومده اما هنوز جواب مثبت بهش نداده ک یه نفر ک معلوم نیست کی بوده میاد و به پدر مادرش و خواستگاراش از رابطه ی عاشقانش با شخصی دیگه خبر میده ک در واقعیت هم بله کسی هست ک اون دوسش داشته باشه و خواستگارا همون موقع با ناراحتی و یه حسه بد خونه رو ترک میکنند دوسته من دوشیزه هست و خیلی دختره خوبیه تو خواب خودش میفهمه ک رابطش لو رفته و پدرش توی شب با چادر سفیدی ک سرشه و همیشه باهاش نماز می خونه از خونه بیرونش میکنه و میزنتش اما دوستم دردی احساس نمی کرده بعد دوستم خودشو میبینه توی روز ک توی خیابونه و شونه هاش انگار خالی هستن و چیزی تنش نیست و همش گریه میکنه بخاطر این اتفاق و راه میره و خودشم نمیدونه کجا میره بعد باباشو تو همون حالت میبینه تو خیابون ک ازش عصبانیه به شدت و نیم تنش لخته ولی دوستم گریه میکنه و ناراحته از این ک آبروش رفته اما همه چیز طوری بوده ک انگار کسی تو خیابون متوجه اونا نیست فقط دوستم احساس تحقیر شدن و بی آبرویی داشته و از غصه ی این ماجرا تو خواب گریه میکرده ک یهو از خواب بیدار شده و همین چند دقیقه پیش به من گفت واقعا ناراحته و تو فکره منم اومدم تعبیرشو ازتون بپرسم؟و ممنون ازتون بابت سایت خوبتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این رویا هشدار میدهد که ممکن است یکی از دوستان شما به دلیل ناپختگی ، سادگی یا جهالت مرتکب اشتباهی شوید که جبران آن سخت و همراه با ندانت و رنج خواهد بود !

  4. nnsays:

    خیلی ممنون از توضیحات و سایتتون.ببخشید منظورتون یکی از دوستایه دوستم هست که از روی جهالت و ... ممکنه دچار اشتباه بشه یا خوده دوستم؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام ، خیر یکی از اطرافیان یا دوستان

  5. سحرسحرsays:

    باعرض سلام بنده پارسال با نامزدم رابطه ناخواسته برقراركردم والان مدتيس ك نامزديمو چيزي ب عقدمون نمونده ك خانوادهامون ازينكه من دخترنيستم بي اطلاع هستن..خواب ديدم مادرم متوجه زن شدن من شده و نامزدم متعجب ازينكه مادرم فهميده و هيچ كاري نميكرد و فقط نگاه ميكرد و مادرم حالتي مثل تشنج بهش دست داد و چشماش سفيدشد و بشدت مي لرزيد وبسختي سعي ميكردم نگهش دارم و ترسيده بودم وميگفتم چيزي نيست خوب ميشه ونامزدم هيچ كمكي نميكرد وترسيده بود ونگاه ميكرد...(تهبيرخوابم چيست؟؟؟؟???

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید دیگران، افکار و نظرات خود را به شما تحمیل کرده و آرامش روانی شما مختل شود.

  6. HosseinHosseinsays:

    سلام خسته نباشيد. اغا من خواب ديدم چند تا از دوستاتم. باهم هماهنگ پيام ميدن ك چرا نمياي پرس مارو كني به ما سر نميزني. منم خواصتم يه كليب بفرستم. يهو يه كليپ مسخره از دوستم ك داخلش رقصيده بود فرستادم اغا خيلي ناراحت شدم همشونو قسم دادم ك پاكش كنن ك از خواب پا شدم ممنون ميشم تعبيرش كنيد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید احساس عدم اعتماد به نفس، روابط اجتماعی شما را مختل کند.

  7. درسادرساsays:

    سلام من 17 سالمه و دوسالی هس ک با یکی دوستم (25 سالشه)و دوسش دارم این اواخر هم ی ناراحتی بینمون پیش اومد خواب دیدم ک گوشی من دست مادرمه و عکس اون ک همیشه پشت قاب گوشیمه رو گرفته منو بازخواست میکنه ک این کیه ی عکس دیگه هم دستش بود و میگفت این عکس مادرشه و بهش زنگ میزنم(درحالی چهره مادرش نبود) ... چن ماه قبلم مادرم واقعا عکسو دید و از دست ناراحت شد ممنون میشم تعبیر کنین خوابم رو

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید احساس عدم اعتماد به نفس شما را از پیگیری اهداف و برنامه های شخصی تان در زندگی بیداری باز دارد.

  8. شیرینشیرینsays:

    سلام من خواب دیدم تا با ی آدمی ک میشناسم و خیلی وقته ازش خبری ندارم دوباره آشتی کردم و باهم بیرون رفتیم ولی اون کسیو اجیر کرده تا از ما عکس بگیره و منو تهدید کنه تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا از معاشرت با انسان های حسود و تنگ نظر خودداری کنید.

  9. NashenasNashenassays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم یعنی دو سه تا خواب هستش اتفاقات متفاوت میوفته اما همش اینو ازشون یادمه که یه کاری رو دارم انجام میدم و انگار ابروم داره میره و تو خواب سعی میکنم نشون ندم ولی خجالت میکشم و تو یه خوابی که این اواخر دیدم این بود که درحال دستشویی کردن تو یه جمع مثل کلاس درس دانشگاه هستم و حواسم هست جایی مشخص نباشم و مدام حواسم به کسی هست که انگار خوشم میاد ازش چشم تو چشم میشم بغلیش می‌خنده و به بازوی همون فرد میزنه و انگارمیگه ببین این همونه که خوشش میاد ازت و همون احساسی که بالا گفتم بهم دست میده و اخرش سرم سیاهی میره میوفتم .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب از شما می خواهد تا با احساساتی مثل انزوا، عدم اعتماد به نفس و خود کم بینی، که قدرت گرفتنشان می تواند مانع پیشرفت شما در زندگی شود به شیوه ای منطقی برخورد کنید.

  10. آسیآسیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یکی از مردای فامیل که زن داره به من تهمت زده بود که بهش پیشنهادداده بودم و همه فامیلاشو بسیج کرده بود. تو خواب خیلی آشفته بودم و میخواستم برای دوستام تعریف کنم هیچکس جدیم نمیگرفت و باهم میخندیدن یه خانم مسنی که همراهای زیادی داشت و تو خوابم نمیناختمش رد شد و باهام حال و احوال کرد و بهم گفت خدابهت آبرو بده بهش گفتم اتفاقا داره ازم میگیره.تو خواب همه اش میترسیدم و داشتم برای بقیه تعریف میکردم که پاکیمو اثبات کنم میشه لطفا تعبیرشو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از دروغ و فریب و مسائل منفی دور کرده و بدی ها را فراموش کنید تا زندگی سرشار از عشق داشته باشید.

  11. royaaroyaasays:

    سلام خسته نباشید من مدتی هست با پسری دوستم این اقا از شهر دیگس و ادرس منزل من رو نداره شماره تلفن من رو هم نداره تاحالا هم حضوری همو ندیدیم این اقا توی خوابم اومده بود خونه قبلیمون که فروختیم و در حضور خانوادم من اونو قایمکی میارم اتاقم کسی نمیفهمه ولی این اقا موقع شام از اتاق خارج میشه میره سر سفره با خانوادم غذا میخوره من به دروغ به خانوادم میگم که دوست برادرمو اونا هم قبول میکنن ولی برادرم میفهمه جریان چیه ولی به روم نمیاره خانوادم مارو تنها میزارن و میرن بیرون منو برادرمو داییم که یهو میاد خونه و اخوند همم هس و این اقا تو خونه میمونیم. این اقا وداییم لفظی درگیر میشن و این اقا با حالت بی ادبانه ادای داییم رو درمیاره و من با عصبانیت اون اقا رو از خونه بیرون میکنم و کلی حرف بارش میکنم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، این رویا ممکن است بخاطر بعضی از افکار منفی که در مورد روابط قبلی تان در زندگی داشته اید شکل گرفته باشد.

  12. مهتاااابمهتاااابsays:

    سلام. ایام به کام. من دختری هستم ۳۴ ساله که خواب دیدم با شادی با افراد فامیل سوار اتوبوسی شدیم. و در مسیر عده ای از جوانهای فامیل آخر اتوبوس حلقه بسته بودند و نمایش بازی می کردند. مرد غریبه ای در اتوبوس شروع به حرف زدن با من کرد و سعی می کرد بدنش را در تماس با بدن من قرار دهد. من از او دوری کردم و او لج کرد و درباره گذشته من برگه های سبز رنگی که از قبل آماده بود را پخش کرد که دختر خوبی نیستم و کارهایی که کرده و نکرده بودم را نوشته بود. بعد از من اصلا قضاوت دیگران برایم مهم نبود و حتی سعی نکردم از خودم دفاع کنم. نپذیرفتم و شروع به تماشای برخورد دیگران کردم که بشناسم شان و فقط گفتم که (اصلا قضاوت دیگران برام مهم نیست. ولی حتی اگه این کارها رو هم انجام داده بودم حق انسانی من بوده و باز دلیلی نمی بینم بخاطرش جواب بدم. کارهایی که همه شما هم انجام دادید). و حایی که پیاده شده بو یم افراد جمع شده بودند و درباره من بحث می کردند و میزی گذاشته بودن و برگه ها تکثیر و بزرگ شده بود و بیشتر پخش می شد ولی من در دلم اصلا ناراحت نبودم و یه جورایی خوشم می اومد که مورد توجه قرار گرفته بودم و بهشون گفتم و تشکر کردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در زندگی ممکن است با ناملایمت هایی رو به رو شوید و اندوهی به شما برسد به خداوند توکل کرده تااز موانع عبور کنید

  13. مریممریمsays:

    سلام چندساله پیش با ی پسر دوست بودم الان خواب دیدم که آبروی منو میبره...وبهم میگه من با تو رابطه داشتم..ومن هم گریه میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به زودی خوشحال خواهید شد

  14. سهیلاسهیلاsays:

    سلام. من خواستگاری داشتم که قسمت نبود ازدواج کنیم. قبل از قطع ارتباط ما خواب دیدم خواستگارم فهمیده که من با فرد دیگری در ارتباط هستم و بهم میگه قرار ما این بود صداقت داشته باشیم. و بهم میگه که رابطه من را با اون آقا متوجه شده. من در واقعیت با اقایی آشنا بودم که شرایط ازدواج با او را هم نداشتم. و همیشه فکرم مشغول بود که خواستگاران دیگرم متوجه ارتباط عاطفی ما نشوند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه فاش شدن راز و یا حقیقتی است

  15. ساحل احمدیساحل احمدیsays:

    سلام من دختری هجده سالم و تا بحال زندگی پاکی داشتم و زبانزد همه اشناها هستم اما خواب دیدم که در. بین فامیل آبروی من رفته و همه در ان مورد حرف میزنند ومن هم خیلی گریه میکنم و اذیت میشم .میشه بگید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاقات خوشایندی برایتان رخ خواهد داد مراقب شیطان باشید

  16. فاطمهفاطمهsays:

    سلام.من 17ساله هستم.خواب دیدم که خانواده ام متوجه ارتباط من و دوستم شدن.و یکی از دوست های قبلا من هم عکسامو پخش کرده.تنها بودم گریه میکردم و مردم هم متوجه این قضیه شده بودند و ابروی من هم رفته بود.یعنی راز های من هم فاش شده بود لطفا بگین تعبریش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه فاش شدن راز و یا حقیقتی است

  17. فاطمهفاطمهsays:

    ببینید من خواب دیدم که خانوادم متوجه شدند که من دوست پسر دارم.الان اگه باهاش قطع رابطه کنم درست میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما هر راهی را که به نظر و عقل و منطقتان درست است انجام دهید.ما مشاوره نمیدیم فقط تعبیر خوابهاتون رو بیان میکنیم .شما میتونید برای تصمیم گیری در امور زندگیتون از افراد باتجربه مشورت بگیرید.انشالله موفق باشید

  18. فاطمهفاطمهsays:

    ایا میتونید در ارتباط با یه موضوعی مشاوره هم بدید؟؟؟

  19. ماتیاماتیاsays:

    سلااامم....من چون شوهرم به خاطر آبروش بازندگیم یک بار بازی کرد یک شب تصمیم گرفتم پس منم جلو خونوادش آبروریزی راه بندازم ب خونوادمم گفتم موضوعو ک کاراشو جلو قوم وخویشاش بگیم یه جور جبران کارش....همون شب مامانم بابای شوهرمو خواب دید ک ناراحته و گفته آبروی پسرمو نبرید...در ضمن باباش فوت شده...این نشونه خاصیه یا نه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بله به نظر پدرشان از این موضوع درناراحتی هستند بهتر است بدی را با بدی پاسخ ندهید و به خداوند بسپارید که خودش بهترین انتقام گیرنده است

  20. رویارویاsays:

    سلام من دیشب با نامزدم بحثم شد و رابطومون رو تموم کردیم تقریبا بعد خواب دیدم که یکی از دوستان صمیمی چندتا از عکسای خیلی خیلی شخصیه منو پیدا کرده با فردی که قبلا در زندگیم بود و گفت حواست باشه همینجور که من پیدا کردم اینارو کسی پیدا نکنه منم گیج مونده بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام حاصل ذهن مشوش و مشغول شما بوده و تعبیری درست ندارد

  21. shshsays:

    سلام خسته نباشين خواب ديدم پدر و مادرم فهميدن ك من دوست پسر دارم و مشكلي ندارن حتي دستمم گرفت چيزي نگفتن تعبيرش چيه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب روابط خود باشید

  22. سپیدهسپیدهsays:

    سلام روز بخیر،من خواب دیدم که مامانم یه بچه پسر بدنیااورده بودو دوسالش بود،اما مامانم نمیدونم با بچه چیکار کرده بود هرچی ازش میپرسیدم و التماسش میکردم که بگه بچه کجاس گریه میکردو میگفت یه رازه که تااخر عمرم هیچی درموردش به کسی نمیگم ،من تو خوابم خیلی اشفته و بهم ریخته بودم خیلی التماس مامانم میکردم و گریه میکردم انگار که اون بچه رو کشته بودن میشه لطف کنید تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر زیاد شدن روزی در زندگیتان تعبیر میشود و خیر است

  23. یلدایلداsays:

    سلام من یه دختر 14 ساله ام و خواب دیدم یه مرد خیلی ترسناک یا صورت زخمی که یطوری هم راه میرفت بعد اومد و به همه گفت که من با پسرخالم در ارتباطم و چت هامون هم بعنوان مدرک داشت تعبیرش این خواب چی میتونه باشه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر فاش شدن راز و کم ارزش شدن است

  24. الفالفsays:

    فرستادم نوشته شد پس از تایید مدیر من با کسی دوست بودم که شرایط طوری نیست ازدواج کنیم و قرار شد از هم جدا شیم کم کم. خواب دیدم برادرزاده م بهم گفت تو دوست پسری داری؟ با تعجب و ترس گفتم چرا گفت یکی از پیامهاتو به معلمم گفتم و معلمم گفت به عمه ت بگو دست برداره از این کار. با پرس و جو ازش فهمیدم به مادرش گفته بود و به پدرش نگفت خیالم راحت شد برادرم نمیدانه. حس کردم اون اقا قراره بیاد ملاقاتم بهش پیام دادم و فهمیدم داره میاد هول شدم و عجله ای شروع کردم به اماده شدن. دیدم توی چت دونفرمون عضو جدید اضافه کرد و گروه ساخت اعضا همکارا و اشناهای من بودند ترسیدم بهش پیام دادم که کسی نبینه چتمونو گفت خیالت راحت نمیبینه اتفاقی نمیفته نترس.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای شما پریشان است

  25. الفالفsays:

    توی چند پیام فرستادم طولانی بود یکی از همکارام اومد دم در خانه مان و پدرم و مادرم مشغول بدرقه ی مهمان بودن همکارام انگار شوهر دخترعموم بود ولی اون نبود بهم گفت یه دختری رو دیدم با یه پسری که اون دختر شبیه تو بود ترسیدم و زبانم بسته بود خواهرم که در جریان دوستی ما هست گفت تو این دنیا هزارتا دختر شبیه هم هست. بعد گفت من یک دختر با پنج پسر دیدم( یا شاید یک پسر با پنج دختر) که اونموقع فهمیدم من نبودم جان گرفتم و با عصبانیت گفتم من نبودم همه شبیه به همن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میاید بابت مشغولیت های ذهن شماست

  26. MissMisssays:

    من اصلا اهل دوستی با کسی نیستم ولی دیشب خواب دیدم که با یه نفر که نمیشناسمش و مواد مصرف میکرد دوستم و عاشقش شدم خانواده ام فهمیدن و ابروم توی کل خانواده رفت از طرفی هم پدرم بدهی خیلیی سنگین و چند میلیاردی به پدر اون پسر داشت چون پدرش به اسم پدرم کلاهبرداری کرده بوده و من هر کاری میکردم اون حاضر نمیشد دست از بدهیش بکشه منم حاضر نبودم دست از عشقم بکشم و اصلا از کارم شرمنده نبودم ....تو رو خدا بگید تعبیر خوابم چیه...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای پریشان و درهم است

  27. سیدمحمد ضیاسیدمحمد ضیاsays:

    سلام و خسته نباشید من دیشب خواب دیدم که با یکی از دوستام که چند وقته فوت کرده دارم لواط میکنم ویکی میخواست فیلم بگیره و ابرومونا ببره اون دوستم تهدیدس کرد و رفت ولی بعد عکس گرفته بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه فاش شدن راز است

  28. فاطمه محمدیفاطمه محمدیsays:

    سلام و خسته نباشید من خواب دیدم با یه پسری دوست شدم و اون رو تو خونه پنهون کردم که کسی نفهمه و بعد رفتنشون بفرستمش بره ولی میفهمن و دعوا میکنن و آن هم میگوید کار من بود تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا هشدار میدهد که ممکن است یکی از دوستان شما به دلیل ناپختگی ، سادگی یا جهالت مرتکب اشتباهی شوید که جبران آن سخت و همراه با ندامت و رنج خواهد بود

  29. 오늘 하루오늘 하루says:

    سلام خسته نباشید من دختری متاهل هستم که در حدود یک ۴یا۵ماه پیش یکی از پسر های همشهری که من را می شناخت به من پیام داد اولش نشناختم ولی در آخر فهمیدم ک چه کسی ست من با او رابطه دوستی نداشتم و ارتباط ما یک هفته بیشتر طول نکشید من دیشب خواب دیدم که خانواده همسرم متوجه این موضوع شده اند و آن پسر به آنها گفته بود که ما باهم دوست بودیم و همسرم از این موضوع بسیار ناراحت بود و قصد ترک کردن من را داشت ..تعبیر این خواب چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا هشدار میدهد که ممکن است یکی از دوستان شما به دلیل ناپختگی ، سادگی یا جهالت مرتکب اشتباهی شوید که جبران آن سخت و همراه با ندانت و رنج خواهد بود

  30. FatemehFatemehsays:

    سلام، اون کسی ک دوسش دارم در واقعیت بهم خیانت کرده و من خواب دیدم رابطشون بهم خورده و همه جا پخش شده ک اینا باهمن، ابروشون رفته بود انگار کارای+18کرده بودن و پلیسا گرفته بودنشون، و خیلی خیلی پشیمون بودم و ناراحت، و کنم با شنیدن این خر فقط اشک می‌ریختم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. شادی های عمیقی در انتظار شماست که پس از کلی صبر و شکیبایی به دست می آورید.

  31. MohamadiMohamadisays:

    سلام.من آقا هستم.دوران عقد هستم.خانمم از یه شهر دیگس.و فاصله داریم. هر به چند هفته خانمم با مادرش میرن خونه باجناقم که سر بزنن به دخترش.ولی من کلا از این باجناق خوشم نمیاد چون احساس میکنم هی میخاد سمت زن من بیاد و همیشه نگاهش به زن منه. حالا از اتفاق در شبی که خانمم و مادرش خونه همین باجناقم بودن و من اینجا در شهر خودم بودم خوتب دیدم که زنم ناراحت و سرافکنده داره اقرار میکنه که بعد از عقدمون رابطه داشتم با باجناقت و گفت الانم هی میگه که برم پیشش.و من توی خواب قصد کشتن باجناقم رو کردم و از شدت ناراحتی بیدار شدم.خواهش میکنم تعبیرش رو بهم بگین هیچ جوابی نگرفتم.حالم خوب نیست و نمیدونم چکار باید کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در زندگیتان سعی کنید ارامش خود را حفظ کنید و بدبینی را از خودتان دور کنید

  32. AliAlisays:

    سلام الان ساعت ۴.۵۵ دقیقه بامداد رو دوشنبه هست که من خواب دیدم ابجیم که مث برگ قران هم پاک هست به همسرش خیانت کرده و با چند مرد رابطا برقرار کرده و توی خواب زمانی این موضوع رو فهمیدم از شدت گریه داشتم بیهوش میشدم .بعد که اون چندتا مرد رو دیدم با هم درگیر شدیم اما اما این موضوع بین من و خانواده خودم نه خانوادده همسر ابجیم و ان چند پسر موند و من فقط وفقط گریه میکردم ک از فرد گریه زیادی از خواب پا شدم . ممنون میشم از تعبیر خوابتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر پایدار بودن زندگی خواهرتان است و تعبیر بدی ندارد

  33. زینب یوسفیزینب یوسفیsays:

    سلام من ساعت ۳،۵۰ دقیقه صبح روز دوشنبه خواب دیدم حامله هستم ولی رابطه ای نداشتم خودمم تعجب میکردم ، میفهمم بچه پسره در فکر انداختن بودم که یهو دردم میگیره خونریزی میکنم در همین موقع یه چن تایی از فامیلا و بابام میان و بابام منو میبینه با بدن خونی و من رو کتک میزنه اونم چن تا من براش توضیح میدادم ولی کسی گوش نمیکرد گریه های طولانی میکردم ، من دنیای واقعی ازدواج نکردم ، میشه تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که باید در روابط خود کمی محتاط تر باشید تا دچار ابروریزی نشوید

  34. RRsays:

    درود. دختری ۲۲ ساله هستم و هیچ رابطه‌ جنسی نداشته‌ام. به فاصله دو روز، دو بار خواب رسوایی دیده‌ام! خواب اول مردی غریبه، و خواب دوم یکی از دوستان نسبتا نزدیک _ البته هر دو خواب را در طول روز دیدم، نه خوابِ شب_ بعد از رسوایی از طرف نزدیک‌ترین عزیزانم شماتت می‌شدم و این برایم خوشایند نبود. خواب اول سعی کردم با ایشان مواجه نشوم. اما خواب دوم با پدر و مادرم رو به رو بودم. اصرار داشتم که اشتباه می‌کنند و اتفاقی نیافتاده. اما خودشان قصد داشتند آبروی مرا بیشتر و پیش همه ببرند. من سعی می‌کردم مانعشان شوم و موفق شدم. هر دو خواب هشیار بودم که خواب است، اما ترس و عذابی با من بود. تعبیری دارد یا پریشانی‌ست؟ انشالله که خیر باشد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که در اینده ای نزدیک ممکن است شاهد بی وفایی و یا خیانت اطرافیان نسبت به خودتان باشید

  35. ززsays:

    سلام من طی چن شب متوالی خواب دیدم که دارم با مردی ک نمیشناسم امیزش میکنم و بار اول پدرم و بار دوم مادرم سر رسیدندند و خیلی ناراحت شدند این موضوع خیلی ناراحتم میکنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اگر در حال خود ارضایی هستین حتما ترک کنین و توبه کنید و به قرائت سوره ی بقره خیلی گوش بدین و همراه با خودتون ون یکاد داشته باشین

  36. FatiFatisays:

    سلام خواب دیدم خواهرم من رو با کسی که باهم در ارتباطیم در خیابان دید من خیلی ناراحت بودم و ترسیده بودم ولی اون پسر میگفت هی درست میشه نترس... ولی خواهرم فقط من رو میترسوند ولی هیج حرفی به خانوادم نمیزد و من فقط گریه میکردم و به پدر مادرم چیزی نمیگفتیم...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اشاره دارد به خواسته هایی که دوست دارین بهش برسین و از واکنش و عکس العمل دیگران ترس دارین

  37. 👑سارا👑👑سارا👑says:

    سلام خسته نباشید دیشب دختر داییم خواب دیده که مادرم فهمیده من دوس پسر دارم و به من گفته ک باید بین عشقت و من یکیو انتخاب کنی منم عشقمو انتخاب کردم بعد مادرم گفته ک دیگه دخترش نیستم تعبیرش چیه لطفا زودتر جواب بدین ضمنن من و دوس پسرم امروز یه بحث کوچیک بینمون پیش اومد ولی دوباره آشتی کردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مشکلاتی براتون پیش میاد

  38. نازنیننازنینsays:

    خواب دیدم یک دختر بابت رابطه با من از من اعتراف نامه و امضا میگیره و بعد مدتی که قبول نمیکردم این رابطه رو ابرویم را در همه جا میبرد عکس از اعتراف ها میگذاشت و ابرویم میرفت اما او و دو دوست را بعد از فرار های مداوم خودم میکشتم ان هارا قطعه قطعه میکردم در ضمن خودم هم دختر هستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کار اشتباهی می کنین که باعث میشه در درد سر بیوفتین

  39. اکرماکرمsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که برادرم رازی را که از همه مخفی کرده بودم را میداند و هی آن را میگوید و بخاطر اینکه ان راز من هنوز براورده نشده به من میخندد. در تمام تعابیری که نوشته شده چیز بدی گفته شده ایا تعبیر بدی داره؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان و درهم است

  40. پریپریsays:

    سلام صبحتون بخیر من الان ک ازخواب پاشدم خواب خیلی بدی دیرم و میترسم خواب دیدم ک ی پسری ک چتی باهاش دوس بودم تهدیدم میکنه ک باید عکسای لخت ازخودت بزاری توی پیجت و منم مجبورشدم گذاشتم خواهرامم فهمیدن و جلو بابام اینا ازش حرف میزدن منم خجالت میکشیدم و میترسیدم بشدت بعد دوباره عکسارو برداشتم توروخدا تعبیرشو بم بگید خیلی میترسم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس اون رابطه برای شما ضرر بوده اگر دفعه ی بعد خواستن رجوع کنن بهتره قبول نکنین

  41. لالهلالهsays:

    سلام وقت شما بخیر خاله من خاب دیده اند ک فیلم سوپر از من پخش شده است ودایی و خانواده من از این بابت خیلی ناراحت هستند و به من حرف میزنند و من نیز خیلی از این بابت ناراحتم و بین خانواده رسوا شده ام ....من مجردم لطفااا تعبیر این خواب رو برام بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس مراقب اعمال و رفتارتون باشین

  42. مسیمسیsays:

    ببخشید خواهر من در خواب دیده که من مادرم مچ مرا در حین حرفیدن با دوس پسرم گرفته ب چ معناس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مراقب رفتار خود باشید

  43. حسنحسنsays:

    سلام 16 هم ماه قمری خواب دیدم که خواهر ده سالم از اندام من یواشکی فیلم تهیه کرده و برای مستاجر که دوست بنده هم هست فرستاده و ایشون هم پخش کرده و آبروی بنده در محل رفته ولی من اواخر خواب متوجه شدم که خواب میبینم بنده آدم با آبرویی هستم در محل جالب تر اینجاست که یکی از اعضای فامیل که دشمنی داره با من تو خواب از من حمایت میکرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام امکان وقوع مشکلی هست

  44. FtmhFtmhsays:

    سلام دوست پسر من صبحا که خونوادم نیستن میاد خونمون دیشب خواب دیده بود که مادرم متوجه شده خودمم تو خواب بعد از ظهرم همین خوابو دیدم تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار بدشانسی شوید

  45. ZhraZhrasays:

    سلام خواب ديدم دوست پسر قبليم كه ديگه ارتباطي باهاش ندارم داره عكسام و همه پيامامو به داداشم ميفرسته و مامانم و داداشم ناراحت هستند منم همش ميگم من با ايشون كاري نداشتم اينا همش الكيه تعبيرش چيه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تعبیری ندارد

  46. اسمااسماsays:

    با سلام خواب دیدم جمعی از دوستانم را دعوت کردم به خانه ای خیلی بزرگ و مجلل که گویی خانه خواهرم بود.یکی از همکلاسیهای خودم که کاری جز سو استفاده و دروغ نیرنگ نداشت هم انجاس لذا به قصد خارج کردن اون از انجا ابتدا تهدید کردم که شخصیت واقعی تو را لو میدهم ولی توجه نکرد بعد به اجبار در جمع رسوایش مینمودم و همچنان در حال فریب ملت بود حتی میترسیدم که نکنه با خمیر از کلید خانه نمونه برداشته باشد که کیفش را نمیگذاشت ببینم. به زور از ورودی درب آپارتمان بیرونش کردم و در را قفل کردم که دیدم بیرون تو راه پله داره با همسر خواهرم حرف میزنه ترسیدم از اونا هم سو استفاده کنه که در رو باز کردم و جلوش به شوهر خواهرم هم گفتم این یه دروغ گو و متقلب و حیله گره این رو به خودتون نزدیک نکنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان است

  47. مریممریمsays:

    حدود یک ماه و خورده ای پیش یکی از فامیل متوجه رابطه من با پسری شد و حالا من شبو روز از اینکه ب کسی بگوید نگرانم و میترسم من چند شب پیش خواب دیدم با شخصی ک با ان در ارتباطم ب خیابان رفتم و هنگامی ک از یک مغازه در حال بیرون امدنیم چند نفر از اشنایان ما را می بینند و من سعی میکنم جوری رفتار کنم ک انگار انها را نمیبینم و نمیشناسم ولی انها باز هم مشغول قضاوتند و ب ما بد نگاه میکنند در همین حالت نگرانی و ترس کمی جلوتر یکی دیگر از فامیل را میبینم ک متوجه رابطه ما می شود و با لحنی توهین امیز با ما حرف میزند و امروز نیز در حوالی ساعت ۸یا۷صبح خواب دیدم با یکی از دوستانم ب دیدن شخصی ک با ان در ارتباطم رفته ام و پسر دایی حرافم را در ان محل دیدم ولی ان شخصی ک ب دیدنش رفتم نبود ولی دوست صمیمی او بود بعد از ان هنگامی ک با پدر و مادرم و پسرداییم نشسته بودیم ناگهان پسر داییم گفت ک ان روز در ان محال چیکار میکردم و من بلاخره ب نحوی مسله را حل کردم و پدرومادرم چیزی نگفتند و بعد یهو نگاهی ب پدرم کردم و با گریه با او حرف زدم ناگهان از خواب پریدم و بعد ک باز خوابیدم خواب دیدم شب سیزده ب در است و من با کسی ک در ارتباطم میخواهم برای سیزده ب در بیرون بروم و همچنین در واقعیت نیز قرار بود اگر جور شود با هم باشیم و باز هم پسر داییم هم حضور دارد و دوست شخصی ک با ان در ارتباطم نیز دارد سفره عقدمان را می چیند و من نیز اسرار دارم چون پسر داییم هست من نمیایم و پسر داییم بی حرکت روی تختی افتاده و ب بالا خیره شده مانند مریضان قطع نخا ک ناگهان بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از کار هایی که باعث سرزنش و قضاوت شما میشن خودداری کنید جایگاه منفی برای شما بوجود میارن

  48. امیر کاظمیامیر کاظمیsays:

    باسلام من با دختری چند سال در ارتباط ھستم کہ چند بار سر نوع برخوردش در جاھای مختلف بہ او تذکر دادہ ام خواب دیدم بہ قبرستان خودروھای قدیمی جھت خرید و بازدید رفتم نگھبان پارکینگ اجازت ورود نداد و شروع بہ صحبت درمورد مسائل مختلف کرد و در نھایت درمورد ۲ خواھر میگفت کہ قبلا در این محل کار میکردند و بہ خاطر فساد اخلاقی و جنسی اخراج شدن و اسم و مشخصات دقیقا مربوط بہ شخصی کہ بامن در ارتباط است

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این خانم بلحاظ اخلاقی خوب نیستن

  49. ZamndZamndsays:

    خواب دیدم با نامزدم بیرون رفتم ولی تو راه چپ میکنه سر چهاراهی که چپ میکنه بابابزرگم اینا نشستن دارن غذا میخورن نامزد منم میبرن سر سفره جلوش گوشت میزارن که استخونش بیشتر از گوشته منم تنها دور وایستاده بودم تا نامزدم بیاد بعدش خواب دیدم یه جایی شبیه امامزاده مردم میرفتن و میومدن ولی ما میریم سر قبر مادربزرگم میشینیم یهو میبینم بیشتر فامیل دور منن بعدش انگار داخل خونه بابابزرگم اینا بودم که با فامیل نشستیم یهو مادرشوهرم با داییم میاد دورم خالی میشه هیکس دیگه پیشم نبوده...داییم محل نمیزاره میره خونش مادرشوهرمم پشت در وایساده بوده با مادربزرگم حرف میزنه غیبت منو پیشش میکرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اتفاقات خوشایندی در زندگی برای شما به وجود خواهد امد

  50. بهجتبهجتsays:

    سلام..من دختری مجرد هستم که دو ساله با یک پسر در رابطه ام..دیشب خواب دیدم که برادرم این موضوع را میفهمد و من گریه میکنم اما گریه ام فقط هق بود و همان لحظه از خواب پریدم و واقعا گریه کردم لطفا تعبیرشو بگید مرسی

  51. sogand akhlaghisogand akhlaghisays:

    چند وقتی هست که خواب میبینم با مرد مورد علاقم در یه خانه هستیم اما یک دفعه اشناهاش میان و مارو میبینن . و چن‌نفری از طرف من‌میان به بی گناهی من شهادت میدن . هرشب یه طور عجیب این اتفاق رو میبینم . دیشب خاب دیدم که منو دوست پسرم تو یه خونه بزرگ و مجلل هستیم که این خونه هعی بزرگتر میشه . بعد دوتا دایی و زن داییش یک دفعه میان و منم میرم مخفی میشم بعد داییش منو پیدا میکنه و زنداییش که منو میبینه شروع میکنه به فحش دادن ب من . نشسه بودیم تا مادر و پدرش اومدن‌وقتی اومدن مادرش میگه این عروس من قراره بشه و بهم میگه چه بدی های در حقم کردن و منم میگم از همه اطلاع دارم و بازم ازم دفاع میکنه و نمیزاره کسی اذیتم کنه . تا شب های قبل خاب میدیدم خانوادش تهمت میردن و‌خانواده من ،بی گناهیم رو ثابت میکردن اما دیشب این قضیه عوض شد . مادر و‌پدرش از من‌حمایت کردن . تعبیر این خاب چیه ؟

  52. rujhinarujhinasays:

    سلام من 15 سالمه و خواب دیدم توی خونه ایی پیش چند نفر از دوستام بودم، که من اونارو میشناسم و کم بیش باهاشون دوستم و توی اون جمع منو مسخره میکردن و کم کم یه نفر توی اون جمع به من پیشنهاد داشتن رابطه داد و من واقعا تو اون جمع تنها دختر بودم و خیلی ناراحت شدم.

  53. rujhinarujhinasays:

    سلام من 15 سالمه و خواب دیدم توی خونه ایی پیش چند نفر از دوستام بودم، که من اونارو میشناسم و کم بیش باهاشون دوستم و توی اون جمع منو مسخره میکردن و کم کم یه نفر توی اون جمع به من پیشنهاد داشتن رابطه داد و من واقعا تو اون جمع تنها دختر بودم و خیلی ناراحت شدم.

  54. مانیا احمدیمانیا احمدیsays:

    سلام خواب دیدم که بی دلیل درخواب همه به چشم رسوا نگاهم میکنند و همه ی اقوام سرو صورت خودشونو خونی کرده بودند بخاطر رسوایی من

  55. راشد شهابیراشد شهابیsays:

    سلام خواب دیدم مادرم درحالیکه که گریه میکرد به آغوش من آمد

  56. الهامالهامsays:

    سلام برای تعطیلات آخر هفته پیش، پدر و مادر و خواهرم که مجرد هستش به دیدن مادربزرگ و اقوام توی شهرستان رفته بودند. بنده با اینکه ازدواج کردم و همراه اونا توی اون سفر نبودم دیشب قبل نماز خواب دیدم منم همراه اونا توی اون سفرم و بعضی از اقواممون و در و همسایه های مادربزرگم میان و به پدرم هشدار میدن که جلوی رسوایی خواهرمو بگیره تا بیشتر آبروریزی نکرده وگرنه اونا خودشون دست بکار میشن و خواهر منو میکشن(در حالی که توی خواب من و پدرم مات و مبهوت بودیم و نمیفهمیدیم بقیه از کدوم رسوایی حرف میزنن) که در نهایت بابام عصبانی شد گفت ساک و چمدون هامونو ببندیم و برگردیم خونه (شهر خودمون) تا اون مردم جاهل که نمیفهمیدیم از چی دارن حرف میزنن، یه بلایی سر خواهرم نیاوردن. لطفا تعبیرشو بفرمایید.

  57. آلاآلاsays:

    سلام من خواب دیدم که یکی از اشناهایمان که مرا دوست دارد ولی من نه،دروسط جمع فامیل درمورد پسری که دوستش دارم صحبت کرد ،ولی بعد پدرم بسیار عصبانی شد . اگه میشه تفسیرش رو برام بگید؟!

  58. لالهلالهsays:

    سلام من خواب دیدم که کلاس رقص میرم و یکی از دزدکی ازم فیلم گرفته و پخش کرده و من کلی ترسیدم و ناراحت شدم بعد توی خوابم متوجه شدیم اون فرد کیه و دستگیر شد ،میشه تفسیرش و بگید؟؟؟

  59. alhammmmmmalhammmmmmsays:

    من تو خواب دیدم که پدرم در خواب راز های مرا دانست و جاهای مخفیه گوشیم را پیدا کرده بود 🤦🏻‍♀️

  60. میثم توتونچیمیثم توتونچیsays:

    سلام خواب دیدم دوست دخترم که الان شوهر کرده باهاش رابطه دارم و شوهرش فهمید و دنبالش میگشت و من قایمش کرده بودم و میخواست طلاقش بده پدرو برادر دوست دخترمم فهمیدن و دنبال من میگشتن و اخرش شوهر دوست دخترم گوشی موبایل دوست دخترمو گرفت شکست که با من رابطه داشته و دوباره رفتن سر زندگیش در کل خواب دیدم راز من فاش شده تعبیرش چیه

  61. امیریامیریsays:

    سلام کسی برای من خواب دیده که من رفتم خونشون و خونشون رو نجس کردم و ابروش جلوی همه رفته و من عین خیالم نیشت و انگار نه انگار میخندم و اون حرس میخورده تعبیرش چیه لطفا زود جواب بدید🙏🙏🙏🙏

  62. رزوانرزوانsays:

    سلام مجدد.من یک خواب دیگه هم دیدم ک در اون پدرم به من تهمت میزد که تو با یه پسر رابطه غیر اخلاقی داشتی و اون پسری که توی خواب ازش نام میبرد هم یکی از اشناها هستن ک من میشناسمشون در صورتی ک هیچ ارتباطی باهاشون نداشتیم و (البته من ی مدت در گذشته با این ادم چت کرده بودم و درخواست دوستیش رو رد کرده بودم)و پدرم میگفت که به من گفتن ک تو با این ادم رابطه داشتی من انکار کردم اول ولی بهد قبول کردم ک همچین چیزی بوده در صورتی ک در واقعیت واقعا همچین چیزی اتفاق نیوفتاده بوده و وقتی از خواب بیدار شدم فهمیدم که ی تهمت بوده اما توی خواب اینطور تصور میکردم ک واقعا چنین اتفاقی افتاده.اما پدرم وقتی من توی خواب پذیرفتم که چنین چیزی بوده پیشونیم رو بوسید و منو بخشید این چه تعبیری داره؟

  63. الیساالیساsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که دختر عمم از طرف من به دوست پسرش پیام میده و منم تو خواب می‌ترسیدم که نکنه مردم باور کنم البته بگم که این اتفاق تو بیداری هم واسم افتاده و من دوباره تو خواب هم دیدم

  64. FFsays:

    من خواب دیدم تو عروسی هستیم بعد آخر شبش پسر خالع هام نشستن باهم درمورد من حرف میزنن همونایی کع خاستگارمن بعد جلو مادرم خیلی چیزا گفتن کع مادر شک کرد بهم بعد رفتیم مشاوره اونجا پسر خاله مادرمو دیدیم کع مسخرع کرد منم باهاش دعوا راه انداختم اونم خودشو زد بع بیهوش شدن تعبیرش چیع؟؟

  65. دنیادنیاsays:

    من توی خواب دیدم با دوس پسرم تو کوچه خودمون داشتم میرفتم ک هم پدرم دیده هم عمم بعد ک میام خونه مامانم با به لهن تهدید امیز گف بیا تو ک بابات فهمیده همچیو و دیده شما دوتارو بعد وقتی رفتم تو اصلا باهام کاری نداشت ولی باهام حرف نمیزد تا با پدر اون پسر حرف زده بودو بعدم پدره اون با منو کلا رابطه ما بهم خورد

  66. nafasnafassays:

    سلام ببخشید من چند روزه که خواب میبینم عموم یه رازی که از همه مخفی کردم رو متوجه میشه اما خشونت زیادی نشون نمیده و من هنوز سعی درمخفی کردنش دارم یه کدها وعددای خاصیم هستن که تغئر نمیکنن و هرشب واضح تر میشن میشه بگین تعبیرش چیه

  67. فرشته حکیمیفرشته حکیمیsays:

    سلام.خواب دیدم فامیل ها منو با کسی که عاشقش هستم بیرون دیدن و آبروی منو میخاستن ببرن که با غریبه در ارتباطم.منم با گریه رفتم به کسی دوسش دارم این قضیه رو گفتم و گفتم بیا هرچی زودتر نامزد بشیم تا دهن مردم بسته بشه. ولی قبول نکرد. تعبیرش چیه

  68. فرشته حکیمیفرشته حکیمیsays:

    سلام.میشه پیام خوابی ک فرستادم پاک کنین.نمیخام اینجا باشه لطفا

  69. کیمیاکیمیاsays:

    سلام من خواب دیدم ک بردنم معاینه و مادرم همش گریه میکن چون میدون منو همسرم توصیقه باهم رابطه داشتیم بعد جواب معاینه منو پدرم گرفت و ابروم پیش پدرم رفت و پدرمم گریه میکرد تعبیرش چیه؟

  70. Kazhi yazdaniKazhi yazdanisays:

    سلام من خواب دیدم که در یک مهمانی بودم وقت غذا بود؛ من اومدم سر سفره همین که می خواستم غذا بخورم پدرم بهم گیر می داد بابت چجوری نشستنم مسخره م می کرد ولی مهمان ها به من نخندیدند پدرم ابروی منو جلوی مهمان ها برد من هم خیلی بهم بر خورد ولی گفتم تو راست می گی دیگه غذا نخوردن و کنار کشیدم ولی اصلاً گریه نکردم ترو خدا بگید تعبیر این خواب من چیست من دختری ۱۳ ساله هستم لطفاً

  71. بهتابهتاsays:

    سلام من یه دختر ۱۸ ساله ام با یه اسم دیگه برای یه نفر پیام فرستاده بودم خواب دیدم حین کار کردن با گوشی یه فیلم با ظاهری شلخته از من که چهرم هم واضح توش مشخص بود برای اون شخص فرستاده شد و خیلی تو خواب ناراحت بودم و دیدم فیلمی که به طرف فرستادم و اون دیده و هیچی هم ننوشته

  72. سیمینسیمینsays:

    سلام من یه دختر ۱۹ساله هستم و الان نامزد دارم خواب دیدم که با دوستم به یه کشور دیگه رفتیم برای مسافرت سه روزه و (بگم که نامزدم از ارتباط من با دوستانم به شدت متنفره )خلاصه ما به مسافرت رفتیم و دوستم رفت پیش دوست پسرش و برادر اون پسر رو به من معرفی کردن که تو این سه روز من با اون باشم و خیلی اتفاقای بد و دور از اخلاق من افتاد و بعد از سه روز من برگشتم و متوجه شدم فیلم و عکس های زیادی از من در خانواده پخش شده مادرم اصلا حالش خوب نبود و ابروم به کل رفته بود و بعداز یک روز که برگشته بودم پسر که برادر دوست پسر دوستم بود اومده بود و همه جا دنبالم بود خونمون و خونه نامزدم رو پیدا کرده بود و تهدید می‌کرد به خانواده نامزدم میگه تعبیرش چی میشه🙏🙏🙏

  73. ساناز حقیقی مقدمساناز حقیقی مقدمsays:

    سلام من دختر 14 ساله ایی هستم ديشب خواب دیدم پسری که قبلا باهاش دوس بودم و الان خیلی وقته که باهم نیستیم و خبری ازش نداشتم تو خونه مادر بزنگم بود به خاطر اینکه در واقعيت هم اون دوست دایی هام بود و ما در خانه مادر بزرگم با هم دوس شدیم در این خواب هم باز اون خونه مادر بزرگم بود که یهو اون همه چیز رو که در گذشته اتفاق افتاده بود رو گفت و خانواده ام هم اصلا عصبی نشدن و اتفاقا از من دفاع میکردند و تو اون خواب خانواده مم هم مث خودم حرفای اون پسر رو انکار میکردند .. تعبیر چيه ؟؟

  74. رهارهاsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم بعد از ده سال از طندان ازاد شدم ولی هیچوقت زندان رو ندیدم........به خاطر همین همه مردم منو میشناختن و پشت سرم و روبروم ازم بدگویی میکردن و ابروم از دست رفته بود لطفا تعبیرشو بهم بگین

  75. رومینارومیناsays:

    سلام من ساعت ۰۶:۰۵دقیقه صب بیدار شدم و دیدم ک پدرم چتهایی ک بادوست پسرم داشتم رو دیده اما هیچی نگفت من هم نگران بودم الان دوشبه این خوابو میبینم میشه بگید تعبیرش چیه ؟؟

  76. MMsays:

    خواب دیدم درحالی ک برهنه بودم از خودم فیلم گرفته و در فضای مجازی گذاشتم انگار اصلا متوجه بدی این کار نبودم ،بعد یهو متوجه کار خودم شدم و حذف کردم، اماچند نفر دیدن،و خیلی ناراحت شدم

  77. کوثرکوثرsays:

    سلام خواب دیدم با یکی ک قبلا دوس بودم رابطه ای نداشتیم ولی چیزی بوده .و ت خواب دیدم این از این کار داره تهدیدم میکنه میگه من میرم همه چیوو به جالبش اینجاس به داییت میگم و منم خیلی ترسیده بودم مبادا بخواد بره بگه

  78. اسرا طاسرا طsays:

    با سلام من یه دختر مجردم دیشب خواب دیدم که زن داداشم که باهم میونه ی خوشی نداریم دیشب بهم تهمت بی آبرویی زد منم قسم میخوردم که من پاکم ولی اون انکار میکرد بعد از اونم خواهرش اومد و همین رو بهم گفت توی یه جمعی بودیم که من این موضوع رو به همه گفتم و قسم خوردم که پاکم و حاظرم آزمایش بدم و بدم دکتر و بعدشم به داداشم زنگ زدم و تمام ماجرا رو براش تعریف کردم و همش گریه میکردم و اون خیلی عصبانی شد از این که این تهمت به من زده شده و گفت خودش پیگیری میکنه و بیشتر از من ناراحته وقتی که از خواب بیدار شدم ساعت حدود ۱۱ بود

  79. Mina hasaniMina hasanisays:

    تو خواب دیدم پدرم بخاطر داشتن رابطه جنسی با زنایه دیگه من تو راه پله آبروش رو میبرم و همسایه هم دارن نگاه میکنن و من داد میزدم و پدرم هم نیمه لخت بود

  80. ZZsays:

    چند وقت میش یکی از پسرهای اقوام دورمون بهم پیشنهاد دوستی داد و منم قبول نکردم و اونم به من گفت که ابرومو میبره دیشب خواب دیدم مادرش با خواهرش در بازار بودند و یکی به دخترش حرف بدی زدند و او به من اشاره کرد و گفت این با فلانی دوست شده پس چرا به اون چیزی نمیگید مادرم هم کنارم وایستاده بود ولی چ یزی نگفت پدرم همراه یکی از اقواممان هم انجا بودند انها هم عکس العمل نشان ندادند من خودم رفتم و تمام قضیه رو برای انها تعریف کردم و پدرم و اقواممون گفت اشکال نداره تقصیر تو نبوده

  81. ZZsays:

    لطفا به سوال من جواب بدید خیلی اشفته و سردرگمم

  82. زهرا نظریزهرا نظریsays:

    سلام من خواب دیدم که پسر خالم پسر داییم بهم اعتراف عشق کرده تعریبش چیه ؟

  83. سناسناsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که در حال صحبت با دوست پسرم هستم که مادرم وارده اتاق میشه و میگه دخترم حرف نزن آبروی خودت رو نبر بعد جلو در میشینه میگه من از اینجا نمیرم لطفا بگید معنی این خواب چی میشه🙏

  84. نرگسنرگسsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم تو یکی از گروه های مجازی عضو شدم و بعد از چن روز ب اشتباه عکسمو ک میخواستم برای خواهرم بفرستم، در گروه فرستادم و همه مسخره کردن و عکسم با کلی خنده و مسخره پخش شد و بلافاصله همه اقوام و فامیل بعد از دیدن عکسم ب خونمون میومدن و یا حالا پیام میدادن ک چرا با خودت این کارو کردی و زبانزد عام و خاص شده بود و من خییییلی جلو خونوادم پدر و مادرم و خواهرام سرافکنده و شرمنده و ناراحت بودم و مخصوصا ترس از این داشتم ک مبادا برادرم بفهمه...لطفا بگید تعبیر خوابم چیه؟!

  85. deldelsays:

    سلام مادر من خواب دیده پدرم ک فوت شده به او گفته عکساش پخش شده. برادرمم خواب دیده عکس های خواهرم پخش شده.تعبیر چیه

  86. آرزوآرزوsays:

    سلام من خواب دیدم که در حال رفتن به خونه مادر بزرگم هستم دو پسر که میشناختم سر کوچه بود بعد از اینکه وارد کوچه شدم آنها هم اومدن ،دیدم من مجازی با یک پسر مجازی دوست شدم یکی از اونا فهمیدن و شروع به تیکه انداختن کرد مثلا چون آشنا هم بودن ،نمیدونم جلوی در وایسادم یادم نمیاد حواسم نبود می‌گفت ببین حواسش پیش اونه ،یا گوشی رو نگاه میکردم می‌گفت داره به اون پیام میده ، اینم بگم اون پسری که بهم میگفتم یه کوچولو هم تو واقعیت دوسش دارم بعد اومدم خونه مامان بزرگم پسر خاله هام هی تیکه مینداختن ،سعی میکردن آبرومو ببرن ‌‌،منم میترسیدم ولی به روم نمی‌آوردم الآنم که بیدار شدم ترس دارم اتفاق بدی بیوفته که آبروم بره .

  87. ....................................says:

    من خواب دیدم رابطه منو دوس پسرم ک تموم شده رو بابام فهمیده میشه تعبیرشو بگید ممنون

  88. محبت رضایی میرقایتمحبت رضایی میرقایتsays:

    سلام یکی از دوستان من چند دو سالی هست ک با دوست پسرش رابطه نامشروع داره، و به تازگی اون پسر ازدواج کرده اما هنوز رابطه این دو قطع نشده، دیشب در خواب دیده که در یک مجلس عروسی با مادر پسر روبرو شده و مادرش مدام دنبال این بود ک دختر رو بازخواست کنه و اون فرار میکرده، بعد یهو به خودش میاد میبینه که خودش و مادر پسر وسط مجلس عزا هستند، مادره پسره دستشو گرفته بود و میگفت که پسر من ازدواج کرده دست از سرش بردار، توی همین بحث بودن ک سر و کله خانواده دختر پیدا میشه و به منزل میبرنش و با پدر و برادرش لحث میکنه اما اونهاهم چیز زیادی نفهمیدند، تعبیرش چی میتونه باشه؟ممنون بخاطر پاسخگوییتون

  89. AaaaaAaaaasays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم پدرومادرم فهمیدن من دوست پسر دارم اولش دعوا کردن ولی بعد درموردش از من سوال کردن وقتی دیدن پسر خوبیه دیگه چیزی نگفتن در واقعیت هم پسر خوبی هست تعبیرش چیست؟

  90. سعیدسعیدsays:

    سلام خواب دیدم رفتم خونه عموزاده دامادمون بعد نشته بودم یکدفعه پیرزن همسایمون اومد خونشون به محض نزدیک شدن با من دست کشید رو آلتم و گفت آبروی خودتو میبری .تعبیرش چیست

  91. زریزریsays:

    خواب دیده ام ک مادر و برادر از رابطه ام با خبر شده اند و من را با اون بیرون دیده اند

  92. ساحلساحلsays:

    سلام وقت بخیر من یه دختر ۲۰ ساله هستم تو خواب دیدم چند نفر ک غریبه ان دنبالم میفتن تعقیبم میکنن و تو کوچه مادربزرگم دارن بهم نگاه میکنن تهدید میکنن بعدش ک وارد خونه شدم خالم بهم میگه گوشیتو قائم کن تا من ک میرم اتاق قائم کنم مامانم و فامیلا میریزن سرم ک منو بزنن من خودمو از پنچره پرت میکنم پایین ولی هیچیم نمیشه و من همش میپرسم ک چیشده مگه من چکار کردم دومین بار هم شبیه این خوابو دیدم ک با خونوادم تو ماشینم چن نفر دارن تعقیب میکنن و بهم شلیک میکنن ولی به شیشه میخوره خونوادم ماشینو نگه میدارن بدون اینکه چیزی متوجه شم تو ادامه خوابم دیدم ک وسط خیابون باز من نشستم گریه میکنم قسم میخورم و میگم من اینکارو نکردم و ادامش دیدم تو خونه بابام میره دنبال رل سابقم و میگه باید باهاش حرف برنم و…منم با گریه میگم نرو خواهش میکنم

  93. زهرا شیخ احمدیزهرا شیخ احمدیsays:

    سلام خسته نباشید من دوشبه پشت سرهم خواب دیدم که یه بار تو مسجدم شلوارمو گم کردم ولی پیراهنم بلند شده وکل پاهامو پوشونده،دومی خواب دیدم زن همسایه مون به چندتا بچه داره تجاوز می‌کنه چیه من پیام داده که آبروتو میبرم با ویس میشه. تبعیرشو بگید ،سر این موضوع با دوس پسرمی دارم بهم میزنم

  94. سلام خسته نباشید من دوشبه پشت سرهم خواب دیدم که یه بار تو مسجدم شلوارمو گم کردم ولی پیراهنم بلند شده وکل پاهامو پوشونده،دومی خواب دیدم زن همسایه مون به چندتا بچه داره تجاوز می‌کنه چیه من پیام داده که آبروتو میبرم با ویس میشه. تبعیرشو بگید ،سر این موضوع با دوس پسرمی دارم بهم میزنم

  95. ساراساراsays:

    سلام من خواب عجیبی دیدم ک کنار یکی دوتا از همکارانم نشسته بودم و صحبت میکردیم و یهو صدای بدی از من در رفت اما فقط یکی از اونها متوجه شد و به من می‌خندید و قهقه میزد و در ادامه ک با همکارانم خدا حافظی کردم درون یک راهرویی راه میرفتم و در راه مدام آب دماغم خیلی شدید جاری میشد و دستمال نداشتم و نمی‌توانستم آن را مهار کنم و کلی آدم غریبه منو میدیدن و آبروم میرفت

  96. ..says:

    سلام من خواب دیدم فیلم دختر خالم رو فرستادم برای یه پسر تعبیرش چیه

  97. ترنمترنمsays:

    سلام.. دیشب خواب دیدم با یکی از دوستام.. ک توی خواب اصن اون آدم نمی‌شناختم.. فقط یادمه چشای رنگی و خیلی درشتی داشت بحثم شد.. اونم جلو دوستام گفت(اکثر اینا رو میشناسم) گفت اصن میدونین با ی پسره تو رامسر رفته سر قرار و.... میخاست آبروی منو ببره.. بعد من بلند گفتم تو از کجا میدونی رفتم؟ تو دیدی منو؟ صدای پسره رو شنیدی؟از کجا میدونی پسر بود؟ البته حس میکنم واقعا رفته بودم و دروغ نمی‌گفت.. نمیدونم.. دختره ساکت شد سرش و انداخت پایین.. سر جلسه امتحانم بودیم.. ک بخاطر این قضیه خیلی عقب افتادم و تندتند داشتم امتحان میدادم

  98. AtenaAtenasays:

    سلام ببخشید من ۱۸سالمه دیروز خواب دیدم که آبروم در خطره و مورد قضاوت همه قرار گرفتم همه در موردم به خانوادم بد میگن درصورتی که من هیچ کار اشتباهی انجام ندادم و سعی در ثابت کردن دارم انقد تو خواب گریه میکنم اما خانوادم حرفامو باور نمیکنن

  99. سحرسحرsays:

    سلام من هشت ماهه یه دوست پسر دارم خیلی هم دوسش دارم ولی یکی از اقوام مون این موضوع فهمیدم ما هم یجورایی باهم نسبت خانوادگی داریم بعد من میترسیدم اون بره به بقیه خوانوادم پدر مادرم بگه خواب دیدم به همه خوانوادم گفته عمه هام بخاطر من گریه میکنن میگن ما اینجور دختری تو خانوادمون نداشتیم چرا تو اینجوری هستی منم با گریه سعی میکنم بهشون توضیح بدم ولی گوش نمیکنن میرن تعبیر این خواب چیه؟

  100. روژانروژانsays:

    سلام خواب دیدم تمام خانمهای فامیل نامزدم به همراه یکی از فامیلهام ابروی منو بردن و مخالفت میکردن برای ازدواج و حرفهای زشت میزدن و من گریه کردم و پیش همه کس ابرومو بردن و رفتن. نامزدمم وقتی فهمید طرف اونارو گرفت و منو رها کردلطفا میشه بهم بگین تعبیرش چیه خیلی ممنونم ازتون

  101. رویارویاsays:

    سلام وقت بخیر من دیشب خواب دیدم ک خواهر گمشده ام را برگردونیدم و من ک خواهر بزرگترش هستم دارم از او محافظت می‌کنم و اگر دعوایی چیزی بشه من فوراً اونو ی جای دیگه میبرم و میگم برو پشتم قایم شو بعد ی پسر بچه ک توی خواب همسایه مون بود ابرو ریزی کرد و همه رو جلو خونه مون جم کرد منم داد زدم سرشون ک نصف شون رفتن و پسر بچه رو گیر اوردم هزار تا بد و بیرا بهش گفتم ک چرا اینکارو کردی و پشت سرمون هزار تا حرف زدی ممنون میشم ازتون ک تعبیرش رو بگید🙏🙏 با تشکر از سایت خوبتون