تعبیر خواب سوار قطار شدن (2)

گاهی اوقات در زندگی احساس می کنیم به نقطه ای رسیده ایم که دیگر هیچ هیجان یا اتفاق جدیدی ما را سر ذوق نخواهد آورد و یا آشنایی با افراد جدید هم حتی نمیتواند تاثیری در روحیه مان داشته باشد ، حس میکنیم تبدیل به یک انسان بی حوصله شکست خورده و یا افسرده شدیم ، حتی کار ممکن است تا جایی رشد کند که پیشنهاد یک شغل خوب را رد کنیم یا بطور مثال فردی که برایمان عزیز و دوست داشتنی است جدیدا تبدیل به یک فرد تکراری و یا به اصطلاح تومخی شده است ، این ها را گفتیم که به اینجا برسیم که در واقع کسیکه خواب می بیند سوار بر قطار شده است باید حتما امیدوار باشد که تمامی مواردی که ذکر شد در زندگی اش از بین خواهد رفت و یک زندگی تازه را با حس و انگیزه ی بهتر شروع می کند ، چنان چه از معشوق خود دلگیر و یا رنجور هستید یا رابطه تان دچار سردی فاصله و کدورت های مختلف شده ، یا اگر در زمینه ی کاری خود با بدشانسی مواجه شده اید یا حتی در زندگی خانوادگی و شخصی خود بار زیادی از مشکلات را دارید و روز یا شبی در خواب خود را سوار بر قطار دیدید تردید نداشته باشد که همگی این دردسرها رو به زوال است و تا موفقیت شما چند قدمی فاصله نمانده است

تعبیر خواب دیگران سوار بر قطار باشند

تعبیر خواب دیگران سوار بر قطار باشند : اگر ببینی دوست نزدیکت سوار بر قطار بود به این نشانه است که در روزهایی که پیش رو خواهی داشت درباره ی همین فرد اطلاعات جدید و خوشایندی بدستت خواهد رسید و از پیشرفت و موفقیتش خشنود می شود (بطور مثال ممکن است او را در لباس دامادی ببینی یا ایشان را در زمینه علم و دانش در مراحل بالا و موقعیت های طلایی ببینی) اگر دیدی یکی از اعضای خانواده ی خودت نظیر پدر مادر برادر خواهر و یا ...سوار قطار شده بودند به این نشانه است که چند اتفاق جدید حال همگی شما را خوب میکند و انگار که تمامی غضه ها و رنج هایتان را به باد داده اید و فقط شادی نصیبتان شده

تعبیر خواب مرده سوار قطار باشد

تعبیر خواب مرده سوار قطار باشد : بطور استثنا دیدن چنین رویایی خوب نیست چون تمامی معانی و تعبیر های خوبی که توضیح دادیم فقط مربوط به افرادی هستند که در حال حاضر در قید حیات می باشند و به گفته ی علامه طباطبایی چنان چه ببینی مرده ای بر قطار سوار بود ممکن است با چند شکست سخت و طاقت فرسا در زندگی رو به رو شوید و باعث غم برایتان شود

سوال : خواب دیدم قرار بود به مسافرتی برویم که خانوادگی بلیط قطار تهیه کردیم و صبح شنبه راه افتادیم وقتی قطار در حال حرکت بود باد خنکی می وزید که حال ما را خیلی خوب کرد و این سفر برای ما تبدیل به یک خاطره ی خیلی خوش شد تعبیرش چیه؟

پاسخ: دقیقا به این معناست که چنین اتفاقی در زندگیتان خواهد افتاد یعنی بواسطه ی یک سفر تفریحی و لذت بخش شما و سایر اقوامتان به رضایت و خوشحالی خواهید رسید و اتفاقا چند تجربه ی جدید و دوست داشتنی را در این سفر کسب میکنید

گردآورنده: توپ تاپ

مطالب مرتبط...

22 نظر

1. مرتضیمرتضیsays:

سلام وقتتون بخیر بعد نماز صبح خواب دیدم داخل قطار مسافربری هستم که پر از مسافر است ومن جای نشستن ندارم و ایستادم،یدفعه قطار در یک ایستگاه نگه داشت و همه مسافرا بجز من پیاده شدن وقطار خالی شد...منم راحت روی صندلیها دراز کشیدم و بیرون رو نگاه میکردم....ممنون میشم تعبیرشو بگید

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

اینکه شما به تنهایی در قطار استراحت کرده اید به این علامت است که روزگار بر شما تندی و نامردی نخواهد کرد و شما به آرامشی زیبا خواهید رسید

2. فائزهفائزهsays:

سلام قبل نماز صبح امروز خواب دیدم که سوار ی قطار میشم و قطار خیلیی با سرعت حرکت میکنه و از ی صخره های صعبو العبوری رد میشه حرکتش مثل ترن هواییه وبعدش یادم نیس دقیقا کجا رسیدیم.تعبیرش چیه؟ سپاس گزارم ازتون

یک دلواپسی و نگرانی از شما می گذرد

3. مریممریمsays:

سلام خسته نباشید خواب دیدم یک قطاری هست میره مشهد منم سوار شدم تنها بودم بعد چند ایستگاه رفتم بعد پیش خودم کفتم به همسرم نکفتم دعوام میکنه خودسم با دوستام نیستم برگردم با اونا برم و بلیط هم نداشتم پیاده شدم تو یکی از ایستگاه منتظر بودم یک ماشینی منو توراه سواره کنه به تبریز برسونه تو جاده بودم

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

سوار بر قطار شدن آن هم به نیت رفتن به سفر های زیارتی ، امور مشکل را آسان و سبب راحتی یا رفاه بیشتر در زندگانیتان است

4. الالsays:

سلام خواب دیدم سوار قطار شدم و دارم میرم مشهد. وسط راه توی یه ایستگاه پیاده شدیم تا استراحت کنیم ایستگاهش شبیه به یه فروشگاه خیلی شیک مثل پاساژ کوروش بود. یه آن دیدم قطار داره راه میفته از پله های برقی فروشگاه سریع دویدم و بالا رفتم اما به قطار نرسیدم. مرسی

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود ، خوب است و نشان دهنده ی این است که یک تغییر یا جا به جایی در زندگی تان رقم می خورد که به نفع شماست

5. RezaRezasays:

سلام.من دوست دارم برای ادامه تحصیل به خارج از کشور برم.دیشب خواب دیدم که به اون کشور رفتم و فاصله بین دو شهر رو با قطار طی کردم و قطار سرعت زیادی داشت. خیلی خوشحال بودم‌. و یکی از خدمه قطار که لیدر هم بود ، یک فرد معروف در بیداری بود. چه تعبیری داره؟ ممنون

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود ؛ تعبیر رو به رو شدن با اتفاقاتی هستند که سبب دلخوشی پیشرفت و موفقیت در زندگی تان شوید.

6. ل.ال.اsays:

شب خواب دیدم با مادر داخل یه قطار خیلی لوکس هستیم و من کنار یه آقایی هستم که در واقعیت کارمند مالیات هست و پرونده مالیاتی پدرم دستش هست نشستم و دارم صحبت میکنم اما دامن خیلی کوتاه پوشیدم و پاهام خیلی زیبا شده بودن طوری که مامانم تذکر داد خودمو بپوشونم. بعد یه سفره خیلی بزرگ پهن کردن که کلی غذا داخل سفره بود جلوی ماهم پلو و یه دیس خیلی بزرگ که توش دو جور گوشت پرنده درسته سرخ شده بود من به مامانم گفتم یکیشو بردار گرون میشه اما مامانم دو تاشم برداشت تا بخوریم. بعد دیدم تو یه حمام بزرگ هستم مه دو تا دوش داشت و دارم حموم میکنم و انگار برا ازدواج تصمیم گرفتم که با دایی زن داداشم ازدواج کنم. ( قبلا مادر زن دادشم غیر مستقیم برا برادرش خواستگاری کرد که من اون موقع جوابی ندادم چون مریض بودن و تو بیمارستان و بعد هم فوت کردن)

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود ، این رویا بیان میدارد افراد زیادی حتی بدون آن که گاهی اوقات خودتان متوجه شوید به شما فکر میکنند و در موردتان فکر و خیال های تازه ای دارند !

7. شهیاد امیریشهیاد امیریsays:

سلام خواب دیدم که دارم با عجله از گیت ایستگاه قطار رد میشم که برم سوار قطار بشم قطار سریع میاد و راه میوفته و من دنبالش دویدم و بهش رسیدم سوار شدم.

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب اشاره به تغییرات مثبتی دارد که در حال ایجاد آن ها در زندگی خود هستید.

8. محمد حسین باقریمحمد حسین باقریsays:

سلام خواب دیدم دارم مسافرای یه قطار رو با مدیریتم به سفر میبرم و سفرشم تفریحیه و مسافراشم همه آشنا هستن چی میشه تعبیرش

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب اشاره به تغییرات مثبتی دارد که در حال ایجاد آن ها در زندگی خود هستید.

9. فریبافریباsays:

سلام ببخشید من خواب دیدم همراه خواهرام وزن داداشم وبابام سواریه قطارمسافربری خیلی پیشرفته شدیم،میخواستیم تابالای یه کوه بریم، دوست پسرم انگار بالای کوه بود(البته اینطوراحساس میکردم ) واونجاکارمیکردوباخودم میگفتم تارسیدیم میرم همو می بینیم خیلی شوروشوق داشتم. وسطای راه نزدیک بودبه یه پیرمردبزنیم، قطارازسقف به ریل متصل بودومن داشتم رودخونه هاودشتهارونیگامیکردم،رسیدیم بالای کوه ،اونجایه خونه ی خیلی کوچیک بود،من رفتم تو ودیدم جنازه ی یه خواننده ی معروف اونجاست روشوبایه پارچه سفیدپوشونده بودن،فقط همین بود دیگه دوست پسرموندیدم.

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب اشاره به تغییرات مثبتی دارد که موقعیت ایجاد آن ها در زندگی تان فراهم شده است.

10. سید رضا فرهمندسید رضا فرهمندsays:

با سلام.. من خاب دیدم با معشوقم سوار بر قطار شدیم و حال مشعوقم هم خوب نبود و در حین مسیر قطار به جایی برخورد میکرد بدنه قطار اسیب میدی مثال یه جا سقف قطار به تونلی برخورد کرد و سقف قطار اومد پایین و چندین بار از این اتفاق به صورت مختلف در مسیر قطار برایمان افتاد ممنون میشم جواب بدید

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید عدم تمرکز، مانع شما برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی و حرکت به سمت اهدافتان شود.

11. سعیدسعیدsays:

پنجشنبه (97/12/02)  ساعت (9:15 تا 8:50) من داخل قطار شهری (مترو) روی صندلی ها دراز کشیده بودم، سقف و بدنه سفید رنگ مترو و میله استیل رو نگاه می کردم که ناگهان از جای خودم بلند شدم، بدون نگاه کردن به عقب، من جلوتر از دیگر مسافران روی صندلی از قبل دراز کشیده بودم و داخل واگن قبل از واگن پیش ران(لکوموتیو) بودم و پیش ران ها در واگن جلویی در حال راندن مترو با سرعت زیاد بودند و صدای سوت مترو رو شنیدم، که با خودم فکر کردم اشتباهی یک یا دو ایستگاهی رو جلوتر از مقصد نرفته باشم؟ کمی فکر کردم متوجه شدم که مقصد بالاشهر تهران، به سمت شهرک غرب و در نهایت سعادت آباد است و اگر دو ایستگاه رو جلوتر به اشتباه رفته باشم، می تونم دو ایستگاه رو برگردم، بعد همینطور مترو با سرعت حرکت می کرد دوباره صدای سوت مترو رو شنیدم، نور چراغ و روشنایی داخل واگن به اندازه کافی بود، این بار به پشت سر خودم نگاه کردم واگن خلوت بود و فقط چند مرد میان سال عقب تر بودند و سه تا جوان روی صندلی(به حالت صندلی های ردیفی اتوبوس) پیش هم نشسته بودند و با هم صحبت می کردند، واگن بعدی یعنی یکی قبل از همین واگن خلوت و تقریبا بدون مسافر بود و نور خیلی کمی داشت. بعد سرم رو برگردوندم سه ردیف صندلی سه تایی با رنگ سفید خالی به حالت اتوبوس دیدم که روی صندلی نشستم و صندلی رو از سمت تکیه گاه با هر دو دست گرفتم، مترو همچنان با سرعت حرکت می کرد.

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب اشاره به تغییرات فکری شما در روز ها یا ماه های اخیر دارد. لازم است تا ماهیت این تغییرات را شناخته و اجازه ندهید عدم کنترل و برنامه ریزی، سلامت و آرامش روانی شما را مختل کند.

12. مریممریمsays:

درود بر شما.یه چند روزیه که روحیه ام خیلی خرابه دیشب خوتب دیدم انگار می خوام بر مسافرت دیرم شده بود قطار هم انگار داشت حرکت می کرد من سرعتم و خیلی زیاد کردم و به قطار رسیدم وسوار شدم وانگار شوهرمم با من بود.می شه لطفا تعبیرش کنید

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب از شما می خواهد تا بیش از گذشته به اهداف و انگیزه های قلبی خود اهمیت داده و از این انگیزه ها برای ایجاد تغییرات مثبت در روزمره ی خود استفاده کنید.

13. الههالههsays:

سلام.من به شخصی علاقه دارم ولی خود اون هنوز نمیدونه.خواب دیدم تو ایستگاه هستم و قطار میخواد راه بیفته من با عجله سوار قطار شدم و قطار شروع به حرکت کرد.دیدم اون شخصی که من بهش علاقه دارم اونم تو قطاره.من هم از دیدنش خوشحال شدم هم تعجب کردم و هردو سرپا ایستاده بودیم چون مامور قطار بهمون گفت نمیشه رو صندلی بشینید.

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب اشاره به تغییر و تحولات عاطفی جدیدی دارد که شما را به بخشی از خواسته های فعلی تان خواهد رساند.

14. یاسیاسsays:

ممنون میشم خوابم رو تعبیر کنید. من خواب دیدم دارم میرم مسافرت و از قطار جا موندم ، ولی چند دقیقه بعد قطار برای من ایستاد تا سوارش بشم و من احساس آرامش و شادی کردم که به قطار رسیدم و داشتیم میرفتیم مشهد ، فرداش هم خواب دیدم تو یه قطار نشستم و قطار شلوغ بود ، و روی صندلی قطار نشسته بودم ، که یهو یه دختر خارجی و دیدم و شروع کردم باهاش به انگلیسی صحبت کردن .

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب اشاره به تغییرات مثبتی دارد که برای دستیابی به آن ها لازم است دوره ای از صبر را پشت سر بگذارید.

15. آسیهآسیهsays:

سلام خواب دیدم که با مامانم سوار قطار شدیم. نمیدونم قرار بود کجا بریم، انگار چند تا از فامیلامون هم بودن، قرار بود باهم بریم. یکی از فامیلامون رو واضح یادم هست که نشسته بود کف قطار و بچشو شیر میداد(ایشون در بیداری سالهاست دوست دارن بچه دار شن ولی هنوز براشون پیش نیومده) کوپه شبیه یک سالن بیست متری بود. هیچ صندلی توی قطار نبود همه یا کف قطار نشسته بودن یا ایستاده تکیه داده بودن. بسیار کثیف و متعفن بود بطوری که داشت حالم بهم میخورد.منتظر بودیم که جامون رو بهمون نشون بدن.که گفتن جا نداریم و نمیشه شما بیاین. فامیلمون هم گفت که نیاین بهتر ببین چه افتضاحه. منم به مامانم گفتم چه بهتر، برگرد پیاده شو. موقع برگشتن باید ازیه پله تنگ و سر پوشیده میرفتیم پایین که وسطش احساس کردم که گیر کردم و نمیتونم بقیشو برم در حالت خفقان بودم که یهو از خواب پریدم

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

سلام. این خواب اشاره به تغییراتی دارد که موقعیت آن ها در زندگی تان ایجاد شده اما باید پیش از پرداختن به آن ها، شرایط خود را بررسی کرده و با آگاهی تصمیم گیری کنید.

16. ساراساراsays:

سلام خواب دیدم مامانم سه میلیون تومن پول بهم داد مبل وصندلی بخرم رفتم مغازه مغازه دار بهم نفروخت گفت مشتری داره منم گفتم پس برام یکی بساز قبول کرد منم برگشتم برم سرکار توراه پول و خورد کردم آبمیوه ی آناناس برای خودمو دوستم خریدم خوردیم یه قطار بود سوارش شدیم ولی بیرون قطار بودیم درش و گرفته بودیم همه ی همکارام بودن قطار خیلی باسرعت میرفت رییسم میگفت دیگه نمیخواد بیای سرکار حقوقت و میدم بری منم خیلی ناراحت بودم

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

سلام. این خواب از شما می خواهد تا استعداد ها و مهارت های خود را دست کم نگرفته و از آن ها برای ایجاد تغییرات مثبت استفاده کنید.

17. پریسا عسگریپریسا عسگریsays:

سلام من خواب دیدم با دوست پسرم که سالهای زیادی باهم بودیم و الان دیگه از هم جداییم.خواب دیدم با اون توی ایستگاه قطار هستیم.ایستگاه قطار خارج شهری بود.قطارهاش آبی بود.اونجا دوتایی بودیم بدن من عریان بود اون پتویی روی من انداخت تا کسی نبیته.و اصلا کسی منو عریان ندید.فکر کنم یه قطار رفته بود.دومین قطار اومد و مسافران پیاده شدند.بعد گفت با این قطار نریم با قطار بعدی که میشد سومین قطار با اون بریم.یعنی ما قصدمون سوار شدن بود اما منتظر بودیم قطار سوم که خلوت تره بیاد و ما سوار اون بشیم و اون میدونست قطار بعدی خلوت تره.و منتظر توی ایستگاه راه آهن روی صندلی نشسته بودیم. میشه تعبیرش رو بهم بگید؟

18. زیبازیباsays:

سلام تشکر به خاطر سایت خوبتون من خواب دیدم با پدرم دوتایی داریم میریم مسافرت سوار قطار شدیم و خیلی زود و راحت به مقصد رسیدیم ، ممنون میشم تعبیر کنید

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

سلام. این خواب نشان دهنده ی تصمیمات جدیدی است که به زودی لازم است در زمینه های احساسی اتخاذ کنید. نتیجه ی این تصمیمات به مرور باعث ایجاد تغییرات مثبت در زندگی شما خواهد شد.

19. ززsays:

سلام این بار چهارم که خواب قطار میبینم ، اینبار هم خواب دیدم سوار قطارم با خانواده ، و داشتیم صحبت میکردیم ، قطار هم کوپه تخت دار داشت و ما تو کوپه خودمون بودیم رو تخت دراز کشیده بودم و با خانواده صحبت میکردم و بعد تو بلند گو قطار اعلام کرد که به مقصد رسیدیم و آماده باشید

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود بر شما ، کمی سرگردان و آشفته شده اید، این پریشانی به خاطر دوستی با افراد جاهل و نادان است.

20. ثریاثریاsays:

باسلام و درود. خواب دیدم که من ،مامان، خواهرم ویه پسر بچه که بچه ما بود(ولی در واقعیت پسر بچه نداریم ) و یه خانمی همراه دوتا مردی که از اقوام نزدیک اون خانم بودن (یکی از مردا شوهر اون خانم بود و اون یکی جوان تر بود و نسبتی باهاش داشت و موی بور وصورت سفید و زیبایی داشت)داخل یه کوپه بزرگ بودیم شبیه به یک اتاق ،بعد تولد بچه بود اون خانواده براش هدیه گرفتند و همینطور که قطار حرکت میکرد ،خواهرم روبروی اون آقای جوان نشست و انگار نتونست باهاش ارتباط برقرار کنه(خواهرم ازدواج کرده تو واقعیت)وبعدش من نشستم و به اون آقا نگاه میکردم و قطار داشت حرکت میکرد.بعدش در یه صحنه دیگه من و مامانم ،خواهرم ، بابام با یه خانمی با دوتا فرزند دخترش سوار قطاری بودیم که داشت به سمت مشهد میرفت و نگه داشت برا استراحت،همگی پیاده شدیم. لطفا تعبیر بفرمایید،بسیار ممنون

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

زندگی آمیخته با سختی و بلندی های زیادی است و مشکلات و شادی ها در هر زندگی وجود دارد.

21. حجت رضاییحجت رضاییsays:

خواب دیدم داخل یک قطار لوکس هستم و بجز من چند نفر دیگه ام هستن و نشتستیم رو صندلی به اتفاق هم داریم از پنجره به بیرون نگاه میکنیم و دیدیم که اونور جاده یه قطاری داره با سرعت میره و قطار ما با سرعت نسبتا بیشتری از کنارش میره واین واسه ما جالب بود و هر کدوم از ما داره در مورد اون قطار یه چیزی میگه و من دیدم که اون قطار راننده نداشت....

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

نشانه آن است که اگر عقیده محکمی در زندگی پیدا نکنید به کارهایی بیهوده دست خواهید زد.

22. پیام حاجیوندپیام حاجیوندsays:

یه شب که به خاطره یه اتفاق از همه چی نا امید بودم خواب دیدم سوار قطار شدم که دوتا عمه هاممتو قطار ن قطار که حرکت کرد تنها بودم تو به واگن از پنجره بیرون نگاه میکردم همه جا سر سبز بود نمیدونم چقد طول کشید بیرون نگاه کردن برگشتم دیدم یه کوپن خالیه با خودم گفتم برم تو ش بخوابم ولی همین که رفتم از خواب پریدم

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

نشانه‌ی دقت در کارها و پیشرفت در زندگی می‌باشد.