تعبیر خواب عروس در حال گریه

اگر ببینی عروسی بدون دلیل در حال گریه کردن باشد خوب است و بیانگر این است که خبری شاد بدست خودت می رسد ، دقت داشته باشید تمامی مطالب و تعبیر هایی که در مورد عروس یا لباس عروس آورده شده اند منفی یا نحس هستند اما این مطلب و این موضوع بصورت استثنا معنای خیری دارد ، شیخ طوسی میگوید اگر ببینی عروسی که در حال گریه کرده است در حقیقت مرده باشد به این علامت است که جشن نامزدی و یا وصلتت در حال نزدیک شدن است و همه شرایط برای داشتن یک زندگی رویایی و همراه با خوشبختی برای شما مهیا خواهد شد و تمامی گرفتاری ها و مشکلات در این زمینه حل می شوند اگر ببینی کسی که عروس بود خواهرت باشد به این نشانه است که صمیمی ترین دوست شما که با او ارتباط نزدیکی داری در اینده خیلی نزدیک شوهر میکند و زندگی جدیدی را شروع میکند 
سوال
: من دختری 19 ساله هستم که به تازگی با پسری آشنا شدم که بهش علاقه ی زیادی دارم اما خانواده های هر دو طرف راضی به این وصلت نیستند و مدام با بهانه تراشی های بیجا مانع از وصلت ما شده اند دیشب خواب دیدم خودم عروس شدم و بشدت دارم گریه میکنم و چشمام از شدت اشک ریختن قرمز شده بود آیا تعبیری دارد؟
پاسخ
: بله فرزندم در واقع با این رویا یقین داشته باشید همه چیز برای جشن ازدواج شما دو نفر در عرض مدت کوتاهی شما مهیا می شود و روحیه و حال و هوای شما بطور کلی تغییر میکند موانع از میان برداشته می شوند و خبرهای خوب و خوشایند به سمت شما خواهند آمد اما در این زمینه لازم است که صبوری کنید و با دیگران بحث و مشاجره نداشته باشید
پرسش
: خواب دیدم مادرم عروس شده بود اما انگار وضعیت خوبی نداشت و مدام دستش روی چشمانش بود و اشک میریخت و من از دور نگاهش میکردم تعبیرش چیه؟
پاسخ
:هیچ چیزی به جز خوشخبتی و سعادت برای فرزندان در این رویا وجود ندارد و بدانید که آینده ی خوب و روشنی در انتظار خانواده ی شماست

مطالب مرتبط...

160 نظر

  1. م.مم.مsays:

    سلام من عروسیم نزدیکه ۱ماهه دیگس و خواب دیدم عروسیمه ولی فقط گریه میکنم بشدت و لباس عروس نداشتم و پدر و مادرم میگفتن دیگه باید بری و من انقدر گفتم من حتی لباس عروس نپوشیدم و گریه کردم که دیگه زبونم طوری شد که دیگه مثل لال ها حرف میزدم.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با انسانی آگاه و باتجربه مشورت کنید و دستوراتش را انجام دهید تا به موفقیت دست یابید

  2. ناشناسناشناسsays:

    سلام من دختري هستم كه مدتي رو با يك پسر اشنا شدم و به هم علاقه داشتيم اما بعد ديگران باعث جدايي ما شدند و به ما اجبار شد كه از هم جدا بشيم چند وقت پيش خواب ديدم عروس شده بودم و داماد يكي از دوستان او بود كه زياد باهم رابطه ندارند و ازما مدام عكس ميگرفتند اما من ناراحت بودم كه چرا عروسي كردم بعد پدرو مادرم رو ديدم كه از رفتن من ناراحت بودند و من گريه ميكردم و همينطور پدرو مادرم گريه ميكردند و مدام زنگ ميزدند كه من ب خانه داماد بروم ... اما ناراحتي من بخاطر پسري بود كه دوسش داشتم خواب پيچيده اي بود بنظر شما تعبيري دارد؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      زندگی طولانی گاهی با برخی مشکلات

  3. مريم سادات خمريم سادات خsays:

    سلام. من به مدت ٦ماه با كسي كه خواستگارم بود وارد رابطه اي شده بودم كه همديگه رو بهتر بشناسيم و بعد ازدواج كنيم،توي اون شش ماه خيلي بهم علاقه مند شديم و همه چيز عالي بود،اما درست زماني كه حتي تاريخ عقد رو هم مشخص كرده بوديم فقط بخاطر مهريه،اين وصلت بهم خورد و من واقعا حالم بد بود،الان يك سال از اون تاريخ ميگذره و حال منم تقريباً به حالت عادي برگشته.ولي هميشه به يادشم... چند شب پيش خواب ديدم مراسم عروسي خودم هستش و من در لباس عروس،در حال رقص و شاديم.هنگام رقصيدن متوجه شدم چند خانم اطرافم دارن گريه ميكنن و اشك ميريزن...وقتي به صورتشون نگاه كردم متوجه شدم مادر و خواهر هاي همون آقايي هستن كه ازدواجم باهاشون بهم خورد...واونجا بود كه تو خواب متوجه شدم،داماد،پسر اون خانواده نيست!!!! ميخواستم تعبير اين خواب عجيب رو بدونم.ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حادثه ای در میان اقوام رخ میدهد که اگر خبرش بدستتان برسد دلگیر یا غمگین می شوید

  4. NjNjsays:

    سلام من چند ماه پیش ازدواج کردم ولی دیشب خواب دیدم ک مراسم عروسی من و همسرم هست وبغیر از خانواده کسی به مراسم نیامده و من با صدای بلند و فریاد گریه میکردم برای تعبیرش کمکم میکنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گریه و زاری شما در مراسم عروسی نشانه ی خوبی است و قول رها شدن از غم و گمراهی را میدهد

  5. ارزو پوریارزو پوریsays:

    من چند وقتی هست با کسی اشنا شدم البته دوست خانوادگی هستند و اشناییت داریم ولی مادر این اقا خیلی راضی به وصلت نیستند و اقدامی هم نمیکنن.دیشب خواب دیدم ازدواج کردم و خیلی خوشحال نیستم و داماد کس دیگری از فامیل بود بعد که مراسم تموم شد داشتم از مادرم جدا میشدم کلی گریه و داد میزدم که مادرم بمونه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بهتر است از گرفتن تصمیماتی که خود را در آن معذب و یا مجبور می بینید خودداری کنید چرا که در آینده تان مشکل ساز خواهد شد.

  6. پیمانپیمانsays:

    سلام تو خواب دیدم دختر عموم رو دارن میبرن خونه بخت لباس عروس تنش بجز من و پدرم و همسر دختر عموم هیچ کسی نیستش. پدرم داشت دست میزد یکدفع دختر عموم نشست رو زمین و گریه کرد چرا کسی نیومده عروسیم که پدرم دست از دست زدن برداشت. تعبیرش چی میتونه باشه!!! همین دختر عموم حدودا یک ماه پیش ازدواج کرده و رفته خونه بخت. سپاسگزارم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کاری بزرگ و احیانا مشکل با راه حل های متعدد برای شما پیش می آید که حق انتخاب خواهید داشت.

  7. ShivaShivasays:

    سلام، پسری که دوستش دارم دیشب خواب دیده که من توی لباس عروسم و دارم گریه میکنم و خودش هم کنارم بوده و داشته با گوشی بهم عکس نشون میداده ولی نمیدونه داماد کی بوده، لطف میکنید برام تعبیرش کنید؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است هر دو نفرتان بخاطر بعضی از مسائل خصوصی یا خانوادگی غمگین و دلسرد شوید.

  8. اسیاسیsays:

    سلام.. خواستگار من خواب دیده بود که توی مراسم عروسی بعد بله گفتن و در حال رقصیدن عروس، من گریه میکنم و همدیگه رو درآغوش میگیریم و خودش هم همراه با من گریه میکنه.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر اصلی هر خواب به بیننده ی آن باز میگردد و این خواب نشان دهنده ی احساس ناراحتی فرد رویابین است.

  9. سحرسحرsays:

    سلام من خاب دیدم تو مراسم عروسیمم اما بعد چند دقیقه تو یه اتاق شروع به گریه میکنم و همش میگم اگر بهم دروغ بگه چیکار کنم به مامانمم میگم این چه عروسیه نه لباس عروسی ن فیلمبرداری و مامانم از شاباش هایی که جمع شده میگه و میده بمن اما من بهش برمیگردونم میگم دست خودت باشه

  10. مائده خلیقمائده خلیقsays:

    سلام من ۱۶ سالمه چند وقت پیش خواب دیدم که در لباس عروسم و بخاطر اینکه ارایشگاه من رو بد درست کرده دارم گریه میکنم مادرم هفته پیش خواب دیده که یک نفر اومده خواستگاریم من وهمه خانواده راضی هستیم اما مادرم بخاطر قیافه اون راضی نیس و کلی گریه میکنه تو خواب دیشب هم خودم خواب دیدم که تو لباس عروسم دارم با پسر عمم ازدواج میکنم همه فامیلا اومدن اما من بخاطر اینکه من وداماد هیچ عکسی نگرفتیم و اتلیه نرفتیم کلیی گریه کردم تعبیر این خوابها چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا درباره ی ناراحتی های درونی خود با دیگران صحبت کنید.

  11. نگارنگارsays:

    باسلام و عرض ادب.چندوقتی است جهت ازدواج بااقایی اشناشدم امامتاسفانه مشکلات مختلفی سرراهمون قرارگرفت. دیشب خواب دیدم دارم عروسی من واین اقاست اما من فقط گریه میکردم وجشن بیشترشبیه مهمونی بود که کسی هم‌زیاد نیومده بود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا با صراحت بیشتری درباره ی ناراحتی های درونی خود با دیگران صحبت کنید.

  12. سحرسحرsays:

    سلام من خاب دیدم تو مراسم عروسیمم اما بعد چند دقیقه تو یه اتاق شروع به گریه میکنم و همش میگم اگر بهم دروغ بگه چیکار کنم به مامانمم میگم این چه عروسیه نه لباس عروسی ن فیلمبرداری . تعبیر این خاب چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا درباره ی ناراحتی های درونی خود با صراحت بیشتری با دیگران صحبت کنید.

  13. شهینشهینsays:

    من ازدواج کردم پدرم فوت کرده. شب عروسیم پدرم اومد بخابم و بهم گفت ازدواج کردی منم بهش گفتم بله ولی اون بدون هیچ حرفی فقط با انگشتاش عدد 3 رو نشونم داد الان دوباره خواب دیدم که منو بزور به کسی میدن انگار بجای یه چیزی که اتفاق افتاده منو میدن و خانواده داماد بدون خبر یه لباس عروس زشت و قدیمی برام فرستادن.بعدش پدرم کمدم را باز کرد و تمام وسایلم را جمع کرد بعدش منو بغل کرد و ازته دل گریه کرد آنقدر تو خواب از ته دل با پدرم گریه کردم که وقتی بیدار شدم چشام پر از اشک بود. بار اول که خواب پدرم رو دیدم بیماری سرطان گرفتم الان میترسم که تعبیر این چیه. البته خواب را غروب دیدم یعنی از غروب گذشته.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید دیگران از محبت و دلسوزی شما سو استفاده کنند.

  14. ......says:

    با سلام میشه تعبیرخواب منو بگید. خواب دیدم ک دارم با خواستگارم که برادر دوستم هسش جشن نامزدی میگیریم ولی من لباسی که خوب باشه برای مجلس نپوشیده بودم ولی یکی از لباسای قشنگمو اورده بودن که بپوشم و خیلی ناراحت بودم و خیلی میترسیدم که عقد کنم چون هنوز اسمش تو شناسنامم نرفته بود و اصلا به خواستگارم حسی نداشتم و ازش بدم میومد و به مامانم خواهش میکردم که مامان من دوسش ندارم دوستمم تو خواب دیدم که میگفت خوشحال باش و عب نداره و درپیش این خواب... خواب عشقمم میدیدم که دوماهی ازهم جدا شدیم و بیرون از جشن نامردی میدیدمش

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب اشاره به مسئولیت های متعددی دارد که در زندگی بیداری بر عهده ی خود احساس می کنید و در این بازه ی زمانی، نوعی اضطراب و درگیری فکری برای شما ایجاد شده است و لازم است قدرت اراده و مدیریت خود را به دیگران نشان دهید.

  15. BehiBehisays:

    سلام.من خواب دیدم چندتا خواستگار دارم و میخوان ب زور من با یکی از اونا ازدواج کنم.لباس عروس تنم بود و باید یکی از اون پسرارو انتخاب میکردم ولی یادم اومد ک من یکی دیگرو دوست دارم و با لباس عروس داشتم گریه میکردم و با داماد ک نمیشناختمش تو تالار نشسته بودیم ولی من ناراحت بودم و گریه میکردم ک نمیتونم ب اون ک دوس دارم برسم.میخواستم ببینم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب اشاره به تردید ها و نگرانی هایی دارد که جلوی گرفتن تصمیمات منطقی شما را میگیرد.

  16. SabayiSabayisays:

    سلام خواب دیدم لباس عروسی رو ک انگار مال من بود میبرن و من هرچی میدوام بهش نمیرسم و وقتی میبینم خیلی دور شده دیگه نمیدوام چون میدونم نمیرسم حالت ناامیدی و گریه میکنم و بعد خودمو توی فضای دستشویی عمومی میبینم ک گریه میکنم همش باز تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب از شما می خواهد تا از معاشرت با انسان های منفی نگر و بدبین خودداری کنید.

  17. RahaMRahaMsays:

    سلام من خواب ديدم پسرى كه در خواب ميشناختم و در واقعيت نميشناختم مجلسى بزرگ براى خواستگارى ترتيب داده و جواب من مثبت بود و در ابتدا من كنار مادر و پدر نشسته بودم و هنوز پسر نيامده بود،من مادرم را بردم تا لباسش را عوض كند و براى آن مراسم لباسش را انتخاب كنم.در حين اين كار از جواب مثبتم پشيمان شدم و در حال بازگشت به مراسم بودم كه بيايم و جواب منفى خود را اعلام كنم كه يكى از دوستان پسرى كه در واقعيت ٢سال پيش با او در رابطه بودم (اين شخص دختر است)به من خبر داد كه پسر معتاد است وقتى به مجلس برگشتم همه از اين موضوع اطلاع داشتند و ناراحت بودند و داماد هم گريه ميكرد و از مراسم رفت ولى من خوشحال بودم كه لازم به آوردن دليل براى جواب منفى نيستم.تعبير اين خواب چيست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر آن است که فرد تنهایی هستید.

  18. hh69hh69says:

    سلام منی که قبلا عروسی کردم خواب دیدم دوباره عروسیمونه و تو روز دو نفر بدون دلیل تو عروسی مردن و ماشینم که بابام و پسر همسایمون کنارش بودن تو حیاط منفجر شد و به شدت مصدوم شدن و برای عروس آوردن ماشین نداشتیم و من برا آروم جلوه دادن عروسی کمی رقصیدم و بعدش با خانمم من با صدای بلند و اونم به آرومی زدیم زیر گریه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است یک خطر و یا یک نگرانی برخی از اطرافیانتان را در خارج از محیط خانه تهدید کند.

  19. TinaTinasays:

    سلام من دیشب خواب دیدم پدر بزرگم رفته به یکی از استادای مجردم گفته بیا با دختر ما ازدواج کن و مراسم ازدواجی بدون رضایت من ترتیب میدن.بعد من ک میخوام برم مراسم یه لباس عروس میدن بپوشم.همسلیه منو ارایش میکنه ولی خیلی زشت.موهامو با کلیپس میبندن جوری ک همیش شل میشد و باز میشه.اومدم تو خونه ای ک مراسم عروسیم بود دیدم یه خونه ی کلنگی با دو تا اتاق ساده مرد و زن جدا دور تا دور اتاق نشستن و حرف میزنن.مامانمو صدا کردم که اینن چه وضعشه.بردمش تو اتاق و گریه میکردم و گفتم من امشب خونه ی این مرد نمیرم.از گریه تمام ارایشم پاک شد.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      غم روزها را نخورید و شاد باشید که گذشت زمان همه چیز را درست می کند

  20. مینامیناsays:

    سلام من خواب دیدم ک یکی از اقوام ک در واقعیت عروسی کرده دوباره عروس شده و داره تو بغل من گریه میکنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر این خواب خوب است و ممکن است خبر خوبی را دریافت کنید.

  21. شکیلالیاقتشکیلالیاقتsays:

    سلام من دوشبه پشت سرهم دارم خواب میبینم که مراسم عقدم هست و لباس عروس میپوشم وهردوشب درحال گریه کردن هستم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ؛ از هر دو رویا به عنوان شعف و امیدهای جدیدتر در زندگی تان یاد کنید.

  22. محمدزادهمحمدزادهsays:

    سلام چند شب پیش خواب دیدم لباس عروس پوشیدم و دارم ولی ناراضی بودمو گریه میکردم . و این که پدر بزرگ و داییم که فوت شده بودن زنده بودن ولی خوشحال نبودن .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام عروس شدن خواب نشانه بخت بلنداست وگریه کردن هم نشان ازشادی دراینده است

  23. سارا فرهان زادهسارا فرهان زادهsays:

    سلام خواب دیدم لباس عروسی پوشیدم وارد گریه میکنم به خاطر یه توده در گردن در خواب

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است مسائلی برایتان پیش بیاید که موجب ناراحتی و پریشانی خاطرتان شود.

  24. محمدزادهمحمدزادهsays:

    سلام تعبیر خواب های دیگر را هم میگید من دیشب خواب میدیم که کفش داداشم رو به پای خودم میکردم و میخواستم با کفش های دیگر تعویض کنم اما نمیشد آخرش همونو تو پام کردم نمیدونم تعبیر داره یا نه ؟ممنون میشم اینم بگید نو بودن کفش ها و اندازم بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای عجول بودن در کارها و شتاب زده عمل کردن است.

  25. ملیکاغلامیملیکاغلامیsays:

    سلام من یک دختر18ساله ام وهیچ علاقه ای به ازدواج ندارم چندشب قبل خواب دیدم که عروسی من است وکلی مهمان داریم ودارن من را به این ازدواج وادارمیکنن ولی هیچ لباس عروسی تنم نبود وداشتم گریه میکردم باترس ازخواب پریدم وبازهم داشتم گریه میکردم تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است خوابتان به رسیدن خبرهای خوشحال کننده و اتفاقات خوشایند در آینده منجر شود.

  26. FatemeFatemesays:

    سلام من ۱۷ سالمه دیشب خواب دیدم که عروسیمه و مهمون های زیادی اومده بودن ولی من تنها روی صندلی عروس و داماد نشسته بودم و گریه میکردم ممکنه برام تعبیرش کنید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای دریافت خبرهای خوشایند و تغیرات جدید در زندگیتان است.

  27. زینبزینبsays:

    سلام دیشب خواب دیدم ک افراد زیادی در یه محضر عقد نشسته ن و منم اونجا حضور دارم انگار چند نفر میخواستن عقد کنن.این چند نفر چند سالی هست ک ازدواج کردن ولی در خواب انگا میخواستن عقد کنن...توی مراسم چند چهره معروف هم بودند....یهو من بین ادما یاد نامزد سابقم افتادم انگار بهم پیام داده بود شروع ب گریه کردم اونقد گریه کردم ک نمیتونستم اروم بشم..همش توی دلم میگفتم همه ازدواج کردن ب عشق هاشون رسیدن من تنها افتادم و دارم تنهایی میکشم..تعبیر این خواب چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اینده ای روشن و درخشان در انتظارتان است که باعث خشنودیتان خواهدشد

  28. دریادریاsays:

    من خواب دیدم که با همزمان یکی از دخترای مجرد اقوام قراره تو یه روز با کسی دوستش دارم عقد کنم ، هیچ کس نمی دونه که همسر من چه کسی هست و قراره غافلگیر بشند . تو راه رفتن به محل عروسی هم هی یه سری اشیا رو که مهم بودن گم می کردم و دوباره وقتی ناراحت می شدم می دیدم که اصلا گم نکردمشون وقتی رسیدم هیچ کس به من توجه نمی کرد دیدن که کلی از دخترا دیگه هم دارن عروس میشن اما فقط من لباس عروس پوشیدم هر چه منتظر موندم داماد نیاومد ، وقتی رفتم سراغ لباس دامادیش دیدم که کوچیکه براش و مامانم گفت یادش رفته به داماد بگه که امروزه روز عروسیه و گفت فکر کنه اگه ام می دونست نمی اومد چون از ازدواج با من پشیمون شده و من گریه می کردم و جیغ می زدم که لباس عروسم را باز کنند تا در بیارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه علاقه و محبت شما به آن شخص و حساس بودنتان نسبت به اوست

  29. بی نامبی نامsays:

    سلام. من تو خواب عروس و داماد ناشناسی رو دیدم که با همون لباسها یعنی لباس عروس و کتک و شلوار داشتن تو خیابون راه میرفتن و انگار میرفتن سمت خونشون. من یهو بغضی تو گلوم رو گرفت و با بغض و کینه بهشون میگفتم تو رو خدا حالا که دارین میرین سر زندگیتون هیچ موقع نذارین خانواده ها سر از مشکلات و بحث هاتون در بیارن چون با دخالت هاشون زندگیتونا از هم میپاشن. من و شوهرم به خاطر همین مسئله زندگیمون در حال فروپاشیه. عروس یه نگاهی به من انداخت و خیلی برام ناراحت شد و اونم شروع کرد به گریه کردن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشان خبرها و اتفاقات خوش است

  30. گلیگلیsays:

    سلام من نامزدی هستم دیشب خواب دیذم عروسی گرفتن برام و لباس سفید و براق عروسی پوشیدم و روی سرم شنل عروس هست ومن گریه میکردم ..بعدیجوری شد رفتم یجایی قبز چندتا غریبه بود روشون تازه پوشونده بودن باخاک و چوب اینا ... ردشدم از کنارشون رفتم ... معنی این خواب چیه خیلی میترسم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات خوبی برای شماست

  31. مهناز محمدیمهناز محمدیsays:

    من خواب دیدم که مجلس عروسیمه بعد دارم گریه میکنم موقع گریه کردنم یک زن حدودا چهل ساله شلنگ آب رو روی صورتم میره آبشم تمیز و زلال بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه خبرها و اتفاقات خوش است

  32. جوادجوادsays:

    سلام خسته نباشد!لطفا راهنمایی کنید منو!خواب دیدم در خانواده اقوام دورمون عروسی ای بود و اقوامم ک شامل دختر عمه پسر عمه و...بود در حال رقص بودن !منم وارد شدم و پسر عمم ک‌چند ساله فوت شده هم در حال رقص ارام و ملایم بود وقتی دیدمش گریم گرفت شدیدا در حالی ک میرقصیدم ب طور ارام! گریه هم میکردم !و در در اون جمع دشمنی ک‌ازش ترس دارمم بود!خواهشا تعبیرمو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون ممکن است مسائلی باعث نگرانیتان شود

  33. هدیههدیهsays:

    سلام من ۱سال و نیم تقریبا عقد کردم ولی به خاطر تغییرات ناگهانی قیمت ها و بیماری ناگهانی پدرم نتونستم عروسی بگیرم با اینکه خیلییی دلم می خواست همش هم خانواده ام فشار میارن پس کی عروسیه خواب دیدم مراسم عروسیمه ولی نه آرایشگاهی نه هیچی یه لباس ساده منم همش گریه میکردم که من اینجوری عروسی نمیخام دوبار این خوابو دیدم میشه بگید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به زودی وقایعی غیر منتظره باعث شادی شما خواهدشد

  34. رهارهاsays:

    سلام وقت بخیر من ظهر خواب دیدیم دختری که ١٠سال پیش توو زندگیه معشوقم بود دارم عکسا و فیلماشو میبینم ٢تا لباس عروس داشت یه لباس عروس حنابندان داشت که پوشیده بودو سیاه رنگ بود و موهاش مشکی بود دداشت روی تاپ تاپ میخورد و گریه ام میکرد خیلی ام خوشگل بود شوهرشم دیدم تیشرت سفید داشت اما نشناختم . انگار توو جشنش معشوقه منم دعوت کرده بودن و معشوقم برای اینکه من ناراحت نشم میگفت اگه تو بخوای میرم عروسیش نخوای نمیرم تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر خوشحالی و شانس ایشان تعبیر میشود

  35. ساراساراsays:

    سلام من مجردم پسری رودوس دارم که یه جلسه هم خواستگاری اومدن ولی مشکلاتی پیش اومد همه چیز عقب افتاد مادر ایشون فوت کردن دیشب خواب دیدم یکی از همسایمون که بچه هم داره توی خوای عروس شده و مجرده خوشحال بود من ناراحت بودم چرا نمیشه خودم ازدواج نمیکنم رفتم پیشش گفتم بیا آرایشت کنم موهاتو ببافم خوشگل بشی بعدش رفتم از توی چمدون خودم یه تاج عروس که با گل رز مصنوعی درست شده بود و سفید بود براش آوردم داماد زنگ زد اومد دنبالش وقت نشد آرایششدامادفقط تاج عروس و برد جشنی نبود من خیلی ناراحت بود حسودیم شده بود آه میکشیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه علاقه شما به ایشان است

  36. ساراساراsays:

    سلام من صب ساعت نزديك ٥ خواب مراسم عقد خودم رو ديدم كه خيليي ناراحت بودم و فقط گريه ميكردم واصلا دوست نداشتم با اين اقا عقد كنم و اقاپسررو هم ميشناختم ولي ديگران اعتنايي نميكردن به حال من و ميخواستن مراسم رو اجرا كنن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات خوشی برای شماست

  37. نگین طلوعینگین طلوعیsays:

    سلام من خواب دیدم شب عروسی من و همسرم است...من کلا خوشحال نبودم...لباس عروس تنم بود ولی هیچ گونه آرایشی نداشتم و وسایل آرایش همرام بود تا خودم تو عروسی آرایش کنم . مهمونا خیلی خوشحال بودن ولی من و همسرم هیچ ذوقی نداشتیم.... غیر از خودم دخترخاله های شوهرم هم لباس عروس تنشون بود... این دخترخاله ها متاهل و صاحب فرزند هستن.... لطفا تعبیر خوابم رو با توضیح بگید ضمن اینکه من چند روزه بابت خیانت همسرم ذهن مشغولی دارم.... با تشکر....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگیتان دچار استرس و اضطراب شوید که زود گذر است

  38. MahsaMahsasays:

    سلام من خواب دیدم عروسیمه و با داماد وجه مشترکی ندارم و کامل از عروسی ناراضی ام و هنوز عقد نکردیم عروس های زیادی میبینم وقتی وارد تالار میشم میبینم داماد و عموم و پدرم گربه میکنن منم گریم میگیره و میرم سمت داماد تا ارومش کنم ک اصن ب من توجه نمیکنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ان است که اتفاقات خوشایندی برایتان رخ خواهدداد

  39. مهسامهساsays:

    من خواب دیدم میخوام مراسم عقد بگیرم اما به دروغ یعنی دامادی نیست و خودمم میدونم که نیست خانواده ام هم میدونن و انگار به صلاحمه که این جشن دروغی رو بگیرم. لباس عروسم لکه میوفته توسط پدرم ناخواسته و لکه پاک نمیشه میرم یه جایی و لباس محلی که ازش خوشم نمیاد ولی خب مجبورم کسی بهم قرض میده روز مراسم هیچ کس از دعوتی ها نمیاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در زندگی دچار سردرگمی شوید

  40. الهامالهامsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که عروسیمه و دارم گریه میکنم و لباس عروسی هم تنم نبود و و وقتی رفتم تو عرو سی مثل مهمونا نشستم و حتی جای عروس هم نرفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است انتظارات شما در زندگی برآورده نخواهد شد.

  41. لللبلللبsays:

    سلام من خواب دیدم دخترم که الان نامزده رو واسش جشن گرفتیم و عروس شده در حال گریه کردنه و من هم دارم باهاش گریه میکنم تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه خبرهای شادی است که به شما میرسد

  42. زینبزینبsays:

    سلام وقت بخیر،من دیشب تا اذان صبح دقیقا خواب دیدم که عروس شدم ولی لباس عروس تنم نبود یه لباس مثل لباس عروس هندی ها یعنی ساری تنم بود که طلایی بود و قرمز بعد تمام دستم تا آرنج پر از طلا بود حتی گردنم پر از گردنبند طلا بود انگشت های پامم انگشتر طلا داشتن و من تو خونه خودمون بودم خانوادم داشتن حاظر میشدن که بریم منم فقط گریه میکردم میشه بگین تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر شور و نشاط و خوش اقبالی است

  43. Maryam.aboozariMaryam.aboozarisays:

    سلام.من ب تازگی خواب دیدم بایه اقا پسری که میشناسمش دارم ازدواج میکنم و تولباس عروس ب شدت گریه میکنم.این درحالیه که من کسه دیگه رو دوس دارم و اون اقا پسر هم همینطور من توخواب همین مسئله رم به پسرگفتم که من کس دیگه رو دوس دارم شمام همینطور و همچنان ب شدت گریه میکردم......این درحالیه که من جدیدا با کسی که دوسش دارم دچار مشکل شدم رابطمون سرد شده و ازهم دور شدیم.تعبیر این خواب چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مواردی در زندگی باعث شادکامیتان در زندگی شود

  44. Zizi.esZizi.essays:

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما ، من ۱سال و نیمه نامزدم ، جدیدن بین منو و نامزدم و خونوادهامون اختلاف افتاد تا جایی که من میخوام جدا شم ازش ،دیشب خواب دیدم لباس عروس پوشیدم و غم دلم انقدر سنگینه که دارم گریه میکنم ، میشه خواهش کنم تعبیرشو بگین ؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه شور و نشاط و شادی است

  45. فائزهفائزهsays:

    با سلام خواب دیدم دارم عروسی میکنم(با اینکه هیچ میلی به عروس شدن نداشتم) خیلی گریه میکردم میگفتم توروخدا نزارین من عروسی کنم من نمیخوام ... تعبیرش خوبه به نظرتون!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است خوشحالی برایتان ایجادشود

  46. نگیننگینsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم ازدواج کردم به زور خانواده و روز عروسیم بود لباس عروس داشتم و تو یه فضای بازی مثل باغ عکاسی عروسیمون بود و خانواده ام فقط می خواستن هرچه زودتر تموم بشه عروسی ! بعد دیگه خودم گریه میکردم و بقیه مهمونا میگفتم که نمیبخشمتون و همه گریه میکردیم و اصلا یادم نمیاد که داماد اصلا کی بود میشناختمش یا ن بعد انگاری دستامم خونی بود و خبر یه تصادف داده بودن فقط میدونم که ازدواج زوری بود و همه می خواستن خیلی زود تموم بشه! خواببم ساعت ۳ بعداظهر دیدم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان است

  47. Khanoomeh xKhanoomeh xsays:

    سلام از فامیلامون کسی خواب دیده که من تو لباس عروس در حال گریه کردنم و میگم که اونی که دوسش داشتم منو ول کرده رفته ...و در واقعیت هم همین اتفاق افتاده بود و کسی که دوسش داشتم منو ول کرده بود ولی کسی که این خوابو دیده هیچ اطلاعی از رابطه ما نداشت ...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه مراسم و جشن در آینده است

  48. سارا هشمتیسارا هشمتیsays:

    سلام دیشب خواب دیدم عروس شدم اصلا از داماد راضی نیستم و خیلی گریه کردم اونقدر که از خواب پاشدم چشمام خیس بود خیلی ناراحت بودم تو خواب و دنبال این بودم که از داماد جدادشدم .. من نزدیک ٨,سال که با پسری رابطه دارم ولی ازدواجمون پیش نمیاد خانواده پسر راضی نیستند میخواسم ببینم تعبیر خوابم چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام گریه از روی اندوه بر شادمانی و خوشنودی در زندگیتان تعبیرمیشود

  49. محدثهمحدثهsays:

    سلام من خاب دیدم با کسی ک هم دیگرو میخایم ولی پدرم مخالف ازدواجمونه دارم ازدواج میکنم و شب عروسیمه و از لباس عروسم ناراضی ام و ناراحت ک زشته و وقتی از ارایشگاه میام و خودم تو اینه میبینم از ارایشم ک سادس و خوشم نمیاد و ب خالم ک از سفر برای عروسی من اومده میگم برام رژ بزن و از مجلس عروسیمم ناراحتم ک اونجوری باید نیست و خلوته و رفتار دومادم باهام خوب نیست و منم ناراحتم اخر خابم گریه میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در آینده ای ن چندان دور وقایعی در زندگیتان رخ میدهد که چندان باب طبع و مورد پسندتان نخواهد بود

  50. نازنین حیدرینازنین حیدریsays:

    سلام.خسته نباشید.من خواب دیدم با یه آقایی ازدواج کردم و آقا رو نمیشناختم و جشنمون هست.اما وقتی وسط رفتیم برای رقص دونفره یک زن که نمیشناختمش بین ما ایستاده بود و نمی ذاشت ما برقصیم و من خیلی ناراحت شدم و عروسی رو ترک کردم.و خیلی گریه میکردم و میگفتم بدترین خاطره خاطره عروسیم شد.میشه تعبیرش کنید.ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اتفاقات خوب و خوشایندی در زندگیتان رخ میدهد و از ناراحتی دور میشوید

  51. ریحانه قریحانه قsays:

    سلام خسته نباشید.من ۲۳سالمه ومجردم دیشب خواب دیدم که عروسیمه داشتم میرقصیدم که خودمو تو اینه دیدم واز ارایش صورت وموهام اصلا راضی نبودم و ناراحت شدم وشروع کردم به گریه موقع شامم پیش بقیه مهمونا نشستم که شام بخورم بازم داشتم گریه میکردم چون کلا از عروسی که گرفته بودن وارایشم و فیلم برداری راضی نبودم و دوماد رو هم اصلا ندیدم تو خوابم نبود میشه بهم بگید تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ناراحتی و نگرانی هایی در زندگی برایتان ایجاد شود

  52. سحرسحرsays:

    سلام.من دوساله نامزد کردم ولی به دلیل مشکلات مالی همسرم نتونستیم هنوز عروسی بگیریم خواب دیدم که مادرم به زور منو میبره که با نامزدم عقد کنیم نه ارایشگاه رفتم نه لباس عروس پوشیدم فقطم گریه میکنم و نق میزنم میشه تعبییرشو بگین؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر اخبار شادی است که به شماخواهدرسید

  53. مبین داغ بلندانمبین داغ بلندانsays:

    سلام من خواب دیدم خونه ی رفیقم عروسی بود ماشینا اومدن و رفیقم راهنماییشون‌کرد به داخل بعد چند لحظه دیدم همه لباس سیاه در عروسی برتن دارند و گریه میکنند منم احساس ترس داشتم رفیقمم رو کرد به من گفت ما همراه هم میمیریم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این رویا برخلاف ظاهرش نشان از شادمانی و سرور دارد.

  54. Na. NaNa. Nasays:

    سلام من دختری 17ساله هستم خواب دیدم که مراسم عروسی من است اما من درونی اتاقی رفتم و به دلیل نارضایتیم از عروسی تنها گریه میکنم ویکی از دختران فامیل به من دلداری میداد.... تعبیرش چیست؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر اتفاقات شادی بخشی است که در زندگی برایتان ممکن است رخ دهد

  55. تیناتیناsays:

    سلام.من خواب دیدم که شب قبل عروسیمه و من کلی گریه و زاری میکنم ک من هنوز آمادگی عروسی و ازدواج رو ندارم،من هنوز مطمئن نیستم که انتخابم فلان شخصه (که همسرم بشه)و همش توی خواب ب فکر اینم ک چیکار کنم تو این شرایط و دائم در حال گریه کردنم داماد هم در خواب کسی بود ک ما۳ ساله با هم دوستیم .دوستش دارم ولی همیشه سر ازدواج با این شخص مردد بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام جایی برای نگرانی وجود ندارد و باید توجه داشته باشید که گریه از روی اندوه در زندگی بر شادمانی و شادکامی در زندگیتان دلالت دارد

  56. سپیدهسپیدهsays:

    سلام وقت بخیر.من از عشق چند سالم جدا شدم و الان با یه اقایی در حال اشنایی هستم دیشب خواب دیدم عروسیمه و داماد همون اقاست که باهاش در حال اشنایی هستم ولی مدام برای عشق سابقم بی تابی و بشدت گریه میکنم و بهش زنگ میزنم از شدت دلتنگی و خبر عروسیمو بهش میدم این خواب و بعد ساعت ۷صبح دیدم راستی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام گریه از روی اندوه بر شادمانی و تندرستی در زندگیتان دلالت دارد

  57. AaaaAaaasays:

    سلام خسته نباشید من بعد ظهر خواب دیدم که یک خانم از فامیل هامون برای من یک سینی که داخلش ماهی های ریز پخته بود آورده بود و مامانم یکی بر داشت بعد منم برداشتم بعدش دیدم که پسر خالم پشت پنجره اتاق گریه میکنه بعد دو سه تا پلیس از من سوال میپرسن درباره ی یه دختری که کوچیک بود از وقتی این خواب دیدیم کاملا بهم ریختم و منو خیلی درگیر خودش کرده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر این است که خبری شاد بدست خودت می رسد

  58. ShahrzadShahrzadsays:

    سلام چند شب پیش خواب دیدم که عروسی من و اقایی هست ک بهشون علاقه دارم و لباس عروس تنم بود ولی گریه میکردم و ناراحت بودم و ازش میخاستم منو ببره ب خونه ی یکی از اقوام ک از خواب پریدم و دوباره خابیدم و باز خواب دیدم مراسم عروسی من و اقایی هست ک نمیشناسم و باز من ناراحت بودم خیلی بارون میومد و سیل ب راه افتاده بود ب حدی ک لباس عروسی ک تنم بود گِلی شد و من ب اون اقا میگفتم ک عجله نکنن تقصیر از اونه ک لباس گِلی شده و اون اقا سعی داشتن من و بخندونن میشه لطفا تعبیرشو بگین؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اتفاقی که شما تصور خوبی ازش دارین نتیجه ی خوبی ممکن براتون نداشته باشه اما اتفاق غیر منتظره ی دیگ ای براتون میوفته که براتون خیر و برکت داره

  59. مرجانمرجانsays:

    سلام دوست من براي من خواب ديده كه من بهمراه پسري كه سه سال پيش منو رها كرد و ازدواج كرد دارم ميرقصم داماد رو به من پشت به عروس ميرقصيده من سبز تنم بوده و باردار بودم همه كسايي كه دور عروس بودن مشكي تنشون بوده من قيافه ي پريشون داشتم و عروس گريه ميكرده ،يكي ازون خانوما ك دور عروس بوده بد به من نگاه ميكرده، من كِل ميكشيدم دست ميزدم ، عروسي اون دوتا بوده و من اونجا بودم و چون باردار بودم خانوادم طردم كردن،داماد تنفنگ دستش بوده دوستم به من گفته بيا بريم بچه رو بنداز من گفتم نه اين تنها يادگار عشقمه كه همون داماد باشه.... جناب من تو شرايط سختي هستم نزديك عروسيشه و من تو عذابم ميشه زودتر تعبيرشو بگيد؟؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما با رنج دادن و آزار خودتون در حال آسیب زدن به خودتون هستین و این گناه از خداوند طلب بخشش کنن برای خودتون و ازش عاقبت بخیری بخواین

  60. mobi🙃mobi🙃says:

    مدتیه با یکی آشنا شدم و وارد رابطه شدیم ولی فقط مادرش و مادرم در جریانن ، خاله ی مادرم خواب دیده که من با لباس عروس وایسادم و زار زار گریه میکنم هر چیم میگه چته هیچی نمیگم میشه بگید تعبیرش چیه!؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در این رابطه مسائل ناراحت کننده ای تجربه می کنین

  61. mobi🙃mobi🙃says:

    مدتیه با یکی آشنا شدم و وارد رابطه شدیم ولی فقط مادرش و مادرم در جریانن ، خاله ی مادرم خواب دیده که من با لباس عروس وایسادم و زار زار گریه میکنم هر چیم میگه چته هیچی نمیگم میشه بگید تعبیرش چیه!؟

  62. zaraiiigolzaraiiigolsays:

    سلام .من دیشب خواب دیدم که خاله ام عروس شده و از خوشحالی عروس شدنش گریه میکند و مراسم هم شاد و خیلی خوب برگزار می شود .تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاقات شادی بخشی در حال وقوع است

  63. الهامالهامsays:

    سلام خدمت شما. خواب دیدم عروسی خودم و نامزدم هست. (درواقعیت ما 4ساله عقد کردیم و بزودی عروسیمون هست ) در عروسی مشکلی پیش میاد برام فک میکنم مث زمین خوردن یا آسیب دیدن ک بعدش لباسم رو درمیارم و آرایشم رو پاک میکنم. (ی حالتی مثل لج کردن یا عمیق ناراحت شدن. ) لباس معمولی پوشیدم و دارم از دور مراسم ومهمانهارو میبینم. ک مهمانها متوجه حضور من میشن و میگن ک سریع بیا تو مراسم. منم دست بکار میشم و ب کمک خواهرم در حال لباس پوشیدن و آرایش کردنم.. تا من حاضر بشم، مراسم تموم میشه و مهمانها میرن و من باصدای بلندگریه میکنم بخاطر بهم خوردن عروسیم و ازدست دادن خیلی قسمتها ک بدون من انجامش دادن... ی حالتی مث پشیمونی دارم و مدام میگم ک چرا لباسمو درآورده بودم چرا اینکارو کردم چرا چرا... این خواب تعبیری داره؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن اختلافات و مشکلاتی پیش بیاد

  64. سیماسیماsays:

    سلام.من خواب دیدم با یکی از دوستانم که پسر هست عروسی کردم(دوستم به من علاقه داره ولی من نه) بعد عروسی خیلی پشیمون بودم و با لباس عروسی تو بغل پدربزرگم گریه میکردم و ازش میخواستم نجاتم بده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ای رویا بیانگر استرس و اضطراب های است که ممکن است برایتان در زندگی ایجادشود

  65. ReyyyReyyysays:

    سلام...من دیشب خواب دیدم همه در حال اماده کردن مراسم عقد منن...باکسی که دوسش ندارم و‌من مدام گریه میکرذم و به کسی که دوسش دارم زنگ میزدم و تو فکر اون بودم...یادمه همش میگفتم نمیخام با این ازدواج کنم و مادرم زورم میکرد که باید اینکارا بکنی...بعد توی ذهنم میگفتم با این ازدواج میکنم بعد جدا میشم میرم با عشقم ازدواج میکنم....و گفتم لااقل عقد موقت بخونین که مادرم راضی شد به عقد موقت...ولی من مدام ناارام بودم و بیقراری میکردم....ولی دادماد را نمیشناختم و مراسمم رو‌ندیدم فقط در حال آماده کردن بودیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به احساس و تصمیم درونی شما اشاره داره و سختی و نگرانی خواهید داشت با منطق پیش برین

  66. غزل بانوغزل بانوsays:

    با سلام خدمت شما من دختریم که خواب دیدم عروس شدم و مجبوری با یه نفر داشتن زورم میکردن که ازدواج کنم که ظاهرش مشخص نبو از گریه زیاد زنگ زدم به پسر مورد علاقم اومد تا دید لباس عروس تنمه رفت حتی چهره پسر مورد علاقمم معلوم نبود و فقط گریه میکردم ،تعبیر خوابم چی میشه؟؟؟؟ چند وقت پیشم خواب دیدم ک ی اقایی گفت ب من ک هیچ مانعی شما رو ازهم جدا نمیکنه مندارمم کلافه میشم تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه بندازین به مشکلی اشاره داره

  67. محمد توکلیمحمد توکلیsays:

    سلام .من خواب دیدم که رفتم خونه عروسیه. و عروس مادرم هست و لباس خیلی زیبا و سپید داره و خیلی ناراحت نشسته .و پدر بزرگم که چند ساله فوت شده هم چنان نشسته در سمت دیگر و لباس سفید داره ونارحته .و همگی خوشحاله .میشه بگید تعبیرش چیه خیلی فکرمو مشغولش کرده.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه بندازین و ختم انعام داشته باشین

  68. اسرا موسویاسرا موسویsays:

    سلام دختر ۱۸ ساله هستم دختر خاله من خداب دیده که من با پسر خاله معلولم ازدواج کردم و خیلی گریه میکردم و به دلایلی مجبور به ازدواج بودم تعبیر آن چیست؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام حرز امام جواد همراهتون باشه

  69. n.khakin.khakisays:

    سلام.من خواب ديدم با يكي از فاميلاي خيلي نزديكم ازدواج كردم و توي خواب ناراضي همش اشك ميرختم انقدر گريه كرده بودم حالم بد شده بود..(اينم بگم تو واقعيت هم اگر بيانخواستگاريم انقدر كه تو خواب حالم بد بود ميشد از ناراضي بودن) ميشه تعبيرش كنيد؟ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام گریه از روی اندوه بر شادمانی دلالت دارد

  70. رهارهاsays:

    خواب دیدم نام شخصی دیگر در دفتر ازدواج به جای همسرم ثبت شده و منم وسط عروسی با شنیدن این خبر گریه میکردم .ایا اتفاقی قراراست برای همسرم بیفتد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اسپند دود کنید و سوره ی یوسف بخونین

  71. نیلوفر پیشه ورنیلوفر پیشه ورsays:

    سلام . روزتون بخیر من دیشب خواب بدی دیدم . من یع دختر مجردم خواب دیدم روز عقدم بود ولی نمیدونم دادماد کی بود من با یه لباس عروس خیلی زشت ک اصلا به سلیقه خودم نبود وارد شدم دیدم سفره عقدم خیلی زشته و پر گل مصنوعی و زشته گریه کنان رفتم و به خواهرام گفتم چرا شما نرفتین برام قشنگ بچینید و فقط گریه میکردم و سفره عقدو جمع کردم خودم از نوع میچیدم و گریه میکردم هیچ کس به ازدواج و عقدم اهمیت نمیداد . تعبیر این خواب چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس شب هنگام خواب قرآن بالای سرتون بذارین و پاک بخوابین و قرآن زیاد بخونین

  72. زهرازهراsays:

    سلام من چند شب پیش خواب دیدم که عروسیمه و یکی از رفیقام که در حال حاظر باهاش قطع رابطه کردم عروسیمو بهم زده و منم درحال گریه کردن و جیغ زدن هستم چند نفری خواستن ارومم کنن ولی من بازم گریه میکردم و میخواستم از مراسم فرار کنم کفشامو پیدا نمیکردم عمه ام بهم گفت کفشات اینایی هست که پامه منم گفتم اره بعد بهم داد و منم پوشیدم

  73. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم که عروسیمه دامادم شوهرمه میشناسم.ولی همه مهمونامون رفتن بخاطر اینکه مردانه زنانه جداهست.و من به شدت گریه میکنمو میرم بهشون گله میکنم.اونام حسابی پشیمونن.تعبیر داره این خواب؟

  74. سحرسحرsays:

    سلام ببخشید من دیشب خواب دیدم که دارم آماده میشم برای عقد و مراسم نامزدیمه ،به شدت گریه میکردم و به مادرم میگفتم من داماد رو نمیشناسم مادرمم میگفتن که نگران نباش الان آقای دکتر میاد

  75. نگیننگینsays:

    سلام من دختر مجرد ۲۰ ساله ای هستم ، خواب دیدم دارم برای عروسی خودم اماده میشم اما دامادکه از یه کوه شنی! ساخته شده بود داشت ب من چیزهایی میگفت که دقیق یادم نیس ولی فکرکنم مبنی بر سخت بودن زندگی و اینکه نمیتونیم باهم باشیم بود، من دامادو دوست داشتم وچون حرفاش ناراحت کننده بود هردومون داشتیم گریه میکردیم ، بعدم اون فروریخت و از بین رفت ... این چه معنی ای داره واقعا ...

  76. ارامشارامشsays:

    سلام من خواب دیدم کسی به خواستگاری ام اومده قیافشو یادم نمیاد ولی شادی ک داشتم و خیلی خوب یادمه پدرم گف عقدش میکنیم بیدار ک شدم از خواب دختر عمومم خواب دیده بود من دارم ازدواج میکنم ولی اون داره گریه میکنه جفتمون تو ی شب خواب دیدیدم تعبیرش چیه؟!

  77. آواآواsays:

    سلام ، من دوهفته دیگه عقدمه بعد خواب دیدیم عروسی کردم ولی همه دارن گریه میکنن و خودم هم داشتم گریه میکردم و به شدت ناراحت بودم . خیلی استرس گرفتم میشه لطفا تعبیرشو بهم بگید

  78. صنمصنمsays:

    سلام من یه دختر مجردم خواب دیدم خاستگار اومده برام خانوادم قبول کرده بودن ولی خودم راضی نبودم به اونی که دوسش دارم قضیرو گفتم وگفتم که زودتر بیاین خاستگاری ولی بی اعتنایی میکرد براش مهم نبود قراره مراسم عقدوعروسی گذاشته بودن منم باگریه سرسفره عقد نشسته بودم

  79. بیتا احمدیبیتا احمدیsays:

    سلام وقت به خیر من خواب دیدم عروسیمه واز لباسی سفید که توش مشکی و قرمزم کار شده بود شبیه لباس عروس نبود از اینکه لباس به سلیقه خودم نبود و دوسش نداشتم و آرایشم هم همینطور گریه می کردم و می خواستم عوض کنم ولی همه مخالفت می کردن و نمی ذاشتن و گفتم مم هم ازدواج نمیکنم و بله نمی گم.تعبییر خوابم چیه ممنون

  80. MobiMobisays:

    سلام من دیشب خاب دیدم ک همزمان با دخترعموم ک الان در واقعیت با اونا صحبت نمیکنیم جشن عروسیمون توی یک روزه، من توی خاب داشتم بخاطر اینکه ارایشگا بد درستم کرده بود و لباسم بدشکل بود و داماد دیر کرده بود زارزار گریه میکردم،بعدازساعتها داماد ک همون پسری بهش علاقه مندم از خیابان پایین با ماشین میومد ولی چون سربالایی بود ماشین تا نصفه میومد و دوباره میرفت پایین. و من همچنان گریه میکردم.چن بار دیگم خاب دیدم با همین پسر ک دوسش دارم ازدواج کردم میشه بگین تعبیرش چیه؟

  81. دیانا شهبازیاندیانا شهبازیانsays:

    سلام خسته نباشید من به فردی علاقه دارم که خانواده هر دو مخالف هستند بخاطر سن من اما ما بهم خیلی علاقه داریم مدتی که خیلی با هم کم ارتباط داریم چون می‌ترسیم دوباره خانواده هامون بفهمن امروز خواب دیدم که دارم با فردی که عاشقش هستم عقد میکنم اما اولش‌ تو خونه هی گریه میکردم میگفتم من لباس ندارم و چرا منو نبردین آرایشگاه ، همش بخاطر این ناراحت بودم اما یه تالار گرفته بودیم که خیلی خوب و بزرگ بود ، بنظرتون تعبیرش چیه

  82. رزي قایدرزي قایدsays:

    درود. دوست من خواب دیده من با دوست شوهرم عروسی کردم، ولی دوست من در حال گریه است.

  83. نفسنفسsays:

    سلام من خاب دیدم خودم عروس شدم منتها داماد نیست و خودم هم راضی به ازدواج نیستم دلیکا در حال گریه هستم

  84. Maryam RezaeiMaryam Rezaeisays:

    من الان نامزد هستم و سال دیگه عروسیم هست خواب دیدم که لباس عروس پوشیدم و به یه مجلس رفتم که خیلی از مهمون های اونجا کسایی بودن که ما باهاشون در رابطه نیستیم و دختر عمه من قرار بود من را ارایش کنه ولی وقتی منو. ارایش کنه ابرو های من را به شدت نازک و زشت کرده بود و من از این قضیه ناراحت بودم و از طرفی دو دل بودم برای ازدواج و همش از خواهرم می پرسیدم دارم کار درستی می کنم آیا؟ و اشک می ریختم که من اصلا دوستش ندارم و داماد نامزدم نبود برادر بزرگم بود آیا این خوابم تعبیری دارد؟

  85. f.Yf.Ysays:

    سلام چن وقت خواب می بینم دارم عقد میکنم اصلا راضی نیسم وناراحتم و بازم دیدم خواستگاراومده قشنگ قرارومدارمیذاشتیم ولی من ناراحت وناراضی بودم چون طرف کس دیگ بودواونی ک من میخواستم نبودومن همش فکرم پیش کس دیگ بود

  86. zahrazahrasays:

    درود من متاهل هستم،پسر خاله ام خواب دیده که من دوباره عروس شدم و توی لباس عروس فقط دارم گریه میکنم . ممنون میشم تعبیرش و بهم بگید🙏

  87. Mahsa yaganehMahsa yaganehsays:

    سلام من در خواب دیدم که از معشوقم بی خبر با مردی دیگری عروسی کردم و اصلن هم خوشحال نیستم و همه وقت گریه می کنم خودم علتش را نمی فهمم که چرا ازدواج کردم و مراسم عروسی هم خیلی ساده و از شوهرم پنهان دوبار با معشوقم ملاقت هم کردم و نکته مهم من در خال حاضر با یک نفر در رابطه هستم که اصلن در مورد این رابطه اطمینان کامل ندارم و شب قبلیش هم خواب دیدم که من میرم با این شخص ی که در حال حاضر هستم کات می کنم ممنون خیلی زیاد

  88. ZsZssays:

    درورد بنده دیشب خواب دیدم بافردی که دوسش ندارم دارم عروسی میکنم(در واقعیت شخص دیگری رو دوست دارم) من اصلا بابت این موضوع خوشحال نبودم و مدام گریه میکردم .. وقتی خواستن من رو به خونه پدرم ببرن کسی همراهم نبود مثل زن های بیوه(قصد توهین ندارم) و اینکه لباس عروس من سفید نبود بلکه رنگارنگ(صورتی.سفید.ابی.زرد)بود .. و بزور این لباس عروس رو برای من پیدا کردن میشه تعبیر خوابم رو بگین؟؟ممنون میشم

  89. MrymMrymsays:

    سلام من خواب دیدم که خانوادم منو بزور دارن شوهر میدن و من اصلا راضی نبودم و فکر دوس پسرم بودم یهو خانواده داماد ریختن تو حیاط خونمون و جشن گرفتن بابامم هی بم میگفت یا با این یارو ازدواج میکنی یا دیگه کلا ازدواج نمیکنی.بعدش خودم اومدم حیاط و جشن و ریختم بهم و گفتم من با پسرتون ازدواج نمیکنم پاشید گمشید بیرون اونام رفتن تعبیرش چی میتونه باشه

  90. غزلغزلsays:

    سلام . من خاب دیدم که تو یک کوچه تنگ و قدیمی هستم ؛شب بود و بارون میومد و لباس عروس تنم بود و حال خیلی اشفته ای داشتم و دائم از روی خستگی و غصه گریه میکردم شب عروسیم بود انگار ولی خیلی تنها بودم و حتی داماد هم نبود ت کوچه بودم فقط من هیچکس تو زندگیم نیست ولی تو خاب انگار اسم شوهرم محمد بود ولی در واقعیت من حتی کسی به این اسم نمیشناسم تو خاب شوهرمو دوست نداشتم و عشق اولمو میخاستم این چه تعبیری داره؟ تشکر

  91. SaySaysays:

    سلام من دختری 35 ساله هستم که مدت طولانی با شخصی در رابطه هستم و به خم علاقه مند هستیم اما ایشون میگن که فعلا شرایط ازدواج را ندارن من هم تصمیم به جدایی گرفتم خواب دیدم عروسیمه و در تلاش آماده شدن بودم که چون نتونسته بودم کامل آماده شم گریه میکردم تا اینکه دوستم کمکم کرد تا آماده شم به نظرتون تعبیرش چیه

  92. مریممریمsays:

    سلام وقتتون بخیر من امروز صبح خواب دیدم با یه نفر که دوسش دارم عروسی کردم خیلی جشن عروسی خوبی بود و خوشحال بودیم ولی شب که رفتیم خونه یه نفر به کسی که دوسش داشتم حرفی زده بود که با من دعوا کرد و من درحالی که لباس عروس پوشیده بودم خیلی گریه میکردم تعبییر خوابم چی میشه لطفا میشه بگید؟نگرانم واقعا

  93. مریممریمsays:

    سلام وقتتون بخیر من امروز صبح خواب دیدم با یه نفر که دوسش دارم عروسی کردم خیلی جشن عروسی خوبی بود و خوشحال بودیم ولی شب که رفتیم خونه یه نفر به کسی که دوسش داشتم حرفی زده بود که با من دعوا کرد و من درحالی که لباس عروس پوشیده بودم خیلی گریه میکردم تعبییر خوابم چی میشه لطفا میشه بگید؟نگرانم واقعا

  94. soniaahmadisoniaahmadisays:

    سلام منم دیشب خواب دیدم عروسیمه با کسی که دوسش دارم ولی لباسام آلوده به مدفوع شده بود دستامم همینطور و نمیتونستم آرایش کنم خیلی گریه میکردم همونجوری منو بردن شب قبلش هم خواب دیدم دوتا از دندونای عقبم افتادن میشه تعبیرش دوتارو بگین

  95. مریم کاملیمریم کاملیsays:

    سلام من همیشه خواب میبینم که عقد کردم یا میخوام ازدواج کنم ولی پشیمونم و گریه میکنم مرتب این خواب رو میبینم

  96. MahanMahansays:

    سلام. من 17 سالمه.دیشب خواب دیدم خانواده ام میخواهند مرا به پسری بدهند که من از ازدواج با آن پسر ناراضی و ناراحتم و به وقت بیشتری نیاز دارم تا درموردش فکر کنم اما خانواده اینطور نمیخواهند..تعبییری دارد؟

  97. الههالههsays:

    سلام من چند ماهیه از کسی که همو خیلی دوست داشتیم جدا شدم و خوابای پریشون زیاد میبینم دیشب خواب دیدم بین خوابم رفتم آرایشگاه و داشتن برا عروس شدنم آمادم میکردن من تو نمیدونم داماد کی بود ولی تو خواب انگار میدونستم یعنی تو خواب برام سوال نبود کیه انگار میدونستم ولی کسی که دوسش داشتم نبود و من همش بغض داشتم و شدید ناراحت بودم آرایشم کردن یه بچه کوچولو تپل هم تو خوابم بود فک کنم پسر بچه بود تو خوابم دائم میدیدم خواب پریشونی بود تو همین خوابم هم دیدم یکی از دوستام که آقاست و خیلی کمکم کرده بهم زنگ زده و از من خیلی ناراحت نمیدونم خواب خیلی غمگینی بود .لطفا تعبیرش رو بگین اولشم میخواستن یه لباس آبی تنم کنن آبی کم رنگ من گفتم ن من باید لباس سفید بپوشم و قرار شد لباس عروس سفید بپوشم.لطفا تعبیرش رو بهم بگین ممنون.

  98. SaramiSaramisays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم ک عروسی پسر عموم بود منم شیک کرده بودم رفته بودم همه خوشحال بودن و میرقصیدن منم اولش خوشحال بودم بعدش یهو احساس تنهایی و غم کردم و یکم زدم زیر گریه ولی کسی ندید و زود اشکامو پاک کردم:)میشه تعبیرش رو بگید!

  99. ازیتا قربانیازیتا قربانیsays:

    سلام ازیتا قربانی هستم19سالمه مدتی است به فردی علاقه مند شدم ولی خانواده ام با بهانه های الکی مانع وصلتمان شدند باعث جداییمان شدندو الان چند وقت است از هم دوریم خواب دیدم که روز عقدم است ولی خانواده ام منو مجبور به این ازدواج کردند و خیلی گریه میکنم و مدام میگویم من نمیخواهم ازدواج کنم و فردی دیگری را دوست دارم تعبیر خواب من چیست؟

  100. zahrazahrasays:

    سلام من خواب دیدم عقد میکنم باپسری که الان باهاش تو رابطم بعد تودلم میگم پسرخوبیه ولی من که دوسش ندارم به عاقد برگشتم گفتم میشه خطبرو نخونید بعد گف نمیشه من گریه میکردم پاشدم رفتم از اونجا باخانوادم بعد دنبال عشق اولم میگشتم هرکیو میدیدم میپرسیدم دیدینش کجاس بعد خانواده دامادم اومدن دنبالمون

  101. رویا محمدزادهرویا محمدزادهsays:

    سلام من خواب دیدم عروسی خواهرمه(خواهرم متاهل هست ولی با شوهرش اختلاف داره و جدا زندگی میکنه)همه توی عروسی گریه میکردن و من به با خودم فکر میکردم چون مامان بزرگ توی عروسی نیست گریه میکنن(مامان بزرگم فوت شدن)ممنون میشم تعبیرشو بگین

  102. فاطمه مهرشایانفاطمه مهرشایانsays:

    سلام منو همسرم قصد جدایی داریم ودیشب خواب دیدم مجلس عروسی واسم گرفته ولی چون آرایشگرم خیلی اذیتم کرده بود سر آرایش واین چیزا خیلی بشدت ناراحت بودم وهرلحظه داشت دیرتر میشد ولی آرایشگر کارش تموم نمیشد ومن بشدت ناراحت بودم دامادهم همین شوهرخودم بود،میشه تعبیرشو بفرمایین من33ساله هستم و13ساله متاهلم ودلیل اینکه می خواهیم جدا بشیم واسه تهمتای همسرمه

  103. FatemehFatemehsays:

    سلام من خواب دیدم پسرداییم که بهش علاقه دارم اومده خاستگاریم ولی خوشحال نبود و حلقه دستش بود. روز عروسی فهمیدم زن داره و میگه من زنمو دوست دارم. من فرار کردم از ارایشگاه ولی پیدام کردن منم گریه میکردم میگفتم این زن داره و بهش گفتم خیلی وقته دوستت دارم ولی دیگه دوستت ندارم و رفتم تعبیرش خوبه یا نه؟؟

  104. نازنین اسلامینازنین اسلامیsays:

    سلام من ۱۹ سالمه و مجرد هستم خواب دیدم با شخص خیلی معروف و پولدار ازدواج کردم و عروسی مجللی برام گرفته من لباس عروسم مشکی بود و از شرایط خوشحال نبودم فامیل نزدیک میدیدم بغلش میکردم و اشک میریختم. دوماد اون شخصی بود ک دوسش داشتم ولی از این طرف هم دوماد یع شخص خیلی معروفی بود

  105. ندانداsays:

    سلام من خواب دیدم لباس عروس پوشیدم و هیچ آرایشی ندارم و قراره با عموم که همسن پدرمه ازدواج کنم تو خواب هم من هم عموم ناراحت بودیم من همه ش گریه میکردم به حدی که تمام صورتم قرمز شده بود مهمون ها و زن عموم هم دلشون برام میسوخت تعبیرش چیه تو رو خدا

  106. الههالههsays:

    سلام من دیشب توخواب دیدم که تویه مهمونی بزرگم ولباس عروس تنمه ودارم گریه میکنم شدیداو عشقم که یه هفته اس جداشدیم دامادبود میشه بیزحمت تعبیرش کنین

  107. کوثرکوثرsays:

    سلام من ۱۸ سالمه خواستگارم خواب دیده که رو تخت خوابیده و منم براش یه لیوان آب پرتغال بردم اون از‌من پرسیده ساعت چنده منم گفتم امروز جمعست بخواب

  108. مهریمهریsays:

    سلام پسری که دوستش دارم چند روزی هست که با یه نفر دیگه نامزد کرده امروز تقریبا ساعت ۵الی ۶ صبح خواب دیدم که عروسی من با این آقاست اول تو آرایشگاه بودم و آرایشگر داشت آرایشم میکرد و بعدش خونه پدرم بودم که چندتا از مهمونا بودن و یهو گریه کردم و دلیلشم این بود که دارم از پدرو مادرم جدا میشم و چندتا از مهمونا بغلم کردن که آروم بشم و بعدش عشقم اومد بغلم کرد.لطف میکنید تعبیرش رو بگید

  109. YeganeYeganesays:

    سلام خسته نباشید من با یه پسری دوست بودم و خیلییی بهم علاقه داشتیم ولی خانواده ی اون مانع ازدواج ما شدن و ما جدا شدیم من خواب دیدم که عروسی خودمه ولی داماد و نمیشناختم و داشتم گریه میکردم خیلی خیلی گریه میکردم و منتظر همین پسری بودم که دوسش داشتم وسطاش تو خوابم عمه ی اون پسر اومد و بهم یه چیزی گفت ولی یادم نمیاد چی گفت بعد لباس عروسمم در آوردم آخرش رفته بودم خونه ی خودم باز داماد و نمیشناختم تعبیرش و میشه بگید چی میشه؟واقعا نگرانم کرده

  110. ........says:

    سلام دیشب خواب دیدم چندتا مرد اومدن واسه خواستگاریه یه پسره ازمن وقتی ازم میپرسن نظرت چیه میگم هرچی پدرم بگه بابام میگه مبارکه ولی بعدش من کلی گریه میکنم میگم من اونو دوس ندارم وبابام تو جمع میگه میدونم کیو دوس داری ولی نمیزارم بهش برسی ومن فقط گریه میکردم

  111. Sh....mSh....msays:

    سلام،دوستم خواب دیده که من دارم با یه مرد سی وخورده ای ازدواج میکنم،تو مراسم لباس عروسی نپوشیده بودم،وقتی دوستم ازم میپرسه چرا منم میگم که به اجبار دارم عروسی میکنم ،وقتی هم دوستم منو میبینه گریش میگیره منم باهاش گریه میکنم ،واینکه دوستم واسم اشک هدیه داد،اینارو دوستم تو خواب دیده بود.

  112. مائدهمائدهsays:

    من ۶ماه است که با پسری دوست هستم و میخواهیم ازدواج کنیم بعد دیشب من خواب دیدم که عروسی من است و من گریه میکردم بخاطر اینکه فکر میکردم همسرم به من دروغ گفته است اما بعد متوجه شدم که من زود قضاوت کردم تعبیر این خواب چیست؟؟؟

  113. ناشناسناشناسsays:

    من خیلی وقت خواب میبینم داخل لباس عروس گریه میکنم و راضی به ازدواج نیستم آخر خوابم هم ازدواج نمیکنم

  114. 0101says:

    سلام خسته نباشید.دختری ۱۸ساله هستم چند شب هس که من خواب خاستگاری و ازدواج خودمو میبینم.دیشب خواب دیدم که قرار هست با یه پسره ازدواج کنم.زیاد مخالفتی نداشتم اما وقتی پسره رو دیدم از ظاهرش خوشم نیومد و شروع کردم به گریه کردن که من نمیخوام با این اقا ازدواج کنم اما خانوادم با اصرار منو کشوندن پای سفره ی عقد یادمه شالم مشکی بود و مانتوی سفید داشتم دوستم بهم یه دستمال داد که گریه نکنم رفتم پیش مادرم بهش گفتم من ازدواج نمیکنم اون گف تو با این وضعیتت رو دست من میمونی و درضمن خیلی نگران بودم که پسری که عاشقشم و عاشقمه موضوع ازدواجمو بفهمه بعد از اینکه بیدار شدم چشام خیس بود لطفا تعبیرش کنید ممنون

  115. نا شناسنا شناسsays:

    سلام من دختری هستم ۲۰ ساله که نامزد هستم ولی در خواب دیدم که شب قبل عروسیم یه نفر دروغکی به همسرم گفته که من دارم بهش خیانت میکنم و من داشتم گریه میکردمو شوهرمو قانع میکردم که دروغ میگه تعبیر این چیه؟

  116. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم که لباس عروس تنمه و با فردی که خیلی معروفه می‌خوام ازدواج بکنم ( اصلا من به فکی ایشون نبودم و بهشون فکر نمی‌کردم که بگم اثر اون فکر بوده باشه) ما خیلی خوشحال بودیم و ایشون منو میبوسیدن و من قبل عروسی چون موهام یکم خراب شد خیلی خیلی خیلی گریه کردم با صدای بلند که تا حالا فقط تویه یه خواب دیگه که دیده بودم اینطوری گریه کرده بودم خیلی شدت گریم زیاد بود تعبیرش چیه

  117. ناشناسناشناسsays:

    البته من ایشونو واقعا دوستش دارم ولی اصلا اون چند وقت بهشون فکر نکرده بودم حتی قبل از اینکه اصلا درگیر بشم فقط میدونستم همچبن آدمی وجود داره خواب دیدم که رو تخت خوابیدیم و من سربه سرشون میزارم و هم من هم ایشون منو میبوسن . از خواب که باند شده بودم واقعا عصبانی بودم چون اصلا برام مهم نبودن اون اوایل

  118. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم ازدواج کردم اما باکسی ک دوسش ندارم وگریه میکنم

  119. ننsays:

    خواب دیدم با لباس عروسم خیلی خوشگل شده بودم ،عاقد داشت محرمیت میخوند ک سر مهریه بحث شد و طرفی ک قرار بود باهاش ازدواج کنم رو حرف بابام نموندانگار طرفو میشناختم یا نمیشناختم طرف گف ۱۳ تا سکه من پاشدم زدم زیر گوشش گفتم مگه داری دختر مونده میگیری ۱۳ تا😂😂 پاشدم شنل تن کردم گریه کردم رفتم سمت دریا اونجا قدم بزنم😂تعبیرش چی میشه؟

  120. محدثهمحدثهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که به زور میخواستم عقد کنم و خیلی ناراحت بودم و گریه میکردم اخر سرم پا برهنه فرار کردم چه تعبیری داره؟

  121. ترانهترانهsays:

    سلام ، من یه دختر مجرد ۲۲ ساله هستم ، یک نفر خواب دیده بود که من دارم عروسی میکنم ، میگفت که در این خواب خونه ی ما شلوغ بوده و مراسم عروسی به پا بوده ، اون من رو دیده که عروس منم و همچنین داماد رو هم کنارم دیده که داماد من رو بوسیده ! اما به گفته ی اون من در این خواب خیلی ناراحت بودم ! این تعبیری داره؟

  122. الهه رضاییالهه رضاییsays:

    سلام من مجردم و با کسی که خواستگارم بوده و قبلا جواب منفی دادم در ارتباطم ، ولی الان اون سرد شده، شب قدر خواب دیدم لباس سفید عروس کاملا پوشیده تنم بود ولی هیچ مراسم و یا شلوغی نبود، ولی دامادی نبود منم چهره ام غمگین بود گریه کرده بودم ، یهو فهمیدم داماد کسیه که دوسش ندارم گفتم نمیخوام باید طلاق بگیرم ، تعبیرش چی میشه

  123. آرمیناآرمیناsays:

    با سلام من پارسال خواب دیدم که لباس عروس پوشیدم و تو حیاط خانه خودمونم و دارم از مامانم خداحافظی می کنم و پدرم نیست و من در حال گریه کردن بودم و از خانه زدم بیرون در خانه یه ماشین گرون قیمت بود که داماد نشسته بود و به من دستمال کاغذی داد که گریه نکنم و اونم ناراحت بود از گریه کردن من ... حال بعد از این مدت ها من ۹ ماه که از یه پسری خیلی خوشم اومده اون خیلی شبیه اون داماد توی خواب بود احتمالش هست به هم برسیم ؟! این خواب قبل این بود که من با این پسر آشنا بشنم

  124. معصومیمعصومیsays:

    سلام من یه دختر ۲۱ ساله هستم ... خواب عروسی خودم رو دیدم که با لباس عروسم داماد رو دیدم ولی غریبه بود .. بعد یه مرد میانسال توسط یه شخص دیگه داماد رو مجبور به ازدواج با دخترش کرد و اون آقا به اجبار از عروسی با من منصرف شد منم با دیدن این صحنه ها که داماد ولم کرده روز عروسیم فقط داشتم گریه میکردم ... همینطور گریه کنان چادر سفید عروسی که مال خودم بود رو از رو زمین برداشتم و سرم کردم و از خونه اومدم بیرون تو‌کوچه همون شخصی رو دیدم که داماد رو منصرف کرده بود و من از ترس اون شخص فرار کردم اونم دنبالم میکرد ولی با کمک یه عده نتونست بهم برسه ... اینم بگم که داماد و مرد میانسال و دخترش برام ناشناس بودن و من تاحالا تو واقعیت ندیدمشون...لطفا اگه تعبیری داره بهم بگید ممنون

  125. نهال ذاکرفرنهال ذاکرفرsays:

    سلام من16 ساله هستم ..خواب دیدم ک من قرار بود با یکی عقد کنم ولی بدون اینکه بدونم کی هست اما خیلییی ناراحت بودم بعد از عقدمون خیلی گریه کردم و دویدم سمت خاله ام بغلش کردم و باهم کلی گریه کردیم بهش گفتم نمیخوامش و مدام تو خودم میگفتم چجوری به عشقم بگم ک من عقد کردم اون از تکلیف احساساتش بمن چی میشه .. خیلی نگران این خواب هستم اگه این خواب تعبیری دارد امیداورم پاسخ منو بدین ممنون

  126. ..........................says:

    خاب دیدم در عروسی کس دیگری درحال گریه هستم

  127. زهرا محمدیزهرا محمدیsays:

    من دختری شانزده ساله هستم و نامزد دارم من خواب دیدم عروسی ام هست و ناراحتم و گریه میکنم فامیل ها در اون عروسی بودند ولی مادرم نبود و بعضی دوستان نزدیکم نبودند که از نبودشان ناراحت بودم ولی نمیدانم داماد که بود خلاصه از عروس شدنم راضی نبودم تعبیرش لطفا

  128. مریم زاده پورمریم زاده پورsays:

    سلام من دخترم ۱۶ساله هستم درخواب دیدم که باپسراز اشناییم اون هم یتیم هست هست ازدواج کردم اماپسربامادرش ومن درحال گریه هستیم ب دلیل اینکه پدرش درعروسیش شرکت نکرد گریه میکردمن هم گریه میکنم ومادرش

  129. SayehSayehsays:

    سلام من به تازگی وارد ۱۸سال شدم خواب دیدم که عروسیمه و مادر بزرگم که به تازگی فوت کرده اومده به عروسیم و مادرم رو بغل کرده و همش پیش مادرمه من با دیدن این موضوع به شدت زدم زیر گریه میشه بدونم تعبیر این خواب چیه؟

  130. ساحل محمدیساحل محمدیsays:

    سلام من قبلا یه خواستگار داشتم ک ردش کردم اما ی مدته بهش علاقه مند شدم، خواب دیدم ک عروسیمونه خوده داماد هم تو مراسم نبود چن نفر از فامیلا و پدرم بودن اونا رفتن و هیشکی واسه مراسم نیومد و من فقط گریه میکردم و ب پدرم میگفتم ک چرا اینجوری شد و... تعبیرش چیه؟! همون شب بهش فک کردم شاید بخاطر رویا پردازیه ک این خوابو دیدم!

  131. حسنیحسنیsays:

    من بافردی نشون کردم وبه خاطره مساعل خانوادگی وسرمهریه بهم خورد دیشب خواب دیدم باهمون فردعقدکردم ولی خانواده ام خیلی ناراحت هستند گریه نمیکنندولی خیلی ناراحتند

  132. NazaninNazaninsays:

    دیدگاه شما در انتظار بررسی می‌باشد سلام ببخشید من خواب دیدم داشتم توی تپه های سبز پر گل راه میرفتم صدای گریه و ساز قاطی شنیدم رفتم دیدم کلی آدم دو طرف اونجا وایسادن همه سر تا پا سیاه هستن و هیچی از بدنشون معلوم نیست یه عروس و داماد اونجا بودن وقتی برگشتن مرده عین همه اون آدما سیاه بود اما عروس خالم بود که داشت گریه میکرد و فقط بهم گفت دیدی من عروس شدم تو نبودی. خالم متاهل مجرد نیست. میشه بگید معنیش چیه؟

  133. فاطی امیریفاطی امیریsays:

    سلام من خواب دیدم دارم عروسی میکنم و بزای مراسم آماده میشم نمی‌دونم داماد کیه ولی ارایشگر همه ی موهامو خراب کرده منم با لباس عروس راه میرفتم و گریه میکردم تا اینکه دختر عموی مادرم که عزا دار هست و به تازگی مادرش فوت کرده منو برد خونه شون و یه ارایشگر برام آورد تعبیرش چیه

  134. هانيهانيsays:

    سلام دخترخاله من خواب ديده كن من به زور دارم ازدواج ميكنم و اصلا خوشحال نيستم خودش وارد مراسم ميشه و خيلي گريه ميكنه و بعد چاقو و خون ميبينه ميشه بگين تعبيرش چيه🙏🏻🙏🏻

  135. ساداتساداتsays:

    من مدتی است پدرم را از دست دادم و مدام در خواب به اشکال مختلف میبینم که گاهی خوشحال است گاهی هم نارام امشب به طور عجیب خودم را دیدم که عروس شدم و مدام گریه میکنم و به شدت فریاد میزنم

  136. MaryamMaryamsays:

    من خواب دیدم ک توی لباس عروسی داشتم میرقصیدم ک وارد خونه بشم خیلی هم خوشحال بودم اما با اونی ک میخواستم عروسی نکردم وقتی وارد خونه شدم لباس عروسمو ک دراوردم ناراحت شدم و بااون مردی ک میخواستم حرف زدمو گریه کردم میخواستم ک ازازدواجم جدا بشم این معنیش چیه لطفا ب من بگید؟

  137. فاطمهعلیزادهفاطمهعلیزادهsays:

    خواب میدیدم که با پسر خالم که ازش خوشم نمیاد دارم ازدواج میکنم یعنی خاستگار اومدن منم دارم گریه میکنم از چشمام اشک سرازیر میشه اونا هم دوتا النگو دستم میکنن النگوی طلا من بازم گریه میکنم و این خوابو نزدیکای ساعت۵صبح میدیدم لطفا جواب بدین ممنون🙏

  138. محدثهمحدثهsays:

    سلام . من خواب دیدم با کسی که دوسش داشتم ولی رابطمون کات شده اشتی کردیم و این شخص اصلا نمیخواست ازدواج کنه. توی خواب با یکباره گفت عقد کنیم و ما عقد کردیم و من توی خواب از خوشحالی گریه میکردم. میشه تعبیرش رو بهم بگید؟

  139. حدیثحدیثsays:

    سلام من خواب دیدم ک با کسی ک دوسش دارم و مدت طولانی با هم هستیم نامزد کردم و درحال گریه و کردن هستم میشه لطفا تعبیر شو بگید 🙏

  140. فاطمه کلانتریفاطمه کلانتریsays:

    سلام من خواب دیدم عروس شده ام و دارم گریه می کنم و ناراحت هستم وبعد جشن عروسی را در مسجد می گیرم تعبیرش چیه ؟

  141. Mojdeh roknabadiMojdeh roknabadisays:

    سلام من خواب دیدم ک ازدواج کردم با پسر داییم ک ازدواج کرده و بچه هم داره و قبلا هم خواستگارم بود.بعد عقد من ب مامانم گفتم دوسش ندارم و پشیمونم و تو خواب برادرم باهام دعوا داشت و هردومون خیلی گریه میکردیم

  142. Mojdeh roknabadiMojdeh roknabadisays:

    سلام من خواب دیدم ک ازدواج کردم با پسر داییم ک ازدواج کرده و بچه هم داره و قبلا هم خواستگارم بود.بعد عقد من ب مامانم گفتم دوسش ندارم و پشیمونم و تو خواب برادرم باهام دعوا داشت و هردومون خیلی گریه میکردیم

  143. Mojdeh roknabadiMojdeh roknabadisays:

    سلام من خواب دیدم ک ازدواج کردم با پسر داییم ک ازدواج کرده و بچه هم داره و قبلا هم خواستگارم بود.بعد عقد من ب مامانم گفتم دوسش ندارم و پشیمونم و تو خواب برادرم باهام دعوا داشت و هردومون خیلی گریه میکردیم

  144. HastiHastisays:

    سلام من یه دختر بیست ساله هستم، خواب دیدم که با پسری که نمیشناسمش و دوسش ندارم پیمان ازدواج میبندم و دارم گریه میکنم، تعبیرش چی میتونه باشه؟

  145. .sNavid.sNavidsays:

    سلام.من پسر تغریبا ۲۳ساله هستم دیشب خواب دیدم یهویی جشن عروسی من بر پاست خوشحالم نبودم ولی چون مادرم این تصمیم رو گرفته بود چیزی نگفتم تا جایی یادم میاد کسی خبر دارم نبود مثلا برادرام دوستام منو مادرم زنگ میزدیم به برادرام دوستام،مادرم سر گرم زنگ زدن بود منم یواش یواش رفتم یه جای خلوت اروم اروم فقط گریه میکردم که چرا ازدواج میکنم تعبیر این چیه خیلی ناراحتم

  146. محدثهمحدثهsays:

    من مدتی پیش با شخصی که حدود یک سال در رابطه بودم بهم زدم. مدام بهش فکر میکنم و به یادشم. دیشب خواب دیدم که پسری به خواستگاریم اومده. و شخص خیلی خوبی هم بود. اما توی روز عروسیم خیلی بیقرار بودم، اشک میریختم و مدام دنبال همان پسری که باهاش تو رابطه بودم می‌گشتم. تعبیری داره؟

  147. لیلیلیلیsays:

    خواب دیدم که یک عروس نمیشناسمش داره گریه میکنه حتا دوتا عروس بودن اونیکیه گریه نمیکرد فقط اون گریه میکرد تعبیرش چیه؟

  148. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم در سالن عقد هستم و مهمانان در حال آمدن به سالن عقد هستن و عاقد برای خطبه داره آماده میشه و من از تصمیم خودم پشیمان و درحال گریه هستم در کنار این خواب دیدم قبل از عقد پدرم فوت شده و عزاداری میکنم و پدر من در واقعیت هم فوت شده است و من دختر مجرد هستم که دوست ندارم ازدواج کنم ممنون میشم اگر جواب بدین

  149. پروانه شپروانه شsays:

    سلام من دارم از همسرم جدا میشم مراحل قانونیش داره پیش میره. دایی من چند روز چندبار یک خواب میبینه. توی این خواب من با همسرم عروسی گرفتیم و من ناراضیم و بزور دارم عروسی میکنم. روز عروسیم هستش تعبیرش چی هستش؟

  150. یاسمینیاسمینsays:

    سلام من یک دختر هستم خواب دیدم عروسی من است با یک آشنا ها ما ولی من گریه میکنم هر چند که همه فامیل من رضایت دارند تعبیرش چیست

  151. یاسمین رضایییاسمین رضاییsays:

    سلام خواب دیدم عروسی من است هر چند که مه هژده ساله و مجرد هستم بایکی از آشنا های ازدواج میکنم همه خوشحال و راضی هستند ولی خو د من زیاد گریه میکنم به این عروسی رضایت ندارم لباس عروس پوشیدم آرایش نکردم مادر من میگه حتا موهای خو درست نکدی خیلی ناراحت بود م

  152. فاطمهفاطمهsays:

    سلام میشه لطفا جوابم رو بدید من خواب دیدم جشن عقدمه و گریه میکردم چون لباس عقدم آماده نبود و داماد هم معلوم نبود کی بوده میشه بگید تعبیرش چیه

  153. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خاب دیدم ک عروس شدم و داماد با لباس بد وارد مجلس شده و من با گریه و زاری قهر آن مجلس راه ترک کردم آیا تعبیر خواب من چیست

  154. هیچکیهیچکیsays:

    سلام من پسر مجردی هستم ۱۷ ساله دیشب خواب دیدم با شوهر عمم ازدواج کردم جشن و لباس عروسی نداشت و دختر عمم و عمم برام پشت سر هم گل و کادو میاوردن من ناراحت بودم مادرم یک کلمه گفت نفهمیدم چی گفت و من بعد اون کلمه یکم گریه کردم

  155. حسرت 1حسرت 1says:

    سلام من خاب دیدم ک عموم ت خارج همش ت وات ب بابام پیام میده ک توروخدا هستی بیا ببین عروسیمو منم گفتم بابا بیا ببین عروسی عموس هممون تعجب کردیم اخ انتظارشو اصن نداشتیم اخ عموم زن و بچه داره آوردن زن دوم چ معنی داش خلاصه من برا زن اولش فقد گریه میکردم میگفتن الان در چ حالیه اینم بگم ک وسط گریه هام همه میگفتن عای عای چرا گریه میکنی خندم میگرف اونموقع پسر عمومم ت این همه مشقله میگف ت چرا عروسی نمیکنی میگف عروسی کن ی خانواده خوب هس چرا باشون ازدواج نمیکنی اخ

  156. KhadijehKhadijehsays:

    من تو خواب دیدم که دختر ۱۹ سالشه نامزد شده ولی داره گریه می‌کنه بخاطر اینکه من در سند عقدش خونه انداختم ب اسمش و داره باهام دعوا میکنه و همین الانشم دخترم یک اقایی رو دوست داره که من باهاش مخالفم بنظرتون این خوابم راجب نظرم درمورد اون اقا هست یا تعبیر دیگه ای داره

  157. NaziNazisays:

    سلام ... ديشب خواب ديدم ك يهو دارم عقد ميكنم و نه خوشحال بودم و نه گريان ولي بعد از ان مدام در حال گريه بودم و ميگفتم من نميخوام با اين فرد ازدواج كنم

  158. زهراازهرااsays:

    من ۳ ماهه ازدواج کردم بخاطر خیانت شوهرم ذهن ام درگیر میشه جدا بشم نشم و هیچکس از خانواده ها خبر نداره ولی من خیلی دوستش دارم و وابسته ام نمیتونم جدا بشم ذهن ام درگیر روزا یه شب خواب دیدم که ازدواج دوباره کردم نمیدونم یهویی دیدم اسمش تو شناسنامه ام میگم شوهر اولم چی جدا نشدم میگن اون حذف میشه خود بخود منم گریه میکنم میگم من دوستش داشتم چرا اینکار کردین من اونو میخام بعد بیدار شدم

  159. مائدهمائدهsays:

    سلام من دیروز خواب دیدم رفتم مشهد اونجا اونقدر عروس بود لباس پروب میکردن منم اونقدر گریه کردم در خواب نشانه اش چیست

  160. مهدی رحیمیمهدی رحیمیsays:

    سلام خواب دیدم عروسی منه اما لباس عروسیم رو دزدیدن و تاج سر هم بردن من زار زار گریه میکنم با دوربین ها چک میکنن تاج سرم رو پیدا می‌کنند اما لباس عروسیم رو دزد برده ن مدام گریه میکنم زار می نم اشک میریزم...