عکس و متن تبریک تولد دخترم

یک آلبوم جذاب و متفاوت از توپ تاپ با موضوع عکس نوشته های تبریک تولد دخترم تصاویر متن دار برای تبریک تولد به دخترم همراه با متن های زیبا و عاشقانه کاربران محترم در این زمینه می توانند اسم دختر خودشون را با مدل و طرح عکس نوشته ای که برای تبریک تولدش دوست دارن هدیه بدن در قسمت نظرات سایت سفارش بدن تا در اسرع وقتی طراحی و براتون ارسال بشه میتوانید از گالری عکس های پایین با کیفیت بالا برای هدیه به دختر در روز جشن تولدش یا تصویر پروفایل خودتون در تلگرام ویسگون و ...استفاده نمایید درباره این عنوان از سایت درخواست های زیادی نیز ارسال شده بود مانند استاتوس ها با عکسهای چند روز دیگه تولد دخترمه یا تولد دخترم نزدیکه (با سن و سال های متفاوت) که اتفاقا رسیدگی و ارسال شدند.

تاریخ آپدیت : (1402/07/17)

عزیزم، تولدت مبارک ! امروز یک روز ویژه‌ ای است چرا که دختر خوبی مثل تو به دنیا آمد. این روز فراموش‌ نشدنی برای تو و خانواده‌ ات هست، و من آرزو می‌ کنم که در طول سال‌ های آینده، زندگیت با سلامتی، خوشبختی و موفقیت پر شود.

دختر عزیزم، تو یک نور روشن و منابع بی‌پایان عشق برای ما هستی. امیدوارم که این سال جدید زندگیت پر از لحظات خوشی، دوستی و موفقیت باشد. همیشه به عشق و حمایت ما اطمینان داشته باش و هر روزت را به عنوان یک فرصت جدید برای دستیابی به آرزوهایت ببین.

تولدت را با لبخندی بر لب جشن بگیر و از همه لحظات خوشی که در پیش داری، لذت ببر. تو دختر عاقلی هستی و من افتخار می‌ کنم که مادر/پدر تو هستم. به خاطر همه لحظات شیرینی که با تو داشته‌ام، سپاسگزارم.

دوستت دارم به عمق قلبم و تا همیشه در کنارت خواهم بود.

تولدت مبارک!

با عشق،
[نام شما]

" " " "

زیباترین گل زندگیم، دختر نازنینم به دنیا همدن تو زیباترین حادثه زندگیم است. با تمام وجودم به خاطر داشتنت از خداوند سپاسگزارم.

" " " "

دخترم به دنیا آمدن تو پایان همه روزهای غمگین زندگی من است. تو ناب ترین و گران مایه ترین هدیه الهی بودی. نمی دانی از داشتنت چقدر خوشحالم و چقدر به خودم می بالم که مادر فرشته زیبایی چون تو شده ام.

" " " "

گل خوش بوی باغ زندگیم، دختر یکی یک دانه ام داشتن تو مساوی ست با داشتن همه جهان، امروز من خوشبخت ترین مادر روی زمینم زیرا خداوند مرا  لایق داشتن فرشته ای نازنین چون تو دانست و دامنم را با وجود تو رنگین کرد.

" " " "

دخترم. آمدنت کلبه محزون ما را پر از شادی و امید کرد. نمی دانم قبل از تو من زندگی کرده ام یا نه؟ اما می دانم با به دنیا آمدن تو دنیا جور دیگر زیباست.

" " " "

زیباترین واژه برای یک مادر صدا کردن نام دخترش است . زیباترین زیبایی های دنیا ازآن من هستند زیرا نام تو را روزی هزار بار با خود زمزمه می کنم تا نام زیبایت امید بخش زندگیم باشد.

" " " "

به دنیا آمدن دخترم برای من تولد همه شادی ها دنیاست. روزی ست که سجده شکر به درگاه پروردگارم خواهم برد و از صمیم قلبم او را برای دادن هدیه ای زیبا چون تو حمد و ثنا خواهم گفت.

" " " "

دخترم بدونه شک داشتن تو داشتن همه زیبایی های دنیاست و  نگاه کردن به چشمان زیبایت مرا تا اوج خوشبختی خواهد برد.

" " " "

قند و نباتم دختر زیبایم. مادر فرشته ای زیبا چون تو بودن برایم افتخاری بس بزرگ است. با تو مادر بودن را تجربه کرده ام وبا تو زیباترین احساس های دنیا را در وجودم پرورش داده ام. به خاطر داشتنت هزاران بار خداوند را شکر گذارم.

" " " " 

جان جانانم.

دختر زیبا رویم در آغوش کشیدن تو ناب ترین احساس دنیاست زیرا با وجود تو جانی دوباره گرفتم و زندگی را جور دیگر زندگی خواهم کرد.

" " " "

دختر دار شدن یعنی تکاندن تمام غم های کهنه از خانه دل، یعنی پرواز در اوج خوشی ها، یعنی داشتن همدمی برای روزهای دلتنگی و بی قراری.

" " " "

از امروز دیگر آرام خواهد گرفت قلب پر تلاطمم. از امروز خواهم تکاند غصه های قدیمی را از در و دیوار قلبم. چون زیباترین هدیه الهی نصیبم من شده است. دخترم تو برای من بمان تا جهانی از آن من باشد.

" " " "

دست هایم را به نشانه  تمنای دوست داشتنت به  سویت خواهم آورد تا حقیقت مادر بودن را بدانی. دخترم تا ابد دوستت خواهم داشت چون توبا آمدنت ماندگارترین شادی ها را برایم به ارمغان آوردی.

" " " "

 جان من، جانان من، مونس و هم راز من، برای داشتن فرشته ای زیبا چون تو به خودم می بالم. برای داشتنت پروردگارم را شکر می گویم.

" " " "

فرشته پاک و معصومم، دختر نازنینم آمدنت به دنیای ما آدم ها زیباترین و شیرین ترین اتفاق در کائنات است زیرا من جواب همه دعاهایم را یک جا دریافت کرده ام.

" " " "

دخترم سال ها تمنای داشتنت را داشتم و امروز هیجان انگیز ترین روز زندگیم است زیرا در میان فوران احساساتم و در واقعیت محض تو را در آغوش گرفتم . لمس دست های کوچکت ناب ترین حس ها را در من به وجود آورده است.

" " " "

دخترم آنقدر از داشتنت سرمست و شادم که دلم می خواهد زمین و آسمان را در شادی خود سهیم کنم. کاش می توانستم این حس زیبا را با همه مردم جهان تقسیم کنم.

" " " "

دخترم برای من مثل هوا می مانی، مثل نفس کشیدن، مثل ریتم تپش های قلبم ، اگر این ها نباشند جسم خواهد مرد اما اگر تو نباشی روحم قبل از جسمم نابود خواهد شد. برایم تا ابد بمان تا شادمانه های زندگی روزهای خوشی را نشانمان دهد.

" " " "

دخترم روزی که تو را در آغوش گرفتم بهترین روز زندگی من بود. چون روزهای خوش و شاد از راه رسیدنت و غم ها و غصه های گذشته را از روزگارم زدودند.

" " " "

خداوند تو را به من داد تا وسیله ای باشی برای آرامش روح و جان خسته ام. چه زیباست در هوایی نفس کشیدن که پر است از عطر وجودت دختر نازنینم.

" " " "

دخترم مادرانه دوستت دارم و بدان برای همیشه ضربان قلبت زیباترین ترانه ها برای من خواهند بود. از داشتنت آنقدر شادم که توان بیان آن را ندارم امیدوارم از نفس های به شماره افتاده ام دوست داشتنم را درک کنی.

" " " "

دختر دوست داشتنیم. به خاطر بودنت ممنونم زیرا من با تو بهشتی شدم. این بزرگ ترین افتخار برای من است.

" " " "

دخترم تو را جور دیگر دوست دارم زیرا هر وقت به تو نگاه می کنم خودم را در قاب چشمانت خواهم دید. از داشتنت بی نهایت خرسندم زیرا از امروز دیگر یک هم نفس و یک همراه و یک دوست را در کنارم خواهم داشت.

" " " "

دخترم آنقدر دوستت دارم و از داشتنت خوشحالم که اگر همه واژه های جهان را به کار بگیرم قادر به بیان احساسم نخواهند بود.

" " " "

فرشته کوچولویم، پری دریایی، دختر نازم  دستان کوچکت امن ترین جای دنیا برای قلب بی قرار من می باشند زیرا هیچ گاه به اندازه امروز که دست های کوچکت را در دست گرفتم به آرامش نرسیده ام.

عکس نوشته تولد دخترم مبارک 2021 جدید

اینکه هستی نا من عاشقانه دوستت بدارم ، یعنی بهترین اتفاق زندگی ، دخترم ، هستی من تولدت مبارک

عکس نوشته تولد دخترم فاطمه

فاطمه عزیزم زیباترین گل ها را برای زیبایی زندگیت و کوتاهی عمرشان را برای غم هایت آرزومندم.

عکس نوشته تولد دخترم زهرا

عکس نوشته تبریک تولد به دختر عزیزم زهرا

عکس نوشته تولد دخترم مریم

*****************

عکس نوشته تبریک تولد به دختر گلم سحر

*****************

عکس نوشته تبریک تولد به دختر عزیزم با اسم تینا

*****************

عکس نوشته تولد دخترم شیوا

*****************

عکس نوشته تبریک تولد به دخترم سارا

*****************

عکس نوشته تولدت مبارک دخترم برای وضعیت واتساپ

*****************

عکس نوشته تولد دخترم برای استوری

*****************

عکس نوشته تولد دخترم برای پروفایل ، فردا تولد دخترمه

*****************

عکس نوشته تبریک تولد به دخترم 1400 جدید

دخترم! تولد لحظه‌هایت مبارک، تولد حس لطیفت مبارک، تولد هر بار طلوعت مبارک

عکس نوشته پروفایل ریحانه جان دخترم تولدت مبارک + متن کوتاه تبریک تولد

دخترم ریحانه
قشنگ ترین و بهترین نعمت خدا
تولدت هزاران بار مبارک.

عکس نوشته دخترم حدیث جان تولدت مبارک تبریک تولد به دخترم حدیث

حدیثم
تو آمدی و خدا خواست دخترم باشی
و بهترین غزل توی دفترم باشی
تو آمدی که بخندی ،خدا به من خندید
و استخاره زدم ،گفت R A H A باشی
خدا کند که ببینم عروس گلهایی
خدا کند که عروس صنوبرم باشی
دختر گلم تولدت مبارک

من از لمس ولرم واژه
به حس خالص اسم تو می رسم.
تنها تو منزل منی
وقتی که این همه درد، سنگین ام می کند به وقت راه،
تنها تو منزل منی.
تولدت مبارک دخترم ❤

عکس نوشته جدید تبریک تولد دخترم

دخترکم روزی که به دنیا آمدی من متولد شدم و آن روز هم دخترم شدی و هم همه چیزم تولدت مبارک دارو ندارم ❤

متن با عکس برای تبریک تولد دخترم

دختر عزیزم، تولدت مبارک ! این روز ویژه‌ ای است که به دنیا آمدی و زندگی ما را به شکلی بی‌ پایان زیبا کردی. تو نه تنها دختر من هستی، بلکه دوست، همدم و آرزوی عمیق دل من. هر روز تو را در کنارم داشتن یک عشق ناب و یک دلیل دیگر برای خندیدن برایم است.

با گذشت هر سال ، ، تو به شخصیت قوی‌ تری تبدیل شده‌ ای و از تمام تلاش‌ها و پیشرفت‌ هایت برخوردار هستی. آرزو می‌کنم که این سال جدید زندگی‌ ات با سلامتی، شادی، و موفقیت‌های بیشمار پر شود.

تولدت مبارک، عزیزم! تویی که همیشه در قلب من جا داری و به عشق تو، دنیای من زنده است. امیدوارم که این سال برای تو پر از لحظات خاص و خوشبختی باشد. همیشه در کنارت باشم و دعا می‌کنم که تمام آرزوها و آرامش در دلت باشد.

با عشق بی‌پایان و آرزوهای بهترین‌ ها برای تو،
[نام شما]

عکس نوشته عروسکی دخترم تولدت مبارک

دختر شیرینم...تو برام معنیه زنده بودنی تو رو تا ابد تو قلبم میزارم تو دلیل این نفس کشیدنی با تو من عشقای دنیا رو دارم ، فرشته ی سه ساله من مادر شدنم مبارک.

عکس دخترکم تولدت مبارک + متن کوتاه

دخترکم بهمن ماه ۴ ساله شد ، و من هنوز باور نکردم، دختر زمستونی من زندگیمون بهاری شد با اومدنت ، تو طعم شیرین مادر شدنو برام هدیه آوردی.

عکس نوشته دخترم فرشته ی من تولدت مبارک

دختر بهاری من، جهانم با تو شکرانه‌هایش بیشتر است و تو عاشقانه ترین باور خواب و بیدار منی ، تولد دو سالگیت مبارک دختر عزیز تر از جانم.

عکس دختر عزیزم تولدت مبارک + جملات قشنگ

دختر عزیزم ، دوست داشتنت بد جور به دلم مى چسبد ، تو یک اتفاق فوق العاده اى که بودنت تا بى نهایت به من می چسبد، ضیافت زمینی شدنت ، میعاد همه خوبیهاست، دخترم تولدت مبارک.

عکس نوشته دختر مامان تولدش نزدیک شده

تو با کفش دوزک های قصه کودکانه ات شاد شو و من با لبخند ناز صادقانه ات❤❤ تو در رویای کارتون ماجرایی در پاریس و دختر کفشدوزک سیر کن و من در دریای مهربان نگاه تو❤❤ تو هرروز گوگل را سرچ کن و دنبال افسانه پرنسس هاباش و من دنبال افسانه اولین پرنسس زندگی خودم❤❤ دختر نازنینم مرسی که به دنیا آمدی و شدی همه دنیای من❤❤ خدارا شاکرم که بخاطر دادن تو بمن لیاقت مادر شدن را عطایم کرد❤❤ مادر بودن دنیای بسیار عجیبیست ،تو میخندی و من با لبخند تو اشک خوشحالی میریزم❤❤ هفتمین تولد عمرت مبارک نفس مادر

عکس فرشته زمینی دخترم تولدت مبارک

دختر عزیزم،

امروز روز خوش‌ آمد گویی به زیبا ترین قصه زندگی است ، زمانی که تو به عالم عشق و لبخند‌های ما پیوستی. تولدت مبارک ! تو نوری هستی که همیشه تاریکی‌ های زندگی را روشن می‌کنی و امید به دل‌ های ما می‌ آوری.

هر لحظه با تو، هر گامی که با تو برداشتم، همه خاطرات شیرینی هستند که در قلب من جا می‌ گیرند. من از تو خوش‌ شانس‌تر هستم که تو را دخترم می‌خوانم و تا همیشه در کنارت باشم.

تولدت مبارک، دختر عزیزم! زندگیت همچون یک کتاب خواندنی است و من می‌خواهم که هر صفحه‌ی آن پر از لحظات شگفت‌ انگیزی باشد. امیدوارم که همیشه با لبخند و شادابی در کنارتان باشم و همه آرزوهایتان به حقیقت بپیوندند.

با عشق بی‌پایان و آرزوهای بهترین‌ها برای تو،
[نام شما]

عکس نوشته تولدت مبارک دختر زیبای من

تولدت مبارک دختر زیبای مامان ، تو دختر متولد شدي برای همیشه پاک بودن تو دختر متولد شدي برای همیشه زیبا بودن تو دختر متولد شدي برای لطیف بودن تو دختر متولد شدي برای عشق ورزیدن تو دختر متولد شدي برای محبوب بودن تو دختر متولد شدي برای مهربان بودن تو دختر متولد شدي برای تحسین شدن و تحسین کردن تو آمدی و خدا خواست دخترم باشی و بهترین غزل توی دفترم باشی خدا کند که ببینم عروس گل‌هایي خدا کند که عروس صنوبرم باشی تو آمدی که اگر روزگارمان بد بودتو دست کوچک باران باورم باشی بیا که روی لبت باغ یاس می‌رقصد بیا گلم که خدا خواست دخترم باشی تو آمدی و خدا خواست از همان اول تمام دلخوشی روز آخرم باشی.

عکس پروفایل دختر عزیزم تولدت مبارک

حس پدر شدن ،اتفاق فوق العاده عجیبی هستش که امشب چهار سال است که خدا به من این حس رو داده.به حق معصومیت همه  بچه ها از خدا میخوام این حسی که من دارم رو به کسانی که در حسرت روشن شدن چراغ دلشون هستند ؛ عطا کنه. ،دختر قشنگ و مهربون بابا ، تولد 4 سالگیت مبارک.

عکس دختر شیرین زبان و عزیزم تولدت مبارک

اگه قبلا بهم می گفتن یکی میاد تو زندگیت که باعث میشه خودتو فراموش کنی، باورم نمی‌شد ! ولی الان پنج ماهه که دیگه چیزی به نام من وجود نداره و همه شدی تو …مثلا لبخند تو، صدای تو، چشم های تو، هر روز و همیشه تو.

عکس فردا تولد دخترمه برای پروفایل

لبخند اردیبهشت روی لب های توست تو که می خندی برایم زمین چیزی از بهشت کم ندارد...اردیبهشتی جانم تولدت مبارک♥️♥️

عکس جدید تولد دخترم نزدیکه

روزی که بدنیا آمدی، من متولد شدم و از ان روز هم دخترم شدي و هم همه ی چیزم. دار و ندار مادر، تولدت مبارک ، تولدت مبارک زهرای مامان

عکس با متن تبریک تولد دخترم 2020 جدید

دخترم، عزيزم، فرشته كوچك من ...به تو كه مي نگرم، همه زيبايي دنيا را، هر آنچه وصف شدني و هر آنچه توصيف ناپذير است را، يكجا مي بينم...در يكايك لحظه هاي بودنم، برايت سلامتي، شادماني، موفقيت و سربلندي آرزو ميكنم.دوستت مي دارم بيش از آنكه در حجم انديشه ها بگنجد، از خدا ميخواهم ياري ام كند در اين امر خطير، تا به تو بهترين ها را بياموزم و تو را هم آن سان كه شايسته بهترينها هستي پرورش دهم... پروردگارا، مهربانا! زيباترين و برترين هديه عمرم را تو به من دادي، آنرا بر من ببخش و همراهم باش تا رساندن فرشته من بر اوج قله هاي موفقيت و نشاندن شاهين بخت و اقبال بر شانه هاي ظريف و كوچكش.... دخترم تولدت مبارک.

عکس نوشته احساسی تولد دخترم

خداوندا به کدامین ثواب مرا لایق زیباترین احساس، بزرگترین نعمت و باشکوه ترین لحظات دانستی …خداوندا بگذار در این احساس زیبا بمانم ، بگذار شاهد تولد دوباره خویش باشم …بگذار آرام باشم … به کدامین ثواب مرا اینگونه عاشق کردی …فاش میگویم این حس را تا کنون لمس نکرده بودم …اینگونه عاشقی کردن را خودت به من آموختی ….احساس خودت به تمام بنده هایت …. آری حس مادری ام را میگویم.....نازنین دخترم ای تو نیکوترین عطیه خدا... با آمدنت گرمای دلمان،شور عشقمان و نشاط خانمان بیشتر شد و تو آمدی که عشق میان ما کامل شود پس هرلحظه ستودنت جایز است....می ستایمت و تا همیشه تکیه گاه محکم تو خواهم بود.زیبای من تولدت مبارک.

عکس دخترم تولدت مبارک زیبا

سر آغاز ِ زندگی بی شک صدای ِ خندیدن ِ کسی ست که دوستش داریم...امّا،سر آغاز ِ زندگی من صدای گریه توست در لحظه تولدت دخترم عزیزترینم هر سال که بیست و سوم دی ماه میشود تولدت را از عمق ِ جان تبریک میگویم و در قلبم تولد ِ حس ِ ناب ِ مادر شدن را جشن میگیرم و تا همیشه مدیون ِ وجود پر برکتت در زندگیم میمانم که با آمدنت مرا برای اولین بار مادر کردی ، تداوم زندگی من بی شک،صدای ِ خندیدن ِ توست دخترم ، بخند تا یک دل ِ سیر زندگی کنم ...تولدت مبارک...

عکس دخترم تولدت مبارک برای پروفایل

قبلاًها بهار برام معنی شروع زندگی میداد و فصل تغییر اما از وقتیکه تو چشمهات رو به این دنیا باز کردی ، روز تولدته که بهار و زندگی رو یادم میاره و در با تو بودن نیازی نیست برای تغییر ، دخترم تولدت مبارک

عکس نوشته تولد 4 سالگی دخترم

آری امروز روز توست دلبندم روز میلادت روزی که تو آغاز شد یا ما نه،، تنها میلاد تو نیست روز میلاد من هم هست روز کامل شدن من با تو دخترم،تاج سرم روز وصال من و تو...دلم رفت به دیروز به همان لحظه ی دیدار به لحظه ی شیرین به همان چشمان گیرا...دیروز عجب روزی بود..و تو در همین لحظه آمدی اشک چشمانم از شوق دیدنت و بوییدنت جاری شد اشکی از سر شوق برای دیدنت بهار زندگیم ، آرام جانِ مادر تمام این نوشته ها ،تر شد از اشک چشمان مادرِ عاشقت نوشتم برایت از حس و حال تو را داشتنَم که از شیرینی اش هر چه بگویم کم است...

عکس و متن تولد 5 سالگی دخترم

اردیبهشت نود وهشت تو آمدی و خدا خواست دخترم باشی و بهترین غزل توی دفترم باشی تو آمدی که بخندی ،خدا به من خندید خدا کند که ببینم عروس گلهایی دختر گلم تولدت مبارک .

عکس نوشته تولد شش سالگی دخترم

امروز برایم تکرار آن روز فراموش نشدنی است... روزی که پلک جهان می پرید دلم گواهی می داد اتفاقی می افتد... و لحظاتی بعدفرشته ای از آسمان فرود آمد در دامان من دنیا صدای گریه کودکی را شنید که امروز تنها بهانه برای خندیدن من است... امروز روزی است که تو به دنیا آمدی... دختر خوشگلم تولد شش سالگیت مبارک.

عکس نوشته تولد هفت سالگی دخترم

عزیزم اکنون به جای دستانم دو بال طلائی می خواهم تا در زیبا ترین تاریخ تقویم برای ستاره باران کردن شب تولدت تا آسمان پرواز کنم و به روی ماه بنویسم تولد هفت سالگیت مبارک دختر عزیزم.

عکس نوشته دخترم نازنین زهرا تولدت مبارک

فصل ها برای درختان هر سال تکرار می‌شوند اما فصل های زندگی انسان تکرار شدنی نیست! تولد کودکی جوانی پیری و دیگر هیچ، قدر لحظه هاتو بدون دخترم تولدت مبارک.

عکس و متن تبریک تولد دخترم 2020 جدید

تولدت مبارک دنیایی من ، تولدت مبارک هستی من، تولدت مبارک باور من، تولدت مبارک عمر من❤ تولدت مبارک جان من، تولدت مبارک.

عکس تبریک تولد دخترم خرداد ماهی

به به بیا بببین چه خبره تولد داریم چه تولدی تولد دختر گلم ........جونم عشق مامان ته تغاری بهار ، خدا وقتی داشت تورا می آفرید❤حواسش پرت آرزوهای من بود❤شدی همان آرزوی های من... دخترم تو یه خرداد ماهی جذابی تولدت مبارک عزیزترینم.

عکس دختر خوشگلم تولدت مبارک

دختر عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشالله همیشه لبی خندون ودلی شاد وتنی سالم درپناه خدا داشته باشی و موفق وخوشبخت باشی ..........

aks tavalod dokhtaram

دختر عزیزم ! نمی‌دانم چطور خدا را بخاطر این هدیه قشنگش شکر کنم. به اندازه تک تک سلولهای بدنت از خداوند سپاسگزارم. از خدا می‌خواهم این هدیه‌ای که به ما پدر و مادرت بخشیده در پناه خودش حفظ کند و لحظه ای تو را به خودت وا نگذارد .از خدا میخواهم تا زندگی‌ فرشته کوچک من سرشار از سلامتی، برکت، شادی گردد و همیشه رنگ خدا و بندگی داشته باشد...تولدت مبارک.

عکس تولد دخترم نزدیکه

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت قلب ها به مناسبت آمدنت خوش امد خواهند گفت فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک.

عکس نوشته تولد دخترم نزدیک شده

با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختی مان شدتو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرانش ایمان دارم پس برایم بمان و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم ، تولدت مبارک دختر عزیزم.

عکس نوشته تولد دخترم مبارک باشه

دختر قشنگم چقدر زود یکساله شدی ، اردیبهشتی من چقدر عاشقانه تر شد این ماه با اومدن تو ، تولدت مبارک.

عکس تولد دخملم نزدیکه

و تو دوباره متولد میشوی و شمع ها که سهم توست از زندگی و ستاره هایی که به مهمانی آمده اند و شکوفه هایی که دوباره خواهند شکفت و عطری که نصیب پروانه هاست و تو سهم من از تمام زندگی ، زندگی مامان تولدت مبارک

عکس دختر خرداد ماهی ام تولدت مبارک + متن

دخترم اگر تو نبودی همیشه در توهم عشق باقی میماندم و من چه خوشبختم که در عمر زود گذر خود عشق را توانستم با تمام وجود حس کنم زیباترین من.......پروردگار من از تو ممنونم که به من هر آنچه نهایت میتوانست باشد هدیه کردی

عکس دختر تیرماهی ام تولدت مبارک

دختر عزیزم، تولدت مبارک ! امروز فرصتی است تا به تو تبریک بگویم و از زندگی پر رنگ و شگفت‌ آوری که با تو در کنارم داشتم، سپاسگزاری کنم. تو یک نشانه‌ ی بزرگی از عشق و خوشبختی در زندگی من هستی.

تو با زرق و برق شخصیتت و انگیزه‌ هایت، همیشه مرا الهام می‌ دهی. آرزو دارم که در این سال جدید زندگیت، همیشه به سلامتی، خوشبختی و موفقیت‌ های بی‌پایان دست یابی. همچنین، امیدوارم که هر روزت پر از لحظات شادی و عشق باشد.

تولدت مبارک، دختر عزیزم! من همیشه به افتخار دارم که تو دختر من هستی و به عشق و حمایت تو مدیونم. امیدوارم آرزوها و رویاهایت به واقعیت تبدیل شوند و تو همیشه شاد و موفق باشی.

با عشق و آرزوهای دلتنگی برای تو،
[نام شما]

عکس دختر مرداد ماهی ام تولدت مبارک با متن

دختر عزیزم،

روز تولدت فرصتی است تا به تو بگویم که چقدر باعث مباهات و شگفتی در زندگی من شده‌ ای. تو با شخصیت دلنشین و اراده قوی‌ ات، همیشه به مسیر درست پیش می‌ روی و به دیگران الهام می‌ بخشی. امروز، زمانی است که تو را به عنوان یک دختر خوش‌ قلب و پر از امیدها تبریک می‌گویم.

آرزو دارم که تمام رویاها و آرزوهایت در این سال جدید به واقعیت تبدیل شوند. موفقیت، سلامتی و لحظات شادی را به تو آرزو می‌کنم. همچنین، بخواهم که در تمام مراحل زندگی‌ ات، عشق و حمایت خانواده‌ ات همواره در کنارت باشد.

تولدت مبارک! از زمانی که به دنیا آمدی، زندگی ما را زیباتر کرده‌ ای. با افتخار به تو می‌ گویم که تو دختر من هستی و ممنونم از همه لحظات شیرینی که با تو داشته‌ام.

با عشق و آرزوهای خوب برای تو،
[نام شما]


عکس پروفایل دخمل بابا تولدت مبارک

دختر عزیزم، تو برای من نه تنها دختری عزیز هستی ، بلکه یک دوست و همراه وفادار در تمام مراحل زندگی‌ ام. در این روز خاص تولدت ، من به شما از عمق قلبم تبریک می‌ گویم و آرزو می‌ کنم که زندگیت به عشق، خوشبختی، و موفقیت پر شود.

تو نمادی از عشق و شادی برای من هستی و هر روز تو را در کنارم داشتن، برایم بزرگترین خوش‌آمد گویی است. امیدوارم که در تمام مراحل زندگی‌ ات، به دستاورد های بی‌ پایانی دست یابی و همیشه خندان و خوشحال باشی.

در این روز خوش تولدت، تمام آرزوهای خوب برایتان آرزو می‌کنم و امیدوارم که همیشه سالم و شاد باشید.

تولدت مبارک!

با عشق،
[نام شما]

عکس نوشته دختر نازم تولدت مبارک

دختر عزیزم، در روز تولدت ، آرزو می‌ کنم که امسال زندگیت باعث شادی، سلامتی و موفقیت‌های بی‌شماری برایت شود. تو دختر فوق‌ العاده و خوش‌قلبی هستی و من بسیار خوش‌ شانسم که تو را در زندگی خود دارم.

دختر عزیزم، همیشه به خواسته‌ها و آرزوهایت پایبند باش و با اعتماد به نفس، به دنیای اطرافت چشمان جدیدی باز کن. تو توانسته‌ ای با زندگی پر از لحظات خوب و دوستان واقعی، قدری ارزشمندی به زندگی افزوده‌ای.

به خاطر هر لحظه‌ ای که با تو سپری کردم و به امید لحظات زیبا و خاطره‌سازی که در آینده با هم خواهیم داشت، تولدت را دوباره مبارک می‌گویم.

دوستت دارم به عمق قلبم و امیدوارم تمام آرزوهایت برآورده شوند.

تولدت مبارک!

با عشق،
[نام شما]

زیباترین عکس ها برای تبریک تولد دخترم

برای دیدن گالری عکسهای جدیدتر و بیشتر روی لینک های زیر کلیک کنید

تولد دخترم عکس

دلنوشته مادرانه برای تولد دخترم

مجموعه متن زیبا برای دختر کوچولوم

متن آرزوهای خوب برای دخترم

شعر برای روز تولد دخترم

4 نظر

  1. اسرااسراsays:

    با سلام میشه 1طرح برای من بفرستید با عنوان.اسرا جونم،فرشته نازنینم سالروز زمینی شدنت مبارک دخترم

  2. غریبهغریبهsays:

    لطفا برای اسم دختر منم یه عکس نوشته و کیک تولد طراحی کنید.نازنین زهرا

  3. خودم شهلا بطحایی اسم دخترم پگاه بوریاییخودم شهلا بطحایی اسم دخترم پگاه بوریاییsays:

    سلام میشه یه متن زیبا وادیبانه برای تولد دخترم که ۱۲ آذر ماهه ۳۸ساله میشه با عکس به همین مناسبت بنویسید

  4. احسان رحمتیاحسان رحمتیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ک با کسی ک نمیشناسم دارم لب میگیرم و قرار شد با هم رل بزنیم بعد من با دوستام رفتم تو پارک یهو عشقم با موتور امد و گفت کسی با من کار داشت بعد یکی از رفیقام گفت با من عروسی میکنی اونم قبول کرد تو خواب خیلی بهم ریختم.بعد با موتور رفتم تو بک بازار و یکی دیگ ای رو ک دوس داشتم اون هم داشت به رفیقم نگا میکرد تعبیرش چیه خیلی ناراحتم