پدرم مریض است(عکس و مطلب درباره پدر مریضم)

تصمیم گرفتیم تا یک آلبوم متفاوت در توپ تاپ ایجاد کنیم شاید این تکست برای تعدادی از عزازان مورد استفاده قرار گیرد با موضوع:پدر مریضم چند عکس و مطالب درباره پدرم مریض است و دعا برای کسیکه پدرش مریض است و برای کسکیه بابای او در حال حاضر در بستر بیماری به سر میبر تصاویر متن دار در مورد بابای مریض بابایی زحمتکش که اینک مریض شده است و چشم ایمدش به دعای فرزندانش میباشد .

تاریخ آپدیت : 1402/08/19

پدرم مریض است متن و عکس نوشته دعا برای پدر

وجود پدر آنقدر صفا و صمیمیت به زندگی می بخشد که نبودش آتیش به جان می زند. برای پدر مریضم دعا کنید. چند صباحی است که دراز کشیده روی تخت بیمارستان آرام گرفته است و با خود تمام صفا و صمیمیت و گرمابخش زندگی را گرفته است. پدر که نباشد، انگار زندگی دیگر زندگی نیست و دیگر نمی توان کسی را یافت که در زندگی سایه سار ساکنین خانه باشد.

پروفایل پدر مریضم

پدر که نباشد، انگار روح زندگی گرفته شده است. پدرم تاج سرم؛ ای کسی که همچون کوه پشت من بودی؛ اینک که در بستر بیمارستان آرمیده ای؛ از خداوند منان برای شفای عاجل تو هر دو  دستانم را بالا می برم و از عمق دل و جان حضور گرمت را دوباره خواستارم.

******************

پدر، ستون خانواده است که حکم کمر انسان ها را دارد؛ کمر هر انسانی که خم شود، دیگر نمی تواند به خوبی گذشته خود راه برود. پدر هم که نباشد، دیگر نمی توان زندگی کرد یا به خوبی گذشته زندگی را از سر گرفت. پدرم جان و جهانم؛ برگرد و باز هم مهر و محبتت را چاشنی زندگانیمان کن.

عکس نوشته خدایا پدرم راشفابده + متن

مطلب پیشنهادی :

عکس نوشته در مورد پدر فوت شده

آن لبخندهای شیرین بر لبانت، آن دستان چروکیده و ترکیده ات، آن خستگی های مفرط و بی حد و حصرت، آن نگاه معصومانه و دلربایت هیچ گاه در تجلی گاه زندگانی من از بین نخواهد رفت. ای پدر خوب و نازنینم؛ ای کسی که من را با چندرغاز پول کارگری ات به بالاترین سطح زندگی رسانده ای؛ هرگز خوش نداشتم که تو را اینگونه ولو شده روی تخت بیمارستان ببینم. بیا و باز هم به زندگی ما گرما ببخش.

******************

حتی کوه هم در برابر عظمت پدر قد خم می کند و روزی در هم می شکند و سنگ هایش ریزش می کنند ولی پدر مریض من هیچ گاه در برابر سختی های زندگی قد خم نکرد و با تمام سختی ها با جان و دل مبارزه کرد. اینک نیز می دانم که این بیماری سرسخت را نیز به سادگی پشت سر خواهد نهاد و در کسری از ثانیه حریف خود را در این گوی و میدان شکست می دهد و سرحال و قبراق باز هم از پای خواهد ایستاد؛ آری پدر من همچون آهن سفت و سخت است و با بیماری ها مبارزه می کند.

******************

در جمع دوستان و آشنایان برای شفای عاجل پدر مریضم همگی با هم «أمن یجیب المضطر إذا دعاه و یکشف السوء» می خوانیم تا لطف و مرحمت ایزد منان باری دیگر سایه سار زندگانی ما گردد و پدر مریض و عزیز من را به خانه همیشگی خویش بازگرداند.

متن پدر مریضم

از عمق دل و جان دعا می کنم که همیشه خدا سایه پدر و مادرتان را بالای سرتان حفظ کند. پدر که نباشد؛ هیچ پشتوانه و سایه ساری بالای سر شما نخواهد بود. آنجاست که قدر جان فشانی ها و محبت های بی دریغ پدر خویش را خواهد دانست. پدرم؛ عزیزترینم دلم برای آن لبخندهای از عمق دل و جانت تنگ شده است. صدای قهقهه هایت هنوز بر گوشم زمزمه می کند. وای چقدر حس قشنگی است که باری دیگر آن لبخندهای از ته دلت را بشنوم.

******************

پدر؛ واژه ای است سخت استوار. کسی که روز تا شب برای رفاه حال زن و فرزندان خویش کار می کند و با تلاش های بی وقفه شبانه روزی خویش هر چه در کف خویش دارد؛ با جان و دل تقدیم زن و فرزند خویش می کند. این گوهر ناب زندگانی اینک بر تخت بیمارستان جای خوش نموده است. از همه شما که از وجود این نازنین ها در زندگیتان بهره می برید؛ می خواهم برای پدر مریضم دعا کنید.


در ادامه ببینید :

متن های زیبا درباره پیر شدن پدر و مادر


گویند دعای افراد دل پاک و نیز دعای دسته جمعی برای شفای عاجل فرد بیمار اثربخش است. از همه شما دل پاکان و افراد مخلص خداوندی می خواهم دعایی برای سلامتی پدر مریضم کنید تا بتوانم از وجود گوهربار این مرد بزرگ همیشه در میدان باری دیگر بهره مند گردم.

******************

چقدر مظلومند آن پدران زحمتکشی که روز تا شب کار می کند تا بتواند با زور بازوی خویش شکم زن و فرزند خود را سیر کنند. نمی دانم حالا که پدرم مریض شده است؛ می توانم قدری از زحمات او را جبران کنم؟ اصلا نمی دانم چکار باید کرد؟ ولی می دانم که لطف و کرم خداوند منان شامل حال ما خواهد شد و پدر مریضم را از این وضع فلاکت بار نجات خواهد داد تا باز هم بتوانم از آغوش گرم و صمیمانه او لذت وافری ببرم. لذتی از جنس مهر و محبت پدری، لذتی وصف ناشدنی که نظیر آن را در زندگی دیگر نخواهی چشید.

متن برای پدر مریضم ، دعا برای پدر مریضم

به هنگامه فرا رسیدن اذان همواره پدر مریضم را به یاد خواهم آورد. کسی که در دم دمای اذان همیشه اولین نفر برای وضو گرفتن به پا می خواست تا با پروردگار خویش مناجات و راز و نیاز کند. الان که او روی تخت بیمارستان است؛ در دم دمای اذان از خداوند منان شفای عاجل این نوگل هستی زندگی، این جوهر ارزنده را خواستارم و می دانم که دعایم اثربخش خواهد بود. چرا که پدر مریضم همواره در کودکی بر گوشم زمزمه می کرد که دعا به هنگام اذان اثربخش خواهد بود.

******************

چقدر زندگی بی روح شده است؛ انگار زندگی بدون پدر معنا و مفهومی ندارد. همه چیز در سکوتی نامعلوم گیج و مبهوت گم شده است. انگار اصلا بدون پدر زندگی کردن یک نقطه تاریکی از زندگی است که هیچ چیزی می تواند آن نقطه کور و گنگ را از زندگی بردارد. پدر مهربانم چقدر خوب بودی و قَدرت را ندانستم. بلند شو و باز هم با صدای مردانه ات راه و رسم زندگانی را به ما آموزش بده.


همچنین ببینید :

شعرهای بسیار سوزناک برای سنگ قبر پدر (3)


گویند هر چیزی را که از دست بدهی؛ قدر آن را خواهی فهمید. راست می گویند اینک که مریضی بر پدر من غلبه کرده است و او را از پای درآورده است، به خوبی می دانم که چه جوهر گرانقدری را از زندگی خویش از دست داده ام. کاش در وجود گرمابخشت قدری بیشتر می توانستم مهر و محبتت را جبران کنم. نمی دانم آیا تنها یک دعای ساده می تواند جبران تمام آن خستگی ها و تلاش های بی وقفه ات باشد یا خیر؟ ولی اگر بدانم این دعاهای ساده تأثیر خواهد گذاشت؛ بی گمان روز و شب و در هر سحرگاه خدای خود را عاجزانه مورد ندا خواهم گفت تا شفای پدر مریضم را از وی بگیرم.

عکس پدر مریضم ، متن پدر مریضم ، متن برای پدر مریضم

خدایا بارپروردگارا تو که می دانی و می دانستی که من حتی لحظه ای نمی توانم غم را در چشمان پدرم ببینم؛ اینک چگونه به چشمانم بفهمانم که آن کسی که روی تخت بیمارستان آرمیده است؛ کسی جزء پدر مهربان و دوست داشتنی من نیست.

******************

 هرگز تصور نمی کردم که روزی پدرم را مریض احوال ببینم. اصلا در خاطرم نمی گنجد که روزی پدرم را مریض و بی حال دیده باشم. خیلی حس سختی است. تجربه یک حس فوق العاده عجیب که خدا کند هیچ گاه برای هیچ کسی رخ ندهد. نمی دانم چگونه این حس سخت و عجیب خویش را توصیف کنم. فقط می دانم پدر که نباشد؛ انگار زندگی نیست. پس برای پدر مریضم دعا کنید. همان کسی که وقتی در محله گام برمی داشت؛ همه به احترام او از جای خویش بلند می شدند. آری همان پدر مریض من اینک بر تخت بیمارستان است. پس برای شفای پدر عزیزم از ته دل دعا کنید.

******************

 پدر بزرگ مردی است که تاریخ همچون او را به یاد نخواهد داشت. سایه پدر که در خانه شما بالای سرتان باشد؛ خیالتان برای همیشه راحت و آسوده خاطر است. اما اگر فقط اگر لحظه ای خداوند این نعمت بزرگ را از وجودتان بگیرد، خواهید دانست که چه نعمت گرانقدری را در خانه داشته اید و قدرش را ندانسته اید. من امروز به آن حرف دوستم رسیده ام که پدر خویش را چند صباحی از دست داده بود و نمی توانست دیگر همان فکر شاد و خندان گذشته باشد. آری امروزه به عینه دیدم که زندگی با پدر مفهوم می یابد.

پدر مريضم ، پروفایل پدر مریضم ، متن برای پدر مریضم

مریضی پدر فرتوت من را از پای درآورده است و اینک من او را با لباس بیمارستانی عاجز و دردمند روی تخت می بینم که بزرگترین دردی است که تاکنون در زندگی خویش دیده ام. خدایا خودت به لطف و کرمت لباس عافیت بر تن پدر مریض و مهربان من کن تا بتواند این لباس بیمارستانی را برای همیشه از تن برکَند و به جای آن لباس ساده همیشگی اش را بر تن کند.

******************

تمام غرور مردانه ام را زیر پا له می کنم و عاجزانه و دردمنشانه از شما همگی تقاضا و التماس می کنم که برای پدر مریضم دعا کنید. چند صباحی است که او را مریض و ناتوان در گوشه ای از بیمارستان دیده ام که صحنه ای بسیار دلخراش و نگران کننده در من تداعی نموده است. کاش میشد این صحنه را هرگز در زندگی خود مشاهده نمی کردم. ای کاش زودتر خداوند بزرگ سلامتی را بر جسم و جان پدر مریضم بازگرداند تا بتوانم پدرم را شاد و سرحال به مانند قبل جانانه ببینم.

******************

بارپروردگارا شفای عاجل تمامی مریض ها را علی الخصوص بیماری پدر مریضم را از تو عاجزانه خواستارم. زندگی بدون پدر رنگ و بوی و صفا و صمیمیتی دیگر ندارد. چقدر لحظه شیرینی می شود که باز هم بتوانم پدرم را به دور از هر گونه درد و بلا و مریضی، سالم و سرحال در خانه خویش ببینم.

عکس نوشته درباره مریض شدن پدرم + متن کوتاه

 الهی چقدر زیبا و وصف ناشدنی بود آن لحظه ای که پدرم با عشق به من نگریسته بود. این نگاه عاشقانه را امروز از دست داده ام. چرا که پدر مهربانم مریض و ناتوان در گوشه ای از بیمارستان دراز کشیده است. از همه شما سروران گرامی خواستارم تا برای بازگرداندن این نگاه عاشقانه به زندگی ما برای شفا یافتن پدر مریضم دعا کنید.


متن های ارسالی از طرف کاربران راجب مریضی بابا

ای خدا همه مریض هارو شفا بده بخصوص پدرم بادنیا عوضش نمیکنم وهمچنین خاله مهربونم که خیلی دوستش دارم
بچه ها لطفا برای خاله ام و پدرم دعا کنید تازودترخوب بشه خیلی نگرانشونم توروخدا

پدر مریض

متن و تصویر ارسالی درباره دعا برای خوب شدن و شفای پدر مریض بابایی که بیمار است

اینم ب عـــشــــــق بابام ک نفسم به نفسش بنده
اگر پدرتوهم مثل پدره من لیاقته این دعا را داشت این دعا رو پخش کن:
خدایا اگر پدرم گناه داشت اورا ببخش...
اگر اورا غمگین دیدی قلب اورا خوشحال کن...
اگر خوشحال دیدی خوشحالیش را تمام مکن...
اگراو مریض است اورا شفا ده...
اگر مدیون دیدی دین اورا پرداخت کن...
واگراورا درخطر دیدی اورارحم کن و او رابه بهشت وارد کن...
این را بخاطره پدر عزیزت پخش کن

عکس نوشته پدر بیمار

نوشته ها و متن های غمگین مفهومی و احساسی راجب مریضی پدر

ﭘﺪﺭ ﺩﺳﺘﺸﻮ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﻪ دخترش ﻭ ﺍﺯﺵ ﭘﺮﺳﯿﺪ ﺗﻮ ﻗﻮﯾﺘﺮﯼ ﯾﺎ ﻣﻦ؟ دختر ﮔﻔﺖ:ﻣﻦ !
ﭘﺪﺭ ﺑﺎ ﮐﻤﯽ ﺩﻟﺸﮑﺴﺘﮕﯽ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﭘﺮﺳﯿﺪ:ﺗﻮ ﻗﻮﯾﺘﺮﯼ ﯾﺎ ﻣﻦ؟
دختر ﮔﻔﺖ: ﻣﻦ !
ﭘﺪﺭ ﺑﺎ ﺩﻟﯽ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﻫﻤﻪ ﺯﺣﻤﺘﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺩﺳﺘﺸﻮ ﺍﺯ ﺷﻮﻧﻪ دخترش ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻮ ﺩﻭ ﻗﺪﻡ ﺩﻭﺭﺗﺮ ﭘﺮﺳﯿﺪ: ﺗﻮ ﻗﻮﯾﺘﺮﯼ ﯾﺎ ﻣﻦ؟
دختر ﮔﻔﺖ: ﺷﻤﺎ!
ﭘﺪﺭ ﮔﻔﺖ ﭼﺮﺍ ﻧﻈﺮﺕ ﻋﻮﺽ ﺷﺪ؟
دختر ﮔﻔﺖ: ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺳﺘﺖ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﻢ ﺑﻮﺩ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﺩﻧﯿﺎ ﭘﺸﺘﻤﻪ... . . . اگر پدرتوهم مثل پدره من لیاقته این دعا را داشت،این دعا رو پخش کن: خدایا اگر پدرم گناه داشت اورا ببخش...اگر اورا غمگین دیدی قلب اورا خوشحال کن...اگر خوشحال دیدی خوشحالیش را تمام مکن... اگراو مریض است اورا شفا ده...اگر مدیون دیدی دین اورا پرداخت کن...واگراورا مرده دیدی اورارحم کن و به بهشت وارد کن...

در ادامه ببینید : آلبوم عکس نوشته های فوت پدر برای پروفایل + متن (2)

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...