متن دلتنگی و دوری ؛ قشنگ و کوتاه جدید

متن دلتنگی و دوری ، در این بخش از توپ تاپ ، با جملات و دلنوشته های زیبا ، کوتاه و متنوع و مناسب برای استوری ، کپسن و متن پروفایل گردآوری شده است.

متن دلتنگی و دوری 

می‌ ریزم اشک‌ هایم را به دریا ، به امید آنکه موج‌ ها تو را به سوی من بازگردانند. هر قطره اشک ، داستان دلتنگی‌ های بی‌پایان من برای تو است. و تنها در آن لحظه‌ ای که تو را در میان امواج پیدا کنم ، این انتظار طولانی و دلتنگی‌ هایم سرانجامی می‌ یابد.

★★★★★

اگر اینجا بودی ، به تو می‌ گفتم در روزهایی که تو نبودی ، دنیای من به هم ریخته بود. هر فصل، به جای خود، فقط دلتنگی به ارمغان آورد. و با حیرت می‌ پرسیدم، باورت می‌ شود که وقتی پاییز می‌ شد ، به جای برگ‌ ها ، دلتنگی‌ ها از درخت‌ های زندگی‌ ام سقوط می‌ کردند؟

★★★★★

با هر تیک‌ تاک ساعت ، امیدی دوباره در قلبم جوانه می‌ زند ، امید به اینکه هر لحظه که می‌ گذرد ، یک قدم به آن زمان موعود نزدیک‌ تر می‌ شوم که در کنار تو باشم. هر صدای کوک ساعت، زمزمه‌ ای از نزدیک شدن به لحظاتی است که در کنار تو سپری خواهم کرد ، لحظه‌ هایی که چون ستاره‌ ای درخشان در آسمان دلتنگی‌ های من می‌ درخشند.

★★★★★

بوی تو ، عطری شیرین و دلنشین ،
همچنان در فضای اطرافم می‌ پیچد،
انگار که تو همین جا ، کنار من هستی.

خطوط چهره‌ ات ، نقشی زیبا و دوست‌ داشتنی،
در ذهنم حک شده ، تصویری واضح و پایدار،
هر لحظه ، هر ساعت ، جلوی چشمانم.

لمس دستانت، حسی گرم و آرام‌ بخش،
هنوز هم انگار که دستانم را در بر گرفته‌ ای،
گرچه فاصله‌ ها ما را از هم جدا کرده‌ اند.

تو در قلبم ، در هر ضربان و تپش ،
تو در ذهنم ، در هر فکر و خاطره ،
گرچه تو از من دوری، اما همیشه در من هستی.

★★★★★

من عشق را نمی‌ شناسم ، جز در نگاه تو،
در آن لحظاتی که چشمانت داستان مهربانی را می‌ گویند.

من شادی را نمی‌ شناسم ، جز در لبخند تو ،
در آن خنده‌ هایی که روشنایی را به قلبم می‌ آورند.

تو، تنها تو را می‌ شناسم، همراه همیشگی‌ ام ،
بدون تو هر قدم ، گامی در بیابان تنهایی و گمراهی است.

همسر عزیزم ، این دلتنگی برای تو ، دیوانه‌ وار و بی‌ پایان،
در هر نبض وجودم ، با هر تپش قلبم ، تو را می‌ جویم.

در غیابت ، جهان خالی و بی‌ معنا می‌ نماید،
تو نیستی و هر لحظه ، یک عمر انتظار می‌ کشم.

بازگرد، ای نور چشمانم ، تا دوباره عشق و شادی را بشناسم،
بازگرد و قدم‌ هایم را در مسیر زندگی دوباره روشن کن.

★★★★★

با رفتن تو ، انگار قلبم را هم با خود برده‌ ای و من حالا در این دنیا، نیمه‌کاره و ناتمام باقی مانده‌ ام. هر روزم با انتظار و امیدی به بازگشت تو سپری می‌ شود ، با این امید که روزی برگردی و قطعه گمشده‌ ی وجودم ، قلبم را دوباره به من بازگردانی. منتظرم تا دوباره کامل شوم ، تا زندگی‌ ام دوباره معنا پیدا کند با بازگشت تو.

★★★★★

دستم به بیداریت نرسید ، تو در دوردست‌ ها،
در این شب‌ های طولانی ، در انتظار دستانت بیدار مانده‌ ام.

اما این بار ، آرزویم را تغییر می‌ دهم ،
دیگر نمی‌ خواهم تنها به دنبال بیداریت باشم.

خواهشم این است ، تویی که در واقعیت نیستی ،
در خواب‌ های آشفته‌ ام ، گوشه دنجی قرار بگیر.

در آن خواب‌ ها ، شاید بتوانم لمس کنم دستانت را،
در آن دنیای خیالی ، شاید بتوانم با تو باشم ، حتی برای لحظه‌ ای کوتاه.

پس بیا، در خواب‌ هایم جایی برای خودت بساز،
در آنجا ، میان رویاها و خیال‌ پردازی‌ ها، دستانت را به من برسان.

★★★★★

عزیزم، دنیا بدون حضور تو مانند یک ساعتی است که عقربه‌ هایش دیگر حرکت نمی‌ کنند. زندگی کردن بدون تو سختی است که هر روز با آن دست و پنجه نرم می‌ کنم. با هر نفسی که می‌ کشم ، دلتنگی‌ ام برای تو عمیق‌ تر می‌ شود.

وقتی دلتنگی بر تو غلبه می‌ کند ، چشمانت را ببند و در آن تاریکی ، تصویر من را ببین. مثل یک عکس فوری که ناگهان ظاهر می‌ شود ، من هم در خیالت حاضر خواهم بود.

چشمانم ، آغوشم و قلبم همیشه آماده‌ اند تا تو را در آنها جای دهند. آنها همیشه نشانی تو را حفظ کرده‌اند و منتظر بازگشت تو هستند.

دلتنگی من برای آن بخش از قلبم است که تو با خود برده‌ ای. دلم برای آن لحظاتی تنگ شده که تو در آنها نقش داشتی. این حس دلتنگی ، مثل یک سایه همیشه با من است. کی آن بخش گمشده را به من باز می‌ گردانی؟

★★★★★

آنچه حضور تو به من هدیه می‌ کند ، فراتر از هر توصیفی است، وجودی که در کلمات قابل بیان نیست. مشتاقانه منتظرم تا در را باز کنم و نگاهم به روی زیبای تو بیفتد، چشمانم را با نور حضورت روشن سازد.

★★★★★

چند متن دلتنگی عاشقانه

"در دلم آرزویی داشتم ، کاش تو در کنارم بودی ، در همین جایی که من هستم. یا شاید بهتر بود اگر من در کنار تو بودم ، جایی که تو هستی. در واقع ، مکان مهم نیست ؛ آرزوی اصلی من این است که ما هر جای دنیا که باشیم ، کنار یکدیگر باشیم. این حسن آرزوی بودن کنار هم ، فارغ از مکان و زمان ، چیزی است که دلم برای آن تنگ شده و دائماً در فکرم می‌ چرخد."

★★★★★

"اگر زمانی فرا رسید که بخواهید راهی دوری شوید ، شاید بهتر باشد با تمام سختی‌ ها و دردناک‌ ترین شکل ممکن ، قلب آن شخص را بشکنید. چرا که اگرچه او ممکن است برای مدتی رنج ببرد ، اشک بریزد ، و در غم فرو رود ، اما به این ترتیب ، دلتنگی‌ های بی‌ پایان و دردناک را تجربه نخواهد کرد. باور کنید ، دلتنگی می‌ تواند بسیار سنگین‌ تر و درد آورتر از هر نوع درد بی‌ درمان دیگری باشد."

★★★★★

"دلم برای کسی تنگ شده که بتوانم عاشقانه بوسه‌ ای بر گونه‌ اش بزنم. می‌ خواهم کسی باشد که با او خوشحال و سرخوش بخندم. نیاز دارم به کسی که بتوانم سرم را روی شانه‌ اش بگذارم و درباره خودمان صحبت کنیم. دلم می‌ خواهد کسی باشد که حتی در تاریک‌ ترین و غم‌ انگیزترین لحظات ، لبخندی روی لبانم بیاورد. دوست دارم کسی را که از ته دل و با تمام وجودم دوستش داشته باشم. می‌ خواهم تو نزدیک من باشی ، جای خالی همه این 'یک نفرها' را پر کنی. واقعاً دلم برایت تنگ شده است."

★★★★★

"زمانی که تو نیستی ، هر ثانیه به اندازه یک ساعت ، یک روز ، حتی یک ماه طولانی به نظر می‌ رسد. وقتی که تو کنارم نیستی ، هر تیک تاک ساعت مانند ضربه‌ ای به قلبم است که زخم می‌ زند. این زمان‌ ها بدون تو ، بیش از حد طولانی و دردآور می‌ شوند."

★★★★★

متن برای ابراز حس دلتنگی

"هر بار که صدای زنگ گوشی یا زنگ در خانه به گوش می‌ رسد ، ناخودآگاه به تو فکر می‌ کنم. در هر زنگی ، امیدوارم که تو باشی ، که تو باشی که تماس گرفته‌ ای یا در پشت در ایستاده‌ ای. این صداها یادآور حضور تو در ذهنم هستند و هر بار قلبم را با انتظار و هیجان پر می‌ کنند."

★★★★★

"حتی وقتی که تمام روز را در کنار هم می‌ گذرانیم ، باز هم تحمل دوری تو برایم سخت است، حتی اگر فقط چند ثانیه باشد. این حس نشان می‌ دهد که چقدر حضورت برایم مهم و گرانبهاست. به محض اینکه از کنارم می‌ روی ، دلتنگی برایم شروع می‌ شود و همین نشان می‌ دهد که چقدر دوستت دارم و چقدر برایم ارزشمندی."

در ادامه ببینید :

عکس نوشته در مورد دلتنگی از روزگار پروفایل دلتنگی روزگار

عکس نوشته دلتنگی برای دوست صمیمی

عکس نوشته دلتنگی برای عزیز از دست رفته (2)

متن های طولانی درباره دلتنگی

عکس نوشته دلتنگی برای مرده مناسب پروفایل

عکس نوشته غمگین دلتنگی همسرم پروفایل دلتنگی همسرم

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...